Tp
spoilers επίσης
.
Έχει λίγες μέρες που το τερμάτισα, αλλά λόγω κάποιων λάθος επιλογών είπα να ξαναβάλω την suicide mission. Αρχικά να πω ότι ο dj είναι n00b. Μου αρέσει που με διαβεβαίωνε ότι το crew πεθαίνει ό,τι και να γίνει. Ευτυχώς που μου έκοψε να φορτώσω ένα save πριν κάνω τις αποστολές που ανέφερα παραπάνω και να μπω αμέσως στο omega 4 relay. Αποτέλεσμα φυσικά να σώσω όλο το πλήρωμά μου και να είμαι uber cool. Πέραν της n00b-οσύνης του Dj, βρε Titus, από το να μιλάς με γρίφους πες ένα ξεκάθαρο "Έμπα μέσα στο relay αγόρι μου χωρίς να κάνεις αποστολές"
. Τέλος πάντων, δε με χάλασε το δεύτερο playthtrough της suicide mission, κατάλαβα πολύ καλύτερα πώς δουλεύει το πράγμα και τι επιλογές και κινήσεις πρέπει να κάνεις ώστε να τη βγάλεις καθαρή.
Ξεκινάω από το τέλος: η suicide mission ήταν ΓΑΜΑΤΗ. Καιρό είχα να πωρωθώ τόσο πολύ με ένα set piece οποιουδήποτε παιχνιδιού. Η όλη δομή της και η λογική που ακολουθούσε, σχετικά με τις επιλογές που έκανες σε όλο το παιχνίδι, είναι εξαιρετική και πραγματικά αναρωτιέμαι τι θα γινόταν αν πχ πήγαινες με το που ξεκινάει το παιχνίδι, με λιγότερο party members, τι έκβαση θα είχε με λιγότερα ολοκληρωμένα loyalties, χωρίς αναβαθμίσεις στο σκάφος κτλ. Προφανώς και θα πέθαινε το μισό party, το τι αντίκτυπο θα είχαν όμως όλα αυτά στο ME3 μόνο η Bioware το ξέρει. Φοβερό set piece, τι να πω...
Το game ήταν αρτιότατο και απολαυστικό, αναρωτιέμαι για μία ακόμα φορά πώς ξενέρωσα. Το μόνο στοιχείο που δε μου άρεσε είναι - και πάλι - η εξερεύνηση των πλανητών, τόσο για missions, όσο και για πόρους. Στο 3 ελπίζω να το βγάλουν τελείως αυτό το σύστημα και να σκεφτούν κάτι άλλο. Στην τελική ας φτιάξουν ένα ισορροπημένο currency σύστημα και ας αγοράζουμε τις αναβαθμίσεις και τα όπλα, δε χάλασε και ο κόσμος. Από το ό,τι να 'ναι σύστημα του 1 και από το άλογο σύστημα του 2 καλύτερα να πάμε σε κάτι παρωχυμένο, αλλά λειτουργικό.
Διάφορες επιλογές σε όλο το παιχνίδι φαίνεται ότι θα έχουν καθοριστικό ρόλο στο πώς θα εξελιχτεί το σενάριο του 3. Θα τολμούσα να φανταστώ μάλιστα να υπάρχει τελείως διαφορετική εξέλιξη της ιστορίας με βάση αυτές τις επιλογές. Αποκορύφωμα όλων αυτών φυσικά το αν θα καταστρέψεις την Collector's Base στο τέλος ή όχι. Ελπίζω και η ίδια η Bioware να θέλει να περιπλέξει τα πράγματα και να δημιουργήσει ένα περίπλοκο δέντρο με πιθανά σενάριο, βασισμένα στις αποφάσεις που πήρες. Πχ, έστω ότι αφήνεις ανέπαφη τη βάση των Collectors, αλλά εναντιώνεσαι στον Illusive Man. Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε πώς θα εξελιχτούν τα πράγματα. Μπορείς φυσικά να την αφήσεις και να πας με το μέρος του, ή να την καταστρέψεις και να είσαι μία και καλή εχθρός του. Θα δείξει. Πάντως ανυπομονώ να δω τη συνέχεια και σίγουρα πριν την κυκλοφορία του θα πέσει replay του 2 (μακάρι και του 1, ανάλογα με την όρεξη) με renegade προσανατολισμό.
Αυτά σε γενικές γραμμές, ΑΑΑ τίτλος. Μπράβο στην Bioware, το σχετικά μέτριο ΜΕ το μετέτρεψε σε έναν αρτιότατο και πλήρη τίτλο.
spoilers επίσης

Έχει λίγες μέρες που το τερμάτισα, αλλά λόγω κάποιων λάθος επιλογών είπα να ξαναβάλω την suicide mission. Αρχικά να πω ότι ο dj είναι n00b. Μου αρέσει που με διαβεβαίωνε ότι το crew πεθαίνει ό,τι και να γίνει. Ευτυχώς που μου έκοψε να φορτώσω ένα save πριν κάνω τις αποστολές που ανέφερα παραπάνω και να μπω αμέσως στο omega 4 relay. Αποτέλεσμα φυσικά να σώσω όλο το πλήρωμά μου και να είμαι uber cool. Πέραν της n00b-οσύνης του Dj, βρε Titus, από το να μιλάς με γρίφους πες ένα ξεκάθαρο "Έμπα μέσα στο relay αγόρι μου χωρίς να κάνεις αποστολές"

Ξεκινάω από το τέλος: η suicide mission ήταν ΓΑΜΑΤΗ. Καιρό είχα να πωρωθώ τόσο πολύ με ένα set piece οποιουδήποτε παιχνιδιού. Η όλη δομή της και η λογική που ακολουθούσε, σχετικά με τις επιλογές που έκανες σε όλο το παιχνίδι, είναι εξαιρετική και πραγματικά αναρωτιέμαι τι θα γινόταν αν πχ πήγαινες με το που ξεκινάει το παιχνίδι, με λιγότερο party members, τι έκβαση θα είχε με λιγότερα ολοκληρωμένα loyalties, χωρίς αναβαθμίσεις στο σκάφος κτλ. Προφανώς και θα πέθαινε το μισό party, το τι αντίκτυπο θα είχαν όμως όλα αυτά στο ME3 μόνο η Bioware το ξέρει. Φοβερό set piece, τι να πω...
Το game ήταν αρτιότατο και απολαυστικό, αναρωτιέμαι για μία ακόμα φορά πώς ξενέρωσα. Το μόνο στοιχείο που δε μου άρεσε είναι - και πάλι - η εξερεύνηση των πλανητών, τόσο για missions, όσο και για πόρους. Στο 3 ελπίζω να το βγάλουν τελείως αυτό το σύστημα και να σκεφτούν κάτι άλλο. Στην τελική ας φτιάξουν ένα ισορροπημένο currency σύστημα και ας αγοράζουμε τις αναβαθμίσεις και τα όπλα, δε χάλασε και ο κόσμος. Από το ό,τι να 'ναι σύστημα του 1 και από το άλογο σύστημα του 2 καλύτερα να πάμε σε κάτι παρωχυμένο, αλλά λειτουργικό.
Διάφορες επιλογές σε όλο το παιχνίδι φαίνεται ότι θα έχουν καθοριστικό ρόλο στο πώς θα εξελιχτεί το σενάριο του 3. Θα τολμούσα να φανταστώ μάλιστα να υπάρχει τελείως διαφορετική εξέλιξη της ιστορίας με βάση αυτές τις επιλογές. Αποκορύφωμα όλων αυτών φυσικά το αν θα καταστρέψεις την Collector's Base στο τέλος ή όχι. Ελπίζω και η ίδια η Bioware να θέλει να περιπλέξει τα πράγματα και να δημιουργήσει ένα περίπλοκο δέντρο με πιθανά σενάριο, βασισμένα στις αποφάσεις που πήρες. Πχ, έστω ότι αφήνεις ανέπαφη τη βάση των Collectors, αλλά εναντιώνεσαι στον Illusive Man. Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε πώς θα εξελιχτούν τα πράγματα. Μπορείς φυσικά να την αφήσεις και να πας με το μέρος του, ή να την καταστρέψεις και να είσαι μία και καλή εχθρός του. Θα δείξει. Πάντως ανυπομονώ να δω τη συνέχεια και σίγουρα πριν την κυκλοφορία του θα πέσει replay του 2 (μακάρι και του 1, ανάλογα με την όρεξη) με renegade προσανατολισμό.
Αυτά σε γενικές γραμμές, ΑΑΑ τίτλος. Μπράβο στην Bioware, το σχετικά μέτριο ΜΕ το μετέτρεψε σε έναν αρτιότατο και πλήρη τίτλο.
Comment