Announcement

Collapse
No announcement yet.

Killzone 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Γιατι μια ζωη πρεπει να γκρινιαζουμε για ολα;

    (απαντηση Dj "δε γκρινιαζουμε, συζητηση κανουμε")

    Ground_Zero:

    Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

    Comment


    • #17
      Επισης Evans να σου θυμισω πως η Sony δεν εχει αναγκη δυνατο τιτλο εκεινη τη περιοδο, οπως εσυ το εννοεις. Δεν εχει αναγκη για τιποτα βασικα. Τοτε βγαινει και το GT5.
      Έχεις δίκιο, my bad... Thanks for reminding me!

      Comment


      • #18
        No prob my fellow Spartan ;)
        Ground_Zero:

        Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

        Comment


        • #19
          Originally posted by Azrael View Post
          Γιατι μια ζωη πρεπει να γκρινιαζουμε για ολα;

          (απαντηση Dj "δε γκρινιαζουμε, συζητηση κανουμε")


          E δε θα ηταν τελειως βαρετο να λεγαμε "Wow,mothafuckaz,killzone3-Uncharted4-MGS5-GT7-FFXLV-goddamnhellYEAHHHHHHHbitchessuckitbig"?

          Το Killzone2 το βγαλαν Platinum ή ακομα;
          :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

          Comment


          • #20
            Ξερω μη μασας μια. Ασε που το τοπικ ανοιξε πολυ νωρις νομιζω. ΣΠΜ για κιλζον φερτε μου το δικο μου.

            Βγηκε ναι κανα 25αρι και λιγοτερο κανει.
            Ground_Zero:

            Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

            Comment


            • #21
              Πρεπει να παω να το παρω γμτ...Τι θα εχω να κραζω απο εδω και περα;



              Α ναι, βγαινει και το FFXIII......χαρ χαρ...
              :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

              Comment


              • #22
                Α ναι, βγαινει και το FFXIII......χαρ χαρ...
                LOL άκουσες 2 γνώμες και απέκτησες και δικιά σου.

                Edit: Στο θέμα!

                Comment


                • #23
                  Δεν την απεκτησα ακομα.... Μη βιαζεσαι αγορι μου...
                  :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                  Comment


                  • #24
                    Πραγματικα και εγω δεν καταλαβαινω γιατι 2 χρονια ειναι μικρο χρονικο διαστημα.

                    Αν μιλαγαμε για νεο IP ή για δημιουργια νεας μηχανης θα το καταλαβαινα, αλλα στην περιπτωση του ΚΖ υπαρχει ετοιμη μια πολυ δυνατη μηχανη, (που αντε να κανουν μια updated version της ιδιας μηχανης) ετσι η χρονικη περιοδος της παραγωγης μικραινει κατα πολυ.

                    Και μιλαμε οτι βρισκομαστε σε μια εποχη που το pre-production σταδιο για πιθανο sequel ξεκινα πριν κυκλοφορησει ο εκαστοτε τιτλος, οποτε το ποτε πραγματικα ξεκιναει η παραγωγη ειναι σχετικο.


                    Y.Γ. Α και στην περιπτωση του killzone 2 που υπηρχε μεγαλη και αρνητικη κριτικη για την χρωματικη παλετα (γκρι και αγιος ο θεος), με ενα απλο τεχνασμα π.χ. να μεταφερουν την δραση σε αλλο πλανητη ( πιο πλουσιο σε χρωματα ;) πραγμα αρκετα πιθανο), θα μπορουσαν ανετα να πουλησουν το ιδιο game και μαλιστα ειμαι σιγουρος οτι θα υπαρξουν καποιοι που θα λενε ποσο μεγαλη βελτιωση εχει απο το KZ2 :xp:

                    Comment


                    • #25
                      Killzone 3 To Be 3D, Arc Enabled?

                      http://connectedconsoles.com/ps3-Killzone-3-To-Be-3D-Arc-Enabled.cfm
                      Star Citizen videos Star Citizen gallery

                      Comment


                      • #26

                        :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                        Comment


                        • #27
                          Το κακο ειναι οτι εχουμε συνηθισει να ανακοινωνεται απο νωρις ενας τιτλος πριν βγει, στη πραγματικοτητα δεν ειναι καθολου δυσκολο να δουμε Killzone 3 φετος.
                          Do a barrel roll!

                          Comment


                          • #28
                            Σιγα μην θελει ρε παιδια 4 χρονια για να γινει το Κillzone 3.Λογικο μου φαινεται να βγει ας πουμε λιγο μετα τα χριστουγεννα οπως το προηγουμενο.

                            Επισης killzone 3 θα κυκλοφορησει,οποτε δεν νομιζω οτι ηταν κατι παραλογο η δημιουργια του thread.
                            Originally posted by nooto
                            Επισης να πω οτι ανεξαρτητα με το ποσοι ασχολουνται εδω μεσα με το killzone, το παιχνιδι ειναι οντως εξαιρετικo...
                            Eιδικα το online του παιχνιδιου ειναι καταπληκτικο.Το sp εχει περιθωρια βελτιωσης σε καποιους τομεις,οχι τοσο στο gameplay που κατ'εμε ηταν super.

                            Comment


                            • #29
                              εγω ειχα πει οτι :
                              1. Μια συνεργασία με την εταιρία NaturalMotion θα έδινε στο παιχνίδι το κάτι παραπάνω. Και για όσους δεν ξέρουν για αυτή την εταιρία, ας δώσουμε απλά ένα όνομα Star Wars: Force Unleased. H Guerrilla δεν θα χρειαζόταν motion captures. Έτσι το παιχνίδι θα έκανε ακόμα και την εισαγωγή του μοναδική. Το hardware motion synthesis της μηχανής "euphoria" για PS3 θα έδινε διαφορετικές αντιδράσεις για κάθε μοναδική αναπαραγωγή της, μέσω του κώδικα. Έτσι δυο παίχτες με 2 PS3 + 2 KillZone o καθένας θα έπαιρνε διαφορετική εισαγωγή, όχι ως προς το σενάριο, αλλά προς τις αντιδράσεις των χαρακτήρων με τα αντικείμενα που αλληλεπιδρούν.
                              Η “euphoria” επίσης θα αναλάμβανε την δημιουργία μοναδικής αντίδρασης του σώματος των αντιπάλων μετά από πυροβολισμό. Έτσι δεν θα κάναμε λόγο, για απλά ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ animations των εχθρών μετά από πυρά. Η αντίδραση τους θα μπορούσε να επηρεάζεται και από το βάρος του βλήματος (σφαίρας), την ταχύτητά του, την γωνία πρόσκρουσης, τον πιθανό εξοστρακισμό, και γιατί όχι, ενός στιγμιαίου επηρεασμού του σώματος από το ωστικό κύμα των διπλανών εκρήξεων.
                              2. Μόλις τελειώνει η εισαγωγή, το παιχνίδι περνάει στο Game Play όπου πηδάει ο χαρακτήρας από το όχημα για να αναλάβει δράση. Τότε για να δίνει ομαλή ή εισαγωγή από το CutScene στο GamePlay υπάρχει καθυστέρηση για το φόρτωμα του επιπέδου. Δεν με ενοχλεί προσωπικά, αλλά για να αξιώνει το παιχνίδι Δάφνες τότε πρέπει όλα να είναι τέλεια.
                              3. Το KillZone 2 που βλέπουμε τώρα, σε καμία ΜΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν είναι ποιοτικά όμοιο με το τα Target Renders του KillZone της E3 2005. Να ξεκινήσω από το particle system και τα smoke effects του που δεν είναι τόσο ποσοτικά . Στο KillZone 2 o καπνός δεν εξαϋλώνεται, ούτε το κέντρο του πυρήνα μιας έκρηξης είναι τόσο πλούσιο όσο σαν αυτό της Ε3 2005.
                              Ακόμα και η κίνηση στην Ε3 2005 ήταν μακράν καλύτερη από το τελικό προϊόν ΚΖ2. Είχαμε δει περισσότερα rigid body dynamics όταν γινόταν μία έκρηξη. Θυμηθείτε την πτώση του οχήματος μεταφοράς προσωπικού στην αρχή της εισαγωγής ή την εκτόξευση ρουκέτας πάνω στην γέφυρα εναντία των Helghast’s. Μιλάμε για εκατομμύρια particles στον κώνο αερίων της ρουκέτας.
                              4. Αυτή η είσοδος του χαρακτήρα στο νερό, τι να πω. Απλά εκπληκτική, και εδώ φυσικά σαρκάζομαι διότι κάτι τέτοιο απλά δεν υφίσταται.
                              Ένα ακόμη Φάουλ που εντόπισα στο KZ2 είναι ότι σε σύγκριση με το KZ E3 2005, όταν αλλάζει την γεμιστήρα στο όπλο, απλά τοποθετεί μια καινούργια η οποία έχει πάνω της κολλημένη 2η. Στην Ε3 2005 έβγαζε την άδεια γεμιστήρα και με περιστροφή του καρπού τοποθετούσε την δεύτερη που ήταν κολλημένη πάνω σε αυτή.
                              5. Έχω φωτογραφία από το game play του demo που ένας χαρακτήρας είναι κολλημένος σε ένα τοίχο και το χέρι του τον διαπερνάει.
                              6. Είδα επίσης φίλιο χαρακτήρα να περνάει μέσα από ένα τοίχο, λίγο πριν τον τερματισμό του demo, και φυσικά δεν το έβγαλα από το μυαλό μου αλλά ήμασταν άτομα στο δωμάτιο και ψάχναμε να δούμε που εξαφανίστηκε.
                              7. Φωτισμός που προέρχεται 90μοίρες επάνω από το κεφάλι του χαρακτήρα, δίνει σκιά στον απέναντι τοίχο ΣΑΝ να φωτίζεται ο χαρακτήρας με προβολέα από την κατεύθυνση της πλάτης του.
                              Κλείνοντας θέλω να τονίσω ότι πρέπει να είμαστε συνετοί με τις επιδόσεις του PS3 σαν κονσόλα. Για να δει κάποιος game play σαν των target renders του E3 2005 KZ, θα πρέπει να περάσουμε στην επόμενη έκδοση της κονσόλας, δηλαδή το PS4. Κατά την γνώμη μου βλέπουμε ακόμη μία αποκλειστικότητα που δεν είναι του επιπέδου της παρουσίασης τις Ε3 2005.

                              Comment


                              • #30
                                Εγώ, απ' όσο έχω δει, βλέπω πως το Killzone 2 σε γενικές γραμμές έχει επιτευχθεί εικαστικά όπως το βίντεο του 2005. Ίσως να ισχύουν οι τεχνικές λεπτομέρειες που αναφέρεις, αλλά στη ματιά ενός τρίτου (όπως είμαι εγώ που δεν έχω παίξει το παιχνίδι) έτσι φαίνεται.
                                Πάντως πιστεύω πως το PS3 κυρίως έχει να δώσει αρκετά πράγματα σε τεχνικό επίπεδο. Αφού μόλις πριν λίγες μέρες ξεκλειδώθηκαν 70MB μνήμης προς χρήση. Δε ξέρω από που και ως που αλλά θα κάνει το κομμάτι του στα γραφικά αυτό.

                                Comment

                                Working...
                                X