Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Witcher 2: Assassins of Kings

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • triple post ομως τι θα γινει θα ποσταρει και κανενας αλλος?

    τελικα στην αρχικη εντυπωση μαλλον ημουν λιγο αδικος με τα γραφικα γιατι ξεκινησα με το tutorial , στον προλογο οι ανοιχτες περιοχες φαινονται εντυπωσιακες για 360, τελικα υπαρχει και λιγο tearing στα cutscenes αλλα και texture pop in ,σε ολα αυτα δεν βοηθησε και πολυ το install που εκανα

    Comment


    • Το ξεκίνησα κι εγώ και έφτασα στο σημείο που χωρίζεσαι από τον βασιλιά, λίγο μετά το δράκο. Στο hard το έβαλα και έχω φάει τα μούτρα μου αρκετές φορές. Ειδικά στο σημείο με τη γέφυρα που πήγαινα σαν Ράμπο, πρέπει να έχασα πάνω από 10 φορές. Μετά κατάλαβα πως πρέπει να παρατηρείς τον δράκο α λα Demon's Souls ένα πράγμα. Επίσης δε λυπάμαι να χρησιμοποιώ bombs, traps και potions για enhance των όπλων.

      Τα γραφικά είναι πανέμορφα για 360 αλλά όντως το PC δεν το φτάνουν από όσα vid έχω δει, αλλά οκ αυτό έλειπε. Πάντως οπτικά είναι, όπως είπε και ο Vaynard στα top της κονσόλας άνετα. Eπίσης η μουσική μου έκανε μεγάλη εντύπωση για την ποιότητά της. Μπράβο στην CDP που συμπεριέλαβε στην "απλή" έκδοση OST, Guidebook και χάρτη. Τo voice acting επίσης είναι κορυφαίο. Επιπροσθετως, από τις λίγες φορές που παρακολουθώ ξανά και ξανά το CG intro... wow απλά...

      Το battle system μέχρι στιγμής μου φάνηκε πολύ καλό με μόνη εξαίρεση κάποιες στιγμές που σου την πέφτουν 3-4 στρατιώτες και μάλλον είναι δικό μου το λάθος... Το roll αν και σημαντικό σίγουρα δε μου φάνηκε τόσο καλό σαν κίνηση όπως στο Demon's/ Dark Souls ενώ είναι σπαστικό αν και ρεαλιστικό να σου σπάνε την άμυνα από πίσω( ρεαλιστικό ξαναλέω αλλά όταν είσαι αντιμέτωπος με 2-3 σε περιορισμένο χώρο γίνεται εφιάλτης πχ στη γέφυρα με τον δράκο και τους φρουρούς). Προτάσεις για αντιμετώπιση αυτών των καταστάσεων? Χρησιμοποιώ όσο μπορώ bombs και φυσικά τα spells αλλά δεν πρέπει να έχω καταλάβει καλά ακόμη το battle system. Vaynard, το tutorial το επιλέγεις από κάπου? Εμένα με ξεκίνησε κατ'ευθείαν με κάποια hints που σκάνε μύτη πού και πού. Ο χειρισμός μου φαίνεται ό,τι καλύτερο μπορούσαν να κάνουν με pad, ίσως να προτιμούσα κάποια shortcuts, να κινείσαι με το d-pad μεταξύ των αντικειμένων στο menu αλλά αυτά εν τέλει είναι λεπτομέρειες. Ωραίο το εφέ της επιβράδυνσης του χρόνου όταν επιλέγεις signs.

      Πλήρως ικανοποιημένος μέχρι στιγμής, περνάει άνετα για ΑΑΑ παραγωγή. Σίγουρα είναι δύσκολο και φαίνεται από νωρίς πως θέλει αφοσίωση, στρατηγική κτλ δεν το πας δλδ σαν hack and slash γιατί θα φας τα μούτρα σου όπως στο DS.

      ΕDIT:
      Κι εγώ με τη μία install το έκανα. Γράφουν μάλιστα χρήστες στο neogaf, πως το install ειναι μονόδρομος μιας και το pop-in αν δεν το κάνεις install είναι απάλευτο. Βέβαια η ίδια η CDP προτείνει να κάνεις το game install οπότε, ακούμε και υπακούμε

      EDIT 2:
      Kι επειδή είμαι γκρινιάρης ώρες ώρες... Ρε γμτ δεν είναι λίγο περίεργος ο τρόπος με τον οποίο μαζεύεις loot? Οκ βγαίνει ένα press A και δεν έχεις έλεγχο στο τι μαζεύεις? Βγαίνουν και στα πλάγια της οθόνης τα ονόματα και οι ποσότητες του κάθε αντικειμένου και αυτό ήταν. Δεν υπάρχει δλδ η δυνατότητα να διαλέγεις τι θέλεις να πάρεις και τι να αφήσεις? Περίεργο... Μέχρι στιγμής μαζεύω πράγματα από εδώ και από κει αλλά δεν έχω ιδέα πόσο χρήσιμα είναι. Θα μου άρεσε να υπήρχε ένα σύστημα α λα Dragon Age ή Deus Ex για να κάνεις highlight τι θες να κάνεις examine...
      «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

      Comment


      • Για τις μάχες όπως είπα και πριν μια σελίδα: "Aard στην επίθεση, Quen στην άμυνα και περιμένεις μέχρι να γεμίσει ξανά η μπάρα. Works in every situation"

        Αυτή είναι η κλασική λύση, στο Hard όμως που το παίζεις εσύ ίσως χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις και αυτό το spell που κάνει trap σε υπερβολικά λούκια μάχες. Και να φανταστείς στις κονσόλες έχουν tweakάρει την δυσκολία. Στο PC τα πρώτα 2 κεφάλαια ήταν εφιάλτης.

        Comment


        • Ok thanks! Ναι τις τελευταίες μέρες τις ελεύθερες ώρες μου τις έφαγα να ενημερώνομαι για το game, refresh το θέμα στο NeoGAF etc xD Διάβασα επίσης πως το Quen, αν δεν κάνω λάθος, έφαγε nerf στην ΕΕ, γιατί έκανε το game αρκετά πιο εύκολο.
          1. Launcher now includes an option to toggle DLCs off and on.
          2. Assorted animals have been added to the game.
          3. New werewolf trophy has been added in Chapter 3.
          4. New, randomly dispersed swords have been added.
          5. Fixed error in potions_time_bonus value at level 2 of ‘Specialization: Potions’ ability.
          6. Fixed description of 'Control over the Power' ability.
          7. Fixed incorrect description of ‘Alchemist’ ability.
          8. Fixed incorrect description of ‘Amplification’ ability at level 2.
          9. Fixed incorrect description of ‘Energy Flow’ ability at level 2.
          10. Fixed incorrect description of ‘Control over the Power’ ability at level 2.
          11. Fixed incorrect description of ‘Synthesis’ ability at level 2.
          12. Fixed incorrect description of ‘Combat Acumen’ ability.
          13. Fixed incorrect description of Gadwall potion.
          14. ‘Position’ ability at level 2 now multiplies damage dealt to back by zero.
          15. Fixed incorrect damage calculation for ‘Whirl’ ability.
          16. Fixed spark FX and no damage taken when rolling while being attacked by foe.
          17. Fixed incorrect notification when using Axii Sign on golems.
          18. Mahakam Rune Sihil sword is now imported from TW1 game saves to New Game.
          19. Parry and Signs are now improved when Geralt has increased Vigor.
          20. Parry bug has been fixed. Players can no longer parry for 0 damage.
          21. Quen Sign has been significantly nerfed. It now wears off after one or two hits.
          22. Adrenaline no longer loads during boss fights.
          23. Fixed bug that caused Igni to deal no damage when used right after a sword hit.
          24. Fixed incorrect game behavior when saving game while casting bombs.
          25. Kayran now casts fewer stones at end of fight.
          26. Fixed bug allowing potions to be consumed with Toxicity at 100%.
          27. Finisher performed on rotfiends no longer adds additional weapon.
          28. Redanian soldiers in Chapter 3 now spawn correctly.
          29. Fire now removes Quen Sign during dragon boss fight in Chapter 3.
          30. Fixed targeting on dragon in Chapter 3.
          31. Added new statistics for NPCs to correct game balance in Chapter 3.
          32. Cat potion effect now disappears during dialogue sequences and cut scenes.
          33. Target marker and enemy names have been removed from fist fights.
          34. Fixed display name for wraiths.
          35. Small fixes introduced in NPC taunt behavior during fights.
          36. Fixed NPC behavior after combat.
          37. All critical effects dealt to player are canceled before any scene starts.
          38. Fixed unusual behavior of clothing when using Heliotrope Sign.
          39. Small fixes introduced in Dice Poker mini-game.
          40. Several fixes introduced in mini-maps.
          41. Fixed several camera shots in dialogue sequences.
          42. Fixed dialogue camera in ‘Blood Curse’ quest.
          43. Walkmesh fixed in Roche’s tent.
          44. Walkmesh fixed in Chapter 3 sewers.
          45. Walkmesh fixed when following Roche on Chapter 3.
          46. Walkmesh fixed in central square of Loc Muinne.
          47. Walkmesh fixed near Nilfgaardian camp in Chapter 3.
          48. Fixed several camera collisions.
          49. Fixed tent roof collisions in Chapter 3.
          50. Fixed collisions in butcher’s house in Flotsam.
          51. Fixed collisions on Roche’s ship.
          52. Fixed chest collision on ship in Chapter 2.
          53. Fixed broken poster at Flotsam gate.
          54. Fixed Temerian flag collision.
          55. Fixed several locations, decorations, walkmeshes and occluders.
          56. Small fixes made in environment blending.
          57. Assorted fixes made in character lighting.
          58. Fixed flying meshes in Prologue.
          59. Fixed blinking trees in Chapter 3.
          60. Fixed blinking grass on Draug location.
          61. Fixed low detail texture on rock in camp of the Order of the Flaming Rose.
          62. Fixed Wild Hunt graphics in Chapter 3.
          63. Fixed clock in Meditation panel.
          64. Fixed broken texture during Meditation in UI.
          65. Fixed spyglass icon in Inventory.
          66. Added mages’ banner to Epilogue in Loc Muinne.
          67. Added Nilfgaardian flags in Chapter 3.
          68. Added new FX for magic in Epilogue.
          69. Fixed trade stalls in Flotsam so they close at night.
          70. Fixed Geralt’s head on cut scene in Prologue.
          71. Fixed Golem’s facial expressions.
          72. Fixed ragdoll effect on Golem’s body.
          73. Fixed ragdoll effect on nekkers.
          74. Fixed distortions on Saskia’s voice in cut scene in Chapter 2.
          75. ‘Sneak’ mode music is now saved and reappears when a game is loaded.
          76. Several fixes introduced in cut scene audio.
          77. Fixed cut-scene sound synchronization.
          78. Missing sounds supplemented in Chapter 3 cut scenes.
          79. Balance of sound and music fixed in Epilogue.
          80. Fixed problems with music playback in Epilogue.
          81. Fixed reverb in sewers in Chapter 3.
          82. Fixed mage teleport sound effect.
          83. Fixed crowd in amphitheatre in Chapter 3.
          84. Fixed waypoint for Geralt’s death cut scene in Loc Muinne.
          85. Fixed situation whereby Geralt could tell Dethmold that he had a spearhead when this was not present in the Inventory.
          86. Triss now always casts spell when interviewing wounded elf in Chapter 1.
          87. Shilard now holds the Triss figurine when showing it to Assire.
          88. Fixed block on Roche’s movement during fight against soldiers on the walls in Chapter 3.
          89. Fixed blocker in ‘Conspiracy’ quest in Chapter 2.
          90. Items collected in Prologue now appear in correct slots at the opening of Chapter 1.
          91. Fixed interaction with Síle’s megascope in Chapter 3.
          92. Fixed highlight effect on doors when using Medallion in Chapter 3.
          93. Chest can now be looted after fight with Letho in Chapter 1.
          94. Added loot to Dethmold’s chest.
          95. Fixed loot in containers in Chapter 3.
          96. Fixed Letho’s gestures in dialogue sequence in Chapter 3.
          97. Fixed a number of inconsistent Journal entries.
          98. Fixed Dethmold’s grimoire so it appears in ‘Quest Item’ category in Inventory.
          99. Fixed instances where ‘Esc Menu’ could not be accessed.
          100. Game can now be saved while walking through the forest with Anezka.
          101. Assorted fixes made in game saving functionality and associated menus.
          102. Assorted localization improvements have been made.
          «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

          Comment


          • Για τη δυσκολία, όσοι το παίξαμε Day 1 στο PC σε hard τα είχαμε δει όλα, φανταστείτε ότι η CDProjekt έκανε balancing στο...tutorial με patch. Προσωπικά γούσταρα αλλά εκανα 7 ώρες να τερματίσω τον πρόλογο, είχα φτύσει αίμα. Αποτέλεσμα ήταν να έχω μάθει πάρα πολύ καλά το battle system πάντως, στη Dark/ Enhanced Edition η δυσκολία έχει γίνει ακόμα πιο toned down και ισορροπημένη, οπότε με βλέπω σε Dark Mode κατευθείαν.

            Σε hard / insane / dark το παιχνίδι είναι φτιαγμένο ώστε να χρησιμοποιείς διαρκώς βόμβες, φίλτρα κλπ οπότε μην ανησυχείτε, όσοι τα πίνετε σα γκαζόζες δεν κάνετε κάτι λάθος.

            Για signs δεν ξέρω, δεν ήμουν ποτέ ιδιαίτερα φίλος αλλά όντως το Aard βολεύει, Quen χρησιμοποίησα πολύ σπάνια.

            Άντε να γυρίσω σπίτι να κατεβάσω τα 10 γίγα στο PC να λιώσω όπως πρέπει...
            Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

            Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

            Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

            Comment


            • Dark στο επόμενο playthough, παραείναι hardcore να το ξεκινήσω για πρώτη φορά σε τέτοιο επίπεδο. Ειδικά με αυτά που έχω διαβάσει, νομίζω πως το hard είναι μια χαρά και challenging.
              Aπορία no2 κι ελπίζω τελευταία. Οι πόρτες που είναι locked, στο prologue πάντα,υπάρχε τρόπος να παραβιαστούν?
              «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

              Comment


              • μπορω να το επιβεβαιωσω , εχει πεσει η δυσκολια αρκετα hard mode στο 360 ειναι σαν να παιζεις normal στου pc , περυσι στο hard mode πεθαινα συνεχεια στο πρωτο chapter μεχρι να φτασω chapter 3 μετα εγινε ποιο ευκολο , μονιμως ντοπε ο gerald

                edti: το tutorial ειναι εκει που επιλεγειs new game, load game κτλπ

                Comment


                • lol δίκιο έχεις. Ξεκίνησα το game και εκεί που σε ρωτάει αν θες να ξεκινήσεις το tutorial πάτησα no.
                  «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                  Comment


                  • προειδοποίηση όσοι παιξεται και το πρώτο Witcher επίσης είναι πολύ hardcore σε κάποια φάση ίσως χαθείτε με το τι και ποιος, τι πρέπει να κάνω που πρέπει να ψάξω. Δεν είναι απο τα rpg όπου ένα αορατο χέρι σε καθοδηγεί. Τα quests έχουν ψάξιμο και διαπλοκή. Σίγουρα τα Witcher είναι για ώριμα άτομα και όχι για δεκαπεντάχρονους σπόρους.

                    Όσο για το δεύτερο το ειχα κατεβάσει τορεντ αλλά δεν γουστάρω να το τερματήσω ως τορεντ (αυτό το game και αν αξίζει τα λιγοστά μας ευρώ, όπως και τα total war), μάλλον θα πάω για αγορά της EE. Oυτως η άλλως δεν το προχώρησα πολύ το έφθασα έως την μάχη με τον τουβλο-Letho (που με ψιλοέσπασε τα νεύρα).

                    Kρίμα πάντως που δεν βγήκε και για ps3, μάλλον επειδή οι της cd project δεν γνωρίζουν απο ps3 hardware και επειδή κάνουν σωστές δουλειές προτίμησαν, προς το παρόν τουλάχιστον, να μην το αναπτύξουν και για ps3. Πάντως οι κάτοχοι ps3 που γουστάρουν δυτικά rpg και δεν έχουν καλό pc ή xbox 360 χάνουν επικό τίτλο. Eπίσης εννοείται πως αμα έχεις καλο gaming pc και 360 παιζεις τον τίτλο στο pc.
                    Star Citizen videos Star Citizen gallery

                    Comment


                    • Δηλώσανε από την CDP πως θέλουνε να το αναπτύξουν και σε PS3 αν τους δοθεί η ευκαιρία- ίσως θέλουν με την 360 έκδοση να βολιδοσκοπήσουν την κατάσταση και να πράξουν αναλογως. Στο neogaf πάντως έγινε ένας μικρός χαμός με τους PC gamers, γιατί δεν συμπεριέλαβε λέει η CDP τις βελτιώσεις του χειρισμού με το pad και στο PC όπως και κάποιες αλλαγές σε φωτισμό που υπάρχουν μονο στην έκδοση για 360. Μπείτε στο θέμα του Witcher 2 να δείτε περί τίνος πρόκειται, εγώ σε αυτά τα τεχνικά είμαι άσχετος.

                      Μόλις τέλειωσα το tutorial και αναμενόμενα στη μάχη μετά από λίγους εχθρούς έφαγα τα μούτρα μου- recommended setting easy... Αυτά είναι Θα κλάψουν μανούλες μου φαίνεται και θα σπάσουν χειριστήρια μέχρι να μπω στο κλίμα των μαχών.
                      «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                      Comment


                      • το πολυ πολυ βαλε normal και οταν συνηθισεις το γυρνας στο hard, easy ειναι υπερβολη

                        Comment


                        • Oχι ρε εντάξει hard θα το παίξω μιας αν εξαιρέσουμε το σημείο με το δρακο δεν έχω σοβαρό θέμα με τις μάχες. Απλώς στη συγκεκριμένη μάχη του tutorial προσπαθούσα να πειραματιστώ λίγο με το targeting system που η αλήθεια είναι δεν το έχω πολυκαταλάβει. Πατάω δλδ το LT για να κάνει lock on αλλά δε λειτουργεί ακριβως όπως στο Demon's souls φερ'ειπείν. Το tutorial το έπαιξα, απλώς για να καταλάβω λίγα πράγματα για alchemy, meditation etc που δεν είχα αντιληφθεί πώς τα χρησιμοποιείς κτλ. Επίσης όντως οι χώροι του tutorial καμμία σχέση με το game οπτικά, όταν ξεκινάς τον πρόλογο.
                          Ακόμη ένα θετικό, τι τα γράφω βέβαια όσοι το έχετε παίξει ήδη τα ξέρετε οπότε συγχωράτε με, είναι ο τρόπος που γράφεται/ ανανεώνεται το journal. Ξαναλέω, ΠΟΛΥ προσεγμένο μέχρι στιγμής το game, ωραίος ο τρόπος που εμφανίζεται η υποαποστλή με τους κρατούμενους που πρέπει να σώσεις. Γενικά ενθουσιασμένος και όλα super!

                          EDIT:
                          Τελικά δικό μου το λάθος, πάλι... Πρέπει να κρατάς πατημένος το LT για targeting. Χαζό ξέρω, αλλά νομίζω πως παίζω Dark Souls ώρες ώρες και πατάω R3 ή το LT νομιζοντας ότι ο Geralt θα μείνει locked on στον εχθρό.
                          «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                          Comment


                          • Ήθελα να γράψω ένα κατεβατό, για το πώς το Witcher μου έχει προκαλέσει απίστευτο εθισμό, πώς κάνει καλύτερα από το Dragon Age σχεδόν τα πάντα μέχρι στιγμής, για το πώς η μάχη, το crafting etc είναι προσεγμένα, για το πώς το σενάριο και οι χαρακτήρες είναι όντως ώριμοι σε αποχρώσεις του γκρι και όχι αγγελάκια η διαβολάκια. Σκάω... Απλώς:resp:
                            Κρίμα που δεν έχω το χρόνο που θα ήθελα, προς το παρόν, για να λιώσω με την ησυχία μου. Άνετα θα έκλεινα 6ωρα.
                            «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                            Comment


                            • Συνεχίζω ακάθεκτος να ψάχνω για sidequests στο Flotsam ενώ παράλληλα ακολουθώ και την main quest με τον Loredo. Στη μάχη πιστεύω πως πλέον έχω βελτιωθεί αρκετά πλέον. Signs, bombs και αρκετό evade- το parry δεν το χρησιμοποιώ ιδιαίτερα. Είμαι lvl 7 και πλέον άνοιξα και τα skill Tree από τα οποία λέω για αρχή να επενδύσω στο Swordmanship. Έχετε κάποιες προτάσεις για builds etc?

                              Μου κάνει εντύπωση πως παρά τον άρτιο τεχνικό τομέα, το game πραγματικά είναι προσεγμένο και σε άλλους τομείς, ενώ παράλληλα δε σου κρατάει το χεράκι. Επίσης ενθουσιζομαι γιατί δε με απασχολεί σε τεράστιο βαθμό τι επιλογές κάνω. Απαντάω ό,τι αισθάνομαι/ πιστεύω και δε δίνω δεκάρα για karma systems, λευκές αύρες or w/e.

                              Καθάρισα μια cave με Nekkers μόνο και μόνο για να μου αναθέσουν να την εξερευνήσω σαν sidequest. Έχω ενθουσιαστεί τόσο από το πόσο ζωντανός είναι ο κόσμος στο Flotsam όπως και στο forest έξω από αυτό.
                              «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                              Comment


                              • Θα έλεγα full swordmanship και ίιιιισως κάποια ελάχιστα θεμελιώδη από άλλα paths. Το καλύτερο είναι να ολοκληρώσεις τελείως όποιο path επιλέξεις και να μην το σπάσεις, αν μη τι άλλο για να μη χάσεις τα mutagen slots.

                                Από εκεί και πέρα το παιχνίδι είναι αποθέωση, χαίρομαι που το χαίρεσα! Κατ'ουσία δεν υπάρχει karma system ή κάτι ανάλογο αλλά πολύ σύντομα θα αρχίσεις και να βλέπεις τις συνέπειες των επιλογών σου και να σε απασχολούν πολύ πιο σοβαρά.
                                Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                                Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                                Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                                Comment

                                Working...
                                X