Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Witcher 2: Assassins of Kings

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Βασικά όπως ξαναέγραψα και πιο πριν,το περιβάλλον του παιχνιδιού είναι τόσο φυσικό και ρεαλιστικό ώστε είναι σχετικά εύκολο να χαθείς.Τα περιβάλλοντα θυμίζουν λιγότερο videogame σε σχέση με άλλα παιχνίδια πχ δεν είναι μόνο στενά και μονοπάτια αλλά μεγάλες ανοιχτές περιοχές.Είναι το μόνο παιχνίδι,μαζί με το shenmue,που με έκανε να νιώσω ότι πρέπει εγώ να προσαρμοστώ στον κόσμο του και ότι δεν φτιάχτηκε για να παίξω εγώ σε αυτόν.

    Τέλος πάντων,πολέμησα το kayran και τα χρειάστηκα...Μου φάνηκε πολύ δύσκολο,χάνω σχεδόν κατευθείαν ακόμα και με την χρήση του potion.Για αυτό αποφάσισα καλύτερα να πάω να ολοκληρώσω κανένα sidequest και να φτιάξω καλύτερο εξοπλισμό.

    Το skill tree από τα καλύτερα που έχω δει πάντως.Υπάρχουν λίγα skills αλλά καλά και προσφέρουν σημαντικά bonuses και προσθήκες στο gameplay.Παράλληλα οι πόντοι που κερδίζεις είναι περιορισμένοι και έτσι εξασφαλίζεται η ποικιλία σε παράλληλα playthroughs.Έτσι όπως το κόβω θα επικεντρωθώ στο swordmanship αλλά θα αγοράσω κάποια talents από alchemy.Με magic δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι θα κάνω.Πάντως όλα μου φαίνονται ελκυστικά και η επιλογή είναι δύσκολη..


    Tidy!

    Do not blame me.Blame yourself or God.
    In Matsuno we trust.

    Comment


    • Αιντε πάμε για διπλό ποστ.

      Πέρασα το πρώτο κεφάλαιο ακολουθώντας
       
      τον roche
      .Έφτιαξα πολύ καλά όπλα και πανοπλίες και ολοκλήρωσα όλες τις αποστολές εκτός από την meliteles heart αλλά δεν με χάλασε, μια που το παιχνίδι ενδείκνυται για πολλαπλά plythroughs θα έχω κάτι να περιμένω να δω.Από build ανεβάζω κυρίως swordmanship path αλλά έχω σκοπό να ανεβάσω και κάποια skills από alchemy που μου φαίνονται πολύ χρήσιμα.Από magic έβαλα λίγους πόντους για να αυξήσω το μέγιστο vigor και μάλλον δεν θα ξοδέψω άλλους.Γενικά δεν κοίταξα guides καθόλου,πειραματίζομαι μόνος μου και ότι βγει.

      Τώρα είμαι στην αρχή του δευτέρου κεφαλαίου αμέσως μετά την μεγάλη μάχη και έχω λίγο χαθεί λόγω του καταιγισμού ονομάτων και γεγονότων.Θα κάτσω να διαβάσω το journal για να τα βάλω λίγο σε μια σειρά.Γύρισα λίγο και το στρατόπεδο-θα χρειαστώ λίγο χρόνο για να μάθω τα κατατόπια.Ερώτηση sos,που έχει storage;Έχω τίγκα inventory και δεν μπορώ να μαζέψω τίποτα!

      Κατά τα άλλα το παιχνίδι τα σπάει,η πλοκή έγινε ακόμη πιο ενδιαφέρουσα και ανυπομονώ να μάθω τι θα γίνει στην συνέχεια.


      Tidy!

      Do not blame me.Blame yourself or God.
      In Matsuno we trust.

      Comment


      • Παιδιά μια βοήθεια.Στο δεύτερο κεφάλαιο,στο
         
        roches path
        που έχει storage;Παρακαλώ ας μου πει κάποιος γιατί έχω πρόβλημα με το inventory.


        Tidy!

        Do not blame me.Blame yourself or God.
        In Matsuno we trust.

        Comment


        • Έξω από το camp πέρασε το ποτάμι που υπάρχει και θα δεις κάποιες σκηνές( αντίσκηνα) μαζί. Εκεί είναι ένας νάνος, μίλησέ του και θα σου βγάλει την επιλογή για storage. Eκεί δίπλα θα δεις και τον Dandelion να κάθεται με κάτι πόρνες.
          «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

          Comment


          • Eυχαριστώ για μια ακόμα φορά cinclair.

            Μια που παίζει καλτ θέαμα έχω έναν ακόμα λόγο να πάω στο storage.


            Tidy!

            Do not blame me.Blame yourself or God.
            In Matsuno we trust.

            Comment


            • Στο Φλότσαμ μπορώ να αγοράσω απο κάπου βόμβες ή τις φτιάχνω; τις θέλω για το side quest " the endrega contract''.
              Star Citizen videos Star Citizen gallery

              Comment


              • Βig boss μάλλον θέλεις να πεις ότι τα χρειάζεσαι για την αποστολή με τα nekers.Tέλος πάντων,για να φτιάξεις βόμβες χρειάζεσαι diagrams.Μπορείς να τα αγοράσεις από ένα ξωτικό που το λένε cedric.Είναι σε ένα δέντρο έξω από την πολη flotsam πάνω σε ένα δέντρο.Αποκλείεται να μην το βρεις,για να προχωρήσεις την ιστορία πρέπει να πας και να του μιλήσεις.


                Tidy!

                Do not blame me.Blame yourself or God.
                In Matsuno we trust.

                Comment


                • To ξεκινησα σημερα και ειμαι στον προλογο. Στο tutorial εμπλεξα τα αβγα και τα πασχαλια, το συστημα μαχης ειναι παρεμφερες με αυτο του dark souls αλλα σε καμια περιπτωση δεν λειτουργει με τον ιδιο τροπο (πχ lock on) με συνεπεια να τα κανω μπαχαλο και να μου βαλει ως προτεινομενη δυσκολια το easy . Anyway επελεξα dark και μπηκα στο main game.

                  Σε οτι αφορα σεναριο-διαλογους κλπ εχω χασει λιγο την μπαλα και δεν εχω καταλαβει πολλα πραγματα αν και οκ ειναι αρχη ακομα. Τα menus κλπ ηταν λιγο μπερδεμενα αλλα σιγα σιγα αρχιζω να βγαζω ακρη.

                  Σαν πρωτη εικονα, το παιχνιδι ειναι πανεμορφο, το ιδιο και η μουσικη του. Αυτο που με χαλαει καπως ειναι το ΑΙ των εχθρων που αποτι προσεξα οταν απομακρινεσαι πολυ απο την αρχικη τους θεση, ενω σε κυνηγουν απο ενα σημειο και μετα γυριζουν πλατη και επιστρεφουν πισω. Παραλληλα ειδα οτι οι τοξοτες για παραδειγμα αν κρυφτεις πισω απο καποιο αντικειμενο συνεχιζουν και ριχνουν εκει και δεν μετακινουνται. Μμμ ναι ειναι γκρινια απλα επειδη το παιχνιδι μοιαζει στο dark souls στην εμφανιση κυριως των δομων του σε βαζει σε διαδικασια συγκρισης σε οτι αφορα το βαθος των μηχανισμων αλλα και της ανταγωνιστικοτητας του ΑΙ.

                  Anyway, ειναι πολυ νωρις ακομα για να πω οτιδηποτε, οταν προχωρησω θα γραψω περισσοτερα.

                  Comment


                  • Νooto καταρχάς μπράβο που έπιασες Witcher 2. Δυο πραγματάκια. Μην περιμένεις challange τύπου Dark Souls, κατέβασε τις προσδοκίες σου και προσπάθησε να μείνεις ανεπηρέαστος από αυτό το παιχνίδι. Το ξέρω είναι δύσκολο αλλά να θυμάσαι ότι όποια αισθητική βρίσκεις κοινή μεταξύ των δύο παιχνιδιών είναι επειδή το Dark Souls την έχει δανειστεί από τα δυτικά RPGs. H διαφορά τους είναι στο gameplay, η ακρίβεια και το challenge είναι καθαρά ιαπωνικά προϊόντα στη συγκεκριμένη περίπτωση,

                    Ένα αυτό. Μετά έκανα /giggle στο σχόλιο με την AI των εχθρών και εισέπραξα ότι μάλλον δεν έχεις τριβή σε aggro μηχανισμούς λόγω μικρής επαφής με δυτικά RPGs και το τρόπο που συνήθως κινείται η AI ως αγέλη, όμως η αλήθεια είναι ότι, ξανά, το βάθος του συστήματος μάχης του Dark Souls δεν θα το βρεις στο Witcher 2. Στο Witcher 2 δεν είναι τόσο σφιχτοδεμένο, εδώ που τα λέμε σε κανένα action-rpg δεν έχει φτάσει τόσο υψηλά το πράγμα, οπότε πάρε βαθειά ανάσα και αγάπησε τις ιδιαίτερότητές του για το μοναδικό λόγο του ότι είναι καλό σύστημα μάχης παρά το unbalancing που μπορεί να δημιουργηθεί ή σε spikes της δυσκολίας.

                    Θα ήθελα να σου δώσω το ισχυρότερο όπλο αλλά δεν γίνεται και θα πρέπει να έχεις λίγη υπομονή ώστε να το ανακαλύψεις μόνος σου. Ως δυτικό RPG που σέβεται τον εαυτό του, το Witcher 2 έχει εκπληκτική αφήγηση και role-playing. H μαλακία, και συγχώρα με για την έκφραση αλλά περί τέτοιας πρόκειται, είναι ότι υπάρχει κι ένα Witcher 1 πριν το 2. Και δεν μιλάμε για αυτόνομα επεισόδια αλλά για συνέχειες.

                    Το καλό όμως, και εν μέρη υπάρχει μεγάλη αλήθεια σε αυτό και προφανώς είναι ο λόγος που δεν αναφέρεται πολύ το Witcher 1 στην όλη εικόνα, είναι ότι το χάσμα δεν είναι τύπου "μαλάκες, φέραμε το Xenosaga II στην Ευρώπη, αλλά όχι το πρώτο!". Όχι ευτυχώς. Το storytelling του Witcher 2 καταφέρνει να σε φέρει στα μέτρα του καθιστά εφικτή τη προσοχή σου στη μυθοπλασία, τους χαρακτήρες, τα πως και τα γιατί του παιχνιδιού.

                    Παρ'όλα αυτά είναι μαλακία γιατί το Witcher 2 δεν είναι Dark Souls αφού χρησιμοποιεί άμεσο και όχι έμεσο storytelling και από τη στιγμή που μιλάμε για ένα μελετημένο και όμορφα δοσμένο σύμπαν η ενασχόληση με το πρώτο μέρος προσθέτει στην εμπειρία για να μην πω ότι είναι επιβεβλημένη. Το ξεκίνημα είναι λίγο άγαρμπο μιας και το παιχνίδι απαιτεί από 'σένα να έχεις γνώση κάποιων πραγμάτων. Ποιός είναι ο Geralt; Ποια είναι η Triss; Ποιοί είναι οι Scoia'tael;

                    Οπότε ναι, θέλει λιγάκι υπόμονή να στηθεί σωστά immersion μιας και υπάρχει παρελθόν στο παιχνίδι. Αν όμως take your time (μτφ: διάβασμα) θα σε ανταμείψει γιατί πάνω απ'όλα είναι πολύ καλό παιχνίδι.
                    sigpic

                    Comment


                    • Ωραίος νοοτο,ξεκίνησες ένα από τα καλύτερα rpg των τελευταίων χρόνων.Περιμένω ποστ σου όταν το προχωρήσεις περισσότερο για να γίνει κουβέντα,υπάρχουν πολλά που μπορούν να ειπωθούν για αυτό το παιχνίδι.Εγώ του 'εχω ρίξει 2 plythroughs και θέλω να ρίξω και τρίτο για να δω άλλες εναλλακτικές καταλήξεις.

                      Πάντως ίσως να είναι λίγο υπερβολή το ότι το ξεκίνησες στο dark...Εδώ στο hard είναι αρκετά ζόρικο,ειδικά στην αρχή,στο dark για έναν καινούριο παίκτη δεν παλεύεται με τίποτα.Εγώ το έχω τελειώσει στο hard και το βρήκα ζόρικο (αν και η δυσκολία πέφτει όσο προχωράς αλλά ποτέ δεν γίνεται πανεύκολο).


                      Tidy!

                      Do not blame me.Blame yourself or God.
                      In Matsuno we trust.

                      Comment


                      • Στο Dark δεν είναι που άμα ψοφήσεις ξεκινάς από την αρχή;
                        Carpe diem

                        Comment


                        • Όχι,αυτό ήταν το insane νομίζω το οποίο τελικά δεν μπήκε στην έκδοση για το χβοχ.Πάντως δεν είναι λίγο χαζό εδώ που τα λέμε σε παιχνίδι 30 ωρών να σου σβήνεται το save από ένα λάθος;


                          Tidy!

                          Do not blame me.Blame yourself or God.
                          In Matsuno we trust.

                          Comment


                          • Παιδια ευχαριστω για τις πληροφοριες ;).

                            Νooto καταρχάς μπράβο που έπιασες Witcher 2. Δυο πραγματάκια. Μην περιμένεις challange τύπου Dark Souls, κατέβασε τις προσδοκίες σου και προσπάθησε να μείνεις ανεπηρέαστος από αυτό το παιχνίδι. Το ξέρω είναι δύσκολο αλλά να θυμάσαι ότι όποια αισθητική βρίσκεις κοινή μεταξύ των δύο παιχνιδιών είναι επειδή το Dark Souls την έχει δανειστεί από τα δυτικά RPGs. H διαφορά τους είναι στο gameplay, η ακρίβεια και το challenge είναι καθαρά ιαπωνικά προϊόντα στη συγκεκριμένη περίπτωση,

                            Ένα αυτό. Μετά έκανα /giggle στο σχόλιο με την AI των εχθρών και εισέπραξα ότι μάλλον δεν έχεις τριβή σε aggro μηχανισμούς λόγω μικρής επαφής με δυτικά RPGs και το τρόπο που συνήθως κινείται η AI ως αγέλη, όμως η αλήθεια είναι ότι, ξανά, το βάθος του συστήματος μάχης του Dark Souls δεν θα το βρεις στο Witcher 2. Στο Witcher 2 δεν είναι τόσο σφιχτοδεμένο, εδώ που τα λέμε σε κανένα action-rpg δεν έχει φτάσει τόσο υψηλά το πράγμα, οπότε πάρε βαθειά ανάσα και αγάπησε τις ιδιαίτερότητές του για το μοναδικό λόγο του ότι είναι καλό σύστημα μάχης παρά το unbalancing που μπορεί να δημιουργηθεί ή σε spikes της δυσκολίας.
                            Ευτυχως βγηκα γρηγορα απο τη διαδικασια που ειχα μπει και εν τελει αρχιζω να βλεπω το παιχνιδι οπως ειναι. Εχεις πολυ δικιο σε οσα λες Dope και εχω ξεκινησει να προσαρμοζομαι. Btw το battle system (τωρα που αρχισα να βλεπω πως δουλευει) μου μοιαζει περισσοτερο με ενα RPG οriented Assassins Creed. Προχωραμε προς το παρον, μολις τελειωσα τον προλογο. Btw υπαρχουν πολλες επιλογες εξ'αρχης που δεν τις πιανει το ματι σου, εκανα διαφορες φορες load και ειδα οτι απο πολυ νωρις υπαρχουν διαφορα μονοπατια που μπορεις να διαλεξεις...

                            Πάντως ίσως να είναι λίγο υπερβολή το ότι το ξεκίνησες στο dark...Εδώ στο hard είναι αρκετά ζόρικο,ειδικά στην αρχή,στο dark για έναν καινούριο παίκτη δεν παλεύεται με τίποτα.Εγώ το έχω τελειώσει στο hard και το βρήκα ζόρικο (αν και η δυσκολία πέφτει όσο προχωράς αλλά ποτέ δεν γίνεται πανεύκολο).
                            Προς το παρον δεν εχω συναντησει καποιο τρελο προβλημα, θελω να πω πεθανα αρκετες φορες αλλα οχι τοσες ωστε να αρχισω να εκνευριζομαι . Ειναι πολυ δυσκολο οντως (ας πουμε με το που τελειωνει ο προλογος, στην πρωτη σκηνη του chapter 1 εχασα αρκετες φορες) αλλα οk βγαζω καπως ακρη (αν αλλαξει κατι το πολυ πολυ το κατεβαζω στο hard). Σε δυσκολες καταστασεις χρησιμοποιω πολυ stealth με ΑΧΙΙ και στρεφω τους πιο δυνατους αντιπαλους εναντι των υπολοιπων. Παραλληλα traps υλικες και μαγικες κλπ. Θα δουμε!

                            Ερωτηση: Τα αντικειμενα που μαζευεις μπορεις να τα αποθηκευσεις καπου? Ειμαι στην αρχη του πρωτου chapter και ειμαι ηδη 300/300. Τι κανω? πεταω τα αντικειμενα ή υπαρχει τροπος αποθηκευσης?

                            Εdit: Παντως παιδια τι δουλεια εχει πεσει στα γραφικα... Απο τα πιο ομορφα παιχνιδια του X360 και ανετα οτι αρτιοτερο graphic wise σε RPG εχω δει στην κονσολα...

                            Comment


                            • Μερικα πραγματα τωρα που εχω προχωρησει καπως.

                              Η δουλεια που εχει πεσει στα οπτικο-ακουστικα ειναι πραγματικα απιστευτη σε σημειο που δεν περιμενα ποτε να δω κατι τετοιο σε RPG στις τωρινες κονσολες. Εν τελει γινεται πλεον αρκετα εμφανες οτι οταν οι εταιριες δουλευουν σε ενα μονο συστημα κανουν θαυματα. Ο κοσμος ειναι καταπληκτικος, to immersion αλλου, το lore φοβερο και η ποιοτητα των διαλογων και των sidequests στα επιπεδα του Human Revolution (τωρα καταλαβαινω γιατι πολλοι αναφερουν τους τιτλους διπλα διπλα). Επισης μου αρεσει πολυ το συστημα των διαλογων που δεν ειναι το κλασσικο good-neutral-bad αλλα περιεχει πολυ πιο ουσιαστικες επιλογες τα αποτελεσματα των οποιων ειναι και δυσκολο να προβλεψεις (πραγματικα διαλεγεις το τι σου ταιριαζει εκεινη τη στιγμη με βαση το κειμενο). Στα θετικα και το συστημα αναπτυξης οπως επισης και οι μηχανισμοι στο crafting, τα mingames κλπ.

                              Στα αρνητικα τωρα, πιστευω οτι μπορουσε να εχει γινει πολυ καλυτερη δουλεια στα θεματα δομης του χειρισμου. Προσωπικα συνανταω μεγαλο προβλημα με το lock on (θεωρω οτι δουλευει τις περισσοτερες αλλα οχι ολες τις φορες) με τον χαρακτηρα να μην ακολουθει το button input. Αυτο αφορα τοσο στην εναλλαγη του lock οταν εχεις πολλους εχθρους οσο και στο lock πριν αρχισει μια μαχη (πολλες φορες εμφανιζονται αποτομα εχθροι και δεν μπορεις να τους στοχευσεις ενω υπαρχει καθυστερηση και στο input κινησεων οπως το να βγαλεις το σπαθι προκειμενου να μπορεσεις να επιτεθεις). Τα παραπανω συμβαινουν σε βαθμο που δεν μπορεις να τα αγνοησεις με αποτελεσμα οι μαχες να εχουν ενα random χαρακτηρα ως προς το αποτελεσμα (αφου ο θανατος δεν ωφειλεται παντα στα λαθη σου). Επιπλεον θεωρω οτι το layout θα μπορουσε να ειναι πιο απλο (πχ lock on με το πατημα των μοχλων).

                              Τελος να πω οτι απο πλευρας story το παιχνιδι ξεκινα παρα πολυ αγαρμπα τουλαχιστον για οσους δεν εχουν εμπειρια απο τη σειρα. Προσωπικα διαβασα αρκετη ωρα την ιστορια και το lore του witcher για να μπω λιγο στο κλιμα. Το παραπανω το αναφερω οχι ως μειονεκτημα αλλα γενικα ως σχολιο για οσους πιασουν το δευτερο παιχνιδι κατευθειαν. Με ενα παρομοια αγαρμπο τροπο εισαγoνται και τα game mechanics που ακομη δεν εχω πληρη εικονα του πως λειτουργουν στο συνολο τους (ειτε αυτο εχει να κανει με το questing ειτε με αλλα πιο βασικα πραγματα).

                              Γενικα απολαμβανω πολυ το παιχνιδι μεχρι στιγμης και εχω χαθει στον κοσμο του. Υπαρχουν θεματα οπως ανεφερα αλλα ευτυχως μεχρι στιγμης δεν επηρεαζουν την ολη εμπειρια. Οι μηχανισμοι εχουν πολυ βαθος και ελπιζω σιγα σιγα να αρχισω να μπαινω ολο και περισσοτερο στο νοημα. Αυτα, θα ακολουθησουν και αλλα posts στην πορεια!

                              Comment


                              • Originally posted by Deus View Post
                                Πάντως ίσως να είναι λίγο υπερβολή το ότι το ξεκίνησες στο dark...Εδώ στο hard είναι αρκετά ζόρικο,ειδικά στην αρχή,στο dark για έναν καινούριο παίκτη δεν παλεύεται με τίποτα.Εγώ το έχω τελειώσει στο hard και το βρήκα ζόρικο (αν και η δυσκολία πέφτει όσο προχωράς αλλά ποτέ δεν γίνεται πανεύκολο).

                                εγώ προσωπικά όταν πρωτοπαίζω ένα game πάντα επιλέγω normal δυσκολία διότι άμα εξαρχής επιλέξω ένα πολύ ανώτερο επίπεδο δυσκολίας και στη συνέχεια χάνω πολύ συχνά και ουσιαστικά εμπλέκομαι σε μια trial/error κατάσταση εκνευρίζομαι και χάνεται η ευχαρίστηση που θα μπορούσε να μου δώσει το game. Άλλωστε και Witcher 2 παιζει κάποιος για το σενάριο, τον εκπληκτικό εικονικό μεσαιωνικό κόσμο που έπλασαν οι devs, το gameplay, την ανάπτυξη των χαρακτήρων τους διαλόγους και rpg επιλογές και όχι για να επιλέξει την extreme δυσκολία να χάνει συχνά, να κολλά σε σημεία και ως εκ τούτου να βρίζει.
                                Star Citizen videos Star Citizen gallery

                                Comment

                                Working...
                                X