Announcement

Collapse
No announcement yet.

Deus Ex: Human Revolution

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Όσο σκέφτομαι ότι είχαν άλλες τρεις αστικές περιοχές προς εξερεύνηση και τις κόψανε για λόγους development και χρονοδιαγράμματος με πιάνει μαύρη στενοχώρια. Θα υπήρχαν δρόμοι στο Montreal, είχαν δημιουργήσει την Upper Hengsha αντί για τη Lower που είδαμε, και θα πηγαίναμε και Ινδία. Είχα διαβάσει κάπου πως τα είχανε προχωρήσει αρκετά, αλλά στο τέλος δεν τα έβαλαν στο παιχνίδι.



    Το ότι σώσατε τη Malik χωρίς να σκοτώσετε κανέναν μου ακούγεται απίστευτα δύσκολο. Εγω τράβηξα τα πιστόλια μου και μπήκα μέσα με τις πάντες. Εκεί δίπλα πάντως, μέσα στη λακκούβα με το ηλεκτροφόρο σύρμα, είχε ένα μυστκό, ελπίζω να το πήρατε.

    Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

    Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

    Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

    Comment


    • Εγω πηγα κατευθειαν στο πρωτο κτιριο δεξια και τους καθαρισα ολους και στη συνεχεια πεταγα stun grenades για να καθυστερησω λιγο το χαμο που γινοταν κατω. Το δυσκολο της υποθεσης ειναι προφανως το χρονικο περιθωριο συν του οτι τα takedowns πρεπει να τα κανεις με το stungun (το οποιο θελει ακριβεια) καθως με το που κατεβαινεις κατω θες την μπαταρια για το cloak. Πολυ ωραιο σκηνικο παντως...

      Εκεί δίπλα πάντως, μέσα στη λακκούβα με το ηλεκτροφόρο σύρμα, είχε ένα μυστκό, ελπίζω να το πήρατε.
      Ναι το πηρα, δεν εχω αναπτυξει καθολου dermal armor οποτε πεταξα κατω μερικους καδους και ετσι μπηκα στον σωληνα.

      Ψιλοτελειωνω την Κινα btw οποτε πλησιαζουμε σιγα σιγα προς το τελος.

      Comment


      • Μόλις είδα τίτλους τέλους. Έχασα το Give me Deus Ex achiev γιατί ξεκίνησα στο normal και αμέσως μετά το εισαγωγικό vid- που παίρνεις τον έλεγχο του Jensen με την Megan( ρώτησα κι εσάς και μου είπατε hard), το άλλαξα σε give me deus ex... Όμορφα

        Eντάξει πέρασα πολύ καλά με το game αλλά κάπου προς το τέλος κουράστηκα να πω την αλήθεια. Αν έβαζαν και άλλες δύο περιοχές μάλλον θα το είχα παρατήσει αν ήταν στο ίδιο μοτίβο με Detroit, China. Καλό και άγιο το stealth, οι δυνατότητες του Jensen που ξεκλειδώνεις κτλ αλλά τα ίδια σκηνικά κάπου με κούρασαν. Ευτυχώς που στην Panchea υπήρχε ένα change of pace και ανακουφίστηκα- δεν άντεχα πάλι να καθαρίζω χωρίς ήχο κτλ μια ακόμη περιοχή τίγκα σε στρατιώτες-μισθοφόρους, κάμερες etc. Η τελική μάχη ήταν επίσης αρκετά πιο ενδιαφέρουσα αλλά και αρκετά εύκολη. Περισσότερο puzzle παρά μάχη.

        Στην προτελευταία boss fight έκανα κάτι μαλλον κουλό. Ξεκίνησα ρίχνοντας μια EMP grenade και καπάκι Revolver. Τρέχω στην άλλη πλευρά και το boss κάνει κάτι σαν teleport κοντά μου και πάτησα το B οπότε έκανα knockdown- μπουκέτο όχι αστεία- και πάει το boss με δυο rounds από το magnum και μια μπουνιά xD

        Το σενάριο μου άρεσε και όλα τα τέλη ήταν ενδιαφέροντα όπως και οι περισσότερες sidequests. Replay άμεσα δεν πρόκειται να ρίξω με τπτ. Αυτά, πάμε για άλλα.

        EDIT:
        Έχω και την DLC αποστολή The Missing Link αλλά άμεσα δεν πρόκειται να ασχοληθώ. Άσχετο. Στην Panchea γιατί ξαφνικά αρχίσαν όλες οι πορτες, terminals etc να έχουν lvl για hack 4 και 5?? Eίχα αρκετά unlock devices 10-15 πρπ και δεν είχα πρόβλημα απλώς κάπου μου φάνηκε περίεργο. Βέβαια το hacking αν και το χρησιμοποίησα σε μεγάλο βαθμό δεν το αναβάθμισα μέχρι τέλους μιας και έβλεπα πως μέχρι και την China ελάχιστα 4 και 5 lvl hacks υπήρχαν.

        EDIT 2;
        Κάθισα και είδα πάλι όλα τα endings, διάβασα από το τελευταίο saves κάποια e books( διάολε έχασα μερικά μάλλον ) και συμπέρανα ακόμη μία φορά τι δουλειά έχει πέσει... Wow. Δε θέλω να το χαλάσω στον nooto που δεν το έχει τελειώσει ακόμη, οπότε δε θα πω κάτι. Έψαξα και κάποια πράγματα για το video μετά τα ending credits( δεν εχω παίξει το πρώτο Deus Ex οπότε δεν έπιασα σε τι αναφερόταν) και έπαθα κατάθλιψη. Ας το τελειώσει και ο nooto και θα γράψω πιο ξεκάθαρα.
        «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

        Comment


        • Το να σε κουράσει το συγκεκριμένο stealth - που είναι πιο μηχανιστικό και απλοϊκό από ενός παλιού Hitman ή Spinter Cell πχ - το βρίσκω λογικό. Αν δεν πήγαινες για τα achievements και XP farming θα μπορούσες οποιαδήποτε στιγμή να τραβήξεις τα πιστόλια σου και να βγάλεις το άχτι σου. Κι εγώ το ίδιο με σένα έκανα, προς το τέλος είχα επίσης κουραστεί, αλλά σε στιγμές όπως το να σώσεις τη Malik ή το να ξεφύγεις από τo γραφείο της Zhao δε μου πήγαινε να το παίζω φιλάνθρωπος. Το τελευταίο παρεπιπτόντως είναι εντελώς γελοίο να το περάσεις με stealth και cloak.

          Αυτό που σου μένει τώρα είναι να βάλεις το Deus Ex 1 με community mods που βελτιώνουν τα γραφικά (είχε αναφέρει ο crpl κάποια παλιότερα) και να αφήσεις τα κόκκαλά σου.
          Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

          Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

          Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

          Comment


          • Κοίτα το σημείο με τη Malik με stealth προσέγγιση δε με κούρασε ιδιαίτερα. Τρέχεις με cloak και stun gun, χτυπάς με μια emp grenade το mech tank και τους snipers με tranquillizer gun και είσαι κομπλέ. Απλώς σε υποχρεώνουν τρόπον τινά να παίξεις stealth γιατί αποδίδει περισσότερα XP. Η αλήθεια πάντως είναι πως το πρώτο playthrough σε τέτοια games, το κάνω όσο πιο αργά και διεξοδικά μπορώ( όπως και στο Dragon Age) ;Hθελα να παίξω και το game με μια αλφα πρόκληση- όπου τελικά πέρα από το πρώτο boss fight δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Το Deus Ex το είχα σαν GOTY edition αλλά ποτέ δεν μπόρεσα να το παίξω στο παλιό PC πάνω από 1 ώρα, κάπου βαριόμουν.

            Μου αρέσε ας πούμε το πιο ήρεμο κομμάτι στην Panchaea και γενικά θεωρώ πως η τελευταία περιοχή ήταν από τα καλύτερα σημεία του game. Όπως φυσικά και η περιήγηση στο Detroit, Shanghai. Κάποιες αποστολές που παρατραβάγανε- imo πάντα- με κουράσανε. Εντάξει το τελειωσα και μέσα σε μια εβδομάδα πρπ και αφιερωσα πολλές ώρες, κάτι που δε συνηθίζω, που σημαίνει πως το game με κέρδισε.

             
            Ας πούμε ξέχασα να κάνω update το biochip και είχα ξενερώσει που το θυμήθηκα πόση ώρα αργότερα σε σημείο να θέλω να κάνω load το παλιότερο save. Τελικά μάλλον έπραξα σωστά, άθελά μου. Μια μικρή, φαινομενικά απόφαση, που είχε μεγαλύτερες συνέπειες και ουσιαστικό αντίκτυπο στο game.

            Μετά το γραφείο της Zhao, κουράστηκα κι εγώ αρκετά να σου πω την αλήθεια. Πχ σε ένα σημείο που σου την πέφτουν κάμποσοι μισθοφόροι οι οποίοι βγαίνουν από ένα ανελκυστήρα, έριξα δυο-τρεις gas grenades και μην τους είδατε. Μου άρεσε που σε πολλές μάχες σου έδινε το game δυνατότητες για διαφορετικές προσεγγίσεις. Απλώς κάποιες από αυτές τις ανταμείβει περισσότερο με αποτέλεσμα να υπάρχει μια ανισορροπία. Βέβαια αν πας με λογική FPS καθαρίζεις για πλάκα. Έχω κρατήσει αρκετά saves και κάποια από αυτά τα έπαιξα σαν FPS- έχω full αναβαθμισμένο το revolver με explosive rounds- και πέρασα τις περιοχές πετώντας.

            Πάντως σεναριακά αν και είχα καταλάβει κάποιες πράγματα, συσχετισμούς έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά και το πήγαν προς το τέλος σε άλλο επίπεδο πραγματικά. Όλα όσα, ας πουμε, υπονοούσε ή άφηνε στην κρίση του θεατή το Blade Runner, εδώ έβλεπες να παίρνουν σάρκα και οστά. Ειδικά οι σκηνές των confrontations είναι σκηνοθετημένες σωστά. Βλέπεις δλδ τις αντιδράσεις στις απαντήσεις σου στο πρόσωπο και τις κινήσεις των χαρακτήρων. Με τον Darrow δλδ αντιλαμβάνεσαι πέρα από τον τόνο της φωνής, από τις κινήσεις του σώματος τις εκφράσεις του προσώπου, πώς αισθάνεται. Εδώ να συμφωνήσω με τον Evans, που πιο πάνω ανέφερε πως από μια καλύτερη μηχανή γραφικών το game θα κέρδιζε ακόμη περισσότερα σε αυτούς του τομείς. Πάντως τα CG cutscenes στο 360 τουλάχιστον, είναι χειρότερα από τα cutscenes με την ingame μηχανή.
            «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

            Comment


            • Τιτλοι τελους και απο μενα... Ειλικρινα τι να πω, το παιχνιδι ειναι ανετα μεσα στο top 5 των τιτλων που εχω ασχοληθει... Δυο πραγματα τα οποια πρεπει οπωσδηποτε να αναφερω ειναι η ποιοτητα των κειμενων-διαλογων-σεναριου αλλα και η σοβαροτητα με την οποια αντιμετωπισε η ομαδα το θεμα των sidequests (απιστευτα δεμενα με το κεντρικο σεναριο και τρομερα ποιοτικα στο συνολο τους).

              Στα επιμερους, τα γραφικα, το art, η μουσικη (καποια θεματα θα τα θυμαμαι για πολυ καιρο), η αισθητικη, το acting των ηθοποιων κλπ ηταν απλα υπεροχα. Ιδιαιτερη αναφορα στο level design που ειναι οτι πιο ευρηματικο εχω δει (ενω η σχεδιαση φαινεται σχετικα κλειστη, οι χαρτες ειναι γεματοι μυστικα με ενα σωρο διαφορετικες διαδρομες που μπορεις να ακολουθησεις).

              Σχετικα με αυτα που λεει ο Sinclair θα πω οτι συμφωνω αλλα πιστευω οτι η κουραση -που οντως προκυπτει- ειναι καπως πλασματικη. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι για καποιο λογο θες να δεις τα παντα, να hackαρεις τα παντα (ακομα και οταν εχεις τους κωδικους), να πετυχεις takedowns σε ολους τους εχθρους, να πετυχεις το ghost κλπ. Προς το τελος που οι περιοχες ειναι αρκετα μεγαλες, καθε νεο δωματιο για παραδειγμα αρχιζει και σου φαινεται γολγοθας (ενω στην πραγματικοτητα μπορεις να παιξεις πολυ πιο απλα χωρις να εχεις στο μυαλο σου το -πρεπει να δω τα παντα-). Επιπλεον ειναι τετοιο το μεγεθος της πληροφοριας που παιρνεις απο τα emails κλπ που το overdose δεν αργει να ερθει. Απλα οπως ανεφερα, θεωρω οτι αν δεν μπεις σε αυτο το τριπακι, το παχνιδι πιστευω οτι δεν κουραζει.

              Τα τελη ηταν ολα καταπληκτικα, το μονο που δεν μου αρεσε σαν εξελιξη ηταν του καραγκιοζη του Taggart .

              Στα τυπικα, τελικα πηρα το pacifist αλλα οχι το foxiest of the hounds (μαλλον δεν ειχα καταλαβει τι πρεπει να κανω ακριβως ).

              Κλεινοντας να πω οτι μετα το Deus EX θα ελεγα οτι ειναι δυσκολο να γυρισεις πισω σε καποια σημερινα rpg's, rpg-οειδη κλπ... Δεν ξερω, η Eidos Μontreal αντιπμετωπισε καποια πραγματα με εξαιρετικο τροπο και μεγαλη σοβαροτητα κατι που κανει ορισμενες απο τις κλασσικες αδυναμιες του ειδους (διαλογοι, sidequest's) ακομα πιο εμφανεις.

              Τελος θελω να αναφερω πως βλεποντας τετοιες δουλειες, καταλαβαινεις ποσο μεγαλο ειναι πλεον το χασμα αναμεσα στους Δυτικους και τους Ιαπωνες developers.

              Edit:
              Εδώ να συμφωνήσω με τον Evans, που πιο πάνω ανέφερε πως από μια καλύτερη μηχανή γραφικών το game θα κέρδιζε ακόμη περισσότερα σε αυτούς του τομείς. Πάντως τα CG cutscenes στο 360 τουλάχιστον, είναι χειρότερα από τα cutscenes με την ingame μηχανή.
              Ναι για καποιο λογο συνεβαινε αυτο με τα cutscenes (οπως και στο dragon age). Το παιχνιδι οντως θα κερδιζε πραγματα με εφαρμογη νεων τεχνολογιων αλλα οπως και να το κανουμε ειναι τετοιο το επιτευγμα του art που σε κανει να ξεχνας τα οποια προβληματα πολυ γρηγορα.

              Comment


              • Συμφωνώ με το Nooto σε όλα. Απλά θα προσθέσω ότι από πλευράς design και gameplay (με μερικές αναμενόμενες προσθήκες) είναι το Deus Ex 1 στο σήμερα, για εμάς που το λιώναμε τότε και μέναμε με ανοιχτό το στόμα. Πραγματικά, αυτό και το Planescape (και σε μικρότερο βαθμό το Witcher 2) είναι κατώφλια - αν τα περάσεις δεν υπάρχει σημείο επιστροφής, τα πάντα κρίνονται με βάση αυτά και σαν παίκτης δεν είσαι ποτέ ο ίδιος.

                Αυτό που κρατώ είναι το ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ σύστημα διαλόγων στις σημαντικές συζητήσεις (αυτές που έδιναν το Silver Tongue achievement), ό,τι πιο πλουραλιστικό και καινοτόμο έχω δει σε RPG, και η μουσική σε συνδυασμό με το art direction που σε πήγαιναν σε άλλο κόσμο. Τεχνικά όντως έχει σημαντικές αδυναμίες αλλά απλά τις προσπερνάς.

                Έτσι, για την πόρωση, το trailer του παιχνιδιού που είχα βάλει και πιο πίσω και συνοψίζει τέλεια πολλά στοιχεία του Human Revolution.

                I never asked for this...

                Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                Comment


                • Αυτό που κρατώ είναι το ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ σύστημα διαλόγων στις σημαντικές συζητήσεις (αυτές που έδιναν το Silver Tongue achievement), ό,τι πιο πλουραλιστικό και καινοτόμο έχω δει σε RPG, και η μουσική σε συνδυασμό με το art direction που σε πήγαιναν σε άλλο κόσμο
                  Ναι οντως, καταπληκτικο τοσο μηχανικα οσο και σε επιπεδο presentation-acting-animation (αυτα τα σημεια οντως θα σε πηγαιναν πραγματικα αλλου αν ειχαν βαλει τεχνολογια πχ τυπου LA Noire).

                  Πραγματικά, αυτό και το Planescape (και σε μικρότερο βαθμό το Witcher 2) είναι κατώφλια - αν τα περάσεις δεν υπάρχει σημείο επιστροφής, τα πάντα κρίνονται με βάση αυτά και σαν παίκτης δεν είσαι ποτέ ο ίδιος.
                  Το Witcher 2 δεν το εχω παιξει ακομα (αλλα θα το κανω συντομα τωρα που ερχεται η Χ360 version). Προσωπικα θα προσεθετα στη λιστα σιγουρα και το Vampire the Masquerade: Bloodlines που δομικα μοιαζει αρκετα με το Human Revolution (τοσο στο στησιμο οσο και στο τροπο που σου παρεχει τα rpg elements)... Οπως και να το κανουμε τετοια παιχνιδια ειναι one of a kind και δυστυχως η μεση rpg σκηνη τα βλεπει απο πολυ μακρια (μπορει να ακουστω κακος αλλα για παραδειγμα θα αφησω να περασει καιρος μεχρι να πιασω κατι οπως το mass effect 3... πιστευω οτι αν το επιανα τωρα θα μου φαινονταν μεγαλο το πισωγυρισμα).

                  Το trailer αυτο το εχω δει απειρες φορες αυτες τις ημερες btw ;).

                  Comment


                  • Παρακάτω έχει σποιλερς οπότε ξέρετε τι να κάνετε οσοι δεν έχετε παίξει το game
                    Κλεινοντας να πω οτι μετα το Deus EX θα ελεγα οτι ειναι δυσκολο να γυρισεις πισω σε καποια σημερινα rpg's, rpg-οειδη κλπ... Δεν ξερω, η Eidos Μontreal αντιπμετωπισε καποια πραγματα με εξαιρετικο τροπο και μεγαλη σοβαροτητα κατι που κανει ορισμενες απο τις κλασσικες αδυναμιες του ειδους (διαλογοι, sidequest's) ακομα πιο εμφανεις.
                    Πόσο αλήθεια και αυτό. Πραγματικά ουσιαστικές και άρρηκτα δεμένες με το σενάριο sidequests οι οποίες έχουν να προσφέρουν κάτι και ΘΕΛΕΙΣ να τις ολοκληρώσεις. Μπορεί να είναι 3 άντε το πολύ 5 στο Detroit αλλα είναι όλες προσεγμένες και χτίζουν τον κόσμο του game. Μαθαίνεις πράγματα για το παρελθόν χαρακτήρων, υπάρχουν ηθικά διλήμματα και για τον παίκτη- για παράδειγμα στην αποστολή του barman από το The Hive βοήθησα τελικά την κοπέλα.( τον πλήρωσα και του έσκασα και ένα μπουκέτο καπάκι να εκδικηθώ καλός είμαι όταν θέλω κι εγώ xD)

                    Ας πούμε είχα καταλάβει από την αρχή πως η Megan δεν υπάρχει περίπτωση να έχει πεθάνει- όπως είχα καταλάβει πως ο Jensen ηταν η βάση για το εξελιγμένο DNA- κρα έκανε βασικά. Αλλά είναι αλλιώς να βλέπεις την τραγικότητα του Jensen σαν χαρακτήρα. Εκεί που ήσουν μια μηχανή καταστροφής ήσουν εξαρχής ένα πιόνι σε power games και συνωμοσίες. Παντού στον κόσμο του game υπάρχουν γκρι ζώνες, όπως δλδ και στην πραγματικότητα. Ο Sarif, o Darrow, Taggart etc είναι όλοι πλευρές του ίδιου νομίσματος. Πάω τρελά σαν χαρακτήρα τον Jensen θα ήθελα πάρα πολύ να τον δω και σε άλλο τίτλο, αλλά το τέλος που θα επέλεγα σαν canon θα ήταν το σενάριο της καταστροφής της βάσης χωρίς να δώσω την ευκαιρία σε κανέναν να δραπετεύσει.

                    Όντως nooto έχεις δίκιο. Έχουν ρίξει τόση δουλειά, υπάρχουν άπειρα πράγματα να διαβάσεις, δεις, αφομοιώσεις που ένα playthrough δεν αρκεί. Διάβαζα στον τηλεοπτικό σταθμό δλδ τα emails που δίνανε παραδείγματα για το πώς να εκφράζονται οι δημοσιογράφοι, πώς να επιλέγουν λέξεις για την αναμετάδοση μιας είδησης κτλ

                    Επόμενη στάση Witcher 2 που αναμένω να έρθει από Τρίτη και πέρα.
                    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                    Comment


                    • Να παρέμβω να πω πόσο την καταβρίσκω με τη συζήτησή σας, cheers!
                      Οι πιο υποψιασμένοι από εμάς σαν τον Τίτο περιμέναμε πως και πως το νέο Deus Ex και ειλικρινά γουστάρω κάργα που gameplay και θεματολογία του παιχνιδιού βρίσκουν κι άλλους λάτρεις. Τα σπάτε, τέλος.

                      Σειρά τώρα μια αναβίωση του καθαρόαιμου stealth gameplay μέσω του νέου Thief από την Eidos και τα μυαλά στα μπλέντερ.

                      Αν επόμενο game για burai και nooto είναι το Witcher 2 αναμένονται κι εκεί φοβερές συζητήσεις.
                      sigpic

                      Comment


                      • Λοιπόν ξεκίνησα πάλι το game στο χαλαρό αυτή τη φορά και έπαθα πλάκα με την εισαγωγή. Πραγματικά οι άνθρωποι στην Eidos Montreal είναι Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο Ι... Βλέπω τις ίδιες σκηνές με τελείως διαφορετικό μάτι. Στην εισαγωγή για παράδειγμα που συνοδεύεις τη Megan, συναντάς όλους τους επιστήμονες που καλείσαι αργότερα να σώσεις και φυσικά τον Vasili Sewchenko, ο οποίος έχει και το augmented arm. Μην αναφέρω το τι αναφέρει ο Bob Page στην εισαγωγή που πλέον βγάζει πολύ περισσότερο νόημα. Πω ρε το είχα αποκλείσει το δεύτερο συνεχόμενο playthrough αλλά τώρα με προκαλεί... must resist... xD
                        «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                        Comment


                        • Ναι αυτο ηθελα να το κανω και εγω γιατι οταν τελειωνεις το παιχνιδι καταλαβαινεις οτι αν ξαναδεις την εισαγωγη θα καταλαβεις πολλα πραγματα (το παιχνιδι με το που αρχιζει σε πεταει αμεσως στα βαθια με προσωπα-πληροφοριες-αναφορες που σε πρωτο επιπεδο ειναι δυσκολο να συγκρατησεις-αντιληφθεις το νοημα τους). Ενταξει τι να λεμε τωρα, οι ανθρωποι το εψαξαν πολυ το πραγμα...

                          Comment


                          • Εν τω μεταξύ την πρώτη περιοχή την πήγα εντελώς stealth και τους πέρασα για πλάκα τους φρουρούς- αν έχεις περάσει από αρκετά πιο δύσκολα μέρη τι να σου πει το tutorial. Πάντως πέρα από την πλακα, είχα καιρό να ξεκινήσω game καπάκι και να αισθάνομαι περισσότερο ενθουσιασμό συγκριτικά με την πρώτη φορά. Respect ρε Eidos Montreal χαλάλι τα διπλά λεφτά που πλήρωσα για το game !! Αν είχα εδώ και το PS3 χαλαρά το έπαιζα και εκεί.
                            «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                            Comment


                            • Αλήθεια αυτοί που έχετε παίξει το πρώτο θεωρείτε πως και τα δύο παιχνίδια είναι εξίσου καλά σε θέμα ιστορίας και επιλογών; Το Invisible Wars πού κυμαίνεται; Θα είναι θαύμα αν καταφέρω και τελειώσω το HR αλλά παρακολουθώ με ενδιαφέρον τη συζήτηση. Θέλω ένα Deus Ex με χειρισμό-gameplay Dark/Demon's Souls τώρα.
                              Originally posted by Squall Leonhart
                              I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                              Originally posted by 丹野
                              Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                              Originally posted by Ryu_gr
                              υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                              Comment


                              • Το Invisible War είναι κατά λάθος Deus Ex.
                                 
                                Πέρα απ' τη πλάκα, μια χαρά ήταν το Invisible War, απλά λίγο για Deus Ex.

                                Διαβάζοντας τα post του Burai και του nooto, θέλω πάρα πολύ να αρχίσω το Human Revolution, αλλά ένα Deus Ex θέλει αρκετό χρόνο για να δεις το μεγαλείο του και κάτι τέτοιο δε παίζει στη παρούσα φάση.
                                There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                                Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                                Comment

                                Working...
                                X