Announcement

Collapse
No announcement yet.

L.A. Noire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Υποθέτω ότι το δεύτερο έγινε με τη πρόθεση του, ακριβώς επειδή είναι 100% story driven, να μην σπάει ποτέ και για κανέναν λόγο το pacing του παιχνιδιού ώστε το σενάριο να ξετυλίγεται σε ένα μοντέλο αρχής, μέσης και τέλους στη φάση μιας ταινίας. Βασικά, κατ' εμέ, ήταν θέμα χρόνου να δοκιμάσει κανείς κάτι τέτοιο με βάση to πως πήγαινε τόσα χρόνια το πράγμα. Η προσθήκη του score τουλάχιστον, σίγουρα παρουσιάζει ενδιαφέρον.
    There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
    Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

    Comment


    • #92
      Να πως το φανταζόμουνα εγώ: Υποπτεύεσαι κάποιον. Τον κατηγορείς ευθέως, δεν έχεις όμως στοιχεία. Σου λέει ένα fuck off και όταν βρεις στοιχεία έλα να με βάλεις μέσα. Η υπόθεση δεν προχωράει μέχρι να βρεις πως συνδέονται όλα. (Εντω μεταξύ μπορεί αυτός μετά την κατηγορία να βάλει και κανά 2 τσιράκια του να σε ξεφορτωθούν για να σπάει η ρουτίνα).

      Όλα όσα έγραψα εκτός του bold γίνονται και στο Noire. Η διαφορά είναι ότι ιστορία δεν σταματάει ποτέ. Αυτό που είπε ο Loggo, το pacing δεν σπάει καθόλου. Γία μένα αυτό είναι το μεγάλο ελάττωμα του παιχνιδιού. Και θα μπορούσε να γίνει τόσο άνετα. Σαν πραγματικός ντετέκτιβ. Στίβεις το μυαλό σου να συνδέσεις τα στοιχεία.

      Τώρα για τα facial animations, μάλλον το παράκαναν με τις γκριμάτσες που λέει κάποιος όταν ψεύδεται. Δεν είπαμε να γίνεις Tim Roth στο Lie To Me για να τους καταλάβεις, αλλά όχι κι έτσι.

      Comment


      • #93
        Originally posted by Enpsty View Post
        Γία μένα αυτό είναι το μεγάλο ελάττωμα του παιχνιδιού.
        Χαχαχα μην απορήσεις πάντως αν αυτό αναχθεί σε μια από τις μεγαλύτερες επαναστάσεις των τελευταίων ετών. Όπως και να χει, πολύ θα ήθελα να δω στη πράξη πως γίνεται γιατί, αν μη τι άλλο, παρουσιάζει ενδιαφέρον.
        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

        Comment


        • #94
          Είχα σκοπό να το αγοράσω με το που πατήσω το πόδι μου στην αγγλία... Τώρα το σκέφτομαι όσο δεν πάει...

          Comment


          • #95
            Originally posted by Loggo View Post
            Χαχαχα μην απορήσεις πάντως αν αυτό αναχθεί σε μια από τις μεγαλύτερες επαναστάσεις των τελευταίων ετών. Όπως και να χει, πολύ θα ήθελα να δω στη πράξη πως γίνεται γιατί, αν μη τι άλλο, παρουσιάζει ενδιαφέρον.
            Ναι μάλλον είναι αναπόφευκτο στην προσπάθεια των videogames να γίνουν ο νέος κινηματογράφος.
            Απλώς σε κάποια παιχνίδια πάει σε άλλα όχι. Στο Heavy Rain πήγαινε γιατί μιλάγαμε για δράμα και παιχνίδι χαρακτήρων. Στο Noire όχι τόσο γιατί μιλάμε για παρατήρηση-σύνδεση-επίλυση.

            Comment


            • #96
              Ναι καλά, σίγουρα, το ποσοστό λειτουργίας ενός μηχανισμού επηρεάζεται πάντα αναλογικά με το εκάστοτε πλαίσιο που καλείται να εξυπηρετήσει. Περιμένω να παίξω τον τίτλο για να δω πως δουλεύει αλλά, η αλήθεια είναι ότι ο προβληματισμός σου μου φαίνεται πολύ λογικός.
              There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
              Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

              Comment


              • #97
                Πάντως από όσα διαβάζω κι εγώ, κατά βάση adventure/ novel είναι που έχει και λίγο driving και shooting για να σπάει η μονοτονία. Σε μερικά reviews δε, κρίνουν θετική την επιλογή να μην οδηγείς εσύ ο ίδιος αλλά η AI- κοινώς ο partner σου. Ελέω γιορτής έλεγα να το αγοράσω και full price από Eλλάδα αλλά ευτυχώς είπα να κρατηθώ- προτίμησα το Ctysis 2 από το amazon.

                Σίγουρα παρουσιάζει ενδιαφέρον σαν τίτλος, απλά κάπου- βάσει πάντα του feedback από gamers μέχρι στιγμή- δεν μπορείς παρά να αναρωτιέσαι, πώς σε έναν τέτοιο τίτλο δεν περιγράφει κανείς στο review πως ουσιαστικά είναι style και graphics over substance- ή πιο σωστά για να μην το αδικούμε, ένα adventure game. Στο eurogamer review, αν δεν κάνω λάθος, σχολιάζανε αρνητικά αυτή τη γραμμικότητα και την ξύλινη αίσθηση στις μάχες και το αδιάφορο shooting( μάλιστα πολλοί τους κράζανε αν και βάλανε 8 στο game) Όπως και να έχει η τεχνολογία με τα facial expressions είναι απίστευτη. Απλά οι περισσότεροι περιμεναν, καλώς ή κακώς, ένα RDR σε film noire...
                «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                Comment


                • #98
                  Πάντως το παιχνίδι αξίζει να το δοκιμάσετε. Να μην φανεί ότι δεν μου αρέσει. Ίσα-ίσα περιμένω να πάει 2 η ώρα να χωθώ στο κρεβάτι και να συνεχίσω (στο Ηθών πλέον).

                  BTW

                  L.A. Noire reportedly freezing PS3 and Xbox 360 consoles



                  Βγήκε και ανακοίνωση που λέει ότι ούτε η Rockstar φταίει ούτε το νέο firmware!
                  Ο Βύντρα φταίει! :xp:

                  Comment


                  • #99
                    φυσικα, η τεχνολογια που χρησιμοποιηθηκε στα προσωπα ειναι σιγουρα επαναστατικη θα αποτελεσει σταθμο και σημειο αναφορας , θεωρω δεδομενο οτι θα την δουμε τα επομενα χρονια και σε αλλα παιχνιδια

                    τωρα για το gameplay εχει και κυνηγητο αν καποιος υποπτος θελησει να προβει σε φυγη, ειτε με αμαξια ειτε πεζος οπως και καποια μικρα puzzles που απλα λυνονται κανοντας εξεταση των στοιχειων που εχεις μαζεψει

                    δεν ξερω πως ειναι στο ps3 το framerate αλλα στο 360 που παιζω ειναι κακο με πολλα framedrops, οπως ειδα και στο gametrailers που συγκρινανε τις δυο εκδοσεις αυτη του ps3 εχει sharper reflections and shadows τιποτα το φοβερο βεβαια κατ εμε


                    οχι enpsty δεν εχω ασχοληθει με την πολη ακομα και με τα sidequests κανω τις story cases πρωτα, ναι η πολη περα τα collectibles και τα side missions που ανεφερα δεν εχει κατι αλλο δεν υπαρχει αλη αληλλεπιδραση, προσωπικα την βρισκω λιγο αδιαφορη

                    οι υποθεσεις παντως εχουνε ενδιαφερον ειναι εξυπνες αλλα θεωρω αδυνατο καποιος απο μονος του χωρις οδηγο να δωσει σωστη εκτιμηση στις 3 επιλογες που σου δινει το παιχνιδι αληθεια/ψεματα/αμφιβολια σε ολες τις ερωτησεις που γινονται στους υποπτους , κατι που ειναι σιγουρα μειον για τον τιτλο

                    εκτος και αν χρησιμοποιησεις το trial and error βεβαια που σιγουρα ειναι βαρετο

                    καλα φυσικα για replay value ουτε λογος, δεν ξερω γιατι καποιος να θελει να το ξαναπαιξει οταν το τελειωσει, περα απο το να δωσει σωστες εκτιμησεις και να μαζεψει ολα τα στοιχεια για να παρει 5star αν δεν το εκανε στο πρωτο playthrought

                    Comment


                    • Deadly premonition + death smiles λοιπόν :p .

                      Comment


                      • Το action κομμάτι δε με πολυενδιαφέρει εκτός και αν είναι τόσο κακό που είναι unplayable κάτι που από όσα λέτε δεν ισχύει.
                        Αυτό όμως για την αυτόματη επίλυση των υποθέσεων με ψιλοχαλάει. Στο Heavy Rain μπορεί εν τέλει να μη μπορούσες να αλλάξεις σημαντικά την κεντρική ιστορία αλλά το παιχνίδι σε ξεγελούσε και νόμιζες πως κάθε φορά τη γλίτωνες στο τσακ. Μόνο σε replay (ή σε οδηγό) καταλάβαινες τι πραγματικά έπαιζε. Από το LA Noire περίμενα κάτι σε μη γραμμικό Ace Attorney για να είμαι ειλικρινής...
                        Originally posted by Squall Leonhart
                        I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                        Originally posted by 丹野
                        Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                        Originally posted by Ryu_gr
                        υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                        Comment


                        • Originally posted by straier View Post
                          Από το LA Noire περίμενα κάτι σε μη γραμμικό Ace Attorney για να είμαι ειλικρινής...
                          Αυτό ακριβώς περίμενα κι εγώ.Πάντως ακόμα κι έτσι δε χαλιέμαι.Ήμουν σχεδόν σίγουρος πως αν δεν έλυνες την υπόθεση,θα προσωρούσε μόνο του.Κρίμα που δεν το ρίσκαραν και το κάνανε user friendly.
                          Carpe diem

                          Comment


                          • στα action κομματια τουλαχιστον σε αυτα στο main story αν αποτυχεις αρκετες φορες σου δινεται η επιλογη να τα προσπερασεις δεν το εχω επιλεξει ποτε και δεν ειμαι σιγουρος πως ακριβως λειτουργει, προφανως θα σε πηγαινει κατευθειαν στην επιτυχια του action sequence

                            παντως οπως παει το πραγμα σε production values σε σκηνοθεσια σε voice overs και με facial expessions , σε μερικα χρονια θα πληρωνουμε εισητηριο για να δουμε καποιον να παιζει streamlined story driven games

                            Comment


                            • Originally posted by straier View Post
                              Στο Heavy Rain μπορεί εν τέλει να μη μπορούσες να αλλάξεις σημαντικά την κεντρική ιστορία αλλά το παιχνίδι σε ξεγελούσε και νόμιζες πως κάθε φορά τη γλίτωνες στο τσακ.
                              Μα δεν την γλυτωνες παντα στο τσακ.Μπορουσες να σκοτωσεις βασικο χαρακτηρα(και οχι μονο),εμενες μλκς και γι αυτο απο κει και περα δεν ηξερες τι να περιμενεις.
                              Αν σε εσωζε καθε φορα στο τσακ,δυσκολα θα επειθε.



                              Τωρα για το L.A Νoire διαβαζω οτι βελτιωνεται οσο προχωρας,ενω στην αρχη ειναι λιγο επαναλαμβανομενο.Ισχυει αυτο?

                              Comment


                              • Εννοώ πως νόμιζες πως μετά βίας τα κατάφερες. Π.χ. στις δοκιμασίες με τα καρφιά και τον ηλεκτρισμό νόμιζα πως αν έκανα κι άλλα λάθη θα πέθαινα και ίσα ίσα το πέρασα.

                                Μέσα από τη συζήτηση συνειδητοποίησα πως η ιδέα για το L.A. Noire ήταν δική μου.
                                Όταν ήμουν μικρός και διάβαζα Μίκυ Μυστήριο σκεφτόμουν πόσο τέλειο θα ήταν ένα παιχνίδι που θα διαδραματίζεται στο Μίκυ Σίτι και στο οποίο θα μπορείς να γυρνάς ελεύθερα (σε στυλ sandbox game αν και τότε δεν υπήρχαν τέτοια παιχνίδια, μήπως τελικά ανακάλυψα και τα sandbox;) για να λύσεις τις υποθέσεις. Σύμφωνα με το concept αν δεν έκανες τις σωστές ερωτήσεις, δεν έβρισκες τα σωστά στοιχεία και δεν ήσουν στο σωστό σημείο τη σωστή στιγμή θα αποτύγχανες ή θα αγνοούσες ακόμη την ύπαρξη κάποιων υποθέσεων. Το L.A.N. είναι ένα βήμα στη σωστή κατεύθυνση αλλά από ότι φαίνεται δεν είμαστε εκεί ακόμα. Ελπίζω κάποια στιγμή στο μέλλον να δούμε κάτι που να προσεγγίζει περισσότερο το όραμά μου...
                                Originally posted by Squall Leonhart
                                I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                                Originally posted by 丹野
                                Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                                Originally posted by Ryu_gr
                                υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                                Comment

                                Working...
                                X