Τα RE ήταν μοναδικές εμπειρίες κάποτε, τώρα πια είναι απλά ένα generic shooter. Γενικά συμφωνώ με το ποστ του Loggo.
Αυτό με τα τανκ controls το πιστεύω και εγώ, θεωρώ ότι ήταν μέρος της εμπειρίας των παλιών RE, αλλά όπως λέει και ο IHNE το dead space μια χαρά τα καταφέρνει. Και στην τελική θα μπορούσαν στα σύγχρονα RE να έβαζα σύγχρονα controls σε συνδυασμό με stamina bar ώστε να μην το παίζεις Usain Bolt και μια fatigue bar για να μην έχεις την ευχέρεια να κουβαλάς ολόκληρες αποθήκες οπλισμού χωρίς συνέπειες, κάτι θα μπορούσαν να σκεφτούν. Η Naughty Dog για παράδειγμα θεωρώ ότι με το LoUS δείχνει ένα δρόμο που θα μπορούσε να είχε ακολουθήσει η σειρά RE, έτσι ώστε και να εκσυγχρονιστεί αλλά και να κρατήσει το survival horror στοιχείο ακέραιο.
Για να υπάρξουν όλα αυτά (εξαιρούνται οι γρίφοι) δεν είναι απαραίτητη και η ύπαρξη των tank controls;
Comment