Συμφωνώ με Ramparter.Κάποιες φορές το χρησιμοποίησα κι εγώ στο Super Mario 3D Land,το τελείωσα,είδα τι έχει μετά κι επέστρεψα και το ξανάπαιξα μετά πιο ήρεμος χωρίς να το χρησιμοποιήσω.Δεν είναι κακό feature,ο καθένας το χρησιμοποιεί όπως θέλει.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Super Mario 3D World
Collapse
X
-
Δεν είναι όλοι το ίδιο. Από μικρός και εγώ προτιμούσα να προχωρήσω κάτι με την αξια μου χωρίς πολλές διευκολύνσεις (με αποτέλεσμα να καταλήξω στο άλλο άκρο, damn it!). Επίσης συμφωνώ στο ότι μπορεί κάποιος μικρός σε ηλικία να μην μπορεί να προχωρήσει το παιχνίδι, μου είχε τύχει και εμενα σε κάποια παιχνίδια του NES για παράδειγμα. Παρολαυτά πιστεύω πως οι περισσότεροι δεν είναι έτσι και θα γίνει κατάχρηση/λάθος χρήση του συγκεκριμένου feature. Επίσης είναι και η φιλοσοφία τον VideoGames, που με τέτοιο feature γίνετε κάπως pointless. Σε αλλα παιχνίδια σου δίνετε η επιλογή να γίνει πιο εύκολο το παιχνίδι αν χάσεις πολλές φορες, και διαλέγεις.
Πιστεύω θα έπρεπε να κάνουν κάτι ανάλογο, όχι όμως έτσι.
Comment
-
Ναι ρε δεν λέω ότι στεναχωριέμαι ή ότι θα το ευχαριστηθώ λιγότερο. Απλά λέω πως έχει το πράμα από την οπτική γωνια του review και την δικη μου. Δεν είναι και το μεγαλύτερο έγκλημα που έκαναν, απλά κακό feature και πιστεύω θα έκανε περισσότερο κακό στα VideoGames αν υιοθετούσαν κίαλλα παιχνίδια τόσο "ακραίες" λύσεις.
Comment
-
Originally posted by Aion View PostΣε αλλα παιχνίδια σου δίνετε η επιλογή να γίνει πιο εύκολο το παιχνίδι αν χάσεις πολλές φορες, και διαλέγεις.Απλώς αντί να γίνει όλο το παιχνίδι πιο εύκολο σε κάνει άτρωτο για τους εχθρούς. Αλλά τα άλματα (ο βασικός 'εχθρός' των platforms) εξακολουθούν να σε σκοτώνουν. Δλδ. σε βοηθάει χωρίς να σκοτώνει την πρόκληση.
Comment
-
Δηλαδή πιστεύεις ότι αν το Mario δεν είχε εχθρούς, απλά γκρεμούς, θα ήταν ελάχιστα πιο εύκολο? Ok εννοείτε πως οι γκρεμοί και τα άλματα είναι ίσος η βασική δυσκολία, όμως αυτό συμβαίνει και με την βοήθεια τον εχθρών στη μέση. Τι να πω, θα πρέπει να το δω και στην πράξη.
Comment
-
Καλά ναι, ό,τι και να λέμε τώρα δεν έχει και πολύ νόημα αν δεν το δούμε στην πράξη. Πάντως όπως το ακούω, πιστεύω πως θα ήταν καλύτερα να σου έδιναν ένα απλό power up ύστερα από 5 π.χ. φορές, και το άσπρο ανίκητο Tanooki ύστερα από 10-15 φορές, δηλαδή σε σημείο που θα το χρειαζόσουν πραγματικά. Έτσι και δεν μειώνει την πρόκληση, και σε βοηθάει αν το χρειαστείς σε μεγάλο βαθμό.
Το ίδιο γινόταν και στο Crash Bandicoot 2 & 3. Αν έχανες πάνω από 7-8 φορές σου έδινε μάσκα (απλό power up) και αν έχανες τις διπλάσιες περίπου, ένα τυχαίο κουτί σε ειδικό σημείο αντικαθιστούνταν με Checkpoint. Δεν πρέπει να τον θυμάται και πολύς κόσμος αυτόν τον μηχανισμό, κάτι που πιστεύω τον έκανε πετυχημένο. Στο Super Mario 3D Land από την άλλη κάνει μπαμ, ίσως γι' αυτό ασχολούμαστε περισσότερο.
Comment
-
Παιδιά πραγματικά πολύ θεωρία για ένα feature που αν δείτε πως είναι υλοποιημένο δε θα το κάνατε καν τόσο θέμα. Υπάρχει ήδη στο 3DLand και η βοήθεια που σου δίνει είναι σχετικά μικρή και μόνο στην αρχή του παιχνιδιού. Οι πίστες που θα πεθάνεις περισσότερο είναι αυτές με τα δύσκολα άλματα, όχι αυτές με τους δύσκολους εχθρούς, η μεγαλύτερη βοήθεια είναι πως είσαι Τανούκι και όχι πως είσαι άτρωτος και από το να πας να κάνεις farming τανούκια κάθε φορά που πεθαίνεις αυτό είναι σίγουρα πιο πρακτικό. Επιπλέον, αυτό εμφανίζεται μόνο σε πίστες που δεν έχεις ολοκληρώσει και μόνο στις αρχικές. Στο 3DLand μόλις "τερματίσεις" ξεκλειδώνεις άλλο τόσο παιχνίδι όπου εκεί είναι πραγματικά δύσκολες οι πίστες και εκεί δεν έχει white tanooki suit.
Επίσης στου 10-15 θανάτους εμφανίζεται ένα φτερό (πάλι μόνο στις αρχικές πίστες) το οποίο σε πάει πριν τη σημαία και το οποίο προσωπικά το βρίσκω λίγο ανούσιο αλλά όπως είπε και ο Ραμπ ένα μικρό παιδί μπορεί να θέλει να πηδήξει μια πολύ δύσκολη πίστα για να δει τις επόμενες.Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Comment
-
Υπήρχε κάτι αντίστοιχο στο super Mario Bros 3.Έπαιρνες ένα φτερό και μπορούσες να πετάξεις σε όλη την πίστα μ'αυτό και να βγάλεις οποιαδήποτε πανεύκολα.Βέβαια είχε τη λογική μυστικού αντικειμένου και ήταν περιορισμένα τα φτερά και καλά κρυμμένα σε όλο το game.Κάτι αντίστοιχο και εδώ πιστεύω θα ήταν πιο ωραίο!Nintendo I.D.: paixtis
3ds friend code: 2664-2347-7128
Comment
-
Έχει δίκιο ο Somari, ήταν αρκετές οι πίστες που ήταν ανούσια η χρήση του P-wing- ακόμη και σε ορισμένα battle ships στην 8th stage( και όχι μόνο) ήταν τόσο ψηλά οι πλατφόρμες και τα κανόνια που άνετα σε πετύχαιναν και offscreen.
Comment
-
Καλά εννοείται burai.Μιλάμε για ένα από τα πιο hardcore όχι μόνο Mario αλλά και platforms γενικότερα εξάλλου.Πάντως στις περισσότερες πίστες μέχρι και τον 7ο κόσμο η χρήση του P Wing ήταν κάτι αντίστοιχο του white tanooki σε περιορισμένη διαθεσιμότητα βέβαια.Nintendo I.D.: paixtis
3ds friend code: 2664-2347-7128
Comment
-
Οχι δεν ηταν κατι αντιστοιχο. Σε κλειστες πιστες (με "ταβανι" να το πω) το P-wing δεν ειχε νοημα, οποτε δεν αποτελουσε λυση για καθε πιστα για κανενα λογο. Επισης τα P-wings ηταν σχετικα λιγα, ηταν ενας ασος στο μανικι για οποιον δεν την παλευε αλλιως σε περιορισμενο αριθμο πιστων. Στον 8ο κοσμο μπορουσες να το χρησιμοποιησεις σε αρκετες πιστες γιατι ηταν ανοικτες και απλα επρεπε να χεις το νου σου να αποφυγεις κανα κανονι κτλ παντως.
Τωρα η δυσκολια του παιχνιδιου ειναι κατι σχετικο, προσωπικα πιστευω πως ειναι ευκολουτσικο και το χω και πολυ φρεσκο γιατι το τελειωσα και παλι πριν λιγους μηνες. Hardcore και Mario ειναι υπερβολη - περα απο το ιαπωνικο Super Mario Bros 2 εστω.
Περιμενω περισσοτερα σχολια για το 3d world, πειτε τιποτα παραπανω οσο προχωρατε οι λιγοι τυχεροι που το χετε ηδη. Το post-game content με ενδιαφερει αρκετα, ελπιζω να χει υλικο να σε κρατησει απασχολημενο για αρκετες ωρες...
Comment
Comment