Announcement

Collapse
No announcement yet.

Final Fantasy XV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Επιτέλους... Το έχω.

    Θα γράψω αναλυτικά αυτές τις μέρες γιατί είμαι πτώμα.

    Για την ώρα θα πω πως το σύστημα μάχης είναι εκπληκτικό αλλά θέλει προσπάθεια και χρόνο για να εξοικειωθεί κανείς μαζί του.

    Η μουσική είναι απλά μαγεία.

    Τα γραφικά είναι πολύ καλύτερα από ότι περίμενα.

    ΄Πρώτες εντυπώσεις θετικότατες, τις επόμενες μέρες θα γράψω και άλλα.


    Tidy!

    Do not blame me.Blame yourself or God.
    In Matsuno we trust.

    Comment


    • Το εχω και εγω στα χερια μου, την steelbook τελικα edition (ηταν το τελευταιο κομματι απο το gamestation, παροτι πηγα σημερα 9 και μιση λιγο πριν το πανεπιστημιο). Δεν το εχω βαλει ακομα γιατι γυρισα λιγο αργα, λογικα θα το περασω στον σκληρο αυριο.

      Btw μιας και τα προτεινε ο Sinclair, ειδα το kingsglaive και τα brotherhood episodes. Για το πρωτο γενικα ειναι καλη φαση, υποθετω οτι πρεπει να δειχνει τα γεγονοτα που οδηγουν στην αρχη του παιχνιδιου (η εξελισσεται παραλληλα με την αρχη του παιχνιδιου θα δουμε). Δεν ειναι κατι τρομακτικα ιδιαιτερο αλλα κανει μια εισαγωγη στον κοσμο και το story του τιτλου, παρουσιαζει ενα πολυ σημαντικο γεγονος (που υποθετω θα περιγραφεται μεσα στο παιχνιδι), εισαγει καποιους απο τους χαρακτηρες κλπ και εχει πολυ εντυπωσιακα sequences. Ειναι γενικα πολυ ευχαριστο με δυνατες στιγμες (ειδικα προς το τελος), περιπου στα πλαισια του advent children αλλα με πολυ πιο solid σεναριακη δομη (αλλωστε το setting του ΧV αν καταλαβα καλα μοιαζει με αυτo του ΧΙΙ, empires που συγκρουονται κλπ αλλα σε καθαρα συγχρονο περιβαλλον). Γενικα θα ελεγα να το τσεκαρετε πριν ξεκινησετε το παιχνιδι, ειναι καλη προταση θα περασετε ωραια και θα αποκτησετε και εικονα του νεου συμπαντος που πλασσαρει το παιχνιδι.

      Τα Brotherhood ενταξει και να μην τα δειτε δεν θα ελεγα οτι θα χασετε κατι, προσωπικα δεν θεωρω οτι προσφερουν κατι το ιδιαιτερο.

      Comment


      • Το ότι η απλή έκδοση έχει εξώφυλλο που αλλάζει και είναι σαν τα κλασικά FF (μόνο με artwork και λογότυπο), ισχύει;

        PK World - Τα πάντα για Disney comics!

        Comment


        • Spoiler περιπλάνησης:
           

          Πηγαίνω όμορφα και ωραία με το αμάξι σε μια περιοχή, ώστε να πάρω μια αναθεματισμένη τομάτα. Νυχτώνει στην πορεία που λέτε και μου βγάζει μήνυμα ότι και καλά οι δρόμοι είναι επικίνδυνοι το βράδυ. Εντάξει λέω κοντά είμαι τι θα προλάβει να βγει. Έστω ότι εγώ είμαι 7lvl και μου εμφανίστηκαν δύο bombs 15lvl και ένας iron giant 30... Τέτοιο βρομόξυλο δεν περίμενα ότι θα φάω, αν και κατάφερα να γλιτώσω τρέχοντας προς την πόλη. Από την στιγμή που απέφυγα τα gameplay videos το παιχνίδι είναι για εμένα full στις εκπλήξεις

          Comment


          • Είδα χτες το Brotherhood,είδα σήμερα και το Kingsglaive κι επιτέλους ξεκίνησα τον τίτλο.Έπαιξα ελάχιστα,2μιση ώρες,ίσα που τελείωσα τον πρόλογο και καθάρισα την πρώτη περιοχή.
            Το σύστημα μάχης είναι πολύ καλό,με μεγάλη ποικιλία και στρατηγικές.Για την ώρα έχω κάνει 3-4 hunts,εκτός από ένα που δε με αφήνει,εξερεύνησα λίγο την περιοχή και εξοικειώνομαι σιγά σιγά με το σύστημα μάχης.
             
            Σκηνικό:Πάω να βρω ένα treasure point στο χάρτη,φτάνω και είναι η φωλιά ενός 38 Level Bandersnatch.Έφυγα τρέχοντας.

            Πρώτες εντυπώσεις θετικές.Μου αρέσουν οι χαρακτήρες και ο τρόπος που χτίζονται οι σχέσεις τους,ενώ και το σύστημα μάχης το βρίσκω εξαιρετικό.
            Προχωρήστε το και οι υπόλοιποι να αρχίζουμε να ανταλλάζουμε γνώμες για την αναβάθμιση των χαρακτήρων,τον οπλισμό κλπ.
            Carpe diem

            Comment


            • Εμένα ακόμα awaiting stock γράφει από το zavvi . Ελπίζω να μην το καθυστερήσουν πολύ.

              PK World - Τα πάντα για Disney comics!

              Comment


              • Originally posted by Phantom Duck View Post
                Το ότι η απλή έκδοση έχει εξώφυλλο που αλλάζει και είναι σαν τα κλασικά FF (μόνο με artwork και λογότυπο), ισχύει;
                Ναι, ισχύει τελικά. Εγώ το άλλαξα και έβαλα το εξώφυλλο που έχει το artwork και το λογότυπο. Είναι κατάμαυρο το εξώφυλλο και δεν δείχνει ΤΙΠΟΤΑ άλλο, ούτε καν squareenix λέει.

                Έπαιξα καμιά ώρα σήμερα, δεν έκανα πολλά, μόνο κανά δυο monster hunts(προαιρετικές αποστολές στις οποίες πρέπει να σκοτώσεις κάποιο τέρας ή τέρατα, κάποια από αυτές είναι ΄μεγάλης δυσκολίας, κατόπιν ανταμοιβής σε αντικείμενα η exp/ap). Έχω αρχίσει να καταλαβαίνω το σύστημα μάχης και μπορώ να πω ότι είναι εκπληκτικό και απίστευτα διασκεδαστικό.

                Η μουσική είναι τέλεια, δεν χορταίνω να την ακούω.

                Θα γράψω περισσότερα αύριο παιδιά, τώρα κλείνουν τα μάτια μου... Για την ώρα θα πω πως οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικότατες.


                Tidy!

                Do not blame me.Blame yourself or God.
                In Matsuno we trust.

                Comment


                • Το έψαξα και στο νετ, όντως πολύ ωραίο. Αν ήταν και σε άσπρο αντί για μαύρο θα ήταν σούπερ. Ψιλοζηλεύω τώρα που έχω το steelbook με την στάνταρ εικόνα. Ίσως σε καμιά 10αριά χρόνια να το αγοράσω 5-10€ για την συλλογή

                  PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                  Comment


                  • Το εβαλα και εγω, μονο και μονο που εχει διαθεσιμα τα ιαπωνικα voice overs ειμαι sold Χαχαχαχαχα

                    Λιγο εχω παιξει, εβγαλα το tutorial και ειδα λιγο το συστημα μαχης που μου φανηκε παρα πολυ ενδιαφερον. Η εισαγωγη με το που παιρνεις στα χερια σου την ομαδα ειναι επικη (dat song in the beginning). Λογικα θα το βαλω ξανα σημερα για να προχωρησω προς το βραδυ και θα ακολουθησουν συντομα εντυπωσεις.

                    Comment


                    • Τρίτο κεφάλαιο πλέον,στις 11 ώρες,με πολλά hunts & side quests completed.Σκότωσα το Deadeye από το Duscae demo,ξεκλείδωσα και τα Chocobos.
                      Γενικά όσο περνάει η ώρα τόσο περισσότερο μου αρέσει.Έχει βέβαια πολλά fetch quests αλλά έχει και κάποια πιο ενδιαφέροντα.Με τη μαγεία δεν τα πάω πολύ καλά διότι συχνά χτυπάω και τους δικούς μου,οπότε πλέον προσανατολίζομαι σε ένα πιο melee combat playstyle.Πλέον βέβαια δεν κυνηγάω το κάθε εικονίδιο που εμφανίζεται στο χάρτη γιατί το ξέρω ότι θα το σιχαθώ.
                      Λατρεύω το OST του βέβαια,καθώς και η δυνατότητα να ακούω μουσική από τα προηγούμενα.Μαγεία να κυκλοφορείς στους δρόμους του Duscae και να παίζει το Liberi Fatali.
                      Carpe diem

                      Comment


                      • Λοιπον να γραψω καποια πραγματα μιας και εχω παιξει γυρω στις 9 ωρες. Γενικα να πω οτι δεν εχω προχωρησει ιδιαιτερα το main quest και ειμαι ακομα στο πρωτο chapter μιας και κανω side quests και εξερευνω το χαρτη (παντα ηθελα τετοιο setting οποτε του εχω δωσει να καταλαβει).

                        Θα ξεκινησω με καποια αρνητικα. Σε οτι αφορα τον οπτικο τομεα το παιχνιδι δυστυχως φαινεται οτι αναπτυσσεται 10 χρονια... Παροτι τα μοντελα των χαρακτηρων εχουν υποστει polish οπως επισης και τα outposts (τα μικρα hubs που υπαρχουν μεσα στον χαρτη), τα textures του περιβαλλοντος καθως κανεις roaming στο χαρτη φωναζουν απο μακρια ps3... Ειμαι σιγουρος πως αυτο δεν εχει να κανει με την υποδυναμη των κονσολων καθως το κομματι του κοσμου που ειναι ανοιχτο αυτη τη στιγμη εχει παρομοια δομη-ζωη με τους χαρτες του phantom pain που οχι μονο ειχαν γραφικα υψηλης ποιοτητας αλλα ετρεχαν και σε 60 fps. Επιπλεον οπως ανεφερα αυτο που βλεπεις φαινεται οτι οχι μονο ειχε δουλευτει πανω σε ενα πολυ πιο αδυναμο hardware αλλα και σε οτι αφορα τις τεχνικες που χρησιμοποιουνται στην απεικονιση, τα παντα δειχνουν την προηγουμενη 10ετια (αυτο το λεω διοτι και το Dragon Age Inquisition ετρεχε στα παλιοτερα μηχανηματα αλλα στο ps4 το παιχνιδι εδειχνε παρα πολυ συγχρονο, το ιδιο και το gta 4 μιας και μιλαμε για παιχνδια με ανοιχτο κοσμο, οποτε θελω να γινει καπως κατανοητο οτι υπαρχουν κομματια στο περιβαλλον που δειχνουν λες και εχουν κατασκευαστει με τεχνικες απο την αρχη της προηγουμενης γενιας). Προσοχη, δεν λεω οτι το παιχνιδι φαινεται ασχημο, αλλα δυστυχως καποια πραγματα χτυπανε. Ειμαι επισης σιγουρος οτι στην πορεια τα γραφικα θα βελτιωθουν παρα πολυ σε καποια απο τα κεφαλαια, πολυ απλα διοτι φτιαχτηκαν πιο προσφατα σε ολη αυτη την πολυετη διαρκεια δημιουργιας του τιτλου. Σε πληρη αντιθεση με τα παραπανω ειναι το animation του παιχνιδιου το οποιο ειναι απο αλλο πλανητη και ειναι αρκετα κοντα σε αυτο του Uncharted 4.

                        Στα υπολοιπα αρνητικα που θελω να σημειωσω, τα side quests μεχρι στιγμης δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο, μιλαμε για κλασσικα fetch quests και hunts που εγιναν introduced στο XII. Παρολα αυτα, δεδομενου οτι μιλαμε για ανοιχτο κοσμο και exploration με treasures, μυστικα κλπ η ολη διαδικασια αναγεται σε κατι πολυ πιο ενδιαφερον, τουλαχιστον σε σχεση με το πως αυτη δωθηκε στο ΧΙΙΙ. Γενικα θα δουμε πως θα παει το συγκεκριμενο αν και μεχρι στιγμης η καλυτερη τετοια δομη που εχω δει εχει παρουσιαστει στο Inquisition (δειτε το οσοι δεν το εχετε δει). Τελος αν ξεκινησετε το παιχνιδι χωρις να εχετε δει το kingsglaive δεν θα καταλαβαινετε τιποτα. Αν και ισως βγω τελειως λαθος μιας και ειμαι πολυ νωρις στο game (το kingsglaive διαδραματιζεται παραλληλα με το πρωτο κεφαλαιο του ΧV και καποια απο τα cutscenes ειναι σκηνες απο την ταινια) το παιχνιδι παρουσιαζει πολυ αφαιρετικα το σεναριο (μεχρι εδω που εχω δει, μπορει να ειμαι πολυ λαθος, το ξανατονιζω) τυπου απο διαλογους random npcs ή απο το ραδιοφωωο σε καποιες κατοικιμενες περιοχες, χωρις να δινει πολλα στοιχεια για το lore ή το ολο συμπαν. Αν εχετε δει το kingsglaive ωστοσο, η ταινια κανει το απαραιτητο complement και γενικα καταλαβαινεις ακριβως περι τινος προκεται.

                        Στα θετικα τωρα, το συστημα μαχης φαινεται πολυ υποσχομενο. Η επιθεση γινεται εχοντας πατημενο μονιμα ενα κουμπι και ο παιχτης εχει στη διαθεση του 4 slots οπλων τα οποια μπορει να τα εναλλασσει για να εμπλουτιζει τα combos ή να αξιοποιει τα weaknesses των αντιπαλων. Απο κει και περα με το πατημα ενος αλλου κουμπιου ο παικτης μπορει να τηλεμεταφερεται μεσα στο πεδιο της μαχης ανα τα διαθεσιμα σημεια αλλα και να επιθεται μεσω της τηλεμεταφορας με μια επιθεση warp το damage της οποιας αυξανει οσο πιο μακρια εισαι απο τον αντιπαλο. Επιπλεον εχεις εναν μικρο ελεγχο της υπολοιπης ομαδας μεσω κοινων επιθεσεων που κανετε ολοι μαζι (καθε μελος εχει μια ειδικη ικανοτητα την οποια μπορεις να κανεις order αναλογα με την περιπτωση για μια κοινη επιθεση). Τελος υπαρχει το parry and riposte του Dark Souls, δηλαδη well timed evades σου δινουν δυνατοτητα riposte για μια επιθεση πολυ μεγαλυτερου damage. Αυτα ειναι τα βασικα μεχρι στιγμης και οσα εχουν ανοιξει (ειμαι σιγουρος οτι ειναι πολυ νωρις ακομα και το βλεπω και στα abilities που δινονται αργοτερα απο το πολυ ωραιο non linear leveling system). Για οσους δεν εχουν ασχοληθει, θα πω εδω οτι το συστημα μαχης παροτι φαινεται ολοφρεσκο και πολυ εντυπωσιακο, εχει παρουσιαστει σε ενα αλλο παιχνιδι της S-E το οποιο ειχα αναφερει και παλιοτερα οτι ειναι φανταστικο και πολυ αδικημενο απο τα reviews, το The 3rd Birthday. Το συστημα της τηλεμεταφορας αλλα και το ολο στησισμο ερχεται απο εκει και δεδομενης της απουσιας των τεχνικων περιορισμων του psp εδω πραγματικα λαμπει. Να αναφερω κλεινοντας οτι αν σταματησεις να κινεις το χαρακτηρα το παιχνιδι παγωνει και μπαινεις σε wait mode οπου μπορεις να δεις το position των αντιπαλων και των δυνατων σημειων τηλεμεταφορας, να κανεις cast το libra για να δεις τα weaknesses και γενικοτερα να οργανωσεις την στρατηγικη σου (κατι που θυμιζει λιγο το turn based non active συστημα των παλιοτερων παιχνιδιων ή το παγωμα που υπηρχε στο XII).

                        Σε οτι αφορα το roaming, το συστημα που υπαρχει εχει επισης παρα πολυ ενδιαφερον και γενικοτερα δεν το εχω ξαναδει καπου. Κατ'αρχην το regalia (το αυτοκινητο με το οποιο γινεται η μετακινηση) ακολουθει μια on rails λογικη. Με αλλα λογια δεν μπορειτε να παιξετε σε στυλ GTA κλπ αλλα μπορειτε να κινειστε μονο μεσα στον δρομο. Υπαρχει auto και manual mode αλλα κατα γενικη ομολογια παροτι εχετε φουλ ελευθερια οταν κινειστε με τα ποδια, για το αυτοκινητο υπαρχει για περιηγηση απο τοποθεσια σε τοποθεσια μεσω ενος predefined path (μπορειτε βεβαια να σταματησετε το ταξιδι οποτε θελετε αν δειτε κατι ενδιαφερον στον χαρτη και κατεβειτε για εξερευνηση με τα ποδια). Σε αυτο το κομματι μπορειτε να ακουτε τους διαλογους, να ακουσετε μουσικη απο παλιοτερα FF και να παρακολουθησετε τον χαρτη να ανοιγει καθως εσεις βλεπετε τις νεες τοποθεσιες και μαθενετε το lore μεσω των διαλογων των χαρακτηρων. Δεν ξερω αν ακουγεται ιδιαιτερο αλλα στην πραγματικοτητα ειναι. Πρεπει να σκεφτει κανεις οτι αυτο αντικαθιστα το αλογο σε παιχνιδια οπως το Inquisition ή το Oblivion που ειχες μονιμα πατημενο το μπροστα το χειριστηριο και περιμενες ποτε θα φτασεις στην τοποθεσια που ηθελες. Γενικα πρεπει να το δει κανεις αλλα ξαναλεω οτι ειναι πολυ ωραιο σαν υλοποιηση.

                        Τελος οι διαλογοι εντος του παιχνιδιου ειναι παρα πολυ ωραιοι και με καλη γραφη ενω φτανταστικο ειναι και το setting. Ξαναλεω εδω οτι το XV εχει ενα στησιμο παρομοιο με αυτο των τιτλων του Matsuno αλλα εξελλισσεται σε ενα συγχρονο και ρεαλιστικο περιβαλλον. Θα δουμε πως θα παει και στην πορεια.

                        Αυτα μεχρι στιγμης και συνεχιζουμε, παιδια ειναι πολυ νωρις ακομα και αυτες ειναι οι πρωτες εντυπωσεις οποτε πολλα μπορουν να αλλαξουν ειτε προς το καλυτερο ειτε προς το χειροτερο. Μεχρι στιγμης παντως παρα τα πραγματα που εγραψα οτι δεν μου αρεσουν, ευχαριστιεμαι παρα πολυ και ευτυχως το παιχνιδι βρισκεται μονιμα πανω απο ενα υψηλο border ποιοτητας.
                        Last edited by nooto; 04-12-2016, 10:30 PM.

                        Comment


                        • 9 ωρες δεν ειναι τιποτα παντως ειδικα αν εισαι ocd και πας σε οτι βλεπεις στο map

                          Μου αρεσουν:

                          - Οι χαρακτήρες και οι διάλογοι ειναι καλοι.
                          - Το setting ειναι φοβερο.
                          - Τα γραφικα ειναι οκ.
                          - Το free roaming ειναι παρα πολυ καλο.
                          - Το art ειναι πολυ καλο.
                          - Το OST επισης φοβερο.

                          Δεν μου αρεσουν:

                          - Η καμερα στη μαχη ειναι αθλια οτι settings και αν δοκιμάσω δεν βλεπω τιποτα αρκετες φορες.
                          - Η μαχη προς το παρον δεν μου αρεσει ακομα και σε wait mode, δεν καταλαβαινω ποτε να κανω dodge(αν δεν βγαλει για parry) και γενικα δεν το εχω πιασει καλα.(καταληγω να κανω button mash με το greatsword αντε και κανα warp )
                          - Τα side quests ειναι βαρετα και generic τουλαχιστον στην αρχη θυμιζουν ΜΜΟ, πηγαινε retrieve τα dogtags για 500gil, ok ενταξει..

                          Γενικα καλες εντυπωσεις, το προχωράω και διασκεδάζω αλλα δεν με εχει κολλήσει σαν ναρκωτικό οπως πχ το πρωτο playthrough των dark souls Ίδωμεν λογικα στη συνεχεια φτιαχνει και αλλο οπως λενε.

                          Comment


                          • Συμφωνώ στο θέμα των side quests.Έχει αρχίσει και φτιάχνει πλέον βέβαια,πχ στο 3ο κεφάλαιο μου ζήτησαν να βγάλω φωτογραφία ενός Wild Chocobo.Στο θέμας της μάχης,συνήθεια είναι,κι εγώ σαν γιωτάς έπαιζα στην αρχή.Τα όπλα μπορείς να τα αλλάξεις on the fly πάντως με το d-pad,για να κάνεις καλύτερα combos.Δεν ξέρω αν έπαιξες το tutorial,αν όχι παίξτο.Επίσης τα όπλα ανάλογα με το προς τα που πιέζεις τον δεξί αναλογικό κάνουν και διαφορετικές κινήσεις,το ίδιο και αν κάνεις άλμα και επίθεση ή αν κρατάς πατημένο το κουμπί ή το πατάς συνεχόμενα.
                            Με την κάμερα στις μάχες δεν θυμάμαι να είχα θέματα.
                            Carpe diem

                            Comment


                            • Τους έστειλα ένα e-mail διαμαρτυρίας στο Zavvi, και αντί να μου απαντήσουν, μου έστειλαν ενημερωτικό e-mail με την κατάσταση της παραγγελίας, η οποία πλέον συμπτωματικά, μόλις απεστάλη. Την θέλανε την φοβέρα τους. Αν όχι πριν το Σ/Κ, την Δευτέρα πιστεύω θα το έχω κι εγώ στα χέρια μου για μερικές πρώτες εντυπώσεις

                              PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                              Comment


                              • IHNE (ω αδερφε που εισαι??? ) το εχεις πιασει και εσυ? Ωραιος!!!

                                Επισης να προσθεσω σε αυτα που ειπε ο Altair οτι η μαγεια γινεται equip σε ενα εκ των slots των οπλων και προσωπικα συνηθως την χρησιμοποιω μετα απο libra οταν υπαρχουν πολλοι εχθροι μαζεμενοι μιας και οι επιθεσεις εχουν τρελο aoe. Τα warps ειναι και για επιθεση και για positioning, συνηθως τα πραγματοποιω σε μαχες που καποιος εχθρος πχ ειναι σε μια ψιλοτερη πλατφορμα (οποτε δουλευει και σαν γρηγορη μετακινηση) αλλα και για να βρεθω πισω απο αντιπαλους για να ακολουθησει blind strike και critical hit. Επισης να σημειωσω οτι οι ειδικες ικανοτητες των συμμαχων ειναι πολλαπλες και τις κανεις equip απο το menu αναλογα με την περισταση (επιπλεον ειναι αναβαθμισιμες). Btw τερματισα αυτη του Ignis με τα warping blades, τι τελεια επιθεση πραγματικα. Ενταξει κατα τα αλλα συμφωνω οτι στην αρχη γινεται ενας μικρος χαμος στην οθονη + η καμερα πολλες φορες ειναι οτι να ναι αλλα πιστευω ειναι μεχρι να το συνηθισεις. Εγω την καμερα πλεον την κοντρολαρω με το auto lock on και δουλευει σχετικα καλα ενω για τα evades απο ενα σημειο και μετα πιστευω γινεται αντιληπτο το movement clue για να το κανεις και χωρις parry (βοηθαει πολυ σε μια generic μαχη να εχεις το τετραγωνο μονιμα πατημενο που σημαινει μονιμο evade και να παρατηρεις πως κινουνται οι εχθροι). Τελος να σημειωσω οτι αυτο το stealth mechanic που εχετε δει σε διαφορα videos ειναι επι της ουσιας καλυψη αν βρεις safe place σε περιπτωση που σου τελειωσουν τα mp (με αυτον τον τροπο τα αναπληρωνεις) απο τα warps κλπ (o χαρακτηρας μπαινει σε stasis mode και γινεται αδυναμος οποτε χρειαζεται σε δυσκολες μαχες).

                                Βασικα εχουν ανοιξει 1000 πραγματα να κανω οποτε ειπα να προχωρησω λιγο το σεναριο γιατι δεν πηγαινε αλλο . Ειμαι κεφαλαιο 3 και απο sides γινεται ο κακος χαμος. Το καλο ειναι οτι οντως εχει δικιο ο Altair και υπαρχει μια παραπανω ποικιλια πραγμα πολυ ευχαριστο. Side ειναι και το ξεκλειδωμα των chocobos btw και απο την ωρα που το ανοιξα εννοειται οτι ειμαι μονιμα πανω και βολταρω στο χαρτη με ενα χαζο χαμογελο . Να συμπληρωσω εδω για καποια ακομα mechanics, η ομαδα εχει και αλλου τυπου δραστηριοτητες οπως το τραβηγμα φωτογραφιων, ψαρεμα, customization του αυτοκινητου, μαγειρεμα κλπ. Αυτα εχουν καποιο αντικτυπο στο gameplay πχ το να μαζευεις συνταγες και να δοκιμαζεις καινουργια πιατα σου δινει temporary boosts σε attributes των χαρακτηρων που ειναι πολυ χρησιμο πριν απο δυσκολα encounters (προχωρημενα hunts κοκ). Τελος υπαρχει και day-night cycle και γενικα την νυχτα δεν ειναι να πoλυκυκλοφορεις μιας και σκανε special enemies που προς το παρον ειναι πολυ δυνατοι για το team.

                                Προχωραμε και το πραγμα γινεται πολυ καλυτερο, υπαρχει πολυ μεγαλη ποικιλια στις τοποθεσιες και ο χαρτης τωρα που μπηκα στο 3ο κεφαλαιο εχει να δειξει και πιο ομορφα γραφικα (οπως και περιμενα δηλαδη). Ανυπομονω να παω σε καποια μεγαλη πολη για να δω και εκει την δομη (μεχρι τωρα υπαρχουν τα outposts που ειπα στο προηγουμενο post που ειναι σαν camps ή μικρες κατοικιμενες περιοχες, ελπιχω να υπαρχουν πολεις -στον χαρτη btw φαινεται και η Insomnia, για να δουμε-). Συμφωνω επισης με τα παιδια για την μουσικη, ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ (εχει παιξει μπαλα ο Uematsu? δεν το εχω ψαξει καθολου) καθως επισης να ξαναπω οτι μου αρεσουν πολυ οι διαλογοι και οτι το σεναριο δινεται μεσω αυτων κατα τη διαρκεια του roadtrip. ΙΗΝΕ btw εμενα η διαθεση μου ανεβαινει οσο παιζω, δεν ξερω να θα φτασει το επιπεδο ποτε του πρωτου DS η ολη αισθηση αλλα γενικα οσο προχωραω τοσο με τραβαει.
                                Last edited by nooto; 06-12-2016, 01:37 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X