Announcement

Collapse
No announcement yet.

Final Fantasy XV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ο King Regis είναι μεγάλη μορφή, ειδικά με τη φωνή του Sean Bean είναι σε άλλο επίπεδο( εντάξει το έχει κιόλας ο άνθρωπος με τέτοιους ρόλους) Απογοητεύτηκα λίγο όταν είδα πως στο ίδιο το game τον υποδύεται άλλος voice actor. Συμφωνώ σε όλα βασικά όσον αφορά το Βrotherhood. Τέτοια ανάπτυξη χαρακτήρων ήταν δεδομένο πως θα υπάρχει σε παλαιότερους τίτλους της σειράς( ξαναξεκίνησα στο χαλαρό πρόσφατα το Final Fantasy VI και είναι από τα πράγματα που μου κάνουν ακόμη μια φορά εντύπωση)
    Αντιλαμβάνομαι πάντως το γιατί κάποιος που δεν έχει ασχοληθεί με το lore της σειράς πριν ξεκινήσει τον τίτλο μπορεί να αισθάνεται χαμένος. Εγώ με όλα αυτά που παρακολούθησα/ διάβασα χθες πλέον είμαι εντελώς εντός κλίματος. Προφανώς το τι θα συμβαίνει στην Insomnia θα το μαθαίνουν οι ήρωες( φαντάζομαι δλδ μπορεί να κάνω λάθος)μέσω ραδιοφώνου ή άλλων χαρακτήρων. Κρίμα πάντως να γίνεται κάπου κάτι τόσο σημαντικό( βασικά κοσμοϊστορική αλλαγή με όλη τη σημασία)και να πρέπει να δεις την ταινία για να καταλάβεις.

    Στα του game. Έχω παίξει 2 ώρες και είμαι 7 level, με κάποια hunts και έχοντας κάνει τα tutorials κτλ Επειδή πριν την επίσημη κυκλοφορία του τίτλου, είχα παίξει αρκετές ώρες το Duscae demo αισθάνομαι πολύ άνετα. Ευτυχώς που υπάρχει η δυνατότητα να επιλέξεις τον χειρισμό του duscae demo γιατί με βολεύει πολύ περισσότερο από αυτόν του platinum. Aν με ενοχλούν κάποια πράγματα είναι πως τα αντικείμενα ενώ τα βλέπεις απο μακριά πρέπει να πατήσεις Χ ξεχωριστά στο καθένα για να τα μαζέψεις( κάτι που στο Xenoblade X το χειρίστηκαν καλύτερα και ευτυχώς γιατί εκεί το collecting πάει σε άλλο επίπεδο και όχι πάντα για καλό)και σε σημεία με χάλασε το ότι η camera κατά τη διάρκεια της μάχης μπορεί να κολλήσει σε σημείο που καλύπτεται το πεδίο της δράσης από αντικείμενα( πχ δέντρα, βράχους etc)

    Γενικά μέχρι στιγμής είμαι πολύ ικανοποιημένος, ενώ μπορώ να πω πως μου αρέσει πολύ και η ίδια μουσική του τιτλου με το κομμάτι κλασικής μουσικής που παίζει κατά την περιπλάνηση στον χάρτη να είναι κορυφαίο και να DQ8 φέρνει( από τα καλύτερα orchestrated OSTs ever)
    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

    Comment


    • σε σημεία με χάλασε το ότι η camera κατά τη διάρκεια της μάχης μπορεί να κολλήσει σε σημείο που καλύπτεται το πεδίο της δράσης από αντικείμενα( πχ δέντρα, βράχους etc
      Αχ εντυπώσεις ανθρώπων που τώρα το ξεκινάνε... συγκινήθηκα! Αναφέρεσαι στο πιο ενοχλητικό θέμα του παιχνιδιού σχεδόν σαν να του το συγχωρείς. Εγώ πλέον κάθε φορά που μου συμβαίνει αυτό που λες απλώς πατάω pause και περιμένω να μου περάσουν τα νεύρα. Αν κάπνιζα θα έμπαινα μέσα με αυτό το παιχνίδι και την κάμερα του XD .

      Εγώ τελείωσα το απλό costlemark dungeon και δηλώνω εκνευρισμένος. Έτσι, έπρεπε να αφήσω τα χειρότερα για το τέλος, ηλίθιε Πάνο :Ρ .

      Comment


      • Προσπαθώ να είμαι επιεικής, τόσα χρόνια περιμέναμε xD
        «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

        Comment


        • Originally posted by Evans View Post
          Εγώ τελείωσα το απλό costlemark dungeon και δηλώνω εκνευρισμένος. Έτσι, έπρεπε να αφήσω τα χειρότερα για το τέλος, ηλίθιε Πάνο :Ρ .
          Με πόσες προσπάθειες βρήκες το σωστό path;

          Comment


          • Συμφωνώ σε όλα βασικά όσον αφορά το Βrotherhood. Τέτοια ανάπτυξη χαρακτήρων ήταν δεδομένο πως θα υπάρχει σε παλαιότερους τίτλους της σειράς( ξαναξεκίνησα στο χαλαρό πρόσφατα το Final Fantasy VI και είναι από τα πράγματα που μου κάνουν ακόμη μια φορά εντύπωση)
            Και εμενα τετοια πραγματα μου ηρθαν στο μυαλο χθες που το ξαναεβλεπα, υποθετω οτι στανταρ το σκεφτηκαν να βαλουν κατι τετοιο μεσα με gameplay αφηγηση οπως τα παλια αλλα τους εφαγε το production process. Γενικα ναι τα γεγονοτα αναφερονται, δεν ειναι οτι σε αφηνει τελειως ξεκρεμαστο το παιχνιδι (μαλιστα ετσι οπως λες κατα κυριο λογο, μεσα απο συζητησεις στο αυτοκινητο και το ραδιοφωνο μαζι με καποια cutscenes) απλα σαφως θα ηταν πιο ομορφο αν ολα αυτα τα πραγματα ηταν περιεχομενο του ιδιου του παιχνδιου (εχω ακουσει οτι και το guide εχει ας πουμε πολλες πληροφοριες που δεν αναφερονται πουθενα αλλου).

            Εγώ τελείωσα το απλό costlemark dungeon και δηλώνω εκνευρισμένος. Έτσι, έπρεπε να αφήσω τα χειρότερα για το τέλος, ηλίθιε Πάνο :Ρ .
            Εγω παιδια το επαιξα μικρο level, το εβγαλα και μετα εκανα μια βολτα με το regalia f το εριξα σε ενα βουνο και δεν ειχα κανει save . Το αστειο ειναι οτι την πρωτη φορα το βρηκα το path στην τυχη με την πρωτη αλλα τη δευτερη ανοιξα ολα τα πατωματα μεχρι να φτασω κατω Τρελα κανονικη. Το μονο ελαφρυντικο ειναι οτι δεν κανουν respawn οι εχθροι (καιν ειναι το μοναδικο dungeon που γινεται αυτο) πρεπει να τους αναγωνρισουμε

            Comment


            • Σωστός Sinclair. Θα το χαρείς έτσι. Εγώ ήμουν τόσο αρνητικά προδιατεθειμένος λόγω gaf που μου πήρε ΠΟΛΛΕΣ ώρες να αφεθώ στην εμπειρία και να το απολαύσω.

              Grim ήμουν τυχερός νομίζω, έπαιξα το πρώτο ασανσέρ να το πω έτσι τρεις φορές (την Τρίτη βρήκα το σωστό μονοπάτι) κι όλα τα αλλά με την πρώτη. Απλώς δεν καταλάβαινα ποια είναι η λογική του dungeon, δεν υπάρχει καμία ένδειξη που να ενημερώνει τον παίχτη ότι πρέπει να περάσει από 4 δοκιμασίες και στο τέλος θα φτάσει στον αρχηγό, είναι ένα μαύρο χαλί από κάθε άποψη. Εν τω μεταξύ έχει Μακραν την πιο επιβλητική είσοδο κι ανοίγει μόνο βράδυ όποτε δημιουργει την αίσθηση ότι κρύβεται κάτι πολύ επικό μέσα και τελικά δεν είναι τιποτα παραπάνω από ένα κουραστικό και βαρετό (κι επαναλαμβανόμενο) διάδρομο με τους ίδιους εχθρούς, τα ίδια γραφικά και την ίδια μουσική. Πολύ καλή εμπειρία, όσο δε με ενόχλησαν αλλά κι αλλά στο παιχνίδι, τόσο με ενόχλησε αυτό. Από ότι φαίνεται κουράστηκαν να είναι τόσο δημιουργικοί προς το τέλος και τα ξεπεταξαν αυτά. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι από τη μια έφτιαξαν Belouve mines και εκείνη το τέλειο dungeon στο Veserpool κι από την άλλη αυτό το έκτρωμα. Κάτι πήγε λάθος. Ρε τα πήρα σας λέω :Ρ .

              Καλά το boss battle απλά για γέλια με την κάμερα. Αυτό το ασανσέρ μέσα στη μέση ποιος ηλίθιος το τοποθέτησε;
              Last edited by Evans; 06-01-2017, 01:41 AM.

              Comment


              • Εσείς σταθήκατε αρκετά τυχεροί φαίνεται Ακόμα και το σωστό ασανσερ που βρήκα με την τρίτη, πάτησα ένα λάθος τοίχο και με πήγε σε fight... γενικά τέτοιο βρωμόξυλο δεν περίμενα να φάω. Τρεις φορές έβγαλα ramuh εκεί μέσα, μία σε άκυρο fight, μία στο τελικό trap με 3 iron giants, το φίδι και τα flans και μία στο jabberwocky (boss). Να προσθέσω ότι δεν είχα spirit και vitality per lvl ascension. Τουλάχιστον παίρνεις ίσως το καλύτερο royal arm από εκεί μέσα. Δοκιμάστε να το χρησημοποιείσετε με το overwhelm του Ignis.

                Comment


                • Κάτσε, τι εννοείτε trap? Εγώ νόμιζα σωστά τα έκανα και κατέληξα τέσσερις φορές στο δωμάτιο με τους iron giants. Και καλά περνάω από τέσσερις δοκιμασίες. Λάθος το έκανα;

                  Για τον *** dungeon xD

                  Edit: Α οκ διάβασα οδηγό και τελικά σωστά το έκανα. Ναι, μόνο το πρώτο panel επανέλαβα χωρίς λόγο. XD
                  Last edited by Evans; 06-01-2017, 02:00 AM.

                  Comment


                  • Επίσημος έχασα τον μπούσουλα με το costlmark λοιπόν Κατέβηκα 4 φορές με τα ασανσέρ και μετά πήγα σε αυτό που πάτησα τρίτο. Την μάχη με τους τρεις red giants την έκανα δύο φορές. Τώρα δηλαδή θα πρέπει να μπω ξανά εκεί μέσα για το lvl 99 dungeon;;;; Δεν χαίρομαι ιδιαίτερα

                    Comment


                    • Νομιζω πως το ποσα ανσανσερ θα παρεις ειναι καπως random καθε φορα, εγω το εβγαλα αρχικα με ενα μονο ανσανσερ και στη συνεχεια που το ξαναπαιξα κατεβηκα 3 φορες στην παγιδα και δεν ξερω αν εκανα λαθος επιλογες (βασικα τις 2 απο τις 3 νομιζω δεν μου εβγαζε καν επιλογη). Η παγιδα απότι καταλαβα καθε φορα αυξανει δυσκολια και γινεται απαλευτη απο ενα σημειο και μετα. Grim για τo optional το μονο ανσανσερ που ανοιξει σε πηγαινει κατευθειαν εκει που πρεπει + οπως σημειωσα πριν δεν υπαρχουν καθολου εχθροι αν τους εβγαλες την πρωτη φορα, για την ακριβεια ειναι το πιο γρηγορο απο τα dungeons για να φτασεις στην sealed door.

                      Αυτο που δεν ξερω αν θας σας αρεσει ειναι οτι τα optional dungeons ειναι στην ουσια persona dungeons δηλαδη το ιδιο δωματιο συνεχεια και απλα κατεβαινεις οροφους. Δεδομενου οτι ολοι εκθιαζαν το post game για να πω την αληθεια δεν περιμενα κατι τετοιο, το εχω ξαναγραψει και πριν καποια posts, τουλαχιστον εχει μερικες ωραιες προκλησεις μεσα.

                      Comment


                      • Μου έλεγε ένας φίλους που έπαιζε ένα με 200 floors... τουλάχιστον ξέρω ότι έχει ωραία οπλάκια εκεί μέσα. Δεν ξέρω πραγματικά τι παίζει με αυτό το game... ενώ έχει τρελά κουσούρια, για εμένα αποτελεί ό,τι καλύτερο έπαιξα το 16.

                         
                        Γενικά δεν είναι πολλά τα παιχνίδια που στο ending θα μου κάνουν τη ψυχική κατάσταση κομμάτια.

                        Comment


                        • Originally posted by nooto View Post
                          Νομιζω πως το ποσα ανσανσερ θα παρεις ειναι καπως random καθε φορα, εγω το εβγαλα αρχικα με ενα μονο ανσανσερ και στη συνεχεια που το ξαναπαιξα κατεβηκα 3 φορες στην παγιδα και δεν ξερω αν εκανα λαθος επιλογες (βασικα τις 2 απο τις 3 νομιζω δεν μου εβγαζε καν επιλογη). Η παγιδα απότι καταλαβα καθε φορα αυξανει δυσκολια και γινεται απαλευτη απο ενα σημειο και μετα. Grim για τo optional το μονο ανσανσερ που ανοιξει σε πηγαινει κατευθειαν εκει που πρεπει + οπως σημειωσα πριν δεν υπαρχουν καθολου εχθροι αν τους εβγαλες την πρωτη φορα, για την ακριβεια ειναι το πιο γρηγορο απο τα dungeons για να φτασεις στην sealed door.

                          Αυτο που δεν ξερω αν θας σας αρεσει ειναι οτι τα optional dungeons ειναι στην ουσια persona dungeons δηλαδη το ιδιο δωματιο συνεχεια και απλα κατεβαινεις οροφους. Δεδομενου οτι ολοι εκθιαζαν το post game για να πω την αληθεια δεν περιμενα κατι τετοιο, το εχω ξαναγραψει και πριν καποια posts, τουλαχιστον εχει μερικες ωραιες προκλησεις μεσα.
                          Θυμάμαι που το έλεγες, το διάβασα και στο gaf, αλλά λέω κάτι θα χάνεται στη μετάφραση... Μετά το αίσχος που ήταν το Costlemark, δεν περιμένω τίποτα . Βασικά έπεσε απότομα στα μάτια μου το post game, ίσως λόγω του ότι πλέον δε βρίσκω κάποια ιδιαίτερη ευχαρίστηση στο battle system. Η μάχη με τα 3 Iron Giants και το Nanagi ή όπως λέγεται τέλος πάντων, για παράδειγμα, απλά δεν παλευόταν, όχι λόγω δυσκολίας, αλλά λόγω κακής κάμερας και έλλειψης ωραίου flow. Βασικά το παιχνίδι δεν έχει action battle system, δεν παίζει σαν action και δεν έχει σχεδόν καμία λογική action .

                          Ίσως χρειάζομαι μερικές μέρες off να καθαρίσει το μυαλό μου από όλη αυτήν την πληροφορία και τη σύγχυση που μου προκάλεσε το costlemark, τι να πω XD .

                          Comment


                          • Originally posted by Grimmtak View Post
                            Μου έλεγε ένας φίλους που έπαιζε ένα με 200 floors... τουλάχιστον ξέρω ότι έχει ωραία οπλάκια εκεί μέσα. Δεν ξέρω πραγματικά τι παίζει με αυτό το game... ενώ έχει τρελά κουσούρια, για εμένα αποτελεί ό,τι καλύτερο έπαιξα το 16.

                             
                            Γενικά δεν είναι πολλά τα παιχνίδια που στο ending θα μου κάνουν τη ψυχική κατάσταση κομμάτια.
                            Δεν υπαρχει dungeon με 200 floors, ειναι αρκετα σε ενα δεν τα μετρησα αλλα 200 ειναι υπερβολες..

                            Comment


                            • 99 είναι. Το διάβασα στο gaf. New game +++++ για εμένα με τα όσα έχω ακούσει XD .

                              Comment


                              • Τι παραπανω εχει το ng+++ δεν εχω δει καθολου, εβαλαν νεο gear/quests κτλπ στυλ dark souls?

                                Comment

                                Working...
                                X