Κατά την άποψή μου, το κακό με το 15 δεν είναι ότι δεν υπήρχε όραμα, αλλά ότι αυτό το όραμα αλλοιώθηκε λόγω της έμμεσης συμμετοχής των fans στην ανάπτυξη του παιχνιδιού, κάτι που το βλέπουμε να γίνεται και τώρα με τις αναβαθμίσεις του τελικού προϊόντος (η Square-Enix πρόσφατα εξέδωσε νέο survey για τη γνώμη του κόσμου για το πώς θα ήθελε να αναβαθμιστεί το παιχνίδι από εδώ και πέρα).
Βλέπουμε τον περισσότερο κόσμο να γκρινιάζει για το μέτριο κεφάλαιο 13 και σχεδόν κανένας να μην αναφέρεται στην έλλειψη προλόγου, στα τόσα ωραία γεγονότα που και καλά συνέβησαν πριν το ξεκίνημα του ταξιδιού (αναφέρομαι κυρίως στο script του προλόγου, που θα αποτελούσε τον ιδανικό πρόλογο στο παιχνίδι και θα τόνωνε πάρα μα πάρα πολύ το feeling που θα είχαμε όταν ξαναμπαίναμε στο citadel), στο γεγονός ότι δεν υπάρχει καμία ουσιαστική συνοχή μεταξύ των πρώτων 9 κεφαλαίων και φυσικά στο balancing.
Τώρα όλα αυτά για το Pitios, όπως είπε και ο Κώστας, είναι ένα shot in the dark. Έστω ότι υπάρχει κάποιο σεναριακό υπόβαθρο (και αυτό το πιστεύω όντως, δε νομίζω ότι το design των αγαλμάτων να ήταν τυχαίο): αν δεν το συνδέσουν με ουσιαστικό τρόπο με το ίδιο το παιχνίδι και το lore αυτού, τα fan theories δε μου κάνουν εμένα τίποτα. Είναι ακριβώς το ίδιο πρόβλημα που έχω και με τα Soulsborne: ναι μεν φοβεροί τίτλοι με ιδιαίτερα ενδιαφέρον lore building και αφήγηση, αλλά άποψή μου είναι ότι όταν συνδυάζεις πολλά ετερογενή media για να πεις μία ιστορία, αυτό σημαίνει ότι το βασικό medium στο οποίο πατάς (gaming) είτε είναι ελλιπές, είτε δεν το μεταχειρίζεσαι σωστά.
Βλέπουμε τον περισσότερο κόσμο να γκρινιάζει για το μέτριο κεφάλαιο 13 και σχεδόν κανένας να μην αναφέρεται στην έλλειψη προλόγου, στα τόσα ωραία γεγονότα που και καλά συνέβησαν πριν το ξεκίνημα του ταξιδιού (αναφέρομαι κυρίως στο script του προλόγου, που θα αποτελούσε τον ιδανικό πρόλογο στο παιχνίδι και θα τόνωνε πάρα μα πάρα πολύ το feeling που θα είχαμε όταν ξαναμπαίναμε στο citadel), στο γεγονός ότι δεν υπάρχει καμία ουσιαστική συνοχή μεταξύ των πρώτων 9 κεφαλαίων και φυσικά στο balancing.
Τώρα όλα αυτά για το Pitios, όπως είπε και ο Κώστας, είναι ένα shot in the dark. Έστω ότι υπάρχει κάποιο σεναριακό υπόβαθρο (και αυτό το πιστεύω όντως, δε νομίζω ότι το design των αγαλμάτων να ήταν τυχαίο): αν δεν το συνδέσουν με ουσιαστικό τρόπο με το ίδιο το παιχνίδι και το lore αυτού, τα fan theories δε μου κάνουν εμένα τίποτα. Είναι ακριβώς το ίδιο πρόβλημα που έχω και με τα Soulsborne: ναι μεν φοβεροί τίτλοι με ιδιαίτερα ενδιαφέρον lore building και αφήγηση, αλλά άποψή μου είναι ότι όταν συνδυάζεις πολλά ετερογενή media για να πεις μία ιστορία, αυτό σημαίνει ότι το βασικό medium στο οποίο πατάς (gaming) είτε είναι ελλιπές, είτε δεν το μεταχειρίζεσαι σωστά.
Comment