Announcement

Collapse
No announcement yet.

Final Fantasy VII (Remake)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Λοιπόν, μέχρι στιγμής είμαι στις 20+ ώρες, στο κεφάλαιο 11. Μερικά spoilers για την υπόθεση ως εδώ.

     
    Είμαι στο νεκροταφείο τραίνων. Το θυμάμαι το σκηνικό στο παιχνίδι, όμως νομίζω πως το τραβάνε πολύ το σχοινί. Ακόμα δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο έφτιαξαν ένα τεράστιο παιχνίδι μόνο με την Midgar. Θα μπορούσαν σε αυτόν τον χρόνο να δείξουν περισσότερα, με καλύτερο αποτέλεσμα. Και η πλάκα θα είναι στα επόμενα επεισόδια, να τρέχουν και να μην προλαβάινουν με τόσα που έχουμε να δούμε ακόμα. Τέσπα, στα της ιστορίας, μου αρέσει ό,τι βλέπω. Όχι μόνο δεν με πειράζει που άλλαξαν κάποια πράγματα, ίσα ίσα που μου αρέσουν αυτές οι διαφορές. Θέλω να δω αν θα δείξει Zack καθόλου. Δεν θυμάμαι και πολλά από το πρωτότυπο, όμως είμαι σχεδόν σίγουρος πως η πρώτη αγάπη της Aerith δεν ήταν ο Sephiroth, δεν τρίγκαρε φαντάσματα, κλπ κλπ. Ανυπομονώ να δω πού θα καταλήξει, ελπίζω να μην μας αφήσει με το pad στο χέρι. Επίσης η μητέρα της Aerith, wtf, mindfuck. Υπήρχε στο πρωτότυπο και την ξέχασα; Α, και με την Τζέσυ κάπου το έχασα. Δεν του έφταναν 2 κοπελιές του Cloud, τώρα μας πέταξαν και τρίτη; Και μάλιστα σε σκηνικά τρελών φλερτ στην αρχή, και στη συνέχεια την ξεχάσαμε τελείως; Δεν παραπονιέμαι, μου αρέσουν οι χαρακτήρες όλης της ομάδας Biggs, Wedge κλπ, όμως ελπίζω να μην τους πετάξουν στον κάδο των αχρήστων εφ' όσον τους έφτιαξαν τόσο καλά. Προς το παρόν το νεκροταφείο μου αρέσει πολύ, και το έχω κλείσει στο σημείο που θα παλέψω το boss φάντασμα. Θα το κάνω αύριο, αφού πρώτα τσεκάρω αναβαθμίσεις όπλων, materia κλπ.


    Τώρα, μερικά πρώιμα συμπεράσματα ύστερα από αυτές τις ~20 ώρες. Δεν είναι τελικά, όμως θέλω να θυμάμαι τι σκεφτόμουν όταν το τερματίσω, για να δω τον αντίκτυπο.

    Τι ΔΕΝ μου αρέσει.
    1) Στα του gameplay τραβάει πολύ σε μάκρος, βάζουν παντελώς αχρείαστους «««««γρίφους»»»»» και dungeons, τα οποία εξυπηρετούν μόνο και μόνο να σου σπάνε τα νεύρα, και αν δεν υπήρχαν, το παιχνίδι θα γινόταν καλύτερο. Ρε Square, αφού το κατέχεις το πράμα. Αν είναι να βάλεις minigame ενδιάμεσα στην ιστορία για να δεθούν οι χαρακτήρες μεταξύ τους, βάλε minigame σωστό. Μην βάζεις αυτές τις αηδίες με αργούς και δυσχείριστους μηχανισμούς. Ομάδα τεστ δεν είχατε εκεί πέρα για να σας πούνε πόσο άμπαλοι είναι αυτοί που τα δημιούργησαν; Αυτό που θέλουμε είναι να περάσουν οι χαρακτήρες κάποιες δυσκολίες μαζί, όχι να βγάλετε την πίστη στο παίκτη και να μας κάνετε να κοιτάμε το ρολόι για το πότε θα τελειώσει το μαρτύριο και να συνεχίσουμε το έπος.

    2) Το παιχνίδι είναι υπερβολικά γραμμικό. Αυτό υπό κανονικές προϋποθέσεις δεν θα με πείραζε, ίσα ίσα που τις περισσότερες φορές μου αρέσει, επειδή βαριέμαι να ψάχνω και είναι ωραίο να σε καθοδηγεί το παιχνίδι και εσύ απλώς να σφάζεις (Devil May Cry φάση). Εδώ όμως μου λείπουν οι μάχες των Final Fantasy. Δεν λέω να βγω σε overworld, όμως εδώ πάμε στον αντίποδα. Σε όλα τα προηγούμενα FF, καθόμουν και τέσταρα συνδυασμούς όπλων, skills, AP, materia, κλπ. Όταν έβρισκα κάτι που άρεσε έκανα μερικές δοκιμαστικές μάχες για να δω πώς τσουλάει, έκανα ένα κάποιο grinding για να μάθω το σύστημα μάχης, κλπ. Τις περισσότερες φορές, έκανα ένα κλικ overlevel, για να μην έχω θέματα στο story. Έκανα grinding όποτε ένιωθα πως ήταν η κατάλληλη στιγμή, και μετά απολάμβανα την ιστορία. Όλα μέχρι αυτό το παιχνίδι, που δεν μπορώ να κάνω grinding επειδή δεν βρίσκω μέρος (!!!!!!). Έχω materia που μαζεύονται, θέλω να ανεβάσω SP για να αναβαθμίσω όπλα, έχω ένα σωρό abilities που δεν έχω μάθει, και δεν έχω βρει χρόνο για grinding επειδή το παιχνίδι σε τραβάει από το χέρι. Και το χειρότερο είναι πως δεν μπορώ να κάνω overlevel, επομένως σε μερικά bosses τρώω game over και πρέπει να κάνω αυτό που σιχαινόμουν πάντα, να τρώω ψόφους μέχρι να μάθω τα κόλπα τους, ενώ είμαι βυθισμένος στην ιστορία. Ελπίζω κάποια στιγμή σύντομα να ανοίξει κάπως.

    3) Οι χαρακτήρες είναι σκορπισμένοι. Θέλω να δω τους χαρακτήρες που αγάπησα, και που αποδίδονται ΤΕΛΕΙΑ στο παιχνίδι. Θέλω περισσότερους διαλόγους με όλους, περισσότερες αλληλεπιδράσεις, περισσότερο χαβαλέ. Μέχρι στιγμής όμως, το παιχνίδι σε στέλνει μία με τον έναν, μία με τον άλλον, μία με τον παράλλον. Party είναι ρε square, καλά όλα αυτά, αλλά να βρεθούνε κάποια στιγμή και όλοι μαζί για να χαρούμε κι εμείς. Είπαμε, επεισοδιακό παιχνίδι, όμως μην το ξεχειλώνεις από τα μαλλιά.


    Αυτό που συμπεραίνω, είναι πως η Square, πέφτει στην παγίδα των περισσότερων ιαπωνικών εταιριών, που προσπαθούν να ανακαλύψουν τον τροχό από το μηδέν, ενώ υπάρχουν ένα σωρό άλλα παιχνίδια που το κάνουν σωστά. Αλλά άντε να τους πεις να απορρίψουν τον τρόπο ζωής τους και να αξιοποιήσουν λειτουργίες από άλλα παιχνίδια, ειδικά από δυτικές εταιρίες. Αυτοί οι κομπλεξισμοί θα μας φάνε, απαράδεκτοι.

    Και τώρα, τι μου αρέσει.
    Well, όλα τα υπόλοιπα. Η ιστορία, οι χαρακτήρες, το σύμπαν, ο κόσμος όλος. Βλέπουμε την Midgar σε όλο της το μεγαλείο. Το παιχνίδι σε τραβάει και χάνεσαι στον κόσμο του. Ειδικά σε κάποια σημεία, πιάνω τον εαυτό μου να σταματάω και να θαυμάζω τα τοπία. Bonus σε όποιον έχει τελειώσει το ορίτζιναλ, θα το ευχαριστηθεί πολύ περισσότερο. Έχουν γίνει κάποιες αλλαγές στην ιστορία, έχω γράψει κατεβατό στο σπόιλερ, όμως γενικά μου αρέσει πολύ ό,τι βλέπω. Το σύστημα μάχης επίσης είναι πολύ καλό, έχουν συνδυάσει με πολύ καλό τρόπο το παλιό ΑΤΒ με το action. Για την κάμερα κλπ το έχουμε πει, όμως σε γενικές γραμμές είναι πολύ ενδιαφέρον. Στα όπλα μου αρέσει το σύστημα που αξιοποίησαν, στα materia δεν έχω βρει πολλούς συνδυασμούς όμως νομίζω πως είναι πολύ καλό αποτέλεσμα. Θυμάμαι σκηνικά που είχαμε δει παλιά, και τώρα τα βλέπω με κανονικούς χαρακτήρες, με κανονικές φωνές. Το χιούμορ είναι όπως πρέπει, ακόμα και οι δευτερεύοντες χαρακτήρες (τσιράκια της Shinra) είναι καλοδουλεμένοι και πετυχημένοι. Μπόμπα σκηνικά.

    Είναι λίγο οξύμωρο τώρα που το βλέπω να γράφω 5 μόνο γραμμές για τα θετικά τη στιγμή που το παιχνίδι μου αρέσει υπερβολικά, όμως νιώθω πως έφαγα μια μικρή φάπα, ύστερα από τις απαιτήσεις που είχα από το πρωτότυπο και από το φοβερό ντέμο που είδαμε. Ήθελα να είναι όλο το παιχνίδι έτσι, και νιώθω πως μας τιγκάρανε στα filler. Όπως και να 'χει, συνεχίζουμε με αμέριστο ενθουσιασμό, δεν πτοούμεθα, τα καλύτερα έπονται. Το μόνο που με απασχολεί, είναι πως πιθανώς να ξενερώσει κόσμος που δεν το είχε παίξει και το είχε θεοποιήσει από τις φήμες, και να το παρατήσει πριν μπει στο ζουμί. Όμως εμείς δεν έχουμε τέτοιο θέμα, ορμάμε βουρ για Shinra. Να δούμε και πώς θα αξιοποιήσουν τον Sephiroth, HYPE!
    Last edited by Phantom Duck; 12-04-2020, 01:27 AM.

    PK World - Τα πάντα για Disney comics!

    Comment


    • #17
      Πολυ ωραια συνοψη και συμφωνω με τα οσα λες σε πολυ μεγαλο βαθμο. Το οτι το παιχνιδι θα το ξεχειλωναν με καποιο τροπο το περιμεναμε ολοι, απλα ειναι κριμα να χανεται εστω και ενα 10-15% του συνολου σε τελειως περιττα events / dungeons / set-pieces οταν το αρχικο παιχνιδι ειναι γεματο με σημαντικα events στα οποια θα μπορουσαν να δωσουν καποιο βαρος μεσα στο remake.

      Tην υπερβολικη γραμμικοτητα την ανεφερα κι εγω και απο τη μια μου εκανε εντυπωση, αλλα απο την αλλη με βολεψε στο μεγαλυτερο μερος του παιχνιδιου. Ειναι κριμα παντως το ποσο λιγες περιοχες επισκεπτεσαι και ποσο λιγη ελευθερια εχεις μεσα στον κοσμο του παιχνιδιου.

      Τις ευκαιριες που θες να τεσταρεις materia combinations και αλλα setups πιστευω δε θα τις εχεις πριν απο καποιο NG+. Προσωπικα δε με χαλασε το σκελος του να μη μπορεις να κανεις power level οπως εκανες στα παλια ff (υπαρχουν εναλλακτικες βεβαια) και τη δυσκολια τη βρηκα χαμηλη (λιγα bosses δεν εβγαλα με τη μια και μονο σε 3-4 το πολυ σε ολο το παιχνιδι επρεπε να σκεφτω λιγο πώς θα προσαρμοσω materia και τη στρατηγικη μου γενικοτερα). Παρολαυτα νιωθω πως δεν επαιξα αρκετα "σωστα" το παιχνιδι και πως το ταβανι ειναι σχετικα υψηλο για οποιον εχει ορεξη να παιξει το παιχνιδι οσο πιο αποτελεσματικα μπορει απο αποψης μαχων.

      Κατα τ' αλλα το χιουμορ ειναι οντως καλο στις λιγες στιγμες που βγαζουν γελιο και ιδιως το υφακι του Cloud το εχουν αποδωσει παρα πολυ καλα θα ελεγα (οπως και τα βυζια της Tifa). To main cast το συμπαθησα πολυ παντως, νομιζω πως και οι καλοι και οι κακοι ηταν πανω κατω αυτο που θα φανταζομουν σε ενα ιδανικο ριμεικ.

      Για το plot spoiler tag σου:

       
      Το αρχικο παιχνιδι νομιζω πως ελεγε ξεκαθαρα τη σχεση Zack / Aerith. Φαντασματα οχι δεν υπηρχαν και αυτη ειναι ισως η μεγαλυτερη αλλαγη σε αυτο το ριμεικ. Δε νομιζω πως θα μεινεις με το παντ στο χερι παντως. Η μητερα της Aerith υπηρχε και στο πρωτοτυπο και εβλεπες την ιδια σκηνη λιγο πολυ μαζι με της αναφορες στον αντρα της και στην Aerith. Αυτο με Jessie ηταν αστειο σχεδον, το τερματισαν το θεμα. Μονο που δεν επεσε στα γονατα να τον παρακαλαει τον Cloud, θα το παιξει κανας φιλος μου το παιχνιδι που δεν ξερει το πρωτοτυπο και αντε να τον πεισω πως ειναι σοβαρο παιχνιδι με βαθος. Κατα τ' αλλα μου αρεσε το εξτρα βαρος στην Avalanche παροτι εν τελει δε μαθαινεις κατι σημαντικο για αυτους, ηταν μια ευχαριστη νοτα γιατι τουλαχιστον ηταν relevant στο main plot, ενω κατι αλλοι νεοι χαρακτηρες (βλ. Roche) δεν εχω ιδεα γιατι ειπαν να τους βαλουν στο παιχνιδι.

      Ασχετο αλλα οι Turks μου αρεσαν πολυ. Με το ρυθμο που πας νομιζω σε 2 μερες ισως να το εχεις τελειωσει, οποτε θα θελα να συζητησουμε την ιστορια τοτε οταν θα χεις μιαπληρη εικονα των πραγματων. Εγω τωρα που το τελειωσα εχω μπει σε βαθιες σκεψεις που ακομα προσπαθω να τις επεξεργαστω .

      Comment


      • #18
        4 ωρες και το battle system δεν μου κανει "κλικ" ναι ξερω τι πρέπει να κανω αλλα και παλι δεν ειναι satisfying ειναι αρκετά clunky, θυμίζει υπερβολικά το xv στην εκτέλεση του και ενα ATB/freeze time δεν το αλλάζει δραματικά. Δεν μπορω να βρω με τίποτα καλα camera settings δεν ξερω ειναι απο τις χειρότερες καμερες που εχει τυχει να παίξω, ειδικα σε εκεινα τα ιπτάμενα σε ενα side-quest στην αρχη δεν εβλεπα τιποτα πραγματικά. Δεν θα βγάλω συμπέρασμα ακομα ειναι πολυ νωρις αλλα και το hype και οι προσδοκίες έπεσαν καπως απότομα στο chapter 3. Επισης πολυ slow walk και scripted scenes μεχρι στιγμης σε φαση να κανουμε τις 5 ωρες του midgar οσο το δυνατον περισσότερες. Τα side quest με "νόημα" που ειχα διαβάσει, ναι σίγουρα, βρες 5 γατες, πηγαινε σκότωσε ένα random monster κλπ.

        Τελος το rant περισσότερα οταν φτάσω και εγω μακριά η το τερματίσω. Ολα τα υπολοιπα ειναι καλα.

        Comment


        • #19
          Deus Δεν λες και στον μπρο να γράψει δυο λόγια. Επίσης nooto και Sinclair σε τι φάση βρίσκονται; Πολλή ησυχία βλέπω.

          PK World - Τα πάντα για Disney comics!

          Comment


          • #20
            Phantom ειμαι στο περιεργο σημειο που ενω εχω το παιχνιδι στα χερια μου, δεν εχω ps4 να το παιξω . Βασικα υπολογιζα να ειμαι στην Ελλαδα αυτη την περιοδο αλλα εχω ξεμεινει στην Αγγλια ενεκα corona virus οποτε δεν εχω προσβαση στο ps4 μου (μονο το switch εχω μαζι μου). Θα δουμε βασικα ισως δανειστω το ps4 ενος φιλου εδω (αν και αυτος λογω καραντινας το χpειαζεται αυτες τις ημερες ). Μου εχει περασει η αληθεια ειναι απο το μυαλο να τσιμπησω ενα pro αλλα προς το παρον κρατιεμαι!

            Κατα τα αλλα, εχω διαβασει οτι το παιχνιδι ειναι μεν γραμμικο ομως οχι FFXIII γραμμικο, δεν ξερω αν συμφωνειτε οσοι το παιζετε τωρα. Παντως προσωπικα τον γραμμικο σχεδιασμο τον περιμενα μιας και μιλαμε για την Midgar και εκτιμω οτι το part 2 θα ειναι open world. Αυτος ειναι ενας απο τους λογους που υποθετω οτι το σπασανε σε κομματια και ειναι αυτο που εγραφα και για το kingsglaive του XV. Ενα τετοιο κομματι που εχει πιο γρηγορο pacing απο αυτο που μπορεις να παρεις σε ενα κλασσικο οpen world game, θα εχει γραμμικη δομη και ισως ειναι καλυτερα να κυκλοφορησει μονο του δεδομενου οτι η αλλαγη μετα θα χτυπαγε ασχημα. Το ιδιο πανω κατω συμβαινει και το MGSV που επισης εσπασε σε μερη λογω της διαφορετικης προσέγγισης σε GZ και PP.

            Τωρα οk αυτα ειναι το τι καταλαβαινω απο αυτα που γραφετε και εχω διαβασει γενικοτερα, αλλα απο τη στιγμη που δεν εχω παιξει ακομα το παιχνιδι μπορει να λεω και βλακειες . Πολυ ωραια posts παντως, μακαρι να μπω και εγω συντομα στη συζητηση .
            Last edited by nooto; 12-04-2020, 04:19 PM.

            Comment


            • #21
              Εγώ από την αλλη αλλιώς τα υπολόγιζα αλλιώς ήρθαν. Κατι ο χαμος με τις αποστολές εντός και εκτος συνόρων( ελληνικες κουριερ ηταν που ηταν σε καθεστως διαλυσης τωρα φάγανε το τελειωτικό χτύπημα, να ειναι καλα οι υπάλληλοι που το παλεύουν)που ειχε σαν αποτέλεσμα να παραλάβω λιγο αργοτερα( υπολόγιζα 8-9/4), κατι που εφημερευω μέρα παρα μέρα με τη γυναικα μου και τις υπόλοιπες κρατάω τον μικρό( που ειναι εξαντλητικό απο μονο του να κρατάς ενα toddler ) δεν εχω παρα ελαχίστο χρόνο και όταν έχω χαζευω νετφλιξ( btw αν με βλέπετε online να χαζευω YouTube η Netflix μάλλον δείχνω παιδικά στον μικρό χαχα) Ενα βραδυ που ήμουν χαλαρός( πριν παραλάβω το FF 7) έβαλα το P5R και μου φάνηκε αρκετα ελκυστικό το πρωτο 2ωρο( βεβαια το ίδιο ίσχυε και για το 4 και κατόπιν βαρεθηκα τη ζωή μου xD )

              Στα του VII, εχω μιλήσει με τον Παναγιώτη - με τον οποιο μιλαμε σχεδόν καθημερινά ασχέτως gaming- και ειναι φουλ ενθουσιασμένος με εχει hypάρει και μένα τρελα.
              Ευελπιστώ μετα το Μ. Σαββατο πθ ειμαι εξω να ασχοληθώ κανονικα.( αν και ήθελα να καταλαγιάσει λιγο ο καπνός το οτι το παίζουν τόσοι απο έδω μεσα ειναι μεγάλο δέλεαρ)

              EDIT:
              Η δε first soldier βλεπω να ερχεται Χριστούγεννα 😋
              «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

              Comment


              • #22
                Ώπα, πήρε μπρος το τοπικ καθώς επίσης και το φορουμ, τέτοια να βλέπω.

                Xeno έχεις δίκιο όσον αφορά τα sidequests, είναι ακριβώς όπως τα λες. Απλά δεν με χάλασαν επειδή είναι λίγα, ολοκληρώνονται εύκολα, χωρίς να χρειάζεται να διασχίζεις τεράστιες άδειες εκτάσεις γης και υπάρχει ένας υποτυπώδης διάλογος μεταξύ των χαρακτήρων και μια χ ανάπτυξη χαρακτήρων. Τα quests στο
                 
                7th heaven, στα slums, στο τέλος τους πήγαινες να σώσεις τον Johny. Όταν ο Cloud πήγε να τον απειλήσει επειδή και καλά μιλάει η Tifa τον σταμάτησε και έδειχνε ανήσυχη για τον άνθρωπο στον οποίο έχει εξελιχτεί. Αυτό μου άρεσε, ήταν προαιρετική σκηνή και δεν μπορούσες να την δεις διαφορετικά.


                Επίσης θεωρώ πολύ ωραία ιδέα το ότι ο κόσμος στον δρόμο σε μαθαίνει όσο ολοκληρώνεις αποστολές, γνωρίζει τα κατορθώματά σου και σε θεωρεί μέρος της μικρής τους κοινότητας. Αυτά θεωρώ ότι είναι πολύ ωραίες πινελιές. Συμφωνώ και πάλι πως θα μπορούσαν τα sidequests να είναι καλύτερα, συνηθισμένα είναι, όμως ο τρόπος που έχουν αποδοθεί θεωρώ ότι είναι ωραίος. Η να το πω πιο αλλιώς δεν είναι τόσο άγαρμπος όσο στο παρελθόν. Όπως και να έχει, προσωπικά θεωρώ πως δεν ενοχλούν. Στa Final Fantasy XV, Xenoblade Chonicles 1,2 όταν έβρισκα sidequest απλά δυσανασχετούσα.

                Το ΄συστημα μάχης μου αρέσει πάρα πολύ και βλέπω ότι είναι φτιαγμένο με τέτοιο τρόπο ώστε πρέπει να εναλλάσσεις χαρακτήρες συνέχεια, δεν μπορείς να παίξεις απλά με το να ελέγχεις έναν μόνο και να αφήνεις τους άλλους να κάνουν ότι θέλουν. Επίσης τώρα παρατηρώ κάποιες λεπτομέρειες που με εκπλήσσουν. Αρχικά να πω πως θέλει προσοχή πότε θα εκτελέσεις κάποιο spell/ability, αν φας ένα δυνατό χτύπημα μπορεί ο εχθρός να σου ακυρώσει την κίνηση και να χάσεις τον γύρο. Επομένως, το evade και η θέση στην μάχη/απόσταση από εχθρό έχει σημασία. Επίσης, η μπάρα ATB των άλλων γεμίζει πολύ αργά. Αυτό υποθέτω γίνεται γιατί το παιχνίδι ενθαρρύνει το να αλλάζεις ποιον ελέγχεις μέσα στην μάχη.

                Πάντως το παιχνίδι λένε ότι δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο αλλά σίγουρα απαιτεί να ξέρεις να το παίζεις. Στο πρωτότυπο FFVII έπρεπε να περάσουν αρκετές ώρες μέχρι να βρεις εχθρούς που να προκαλούν υπολογίσιμο damage. Εδώ από την άλλη τα HP αδειάζουν γρήγορα αν δεν ξέρεις τι κάνεις. Στο πέμπτο κεφάλαιο έχασα αρκετές φορές. Προφανώς δεν έχω συνηθίσει ακόμα το σύστημα μάχης, αργότερα θα την παλεύω πολύ περισσότερο και πιθανό να μου φαίνεται εύκολο, αλλά μου αρκεί το ότι τουλάχιστον εδώ μπορείς να χάσεις αν δεν ξέρεις τι κάνεις.

                Στις λίγες ώρες πάντως που το έχω παίξει το παιχνίδι μου δείξει κάποιες συγκλονιστικές σκηνές πάντως.

                 
                Αμέσως μετά το bombing mission, όταν βγαίνεις στην Midgar και βλέπεις τις επιπτώσεις της βομβιστικής επίθεσης είναι ένα από τα cutscenes που θα το θυμάμαι. Η απόγνωση που έδειχναν οι άνθρωποι ήταν το κάτι άλλο, μου αρέσει που παρουσιάζεται πειστικά η άλλη πλευρά, τι επιπτώσεις δηλαδή έχει στην ζωή των καθημερινών ανθρώπων η δράση της Avalanche. Πραγματικά εξαιρετική δουλειά και η μουσική ταίριαζε απίστευτα με τα όσα συνέβαιναν. Ακόμη, slums, midgar και όλες οι περιοχές έχουν αποδοθεί πάρα πολύ καλά.


                Σχετικά με την γραμμικότητα του παιχνιδιού νομίζω πως δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά, να πάρουμε δηλαδή ένα game με free roaming. Αυτό αν γινόταν θα είχαμε πολύ filler περιεχόμενο και μεγάλες αλλαγές στην πλοκή οι οποίες μάλλον δεν θα ήταν για καλό. Θα έχει πάρα πολύ ενδιαφέρον να δούμε πως θα εξελιχτεί το project πάντως, το επόμενο θα είναι πολύ πιο ανοιχτό και ελεύθερο όσον αφορά την περιπλάνηση και την εξέλιξη της πλοκής οπότε, αν η Square το χειριστεί σωστά, το Final Fantasy VII remake θα μας δώσει κάτι μοναδικό.


                Tidy!

                Do not blame me.Blame yourself or God.
                In Matsuno we trust.

                Comment


                • #23
                  Δεν ξέρω τι λέτε παιδιά, όμως εγώ στις 25+ ώρες έχω φάει τεράστια σφαλιάρα. Πραγματικά, με κουράζει πολύ το παιχνίδι, και μάλιστα για τους λάθος λόγους. Νιώθω πως είναι ΤΙΓΚΑ στο filler περιεχόμενο, και ξοδεύω ώρες για τους παντελώς λάθος λόγους. Αυτή τη στιγμή έκανα ένα μίνι rage-quit για να έρθω να γράψω εδώ ένα κατεβατό, για να συνέλθω λίγο. Ποιος, εγώ, που καταβροχθίζω παλουκοplatforms για την πλάκα. Το παιχνίδι σε χωρίζει από το party χωρίς λόγο, πρέπει να αλλάζεις materia συνεχώς, δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει, πότε θα μπει ποιος χαρακτήρας, δεν ξέρεις τι συνδυασμό να κρατήσεις, δεν ξέρεις τίποτα. Γιατί ρε game μας παιδεύεις τόσο; Χρειάζεται δηλαδή να φτάσω στις 30 ώρες για να έχω ΕΝΑ (1) ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΕΝΟ PARTY που θα το φτιάξω με όποια λογική γουστάρω; Πρέπει κάθε φορά να ζω με το άγχος πως θα μου αφήσεις μόνο τον έναν και να τρώω ώρα για φτιάχνω τα materia αντιστοίχως, ενώ ταυτόχρονα με δελεάζεις πως πρέπει να συνεχίσω το έπος και να καταστρέψω τη Shinra;

                  Τώρα είμαι σε ένα σημείο που πήρα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ έλεγχο ενός χαρακτήρα. Μου τον κότσαρε αμέσως πριν τη μάχη ενός boss. Ευτυχώς με άφησε να φτιάξω εξοπλισμούς και συνδυασμούς όπλων, έκατσα κάνα 20λεπτο και τα έφτιαχνα, όμως αφότου ψόφησα ύστερα από άλλο ένα 20λεπτο στο boss, συνειδητοποίησα πως το quick save έγινε ΠΡΙΝ το menu customization, δηλαδή WTF, τότε ποιο το νόημα; Άντε τώρα τα ξαναφτιάξω από την αρχή, μία ώρα χαμένη, τη στιγμή που σε έχουν τσιτώσει και θέλεις όσο τίποτα να προχωρήσεις την ιστορία. Μπράβο Square, πόσο γκασμάδες είστε εκεί πέρα; Έπαιξε κανείς σας το παιχνίδι για να δείτε πόσο αντικλιματικά είναι όλα αυτά; Θα μου πείτε να το παίξω στο easy. Οκ ναι, λογικό, όμως πίστευα πως θα με άφηναν να κάνω λίγο overlevel, να μάθω και τα κόλπα και τους συνδυασμούς. Όμως πώς μπορώ να το κάνω αυτό όταν το παιχνίδι ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙΣ RANDOM ΤΕΡΑΤΑ και πρέπει απλώς να ακολουθείς πειθήνια το story. Άχρηστοι άνθρωποι, δεν ξέρω τι είχαν στο μυαλό τους. Αλήθεια τώρα, έχουν παίξει κάποιον οποιονδήποτε FF τίτλο, ή απλώς είπαν να φτιάξουν ένα νέο παιχνίδι hack n slash;

                  Ακόμα περιμένω την ανατροπή. Είμαι στη φάση που χτίζει, χτίζει, χτίζει, περιμένω, περιμένω, περιμένω, και ελπίζω κάποια στιγμή να φτάσω στο σημείο που θα βλέπω όλους τους χαρακτήρες μαζεμένους επιτέλους, και θα δούμε ανατροπές. Όμως αξίζει τελικά, όταν πρέπει να περιμένω κάνα 30ωρο; Τέσπα, θα δούμε, μακάρι να αποζημιωθώ. Πολύ άσχημη δομή πάντως, τίγκα στα τεχνικά λάθη, το σύστημα μάχης είναι κι αυτό για τα μπάζα πολλές φορές, ειδικά όταν σου πετάει ιπτάμενους εχθρούς και μάλιστα εκτός ορίων της πίστας, λες και πήραν ό,τι πιο άσχημο είχε να προσφέρει το FF XV και το κότσαραν μέσα για να γεμίσουν ώρα. Και η κάμερα είναι απαράδεκτη τελείως. Σε κάποιες (ευτυχώς λίγες) περιπτώσεις, είναι δυο κλικ πιο κάτω από το Adamantoise, ίσως ό,τι χειρότερο δηλαδή έχει υπάρξει σε κάμερα στην gameplay σκηνή ever.

                  Τα είπα και ξεθύμανα λίγο, πάω να συνεχίσω. Πάμε για customization όλου του party (ανεξαρτήτως αν δεν τους έχω τώρα, επειδή εδώ που μπλέξαμε ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου ξημερώσει), hard save, και ντου, δεν πτοούμεθα.
                  Last edited by Phantom Duck; 12-04-2020, 05:58 PM.

                  PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                  Comment


                  • #24
                    Οκ, το έβγαλα το boss. Το ξεφτίλισα βασικά για να ακριβολογούμε, να τα λέμε κι αυτά. Πόσο απίστευτα σκηνικά, τρελό παιχνίδι, οι τύποι έδωσαν ρέστα. Κοιτούσα τα cut-scenes αποσβολωμένος, είχα μείνει με ανοιχτό το στόμα σε κάποια φάση. Best game ever, εύγε, πάντα τέτοια. Έπος από τα λίγα.
                    Last edited by Phantom Duck; 12-04-2020, 06:54 PM.

                    PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                    Comment


                    • #25
                      Γελαω με την αντιθεση στα συναισθηματα αλλα καταλαβαινω τι θες να πεις και με το παραπανω οσον αφορα τα παραπονα σου. Για ποιο boss μιλαμε για να χουμε καλο ρωτημα;
                      Για τους ιπταμενους εχθρους νομιζω πως καταλαβαινω ακριβως που εισαι και ειχα κι εγω τα ιδια νευρα.
                      Το materia management και το γενικοτερο party management οντως κουραζουν.
                      Η πλακα ειναι πως δεν εχεις δει τα χειροτερα ακομα, οποτε θα περιμενω το επομενο post μεσα στα νευρα οταν θα σαι κοντα στο τελος του παιχνιδιου .
                      Σε κατι φασεις κι εγω παντως δεν ηξερα με ποια ομαδα θα "κατεβω" (λολ) στην επομενη μαχη και επρεπε απλα να κανω retry για να βαλω τα materia που ηθελα στην αναλογη τριαδα.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Phantom Duck View Post
                        Deus Δεν λες και στον μπρο να γράψει δυο λόγια. Επίσης nooto και Sinclair σε τι φάση βρίσκονται; Πολλή ησυχία βλέπω.
                        Φαντομ γέλασα πολύ με τα ποστ σου, ήμουν σε φάση: Φάντομ; Εσύ είσαι; Αλλά μετά διάβασα το επόμενο ποστ και λέω οκ, όλα καλά, λήξη συναγερμού. Χαχαχαχαχα.

                        Τον είπα τον μπρο για να έρθει, ίσως να σκάσει μύτη είπε. Πάντως οι εντυπώσεις του είναι παρόμοιες με τις δικές μου, υπερβολικά θετικές δηλαδή.


                        Tidy!

                        Do not blame me.Blame yourself or God.
                        In Matsuno we trust.

                        Comment


                        • #27
                          Ημερήσιο μεταμεσονύχτιο update, ύστερα από το καθιερωμένο 8ωρο (να είναι καλά η καραντίνα).


                          Originally posted by Xeno View Post
                          Γελαω με την αντιθεση στα συναισθηματα αλλα καταλαβαινω τι θες να πεις και με το παραπανω οσον αφορα τα παραπονα σου. Για ποιο boss μιλαμε για να χουμε καλο ρωτημα; [...].
                          Αναφερόμουν στο
                           
                          τέλος του chapter 12
                           
                          στη μάχη με τους Reno & Rude τους οποίους παρεμπιπτόντως λατρεύω, τους έχουν αποδώσει τέλεια


                          Σήμερα η κονσόλα έκλεισε στις 30κάτι ώρες, στο chapter 14. Για πρώτη φορά νιώθω πως έχω ελευθερία να κάνω σχεδόν ό,τι γουστάρω στο παιχνίδι, πάντα στα όρια φυσικά που σου επιτρέπει. Ψάχνω να βρω quests, όπλα, χαμένα αντικείμενα, συνδυασμούς materia, και κατιτίς ακόμα που δεν θέλω να αναφέρω για όσους δεν έχουν παίξει το παιχνίδι ή δεν έχουν φτάσει στο σημείο αυτό. Κάνω ό,τι μπορώ πριν συνεχίσω το main story, επειδή θέλω να ρουφήξω μέχρι και το τελευταίο EXP πριν προχωρήσω, για να μην έχω τα θέματα που είχα στο πρηγούμενο post μου.

                          Το κύριό μου παράπονο, είναι πως δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο το παιχνίδι δεν σου έχει ένα σταθερό party, λίγων έστω ατόμων. Το μεγαλύτερο μέρος των bosses μέχρι στιγμής, τα παλεύεις με ένα ή δύο άτομα. Ενώ βρίσκονται όλοι μαζί, σου πετάνε ένα σκηνικό, και ξαφνικά χωρίζεστε χωρίς λόγο, όπως γίνεται ξέρω γω στα Resident Evil, ή τις ταινίες τρόμου, που αντί να κάτσουν όλοι μαζί, χωρίζονται για να ψοφάνε πιο εύκολα. Και το κάνουν ξεκάθαρα για να τραβάνε σε μάκρος και να γεμίζουν οι ώρες. Και σε μερικά σκηνικά, απλώς δεν βγάζει νόημα. Π.χ. στο chapter 13
                           
                          Ο Wedge καταπλακώνεται από ένα μάτσο παλιοσίδερα, και όταν πας να τον ξεθάψεις χάνεται το έδαφος, χωρίζεται το party (ΓΙΑΤΙ; ), βρίσκεις την Tifa, ταξιδεύεις σε ένα απέραντο dungeon, βρίσκεις τον Wedge καταχωμένο στο μυστικό εργαστήριο της Shinra (ΠΩΣ ΒΓΑΖΕΙ ΝΟΗΜΑ ΑΥΤΟ;) και φυσικά, κάθεσαι και παλεύεις το boss με δυο άτομα, επειδή οι δημιουργοί έχουν ένα ανεξήγητο κόμπλεξ με το full party και νομίζουν πως φτιάχνουν single player hack n slash. Και φυσικά όταν ξεπαστρέφεις το boss ύστερα από κάνα δίωρο, εμφανίζεται και ο τρίτος, για να ανέβετε μαζί στην επιφάνεια και να αναλογιστεί κανείς για ποιον λόγο ξόδεψε αυτές τις δυο ώρες και δεν συνέχισε με την κύρια ιστορία.


                          Μέχρι στιγμής, ένα υπερβολικά μεγάλο κομμάτι, είναι filler. Και ερωτώ τώρα. Γιατί βγάζουν το παιχνίδι σε επεισόδια; Υποθέτω πως επειδή ήταν πολύ μεγάλο για να καλυφθεί σε μία μόνο κυκλοφορία. Και ξαναερωτώ, αφού έχουν έεεεεεενα σωρό πράγματα που ανυπομονούμε να δούμε, γιατί ξεχείλωσαν τόσο πολύ την Midgar; Δεν γνωρίζω. Πιθανώς επειδή ήταν πιο εύκολο / φθηνό να φτιαχτούν ανούσια dungeons παρά από επικά σκηνικά; Εικασίες κάνω.

                          Είναι πραγματικά κρίμα, επειδή όποτε έχει story, cut-scenes, αλληλεπιδράσεις χαρακτήρων, κλπ κλπ, είναι best game ever. Έχουν πετύχει τα πάντα, τα πρόσωπα, τις φωνές, τις εκφράσεις, τους διαλόγους, η πλοκή είναι ενδιαφέρουσα, είναι έπος πραγματικά. Αλλά γιατί ρε Squenix μας το δίνεις με το κουταλάκι; Αυτό είναι το Final Fantasy, αυτό θέλουμε να δούμε. Γιατί μας ταΐζεις ψίχουλα αναμεταξύ των φοβερών αυτών σκηνικών; Τι θα γίνει τώρα, θα βγάλουμε άλλα 8 releases που θα είναι τόσο ξεχειλωμένα; Ή θα βγάλουμε άλλα 2 επεισόδια που θα είναι τίγκα στη δράση και στην υπόθεση; Όπως και να 'χει, κάπου το έχασαν, πολύ κρίμα, επειδή θα μπορούσε να είναι 10/10 αλλά δεν θέλανε.

                          Πάντως στο σημείο που έχω φτάσει, το παιχνίδι με γεμίζει πολύ. Ελπίζω να συνεχίσει έτσι και να μην ξαναρχίσει τις χαζομάρες και να κάνει αψυχολόγητες κινήσεις χωρίς λόγο. Έχουμε φτάσει σε ένα καλό σημείο, η ιστορία αναμένεται να είναι συναρπαστική, κάναμε υπομονή και ευελπιστώ να ανταμειφθούμε. Απ' ό,τι διαβάζω από διάρκεια παιχνιδιού, είναι πιθανόν να δω τίτλους τέλους αύριο τέτοια ώρα. Για να δούμε τι θα δούμε, προχωράμε δυνατά.

                          PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                          Comment


                          • #28
                            Γιατί βγάζουν το παιχνίδι σε επεισόδια;
                            Speculation τελείως, αλλά κατά την άποψή μου, για να χρηματοδοτήσουν τα επόμενα επεισόδια. Μην ξεχνάμε το κλασικό dev hell που πέρασε game της σειράς ακόμη μία φορά... Το δώσανε στην CyberConnect( αλήθεια τώρα? τι σκεφτόντουσαν) φυσικά όταν είδανε τι είχαν κάνει, τα πετάξανε στον κάδο των αχρήστων και ξεκίνησαν πάλι από την αρχή κάπου το 2018 αν θυμάμαι καλά. Λογικό λοιπόν ένα project που έχει τόσα χρόνια σε ανάπτυξη να πρέπει να βγάλει όσα το δυνατόν περισσότερα χρήματα. Το δε SE Store έχει γεμίσει κουκλάκια, καρτες, μπρελόκ, πορτοφόλια και γενικά η SE θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της να αφαιμάξει το VII για το μέγιστο δυνατό κέρδος( και λογικό εδώ που τα λέμε) - ( παρόμοια στρατηγική και στο XV που κυκλοφόρησε ένα λειτουργικό μεν ημιτελές προϊόν δε το οποίο δουλεύτηκε με προσθήκες σιγά σιγά για να έχουμε το οριστικό 15)

                            Αυτό που ίσως βοηθήσει είναι πως το 2ο επεισόδιο είναι ήδη υπό ανάπτυξη από το σεπτέμβρη( πάλι αν θυμάμαι καλά, ενώ υπήρχε μέρος της ομάδας που είχε ξεκινήσει τον σχεδιασμό νωρίτερα)ενώ δεδομένου πως έχουν πλέον μία βάση, πιστεύω- πιο σωστά θέλω να πιστεύω- πως η ανάπτυξη θα ολοκληρωθεί πιο σύντομα. Δες πχ και το Resi 3 remake που κυκλοφόρησε μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα( φυσικά άλλης φύσης game αλλά τα assets πάλι ήταν έτοιμα, όπως και εδώ)

                            Αυτό που φοβάμαι εγώ και με προβλημάτιζε εξαρχής με το episodic content με τα πλήρως αυτόνομα games, είναι πως κάπου θα ξεχειλώσει το πράγμα αναγκαστικά. Το original VII, είχε να πει μια ιστορία και ήταν τα πάντα εκεί εξαρχής. Αρχή μέση τέλος. Τώρα οι προσθήκες προφανώς όσο και να σέβονται το lore, θα παραμένουν στα μάτια των παλιών fans, ως περιττό υλικό ή ξεχείλωμα/ τράβηγμα από τα μαλλιά( κάτι που ίσχυε παρά την ποιότητα του και με το Crisis Core- Dirge/ Advent/ mobile game ας τα αφήσουμε καλύτερα xD )

                            Φυσικά είμαι φουλ ενθουσιασμένος με το όλο εγχείρημα, τις απόψεις που διαβάζω, το καταπληκτικό demo που το είχα λιώσει όταν βγήκε( το τελείωνα καθημερινά έστω και νυσταγμένος) αλλά από την άλλη, δεν αργεί με λάθος χειρισμούς να ξεφουσκώει το πράγμα... Δεν είναι τυχαίο το πώς το original, ας πούμε, χτίζει το profile του Sephiroth πριν τον συναντήσεις... Εδώ είμαι σίγουρος πως με κάποιο τρόπο θα έχει boss fight εναντίον του και ας μην έχω παίξει το game

                            EDIT:
                            Γενικά πρέπει να έπεσε πολύ αναδιοργάνωση στην Squre μετά τα συνεχόμενα λάθη, χρήματα στον κουβά δίχως πάτο... FF 14-> επιτυχημένο relaunch που κόστισε τρελά $$$, Versus XIII-> XV, Final Fantasy VII Re( CyberConnect)-> Final Fantasy VII Re( switch σε inhouse dev)
                            Ελπίζω να μάθανε επιτέλους μετά από τόσα λάθη. Επίσης ο Nomura, αποδεδειγμένα πλέον, θέλει κάποιον να τον χαλιναγωγεί...
                            Last edited by Sinclair; 13-04-2020, 08:45 AM.
                            «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Sinclair View Post

                              Speculation τελείως, αλλά κατά την άποψή μου, για να χρηματοδοτήσουν τα επόμενα επεισόδια. Μην ξεχνάμε το κλασικό dev hell που πέρασε game της σειράς ακόμη μία φορά... Το δώσανε στην CyberConnect( αλήθεια τώρα? τι σκεφτόντουσαν) φυσικά όταν είδανε τι είχαν κάνει, τα πετάξανε στον κάδο των αχρήστων και ξεκίνησαν πάλι από την αρχή κάπου το 2018 αν θυμάμαι καλά. Λογικό λοιπόν ένα project που έχει τόσα χρόνια σε ανάπτυξη να πρέπει να βγάλει όσα το δυνατόν περισσότερα χρήματα. Το δε SE Store έχει γεμίσει κουκλάκια, καρτες, μπρελόκ, πορτοφόλια και γενικά η SE θα κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της να αφαιμάξει το VII για το μέγιστο δυνατό κέρδος( και λογικό εδώ που τα λέμε) - ( παρόμοια στρατηγική και στο XV που κυκλοφόρησε ένα λειτουργικό μεν ημιτελές προϊόν δε το οποίο δουλεύτηκε με προσθήκες σιγά σιγά για να έχουμε το οριστικό 15)
                              Το ότι είχαν αρχικά αναθέσει την ανάπτυξη του remake σε μια άκυρη εταιρεία είναι μια πολύ καλή απόδειξη ότι η Squarenix σαν εταιρεία παίρνει εντελώς παράλογες και λάθος αποφάσεις. Λες και δεν έχουν συναίσθηση του τι σημαίνει να ξεκινήσεις την ανάπτυξη remake ενός τίτλου που είναι από τους πιο αγαπημένους όλων των εποχών. Δεν ήξεραν εξαρχής ότι αν βγει πατάτα απλά θα απογοήτευε την fanbase της σειράς; Έπρεπε να περάσουν δύο χρόνια ανάπτυξης για να το καταλάβουν και να αποφασίσουν να ξεκινήσουν οι ίδιοι την ανάπτυξή του;

                              Originally posted by Sinclair View Post

                              Αυτό που ίσως βοηθήσει είναι πως το 2ο επεισόδιο είναι ήδη υπό ανάπτυξη από το σεπτέμβρη( πάλι αν θυμάμαι καλά, ενώ υπήρχε μέρος της ομάδας που είχε ξεκινήσει τον σχεδιασμό νωρίτερα)ενώ δεδομένου πως έχουν πλέον μία βάση, πιστεύω- πιο σωστά θέλω να πιστεύω- πως η ανάπτυξη θα ολοκληρωθεί πιο σύντομα. Δες πχ και το Resi 3 remake που κυκλοφόρησε μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα( φυσικά άλλης φύσης game αλλά τα assets πάλι ήταν έτοιμα, όπως και εδώ)
                              Originally posted by Sinclair View Post

                              Φυσικά είμαι φουλ ενθουσιασμένος με το όλο εγχείρημα, τις απόψεις που διαβάζω, το καταπληκτικό demo που το είχα λιώσει όταν βγήκε( το τελείωνα καθημερινά έστω και νυσταγμένος) αλλά από την άλλη, δεν αργεί με λάθος χειρισμούς να ξεφουσκώει το πράγμα... Δεν είναι τυχαίο το πώς το original, ας πούμε, χτίζει το profile του Sephiroth πριν τον συναντήσεις... Εδώ είμαι σίγουρος πως με κάποιο τρόπο θα έχει boss fight εναντίον του και ας μην έχω παίξει το game
                              Βασικά είμαι σίγουρος πως θα έχει boss fight. Βασικά στο πρωτότυπο
                               
                              δεν ερχόσουν σε επαφή με τον αληθινό Sephiroth παρά μόνο πολύ μετά στο παιχνίδι, έβλεπες μόνο κλώνους που έπαιρναν την μορφή του. Ε μπορεί εδώ να πολεμάς κάποιον τέτοιον. Ψιλοστέκει και σεναριακά.


                              Εσείς που το έχετε προχωρήσει μην απαντήσετε.

                              Originally posted by Sinclair View Post

                              EDIT:
                              Γενικά πρέπει να έπεσε πολύ αναδιοργάνωση στην Squre μετά τα συνεχόμενα λάθη, χρήματα στον κουβά δίχως πάτο... FF 14-> επιτυχημένο relaunch που κόστισε τρελά $$$, Versus XIII-> XV, Final Fantasy VII Re( CyberConnect)-> Final Fantasy VII Re( switch σε inhouse dev)
                              Ελπίζω να μάθανε επιτέλους μετά από τόσα λάθη. Επίσης ο Nomura, αποδεδειγμένα πλέον, θέλει κάποιον να τον χαλιναγωγεί...
                              Βασικά αν κάποιος το προσέξει όλα τα Final Fantasy μετά το 11 είχαν προβληματική ανάπτυξη. Το 12 είχε σενάριο που δεν εστίαζε κάπου, για την τριλογία του 13 τα έχουμε πει, το αρχικό 14 ήταν ένα ημιτελές και απαράδεκτο MMORG και για το 15 τα έχουμε αναλύσει διεξοδικά. Να μην αναφερθώ φυσικά και στο Fabula Nova Crystalis project και την κατάληξη που είχε. Σαφώς και χάρηκα όλα αυτά τα παιχνίδια και τα διασκέδασα αλλά πιάνω τον ευατό μου να λέει συνέχεια για όλα ότι είναι πολύ καλά μεν αλλά είχαν το potential να είναι πολύ καλύτερα δε. Ε κάποια φάση καιρός είναι να σταματήσουν να κάνουν χαζά λάθη που δείχνουν ερασιτεχνισμό και έλλειψη εμπειρίας και να παραδώσουν ένα ολοκληρωμένο προίον.



                              Tidy!

                              Do not blame me.Blame yourself or God.
                              In Matsuno we trust.

                              Comment


                              • #30
                                Σήμερα δεν έκανα μαραθώνιο, λίγες ωρίτσες χαλαρά έβγαλα μόνο. Δεν έχει νόημα να αναφέρω τα ίδια πράγματα. Εξακολουθώ να σιχαίνομαι και να λατρεύω τα ίδια στοιχεία ακριβώς, με κύριο παράπονο πως μέχρι στιγμής, το 1/3 του παιχνιδιού (τουλάχιστον) είναι ανούσιο filler για να γεμίζει ώρες, και επακόλουθα, δεν έχεις ποτέ όλο το party μαζεμένο επειδή αξιοποιούν μερικούς μόνο χαρακτήρες από το αρχικό, και πρέπει κάπως να ταιριάξουν το story, με το να λείπει μία ο ένας, μία ο άλλος κλπ. Ο κόσμος όμως που έχουν χτίσει, η ατμόσφαιρα, οι χαρακτήρες, είναι αυτά που με το που ξυπνάω τα πρωινά, με κάνουν και σκέφτομαι πρώτο πράγμα το παιχνίδι, κάτι που έχω πάθει πολύ λίγες φορές, σε συγκεκριμένα παιχνίδια που ευχαριστήθηκα πολύ. Και όταν σου αρέσει κάτι τόσο πολύ, νευριάζεις άλλο τόσο όταν βλέπεις πώς το ξεχείλωσαν και αναλογίζεσαι τι έπος μεγατόνων θα μπορούσαν να είχαν φτιάξει εάν ένιωθαν.

                                Το save έχει μείνει στην αρχή του chapter 15, και εάν έχω μάθει κάτι από τα Final Fantasy, είναι πως πλέον οδεύω στην τελική ευθεία.
                                Last edited by Phantom Duck; 13-04-2020, 11:08 PM.

                                PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                                Comment

                                Working...
                                X