Kαι είναι κλασσικό platform castlevania???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Castlevania: Lords of Shadow
Collapse
X
-
Exei platforming nai."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Ότι δεν είναι κλασσικό platform game.Μα αφού συνδιάζει τη λογική των metroidvania και των παλιών ως ένα βαθμό από τα σχόλια σας τι μου λέει ο ένας υπερτερεί το ένα και ο άλλος το άλλο.Καταλήξτε κάπου να ξέρουμε τι θα συναντήσουμε.Θέλω να το παίξω πολύ καθώς τα όσα ακούω για το σενάριο και την αισθητική προσέγγιση θέλω να το παίξω πάρα πολύ.Προσωπικά θεωρώ την metroidvania λογική πολύ πιο σωστή για τη σειρά από το core platforming.Nintendo I.D.: paixtis
3ds friend code: 2664-2347-7128
Comment
-
μη πνιγεστε σε μια σταγονα νερο
οσοι θελετε να το παιξετε θα δειτε ενα action adventure με μαχες στο υφος του god of war και πανεμορφη αισθητικη σχεδον παραμυθενιο, σπουδαιο presentation,γλαφυρο storytelling σε στυλ lotr, 3d platforming με puzzles, δεν εχει και πολυ σχεση με το στυλ των metrovania
Comment
-
ME to style twn Metrovania ontws den exei sxesh, den yparxei kan to RPG stoixeio me to leveling.
To paixnidi einai hack and slash 3D platformer, alla me poly wraio setting kai megalo se diarkeia."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Ότι δεν είναι κλασσικό platform game.Μα αφού συνδιάζει τη λογική των metroidvania και των παλιών ως ένα βαθμό από τα σχόλια σας τι μου λέει ο ένας υπερτερεί το ένα και ο άλλος το άλλο.Καταλήξτε κάπου να ξέρουμε τι θα συναντήσουμε.Θέλω να το παίξω πολύ καθώς τα όσα ακούω για το σενάριο και την αισθητική προσέγγιση θέλω να το παίξω πάρα πολύ.Προσωπικά θεωρώ την metroidvania λογική πολύ πιο σωστή για τη σειρά από το core platforming.
Για να καταλαβω, υπαρχει castlevania που να ειναι καθαρο platform? Δηλαδη σαν το mario? Ειπαμε εχει και action adventure στοιχειο και μπολικο 3d platforming. Απο Metroidvania δεν εχουν περασει τα rpg στοιχεια (leveling, εξοπλισμοι κλπ) αλλα μπορεις να επισκεπτεσαι τις παλιοτερες περιοχες και να ξεκλειδωνεις μονοπατια με τις νεες δυναμεις που αποκτας κατα την διαρκεια του παιχνιδιου (επειδη εδω ο κοσμος δεν ειναι ενιαιος απλα επαναλαμβανεις τα levels) κατι το οποιο δεν ισχυε στα core παιχνιδια της σειρας.
Comment
-
Gia na sou dwsw na katalaveis, an thewreite ta palia Castlevania idia me ta palia super mario tote to kainourio Castlevania einai antistoixo me ta kainouria Super Mario, platforming men, alla se 3D ekdosh pleon.
Ta Metrovania htan kati allo."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
To battle system του πάντως είναι πολύ κακοφτιαγμένο, υπάρχουν σημεία που απλά γελάω με το πόσο άδικα χάνεις. Κατ' αρχάς, η λογική του βασίζεται σε αυτά τα τρία είδη επιθέσεων που ανέφερε παραπάνω ο nooto. Το πρόβλημα είναι ότι οι unblockable επιθέσεις δεν έχουν έναν ξεκάθαρο τρόπο να τις καταλαβαίνεις έγκαιρα, οπότε πολλές φορές απλώς τρως το χτύπημα που θα ήθελες να κάνεις block. Επίσης είναι πάρα πολύ σπαστικό το ότι τα combo σου απλά σπάνε με το παραμικρό. Πρέπει να βρεις συγκεκριμένα ανοίγματα για να ξεκινήσεις ένα combo και συνήθως αυτά καθορίζονται από τον τρόπο που επιτίθενται οι εχθροί: μαθαίνεις τα patterns τους έτσι ώστε να συγχρονίζεις ένα combo με τη στιγμή που τελειώνουν μία επίθεση ώστε να έχεις χρόνο να μη στη σπάσουν. Αυτό σε συνδυασμό με την κάκιστη κάμερα και τον λίγο περίεργο χειρισμό χαλάνε αρκετά το gameplay. Στον πρώτο Lord of Shadow απλά γελούσα κάθε φορά που έχανα, ήταν αστείο το πόσο εύκολα με σκότωνε απλώς και μόνο επειδή δεν μπορούσα να ξεχωρίσω τις unblockable από τις blockable επιθέσεις, επειδή πολλά χτυπήματά του καταχωρούνταν πριν καν με ακουμπήσουν και επειδή έσπαγε combos μου. Εν τέλει τον έβγαλα, αφού έμαθα ακριβώς πώς παίζει.
Στο σύνολό του το παιχνίδι συνεχίζει να μου δίνει την αίσθηση ότι δεν έχει χαρακτήρα. Ήθελε να έχει μοναδικό story telling, τέλειο τεχνικό τομέα, πολύπλοκο και ενδιαφέρον battle system, επικές μάχες, ωραίο platforming, adventuring με μυστικά και completion λογική, εν τέλει όμως το μόνο από όλα αυτά που καταφέρνει είναι ο οπτικός τομέας, ο οποίος βέβαια επιτυγχάνεται εις βάρος του frame rate.
Δε λέω, το διασκεδάζω, ταυτόχρονα όμως απορώ και γιατί το παίζω. Potential υπάρχει και είναι εμφανέστατο, πρέπει όμως να πέσει πολύ δουλειά ακόμα για να μας δοθεί κάτι ανώτερο.
Θα ήθελα γενικά να μου πείτε, εσείς που τελειώσατε, κατά πόσο συμφωνείτε μαζί μου και αν όχι, σε ποια σημεία διαφωνείτε. Δεν είμαι και ο κατάλληλος για να κρίνω τέτοιου είδους παιχνίδια και φοβάμαι να μη γίνομαι υπερβολικός. Σοβαρά τα λέω αυτά, δεν ειρωνεύομαι, ούτε σας κάνω πλάκα.
Edit: Έφτασα 5ο κεφάλαιο.
Comment
-
To systhma maxhs arese kai se mena pantws, h kamera ontws exei provlhma alla ok vrika to paixnidi poly kalo proswpika.
To story mou arese epishs."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Στα bosses νομίζω πως είναι αρκετά απλό να καταλάβεις ποιες επιθέσεις είναι unblockable και ποιες όχι οπότε συμπεραίνω πως μάλλον απλά είσαι noob ακόμα.Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Comment
Comment