Ωραιος Raf. Θυμαμαι να αγοραζω το παιχνιδι σε καποια φαση, ισως τοτε να γραφαμε στο gamepro forum ακομα. Πρεπει να επαιξα ουτε μιση ωρα οταν ειπα πως δεν αντεχω καθαρα λογω διαλογων που μου ειχαν φανει πολυ κακοι, αλλα ισως να ημουν αδικος και σε λαθος mindset (τα Paper Mario απεναντιας παντα μου εκαναν κλικ ιδιως οσον αφορα τους διαλογους και το εξυπνο χιουμορ τους).
Τελειωσα προ ημερων το Ghost of Tsushima. Δε βρηκα καποιο σχετικο θεμα οποτε γραφω εδω. Την πρωτη μερα θυμαμαι ειχα αρκετα νευρα διοτι το παιχνιδι ειχε πολυ κακη καμερα σε σημειο που στις μαχες δε με ακολουθουσε καν και δεν ηξερα πού ειναι οι εχθροι απο ενα σημειο και μετα. Δεν υπηρχε και auto lock και ειχα μεινει με την απορια του τι γινεται εδω οποτε το εψαξα κανονικα ονλαιν για να δω πως δεν υπαρχει καποια λυση. Οπως και να χει συνεχισα και δεν ειχα πολλα θεματα ακομα, ισως περα απο καποιες ακυρες επιλογες που ειλικρινα δεν κατανοω (εισαι σε αποστολη και πας 10 μετρα εκτος του standard path και το παιχνιδι σου λεει ΩΠΑ ΦΙΛΕ, ΠΑΡΤΟ ΑΛΛΙΩΣ, ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ και σκαει και μια αντιστροφη μετρηση να σε αναγκασει να συνεχισεις την προκαθορισμενη διαδρομη σου αμεσως. Αυτο μου θυμισε game design 1-2 γενιες πιο πισω.
Κατα τ΄ αλλα ειναι ενα standard open world game που ακολουθει πολλα κλισε, αλλα στην πιο συντομη και ευελικτη λογικη παιχνιδιων τυπου spiderman ας πουμε. Τα παντα ειναι αμεσα και βολικα, δε στοχευουμε σε immersion και ρεαλισμο α λα RDR2 πραγμα που δε με χαλασε κιολας.
Το setting σιγουρα βοηθαει παρα πολυ και οι μαχες για open world game πιστευω πως ηταν πολυ καλες. Τα γραφικα επισης πολυ καλα και τα τοπια και τα χρωματα ακομα καλυτερα. Σε επομενο παιχνιδι λογικα θα βελτιωσουν πολλα πραγματα γιατι οι βασεις υπαρχουν ηδη και μακαρι να βαλουν περισσοτερες καλοσκηνοθετημενες σκηνες με vibes κινηματογραφου, οπως η τελικη μαχη που ηταν εντυπωσιακη απο αποψης σκηνοθεσιας και μουσικης.
Εν τελει θα λεγα πως το παιχνιδι ξεπερασε τις προσδοκιες μου, αλλα και παλι εχει καποια θεματακια. Οπως και να χει η Sucker Punch εκανε πολυ καλη δουλεια και θελω να πιστευω πως θα δουμε και sequel το οποιο λογικα θα ειναι ακομα καλυτερο.
Τελειωσα προ ημερων το Ghost of Tsushima. Δε βρηκα καποιο σχετικο θεμα οποτε γραφω εδω. Την πρωτη μερα θυμαμαι ειχα αρκετα νευρα διοτι το παιχνιδι ειχε πολυ κακη καμερα σε σημειο που στις μαχες δε με ακολουθουσε καν και δεν ηξερα πού ειναι οι εχθροι απο ενα σημειο και μετα. Δεν υπηρχε και auto lock και ειχα μεινει με την απορια του τι γινεται εδω οποτε το εψαξα κανονικα ονλαιν για να δω πως δεν υπαρχει καποια λυση. Οπως και να χει συνεχισα και δεν ειχα πολλα θεματα ακομα, ισως περα απο καποιες ακυρες επιλογες που ειλικρινα δεν κατανοω (εισαι σε αποστολη και πας 10 μετρα εκτος του standard path και το παιχνιδι σου λεει ΩΠΑ ΦΙΛΕ, ΠΑΡΤΟ ΑΛΛΙΩΣ, ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ και σκαει και μια αντιστροφη μετρηση να σε αναγκασει να συνεχισεις την προκαθορισμενη διαδρομη σου αμεσως. Αυτο μου θυμισε game design 1-2 γενιες πιο πισω.
Κατα τ΄ αλλα ειναι ενα standard open world game που ακολουθει πολλα κλισε, αλλα στην πιο συντομη και ευελικτη λογικη παιχνιδιων τυπου spiderman ας πουμε. Τα παντα ειναι αμεσα και βολικα, δε στοχευουμε σε immersion και ρεαλισμο α λα RDR2 πραγμα που δε με χαλασε κιολας.
Το setting σιγουρα βοηθαει παρα πολυ και οι μαχες για open world game πιστευω πως ηταν πολυ καλες. Τα γραφικα επισης πολυ καλα και τα τοπια και τα χρωματα ακομα καλυτερα. Σε επομενο παιχνιδι λογικα θα βελτιωσουν πολλα πραγματα γιατι οι βασεις υπαρχουν ηδη και μακαρι να βαλουν περισσοτερες καλοσκηνοθετημενες σκηνες με vibes κινηματογραφου, οπως η τελικη μαχη που ηταν εντυπωσιακη απο αποψης σκηνοθεσιας και μουσικης.
Εν τελει θα λεγα πως το παιχνιδι ξεπερασε τις προσδοκιες μου, αλλα και παλι εχει καποια θεματακια. Οπως και να χει η Sucker Punch εκανε πολυ καλη δουλεια και θελω να πιστευω πως θα δουμε και sequel το οποιο λογικα θα ειναι ακομα καλυτερο.
Comment