Announcement

Collapse
No announcement yet.

I just finished

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BigBOSS
    replied
    Προσωπικά δεν μπορώ να πω πως με κούρασε αυτό που προανέφερες. Ισα ίσα ο τρόπος που χρησιμοποιειται το Batmobile ειναι αρκετά ευρηματικός. Μάλλον κάποιες φορές με κουρασε η ιδια η φιλοσοφια του παιχνιδιού καθώς εδώ που τα λέμε πέρα απο το Batmobile δεν κάνει κάτι νέο σε σχέση με τα προηγούμενα. Για παράδειγμα οταν πρέπει με stealth να εξουδετερώσω εχθρους που κρατάνε όπλα εκμεταλλευόμενος αεραγωγούς, ψηλά σημεια από όπου κρεμόμουν. Αισθάνθηκα οτι ολα αυτά τα έχω ξανακάνει πολλές φορές, και σε αυτό και στα προηγούμενα, και έτσι είναι.

    Leave a comment:


  • Ren_of_Heavens
    replied
    Κάτι λέγανε ότι το Batmobile χρησιμοποιείται πολύ συχνά στο campaign και σε challenges με αποτέλεσμα να κουράζει η παρουσία του. Τα παράπονα είναι ότι οι αποστολές και τα σημεία που χρησιμοποιείς το όχημα είναι κάπως μονότονες και κουραστικές. Αληθεύει αυτό;

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    Εκ των υστέρων παρατήρησα πως υπάρχει ανοιχτό θέμα για το παιχνίδι το οποίο μάλιστα το άνοιξα εγώ ο ίδιος, ας είναι

    Aλταήρ σχετικά με τ' αφεντικά πολύ πιθανόν να έχεις δίκιο, και εδώ που τα λέμε μάλλον έχεις δίκιο, τα αφεντικά στο Batman AC πρέπει να ειναι καλύτερα απο αυτά του Arkham Knight, αλλά προσωπικά εμένα αυτο δεν μου αρκεί. Ως σύνολο βρίσκω το Batman AK καλύτερο του AC. Η πλειοψηφεια των στοιχειων του παιχνιδιού ειναι ιδια ή βελτιωμένη, υπάρχει το Batmobile, και η πόλη ειναι μεγαλύτερη και λεπτομερέστερη απο ποτέ. Γενικά έριξαν αρκετή δουλειά σε όλους τους τομείς και κρίμα που αρχικά στιγματίστηκαν από την άθλια μεταφορά στο pc, και μάλιστα αν θυμάστε για ένα διάστημα το ειχαν αποσύρει απο το steam. Κρίμα γιατι ως παιχνιδι ειναι πολύ καλό και μεγάλη διάρκεια και επαρκέσταστο περιεχόμενο.

    Επίσης θα ήθελα να πω κατί που ξέχασα, πως δηλαδή ο χειρισμός του Batmobile ειναι κάπως περιέργος μέχρι ο παίχτης να εξοικειωθεί, πχ καθώς τρέχεις δεν στριβει σχεδόν καθόλου παρα μόνο με χειροφρενο/φρενο το x δηλαδη στο χειριστήριο του 360.

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Στο μόνο που διαφωνώ είναι στο ότι αποτελεί το καλύτερο.Αν είχε καλύτερα boss fights,θα συμφωνούσα,αλλά εκεί το City τα πάει καλύτερα,οπότε αυτό βάζω ως το κορυφαίο ως σύνολο.Βέβαια η ιστορία του Origins και το βρωμόξυλο αυτού,τα λάτρεψα.

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    Mόλις τελείωσα το Batman Arkham Knight (pc έκδοση).

    Το παιχνιδι πάνω κάτω κινείται στο μοτίβο των Batman Arkham City και Batman Arkam Origins έχοντας βεβαίως ως φρέσκια προσθήκη το Batmobile. Γενικώς επιτύχαν καλή εφαρμογή του οχήματος του Batman όσον αφορά τους μηχανισμούς gameplay, για παράδειγμα σε αρκετές στιγμές μέσα στο παιχνιδι θα πρέπει να υπάρξει συνεργασια Batman και Batmobile, κάτι σαν μικρό παζλ, ώστε να ανοιξεις μια πορτα, να περάσεις ένα εμποδιο ή να ξεφύγει ο Batman από μία δύκσκολη κατάσταση στην οποία βρέθηκε. Επιπλέον με το Batmobile αρκετές φορές θα πολεμήσετε διαφορα εχθρικα αρματα μαχης και οχηματα στους δρόμους του Arkham. Kαι φυσικά υπάρχει η δυνατότητα, πέρα απο τα άλματα απο στέγη σε στέγη, να κινείστε μέσα στον χάρτη του Arkham οδηγόντας το Batmobile το οποίο όπως και ο ιδιος ο Batman επιδέχεται αναβαθμισεις, σε ταχυτητα, οπλισμό, θωράκιση κάνοντας χρήση των WP (wayne points).

    Aπο εκει και πέρα στο ξύλο που ρίχνει ο Batman δεν έχει αλλάξει κάτι σημαντικό, κινείται στα γνωστά επίπεδα των προηγούμενων παιχνιδιών, με μοναδική νέα προσθήκη τις συνδιαστικές επιθέσεις που ο Batman μπορει να πραγματοποιήσει με εναν αλλο δευτερεύοντα ήρωα της DC, όταν φυσικά ο δεύτερος συμμετέχει στη συγκεκριμένη μαχη. Οπώς και το ξύλο/μαχη ετσι και το stealth ειναι πανομοιότυπο με αυτο των παρελθόντων τιτλων, αν και εδώ μπορώ να πω πως κάποιες φορές με κουρασε έως και εκνεύρισε ιδίως σε μάχες με οπλισμένους αντιπάλους. Βεβαιως οπως σε καθε Batman τιτλο έτσι και στον συγκεκριμένο υπάρχουν πάμπολλα βοηθητικά εξαρτήματα/εξοπλισμος που βοηθάνε τον κεντρικο ήρωα.

    Στον τομέα των γραφικών οι δημιουργοί έκαναν φοβερή δουλειά, με την Unreal Engine 3 να κάνει θαυματα, το περιβάλλον να βριθει λεπτομερειών και μάλιστα λογω physX σε πάρα πολλα σημεια ειναι καταστρεφόμενο. Ιδιως τα εφέ της βροχης, ειναι μάλλον τα καλύτερα που εχουν υπάρξει σε βιντεοπαιχνιδι. Iσως έχουν φθάσει επιπεδα samaritan demo.

    Για το σενάριο θα αρκεστώ να πω πως ειναι αρκετά καλό με αρκετά ενδιαφέρον τέλος. Κατά την γνώμη το παιχνιδι ειναι το καλύτερο και πληρέστερο Batman που έχει υπάρξει, απο όλες τις απόψεις. Ειλικρινά απορώ πως ένα τοσο καλο παιχνιδι, αρχικά το μετέφεραν τοσο χάλια στο pc. Πάντως οσο εγώ έπαιξα στο δικο μου pc με ολα τέρμα ειχα σχεδον πάντα 90fps (δεν εχει επιλογη για παραπάνω) σε 1080p.

    Το παιχνιδι οταν το τερματησα το έφθασα 53% σε 31 ώρες. Εχει αρκετές δευτερεύοντες αποστολές και κάποια DLC με αλλους ηρωες της DC (Catwoman, Robin...κτλ) αλλα αμφιβάλλω κατα πόσο θα ασχοληθώ και με αυτά ενοψει Torment Tides of Νumenera το οποιο κυκλοφορει στις 28 του μηνός. Οτι έπαιξα μου αρκει αλλωστε ενα 10 ευρω το αγορασα απο το Steam

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Resident Evil 7!

    Καλώς το κι ας άργησε. Πρόκειται για μια μεγάλη και εγκάρδια συγγνώμη για όλους τους φαν που απογοήτευσε η σειρά στα τελευταία επεισόδια. Είναι RE, αλλά είναι και αλλιώς, και δουλεύει ρολόι, χωρίς βέβαια να κομίζει κάτι επαναστατικό στον χώρορ. Δυσκολεύομαι να βρω αρνητικά - ίσως περισσότερη ομοιογένεια στο ύφος από την αρχή ως το τέλος θα το ανέβαζε πιο πολύ. Επίσης ένιωσα πως έλειπε το κλασικό, κοινό ζόμπι. Οπωσδήποτε είναι μια θαυμάσια, ΑΑΑ εμπειρία που σου ξεσκίζει δεόντως την ψυχολογία και σε τραβάει στη σαπίλα της.

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    replied
    FEZ και Mark of Ninja, εξαιρετικά και τα 2.

    Πιθανότατα οι περισσότεροι θα χαμογελούν τώρα ενθυμούμενοι ευχάριστες στιγμές, το αναφέρω σε περίπτωση που έχει ξεφύγει από μερικούς και με αφορμή το post του [MENTION=121]Enpsty[/MENTION] που βλέπει κάποια σύγχρονα games να... αυτοματοποιούνται και έχει δίκιο.

    Το FEZ πρωτοποριακό και μοναδικό και στο new game plus σου δίνει Thug Life mode που σε προδιαθέτει για replay
     
    δυνατότητα προβολής σε πρώτο πρόσωπο, χωρίς όμως να μπορείς να κουνηθείς


    Για το mark of ninja έχω να (ξανά;)πω φοβερά animations, σχέδια, ατμόσφαιρα, game design και animated FMVs. Πολύ μικρό αρνητικό τα λίγο χοντροκομμένα σχέδια χαρακτήρων στα videos μεταξύ των πιστών. Γενικά το artwork των χαρακτήρων έχει ομοιότητες με του Shank μιας και πρόκειται για την ίδια εταιρεία ανάπτυξης.
     
    Μου άρεσε που στο τέλος απλά περπάταγες σε ένα surreal χώρο και μετά διάλεγες τον τερματισμό χωρίς να είσαι σίγουρος για το τί θα συμβεί. Ωραία καλλιτεχνική πινελιά

    Το θέμα εδώ: http://gamers-odyssey.net/showthread...k-of-the-Ninja
    Μπράβο στον [MENTION=10]Titus[/MENTION] για τα πολύ καλά σκορ!

    Ο μόνος λόγος που δεν θα έλεγα σε κάποιον να τα παίξει είναι σε περίπτωση που θέλει να δει next-gen γραφικά.
     
    και autoplatforming
    Last edited by Ryu_gr; 11-02-2017, 03:21 PM.

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Τέλος το The Last Guardian.Θα γράψω περισσότερα στο σχετικό θέμα όταν ξυπνήσω.
    Το μόνο σχόλιο που θέλω να κάνω εδώ,είναι πως το παιχνίδι θα μπορούσε να είναι το καλύτερο εκ των 3 του Ueda αν δεν είχε κάποια βασικά θεματάκια.Κι αν δεν ήταν στην ανάπτυξη 10 χρόνια,θα μπορούσα να τα συγχωρήσω,τώρα κάνω τα στραβά μάτια λόγω της εμπειρίας που προσέφερε.

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    Συγκεκριμένα έπαιζα την Enhanced Edition του Divinity Original Sin, που μεταξύ άλλων βελτιώσεων, συμπεριλάμβανε και φωνή σε όλους τους διαλόγους εν αντιθέση με την αυθεντική έκδοση. Απ' ότι ειδα απο΄εικόνες στο steam το έπαιζα πέρυσι περίπου τέτοια εποχή.

    Πράγματι το παιχνιδι δεν σε βοηθάει σχεδόν καθόλου στα quest, υπό την έννοια πως δεν υπάρχουν ενδειξεις που ακριβώς πρέπει να πας. Δηλαδή εδώ που τα λέμε παλαιότερα όλα τα rpg κάπως έτσι ήταν, κάτι το οποιο σε ένα μεγάλο βαθμό άρχισε να αλλάξει με το Oblivion. Βέβαια αυτή η προσέγγιση σαφώς προσθέτει μια παιδεμάρα στο παιξιμο αλλά εντούτοις δίνει μεγαλύτερη ικανοποίηση κατά την πρόοδο μέσα στο παιχνίδι. Εδώ πρέπει να σημειωθει πως τα crpg των Obsidian και Inxile δεν ακολουθούν αυτον τον δρομο καθώς δίνουν κάποιες περισσότερες κατευθυντήριες γραμμές προς εκπλήρωση των quests.

    Επιπλέον θυμάμαι πως στα αρχικά του στάδια το Divinity OS ήταν κάπως ανιαρό, τουλάχιστον μέχρι να ανεβεις κάποια lvl και να αφήσεις την αρχική πόλη. Τα "κλειδιά" που ανέφερα παραπάνω είναι τα λεγόμενα star και blood stones.

    Leave a comment:


  • ChrisTop
    replied
    Το 'χω τερματίσει εγώ το Divinity, αλλά μάλλον δεν ήταν αρκετά αξιομνημόνευτο γιατί δεν το θυμάμαι πολύ καλά.
    Καλά είμαι άδικος. Το lore όντως ήταν αρκετά basic (αλλά την έκανε την δουλειά του), αλλά το challenge και το μέγεθος του υλικού που είχε ήταν πολύ καλά. Ειδικά οι μάχες ήταν πάρα πολύ ευχάριστες και χρειαζόταν συνεχώς tweak στο party combo, spells, τακτική και coatings για να προχωράς (παίζει να το 'παιζα hard βέβαια δεν είμαι σίγουρος). Ακόμα και για να προχωρήσεις τα Quests θυμάμαι οτι ήθελε ψάξιμο μιας και οι πληροφορίες που παίρνεις είναι συγκεχημένες και άπειρες.
    Το σημείο με τα κλειδιά που έλεγε ο BigBoss όντως εκνευριστικό. Γενικά δεν βοήθαγε καθόλου τον παίχτη το παιχνίδι.

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    Για το Wasteland 2 είχα γράψει εδώ http://gamers-odyssey.net/showthread...l=1#post156631

    Ηταν λίγο πριν πέσει το φόρουμ.

    Το Divinity Original Sin το έπαιζα νομιζω πέρυσι, πρέπει να ήταν πριν το καλοκαιρι, και για την ακριβεια δεν το τερμάτησα αν και είχα φθάσει πολύ κοντά στον τερματισμό, διοτι στο τελικο στάδιο το παιχνιδι σου ζητούσε κατι κλειδια ή κατι τέτοιο ώστε να ξεκλειδώσεις μια πύλη και να προχωρήσεις. Αυτά τα κλειδια έπρεπε να τα μαζεψεις, εδώ και κει, καθώς προχωρούσες στο παιχνιδι. Το προβλημα είναι πως καθώς παιζεις το παιχνιδι δεν σε πληροφορει για την σπουδαιοτητα αυτων των κλειδιών, ποσα πρέπει να συλλέξεις ή τουλάχιστον εγώ έτσι θυμάμαι. Αυτο λοιπόν είχε ως αποτέλεσμα να φθάσω σε αυτην την πύλη και να μην έχω ολα τα κλειδιά και να σπαστώ με συνέπεια να το παρατήσω διοτι το να γυρνάω πισω και να ψάχνω ηταν λιγο μπέρδεμα. Δεν θα προχωρήσω προς το παρόν σε λεπτομέρειες, αλλά θα πω πως το παιχνιδι δινει περισσότερο βάρος στην μάχη (turn based) με το lore να ειναι σαφώς πιο απλοικο απο τα crpg της Obsidian ή της Inxile.

    To Τyranny τώρα μπορεις να πεις πως για crpg έχει μικρή διάρκεια, καποιοι λένε μάλιστα πως το τελείωσαν σε 30 κάτι ώρες, εγώ σε περίπου 43 πηγαίνοντάς το χαλαρά. Τωρα για το αν τελειώνει απότομα ή όχι, χωρις να ξέρω όλους τους τερματισμούς, με βάση το δικο μου παιξιμο και τερματισμό ναι μπορεις να πεις πως οι λογαριασμοί μένουν ανοιχτοί και μάλλον θα υπάρξει sequel

     
    στο δικο μου playthrough καθάρισα τελικά τους Archon και έχοντας τη δυνατότητα να εξαπολύσω και εγώ Edict ουσιάστικά έγινα ισοδύναμος του Kyros και προκάλεσα την οργή του, δηλαδη επικείμενη συγκρουση. Έτσι τελειωσε το παιχνιδι και έδωσε σαφείς ενδειξεις για συνέχεια, ισως και με βάση το save απο το Tyranny, θα δειξει

    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Ωραίο ποστ big boss. Αν έχεις όρεξη γράψε για τα wasteland, divinity γιατί με ενδιαφέρoυν πάρα πολύ σαν παιχνίδια.

    Αληθεύει ότι τελειώνει απότομα το tyranny και χωρίς να ολοκληρωθεί η ιστορία; Επίσης, ισχύει το ότι είναι πολύ μικρό;

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    Προχθές τελικά τερμάτησα το Tyranny, τα έπαιζα χαλαρά εδώ και κάνα μήνα. Όπως ίσως κάποιοι να γνωρίζετε πρόκειται για κλασσικό ισoμετρικό crpg με προσχεδιασμένους χάρτες και 3d npcs. Moυ πήρε γύρω στις 43 ώρες να το τερματήσω, που αν και γενικά για single player παιχνίδι δεν είναι καθόλου λίγες, ωστόσο μάλλον είναι σχετικά λίγες για παιχνίδι του είδους, αν σκεφτεί κανείς πως τα Pillars of Eternity, Divinity Original Sin ή Wasteland 2 μου πήραν γύρω στις 80, ισως και περισσότερες ώρες , ώστε να τα τερματήσω.

    Κλασσικά ως cprg, δίνει μεγάλη βαρυτητα στους διαλογους, με τόνους κειμένου και lore. Oπως θα περίμενε κάποιος σε ένα παιχνίδι σαν και αυτό, οι επιλογες απάντησης σε μια συζήτηση με κάποιον βασικο ή δευτερεύοντα npc ειναι πολλαπλές και σε πολλές περιπτώσεις ανάλογα με το τι επιλογές θα κάνει ο παίχτης, η ιστορία θα ακολουθήσει διαφορετικά μονοπάτια. Μάλιστα μέσα στους διάλογους, κάποιες σημαντικές λέξεις/όροι για το Lore (ονομασίες διαφορων παρατάξεων, περιοχές του χάρτη κτλ) έχουνε κίτρινο χρώμα και αν ο παιχτης τοποθετήσει τον κέρσορα πάνω τους εμφανίζεται ένα παραθυράκι με σχετικές πλήροφοριες.

    Εδώ μιας και μίλησα για Lore, o βασικος κορμος της ιστοριας ειναι ο εξής: υπάρχει μια κεντρικη θεότητα ονόματι Κyros (Κάιρος οπως το προφέρουν) η οποία προσπαθει να επιβληθει στον κόσμο με την βια, ουσιαστικά δηλαδη ειναι μια δυναμη του κακού. Πουθενά δεν διευκρινίζεται αν ειναι ο ή ή Κyros, δηλαδη το γένος της θεότητας, και μάλιστα δεν τον/την έχει δει κανεις, ούτε οι λεγόμενοι Archons, δηλαδη κάτι σαν κατωτερες θεοτητες/αξιωματικοί του/της Kyros οι οποιοι ειναι επικεφαλής κάποιων στρατευμάτων που υπηρετουν την μεγάλη κεντρική θεότητα και βοηθούν στην επιβολη του θεληματος τους στον κοσμο Terratus, οπως λέγεται η ευρυτερη γεωγραφική έκταση οπου διαδρματιζεται το Tyranny. O παιχτης λοιπόν ξεκινώντας το παιχνιδι αναλαμβάνει τον ρολο του Fatebinder (μια απο τις στρατιές Kyros με επικεφαλης τον Archon Tunon) δηλαδή ενος ουσιαστικά δικαστή που αποστέλλεται απο τον Tunon κατοπιν διατογής του Kyros ώστε να ξεδιαλύνει μια υποθεση αντιπαράθεσης μεταξύ δύο Archon (Graven Ash και Voices of Nerat) οι οποίοι λογω διαφορετής προσέγγισης των πραμάτων δεν μπορούν να συνεργασθουν αποτελεσματικά για την κατάκταση μια περιοχης (Vendrail Well). Ο Fatebinder λοιπόν τους λέει πως αν δεν πάρουν αυτοι το Vendrail Well ο Κyros θα εξαπολύσει ένα Edict (πανισχυρο ξόρκι) και θα κάνει τα πάντα στάχτη, ακόμη και τους ιδιους.

    Απο εδώ και στο εξης ο παιχτης μπορεί να ακολουθησει διαφορο μονοπάτια, οπως να πάει με το μέρος του ενός η του άλλου Archon, να μείνει ουδέτερος, να πάει με το μέρος του πληθυσμού που προσπαθούν να κατακτήσουν οι δύο Archons ή ακόμη και να αψηφήσει τον ίδιο τον/την Kyros. Oπως ήταν αναμενόμενο οι διαλογοι καλύπτουν μεγάλο μέρος της διάρκειας του παιχνιδιού με τις μάχες και την εξερεύνηση να παρεμβάλλονται ως διαλλείματα απο το πολύ μπλα μπλα.

    Η μάχη πάνω κάτω ειναι πανομοιότυπη με αυτή του Pillars of Eternity, οπου μπορεις να κάνεις παύσεις και να επιλέξεις τι skill θα εξαπολύσει ο κάθε χαρακτήρας ώστε να έχεις μια πιο στρατήγική προσέγγιση. Εν αντιθέση με το Pillars, οπου ο μεγιστος αριθμός μελών του party είναι 6 άτομα, εδώ είναι 4. Για κάθε lvl που ανεβαίνεις κλασσικά ανεβάζει κάτι ιδιότητες/attributes (strength, agility, vitality κτλ) και επιλέγεις και ένα skill κάθε φορά. Επίσης μέσω της διάδρασης με κάθε Archon, μέλος του party ή παράταξης προκαλείς την εύνοια (favor) ή την οργή (wrath) του και αναλόγως αποκτάς κάποια ειδικά skills κυριως passive. Kέντρικο κάστρο δεν υπάρχει, ούτε ένα τεράστιο dungeon οπως το Caed Nua στο Pillars. Ωστόσο ξεκλειδωνεις κάτι κτήρια που μοιαζουν με τεράστιες κολώνες/ουρονοξύστες από πέτρα (Spires), μεσω τον οποίων μπορεις να ταξιδεύεις γρηγορότερα στον χάρτη καθώς και να επιλέξεις τι θα χτιστεις σε κάθενα απο αυτα τα Spires, οπως forge, library, infirmary κτλ. Επισης στα Spires μπορεις να στρατολογεις npcs που μπορούν να σε εκπαιδεύσουν σε skills ή να σου κατασκευάσουν αντικειμενα οπως οπλα, ελιξήρια κτλ. Φυσικά μπορεις και να κοιμηθεις και αναλόγως του Spire που βροσκεσαι παιρνεις το αντιστοιχο bonus. Αυτά σε γενικές γραμμές.

    Leave a comment:


  • sain't
    replied
    Παει λιγος καιρος που καταφερα να τελειωσω το Alpha Protocol, ενα stealth action/ rpg με τρισαθλιο gameplay/χειρισμο/AI αλλα με πολυ ενδιαφερον πλοκη, τρομερο συστημα διαλογων/επιλογων που επιτρεπει πολυ ενεργη συμμετοχη στην αναπτυξη των χαρακτηρων και της πλοκης χωρις να χανει βαθος ή να γινεται generic. Δε θα το προτεινα σαν καλο game αλλα υπαρχουν και μαζοχες (Loggo) που γουσταρουν να παιζουν "κακοφτιαγμενα" πλην ομως εμδιαφεροντα games οποτε...

    Leave a comment:


  • 丹野
    replied
    Ακόμα κρατάει αυτό το σχόλιο μου ο στράιερ στην υπογραφή του; χαχαχαχαχα!

    Από τότε που έχω να ποστάρω εδώ έχω τερματίσει έναν χαμό. Βαριέμαι να σας κάνω και λίστα.

    Leave a comment:

Working...
X