Announcement

Collapse
No announcement yet.

I just finished

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ένα post που εδώ και πολύ καιρό περίμενα να διαβάσω. Θυμάμαι τις παλιότερες διαφωνίες μας, περί του ποιο Xeno είναι καλύτερο, το Gears ή τα Saga. Καταλήγαμε πάντα στο να λέω εγώ πόσο πολύ αξίζει να δώσει ο οποιοσδήποτε μία ευκαιρία στα Saga και εσύ να μένεις με τις όμορφες αναμνήσεις του πρώτου επεισοδίου και τη βαρεμάρα του δεύτερου. Εν τέλει όλα αυτά έμειναν πίσω από ότι φαίνεται.

    Σίγουρα χωράει άπειρη συζήτηση η κάθε στιγμή του παιχνιδιού, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις όμως είναι να διαβάσεις τον perfect guide. Στο ανάλογο social group άνοιξα και topic στο οποίο δίνω το link. Εκεί θα βρεις απίστευτες λεπτομέρειες και θα νιώσεις ακόμα μεγαλύτερο δέος για αυτό το "έπος," ανακαλύπτοντας ότι το παραμικρό στοιχείο των παιχνιδιών έχει κάποια εξήγηση, η οποία μάλιστα είναι απόλυτα σύμφωνη με ό,τι, το σενάριο, προσπαθεί να χτίσει. Είναι καθαρά στο χέρι σου αν θα ασχοληθείς με όλα αυτά ή όχι, ΙΜΟ αξίζει με τα χίλια να κοιτάξεις όλα τα λήμματα του οδηγού.

    Για το OST σου είχα πει ότι αφήνει μία ιδιαίτερη αίσθηση. Είναι λες και η συνθέτης έπιασε καλύτερα το κλίμα του παιχνιδιού από ότι ο Mitsuda, που συνέθεσε τη μουσική του πρώτου. Κάποια κομμάτια μένουν σίγουρα, δεν ξέρω αν φταίνει οι σκηνές που αυτά συνοδεύουν ή η ίδια η ποιότητα της μουσικής, πάντως κάπως σου μένουν.

    Τώρα όσον αφορά την έντονη συγκίνηση και τα δάκρυα στο τέλος, όλοι τα περάσαμε . Έχω παίξει δύο φορές το παιχνίδι, ενώ έχω δει από την αρχή μέχρι το τέλος όλα τα videos άλλες δύο φορές και κάθε φορά το συναίσθημα ήταν και πιο έντονο. Την πρώτη φορά υπήρχε ένα έντονο βούρκωμα και ένα δύο δάκρυα. Την τέταρτη φορά μιλάμε για κλάμα.

    Πάει κι αυτή η σειρά λοιπόν, τώρα μόνο MGS σου έμεινε από τις σειρές-θυρία. Όσον αφορά την ωρημότητα των παιχνιδιών που ανέφερες, σίγουρα είναι ένα βήμα πάνω από ότι άλλο έχεις δει, σεναριακά πάντα. Για πολύ καιρό μετά το XS δεν μπορούσα να ηρεμήσω και να αγγίξω οτιδήποτε, όλα μου φαίνονταν πολύ λίγα. Κάπου ξεκόλλησα και άρχισα να ασχολούμαι με καλούς τίτλους, αλλά σίγουρα ήμουν απίστευτα επιλεκτικός.

    Αυτά και από εμένα, συνέχεια κάπου αλλού.

    Comment


    • And now what?
      Το χα πει στον Evans και το λεω κι εδω.. μετα τα RPGs του Matsuno και του Takahashi τι νοημα εχουν ολα τα αλλα jRPGs που βγαινουν;
      Aντε μετα να μη γινεσαι επιλεκτικος.. Σιγουρα θα αργησω πολυ να ξαναπιασω jRPG παντως.


      A γειά σου!
      sigpic

      Comment


      • Evans ήθελα να σε ρωτήσω καιρό. Έχοντας παίξει τέτοια παιχνίδια πώς είναι δυνατόν να έχεις βάλει τόσο ψηλά στις προτιμήσεις σου και το Okami; Έχουμε πει, το παιχνίδι έχει πολύ ιδιαίτερα γραφικά και η ιδέα που είχες πει ότι προβάλλει (ο θεός που ξαναποκτά τις δυνάμεις του μέσα από την πίστη των ανθρώπων και αναζωογονεί τη φύση) δεν έχει ξανασυμβελι σε videogame. Το θέμα είναι όμως, πώς αυτό υλοποιείται μέσα στο game. Δυστυχώς, όλο το παιχνίδι αναλώνεται σε συζητήσεις oh please help us και thank you very much. Δηλαδή παιχνίδι ιδανικό για κάποιον που ξεκινάει τώρα να παίζει ή για τα μικρά παιδιά. Ένας ώριμος gamer πώς είναι δυνατόν να κάτσει στην καρέκλα και να μη βαρεθεί με τον παιδικό κόσμο του παιχνιδιού; Ντάξει ο Issun κάτι πάει να κάνει με ατάκες του στυλ this babe is stacked, αλλά δεν καταφέρνει και πολλά κατά τη γνώμη μου. Εγώ στο Okami μόλις τελείωσα το "μικρόκοσμο" και μπορώ να πω πως ήταν μια πολύ ευχάριστη αναλαμπή του παιχνιδιού. Οι άνθρωποι τεράστιοι και ο Issun... συστήνεται! Πολύ cool δε λέω, αλλά και πάλι δεν αλλάζουν πολλά. Στιγμές αλά Xenosaga (δεν το έχω παίξει αλλά σας ένιωσα), Metal Gear δεν θα υπάρξουν ποτέ και το ξέρουμε στις πρώτες ώρες του παιχνιδιού.
        The illusion of free will is an illusion.

        Comment


        • Evans ήθελα να σε ρωτήσω καιρό. Έχοντας παίξει τέτοια παιχνίδια πώς είναι δυνατόν να έχεις βάλει τόσο ψηλά στις προτιμήσεις σου και το Okami; Έχουμε πει, το παιχνίδι έχει πολύ ιδιαίτερα γραφικά και η ιδέα που είχες πει ότι προβάλλει (ο θεός που ξαναποκτά τις δυνάμεις του μέσα από την πίστη των ανθρώπων και αναζωογονεί τη φύση) δεν έχει ξανασυμβελι σε videogame. Το θέμα είναι όμως, πώς αυτό υλοποιείται μέσα στο game. Δυστυχώς, όλο το παιχνίδι αναλώνεται σε συζητήσεις oh please help us και thank you very much. Δηλαδή παιχνίδι ιδανικό για κάποιον που ξεκινάει τώρα να παίζει ή για τα μικρά παιδιά. Ένας ώριμος gamer πώς είναι δυνατόν να κάτσει στην καρέκλα και να μη βαρεθεί με τον παιδικό κόσμο του παιχνιδιού; Ντάξει ο Issun κάτι πάει να κάνει με ατάκες του στυλ this babe is stacked, αλλά δεν καταφέρνει και πολλά κατά τη γνώμη μου. Εγώ στο Okami μόλις τελείωσα το "μικρόκοσμο" και μπορώ να πω πως ήταν μια πολύ ευχάριστη αναλαμπή του παιχνιδιού. Οι άνθρωποι τεράστιοι και ο Issun... συστήνεται! Πολύ cool δε λέω, αλλά και πάλι δεν αλλάζουν πολλά. Στιγμές αλά Xenosaga (δεν το έχω παίξει αλλά σας ένιωσα), Metal Gear δεν θα υπάρξουν ποτέ και το ξέρουμε στις πρώτες ώρες του παιχνιδιού.
          Eipame ypertimhmeno
          "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
          But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
          Kindred, this blade and I.
          "

          "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
          Greek Gaming Videos
          Greek Final Fantasy Forum

          Comment


          • @Evans:

            To perfect guide με προβληματιζει πολυ σαν concept. Γενικα διαφωνω με τετοιες κινησεις μπορω να πω. Εριξα καποιες κλεφτες ματιες ηδη, ενω χθες εκανα και μια ανασκοπηση στο database, αλλα και παλι οι σκεψεις μου ειναι διασπαρτες.

            Ειναι παραλογο καποιες εννοιες να μην αναφερονται καν στο παιχνιδι, αλλα να γινεται εκτενης αναφορα στο guide. Δεν ειναι σωστο να πω περισσοτερα πριν διαβασω ολα αυτα τα πραγματα (πραγμα που θα γινει εντος του ΠΣΚ), αλλα τονιζω απο τωρα τη διαφωνια μου σε αυτη τη φιλοσοφια.

            Οσο για το περιβοητο Xenogears VS Xenosaga επιτελους δικαιουμαι κι εγω να χω γνωμη, αλλα θα την εκφερω οταν κλεισω και "επισημα" το κεφαλαιο Saga. Απλα το ο,τι επιπλεον καταλαβω, οσο ενδιαφερον και αν ειναι, φοβαμαι πως δε θα το αξιολογησω απαραιτητα θετικα αν συμπερανω πως οντως το παιχνιδι δε μου δωσε αρκετο υλικο για να αντιληφθω μονος μου ορισμενες λεπτομερειες.

            Παρα τα κοινα σημεια αναφορας μεταξυ των 2 παιχνιδιων, βλεπω πολλες διαφορες στην ουσια του καθενος και στα ζητηματα που πραγματευονται.
            Αναμφισβητητα και τα 2 παντως θιγουν καποια ιδιαιτερα θεματα με εναν ξεχωριστο τροπο και σε κανουν να αρχισεις μια εσωτερικη αναζητηση για καποια διαχρονικα ερωτηματα.

            @Ryu_gr:
            The answer lies in the heart of the battle. Ασε τα λογια και ψησου να σε δουμε κι εσενα μια φορα να παιζεις τιποτα τετοιο. Οπως και να χει ειναι τιτλοι με ατμοσφαιρα, κατι που απουσιαζει απο τα περισσοτερα παιχνιδια του ειδους, γιατι πολλες φορες μια ενδιαφερουσα πλοκη δεν ειναι αρκετη για να δημιουργησει ενα ελκυστικο συμπαν.

            Comment


            • Ένας ώριμος gamer πώς είναι δυνατόν να κάτσει στην καρέκλα και να μη βαρεθεί με τον παιδικό κόσμο του παιχνιδιού;


              Μα εγώ έκατσα και έκλεινα και πεντάωρα πέρισυ. Θα μου πεις, γιατί έχω την αίσθηση οτι είμαι ώριμος gamer; απλά παίζω αρκετά χρόνια και έχω δει πάρα πολλά παιχνίδια διαφόρων ειδών. Αυτό που λες με τους διαλόγους δεν το παρατήρησα καν, μάλλον είναι θέμα γουστου.

              Comment


              • Αν κατι ειναι φυσει παραμυθενιο τοτε που το κακο;
                Καποια παιχνιδια ποτε δεν προσπαθουν να γινουν "σοβαρα" και "ωριμα" και πρεπει να τα εκτιμουμε για αυτο που ειναι.
                Δε λεει ακριβως αυτο ο Ryu_gr και προσωπικα ειχα βρει κι εγω αδιαφορους τους διαλογους του παιχνιδιου εδω που τα λεμε (γιατι μιλαμε και για ενα παιχνιδι αρκετα μεγαλης διαρκειας και απο ενα σημειο και μετα η επαναληψη κουραζει), αλλα οπως και να χει ακομα κι ετσι καποια παιχνιδια καταφερνουν να σου περασουν αυτο που θελουν, εστω και μεσα απο αυτη την επιτηδευμενη απλοτητα.

                Comment


                • Raph σκέψου τους διαλόγους/μονόλογους στο Max Payne και θα το παρατηρήσεις. Μέρα με τη νύχτα. Θα μου πεις τώρα τι συγκρίνεις. Απλά στο ένα σου μένουν αυτά που λέει, ενώ στο άλλο σου είναι αδιάφορα.
                  The illusion of free will is an illusion.

                  Comment


                  • @Ryu: Στο είχα πει και παλιότερα, όλα όσα λες δεν τα εντόπισα μέσα στο παιχνίδι. Εμένα το μόνο που μου άφησε ήταν εξαιρετικοί διάλογοι με απίστευτο χιούμορ, πάρα πολύ ώριμο setting και concept γενικότερα, τέλεια γραφικά, άψογο gameplay, φοβερό desigh και πάει λέγοντας. Η απλότητα των διαλόγων για μένα ήταν κάτι άκρως ελκυστικό και πραγματικά ούτε σε ένα σημείο δεν αμφέβαλα για την ωριμότητα αυτών. Κάτι που λέω συχνά για τον κινηματογράφο και για την τέχνη γενικότερα είναι ότι το να χρησιμοποιείται έξυπνα το χιούμορ, μέχρι και στα πιο σοβαρά ζητήματα, δείχνει και το επίπεδο του καλλιτέχνη. Τα vgames δεν είναι τέχνη, αλλά μια φορά η τόσο τέλεια χρήση του χιούμορ στο Okami μόνο θετικές εντυπώσεις θα μπορούσε να μου προκαλέσει. Όπως είπε και ο Raphael, είναι θέμα γούστου (μάλλον).

                    edit: Όπως είπε και ο Xeno, το κάθε τι μπορεί να έχει το δικό του ύφος. Κατά τη γνώμη μου, πρέπει να κρίνουμε το κάθε τι για αυτό που είναι και όχι για αυτό που θα θέλαμε να είναι. Η εικόνα μου για το Okami είναι αυτή που περιέγραψα παραπάνω και πιστεύω ότι αυτό ακριβώς ήθελε να είναι, όπως και τα Max Payne ήθελαν να είναι film noir.

                    @Xeno: Συμφωνώ με τα όσα λες, απλώς σε προτρέπω στο να μη μείνεις σε αυτά μόνο. Το όλο setting είναι άπειρο, άφησε στην άκρη όλους τους ενδοιασμούς σου και τις πιθανές (και δικαιολογημένες αν υπάρχουν) προκαταλήψεις και διάβασε με απόλαυση τα όσα υπάρχουν στον οδηγό. Μην ξεχνάμε εξάλλου δύο πράγματα, πρώτον ότι εδώ μιλάμε για μία ολόκληρη κοσμοθεωρία και όχι για ανούσια settings τύπου Star Wars, Halo και πάει λέγοντας, και δεύτερον ότι η σειρά δεν ολοκληρώθηκε όπως θα έπρεπε. Το ιδανικό θα ήταν να μοιράζονταν όλες αυτές οι πληροφορίες σε 6 παιχνίδια, το καθένα με τη δικιά του database. Έτσι όπως έγιναν τα πράγματα όμως, πάλι καλά που υπάρχουν αυτές οι πληροφορίες, έστω και με αυτή τη μορφή.

                    Comment


                    • Originally posted by Evans View Post

                      edit: Όπως είπε και ο Xeno, το κάθε τι μπορεί να έχει το δικό του ύφος. Κατά τη γνώμη μου, πρέπει να κρίνουμε το κάθε τι για αυτό που είναι και όχι για αυτό που θα θέλαμε να είναι. Η εικόνα μου για το Okami είναι αυτή που περιέγραψα παραπάνω και πιστεύω ότι αυτό ακριβώς ήθελε να είναι, όπως και τα Max Payne ήθελαν να είναι film noir.
                      Όπως πολύ σωστά είπατε είναι μάλλον θέμα γούστου οπότε κρίνω σύμφωνα με αυτό. Δεν μπορώ να χαριστώ στο παιχνίδι και να πω "ντάξει δε με αντιπροσωπεύει αλλά είναι τέλειο επειδή έχει τη σωστή συνταγή για το είδος του". Δεν με κάνει να νιώθω όπως θα ήθελα εγώ να νιώσω παίζοντάς το, οπότε πέφτει στα μάτια μου. Βέβαια, μάλλον δεν το πολυνοιάζει εφόσον έχει τόσο καλές κριτικές τόσο απ' τον τύπο όσο και απ' τους gamers πράγμα το οποίο σίγουρα δεν είναι τυχαίο.
                      The illusion of free will is an illusion.

                      Comment


                      • Originally posted by Ryu_gr View Post
                        Raph σκέψου τους διαλόγους/μονόλογους στο Max Payne και θα το παρατηρήσεις. Μέρα με τη νύχτα. Θα μου πεις τώρα τι συγκρίνεις. Απλά στο ένα σου μένουν αυτά που λέει, ενώ στο άλλο σου είναι αδιάφορα.
                        Πράγματι μου έμειναν οι διάλογοι στο Max Payne μα δυστυχώς μόνο αυτοί.
                        Πάντως το Okami έχει λόγο να συγκινήσει κάθε dragonball fan...θυμάστε γιατί ε;

                        (βοήθεια: το πρώτο dragonball)

                        Comment


                        • Μωρή κουφάλα Ryu,βρήκες ευκαιρία τώρα που λείπω να μπασάρεις το αγαπημένο μου παιχνίδι;Ουστ.:xp:
                          Carpe diem

                          Comment


                          • Aν και καθυστερημένα,ήρθε η ώρα να ποστ'αρω τις εντυπώσεις από το παιχνίδι που τελείωσα πρόσφατα.

                            Αναφέρομαι φυσικά στο star ocean 4 the last hope.

                            Προτού αρχίσω να πω ότι περίμενα πολύ να παίξω την next gen συνέχεια μιας σειράς που μου αρέσει πολύ.

                            Ας μιλήσουμε πρώτα για τα flaws...

                            Έχουμε και λέμε.Απαράδεκτο καστ χαρακτήρων.Οι ήρωες είναι από αδιάφοροι έως αφόρητοι και εκνευριστικοί και πολλές φορές μπήκα στον πειρασμό να κάνω σκιπ τα cutscenes γιατί βαριόμουν να ακούω τις βλακείες που έλεγαν.Επίσης να πω ότι το voice acting και η σκηνοθεσία είναι για τα πανηγύρια.

                            Η ιστορία είναι από τις πιο κακογραμμένες που έχω δει σε παιχνίδι ανεξαρτήτως μηχανήματος και είδους.Παρόλο που ξεκινάει πολλά υποσχόμενη στο τέλος απογοητεύει με τον χειρότερο τρόπο...Ότι γίνεται στο παιχνίδι είναι απλώς τυχαία και ασύνδετα μεταξύ τους περιστατικά που δεν έχουν σχέση με την βασική πλοκή.Τίποτα δεν αναλύεται,τίποτα δεν εξηγείται και όλα αφήνονται στην φαντασία του παίκτη να τα ερμηνεύσει.Έχει χαλαρά το χειρότερο script που έχω δει σε παιχνίδι και μπορώ πλέον να πω ότι είναι το χειρότερο της σειράς όσον αφορά το σενάριο.Τουλάχιστον η ιστορία του star ocean 3,αν και είχε άκυρο plot twist,κάπου κατέληγε και ότι συνέβαινε εξηγούνταν.Εδώ είναι όλα εντελώς χύμα.

                            Το παιχνίδι δεν είναι όμως για πέταμα.Έχει πολλά καλά στοιχεία.Έχει πολύ δυνατό gameplay.Οι μάχες συνεχίζουν να είναι εντυπωσιακές,έχει πολλά skills και εντυπωσιακό customisation χαρακτήρων,πολλούς playable χαρακτήρες,αρκετά καλή διάρκεια,προαιρετικά dungeons για χαρακτήρες πολύ υψηλού επιπέδου κτλ κτλ...

                            Με 2 λόγια:Έχουμε πολύ δυνατό και διασκεδαστικό gameplay,απαράδεκτο σενάριο.Αξίζει να ασχοληθεί κανείς,αλλά μόνο αν αγνοήσει τα πολύ χοντρά σφάλματα του τίτλου.

                            Αν τελικά αυτό είναι το τελευταίο παιχνίδι της σειράς,κρίμα.Η σειρά κλείνει με τον χειρότερο τρόπο.


                            Tidy!

                            Do not blame me.Blame yourself or God.
                            In Matsuno we trust.

                            Comment


                            • Valkyrie Profile: Covenant of teh Plume.

                              Πάρα πολύ μικρό παιχνίδι, πόσο μάλλον για t-rpg. Στο πρώτο playthrough έπαιξα γύρω στις 20 ώρες υπολογίζοντας και όλες τις προσπάθειες για να περάσω μερικές πολύ δύσκολες μάχες (το ρολόι μετρούσε 13 ώρες). Γενικά το παιχνίδι την πρώτη φορά είναι πολύ δύσκολο ορισμένες φορές για να σε "αναγκάσει" να θυσιάσεις χαρακτήρες από το party, κάτι το οποίο εγώ δεν έκανα.

                              Σε γενικές γραμμές είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να παίζεται 3 φορές καθώς έχει τρία paths (με διαφορετικούς allies και αποστολές) και τρία endings και η αλήθεια είναι πως σκοπεύω να το τελειώσω και δεύτερη φορά τουλάχιστον (ήδη το έχω ξεκινήσει και είμαι στα μισά, υπολογίζω το δεύτερο playthrough να μου πάρει γύρω στις 5-6 ώρες λόγω new game+). Ακόμα και έτσι όμως είναι απαράδεκτο το γεγονός ότι κρατάει τόσο λίγο.

                              Σαν παιχνίδι είναι αρκετά αξιοπρεπές (ο σχεδιασμός, το σύστημα μάχης, η μουσική κλπ) αλλά χωρίς να είναι κάτι το ιδιαίτερο. Η ιστορία έχει ενδιαφέρον concept αλλά δεν το αξιοποιεί καλά και καταλλήγει να είναι άλλη μια κλισέ υπόθεση με βασίλεια, μάχες, mercenaries και θεούς που μπλέκονται στα πόδια των ανθρώπων. Για τα 15€ που το τσίμπησα δε με χάλασε αλλά δεν αξίζει παραπάνω.

                              UPDATE: To τερμάτισα και δεύτερη φορά και είδα ένα πολύ καλύτερο story και ending. Γενικα B ending >> A ending οπότε όποιος το παίξει ας θυσιάσει έναν χαρακτήρα, παρουσιάζει πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον η εξέλιξη.

                              Comment


                              • Πριν από λίγο τερμάτισα το Wario Land The Shake (fail?) Dimension. Σε γενικές γραμμές καλά πέρασα, αλλά μόνιμα υπήρχε το ερώτημα "Γιατί το παίζω;" στο μυαλό μου. Θα γράψω ένα review, μια που είναι και η μόδα της εποχής, όπου θα είμαι πιο αναλυτικός. Πάντως για πάνω από 10€ δεν αξίζει, lol.

                                Comment

                                Working...
                                X