Announcement

Collapse
No announcement yet.

I just finished

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Τελος τα Galaxy & 64 στο collection, περιου 70 αστερια στο Galaxy, 80 στο 64. Δε θα παω 100% αυτη τη στιγμη. Μ αρεσει που ηθελα να κανω το Sunshine πρωτα. Δε ξερω αν θα το τελειωσω αυτο ποτε, αναθεμα τα μυαλα τους οταν το φτιαξαν.

    Ευελπιστω οταν ξαναγραψω εδω να ναι για το τερματισμο του Pokemon Shield.
    Do a barrel roll!

    Comment


    • Originally posted by Ramparter View Post
      Τελος τα Galaxy & 64 στο collection, περιου 70 αστερια στο Galaxy, 80 στο 64. Δε θα παω 100% αυτη τη στιγμη. Μ αρεσει που ηθελα να κανω το Sunshine πρωτα. Δε ξερω αν θα το τελειωσω αυτο ποτε, αναθεμα τα μυαλα τους οταν το φτιαξαν.

      Ευελπιστω οταν ξαναγραψω εδω να ναι για το τερματισμο του Pokemon Shield.
      To ξεκινησα και εγω με 64 χθες. Μπορει να ανοιξω topic να μιλαμε εκει αν ειναι.

      Comment


      • Κανε τοπικ ναι. Αλλα εγω θα γραψω εδω μιας και τελος με τα 120 αστερακια στο 64. Δε το περιμενα αλλα κολλησα. Αφου βγηκαν οι rainbow ride και tick tock clock γυρισα πισω στις προηγουμενες και καθαρισα ευκολα. Σε καποιες δεν ειχα μπει καν.

        Εξαιρετικος τιτλος για τοτε, παραμενει κολλημα αλλα εχει προβληματα.
        Do a barrel roll!

        Comment


        • Παντως νομιζω τωρα που το παιζω πως εχω μια ιδεα γιατι δεν το εκαναν wide screen. Δεν ξερω οσοι το εχουν δει emulated ας με διορθωσουν αν δεν ισχυει.

          Η καμερα δεν ειναι ελευθερη και μπορεις να την γυρισεις κατα 90 μοιρες καθε φορα. Αν βρεθεις κοντα σε καποιο αντικειμενο ή τοιχο ας πουμε που μπορει να μπει μπροστα σου ετσι οπως αλλαζεις τις οπτικες γωνιες, η καμερα μπλοκαρει και δεν σε αφηνει να την στρεψεις 90 μοιρες προς αυτη την κατευθυνση (ακουγεται μαλιστα και ενας ηχος οταν γινεται αυτο). Εχω την εντυπωση οτι αν αλλαζαν το ratio σε 16:9 αυτο θα δημιουργουσε προβλημα στο οπτικο πεδιο του παικτη καθως η περιστροφη της καμερας δεν θα μπλοκαρε εκει που θα επρεπε να μπλοκαρει και αντικειμενα ή τοιχοι κλπ θα εμπαιναν μπροστα σου (λογω της αυξησης του πεδιου ορατοτητας). Στα σημερινα παιχνιδια αυτο το εχουν φτιαξει γιατι η καμερα ειναι ελευθερη και το περιβαλλον γινεται διαφανο αν κατι μπει μπροστα σου καθως περιστρεφεις την καμερα. Οποτε υποθετω οτι αν ηθελαν να το κανουν widescreen ειτε θα επρεπε να πειραξουν τον κωδικα στο που μπλοκαρει η καμερα ή να κανουν την καμερα ελευθερη κανοντας ομως τα περιβαλλοντα διαφανα οποτε πρεπει.

          Το Sonic Adventure εχει ενα παρομοιο προβλημα γιατι το PS3-X360 port εχει free ελεγχο της καμερας σε περιπτωση που το επιλεξεις (σε αντιθεση με το original), αλλα το παιχνιδι γινεται χειροτερο γιατι δεν πειραξαν τιποτα αλλο και αναλογα με το πως την μετακινεις, υπαρχουν περιπτωσεις που δεν βλεπεις τιποτα.

          Νομιζω οτι αυτος ειναι ο λογος που το Sunshine εχει WS, ηταν φτιαγμενο με ελευθερη καμερα εξαρχης. Υποθετω οτι πηγαν να αυξησουν την θεαση στο 64, ειδαν οτι πρεπει να πειραξουν και αλλα πραγματα και ειπαν στο τελος γμτ, δωστο σε 4:3 και θα πουμε οτι το κανουμε για το preservation.
          Last edited by nooto; 06-10-2020, 06:55 PM.

          Comment


          • Τελειωσα το Sundered, metroidvania με στοιχεια roguelike (βασικα randomized δωματια αλλα με κατα μεγαλο ποσοστο σταθερο χαρτη).

            Ενταξει, ψιλομετριο με λιγες καλες στιγμες. Εχει ουσιαστικα μονο 3 διαφορετικες περιοχες με μερικα bosses στην καθεμια, τα οποια bosses ειναι αρκετα fun, αλλα γενικα πολλες φορες το παιχνιδι ειναι λιγο μονοτονο. Μαζευεις κλασικα abilities που σου δινουν προσβαση σε νεες περιοχες ενω τα bosses σου δινουν shards που μπορεις να κανεις corrupt αυτα τα abilities (δεν το εκανα λολ αλλα δυναμωνει τις ικανοτητες) ή μπορεις για να τα καψεις για να ξεκλειδωσεις νεα nodes στο talent tree (με καλουτσικα Bonuses). Μαλιστα αυτη η επιλογη παιζει ρολο και στο ending με το παιχνιδι να εχει 3 διαφορετικα αναλογα με το τι θα κανεις απο τα 2 και αν θα δοκιμασεις και τα 2.

            Στα θετικα περα απο τα καλα bosses ειναι το αρκετα μεγαλο talent tree που βαζεις ποντους "αγοραζοντας τους" με τα orbs που δινουν οι εχθροι και perks που αλλαζουν τα stats. Oποτε εχει επιλογες να το φερεις στο playstyle σου λιγο. Αλλα τα περισσοτερα nodes στο talent tree ειναι απλα flat stats οποτε απλα παιζεις με τα perks αλλα δεν θα ελεγα πως εχει τεραστια ποικιλια στα build. Μιλαμε για κατωτερο π.χ απο dead cells μιας και δεν εχεις να σηκωνεις οπλα κτλ.

            Εχεις walljump απο την αρχη κατι που κανει το travelling αρκετα fluid αλλα γενικα δεν εχει απαιτητικο platforming. Αλλα δεν εχει ουτε και σπουδαιο exploring. Ναι μεν το backtracking ειναι μικρο μιας και εχεις και τον χαρτη που βοηθαει συν το οτι το παιχνιδι ειναι χωρισμενο σε περιοχες, αλλα απο την αλλη δεν νιωθεις καποια καλη επιβραβευση οταν ανακαλυπτεις κατι. Καποιοι μπορει να το δουν θετικα αλλα για εμενα ενας μεγαλος χαρτης για εξερευνηση ειναι must σε τετοια παιχνιδια και εκει περα ειναι που το παιχνιδι υποφερει και το κανει βαρετο.

            H μαχη ειναι αρκετα καλη, γρηγορη αν και χωρις πολυ βαθος. Γενικα ευχαριστο hacking αλλα το κακο ειναι πως οι εχθροι ειναι αρκετα επαναλαμβανομενοι και πολλες φορες βαρανε ακομα και οταν δεν ειναι μεσα στα δωματια μιας και δεν περιοριζονται παντα απο τους τοιχους. Μαλιστα το παιχνιδι σε random διαστηματα καλει "ορδες" απο εχθρους (ακους μια καμπανα) και πρεπει να επιβιωσεις, γινεται λιγο χαμος αλλα ενταξει δεν ειναι αδικο προς τον παικτη. Aλλα ειδικα στην αρχη κανει το παιχνιδι δυσκολο σαν wannabe roguelike, σαν να θελει να σε σκοτωσει για να πας στην αρχη να ανεβασεις το talent tree.
            Γενικα το παιχνιδι εχει καλο επιπεδο προκλησης στο normal και εχει και πιο δυσκολα επιπεδα δυσκολιας.

            Τα γραφικα ειναι πολυ ωραια και ισως το μεγαλο ατου του παιχνδιου, hand drawn αρκετα καλοσχεδιασμενα αλλα οπως ειπα σχετικα μικρη ποικιλια στα περιβαλλοντα.

            Εμενα μου πηρε ενα 10ωρο με 91% completion, εχει να φαρμαρεις lvl4 perks (καθε perk εχει 4 lvl) αλλα δεν βρισκω τον λογο. Γενικα δεν θα το προτινα μιας και υπαρχουν πολυ καλυτερες επιλογες, εκτος αν καποιος ειναι μεγαλος φαν του ειδους. Εγω το ειχα free απο Epic game store...

            Comment


            • Originally posted by nooto
              Παντως νομιζω τωρα που το παιζω πως εχω μια ιδεα γιατι δεν το εκαναν wide screen. Δεν ξερω οσοι το εχουν δει emulated ας με διορθωσουν αν δεν ισχυει.
              Δεν γνωρίζω σε βάθος για το θέμα, αλλά κυκλοφορεί αρκετό footage από fanmade mods του SM64 με κανονικό 16:9. Γενικά η προσπάθεια που έχει γίνει από απλούς φαν φαίνεται να ξεπερνάει την επίσημη δουλειά και εδώ και σε άλλες περιπτώσεις παιχνιδιών που αναπόφευκτα συγκρίνονται με full price remasters όπως στην περίπτωση του 3D AllStars, και όχι μόνο σε παιχνίδια της Νιντέντο.

              Η μισοδουλειά που έγινε στη συλλογή δεν με πείθει για αγορά. Ένα πιο πλήρες πακέτο που θα μου πέρναγε το μήνυμα πως καταβλήθηκε προσπάθεια, έστω σε στοιχειώδες επίπεδο 16:9 και 60fps και στα τρία παιχνίδια, θα με έσπρωχνε ευκολότερα στην αγορά. Ίσως τελικά ενδώσω και το πάρω, γιατί μιλάμε για 3 κλασικούς τίτλους, αλλά όπως λέω συνέχεια η Νιντέντο βρίσκεται σταθερά σε απογοητευτική τροχιά για εμένα.
              Last edited by Raf; 06-10-2020, 11:26 PM.

              Comment


              • Συμφωνω απολυτα απλα προσπαθω και εγω να καταλαβω το λογο που δεν εβαλαν το 16:9 δεδομενου οτι υπαρχει στο Sunshine. Τα PC ports τα εχω δει λιγο σε καποια video απλα σκεφτομουν καθως επαιζα μηπως δεν ειναι απλα μια αλλαγη σε μια γραμμη του κωδικα αλλα θελει λιγο παραπανω δουλεια (την οποια προφανως δεν ηθελαν να καταβαλουν ακομα και ελαχιστη αν ηταν).

                Ίσως τελικά ενδώσω και το πάρω
                Αν δεν εχεις παιξει τα παιχνιδια και για τον Α ή τον Β λογο δεν μπορεις να τα παιξεις αλλου, προσωπικα θεωρω οτι ειναι καλο πακετο ακομα και αν η κοστολογηση ειναι σε αυτη την τιμη. Μιλαω παντα συγκεκριμενα για την Nintendo που η οικονομικη της πολιτικη ειναι να παιρνει παιχνιδια του Wii U τυπου Pikmin 3 και Super Mario Bros U και να τα πουλαει full price. Σε συγκριση με αλλες εταιρειες οκ ας το αφησουμε καλυτερα, εδω η Activision εβγαλε τα Crash με κανονικο remaster στα 40 ευρω, η Activision...

                Comment


                • Originally posted by nooto View Post
                  Συμφωνω απολυτα απλα προσπαθω και εγω να καταλαβω το λογο που δεν εβαλαν το 16:9 δεδομενου οτι υπαρχει στο Sunshine. Τα PC ports τα εχω δει λιγο σε καποια video απλα σκεφτομουν καθως επαιζα μηπως δεν ειναι απλα μια αλλαγη σε μια γραμμη του κωδικα αλλα θελει λιγο παραπανω δουλεια (την οποια προφανως δεν ηθελαν να καταβαλουν ακομα και ελαχιστη αν ηταν).
                  Σωστά, το Sunshine δεν ήταν σε widescreen και το έκαναν. Ναι νομίζω ότι μπορεί κάλλιστα να είναι αυτό που λες ή ένας παρόμοιος τεχνικός λόγος.

                  Originally posted by nooto
                  Αν δεν εχεις παιξει τα παιχνιδια και για τον Α ή τον Β λογο δεν μπορεις να τα παιξεις αλλου, προσωπικα θεωρω οτι ειναι καλο πακετο ακομα και αν η κοστολογηση ειναι σε αυτη την τιμη. Μιλαω παντα συγκεκριμενα για την Nintendo που η οικονομικη της πολιτικη ειναι να παιρνει παιχνιδια του Wii U τυπου Pikmin 3 και Super Mario Bros U και να τα πουλαει full price. Σε συγκριση με αλλες εταιρειες οκ ας το αφησουμε καλυτερα, εδω η Activision εβγαλε τα Crash με κανονικο remaster στα 40 ευρω, η Activision...
                  Μόνο το Sunshine δεν έχω παίξει! Το SM64 στην έκδοση του DS και το Galaxy κανονικά στο Wii. Απλώς είναι Mario, κι αυτά τα παιχνίδια έχουν ένα άλλο βάρος. Ίσως είναι και η ιστορικότερη σειρά, κάτι που δίνει και το άλλωθι στη Νιντέντο να το τραβάει έτσι κι εγώ παρ' όλα αυτά να το σκέφτομαι.

                  Comment


                  • Ηταν ξεκαθαρα μια anniversary συλλογη γι αυτο κατανοω γιατι τα αφησαν ετσι. Αν καναν παραπαμνω δουλεια δε θα τα χρεωναν το ιδιο. Προσωπικα ειμαι ευχαριστημενος απο τη δουλεια που εγινε - σε επιπεδο emulation εχει γινει εξαιρετικη δουλεια θεωρω.

                    Για μενα τα οποια προβληματα ειναι των ιδιων των παιχνιδιων και δε θα αλλαζε η γνωμη μου αν ηταν 64 wide ή ετρεχε το sunshine σε 60 κι οχι 30. Για να διορθωσεις τα θεματα του 64 θες remake, η καμερα ειναι για τα μπαζα και ο Mario συχνα κανει περιττες κινησεις που μπορει να τον ριξουν στο κενο. Επισης πολλα αστερια ειναι γελοιωδως ευκολα για τα σημερινα δεδομενα και μερικες πιστες τις ξεπετας σε λιγα λεπτα. Θα μ αρεσε ενα remake βασισμενο στο 64 με τις πιστες λιγο πιο εξελιγμενες και να εχουν και μικρα μυστικα να βρεις οπως ηταν καποια moons στο Odyssey.

                    To Sunshine εχει ξεκαθαρα θεματα ελειπους Quality Assurance. Πολλα αστερια ειναι εκνευριστικα σε κακουργηματικο βαθμο. Το παιχνιδι γενικα ειναι ευχαριστο, οι πιστες ειναι σαφως μεγαλυτερες απο του 64 κι εχουν επιπλεον μυστικα να βρεις, τα blue coins. Αλλα ενω γενικα το πιχνιδι ειναι ευχαριστο συναντας καποια difficulty spikes που θες να το σπασεις. Αν μοαιναν στη λογικη να κανουν παρεμβασεις σ αυτα το παιχνιδι θα ηταν πραγατικα εξαιρετικο αλλα νομιζω παλι θα μιλαγαμε για remake.

                    Το να κανουμε συγκρισεις με το τι κανουν οι fans δεν εχει νοημα, στα PC τα communities χρονια κανουν δωρεαν mods που ειναι εκπληκτικα αλλα αυτο δε μπορουμε να απαιτουμε να επηρεαζει το πως λειτουργουν οι εταιριες.

                    ΥΓ: Το πηρα πιο πολυ για να παιξω Sunshine τελικα απολαυσα ξανα τα 64 και Galaxy. Το Sunshine δε ξερω ποτε και αν θα το τελειωσω. Αν βαζαν ενα save state εστω κατι θα γινοταν.

                    Do a barrel roll!

                    Comment


                    • Το να κανουμε συγκρισεις με το τι κανουν οι fans δεν εχει νοημα, στα PC τα communities χρονια κανουν δωρεαν mods που ειναι εκπληκτικα αλλα αυτο δε μπορουμε να απαιτουμε να επηρεαζει το πως λειτουργουν οι εταιριες.
                      Θα συμφωνούσα εάν μιλούσαμε για μια υπέρβαση όπως αυτές που κάνουν συχνά οι modders με τις ελευθερίες που έχουν σαν ανεξάρτητοι/παθιασμένοι φαν, ή έστω την απαίτηση να παραδώσει η Νιντέντο μια 3 σε 1 συλλογή με visual remakes παιχνιδιών Mario στα 60€, όπως ήταν το πρώτο All-Stars με 4 πολύ απλούστερους τεχνικά τίτλους. Αλλά εδώ μιλάμε για στοιχειώδη πράγματα που δεν μπήκαν στον κόπο να κάνουν, όπως δεν μπαίνουν στον κόπο να κάνουν αμέτρητα στοιχειώδη πράγματα που ζητά ο κόσμος σε επίπεδο παιχνιδιών/υπηρεσιών/hardware. Και βέβαια αυτό δεν μπορεί να ειδωθεί ανεξάρτητα από την απόφαση να διατεθεί για περιορισμένο χρονικό διάστημα, λες και είναι η ακαταμάχητη ευκαιρία αγοράς. Είναι βέβαια μια ελκυστική κυκλοφορία όπως και νά'χει, κι αυτό οφείλεται στη σημασία των τίτλων και μόνο, αλλά και μια που στέλνει το μήνυμα πως δεν καταβάλλεται η παραπάνω προσπάθεια.

                      Comment


                      • Αν καναν παραπαμνω δουλεια δε θα τα χρεωναν το ιδιο.
                        Αν και υπαρχουν εταιρειες που εχουν κανει πολυ πολυ περισσοτερα και τα εχουν χρεωσει πολυ λιγοτερο (MGS Legacy Collection, Kingdom Hearts Collection, Crash Collection, Spyro Collection, Masterchief Collection κλπ) εγω για να πω την αληθεια εχω πλεον αποδεχθει οτι η Nintendo θεωρει πως τα παιχνιδια της ειναι η αποκάλυψη του gaming και γι'αυτο δεν μπορει να χρεωνει οπως οι υπολοιποι. Αυτο το καταλαβαινεις και απο το ψηφιακο της καταστημα που σε αντιθεση με αλλες εταιρειες, εχουν ελαχιστα παιχνιδια απο το legacy τους και οταν μια τετοια συλλογη κυκλοφορει ειναι major event. Σου δινουν την αισθηση οτι σου πουλανε χρυσο και πρεπει να πεις και ευχαριστω που το εβγαλαν και το παιρνεις και μονο 60 ευρω.

                        Επισης προσωπικα ειμαι πολυ οk με την προσέγγιση "δεν θα πειραξω πολλα πραγματα" γιατι ηθελα να παιξω τα παιχνιδια χωρις καποια επεμβαση μηχανικα ή αισθητικα (πχ τα mods που αλλαζουν τα μοντελα των χααρακτηρων δεν μου αρεσουν και προτιμω που το 64 εχει την original low poly αισθητικη). Ομως, σε αυτες τις περιπτωσεις, που η προσεγγιση ειναι βγαζω το παιχνιδι οπως ηταν, περιμενεις μια κυκλοφορια που ειναι optimized στα σημερινα standards και για τα σημερινα setups. Ενα καλο παραδειγμα ειναι η συλλογη με τα Resident Evil (4,5,6), δηλαδη ο original τιτλος σε 1080p, στα 60 fps και με widescreen, recompiled και οχι emulated. Αυτο δεν ειναι "το δουλευω περισσοτερο", αυτο ειναι δινω το παιχνιδι σε μια μορφη που παιζει οπως πρεπει σε μια σημερινη τηλεοραση ξερω γω.

                        Τελος παντων, τωρα οτι και να λεμε εμεις (και ολος ο κοσμος δηλαδη) αυτοι δεν καταλαβαινουν τιποτα. Το ασχημο ειναι οτι πλασαρεται ως family friendly εταιρεια αλλα δεν ξερω αν εχουν αντιληφθει το ποσο anti-consumer ειναι. Εδω βγαζει ports του Wii U στο Switch full price και παει και τα κατεβαζει απο το Wii U store για να μην μπορεις να τα παρεις εκει και αν τα θες να αγορασεις το Switch. Δηλαδη δεν εχουν το θεο τους, τι να λεμε τωρα, ποιος αλλος κανει τετοια πραγματα? Να βγει δηλαδη το ps5 και να παει η Sony και να κατεβασει το spiderman για να μην μπορεις να παρεις στο ps4 και αν το θες φιλε παρε τη νεα κονσολα. Δεν θα γινοταν χαμος? Δηλαδη ειναι για ΝΤΟΜΑΤΕΣ οι ανθρωποι...

                        Anyway, δεν παραπονιεμαι γιατι δεν ειχα παιξει τα παιχνιδια και τελος παντων ηξερα τι αγοραζα. Ομως οτι δεν συμφωνω με την πολιτικη της Nintendo δεν συμφωνω και δεν μπορω να μην το σχολιασω.
                        Last edited by nooto; 07-10-2020, 02:57 PM.

                        Comment


                        • Εγώ αυτό που έχω αποδεχτεί εδώ και καμιά 15ετία, είναι πως η Nintendo βγάζει τις καλύτερες παιχνιδάρες και το θέμα λήγει εκεί. Στα υπόλοιπα (νοοτροπία, ψηφιακό μαγαζί, τιμολόγηση, προσβασιμότητα, κονσόλες, κλπ κλπ) είναι για πολλές σφαλιάρες.

                          PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                          Comment


                          • Originally posted by Phantom Duck View Post
                            Εγώ αυτό που έχω αποδεχτεί εδώ και καμιά 15ετία, είναι πως η Nintendo βγάζει τις καλύτερες παιχνιδάρες και το θέμα λήγει εκεί. Στα υπόλοιπα (νοοτροπία, ψηφιακό μαγαζί, τιμολόγηση, προσβασιμότητα, κονσόλες, κλπ κλπ) είναι για πολλές σφαλιάρες.
                            Αυτό ακριβώς πιστεύω κι εγώ

                            edit: βέβαια τα καλά της Νιντέντο δεν τελειώνουν αυστηρά εδώ, βλέπε την καινοτομία που φέρνει συνεχώς είτε με φορητές κονσόλες παλιότερα είτε με το υβρίδιο (που θεωρώ και την εξυπνότερη ιδέα hardware)
                            Last edited by Raf; 07-10-2020, 03:10 PM.

                            Comment


                            • Originally posted by Phantom Duck View Post
                              Εγώ αυτό που έχω αποδεχτεί εδώ και καμιά 15ετία, είναι πως η Nintendo βγάζει τις καλύτερες παιχνιδάρες και το θέμα λήγει εκεί. Στα υπόλοιπα (νοοτροπία, ψηφιακό μαγαζί, τιμολόγηση, προσβασιμότητα, κονσόλες, κλπ κλπ) είναι για πολλές σφαλιάρες.
                              Διαφωνω γιατι θεωρω οτι ολο αυτο το πακετο που ονομαζεις υπολοιπα, παιζει ρολο στο να κρατα ψηλα το brand value. Δειτε αλλες εταιριες που τα δινουν τσαμπα στο κοσμακη και τους φτυνουν. Ο κοσμακης δεν αξιζει να του χαριζεις τιποτα. Μετα σε εχει και δεδεμενο και γελαει κιολας με τη καταντια σου. Βλεπε SEGA πχ που εχει φτασει σε σημειο να διει τα παιχνιδια της τσαμπα σε κινητα και σε συλλογες με το τσουβαλι και δεν ασχολειται κανεις.
                              Do a barrel roll!

                              Comment


                              • Διαφωνω γιατι θεωρω οτι ολο αυτο το πακετο που ονομαζεις υπολοιπα, παιζει ρολο στο να κρατα ψηλα το brand value.

                                Το να εισαι anti-consumer, by default κρατα ψηλα το brand value. Θα μπορουσε να βγαλει το 64 σε 240p και να το πουλαει 1000 ευρω. Θα μπορουσε επισης να βγαζει ολα τα παιχνιδια της για limited time στα 1000 ευρω και οποιος προλαβε προλαβε. Εκει να δεις πως θα αυξανοταν το brand value. Η ερωτηση ειναι, εμενα σαν καταναλωτη, τι με νοιαζει το brand value της Nintendo? Χεστηκα για να πω την αληθεια.

                                Δειτε αλλες εταιριες που τα δινουν τσαμπα στο κοσμακη και τους φτυνουν.
                                Πρωτον και την Nintendo την εχουν φτυσει, οχι μια αλλα πολλες φορες. Την εποχη του SNES ηταν αυτες οι τακτικες που υποστηριζεις που την εκαναν να πεσει απο το No1 και στη συνεχεια να εξαφανιστει σχεδον μεχρι να φτασουμε στο Wii. Δευτερον, δεν ειπε κανεις να τα δινει τσαμπα, το να κατεβαζεις ομως παιχνιδια απο το store της προηγουμενης σου κονσολας για να τα ξαναπουλησεις full price στην νεα, ή το να πουλας full price emulated κυκλοφοριες και παραλληλα να τρεχεις στα δικαστηρια τον κοσμο που ασχολειται με το emulation, ή να βγαινεις και να λες οτι τα προιοντα μου ειναι αψογα και δεν υπαρχει drifting στα χειριστηρια μου, και ενα σωρο αλλα, σε κανουν το meme-καραγκιοζη της βιομηχανιας. Ειναι αλλο το ενα, αλλο το αλλο. Επισης τα προηγουμενα εχουν να κανουν με την ποιοτητα των προιοντων σου και την αξιοπιστια που εχεις ως εταιρεια. Τουλαχιστον οι εταιρειες που κανουν αυτο που λες, μπορουν να το στηριξουν κιολας λογω της ποιοτητας που παρεχουν μεσω των προιοντων και των υπηρεσιων τους. Δεν κανουν τετοια καραγκιοζιλικια .

                                Ο κοσμος θα τους γυρισει την πλατη καποια στιγμη, δεν θα υποστηριζει μια ζωη την παρανοια τους.
                                Last edited by nooto; 07-10-2020, 05:42 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X