Σαφώς και το Ocarina of Time και κάθε 3D zelda είχε καλύτερες μάχες για έναν και μόνο λόγο: δε σε περιόριζαν σε ένα μικρό κομμάτι οθόνης και δε διέκοπταν τη δράση του παιχνιδιού. Ήταν κομμάτι της περιπλάνησης και του συνολικού gameplay, όχι ξεχωριστό. Για μένα αυτή το ξέκομμα των μαχών από το σύνολο του παιχνιδιού είναι λάθος, όχι κάτι που με επηρέασε ιδιαίτερα αλλά σίγουρα κάτι που δε θα ήθελα.
Όπως και να έχει όμως, η διάρκειά τους είναι πολύ μικρή και αν μάθεις λίγο να παίζεις τις βγάζεις κυριολεκτικά σε ελάχιστα δευτερόλεπτα. Εγώ έκανα ελάχιστες μάχες, τις περισσότερες για να μαζέψω fangs (όταν τα ήθελα) και για να βρίσκω τα τέρατα τη νύχτα.
Όπως και να έχει όμως, η διάρκειά τους είναι πολύ μικρή και αν μάθεις λίγο να παίζεις τις βγάζεις κυριολεκτικά σε ελάχιστα δευτερόλεπτα. Εγώ έκανα ελάχιστες μάχες, τις περισσότερες για να μαζέψω fangs (όταν τα ήθελα) και για να βρίσκω τα τέρατα τη νύχτα.

). Το θέμα δεν είναι το πόσο τεχνικές είναι οι μάχες αλλά το πόσο εμποδίζουν την ομαλή ροή του gameplay. Έτσι όπως είναι στο Okami, ο παίχτης αναγκάζεται να μπει σε μία διαφορετική διαδικασία όταν πρόκειται να μπλέξει με μία μάχη, η οποία τον αποκόπτει τελείως από τη δράση και την περιπλάνηση.
, 9/10 φορές γινόντουσαν λούηδες (τουλάχιστον εγώ αυτό κάνω) και αυτό από μόνο του υποδηλώνει αποτυχία στο συγκεκριμένο τομέα. Τέλος πάντων δε χάθηκε ο κόσμος για τις μάχες, (ευτυχώς είναι προαιρετικές) κατά τ? άλλα το παιχνίδι είναι πάρα πολύ καλό και αηδιαστικά πανέμορφο, απλά οι μάχες στο σύνολό τους (presentation & battle system) είναι ευδιάκριτα η μόνη παραφωνία τους παιχνιδιού.
Comment