Announcement

Collapse
No announcement yet.

I just finished

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Σαφώς και το Ocarina of Time και κάθε 3D zelda είχε καλύτερες μάχες για έναν και μόνο λόγο: δε σε περιόριζαν σε ένα μικρό κομμάτι οθόνης και δε διέκοπταν τη δράση του παιχνιδιού. Ήταν κομμάτι της περιπλάνησης και του συνολικού gameplay, όχι ξεχωριστό. Για μένα αυτή το ξέκομμα των μαχών από το σύνολο του παιχνιδιού είναι λάθος, όχι κάτι που με επηρέασε ιδιαίτερα αλλά σίγουρα κάτι που δε θα ήθελα.

    Όπως και να έχει όμως, η διάρκειά τους είναι πολύ μικρή και αν μάθεις λίγο να παίζεις τις βγάζεις κυριολεκτικά σε ελάχιστα δευτερόλεπτα. Εγώ έκανα ελάχιστες μάχες, τις περισσότερες για να μαζέψω fangs (όταν τα ήθελα) και για να βρίσκω τα τέρατα τη νύχτα.

    Comment


    • κι εμένα αυτό με ενοχλούσε παλιά στα jrpg.
      πάντως εγώ έκανα συνέχεια μάχες γιατί τις γούσταρα.και κάτι ακόμα.στο ΟοΤ όλες οι μάχες είναι σε ασφυκτικά μικρά dungeons και όχι στις τεράστιες πεδιάδες του Okami όπου εκεί λαμβάνουν χώρα και όλα τα υπόλοιπα στοιχεία του παιχνιδιού.οπότε άμα σε άφηνε ελεύθερο σε τέτοιους χώρους θα γινόταν χαοτική η ροή του παιχνιδιού.
      Carpe diem

      Comment


      • Το Οκαμι εμενα με κουρασε μονο λογω των μαχων. Τις βρηκα τραγικες.
        Ναι, τα Ζελντα εκει υπερτερουν με διαφορα. Οι μαχες σε τετοια παιχνιδια πρεπει να ναι flexible και να τελειωνουν γρηγορα.
        Γενικα στο ειδος δεν πιστευω πως υπαρχουν τιτλοι με καλες μαχες. Το θεμα ειναι τουλαχιστον να μη σε κουραζουν, πραγμα που το Οκαμι δεν καταφερε για εμενα.

        Comment


        • τουλάχιστον οι μάχες του είναι προαιρετικές.εκτός κι αν ήθελες οπωσδήποτε να πάρεις τα 3 τελευταία stray beads.
          Carpe diem

          Comment


          • Συμφωνώ με τον xenov (το είπα και εγώ εξάλλου ). Το θέμα δεν είναι το πόσο τεχνικές είναι οι μάχες αλλά το πόσο εμποδίζουν την ομαλή ροή του gameplay. Έτσι όπως είναι στο Okami, ο παίχτης αναγκάζεται να μπει σε μία διαφορετική διαδικασία όταν πρόκειται να μπλέξει με μία μάχη, η οποία τον αποκόπτει τελείως από τη δράση και την περιπλάνηση.

            Παρόλα αυτά δεν είναι τόσο τραγικές ή κουραστικές. Όλες είναι προεραιτικές και μπορείς να τερματίσεις το παιχνίδι χωρίς να κάνεις καμία μάχη, πέραν των αναγκαστικών. Υπάρχει φυσικά και η δυνατότητα να κάνεις escape. Εν ολίγοις δε θεωρώ τις μάχες λόγω να παρατήσει κάποιος το παιχνίδι .

            Comment


            • τι να πω;μάλλον είμαι μεγαλύτερο fanboy του Okami απ'ότι νόμιζα.
              Carpe diem

              Comment


              • Τελειωσα το Lost:Via Domus...Eνταξει παιχνιδαρα .Απο το χειροτερο παιχνιδια που εχω παιξει αυτη την γενια με ΧΙΛΙΑΔΕΣ ελαττωματα,το τερματισα μονο και μονο επειδη ειμαι Lost fan και εχει ενδιαφερουσα ιστορια με καλουτσικο twist στο τελος.

                Comment


                • Ε δε τίθεται κανένα θέμα σύγκρισης των μαχών του Zelda με αυτών του Okami.
                  Δεν είναι μόνο το ότι στο Okami οι μάχες δεν είναι flexible, (αν και γίνεται ιδιαίτερα κουραστικό μετά από ένα σημείο και δε καταλαβαίνω γιατί τις έκαναν έτσι) οι μάχες του Zelda είναι πολύ πιο πολύπλοκες και πολυμορφικές, αποφυγές ανά πάσα κατεύθυνση, πολλά διαφορετικά χτυπήματα με το σπαθί (ευθεία επίθεση, πλάγια επίθεση κλπ), συν τα υπόλοιπα αντικείμενα. Από την άλλη το Okami, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, βαδίζει στη τακτική timing, (στους δυσκολότερους εχθρούς) button mashing/ brush, η οποία είναι πολύ ?οριζόντια? και γρήγορα καταντάει αδιάφορη.

                  Είμαι σίγουρος πως όσοι έπαιξαν το παιχνίδι, όταν έτρεχαν στα λιβάδια του overworld και αντίκριζαν αυτές τις πράσινες κουβέρτες , 9/10 φορές γινόντουσαν λούηδες (τουλάχιστον εγώ αυτό κάνω) και αυτό από μόνο του υποδηλώνει αποτυχία στο συγκεκριμένο τομέα. Τέλος πάντων δε χάθηκε ο κόσμος για τις μάχες, (ευτυχώς είναι προαιρετικές) κατά τ? άλλα το παιχνίδι είναι πάρα πολύ καλό και αηδιαστικά πανέμορφο, απλά οι μάχες στο σύνολό τους (presentation & battle system) είναι ευδιάκριτα η μόνη παραφωνία τους παιχνιδιού.
                  There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                  Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                  Comment


                  • Το θέμα όμως (και πρέπει να μην το ξεχνάμε) είναι ότι οι μάχες είναι ένας δευτερεύοντας παράγοντας του παιχνιδιού και μπορεί κάποιος να μην ασχοληθεί καν με την καταπολέμηση κάποιων εχθρών.

                    Εμένα με έπιανε κλειστοφοβία στις μάχες. Εκεί που κινιόσουν σε μεγάλους χώρους, βρίσκεις ξαφνικά τον εαυτό σου κλεισμένο σε ένα μικρό κύκλο ξεκομμένος τελείως όχι μόνο από το free roaming του τίτλου αλλά και από την εικόνα του περιβάλλοντα χώρου. Δυσκολεύτηκα να συνηθίσω αυτούς τους κόκκινους τοίχους με τα ιαπωνικά . Τέλος πάντων, οι μάχες ΙΜΗΟ είναι το λιγότερο, ξεπερνιούνται πολύ γρήγορα και στην τελική δεν αποτελούν βασικό κομμάτι του τίτλου. Οι boss battles κινούνται σε τελείως διαφορετικά επίπεδα και η λογική τους αγγίζει τη λογική των boss battles των Zelda, ντυμένες όμως με έξυπνες...πινελιές .

                    Loggo που είσαι;

                    ΥΓ: Loggo loggo αλλά ο Link και η Zelda σταθερά στην υπογραφή. Κρίση ταυτότητας;

                    Comment


                    • Χμ, συμφωνώ ότι σε ένα Action/Adventure υπάρχουν παράγοντες που μετράνε περισσότερο απ? ότι το σύστημα μάχης και οι μάχες στο σύνολό τους, μάλιστα στους συγκεκριμένους τομείς, η αλήθεια είναι το Okami τα καταφέρνει περίφημα. Αλλά σαν action/adventure, το πρώτο συστατικό του genre (action) παίζει κι αυτό το ρόλο του και καλό είναι να είναι όσο ποιοτικότερο γίνεται, παρόλα αυτά συμφωνώ στη βάση των όσων λες. Άλλωστε και το Zelda στην Action μεριά του, έχει κι αυτό τις αδυναμίες του.

                      ΥΓ: Προτιμάς να βάλω κάνα καμπινέ, όχι πες μου δηλαδή.
                      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                      Comment


                      • teliosa to bourne conspiracy sto 360 ke pira ola ta achievements tou

                        Comment


                        • ΥΓ: Προτιμάς να βάλω κάνα καμπινέ, όχι πες μου δηλαδή. [/b]
                          Δεν μπορείς να φανταστείς τι γαμάτη ιδέα μου έβαλες στο μυαλό. WC contest . Ποιο G.O. member έχει την πιο ωραία τουαλέτα xD .

                          Πάντως αναλύσαμε σε τραγικό βαθμό το σύστημα μάχης του Okami. Πόσο παιχτουρες μπορεί να είμαστε για να μένουμε σε τέτοια σημεία και να τα αναλύουμε εις βάθος .

                          ΥΓ: αυτό με τις τουαλέτες πρέπει να γίνει.

                          Comment


                          • ΤΟ ΟΚΑΜΙ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΧΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΙΟ ΑΠΛΕΣ ΜΑΧΕΣ!!!!!ΤΕΛΟΣ!!! !!!
                            B) B) B) B) B) B)

                            ουφ!!!!τα 'πα και ξαλάφρωσα.!συνεχίστε παρακαλώ εντός θέματος γιατί θα ξανασχολιάσω,δεν μπορώ.
                            Carpe diem

                            Comment


                            • lost odyssey!!! level ομαδας 56 στις 60 ωρες . Τελικα αφησα τα τελευταια achievements και μολις το τελειωσα...μου αρεσε παρα πολυ και γενικα πιστευω οτι το ολο συμπαν του τιτλου εχει και αλλα να δωσει . Μια πραγματικα καλη και ολοκληρωμενη προταση για τους φιλους του ειδους ( παρα τις καποιες παραφωνιες ) με εκπληκτικες στιγμες . Τωρα χαλαρωση

                              Προς Evans : Ξαναπιαστω!!!!!!!& #33;

                              Comment


                              • Προς Evans : Ξαναπιαστω!!!!!!!& #33;[/b]
                                Άσε με να πάω διακοπές και να ξεκολλήσω λίγο από το κάψιμο (κυριολεκτικό και μεταφορικό) και θα το ξαναπιάσω με το που γυρίσω ;) .

                                Γενικά μετά από αυτά που παίζω τώρα θα βάλω στη σειρά κάποια JRPGs που έχω αφήσει. Συγκεκριμένα:

                                Lost Odyssey
                                Fire Emblem Radiant Dawn
                                Persona 3 (ίσως)

                                Comment

                                Working...
                                X