Announcement

Collapse
No announcement yet.

Halo: Reach

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ανάλυση του MP video!


    Καλά αυτα τα armor abilities πρέπει να είναι ολα τα λεφτά!
    Επαθα πλάκα με το lock down λέμε.
    I attack sharks
    when i smell them bleed
    I dont go swimming
    water just wants to be around me.

    Comment


    • Θυμάμαι όταν άνοιξα το thread και όλοι έκραζαν, και τι θα γίνει το franchise, και το Halo θα το ξεσκίσουν, και είναι χαζό και έχει κακό σενάριο και είναι αστείο...

      Comment


      • Haters will hate αυτο ξερω εγω
        Do a barrel roll!

        Comment


        • Yeah baby Halo forever.

          Edit:

          Comment


          • Reach Reach Reach Reach Reach....

            Comment


            • Πληροφορίες σχετικές με το matchmaking του Reach :

              Comment


              • Πολυ ωραιες οι προσθηκες και βολικες, αλλα εκτος και αν εχουν κανει καποια σοβαρη αλλαγη στο netcode το πλεονεκτημα που εχει ο παικτης οταν εκτελει καθηκοντα host παραμενει, καλυτερα λοιπον να διαθεσουν και μερικους πορους για dedicated server support που να προοριζονται για prive ματσακια εστω οπως εχει κανει η ΕΑ ( http://twitter.com/OfficialBFBC2/status/4995414053 ) , τοσα λεφτα εχουν βγαλει ......

                Καποιες πληροφοριες παραπανω για το host advantage http://www.mlgpro.com/forum/showthread.php?t=141121 http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=8455638

                Το 2ο link εξηγει για ποιον λογο δεν θα εξυπηρετουσε το μοντελο του dedicated server, παρολαυτα το ποστ ειναι αρχαιο και πιστευω αυτος που το εγραψε εφαγε την γλωσσα του οταν βγηκε επιτελους το halo 3 και προσπαθησε να παιξει big team slayer, οι ιδεες του recon number 54 ειναι πολυ καλες ομως και νομιζω οτι ηρθε ο καιρος επιτελους για να υλοποιηθουνε ωστε να εξελιχθει το παιχνιδι και η υπηρεσια που της πληρωνουμε χαρατσι καθε τοσο και λιγακι.

                Comment


                • Νέες εικόνες
                  En attendant, et en espérant surtout, une grosse présentation à l'E3 2010, Halo Reach fait le plein d'artworks, avec tout de même au milieu trois images de gameplay de belle qualité. Sortie prévue pour la fin de l'année.



                  Comment


                  • Όσοι έχουμε το ODST πως θα γίνει να μπούμε στη beta του Reach;Δεν βρήκα μέσα κάποιον κωδικό ή κάτι τέτοιο.Όποιος ξέρει ας με διαφωτίσει.
                    Carpe diem

                    Comment


                    • Απλά θα μπαίνεις από το κύριο μενού..

                      Comment


                      • Του ODST;
                        Carpe diem

                        Comment




                        • Comment


                          • Νεες πληροφορίες για το MP
                            1. The FOV is 78 degrees in Reach, Halo 3 was about 60 degrees.
                            2. At the basic level, you move slower than the Chief (not including Sprint).
                            3. Jump heights are "a little more realistic." It's a little more grounded.
                            4. Lunge range is shorter than it was in Halo 3, but it's not really noticeable.
                            5. It takes two melees to kill a player: one to take down the shields, the other to kill.
                            6. You are not invulnerable when carrying out an assassination animation - you can still be killed.
                            7. Five headshots to kill someone with the DMR, five headshots to kill someone with the magnum. Differences between the guns are mainly rate of fire, accuracy, and range. The DMR fires more slowly but it can reach you from farther away. The range of the magnum "plays right outside ideally AR range": magnum a very skilled user can take down a guy with an AR.
                            8. Frags are more dangerous in Reach, they're more scattered on the map. Less grenade spam than in Halo 3. Larger blast radius.
                            9. As others have mentioned, you can shoot grenades and have them explode.
                            10. The grenade arc in Reach is different from Halo 3. It's not that much of a difference, but "you're going to have to relearn some stuff." If you're sprinting and you throw a grenade, you'll throw it farther.
                            11. Secondary fire on the grenade launcher
                            12. You "gotta be trying to hurt yourself" to receive fall damage in Reach. The stun is back if you hit the ground hard.
                            13. For health and shields, it'll take a longer time than in Halo 3 for them to recharge. Health also recharges, but it recharges "at thresholds." If you're about to die, your health is going to regenerate so that a single scratch is not going to kill you, but you'll still have to go out and search for health packs.
                            14. Health and shields on Elites and Spartans are different. Elites are larger, so they have more health and more shields. The time it takes to kill an Elite with the AR on the open battlefield is very close to that of a Spartan. It takes 6 DMR headshots to kill an Elite.
                            15. The beta will only feature on Spartan Spartan whereas the final product may feature on Elite Elite as well.
                            16. Player encounters in REACH will be longer than it was in Halo 3.
                            17. Almost everything that is coming back from Halo 3 has been tweaked in some way.
                            18. There have been changes made to the sword combat.
                            19. In regards to sandbox changes, there is no "uber weapon." There is no particular load-out that dominates all the rest.
                            20. As I suspected, there are no Spikers or SMGs in Reach.
                            21. Aim Assist is on a "for weapon setting."
                            22. Sniper is "even more of a weapon for adults."
                            I attack sharks
                            when i smell them bleed
                            I dont go swimming
                            water just wants to be around me.

                            Comment


                            • πολυ μαρεσουν οι αλλαγες, αντε να δουμε και την beta

                              Τα παρακατω scan σκεφτομουνα να τα βαλω στο αντιστοιχο thread του retro section αλλα εκει συνηθως μπαινουν βιντεο και δεν πεφτει πολλη συζητηση οπως και στο favorite vg music thread, πιστευω εδω θα τους δωθει η σημασια που τους αξιζει













                              μια μηχανη του χρονου ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

                              Comment


                              • Πολύ καλές οι αλλαγές και οι μικρο-ρυθμίσεις.

                                Μου αρέσει ιδιαίτερα το

                                13. For health and shields, it'll take a longer time than in Halo 3 for them to recharge. Health also recharges, but it recharges "at thresholds." If you're about to die, your health is going to regenerate so that a single scratch is not going to kill you, but you'll still have to go out and search for health packs.


                                ..μα δε κατάλαβα αυτό

                                16. Player encounters in REACH will be longer than it was in Halo 3.

                                Comment

                                Working...
                                X