Announcement

Collapse
No announcement yet.

Identify the Screenshot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • belmont
    replied
    Είναι το Dragon Warrior Monsters. Πολύ καλό παιχνιδάκι. Ας συνεχίσει όποιος θέλει.

    Leave a comment:


  • Scatman
    replied
    Dragon Warrior Monster 1 ή Dragon Quest Monsters: Terry's Wonderland στην Jap , spin off της σειρας.

    Aυτο και το 2 εχουν remake-αριστει πριν χρονια στο Psx (σαν Dragon Quest Monsters 1+2) και δυστυχως δεν ηρθε δυση μερια. Aρκετα συμπαθητικο...

    Αυτο δεν ειναι?

    Leave a comment:


  • akisz001
    replied
    Θα έλεγα Crystalis, αλλά δεν πρέπει να είναι αυτό...Μήπως Dragon Warrior;

    Leave a comment:


  • belmont
    replied
    [attachmentid=2]Άλλο ένα από Gameboy. Για να δούμε...

    Leave a comment:


  • Hipster Luffy
    replied


    Leave a comment:


  • belmont
    replied
    Τέσπα να εικόνα,από gbc:


    --ΕDIT--
    είναι, είναι ;)
    [/b]
    Shantae. Μαζί με τα Harry Potter,Alone in the Dark και Metal Gear ίσως ότι καλύτερο από οπτικής άποψης έχει δώσει η κονσόλα.

    Leave a comment:


  • McSolid
    replied
    .................λολ, δικιο εχει ο δικος μου, ειναι πραγματι απο MegaDrive!!! Ξεscuse με κολλητε, το google τα εχει παιξει.... ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ NOOBAΣ!!!!......με την καλη εννοια παντα...

    (πω, ειναι μια ξανθια στο ξενοδοχειο και μου κανει κολπα, δε θα αντεξω...γμτ, και ειναι και ενα νινι...καραβια που λενε....ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....δεν αντεχω λεμε...)

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Δεν κρατιέμαι...Είναι παιχνιδάρα.

    Leave a comment:


  • akisz001
    replied
    Τέσπα να εικόνα,από gbc:


    --ΕDIT--
    είναι, είναι ;)

    --ΕDIT#2--

    Shantae. Μαζί με τα Harry Potter και Metal Gear ίσως ότι καλύτερο από οπτικής άποψης έχει δώσει η κονσόλα.[/b]
    Θα έλεγα και τα DK 2001,F-1 WGP & Donald Duck. Μάλιστα ετοιμάζονταν και Duke Nukem fps για gbc.
    Τελικά δεν προχώρησε, αλλά αντ΄αυτού βγήκε ένα μέτριο 2d side-scroller . To fps κυκλοφόρησε στο gba.
    Σωστός ο belmont,συνεχίζεις.

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Το ΟΚ καλύτερα να το αποφεύγουμε μιας και γεμίζει το θέμα με "Ναι","Σωστός" κτλ...Ας το δίνουμε με ΕDIT.Με συγχωρείς.
    Επιμένω πως είναι από MegaDrive

    Screen

    NES

    Leave a comment:


  • McSolid
    replied
    Aν και δεν εδωσα ΟΚ κυριε ΠΑΙΧΤΟΥΡΑ, δικαιολογησαι λογω προτερου εντιμου βιου!!!! Αλλα ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ NES Η ΕΙΚΟΝΑ!!!! ΑΣΧΕΤΕ!!! NOOBA!!!!! Θα φας PK ΠΑΤΕΡ!!!!!!!! lolololololololol

    Leave a comment:


  • akisz001
    replied
    F1-Race ;

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Snake Rattle n Roll.
    Kαι για Mega Drive αν κρίνω από τη φωτογραφία.

    Λοιπόν racing από τα λίγα.Και τετραπλόοοοοο,που έλεγε τότε η διαφήμιση.


    EDIT:
    We have a winner!!!

    Leave a comment:


  • McSolid
    replied


    ...ανετα...

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Yup.

    Leave a comment:

Working...
X