Announcement
Collapse
No announcement yet.
Identify the Screenshot
Collapse
X
-
Dragon Warrior Monster 1 ή Dragon Quest Monsters: Terry's Wonderland στην Jap , spin off της σειρας.
Aυτο και το 2 εχουν remake-αριστει πριν χρονια στο Psx (σαν Dragon Quest Monsters 1+2) και δυστυχως δεν ηρθε δυση μερια. Aρκετα συμπαθητικο...
Αυτο δεν ειναι?
Leave a comment:
-
Θα έλεγα Crystalis, αλλά δεν πρέπει να είναι αυτό...Μήπως Dragon Warrior;
Leave a comment:
-
Shantae. Μαζί με τα Harry Potter,Alone in the Dark και Metal Gear ίσως ότι καλύτερο από οπτικής άποψης έχει δώσει η κονσόλα.Τέσπα να εικόνα,από gbc:

--ΕDIT--
είναι, είναι ;)
[/b]
Leave a comment:
-
.................λολ, δικιο εχει ο δικος μου, ειναι πραγματι απο MegaDrive!!! Ξεscuse με κολλητε, το google τα εχει παιξει.... ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ NOOBAΣ!!!!......με την καλη εννοια παντα...
(πω, ειναι μια ξανθια στο ξενοδοχειο και μου κανει κολπα, δε θα αντεξω...γμτ, και ειναι και ενα νινι...καραβια που λενε....ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....δεν αντεχω λεμε...)
Leave a comment:
-
Τέσπα να εικόνα,από gbc:

--ΕDIT--
είναι, είναι ;)
--ΕDIT#2--
Θα έλεγα και τα DK 2001,F-1 WGP & Donald Duck. Μάλιστα ετοιμάζονταν και Duke Nukem fps για gbc.Shantae. Μαζί με τα Harry Potter και Metal Gear ίσως ότι καλύτερο από οπτικής άποψης έχει δώσει η κονσόλα.[/b]
Τελικά δεν προχώρησε, αλλά αντ΄αυτού βγήκε ένα μέτριο 2d side-scroller . To fps κυκλοφόρησε στο gba.
Σωστός ο belmont,συνεχίζεις.
Leave a comment:
-
Aν και δεν εδωσα ΟΚ κυριε ΠΑΙΧΤΟΥΡΑ, δικαιολογησαι λογω προτερου εντιμου βιου!!!! Αλλα ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ NES Η ΕΙΚΟΝΑ!!!! ΑΣΧΕΤΕ!!! NOOBA!!!!! Θα φας PK ΠΑΤΕΡ!!!!!!!! lolololololololol
Leave a comment:
-
Snake Rattle n Roll.
Kαι για Mega Drive αν κρίνω από τη φωτογραφία.
Λοιπόν racing από τα λίγα.Και τετραπλόοοοοο,που έλεγε τότε η διαφήμιση.

EDIT:
We have a winner!!!
Leave a comment:


NES

Leave a comment: