Announcement

Collapse
No announcement yet.

PSN Hack Thread

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Subzero συγνώμη αλλά δεν σε καταλαβαίνω.

    Αφού όπως λες παρακολούθησες το thread τότε είδες ότι όλα σχεδόν τα μέλη του φορουμ έχουν κράξει την σονυ με εξαίρεση εμένα που δεν έγραψα τίποτα λόγω έλλειψης χρόνου.

    Δεν είναι λανθασμένα τα όσα λες,αλλά τα λες σε λάθος άτομα.Αν απευθυνόσουν σε τίποτα sony fanboys θα το καταλαβαινα.

    Επίσης διαφωνώ με την λογική πως αν κατεβάσεις το τζάμπα παιχνίδι δίνεις συγχωροχάρτι στην σονυ ή έστω αγνοείς τα λάθη που έχει κάνει.

    Όσον αφορά το τραγικοί που λες,εγώ δεν του έδωσα σημασία αλλά θεωρώ φυσιολογικό κάποιος να εκνευριστεί.

    Εννοείται πως όλα τα γράφω φιλικά και χωρίς διάθεση για flame αλλά όπως και να το κάνουμε το ύφος σου είναι κομματάκι απότομο.


    Tidy!

    Do not blame me.Blame yourself or God.
    In Matsuno we trust.

    Comment


    • ωραια και τι σχεση εχει η συμπεριφορα μας σαν καταναλωτες απο εδω και περα με το οτι συζηταμε η διακωμωδουμε την οποια κατασταση και την συμπεριφορα της σονυ μετα την επιθεση σε αυτο το thread? με λιγα λογια απο που εβγαλες το συμπερασμα οτι δεν μας πειραξε η υποκλοπη δεδομενων και μας λες και τραγικους? που ειναι το κακο που συζηταμε για το τι θα προσφερει η σονυ για να μπαλωσει τη ζημια στην αξιοπιστια της? και θα ητανε ποιο επικοδομητικο να καθομαστε σε 10χρονα και να την κραζουμε? αληθεια ε??
      Μα όταν λες ότι δεν μπορείς να κάνει διαδήλωση (που όντως δεν μπορείς), το μόνο που σου μένει είναι το κράξιμο και το να της ρίξεις άκυρο στις αγορές.
      Κακό δεν είναι να συζητάς για την αποζημίωση που δικαιούσαι να πάρεις (οχι δεν σου κάνουν χάρη). Αυτό που εγώ βλέπω τραγικό είναι το να συζητάς για το αν τα 5 ποθ θα σου αφήσουν να επιλέξεις 2 είναι καλά παιχνίδια και ποια θα είναι. Εκτός αν θεωρείς ότι είναι σοβαρή βάση αυτή για να συζητήσουμε για αποζημίωση. Εγώ την βλέπω γελοία, εξήγησα και το λόγο, και για αυτό είπα ότι είναι τραγικό να το συζητάμε. Γιατί όταν σε περνάνε για κοροϊδο και δεν τους κράξεις, στο τέλος θα πρέπει να τους πεις και ευχαριστώ.
      Τώρα αν εσύ θεωρείς ότι αυτή η αποζημίωση που έχουν ανακοινώσει είναι λογική τότε απλά βλέπουμε τελειως διαφορετικά κάποια πράγματα.

      επισης θελω να σε δω ΤΩΡΑ ομως να διαγραψεις ολα σου τα στοιχεια απο το facebook ωχ! τι κριμα δεν μπορεις και να θελες, επιπλεον θελω να σε δω να ανοιξεις νεο μετωπο κατα της προστασιας προσωπικων δεδομενων η το λιγοτερο να σε δω μελος καποιας αρμοδιας οργανωσης
      Καταρχήν δεν ξέρεις αν έχω facebook και πως το χρησιμοποιώ. Από εκεί και πέρα στο είπα και πριν. Εσύ λες ότι το fb κλέβει τα προσωπικά σου δεδομένα όπως κι εγώ λέω ότι οι δίδυμοι πύργοι δεν πέσαν από τα αεροπλάνα. Κι εγώ σε πιστεύω κι εσύ μπορεί να πιστεύεις εμένα το θέμα είναι ότι αποδείξεις δεν έχουμε. Γιατί εντάξει στα λόγια λέμε ότι το fb κλέβει αλλά υπάρχει κάποιο περιστατικό να το αποδεικνύει; Γιατί στην περίπτωση της Sony είναι επιβεβαιομενο από την ίδια ότι έχουν κλαπεί στοιχεία εκατομμυρίων χρηστών.
      Έτσι και αλλιώς πάντως προσωπικά για το όλο θέμα δεν έδωα τόσο πολύ σημασία στα προσωπικά δεδομένα (όχι ότι δεν είναι πάρα πολύ σημαντικό και αυτό), όσο για τις πιστωτικές.

      με το να κραξεις δεν βγαινει τιποτα, εδω μεσα σε περιπτωση που δεν το καταλαβες πανω απο ολα ειμαστε gamers και αν εισαι gamer δεν ειναι και οτι καλυτερο να βλεπεις μια εταιρια που σου προσφερει χρονια διασκεδαση να παθαινει τετοιο στραπατσο, ειτε την λενε σονυ ειτε sega ειτε nintento ειτε microsoft, επισης οποιος πιστευει οτι οποιαδηποτε αλλη εταιρεια απο τις παραπανω ητανε στην θεση της σονυ οτι θα αντιδρουσε καλυτερα και θα εδειχνε καλυτερη αντιμετωπιση στους καταναλωτες ειναι γελασμενος
      Nαι ως gamer μιλάω και εγώ. Αν ήταν η Microsoft σου λέω ότι θα σε αντιμετώπιζε χειρότερα. Το θέμα είναι να καταλάβει η Σονυ και η κάθε σονυ ότι είναι υποχρεωμένη να σε σέβεται. Δεν σου κάνει χάρη. Ε λοιπόν η σονυ με τη στάση της πριν και μετά το χακαρισμα δείχνει ότι δεν σε σέβεται και σε αντιμετωπίζει για θύμα. Για αυτό το λόγο βρίσκω τραγικό να μιλάμε για 2 παιχνίδια που θα μπορούσαμε πολύ εύκολα να πάρουμε και μόνοι μας.

      Comment


      • ο χαραχτηρισμος ειναι απλα το κερασακι στη τουρτα φιλε deus , το ολο στυλακι ηταν το θεμα, που ηταν του τυπου ''μαγκες ειστε κοροιδα, ασχολειστε με πιπες ψιχουλα, κραξτε τη σονυ βγειτε στους δρομους , διαμαρτηθειτε καντε μποηκοταζ επειδη ετσι πρεπει και επειδη το λεω εγω αλλιως ειστε και τραγικοι ''

        edit τωρα ειδα το νεο post

        Τώρα αν εσύ θεωρείς ότι αυτή η αποζημίωση που έχουν ανακοινώσει είναι λογική τότε απλά βλέπουμε τελειως διαφορετικά κάποια πράγματα.
        καλυτερα να ξαναδιαβασεις τα posts πριν το δικο σου πριν βγαλεις δικα σου συμπερασματα και λαθος και ολας, επισης αλλο υφος ειχε το thread μερικα posts πριν γραψεις και αλλου πας την κουβεντα τωρα, αν εγραφες σε αυτο τον τονο και με αυτη την βαση απο την αρχη δεν θα χρειαζοτανε να μπει κανενας σε αντιπαραθεση μαζι σου, γιατι πολυ απλα λιγο πολυ συμγωνουμε ολοι, οι χαραχτηρισμοι λοιπον κομμενοι γιατι παραγνωριστηκαμε

        Comment


        • Originally posted by Deus View Post
          Subzero συγνώμη αλλά δεν σε καταλαβαίνω.

          Αφού όπως λες παρακολούθησες το thread τότε είδες ότι όλα σχεδόν τα μέλη του φορουμ έχουν κράξει την σονυ με εξαίρεση εμένα που δεν έγραψα τίποτα λόγω έλλειψης χρόνου.

          Δεν είναι λανθασμένα τα όσα λες,αλλά τα λες σε λάθος άτομα.Αν απευθυνόσουν σε τίποτα sony fanboys θα το καταλαβαινα.

          Επίσης διαφωνώ με την λογική πως αν κατεβάσεις το τζάμπα παιχνίδι δίνεις συγχωροχάρτι στην σονυ ή έστω αγνοείς τα λάθη που έχει κάνει.

          Όσον αφορά το τραγικοί που λες,εγώ δεν του έδωσα σημασία αλλά θεωρώ φυσιολογικό κάποιος να εκνευριστεί.

          Εννοείται πως όλα τα γράφω φιλικά και χωρίς διάθεση για flame αλλά όπως και να το κάνουμε το ύφος σου είναι κομματάκι απότομο.
          Μέχρι σήμερα δεν είχα γράψει τίποτα ακριβώς επειδή τα όσα είχαν γραφτεί ήταν λογικά με βάση τον τρόπο τον οποίο σκέφτομαι. Δεν λέω ότι ο τρόπος αυτός είναι ντε και καλά ο σωστός, συζήτηση κάνουμε έτσι και αλλιώς. Και εγώ φιλικά μίλησα, δεν έβρισα και το σπίτι κανενός.

          Το γιατί θεωρώ τραγικά τα όσα συζητήθηκαν σήμερα το έγραψα ήδη, δεν έχει νόημα να τα ξαναγράφω. Απλά τονίζω ότι μιλάω μόνο για όσα γράφτηκαν σήμερα.

          Επίσης φυσικά το να κατεβάσεις 2-5-10 παιχνίδια δεν δίνει κανένα συγχωροχάρτι. Όταν όμως έχει γίνει τέτοιο θέμα και σου λέει για να σε αποζημιώσω θα σου δώσω δυνατότητα να διαλέξεις από 5 παιχνίδια 2, ε αυτό το θεωρώ υποτίμηση της νοημοσύνης μου. και με αυτό το σκεπτικό θεωρώ τραγικό το να συζητάω για κάτι το οποίο με υποτιμάει.

          Comment


          • Ε συγνώμη κιόλας αλλά δεν ήταν και πολύ φιλικό το ύφος σου,η αλήθεια να λέγεται,μπορεί εσύ να είσαι ήρεμος και να έχεις διάθεση για φιλική κουβέντα αλλά μέσα από τα ποστ σου άλλο πράγμα φαίνεται και όπως ξαναείπα το θεωρώ λογικό να εκνευριστεί κάποιος.

            Πέρα από αυτά,η σονυ έχει δηλώσει ότι εξετάζει τρόπους να βοηθήσει χρήστες να ασφαλίσουν τα προσωπικά τους στοιχεία καθώς και τις κάρτες τους,διαδικασία η οποία θα της κοστίσει πάρα πολλά χρήματα.Αν γίνει αυτό θα είναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση,έτσι δεν είναι;

            Στην τελική καμία εταιρεία δεν είναι άγια.Θυμήσου μόνο το φαινόμενο rrod.


            Tidy!

            Do not blame me.Blame yourself or God.
            In Matsuno we trust.

            Comment


            • Καλά το topic από PSN hack μετατράπηκε σε "ποιος είναι ο σωστός καταναλωτής και ο σωστός τρόπος αντίδρασης σύμφωνα με την άποψη του sub zero."

              Ok μαζί σου, αν και στην προκειμένη περίπτωση η ασφάλεια της SONY δεν ήταν το πρόβλημα, αλλά η πολιτική της. Όταν θέλει κάποιος να hack-άρει κάτι, θα το κάνει. Κράξιμο και παράπονα έπεσαν, επιπτώσεις θα υπάρξουν, από ένα σημείο και μετά πάμε παρακάτω και ενδιαφερόμαστε για τα τρέχοντα δεδομένα, δηλαδή την αποκατάσταση και την αποζημίωση.

              Τα posts μας δεν τα διάβασες, γιατί μας κατηγορείς που δεν κάναμε πράγματα που κάναμε. Δε χρειάζεται να επιμένεις σε κάτι που έχεις άδικο, και δίκιο να είχες όμως με το να μας χαρακτηρίζεις τραγικούς από το πουθενά το χάνεις.

              Γενικά ξεκολλήστε λίγο από το "μου πήραν τα προσωπικά μου στοιχεία," οι τράπεζες και η χρησιμοποίηση πιστωτικών καρτών δεν είναι τόσο απλή υπόθεση και σίγουρα η κατάσταση είναι πολύ πιο εύκολα ελέγξιμη από αυτήν την εικόνα τρομοκρατίας που βγαίνει προς τα έξω. Χρήστης google είσαι; Χρήστης iPhone; MSN; Skype; Windows; Please, τα προσωπικά σου στοιχεία έχουν "κλαπεί" από χίλιες δύο μεριές, κανένας δεν ασχολείται και δεν πρόκειται να ασχοληθεί ποτέ. Το γενικότερο θέμα της έλλειψης αξιοπιστίας είναι ο σημαντικότερος παράγοντας του προβλήματος, καθώς και το ότι επί 2 βδομάδες δεν μπορούμε να παίξουμε online και να χαρούμε τις υπηρεσίες της κονσόλας.

              Τώρα στο ποια θα έπρεπε να είναι για σένα η κίνηση "αποκατάστασης" της SONY δεν μπορεί να μας είναι γνωστή, πόσο μάλιστα όταν ούτε καν εσύ ο ίδιος δεν ξέρεις τι θα ήθελες (και γιατί να ξέρεις, αφού δεν έχεις PS3). Πάγια πολιτική των εταιρειών διασκέδασης και παροχής ψηφιακών υπηρεσιών σε τέτοιες περιπτώσεις πάντως είναι η δωρεάν παραχώρηση περιεχομένου, αυτό μπορούν να κάνουν και αυτό κάνουν. Με βάση τη λογική σου δεν μπορεί και δεν πρέπει να υπάρξει συγχώρεση από τη μεριά των fans, αν τώρα αυτό είναι λογικό ή όχι θα το κρίνει ο καθένας προσωπικά.

              Η όλη κατάσταση πάντως δεν αφήνει ανεπηρέαστο το χώρο γενικότερα, κανένας δε θέλει να συμβαίνουν τέτοια πράγματα. Δίχως τη SONY ανταγωνισμός δε θα υπήρχε και η τωρινή γενιά έχει πάρει τα σημαντικότερα δείγματα γραφής από το PS3, όσο υποκειμενικό ή όχι και αν είναι αυτό, το να απορρίπτουμε ως gamers και καταναλωτές μία εναλλακτική επειδή υπήρξε μία αναποδιά, όσο σοβαρή και αν είναι αυτή, δεν είναι καθόλου ώριμο.

              Κλείνοντας, μήπως η στάση της MS με το 55% defunction του Xbox 360 και τις δύο βδομάδες νεκρού live ήταν καλύτερη; Μήπως η πολιτική που ακολουθούσε με τη χρήση των πιστωτικών καρτών για ανανέωση του live ήταν κατακριτέα; Στη βιομηχανία συμβαίνουν τέτοια περιστατικά, πόσο μάλιστα τώρα που υπάρχει τεράστιο άνοιγμα προς τις online υπηρεσίες. Η κριτική μας ας είναι λίγο αντικειμενική και - καθαρά απευθυνόμενος στον sub zero - ας κοιτάει ο καθένας τη δικιά του καταναλωτική συνείδηση, αφήνοντας τα κηρύγματα περί σωστού καταναλωτή και τους χαρακτηρισμούς.

              Comment


              • Originally posted by Deus View Post
                Πέρα από αυτά,η σονυ έχει δηλώσει ότι εξετάζει τρόπους να βοηθήσει χρήστες να ασφαλίσουν τα προσωπικά τους στοιχεία καθώς και τις κάρτες τους,διαδικασία η οποία θα της κοστίσει πάρα πολλά χρήματα.Αν γίνει αυτό θα είναι ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση,έτσι δεν είναι;.
                θες την γνωμη μου?

                αν υηρχε θεμα με τις καρτες 15+ μερες τωρα θα τις ειχανε ξαφρησει, αυτα τα πραγματα γινονται αστραπιαια, για να γινει σωστη μπαζα


                επιπλεον να πω οτι δεν τσατιζομαι ποτε, συνηθως ομως στο τονο που θα μου μιλησει καποιος θα απαντησω αναλογος

                Comment


                • Συμφωνώ απολύτως φίλε vaynard.

                  Επίσης να προσθέσω πως είναι απείρως πιο δύσκολο να προστατέψεις ένα σύστημα από hacking παρά το να το χακαρεις.Ο λόγος;Για να το προστατέψεις πρέπει να μπεις στο μυαλό ενός χακερ,να τον προλάβεις και εν τέλει να φτιάξεις ένα σύστημα ανθεκτικό ενάντια σε κάθε τρόπο που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας χακερ να εισβάλλει στο σύστημά σου.Για αυτό πολλές φορές βλέπουμε κάποιον χακερ να προσλαμβάνεται από μεγάλες εταιρείες πληροφορικής.


                  Tidy!

                  Do not blame me.Blame yourself or God.
                  In Matsuno we trust.

                  Comment


                  • ενταξει φιλε burai οταν σε πουνε εσενα τραγικο μην απαντησεις τιποτα και κανε τον κινεζο μην εχεις την επιθυμια ομως να κανουμε και οι υπολοιποι το ιδιο, επισης οσοι εχουνε ps3 και με αυτη την υποθεση φοβουνται μην τους παρουνε και την τηλεοραση μαλλον ζουνε στην χωρα της Ουγκαπουγκα της Τρεμη και του Ευαγγελατου
                    Μπα έχω εδώ και καιρό εγκαταλείψει την ευθιξία σε forum. Πολλώ δε μάλλον σε forum που οι περισσότεροι γνωριζόμαστε και προσωπικά μεταξύ μας. Ούτως ή άλλως πιστεύω πως μεσω του γραπτού forumικού λόγου χάνονται πολλά πράγματα στη μετάφραση και πολλές φορές τα emoticons απλά καλύπτουν προσβλητικά λόγια με ένα πέπλο και καλά αστεϊσμού, ενώ στην πραγματικότητα κρύβουν μεγαλύτερη χολή από ένα "τραγικοί"- αλλά και πάλι έτσι το εκλαμβάνω εγώ, δεν το γενικεύω.

                    Α, προφανώς και δεν υπαγόρεψα/ υπέδειξα σε κανέναν το πώς θα φερθεί, δεν το έκανα ποτέ, δεν νομίζω να το κάνω και στο μέλλον. Μια παρέμβαση να χαλαρώσω το κλίμα έκανα, ενώ παράλληλα είπα και πέντε πράγματα γιατί- όπως ανέφερε και ο Evans- δεν υπάρχει τόσο σοβαρό θέμα με την κλοπή ιδιωτικών στοιχείων και δη καρτών. Προς στιγμήν, επαναλαμβάνω, ό,τι έχει αναφερθεί για κλοπή χρημάτων από πιστωτικές στο neogaf είναι είτε ανυπόστατες φήμες, είτε δηλώσεις καλοθελητών που ψάχνουν αλλιώς τη δουλειά- κοινώς απειλούμε με μηνύσεις μπας και πιάσουμε τπτ...
                    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                    Comment


                    • Καλά το topic από PSN hack μετατράπηκε σε "ποιος είναι ο σωστός καταναλωτής και ο σωστός τρόπος αντίδρασης σύμφωνα με την άποψη του sub zero."
                      Εγώ μία άποψη είπα την δικαιολόγησα και αυτό ήταν. Δεν είπα ποτέ ότι ντε και καλά είναι η σωστή. Το ότι τελικά κατέληξε ολόκληρο σιριαλ δεν είναι δικό μου φταίξιμο. Ίσα ίσα το να ειπωθούν και άλλες απόψεις δεν είναι κακό. Αυτό που βρίσκω αστείο είναι ότι έχετε κολλήσει στο "τραγικοί" λες και δεν έχουν γραφτεί και χειρότερα ή έχω κάτι προσωπικό μαζί σας. Αν είναι να το κάνω edit να τελειώσει το θέμα.

                      Ok μαζί σου, αν και στην προκειμένη περίπτωση η ασφάλεια της SONY δεν ήταν το πρόβλημα, αλλά η πολιτική της. Όταν θέλει κάποιος να hack-άρει κάτι, θα το κάνει. Κράξιμο και παράπονα έπεσαν, επιπτώσεις θα υπάρξουν, από ένα σημείο και μετά πάμε παρακάτω και ενδιαφερόμαστε για τα τρέχοντα δεδομένα, δηλαδή την αποκατάσταση και την αποζημίωση.
                      Δεν διαφωνώ. Αν και αυτά περί ασφάλειας κράτα μικρό καλάθι. Κάποια από τις προηγούμενες μέρες είχα διαβάσει ότι υπήρχε κάτι σαν κι αυτό http://imgs.xkcd.com/comics/random_number.png Δεν ξέρω κατά πόσο είναι επιβεβαιωμένο ότι ισχύει και βαριέμαι να ψάχνω λινκ τώρα. Σε περίπτωση που ισχύει ομως οκ...

                      Τα posts μας δεν τα διάβασες, γιατί μας κατηγορείς που δεν κάναμε πράγματα που κάναμε. Δε χρειάζεται να επιμένεις σε κάτι που έχεις άδικο, και δίκιο να είχες όμως με το να μας χαρακτηρίζεις τραγικούς από το πουθενά το χάνεις.
                      Τα διάβασα. Οκ εσύ λες στην αρχή ένα "αστειευονται;" αλλά γενικά η όλη κουβέντα εστιάζει στο ποια παιχνίδια θα είναι αυτά τα 5 και αν θα έπρεπε να υπάρχει ο περιορισμός. Δεν είναι απαραίτητο ότι υπάρχει κάποιος που να έχει άδικο, ο καθένας τη γνώμη του λέει. Οκ εγώ θεωρώ τη συγκεκριμένη προσέγγιση τραγική, δεν λέει κάτι αυτό.

                      Γενικά ξεκολλήστε λίγο από το "μου πήραν τα προσωπικά μου στοιχεία," οι τράπεζες και η χρησιμοποίηση πιστωτικών καρτών δεν είναι τόσο απλή υπόθεση και σίγουρα η κατάσταση είναι πολύ πιο εύκολα ελέγξιμη από αυτήν την εικόνα τρομοκρατίας που βγαίνει προς τα έξω. Χρήστης google είσαι; Χρήστης iPhone; MSN; Skype; Windows; Please, τα προσωπικά σου στοιχεία έχουν "κλαπεί" από χίλιες δύο μεριές, κανένας δεν ασχολείται και δεν πρόκειται να ασχοληθεί ποτέ. Το γενικότερο θέμα της έλλειψης αξιοπιστίας είναι ο σημαντικότερος παράγοντας του προβλήματος, καθώς και το ότι επί 2 βδομάδες δεν μπορούμε να παίξουμε online και να χαρούμε τις υπηρεσίες της κονσόλας.
                      Καταλαβαίνω τι θες να πεις οκ. Αλλά άμα είναι τόσο απλά γιατί ακύρωσες την κάρτα σου (νομίζω έτσι είχες γράψει αν κάνω λάθος sorry); Και καλά έκανες κιολας δηλαδή. Με τέτοια πράγματα και μόνο οι υποψίες να υπάρχουν είναι πολύ σημαντικό. Και μην ξεχνάμε ότι όσο και αν δεν μπορούμε να το ξέρουμε 100%, η επίθεση έγινε από άτομα για ιδεολογικούς λόγους και όχι από κλέφτες. Αν μιλούσαμε για κλέφτες το θέμα με τις κάρτες μπορεί να είχε άλλη εξέλιξη.

                      Τώρα στο ποια θα έπρεπε να είναι για σένα η κίνηση "αποκατάστασης" της SONY δεν μπορεί να μας είναι γνωστή, πόσο μάλιστα όταν ούτε καν εσύ ο ίδιος δεν ξέρεις τι θα ήθελες (και γιατί να ξέρεις, αφού δεν έχεις PS3). Πάγια πολιτική των εταιρειών διασκέδασης και παροχής ψηφιακών υπηρεσιών σε τέτοιες περιπτώσεις πάντως είναι η δωρεάν παραχώρηση περιεχομένου, αυτό μπορούν να κάνουν και αυτό κάνουν. Με βάση τη λογική σου δεν μπορεί και δεν πρέπει να υπάρξει συγχώρεση από τη μεριά των fans, αν τώρα αυτό είναι λογικό ή όχι θα το κρίνει ο καθένας προσωπικά.
                      Δεν είναι θέμα Sony πλέον...
                      Πάντως το ότι εγώ δεν έχω ps3 δεν λέει κάτι. Θα μπορούσε όλη η ιστορία να είχε γίνει με xbox ή wii, δεν είναι το πρόβλημα τα ονόμα ή οι εταιρίες.
                      Εγώ μίλησα για τον αριθμό των παιχνιδιών και αυτούς του αστείους περιορισμούς για επιλογή μεταξύ 5 παιχνιδιών. Για το μέγεθος αυτού που έγινε για μένα θα έπρεπε να μιλάμε για τουλάχιστον 1 χρονο psn+ και σίγουρα αρκετά παραπάνω από 2 παιχνίδια. Αυτό στη λογική πως ότι έγινε, έγινε και πιο πολύ σαν συγγνώμη, αφού έτσι και αλλιώς αυτό που έγινε δεν μπορεί να αντιστραφεί. Τώρα για το αν μπορεί κάποιος να ξαναεμπιστευτεί την εταιρία μετά από αυτό είναι άλλο θέμα.

                      Comment


                      • Μπαίνω αργά στη συζήτηση, οπότε δε θέλω να σχολιάσω περί σοβαρότητας του όλου θέματος με την υποκλοπή, προφανώς είναι πολύ σοβαρό.

                        Η Sony έκανε σίγουρα κάποια λάθη στην αντιμετώπιση του θέματος, με το κυριότερο την αργοπορία 6-7 ημερών της ανακοίνωσης ότι μπορεί να έχουν κλαπεί στοιχεία καρτών. Από την άλλη, όπως έχει δηλώσει η ίδια, οι κάρτες ήταν κρυπτογραφημένες στη βάση δεδομένων, γεγονός που σίγουρα της έδινε χρόνο για να σιγουρευτεί για το τι έχει συμβεί πραγματικά πριν ανακοινώσει οτιδήποτε. Όπως και να έχει ο καταναλωτής θέλει να ενημερωθεί day-one.

                        Τώρα από εκεί και πέρα θα διαφωνήσω ότι ως τώρα δε το έχει χειριστεί το θέμα σωστά ως προς τους καταναλωτές. Για αρχή ζήτησε δημοσίως συγνώμη (ποιος χέστηκε θα μου πείτε, αλλά θεωρώ ότι αυτή είναι η σωστή αρχή), στη συνέχεια δήλωσε ότι θα καλύψει τα έξοδα για την αλλαγή της πιστωτικής από τη τράπεζα (δεν ήξερα ότι οι τράπεζες χρεώνουν για αυτό), προφανώς θα καλύψει και οποιαδήποτε παράνομη χρέωση (που μάλλον δεν έχει γίνει, μη γελιόμαστε, ακούσαμε για ελάχιστα περιστατικά όταν μιλάμε για εκατομμύρια κάρτες) και τέλος θα δώσει δωρεάν περιεχόμενο.

                        Τώρα σχετικά με το τελευταίο, είναι λογικό να υπάρχει περιορισμός. Ένα πιθανό σενάριο είναι να δώσει περιεχόμενο δικό της, έτσι ώστε στην ουσία να της στοιχίσει λιγότερο. Άλλο σενάριο που σκέφτομαι είναι ότι μπορεί πχ στα 5 αυτά παιχνίδια να είναι και κάποια παιχνίδια που ζημιώθηκαν από την όλη ιστορία, πχ η Ubisoft μπορεί να ισχυριστεί - και είναι λογικό να ισχύει - ότι το Outland ζημιώθηκε από την πτώση του PSN. Να δώσει 15$ στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι είναι σενάριο απίθανο, γιατί 77.000.000 μέλη (που δεν είναι τόσοι, αλλά όσο αφορά την αποζημίωση δε ξέρουμε αν θα τα πάρουν και οι διπλοί-τριπλοί λογαριασμοί) επί 15 μας κάνει 1.115.000.000 $$. Είναι προφανές ότι δεν μπορεί να δώσει ένα τέτοιο ποσό. Φίλε sub_zero 1 χρόνο Plus + παραπάνω παιχνίδια; Θεωρώ ότι αυτό το σενάριο είναι εκτός πραγματικότητας, αν κάτσεις και υπολογίσεις το κόστος μιας τέτοιας αποζημίωσης πιστεύω ότι και εσύ ο ίδιος θα βγάλεις το ίδιο συμπέρασμα.

                        Οπότε μιλώντας σε λογικά πλαίσια, η αποζημίωση που προσφέρει εμένα μου φαίνεται ικανοποιητική, 1 μήνα Plus (που σημαίνει τσάμπα κάποιο περιεχόμενο όπως themes, ενοικίαση κάποιου παιχνιδιού) + 2 παιχνίδια. Προφανώς δε θα είναι όλοι ικανοποιημένοι, για διάφορους λόγους (όπως πχ ότι κάποιος μπορεί να έχει τα 5 παιχνίδια), αλλά ας σκεφτούμε και το άλλο: εγώ για παράδειγμα μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος γιατί ούτε online παίζω, ούτε την κάρτα μου είχα στο PSN, γενικά η όλη ιστορία δε με άγγιξε καθόλου, και θα τσιμπήσω το δωρεάν content. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν επηρεάστηκαν όλοι στον ίδιο βαθμό, παρόλα αυτά θα αποζημιωθούν όλοι το ίδιο.

                        Τώρα σχετικά με τη συζήτηση στα τελευταία posts έχω να πω το εξής. Ότι έγινε έγινε, ο gamer που θέλει να παίξει God of War, Gran Turismo κτλ δεν πρόκειται να γυρίσει την πλάτη του στη Sony, αυτός που παίζει CoD μπορεί να σκεφτεί να πάει στο Xbox κτλ. Το θέμα είναι ότι ο gamer ποτέ δεν συμπεριφερόταν σαν καταναλωτής και δε θα το κάνει ούτε και τώρα, γιατί πάντα βάζει το πάθος του για τα games πάνω από όλα. Με το να κράζεις τη Sony για μια δεκαετία, με το να μποϊκοτάρεις τις κονσόλες της κτλ ίσως θα ζημιώσεις τη Sony, αλλά θα χάσεις και εσύ σαν gamer.

                        Δεν υποστηρίζω να μην υπάρχει αντίδραση, όποιος θέλει πχ με το που επιστρέψει η υπηρεσία σβήνει τον λογαριασμό του (διάβασα ότι θα προσθέσουν τη συγκεκριμένη επιλογή), δε νομίζω ότι υπάρχει καλύτερος τρόπος για να δείξεις στη Sony ότι είσαι δυσαρεστημένος. Για μένα ο μεγαλύτερος αντίκτυπος αυτής της ιστορίας είναι ότι όλοι πλέον, ασχέτως αν ήταν χρήστες του PSN ή αν ασχολούνται με videogames, θα συνειδητοποιήσουν το πόσο επικίνδυνο είναι το internet και οι online αγορές, θα σκεφτούν 2 και 3 φορές να δώσουν κάπου τα στοιχεία τους, θα δουν τις εναλλακτικές των χρεωστικών καρτών, τι είναι το paypal κτλ. Όποιος δεν μάθει κάτι από όλο αυτό τότε είναι άξιος της μοίρας του και στο μέλλον δε θα του φταίει καμία Sony.

                        Comment


                        • Αμαν,δεν περιμενα οτι θα ειχαμε τοσα ποστς μετα την κουπα.

                          Τεσπα
                          sub_zero οι περισσοτεροι διαφωνουν με την διασταση που εδωσες στο συγκεκριμενο γεγονος,επειδη ακριβως ολοι γνωριζουμε οτι δεν εχει γινει πρωτη φορα κατι τετοιο.

                          Στο ποστ σου εδειχνες οτι πεφτεις απο τα συννεφα με αυτην την ''υπερκλοπη του αιωνα''.
                          Κατ'εμε τα προσωπικα δεδομενα που εχουν κλεψει απο το facebook ειναι πολυ περισσοτερα και σημαντικοτερα,απο αυτα του psn.

                          To οτι η sony παραδεχτηκε οτι υπηρξε κλοπη,ζητησε συγνωμη και δινει και καποια δωρα,για καποιον λογο εχει περασει ως κατι εντελως αρνητικο και λαθος.
                          Oταν αντιθετα καποιο αντιστοιχο γεγονος περναει στα ψιλα(ενω γινεται χαμος πισω απο την πλατη μας).Ολα μελι γαλα.

                          Φυσικα και εχει ευθυνες(αμεσα ή εμμεσα) η sony για ολο αυτο,αλλα μην φτανουμε στο αλλο ακρο.

                          Comment


                          • To thema einai oti oso kai na krazeis kai oso kai an tha htheles dwrean yphresies gia panta, sto telos tha laveis mono oti tha sou dwsoun, opote kalytero einai na skeftesai to ti tha kaneis me afta pou tha sou prosferoun para to na xaneis xrono skeptomenos to ti tha ekanes me pragmata pou tha htheles na pareis.
                            Sthn telikh: "What you gonna do about it?"

                            To na ksegrapseis thn Sony apo tis agores sou apokleietai na ginei an exeis paixnidia pou thes na paikseis se afth thn konsola, opote ola ta leme mono gia na ta leme.
                            "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                            But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                            Kindred, this blade and I.
                            "

                            "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                            Greek Gaming Videos
                            Greek Final Fantasy Forum

                            Comment


                            • PlayStation Network Return "Uncertain", May Not be 100% Back Until May 31

                              The PlayStation Network has been down for a while now. We've been warned that it may be down for a little while longer. Now Sony says it could be weeks still before the PSN is fully operational.

                              Sony's Shigenori Yoshida has told Bloomberg that his company's deadline for the full return of all PlayStation Network services is May 31. The PSN went down on April 20. That's nearly six weeks of downtime if it takes that long for the entire network to be restored to full operation.


                              While you'd assume/hope that signing into the network and playing games online are the first things to come back up, and in a much quicker timeframe than May 31, Yoshida says that Sony is "uncertain" when the PSN will actually get back up and running.


                              Οδυσσέα grab some beers, παίρνουμε PS3 και HDTV, ανεβαίνουμε Χορτιάτη και λιώνουμε co-op Portal 2 όλο το βράδυ .

                              Comment


                              • Οδυσσέα grab some beers, παίρνουμε PS3 και HDTV, ανεβαίνουμε Χορτιάτη και λιώνουμε co-op Portal 2 όλο το βράδυ
                                Peite pote narthw kai egw
                                "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                                But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                                Kindred, this blade and I.
                                "

                                "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                                Greek Gaming Videos
                                Greek Final Fantasy Forum

                                Comment

                                Working...
                                X