Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nintendo Wii U

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Που ακριβως φαινετε η μεγαλη διαφορα?? Σε 3 exclusives του PS3??
    Ε αφου εκει φαινεται τι να κανω .

    nooto το crysis 2 έγινε περισσότερο με βάση το xbox 360 hardware και όχι του ps3
    Αυτο ειπα .

    Comment


    • #77
      Originally posted by nooto View Post
      Ε αφου εκει φαινεται τι να κανω .



      Αυτο ειπα .
      Καταλαβαινεις οτι απο 3 παιχνιδια σε μια τεραστια βιβλιοθηκη multiplatform δεν μπορεις να κρινεις πιο ειναι ισχυροτερο??

      Εσυ προτιμας και αλλοι 5 ξερω γω το PS3 για καποιους λογους οι υπολοιποι δεν μπορουν να διαβαζουν τετοια ομως γιατι δεν στεκουν πουθενα. Η αληθεια ειναι οτι οι διαφορες ειναι μικρες με το 360 να εχει καλυτερη GPU και το PS3 καλυτερη CPU. Οποιος dev ασχοληθει αρκετα και ριξει λεφτα θα βγαλει αρκετα καλα παιχνιδια σε 1280x720 και λογικο με το υπαρχον hardware. Εβγαλε το PS3 καποια οχι επειδη ειναι ισχυροτερο αλλα επειδη εριξαν χρημα και development αν γινοταν στο 360 μπορει να βγαλει τα παραπανω παιχνιδια ανετα στις αναλυσεις που μιλαμε ειναι ανοητο να πιστευει καποιος το αντιθετο..

      Comment


      • #78
        To 360 μόνο στα 540p ίσως κοντράρει το ps3
        Star Citizen videos Star Citizen gallery

        Comment


        • #79
          Ναι αλλά πάντα η δυνατότερη κονσόλα έμενε ως ένα βαθμό ανεκμετάλλευτη σε σχέση με τη λιγότερη δυνατή. Η βασική πλατφόρμα ανάπτυξης στη περασμένη γενιά ήταν το PS2, παρά το γεγονός ότι εύκολα μπορεί κάποιος να επικαλεστεί ότι η κονσόλα της Microsoft θα μπορούσε να κάνει ακόμα περισσότερα απ' όσα τελικά, λόγω συνθηκών, έκανε, η διαφορά ανάμεσα σε PS2-Xbox ήταν ευδιάκριτη, ακόμα και στα multiplatform, το ίδιο και σε άλλες γενιές.

          Εδώ δεν είναι και, ακόμα κι αν εκμεταλλεύονταν και τις δυο κονσόλες στο 100%, δε νομίζω ότι η διαφορά θα ήταν μεγαλύτερη από ένα αντίστοιχο 100% σε PS1 – N64, PS2 – Xbox κλπ. Εν τέλει, πιστεύω ότι αν η Naughty Dog ανέπτυσσε τίτλους αποκλειστικά για 360, όπως και στη περίπτωση του PS3, αυτοί θα ήταν τεχνικά ανώτεροι απ' ότι 9 στους 10 τίτλους της κονσόλας.

          Δεν αμφιβάλω ότι στο 100% και των δυο κονσολών, το PS3 μπορεί να βγάλει ανώτερα αποτελέσματα, αλλά αυτό συνέβαινε σε κάθε γενιά και μάλιστα σε περιπτώσεις που οι διαφορές στο hardware ήταν σαφώς μεγαλύτερες απ' ότι στη τρέχουσα. Άπλα λέω ότι σε αυτή τη γενιά έχουν ειπωθεί αρκετές υπερβολές επί του θέματος.
          There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
          Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

          Comment


          • #80
            Τι πάει να πει αν η ND έκανε game για το 360; εμείς μιλάμε με αυτά που έχουν γίνει και κρίνουμε.
            Star Citizen videos Star Citizen gallery

            Comment


            • #81
              Κατσε ρε παιδι μου, καταρχην το συμπερασμα το οτι εγω προτιμαω ps3 απο που βγηκε ?

              Οποιος dev ασχοληθει αρκετα και ριξει λεφτα θα βγαλει αρκετα καλα παιχνιδια σε 1280x720 και λογικο με το υπαρχον hardware. Εβγαλε το PS3 καποια οχι επειδη ειναι ισχυροτερο αλλα επειδη εριξαν χρημα και development αν γινοταν στο 360 μπορει να βγαλει τα παραπανω παιχνιδια ανετα στις αναλυσεις που μιλαμε ειναι ανοητο να πιστευει καποιος το αντιθετο..
              Ενταξει αν η γιαγια μου ειχε ρουλεμαν...Δηλαδη ας πουμε η epic, η Remedy και η bungie (μιλωντας για αποκλειστικοτητες) ηταν ανικανες και δεν μπορουσαν ξερω γω να πετυχουν αυτο που κανει η Naugty Dog κατα τη γνωμη σου? Εγω βλεπω οτι τα ομορφοτερα τεχνικα παιχνιδια αυτη τη στιγμη τα εχει βγαλει το ps3 (ακομα και αν ειναι 10 ή 3 ή 1) και μαλιστα τα συγκεκριμενα απεχουν παρα πολυ απο αυτο που δινει ο ανταγωνισμος. Απο κει και περα για τα multi εγραψα την αποψη μου, αναπτυσσονται με βαση το 360. Τα περισσοτερα multi ειναι ιδια σε ολες τις εκδοσεις και αν δεν ειναι συνηθως το 360 υπερεχει...εσυ απο αυτο εβγαλες συμπερασμα οτι το 360 ειναι ανωτερο?

              Comment


              • #82
                Εντάξει,το play3 είναι σαφώς ισχυρότερο του xbox αλλά όχι τόσο πολύ ούτως ώστε να το υποτιμάμε σαν μηχάνημα όπως σχεδόν κάνει ο bog boss.Για αυτόν τον λόγο και διαφώνησα μαζί του.

                Μην ξεχνάμε εξάλλου ότι το play 2 ήταν το πιο αδύναμο μηχάνημα της προηγούμενης γενιάς αλλά δεν νοιάστηκε κανένας λόγω της βιβλιοθήκης τίτλων του που ήταν χιλιόμετρα μακριά από τον ανταγωνισμό ε;;)

                Τα halo φίλε big boss δεν είναι καθόλου υπερεκτιμημένα,έχουν ΑΙ και μάχες που δεν έχουme δει σε κανένα fps.Τώρα αν εσείς κρίνετε με γνώμονα το multi πάω πάσο αλλά πιστεύω ότι στο single player τα halo δεν έχουν αντίπαλο.

                Το wiiu μάλλον θα μείνει και πάλι πίσω τεχνολογικά αλλά σύμφωνα με την νιντεντο θα είναι μηχάνημα που στοχεύει στους core gamers.Είμαι περίεργος να δω πως θα εξελιχτεί η κατάσταση.Από την μια θα ξεπεραστεί τεχνολογικά αλλά από την άλλη φαίνεται να απολαμβάνει της υποστήριξης των third party εταιρειών.Ρε λέτε να δούμε επιτέλους αξιόλογη βιβλιοθήκη τίτλων σε μηχάνημα της νιντυ;Από εποχή super nes είχαμε να δούμε τέτοιο φαινόμενο.


                Tidy!

                Do not blame me.Blame yourself or God.
                In Matsuno we trust.

                Comment


                • #83
                  Originally posted by nooto View Post
                  Κατσε ρε παιδι μου, καταρχην το συμπερασμα το οτι εγω προτιμαω ps3 απο που βγηκε ?



                  Ενταξει αν η γιαγια μου ειχε ρουλεμαν... Εγω βλεπω οτι τα ομορφοτερα τεχνικα παιχνιδια αυτη τη στιγμη τα εχει βγαλει το ps3 (ακομα και ειναι 10 ή 3 ή 1) και μαλιστα τα συγκεκριμενα απεχουν παρα πολυ απο αυτο που δινει ο ανταγωνισμος. Απο κει και περα για τα multi εγραψα την αποψη μου, αναπτυσσονται με βαση το 360. Τα περισσοτερα multi ειναι ιδια σε ολες τις εκδοσεις και αν δεν ειναι συνηθως το 360 υπερεχει...εσυ απο αυτο εβγαλες συμπερασμα οτι το 360 ειναι ανωτερο?
                  Καλα τα λες δεν διαφωνω, δεν ειπα οτι υπερεχει στα ιδια επιπεδα ειπα οτι ειναι και οτι το software κανει τη διαφορα.. Αν καποιος πιστευει οτι δεν μπορει το 360 πχ να τρεξει uncharted να μας πει και με επιχειρηματα γιατι το πιστευει. Θελω να πω οτι αν βγει καποιος multiplatform τιτλος και ειναι τοσο πολυ καλυτερος οκ θα πουμε οτι ισχυει. Δεν ξερω αν με καταλαβαινεις αλλα δεν νομιζω να διαφωνεις καπου..

                  Τελος παντων επειδη οι αποψεις δεν αρεσουν σε μερικους(δεν αναφερομαι σε εσενα) δεν ξαναγραφω κερδισατε...

                  Comment


                  • #84
                    i Have no Equal απανταω και στο δικο σου ποστ με τα παρακατω.

                    Εν τέλει, πιστεύω ότι αν η Naughty Dog ανέπτυσσε τίτλους αποκλειστικά για 360, όπως και στη περίπτωση του PS3, αυτοί θα ήταν τεχνικά ανώτεροι απ' ότι 9 στους 10 τίτλους της κονσόλας.
                    Παιδια...η Naughty Dog εκανε τα Jack and daxter στην προηγουμενη γενια ,οχι τα crysis.
                    Υπαρχουν multiplatform developers που θα μπορουσαν να βγαλουν πολυ ανωτερα πραγματα απο την κονσολα.
                    Η epic κατ'εμε θα μπορουσε να βγαλει καλυτερα γραφικα απο το Uncharted 3 στην κονσολα στο 3ο παιχνιδι της(αρκει να μην ετρεχε στην Unreal engine)


                    Ναι αλλά πάντα η δυνατότερη κονσόλα έμενε ως ένα βαθμό ανεκμετάλλευτη σε σχέση με τη λιγότερη δυνατή. Η βασική πλατφόρμα ανάπτυξης στη περασμένη γενιά ήταν το PS2, παρά το γεγονός ότι εύκολα μπορεί κάποιος να επικαλεστεί ότι η κονσόλα της Microsoft θα μπορούσε να κάνει ακόμα περισσότερα απ' όσα τελικά, λόγω συνθηκών, έκανε, η διαφορά ανάμεσα σε PS2-Xbox ήταν ευδιάκριτη, ακόμα και στα multiplatform, το ίδιο και σε άλλες γενιές.
                    Δεν μπορει να μπει ως επιχειρημα αυτο(δλδ δεν μπορεις να πεις οτι αφου ακομα και στα multiplatform τοτε βλεπαμε διαφορα αρα σημερα...),γιατι για να πας απο ps2 σε xbox και να ριξεις την απαραιτητη βελτιωση ηταν απειρα πιο βατο σε θεμα χρηματων-χρονου.
                    Το σημειο κλειδι στην συγκεκριμενη περιπτωση(multiplatform games ps360) ειναι η αρχιτεκτονικη του ps3 και ο τροπος που κανουν ενα παιχνιδι οι μεν(first party devs) και οι δε(multiplatform devs).

                    Οι πρωτοι οταν ξεκινανε να κανουν ενα παιχνιδι εχουν ως εργαλεια τα παντα στο hardware του ps3(blu ray,καρτα γραφικων,cell).Θα αφησουν τον φωτισμο στον cell,το ΑΑ στον Cell,to animation ξερω γω στον cell kai τα υπολοιπα στην καρτα,γενικα κανουν ενα ανακατεμα και πειραματιζονται συνεχως.
                    (δεν εχουν επισης τους περιορισμους των GB)

                    Οι δευτεροι θα πρεπει να ασχοληθουν με την καρτα γραφικων του ps3 και τα 9gb του DVD.Αυτο βεβαια γινεται γιατι εχουν στο μυαλο τους την ευκολη(σε χρονο-χρημα) μεταφορα απο την 360 εκδοση στο ps3 ή το αναποδο(ακομα και ενα παιχνιδι που γινεται πρωτα στο ps3 και παλι δεν χρησιμοποιει ολες τις δυνατοτητες τις κονσολας γι αυτον ακριβως τον λογο).

                    Δεν υπαρχει το ανακατεμα των εργασιων σε cell και καρτα οπως κανει η καθε ND,αλλα το ''θα παρουμε οτι μπορουμε απο την καρτα γραφικων του ps3 και ας γινει χειροτερο το παιχνιδι εκει''(και αυτο γινεται τις περισσοτερες φορες λογο υποδιεστερης καρτας γραφικων του ps3) γιατι ειναι απειρα πιο ευκολος αυτος ο δρομος,απο το να κανουν ενα παιχνιδι απο την αρχη(αυτο θα πρεπει να κανουν,για να εκμεταλευτουν το hardware).

                    Δυστυχως για μενα το μοναδικο first party στουντιο που μπορει να κονταρει στα ισια τους δυνατους multiplatform devs(για τεχνικο τομεα μιλαω) ειναι η Santa Monica.
                    Παρόλο που εχουν κανει 1 παιχνιδι για την κονσολα και 50% χρησης των spus του cell(δλδ σχεδον οσο το πρωτο killzone στο ps3) εχουν δημιουργησει γραφικα που σε καποιες φασεις δειχνουν CGi,στα 40fps μεσο ορο και με ΑΑ 2πλασιο απ'οτι καλυτερο ειχαμε δει μεχρι τοτε στις κονσολες μας.
                    Αυτοι ειναι devs.

                    H διαφορα κατ'εμε θα ηταν πολυ μεγαλυτερη αν το ps3 κυριαρχουσε.
                    Βσκ το ιδιο ποστ εκανα και πριν απλα εγραψα περισσοτερα πραγματα γιατι ισως δεν εγινα κατανοητος:p

                    Comment


                    • #85
                      Κακώς συγκρίνεται παιχνιδια ps3/xbox με tech demo του Wii U που εχουν βασιστει σε ενα dev kit που δεν ειναι ακομα ετοιμο.Παιζει η nintendo να μην εχει αποφασισει ακομα τι θα βαλει ή απλα να μην θελει να ξερουν οι αλλοι.
                      Μπορει ακομα και να περιμενει την επομένη E3 τις αλλες εταιριες να οριστικοποιησουν το νεο τους hardware(γιατι σιγουρα το ετοιμαζουν) και μετα να ανακοινωσει το δικο της hardware,εχει το δικαιωμα γιατι δεν εδωσε κανενα hardware specification για το τι ικανοτητες θα εχει το μηχάνημα περα απο 2 tech demo τα οποια ηταν πολυ καλα.Το tech demo με τα πουλια ισως να ειναι ανωτερο του zelda(αν και κανενα απο τα 2 δεν ειναι super εντυπωσιακο).H nintendo εχοντας πια το casual κοινο στο πλευρο της μπορει να ξαναμπει πια στο hardcore κομματι με δυνατο και ανταγωνιστικο hardware.
                      Βεβαια και εγω πιστευω πως θα ξεμείνει καπως πισω στο hardware αλλα δεν θα επαναλαβει την ιδια τακτικη να μένει μια ολοκληρη γενια πισω.Μετα το gamecube πιέστηκε να βρει πελατες και ακολουθησε αυτον τον δρομο,τωρα μπορει να κοιταξει αλλιως την αγορα απο μια αλλη θεση,αυτη που καλως η κακως ειναι η πρωτη θεση στην αγορα.

                      Το casual κοινο που η ιδια εχει κερδισει θα το κρατησει υποστηρίζοντας τα accessories του wii οποτε καποιος που εχει 4 wiimotes η wii fit κτλ θα χρειαστει να επενδυση μονο στην νεα κονσολα και οχι σε αλλο ενα σετ χειριστηριων.Θα τους εντυπωσιασει για αλλη μια φορα με την touch screen και ας ελπισουμε πως θα προσφερει και σε εμας αυτο που θελουμε σαν core gamers.

                      Προσωπικά βρίσκω το χειριστήριο πολυ hardcore,εχει ολες της κλασικες λειτουργιες + τα extra touch (οθονη,camera,mic),πραγματα που δεν εχει κανενας ανταγωνιστης(οχι μαζεμενα τουλαχιστον).Θες videochat?Παρτο.Θες πληκτρολογιο?Παρτο.Θες Μικρόφωνο?Παρτο.Θες motion controls?Παρτα.Θες να παιξεις και στην τουαλετα?Παρτο και εκει.

                      Οσοι λενε πως δεν ειναι προοδος για το gaming και πως ειναι τουβλο και καραγκιοζιλίκια δεν ξερει τι του γινεται.

                      Comment


                      • #86
                        Iwata on Wii U Price: "This Is Not Going to Be Cheap"

                        Comment


                        • #87
                          Όλα αυτά έγιναν απο ένα Tech Demo και fake specs? Αράχτε να ανακοινώσουνε πρώτα τα πραγματικά specs και μετά θα το θάψουμε όσο θέλετε παρέα.
                          Ή, ακόμα καλυτερα, διαβάστε αυτό το άρθρο http://www.eurogamer.net/articles/di...vs-e3-nintendo στο οποίο αντί να κάθονται να σχολιάζουν το hardware του Wii 2 με βάση fake rumours το εξετάζουν βάση των demos που ήταν σε επίδειξη. Τι να πείς, επιστημονική μέθοδος uber alles τελικά.

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by nooto
                            Επειδη οι αλλες κονσολες που κυκλοφορησε η nintendo τελευταια (Wii, DSi XL, 3DS) ηταν φθηνες...
                            Do a barrel roll!

                            Comment


                            • #89
                              To Mass Effect στο Wii U;



                              "Δεν μπορώ να πώ ότι θα το βγάλουμε (το Mass Effect 3) στο Wii U, αλλά μπορείτε να φανταστείτε τί θα μπορούσαμε να κάνουμε με αυτό το χειριστήριο στο σύμπαν του Mass Effect."

                              Comment


                              • #90
                                Νέες πληροφορίες για το Wii U
                                http://www.gameover.gr/news/%CE%9D%C...i-U.16281.html

                                Comment

                                Working...
                                X