Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gaming Awards 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Μου αρεσει παντως που λετε για τα καλυτερα multi uncharted και dark souls και κατι τετοια και για το MW3 που παιζουν 1.5Mill τη μερα ουτε κουβεντα.. Ενδιαφερον.. :troll::troll:

    Συγκεκριμενα το πρωτο MW περισσοτερα ατομα εχει online απο το Dark Souls.. Ειπαμε elitists ok αλλα και τοσος κοσμος που παιζει δεν ειναι προβατα και ασχετοι ολοι προφανως κατι θα κανει σωστα ετσι δεν ειναι?? Δεν θελω να τρολλαρω περισσοτερο αλλα το πιανετε το point μου..:troll:

    Comment


    • #77
      Γενικά εγώ παίζω περισσότερο δεν υπάρχει θέμα.Το τερμάτισα σε 69,5 ώρες αλλά οι περισσότεροι νομίζω το βγάζουν στο 50ωρο.Για να κάνεις κάτω από αυτό πάει να πει ότι το πήγες σε fast forward χωρίς να ασχοληθείς ιδιαίτερα με sidequests.Εγώ κοιτούσα να ασχοληθώ με πολλά sidequests και ιδιαίτερα να αναβαθμίσω τα αντικείμενά μου.Με δυσκόλεψαν και κάποια πραγματάκια για να τα βρω στο mainquest κυρίως pre dungeon κομμάτια.
      Nintendo I.D.: paixtis
      3ds friend code: 2664-2347-7128

      Comment


      • #78
        Originally posted by Deus View Post
        Λογκο το mgs παίζεται ανετότατα ακόμα και σήμερα απλά το ΑΙ και οι μηχανισμοί στόχευσης είναι ολίγον τι ξεπερασμένοι αλλά και πάλι για εμένα παίζεται σχετικά άνετα ακόμα και σήμερα.Επίσης το πρώτο tomb raider εγώ δεν έχω πρόβλημα να το παίξω,αλλά το πρώτο resident όχι.
        Όντως παίζεται, για αυτό έγραψα μεταξύ unaplayble και γερασμένων, για να μη το βάλω στην ίδια κατηγορία με το RE1 πχ.

        Όπως και να χει, ένας τίτλος πρέπει να κρίνεται με βάση αυτό που είναι την εποχή στην οποία κυκλοφορεί. Οι παραπάνω τίτλοι, έχουν γραψει την ιστορία τους και το πόσο καλά έχουν γεράσει ή οχι, δε μειώνει στο παραμικρό την αξία τους.
        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

        Comment


        • #79
          Μόνο σε εμένα το RE 1 φαίνεται Playable; Πέρα από το γεγονός ότι εκτός της ιστορικής του αξίας υπάρχουν σαφώς καλύτεροι τίτλοι του είδους να παίξει κανείς, δεν νομίζω ότι η ενασχόληση μαζί του γίνεται κουραστική.

          Στο θέμα του τοπικ νομίζω ότι κάπου ξεφεύγει η κουβέντα και ότι η απάντηση σε όλα αυτά τα ερωτήματα είναι σαφώς πιο απλή. Μιλάμε για παιχνίδι της χρονιάς, όχι για game of the forever ούτε παιχνίδι της δεκαετίας. Ο όρος καινοτομία έχει καταντήσει λίγο σούπα. Δεν είμαστε στο 1998, δεν είμαστε πια σε μεταβατική εποχή που όλοι οι μηχανισμοί αλλάζαν ώστε να ακολουθήσουν τις τεχνολογικές εξελίξεις. Η ουσία είναι ένα παιχνίδι, αυτό που κάνει να το κάνει καλά. Μπορεί ένας τίτλος να πάρει στοιχεία από άλλους 5 τίτλους που φέραν μία καινούρια ιδέα υλοποιημένη ένα επίπεδο χ και να καταφέρεις να την ανεβάσει σε ένα επίπεδο χ+1, αυτός ο τίτλος μπορεί να μην είναι καινοτόμος αλλά θα είναι υποψήφιος για goty.

          Comment


          • #80
            Originally posted by sub_zero View Post
            Μόνο σε εμένα το RE 1 φαίνεται Playable; Πέρα από το γεγονός ότι εκτός της ιστορικής του αξίας υπάρχουν σαφώς καλύτεροι τίτλοι του είδους να παίξει κανείς, δεν νομίζω ότι η ενασχόληση μαζί του γίνεται κουραστική.
            Παίζει. Εγώ δεν μπορούσα να το παίξω αφού τελείωσα το Resident Evil 3 (2000), φαντάσου τώρα

            PK World - Τα πάντα για Disney comics!

            Comment


            • #81
              Εδώ το Resident Evil 5 φαντάζει παρωχημένο, το 1 δε θα κουράζει;

              Για να είμαι εντός θέματος, γνώμη για GOTY δεν έχω αφού ουσιαστικά μόνο το Dark Souls έχω παίξει αλλά ούτε και με νοιάζει. Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τη συζήτηση πάντως.

              Η πρώτη τόσο ουσιαστική ενσωμάτωση motion controls σε core τίτλο, προφανώς, και αποτελεί γεγονός με βαρύτητα που φτάνει μέχρι το GOTY.
              Το Killzone 3 δεν το είχε κάνει ήδη 1+ χρόνο πριν;

              Μου αρεσει παντως που λετε για τα καλυτερα multi uncharted και dark souls και κατι τετοια και για το MW3 που παιζουν 1.5Mill τη μερα ουτε κουβεντα.. Ενδιαφερον..

              Συγκεκριμενα το πρωτο MW περισσοτερα ατομα εχει online απο το Dark Souls.. Ειπαμε elitists ok αλλα και τοσος κοσμος που παιζει δεν ειναι προβατα και ασχετοι ολοι προφανως κατι θα κανει σωστα ετσι δεν ειναι?? Δεν θελω να τρολλαρω περισσοτερο αλλα το πιανετε το point μου..
              Με αυτή τη λογική τα μόνα παιχνίδια που θα παίρνουν βραβεία κάθε χρόνο θα είναι FPS, άντε και κάνα MMORPG. Ή μάλλον κάθε χρόνο πρέπει να το παίρνει το WoW το βραβείο που έχει 10 μύρια παίκτες.
              Το Dark Souls δεν έχει σε καμία περίπτωση το τέλειο online. Το lag είναι συχνό και δημιουργεί προβλήματα ενώ πολλοί παίκτες δεν παίζουν τίμια και το παιχνίδι δεν κάνει τίποτα να τους σταματήσει. Όμως, ο τρόπος που μπλέκεται τόσο άμεσα με το single player συν το γεγονός ότι είναι ένα σκαλί πάνω από το Demon's Souls και ότι το σύστημα μάχης του ξεχωρίζει σαν τη μύγα μες στο γάλα στο χαμό των FPS νομίζω δικαιολογεί σε πολύ μεγάλο βαθμό τη θέση του.
              Originally posted by Squall Leonhart
              I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
              Originally posted by 丹野
              Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
              Originally posted by Ryu_gr
              υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

              Comment


              • #82
                Είχε κάνει ουσιαστική ενσωμάτωση το killzone 3 σε motion controls??Σε τέτοιο βαθμό όπως το ss???Δεν το νομίζω...
                Nintendo I.D.: paixtis
                3ds friend code: 2664-2347-7128

                Comment


                • #83
                  Το KZ3 χρησιμοποιούσε το move μόνο στην στόχευση όπως και το wiimote δλδ.

                  Comment


                  • #84
                    Ναι αλλά αν το Killzone 3 κατάφερε να δώσει ένα πραγματικό 1:1 FPS, κάτι που δεν υπήρχε στο Wii, τότε και αυτό είναι πολύ σημαντικό γεγονός. Από κει και πέρα, ναι, προφανώς σε αντίθεση με ένα FPS που απαιτεί απλά 1:1 aiming, η δομική ενσωμάτωση των motion controls σε ένα Action/Adventure είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Γενικά, πετυχημένη, δομική, ενσωμάτωση motion controls σε core τίτλο, πέρα από τα FPS που το ψάχνανε από τη πρώτη στιγμή, δεν είχε ξαναγίνει, γι’ αυτό και όλη η φασαρία.

                    Originally posted by sub_zero View Post
                    Στο θέμα του τοπικ νομίζω ότι κάπου ξεφεύγει η κουβέντα και ότι η απάντηση σε όλα αυτά τα ερωτήματα είναι σαφώς πιο απλή. Μιλάμε για παιχνίδι της χρονιάς, όχι για game of the forever ούτε παιχνίδι της δεκαετίας. Ο όρος καινοτομία έχει καταντήσει λίγο σούπα. Δεν είμαστε στο 1998, δεν είμαστε πια σε μεταβατική εποχή που όλοι οι μηχανισμοί αλλάζαν ώστε να ακολουθήσουν τις τεχνολογικές εξελίξεις. Η ουσία είναι ένα παιχνίδι, αυτό που κάνει να το κάνει καλά. Μπορεί ένας τίτλος να πάρει στοιχεία από άλλους 5 τίτλους που φέραν μία καινούρια ιδέα υλοποιημένη ένα επίπεδο χ και να καταφέρεις να την ανεβάσει σε ένα επίπεδο χ+1, αυτός ο τίτλος μπορεί να μην είναι καινοτόμος αλλά θα είναι υποψήφιος για goty.
                    Καλά, αναμφίβολα, δε μπορεί κανείς να περιμένει σήμερα αντίστοιχου επιπέδου εξελίξεις όπως αυτές που είδαμε τη δεκαετία του 90. Σε τέτοια είδους περίοδο μπορεί να ξαναμπούμε μονάχα αν υπάρξει κάποιου είδους δομική αλλαγή πάνω στη βάση την οποία χτίζονται οι τίτλοι. Όταν όμως μιλάμε για καινοτομίες σήμερα δεν αναφερόμαστε στη δευτέρα παρουσία.

                    Μπορεί κάποιος τίτλος να κάνει αυτό που ανέφερες κι εσύ, δηλαδή να πάρει κάποια υπάρχοντα στοιχεία/μηχανισμούς και να τα εξελίξει πηγαίνοντας τα σε άλλο επίπεδο. Ή μπορεί να πάρει κάποιους υπάρχοντες μηχανισμούς και να τους εντάξει σε ένα πλαίσιο που δεν έχουν ενταχθεί ακόμα, ή μπορεί να ενσωματώσει τη φυσική και το interactivity σε έναν τίτλο, με τρόπο τέτοιο ώστε να γίνει κάποιο breakthrough, ή μπορεί να φέρει νέα δεδομένα σε επίπεδο αφήγησης. Ή, τέλος, ακόμα και να εξερευνήσει νέα πράγματα σε επίπεδο αισθητικής, setting κοκ.

                    Στο θέμα GOTY και καινοτομίας, αν σε μια χρονιά κυκλοφορήσουν 10 top τίτλοι και ο ένας από τους 10, εκτός από top, είναι παράλληλα και καινοτόμος, λογικό είναι να αξίζει περισσότερο το GOTY από τους άλλους 9. Δε νομίζω πάντως ότι αυτή τη χρονιά είδαμε κάτι τέτοιο.
                    There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                    Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                    Comment


                    • #85
                      Δηλαδή δώσανε τον τίτλο του Best Online στο Dark Souls επειδή είχε καλό online αντί να το δώσουνε στο BF3 που είχε απίστευτο online επειδή σε ένα RPG το καλό online σηκώνει διάκριση αλλά παράλληλα αποφασίσανε να δώσουνε το βραβείο GOTY στο Zelda με το ακριβώς αντίθετο σκεπτικό; :troll:

                      Comment


                      • #86
                        xaxaxaxaxaa
                        Originally posted by Raf
                        Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                        Comment


                        • #87
                          Δηλαδή δώσανε τον τίτλο του Best Online στο Dark Souls επειδή είχε καλό online αντί να το δώσουνε στο BF3 που είχε απίστευτο online επειδή σε ένα RPG το καλό online σηκώνει διάκριση αλλά παράλληλα αποφασίσανε να δώσουνε το βραβείο GOTY στο Zelda με το ακριβώς αντίθετο σκεπτικό;

                          To Dark Souls δεν είναι RPG. Είναι όσο RPG είναι και το Diablo (δηλαδή σχεδόν καθόλου, dungeon crawler είναι και τα δύο).

                          Αν διάβασες τι είπα δε σηκώνει διάκριση το online του Dark Souls επειδή είναι RPG (που όπως είπα δεν είναι) αλλά επειδή είναι ΠΟΛΥ καλό, είναι ενσωματωμένο στη single player εμπειρία και δεν έχει καμία σχέση με ότι άλλο υπάρχει (πυροβολισμοί με ολίγον από strategy ή πάτημα εικονιδίων μόλις τελειώσει το cooldown). To PvP του Dark Souls (και δεν είναι μόνο αυτό το online του) μοιάζει πολύ περισσότερο με fighting game παρά με FPS και RPG.

                          Αυτό δεν το γράφω γιατί υποστηρίζω τις επιλογές των βραβείων (και το MW3 BF3 να το έπαιρναν δε θα με απασχολούσε καθόλου), απλά προσπαθώ να εξηγήσω σε άτομα που δεν έχουν επαφή με τον τίτλο γιατί είναι τόσο ιδιαίτερο σαν online εμπειρία.
                          Originally posted by Squall Leonhart
                          I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                          Originally posted by 丹野
                          Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                          Originally posted by Ryu_gr
                          υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                          Comment


                          • #88
                            Για μενα game of the year ειναι το portal 2.Πηραν μια ιδεα/παιχνιδι(που συπληρωνε το πακετο orange box) και την εκαναν ολοκληρωμενο παιχνιδι επιπεδου Goty.
                            To Uncharted 3 ειναι απλα ενα καλυτερο uncharted 2.Το τελευταιο(U2) ηταν για μενα το 2009,οτι ειναι ειναι το portal 2 για το 11.Ενα εξαιρετικο 2ο μερος και τελικα Goty.

                            To πρωτο MW ειχε εξαιρετικο multiplayer.Απο τοτε ολα τα MW ειναι μια απο τα ιδια.Δεν νομιζω οτι δικαιουται τον τιτλο καλυτερου multiplayer.

                            Tελος το killzone 3 ειναι καταπληκτικο με move.Κατ'εμε αυτου του ειδους τα Motion controls ειναι σουπερ για shooters και ειδικα για fps.Οτι αλλο εχω δοκιμασει με αυτον τον χειρισμο δεν μου αρεσε.Δεν εχω παιξει βεβαια το zelda για να μπορω να εχω αποψη.

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by ChrisTop View Post
                              Δηλαδή δώσανε τον τίτλο του Best Online στο Dark Souls επειδή είχε καλό online αντί να το δώσουνε στο BF3 που είχε απίστευτο online επειδή σε ένα RPG το καλό online σηκώνει διάκριση αλλά παράλληλα αποφασίσανε να δώσουνε το βραβείο GOTY στο Zelda με το ακριβώς αντίθετο σκεπτικό; :troll:
                              Αυτο ναι... :troll:

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by paixtis View Post
                                Γενικά εγώ παίζω περισσότερο δεν υπάρχει θέμα.Το τερμάτισα σε 69,5 ώρες αλλά οι περισσότεροι νομίζω το βγάζουν στο 50ωρο.
                                Eγώ Skyrim είμαι 113 ώρες ownage:troll:

                                και συνεχίζω χωρίς να έχω βαρεθεί καθόλου έως τώρα, το βάσικο quest έχω να το ακουμπίσω καμια τρεις βδομάδες και αυτό λέει πολλά για την ποιότητα και το βάθος του τίτλου καθώς σχεδόν κάθε quest περιέχει και ένα ενδιαφέρον σενάριο το οποίο θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελεί το βασικό και μοναδικό σενάριο σε άλλα games, πχ dark brotherhood quests ή civil war quests, και όλα αυτά σε SP game.

                                Το MGS μια χαρά παιζεται και σήμερα απλώς παίζοντας και το MGS4 θα δεις πως βελτιώθηκε η σειρά σε θέματα gameplay, αν παίξεις και τα ενδιάμεσα θα το δεις αυτό κλιμακωτά.

                                Τα Killzone έχουν και *αμώ το mp. Kαι το Killzone 3 προηγήθικε του Zelda σε θέματα σωστής εφαρμογής motion controls σε μη non-gamer τίτλο, απ'οσα έχω διαβάσει απο gamers που έχουν παιξει SP Κillzone 3 με το move.

                                Originally posted by Vaynard View Post
                                oxi 30 καλε 35 το εκανα, δεν ξερω πως εκανες 60 κατι, μηπως το αφηνες ανοιχτο η χαζευες η παιζεις σε slow motion?
                                :troll:
                                Star Citizen videos Star Citizen gallery

                                Comment

                                Working...
                                X