Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gaming Awards 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    ενταξει ειδαμε το la noire που εδειξε τι μπορει να γινει με το motion capture στα προσωπα, αλλα και παλι περα απο αυτο δεν ειχε να δειξει κατι αλλο σαν gameplay μαλλον το λες και βαρετο στην τελικη, επισης ο προσανατολισμος στο immersion της single player εμπειριας για lvling στο old republic ειναι μια καινοτομια φετος για τα mmorpgs που μαλλον θα επηρεασει ριζικα τα επομενα

    για μενα επισης καινοτομια και πρωτοτυπια ειναι να τολμας να βγαζεις εναν τοσο απαιτητικο και hardcore τιτλο οπως το dark souls η να τολμας να βγαζεις ενα 2d fighting οπως το kof13 με hand drawn high res 2d sprites αντι για 3δ πολυγωνα εν ετη 2011

    Comment


    • #47
      Originally posted by Vaynard View Post
      το gameplay τους δεν ειναι καν τοσο εθιστικο που θα δικαιολογει την αναγκη του καθενα να περνει την δωση του μια φορα το χρονο απο AC
      καθαρά υποκειμενικές αποψεις

      και για μένα το gameplay του ζέλντα δεν είναι και τόσο εθιστικό, αλλά το AC II το έλιωσα. Τα άλλα δύο ελπίζω να τα λιωσω σύντομα
      Star Citizen videos Star Citizen gallery

      Comment


      • #48
        Αφού δεν έχεις παίξει zelda βρε ΒigTROLL!!
        Nintendo I.D.: paixtis
        3ds friend code: 2664-2347-7128

        Comment


        • #49
          Ελάχιστα έπαιξα απλώς δεν με εκφράζει το όλο setting του παιχνιδιού, αν σ'αρεσει η όχι ένα game το καταλαβαίνεις το πολύ σε μια ώρα παιχνιδιού, γιατί διαφορετικά ή σάρεσει ή το παιζεις απο αγγαρεία.
          Star Citizen videos Star Citizen gallery

          Comment


          • #50
            Σωστά, τα facial animations του L.A. Noir ήταν breakthrough, απλά είχα στο μυαλό μου τα υποψήφια GOTY γι' αυτό και δε το έβαλα.

            Paixtis, δεν έχω παίξει Skyrim αλλά σου λέω ότι δεν είναι θέμα καινοτομιών. Το Skyward δε μπορεί να είναι GOTY για τον απλό λόγο ότι, ποτέ, ένα GOTY δε μπορεί να έχει σημεία που είναι πίσω από τις εξελίξεις του medium.
            There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
            Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

            Comment


            • #51
              επαιξες το 2 μονο? αρα δεν επαιξες περυσι το brotherhood αρα δεν χρειαζεσαι καθε χρονο να παιρνεις την δοση σου, see?

              προφανος εξαιρεται ο μεγαλυτερος fan στην ελλαδα στα AC ο altair:resp:

              Comment


              • #52
                Eν τω μεταξύ το LA Noire το κατεβάζω στο pc για να δω τι λεει...

                Συμφωνώ με Loggo δεν είναι θέμα καινοτομιών ή δεν είναι ΜΟΝΟ θέμα καινοτομιών. Σίγουρα το Skyrim δεν είναι η καινοτομία του RPG αλλά οι δημιουργοί του έχουν στήσει έναν κόσμο με ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ λεπτομέρεια (έχουν ρίξει πολύ δουλειά) που σε καλεί να τον ανακαλύψεις, σίγουρα είναι καλύτερο του Oblivion και γενικά για μένα ένα εξαιρετικό rpg που σου προσφέρει 100,200 κοκ ώρες gameplay την στιγμή που άλλα games έχουν SP εξαώρου. Η gameplay ευχαρίστηση σε τέτοιο βάθμο που μου έδωσε πέρυσι το Red Dead Redemption μου την έδωσε φέτος το Skyrim, αυτό εμένα μου φθάνει δεν θέλω απαραίτητα φοβερά και επαναστατικά πράματα.

                Vaynard το AC Brootherhood δεν το πήρα γιατι περίμενα να πέσει η τιμή τώρα που κανει 20 κατι ευρώ θα το πάρω σύντομα. Βέβαια το ειχα κατεβάσει στο Pc αλλά είναι άθλια κονσολέ μεταφορά. Έπαιξα και το πρώτο που είναι μέτριο. Το κέρδισα απο το gamers odyssey.
                Star Citizen videos Star Citizen gallery

                Comment


                • #53
                  Καλά καθήστε να βγει το Diablo 3 και θα δείτε ποιος θα είναι ο contenter του 2012. Είμαι της άποψης ότι η αξία ενός τίτλου πρέπει να διακρίνεται με βασικό κριτήριο την διαχρονικότητά του. Όταν ένας τίτλος είναι εθιστικός και προσφέρει ένα πακέτο ( κυριώς gameplay) που δεν γερνάει στον αιώνα τον άπαντα είναι η καλύτερη ανταμοιβή για τη σχέση εταιρεία-καταναλωτής. Έρχομαι να καταλήξω στο γεγονός ότι για μένα G.O.T.Y. 2011 λαμβάνει το Dark Souls γιατί ακολουθεί με ευλάβεια ότι ανέφερα παραπάνω. Story ουσιώδες δεν έχει, γραφικά state of art δεν έχει, frame drops έχει μπόλικα, κάποια λάθη στους μηχανισμούς φυσικής υπάρχουν αλλά όλα αυτά επισκιάζονται από το εθιστικό gameplay του. Το Dark Souls, το Diablo, το Halo, το Mario, το starcraft, το το το το... όσα χρόνια και αν περάσουν δεν κινδυνεύουν να χαθούν στη λήθη της χρονικά φθειρόμενης τεχνολογίας και της αναμενόμενης διαδοχής στα μέλη μιας I.P.
                  Πείτε μου ειλικρινά πόσοι χρήστες/gamers νομίζετε ότι θα καταπιαστούν εύκολα με το Arkham City, Skyrim, Skyward, Revelations, Risen 2, Uncharted 3, Gears of war 3, Call of duty 3 κτλ. κτλ. όταν μετά από κάμποσα χρόνια θα έχει περάσει η χρηστική τους αξία τόσο στο θέμα της τεχνολογίας όσο και στα ανώτερα (λογικά) sequels?

                  Το Diablo 1 θα παίζεται ακόμα και αν βγει Diablo 10, το Demon's Souls το ίδιο, το Morrowind παρομοίως, το δισδιάστατο Mario επίσης, το Halo 1 ακολούθως αλλά το Uncharted, Assassin's Creed, Gears of War, Call of Duty και και και και και και και και θα αντικατασταθούν από κάτι άλλο ανώτερο.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Ren_of_Heavens View Post
                    Καλά καθήστε να βγει το Diablo 3 και θα δείτε ποιος θα είναι ο contenter του 2012. Είμαι της άποψης ότι η αξία ενός τίτλου πρέπει να διακρίνεται με βασικό κριτήριο την διαχρονικότητά του. Όταν ένας τίτλος είναι εθιστικός και προσφέρει ένα πακέτο ( κυριώς gameplay) που δεν γερνάει στον αιώνα τον άπαντα είναι η καλύτερη ανταμοιβή για τη σχέση εταιρεία-καταναλωτής. Έρχομαι να καταλήξω στο γεγονός ότι για μένα G.O.T.Y. 2011 λαμβάνει το Dark Souls γιατί ακολουθεί με ευλάβεια ότι ανέφερα παραπάνω. Story ουσιώδες δεν έχει, γραφικά state of art δεν έχει, frame drops έχει μπόλικα, κάποια λάθη στους μηχανισμούς φυσικής υπάρχουν αλλά όλα αυτά επισκιάζονται από το εθιστικό gameplay του. Το Dark Souls, το Diablo, το Halo, το Mario, το starcraft, το το το το... όσα χρόνια και αν περάσουν δεν κινδυνεύουν να χαθούν στη λήθη της χρονικά φθειρόμενης τεχνολογίας και της αναμενόμενης διαδοχής στα μέλη μιας I.P.
                    Πείτε μου ειλικρινά πόσοι χρήστες/gamers νομίζετε ότι θα καταπιαστούν εύκολα με το Arkham City, Skyrim, Skyward, Revelations, Risen 2, Uncharted 3, Gears of war 3, Call of duty 3 κτλ. κτλ. όταν μετά από κάμποσα χρόνια θα έχει περάσει η χρηστική τους αξία τόσο στο θέμα της τεχνολογίας όσο και στα ανώτερα (λογικά) sequels?

                    Το Diablo 1 θα παίζεται ακόμα και αν βγει Diablo 10, το Demon's Souls το ίδιο, το Morrowind παρομοίως, το δισδιάστατο Mario επίσης, το Halo 1 ακολούθως αλλά το Uncharted, Assassin's Creed, Gears of War, Call of Duty και και και και και και και και θα αντικατασταθούν από κάτι άλλο ανώτερο.
                    Παντως CoD 4 παιζουν ακομα φανατικα στο live οποτε δεν νομιζω να στεκει ιδιαιτερα αυτο που λες..

                    Comment


                    • #55
                      Καλά το παραμάμησες βάζεις στο ίδιο τσουβάλι Uncharted 3 με Cod, μαλλον εννοείς το MW3 γιατί τα COD, COD2 και ειδικά MW τα παιζουν κανονικότατα

                      Γιατί να ασχοληθεί με το Skyrim; για τον ίδιο λόγο που θα θελήσει να ασχοληθεί και με το Mario 64, γιατί θα παίξει κάποιον μεταγέστερο τίτλο και θα θέλει να ασχοληθεί με το παρελθόν του τίτλου. Πχ εγώ θέλω να παίξω αργότερα Morrowind.

                      To Starcraft που λες βρίσκεται σε άλλο επίπεδο που φθάνει τα όρια της επιστημονικής προσοχής στο balance και στο βάθος του παιχνιδιού, παίζει μόνο του για αυτό αντέχει τόσα χρόνια. Εννοώ φυσικά το online, έχω το SC II.
                      Star Citizen videos Star Citizen gallery

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by i Have no Equal View Post
                        Παντως CoD 4 παιζουν ακομα φανατικα στο live οποτε δεν νομιζω να στεκει ιδιαιτερα αυτο που λες..
                        Κόλλησες εσύ σε μία σειρά. Άλλο ήθελα να επισημάνω με το κείμενο, ότι τα υποτιθέμενα GOTY games και γενικά τα games συνήθως ξεχνιούνται. Ελάχιστοι είναι οι τίτλοι που κρατάνε χρόνια ώστε να γίνουν :phil:. Το Call of Duty θα το βλέπουμε με κάθε διαχειριστική χρήση κι έτσι το ενδιαφέρον των παικτών δεν μειώνεται. Κάποια στιγμή όμως η I.P. θα ξεφουσκώσει όπως θα συμβεί και με το Halo αν υιοθετήσουν μια ετήσια κυκλοφορία. Σύγκρινε για παράδειγμα Halo CE με Call of Duty 1 (2001) και θα δεις ποιο επηρέασε ουσιαστικά στην εξέλιξη της βιομηχανίας από τότε.

                        Comment


                        • #57
                          Διαφωνω αλλα τεσπα... Η συγκριση γιατι να γινει με CoD 1? Ποια εξελιξη δηλαδη εππηρεασε και το ενα και το αλλο που λες?? Αναλογα τα γουστα ειναι πιστευω, δεν μπορεις να λες ο κοσμος θα παιζει στο μελλον το dark souls και δεν θα ξερει καν το arkham city..

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Vaynard View Post


                            κοιτα αν διναμε βραβεια εφευρεσεων να το καταλαβω οτι η πρωτοτυπια παιζει βασικο ρολο αλλα στα vgs δεν ειναι τοσο απαραιτητη ειδικα αν μιλαμε για κατι νεο απο το μηδεν, οι core gamers θελουνε να βλεπουνε τα αγαπημενα τους genres τις περισσοτερες φορες να πατανε στις βασεις που ξερουνε και απο εκει και περα να γινονται ανανεωσεις και προσθηκες

                            να το πω ποιο απλα πλεον ΔΕΝ κυκλοφορουνε αρκετοι τιτλοι που να πρωτοτυπουνε καθε χρονο που να περιεχουνε την καταλληλη ποιοτητα και production values για να τα βαλουνε με τα γνωστα IPs, η εστω για να πουμε οτι εχουνε πλειαδα πρωτοτυπων παιχνιδιων να διαλεξουμε ενα δυο που κανανε την διαφορα και να τους δωσουμε βραβειο, ολοι οι developers ακολουθουνε γνωστες πεπατημενες συνταγες και αναλογως τι ζητανε οι fans κανουνε καποιες επιπλεον προσθηκες στο gameplay του IP τους,
                            Ακριβώς.
                            Από κει και πέρα όσον αφορά τα AC τα έχω ξαναπεί και όπως βλέπω οι περισσότεροι δε νιώθετε οπότε δεν έχει σημασία αν θα τα ξαναπώ ή όχι.Εγώ πάντως γουστάρω που βγαίνει κάθε χρόνο,ακόμα τλχ.
                            Ren άη κατούρα,που θα μου συγκρίνεις τα AC με τις μούφες σου.Παίξε AC πρώτα και μετά μιλάμε.

                            Επίσης έτσι για να μην λέτε ότι δεν είμαι αντικειμενικός,δείτε στο περσινό θέμα με τα δικά μας τα βραβεία ποιο τίτλο ψήφισα για GOTY (Red Dead Redemption) παρόλο που είχε βγει το Brotherhood.Επίσης φέτος,αν και είμαι τεράστιος φαν των σειρών AC & Uncharted,θεωρώ πως το Arkham City τα πατάει κάτω.

                            Αυτά και γεια χαρά.
                            Carpe diem

                            Comment


                            • #59
                              Μια χαρά τα βλέπω τα βραβεία... :troll:
                              I'm back bitches... Version 2.0

                              Το νέο forum για το αυτοκίνητο: PetrolHeads

                              Comment


                              • #60
                                Μια προσωπικη αποψη, εκτος συζητησης (γιατι βαριεμαι να διαβαζω και δεν εχω και λογο να εκνευριστω, I mean come on, λες και δεν ξερει ο καθενας μας εδωμεσα ελληνικα, ξεκολλατε ολιγον τι).

                                Για μενα GOTY ειναι το παιχνιδι το οποιο κανει αυτο που προσπαθει οσο καλυτερα γινεται, πραγματοποιοντα ομως και καποια βηματα προοδου που να αφορουν το μεσο. Ειμαι στην ιδια λογικη με τον Loggo, μπορει το Skyward Sword να κανει ΤΕΛΕΙΑ αυτο που κανει, ομως ειναι σαν να λεμε οτι η Yugo βγαζει το ΤΕΛΕΙΟ Zastava την στιγμη που εκει εξω κυκλοφορουν προϊοντα πολυ πιο προοδευτικα. Μη μπει κανεις στην λογικη να αναλυσει το παραδειγμα, οποιος καταλαβε καταλαβε.

                                Το να κανεις κατι τελεια δεν παει να πει οτι εισαι και στο ιδιο μηκος κυμματος με τους υπολοιπους. Οταν λοιπον ενα παιχνιδι τελειοποιει τομεις που ειναι πισω στην βιομηχανια, αυτοματως ειναι και αυτο πισω. Καλως ή κακως τα φοβερα και τρομερα βηματα προοδου που κανει το S.Sword σαν Zelda για το franchise δεν ειναι ιδιας αξιας με αυτα που κανουν αλλα παιχνιδια του ειδους. Εκτος κι αν το Zelda ειναι ενα ειδος απο μονο του, οποτε μπορει πολυ ομορφα να παιρνει καθε χρονο το εκαστωτε βραβειο.

                                Απο εκει και περα GOTY ειναι ενα παιχνιδι που εκπλησει ευχαριστα το κοινο, δινει κατι νεο και παραλληλα εχει πολυ ψηλα τον πηχη για το ιδιο το μεσο. Το Arkham City τολμησε να αλλαξει την συνταγη, το Skyrim εχει φτασει παρα πολυ κοντα σε αυτο που λεμε Massive Single Player (με ο,τι αυτο σημαινει) και το Uncharted 3 πλησιαζει ολο και περισσοτερο σε αυτο που λεμε "κινηματογραφικο gameplay". Το Portal 2 προωθει με τον δικο του τροπο το breakthrough gameplay του πρωτου παιχνιδιου με ενεσεις ιστοριας και εξαιρετικου design και απο εκει και περα το χαος. Για μενα CoD και BF δεν παιζουν σοβαρα για GOTY ουτε για πλακα, διοτι πολυ απλα αναμασουν core ιδεες με διαφορετικο τροπο, οκ, ποσα single player campaigns θα δουμε ακομα που μπορεις να μαντεψεις τα παντα απο την αρχη και ποσα τρισεκατομμυρια frags μπορεις να μετρησεις μεχρι να γινεις ο uber top παικτης online και φτου κι απο την αρχη στο MW4 ή BF5...

                                GOTY ειναι ομως πανω απο ολα για τον καθενα το παιχνιδι που ευχαριστηθηκε περισσοτερο αυτη την χρονια. Για καποιους μπορει να ειναι το Bastion, που ηρθε απο το πουθενα και εκανε αισθηση. Για καποιους ο κοσμος τους λεγεται MW3. Για καποιους (γνωστους αγνωστους) το ονομα Zelda καλυπτει τα παντα. Ο καθενας μπορει και κανει τις επιλογες του αναλογα α) με το τι κονσολα ή πλατφορμα τελος παντων εχει (δεν μπορουν ολοι να εχουν τα παντα) και β) με το τι γουστο εχει και γ)τι ειναι διατεθημενος να δοκιμασει.

                                Ας μη ξεχναμε αλλωστε οτι το μεσο αφορα την διασκεδαση, οχι το ποιος πηρε ποιο βραβειο...
                                :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                                Comment

                                Working...
                                X