Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kickstarter Projects

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Loggo
    replied
    Απορώ που δε το έβαλε κανείς τόσες μέρες.

    Ελληνικό Kickstarter από τον Pelikan13 (που είχε κάνει και το demo του Sonic Fan Remix).

    Πρόκειται για tribute στα racing games που έβγαζε η SEGA τη δεκαετία του 90.







    Χρωματική παλέτα SEGA και Blue Skies in games.

    Το project είναι μια ανάσα απ' το στόχο των 10.000 αλλά, αν φτάσει τις 20.000, θα μπουν παραπάνω πίστες και αμάξια.

    Ryu, Kakashi, Scatman (αν βλέπεις) περιμένω να στηρίξετε.

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Ώρα να χρηματοδοτήσω κι εγώ μου φαίνεται.Πάρα πάρα πολύ καλό.

    Leave a comment:


  • Spahar
    replied
    Το θέμα με το Kung Fu Superstar είναι ότι μιλάμε για πολύ προσεγμένη πρόταση. Οι τύποι έχουν φτιάξει 7λεπτο video με μπόλικο υλικό μέσα και έχουν μαζέψει ελάχιστα λεφτά, όταν ξεχασμένοι developers μάζεψαν εκατομμύρια χωρίς να δείξουν ούτε ένα artwork. Αυτό από μόνο του είναι λυπηρό κατά τη γνώμη μου.

    Τώρα όσον αφορά το παιχνίδι, προσωπικά έχω τους ίδιους ενδοιασμούς σχετικά με την υλοποίηση στο Kinect. Αυτό που με ευχαριστεί είναι ότι ο δημιουργός (Κώτσας Ζαρίφης) έχει δώσει μέσω updates στο kickstarter την εντύπωση ότι γνωρίζει καλά τα όρια της τωρινή τεχνολογίας και για αυτό διαλέγει ένα μονοπάτι για το παιχνίδι του έτσι ώστε να είναι διασκεδαστικό και λειτουργικό με ότι μας προσφέρει το Kinect.

    Απόσπασμα από απάντηση του σε ερώτηση στο kickstarter:
    With current motion control technologies there is a bit of lag, there's no two ways about it. You can do things to minimise it (which we're doing) but you can't make it disappear.

    Now, once you accept that fact you can either:
    A) pretend the lag is not there and end up creating a mediocre game that's frustrating and unresponsive or
    B) account for the lag in your design and make a super fun game despite of it
    There's of course also C) which is not make a game like this at all, which I don't really like as an option - I strongly believe that as developers and as fans of fighting games we need to be doing everything in our power to foster innovation and evolution if we ever want to see games like this happen. To say we shouldn't be trying until the perfect technology is available is to say that we shouldn't have invented photography unless we invented television first - that is silly, evolution happens in steps, and it's up to us to choose the direction of those steps.


    So in KFS we're doing B) which is we're taking a different approach towards the combat. While with our tech you can certainly pull of techniques at great speeds and you will be detected correctly, we're not necessarily putting the emphasis on the speed and twichy reflexes of it all, but rather on the tacticality of it and the strategy.



    You've got 3 guys attacking you, all in different manners, posing a different kind of threat. What do you do? Think back to your training! How can you approach the situation so you don't get hit? Your Sifu has taught you this stuff! Can you remember in time? And how can you approach it so that you can achieve maximum combat efficiency? What about drama?? The cameras are rolling after all!
    Τέλος νέο video με gameplay από το παιχνίδι.


    Για μένα είναι εμφανές ότι οι άνθρωποι πήραν την ιδέα που ήθελαν και την προσάρμοσαν σε ένα είδος παιχνιδιού που έχει καλές πιθανότητες να λειτουργήσει. Εγώ σύντομα θα χρηματοδοτήσω και γιατί μου αρέσει η ιδέα, αλλά και γιατί είναι πληρέστερη παρουσίαση που έχω δει και είναι κρίμα να μην μαζέψουν 200,000 λίρες.

    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Οι παλιοί pcαδες μπορούν να ανατριχιάσουν από την συγκίνηση.Το νέο παιχνίδι που έσκασε μύτη στο kickstarter είναι το elite dangerous,sequel του elite!!!



    Στόχος τα 1.250000 λίρες και ήδη από την πρώτη μέρα έχει μαζέψει 280000 περίπου.

    Leave a comment:


  • sub_zero
    replied
    Από κάποια πράγματα που έχω δει σε development με Kinect, o σένσορας ανταποκρίνεται πολύ καλά οπότε είναι θέμα του developer από εκεί και πέρα κατά πόσο θα τον εκμεταλλευτεί αναλόγως.

    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Στην θεωρία ακούγεται πάρα πολύ ενδιαφέρον αλλά στην πράξη δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό.Στο κινεκτ είχαμε μέτρια αποτελέσματα με τίτλους που απαιτούσαν πολύ απλές κινήσεις,δεν μπορώ να φανταστώ τι θα γίνεται αν πας να κάνεις τεχνικές από πολεμικές τέχνες.Πάντως θα γουσταρα πολύ ένα ρεαλιστικό παιχνίδι που να βασίζεται σε αληθινές πολεμικές τέχνες αλλά κατά προτίμηση όχι στο κινεκτ.

    Για να πω την αλήθεια πάντως,στο ανωτέρω βίντεο κάποιες τεχνικές που αναγνωρίζω (ασχολούμαι με πολεμικές τέχνες)αποδίδονται εξαιρετικά.

    Leave a comment:


  • straier
    replied
    Επίσης project έλληνα το οποίο φαινεται πολυ ενδιαφέρον (αν και η φιλοδοξία αγγίζει τα επίπεδο του moleyneux).
    Με όποιον δάσκαλο καθίσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις (κόψε κάτι από τα φωνήεντα στο όνομα, είπαμε γαλλικό όνομα αλλά όχι κι έτσι ).
    Το να κλωτσάς προς τη μεριά της τηλεόρασής σου πάντως ακούγεται πολύ ασφαλές.

    Leave a comment:


  • Evans
    replied


    Επίσης project έλληνα το οποίο φαινεται πολυ ενδιαφέρον (αν και η φιλοδοξία αγγίζει τα επίπεδο του moleyneux).

    Leave a comment:


  • Phantom Duck
    replied
    Το Elysium είναι του Ηλία Κυριαζή και απ' ό,τι φαίνεται θα αξίζει τον κόπο με τα χίλια. Μακάρι να καταφέρει να μαζέψει το ποσό, λογικά θα δώσω κι εγώ τον οβολό μου. Μπορείτε να δείτε εδώ δείγματα των κόμικς που έχει φτιάξει. Και το Second Quest φαίνεται πολλά υποσχόμενο, να δούμε τι θα πρωτοχρηματοδοτήσουμε.

    Leave a comment:


  • Spahar
    replied
    Διάβασα comic και θυμήθηκα αυτό το project από Έλληνα (κάποιοι μπορεί και να τον ξέρουν) στο indiegogo:



    The story is about Elysium, a revolutionary social network. By logging in you’ll be able to interact with your deceased loved ones who now exist in a digital afterlife. It’s October 2021 and everyone is eagerly anticipating its official release.

    What no one imagines is that the Elysium dead hate us. Just for being alive. And they’re biding their time until they get online. The moment they do, they’ll take over the internet and use anything with net access, from cars to aircraft carriers to wipe out the living.

    Paul is an Elysium developer more at ease with the dead than the living. His estranged sister, Anne, is longing to see again her late husband online. Zarya is a goth, teenage beta tester that sees death as an adventure. Together, they’ll have to survive the nightmare that follows the Elysium Release Day.


    Elysium Online Indiegogo page

    Leave a comment:


  • Loggo
    replied
    Second Quest

    Second Quest is a new comic by David Hellman (the artist of Braid) and Tevis Thompson (writer of "Saving Zelda").





    Second Quest is a stand-alone graphic novella inspired by Zelda. It's an original story about a young woman from a small town in the sky who begins to suspect that the legends about her home aren't true. If you like mysterious landscapes, non-princesses, videogame criticism, or general gorgeousity, then please consider backing Second Quest!

    David and I are both huge Zelda fans. We love the adventure, the challenge, the constant sense of discovery. We especially love exploring worlds full of secrets.

    Last spring, after my essay “Saving Zelda” was published, we started talking about all our frustrations with the latest in the series, Skyward Sword. With all the handholding, there was little to discover on our own. We didn’t have to pay attention – the adventure just kind of happened. We couldn’t really get lost in Hyrule, even if we wanted to.

    As we talked, an original story of our own emerged, one that took these Zelda problems (common to many other modern games as well!) and explored them in comic form. The idea was for a short comic at first, but it quickly grew much bigger over the summer as we developed the story, characters, and world. By the end, we found ourselves with the script and concept art for a complete graphic novella.

    Second Quest is a comic for those who love videogames but want more compelling worlds and a sense of real discovery. Zelda fans will enjoy familiar motifs turned upside-down, but you don’t have to know Zelda to enjoy our story. It’s for anyone who’s felt the pull of distant landscapes and longed to explore a world full of mystery.

    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Originally posted by Ramparter View Post
    Οταν εκανες το ποστ ειχε ηδη γινει fund. Τωρα ειναι 1,134,737
    Πω πω,τα χρήματα μαζεύτηκαν από την πρώτη μέρα!Τώρα έχει φτάσει στα 1.200000 και έχει άλλες 30 μέρες μέχρι να ολοκληρωθεί...

    Edit:Το πρώτο βιντεακι από το wasteland 2

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Οταν εκανες το ποστ ειχε ηδη γινει fund. Τωρα ειναι 1,134,737

    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Πάμε τώρα για ένα από τα πιο ενδιαφέροντα kickstarter games.

    Η obsidian θέλει να φτιάξει παιχνίδι πιστό στο ύφος και στο gameplay των παλιών crpgs τύπου baldurs gate και fallout!!!Υπόσχονται μάλιστα ότι θα υπάρχει ώριμο script στο στιλ του planescape torment και θα είναι party based όπως τα παλιά καλά παιχνίδια της infinity engine.Στην ομάδα ανάπτυξης συμμετέχουν πολλά σημαντικά ονόματα όπως ο lead designer του planescape torment και ο δημιουργός του fallout!

    1.100000 έχουν θέσει ως στόχο τους και έχει ήδη συγκεντρώσει κοντά στα 700000.

    Αυτό και το wasteland 2 θα τα έχω σίγουρα στα υπόψιν.

    Η πλήρης είδηση.

    Project Eternity aims to recapture the magic, imagination, depth, and nostalgia of classic RPGs that we enjoyed making - and playing. At Obsidian, we have the people responsible for many of those classic games and we want to bring those games back… and that’s why we’re here - we need your help to make it a reality!

    Project Eternity will take the central hero, memorable companions and the epic exploration of Baldur’s Gate, add in the fun, intense combat and dungeon diving of Icewind Dale, and tie it all together with the emotional writing and mature thematic exploration of Planescape: Torment.
    Combat uses a tactical real-time with pause system - positioning your party and coordinating attacks and abilities is one of the keys to success. The world map is dotted with unique locations and wilderness ripe for exploration and questing. You’ll create your own character and collect companions along the way – taking him or her not just through this story, but, with your continued support, through future adventures. You will engage in dialogues that are deep, and offer many choices to determine the fate of you and your party. …and you'll experience a story that explores mature themes and presents you with complex, difficult choices to shape how your story plays out.
    We are excited at this chance to create something new, yet reminiscent of those great games and we want you to be a part of it as well.

    Leave a comment:


  • Evans
    replied
    To Project Giana βρίσκεται ανάμεσα στους τίτλους που μπορούμε να ψηφίσουμε ως επόμενες κυκλοφορίες στη Steam. Δεν ξέρω πώς ακριβώς δουλεύει το πράγμα, φαντάζομαι όμως ότι αν ένα παιχνίδι μαζέψει αρκετούς ψήφους, τότε απλά κυκλοφορεί (λολ). Ουσιαστικά οι "steamers" γίνονται αυτοί που αποφασίζουν πότε κυκλοφορίες σαν και αυτές (indie δηλαδή) θα μπούνε στη βιβλιοθήκη της steam.

    Καλή ιδέα είναι, αν έχετε όρεξη ανοίξτε τον client σας και ρίξτε μια ματιά.

    Leave a comment:

Working...
X