Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kickstarter Projects

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Το θέμα με το Kung Fu Superstar είναι ότι μιλάμε για πολύ προσεγμένη πρόταση. Οι τύποι έχουν φτιάξει 7λεπτο video με μπόλικο υλικό μέσα και έχουν μαζέψει ελάχιστα λεφτά, όταν ξεχασμένοι developers μάζεψαν εκατομμύρια χωρίς να δείξουν ούτε ένα artwork. Αυτό από μόνο του είναι λυπηρό κατά τη γνώμη μου.

    Τώρα όσον αφορά το παιχνίδι, προσωπικά έχω τους ίδιους ενδοιασμούς σχετικά με την υλοποίηση στο Kinect. Αυτό που με ευχαριστεί είναι ότι ο δημιουργός (Κώτσας Ζαρίφης) έχει δώσει μέσω updates στο kickstarter την εντύπωση ότι γνωρίζει καλά τα όρια της τωρινή τεχνολογίας και για αυτό διαλέγει ένα μονοπάτι για το παιχνίδι του έτσι ώστε να είναι διασκεδαστικό και λειτουργικό με ότι μας προσφέρει το Kinect.

    Απόσπασμα από απάντηση του σε ερώτηση στο kickstarter:
    With current motion control technologies there is a bit of lag, there's no two ways about it. You can do things to minimise it (which we're doing) but you can't make it disappear.

    Now, once you accept that fact you can either:
    A) pretend the lag is not there and end up creating a mediocre game that's frustrating and unresponsive or
    B) account for the lag in your design and make a super fun game despite of it
    There's of course also C) which is not make a game like this at all, which I don't really like as an option - I strongly believe that as developers and as fans of fighting games we need to be doing everything in our power to foster innovation and evolution if we ever want to see games like this happen. To say we shouldn't be trying until the perfect technology is available is to say that we shouldn't have invented photography unless we invented television first - that is silly, evolution happens in steps, and it's up to us to choose the direction of those steps.


    So in KFS we're doing B) which is we're taking a different approach towards the combat. While with our tech you can certainly pull of techniques at great speeds and you will be detected correctly, we're not necessarily putting the emphasis on the speed and twichy reflexes of it all, but rather on the tacticality of it and the strategy.



    You've got 3 guys attacking you, all in different manners, posing a different kind of threat. What do you do? Think back to your training! How can you approach the situation so you don't get hit? Your Sifu has taught you this stuff! Can you remember in time? And how can you approach it so that you can achieve maximum combat efficiency? What about drama?? The cameras are rolling after all!
    Τέλος νέο video με gameplay από το παιχνίδι.


    Για μένα είναι εμφανές ότι οι άνθρωποι πήραν την ιδέα που ήθελαν και την προσάρμοσαν σε ένα είδος παιχνιδιού που έχει καλές πιθανότητες να λειτουργήσει. Εγώ σύντομα θα χρηματοδοτήσω και γιατί μου αρέσει η ιδέα, αλλά και γιατί είναι πληρέστερη παρουσίαση που έχω δει και είναι κρίμα να μην μαζέψουν 200,000 λίρες.

    Comment


    • #62
      Ώρα να χρηματοδοτήσω κι εγώ μου φαίνεται.Πάρα πάρα πολύ καλό.
      Carpe diem

      Comment


      • #63
        Απορώ που δε το έβαλε κανείς τόσες μέρες.

        Ελληνικό Kickstarter από τον Pelikan13 (που είχε κάνει και το demo του Sonic Fan Remix).

        Πρόκειται για tribute στα racing games που έβγαζε η SEGA τη δεκαετία του 90.







        Χρωματική παλέτα SEGA και Blue Skies in games.

        Το project είναι μια ανάσα απ' το στόχο των 10.000 αλλά, αν φτάσει τις 20.000, θα μπουν παραπάνω πίστες και αμάξια.

        Ryu, Kakashi, Scatman (αν βλέπεις) περιμένω να στηρίξετε.

        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

        Comment


        • #64
          Dreamfall Chapters: The Longest Journey

          Comment


          • #65
            Πόσα πρέπει να κάνω donate να μη το φτιάξουν;
            Originally posted by Raf
            Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

            Comment


            • #66
              Αφου θα το παρεις day one.
              Do a barrel roll!

              Comment


              • #67
                Με το έπος το Sonic Fan Remix τί θα γίνει; Γενικά δεν είμαι fan των συγκεκριμένων racing αλλά ο τύπος φτιάχνει υπερπαραγωγές και με το Sonic Fan Remix μας είχε αφήσει μαλάκες. Ειδικά σε συνδυασμό με τη "SEGA παλέτα" και τα μπλε χρώματα όπως λες, οπτικά το αποτέλεσμα το καραγουστάρω, οπότε θα κάνω ένα donation.
                The illusion of free will is an illusion.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by Ramparter View Post
                  Αφου θα το παρεις day one.

                  Άσε ρε... από το έπος tlj στην ανέμπνευστη παπάτζα ποπ-neο-cyberpunk dreamfall χωρίς gameplay και ατμόσφαιρα... ας το παίξουν μόνοι τους... 1000 φορές να δωθούν εδώ τα χρήματα

                  Originally posted by Raf
                  Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Loggo View Post
                    Ελληνικό Kickstarter από τον Pelikan13 (που είχε κάνει και το demo του Sonic Fan Remix).

                    Hello everyone,

                    as I mentioned a while ago this is no longer a one person project, I will be working with Nicalis in order to make this game the best it can be.

                    Here are few words from them:


                    Hello!

                    My name is Tyrone Rodriguez. I’m with Nicalis, Inc. You may or may not have heard of Nicalis, but we’ve worked with other talented developers on games like Cave Story, VVVVVV, NightSky and 1001 Spikes.

                    We’re working with Anthony on The ‘90s Arcade Racer. Our collaboration will allow him to realize his vision of the game and make sure that he has the necessary Unity programming and design help he needs so that he can concentrate on art and other aspects. On our end, we’ll be working on the Unity programming, physics, tuning and general design and production of the game.

                    I grew up playing arcade games and the racing genre has always been one of my favorites. I worked for a now-dead magazine called Tips&Tricks when Sega was at the top of its game in terms of hardware and racing games; being part of a magazine where we were supposed to be pros at games, I ended up spending a lot of time playing Virtua Racing, Daytona, Super GT (Scud Race outside the US), Daytona 2 and basically every other Sega racer (even the weird ones like Moto Raider).

                    For anyone asking about the physics, both Anthony and I know what arcade racers should feel like. I also have experience with racing games and actual track experience; I worked on The Fast and the Furious Tokyo Drift (PS2, PSP), designing its drift physics. and have over 100 hours of real-world track time (open-wheel, street and race cars). Anthony and I won’t stop until we get the tuning just right.

                    Oh, by the way, we’ll be publishing the game on Wii U eShop, too.


                    ..

                    Comment


                    • #70
                      Έτοιμος ο πελεκάνος! Εν αναμονή τώρα!
                      The illusion of free will is an illusion.

                      Comment


                      • #72


                        spiritual sequel του Planescape Torment. Έγινε funded σε λιγότερο από 24ωρο και συνεχίζει.
                        «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                        Comment


                        • #73
                          To είδα κι εγώ. Πρόκειται για την εταιρία του Brian Fargo που φτιάχνει το Wasteland 2 (επίσης Kickstarted). Όταν έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα gameplay videos και αναλυτικές πληροφορίες για το παιχνίδι οι αντιδράσεις ήταν πολύ θετικές, και όλα δείχνουν πως ξεχρεώνει αυτή τη θετική φήμη.
                          Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?

                          Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...

                          Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί

                          Comment


                          • #74
                            Εμένα πάντως (που είμαι και backer στο Wasteland) μου κάνει λίγο κάπως που κάνει 2ο Kickstarter πριν ολοκληρώσει το παιχνίδι από το πρώτο. Το αποτέλεσμα φυσικά αποδεικνύει ότι καλά κάνει, αφού το διέλυσε το ρεκόρ. Πάντως θεωρώ πιο σωστό να τελείωνε το Wasteland, να το έπαιζαν όσοι το χρηματοδότησαν και μετά να προχώραγε στο επόμενο project. Στην τελική πόσο μεγάλο studio είναι η InXile και αναλαμβάνει τα projects δυο δυο, δεν είναι πιο ηθικό να επικεντρωθεί στο Wasteland που το πλήρωσε ο κόσμος; Φοβάμαι μην προσπαθούν να προλάβουν τη "φόλα", γιατί άμα βγει το Wasteland και είναι μέτριο τότε θα μάζευε πιο δύσκολα λεφτά για άλλο project.

                            Comment


                            • #75
                              Ρε μιλάμε για νέο Torment και βρήκατε λόγο για να γκρινιάξετε ;

                              Βίντεο απο το funded Shadowrun Returns.

                              Comment

                              Working...
                              X