Announcement
Collapse
No announcement yet.
PlayStation 4
Collapse
X
-
Ναι και στη γειτονια εχουμε εναν που πουλαει ρουχα και τη περιοδο των εκπτωσεων δε κατεβαζει τις τιμες. Απο σεβασμο το κανει...
-
ITT υποστηρίζουμε τις τιμολογιακές πολιτικές της Nintendo.Originally posted by KimahriRonso View PostΚαι επειδή ξέρω τι μάλλον θα πεις ως αντίκρουση, να σου πω ότι για μένα, δείχνει ένα σεβασμό προς εμένα που αγόρασα έναν τίτλο πρώτη μέρα και δεν θα πέσει η τιμή του στο μέλλον ή και που μάλλον δεν θα πέσει με τον ίδιο γρήγορο ρυθμό.
Θεέ μου.Γιατί;
Leave a comment:
-
Ταταταραταταμ!Originally posted by Raf View Post
(πλην τη RAM που διπλασιάστηκε πρόσφατατα)
Σε άλλα νέα η λέξη "φιλικότητα" υπάρχει, και δε προσβάλλει καθόλου το να πέφτουν οι τιμές των παιχνιδιών μετά από κάποια περίοδο. Ίσα ίσα που δίνει μεγαλύτερη ευελιξία στις αγορές και τη διαχείριση της τσέπης του καθενός.
Leave a comment:
-
Δεν ήξερα ότι ένας ήχος σειρήνας είναι αντίλογος..Originally posted by Deus View PostΚιμαρι σε φασεις υπερασπιζεσαι την νιντεντο ακομα και οταν δεν υπαρχει λογος.Δικαιωμα σου βεβαια,αλλα η τελευταια σου φραση ειναι κατα την γνωμη μου υπερβολικη.Δεν μπορεις να αποκαλεσεις μια εταιρεια φιλικη προς τους παικτες οταν τα παιχνιδια της ειναι με διαφορα τα ακριβοτερα.Φιλικα παντα ετσι;Την γνωμη σου εχεις καθε δικαιωμα να την λες,αλλα θα ακουστει και ο αντιλογος,ετσι συμβαινει και ετσι πρεπει μα συμβαινει στα φορα.
Δεν ήξερα ότι δεν μπορούμε να πούμε την άποψη μας, χωρίς να προσβάλλουμε..
Και για να κλείσω, δεν αναφέρθηκα σε φιλικότητα(υπάρχει αυτή η λέξη??) αλλά σε σταθερό προσανατολισμό στον gamer.Και αυτόν τον έχει μόνιμα η Nintendo.
Και για τις τιμές, μάλλον δεν σου άρεσε το 50αράκι στην προηγούμενη γενιά, έτσι?Ετοιμάσου να πληρώνεις 70αρικάκι, όπως είπε χθες η ΕΑ...
Και επειδή ξέρω τι μάλλον θα πεις ως αντίκρουση, να σου πω ότι για μένα, δείχνει ένα σεβασμό προς εμένα που αγόρασα έναν τίτλο πρώτη μέρα και δεν θα πέσει η τιμή του στο μέλλον ή και που μάλλον δεν θα πέσει με τον ίδιο γρήγορο ρυθμό.
Leave a comment:
-
Για το durango δεν ξέρουμε τίποτα official.
Όντως αλλά απο διαρροές υπάρχει μια εικόνα των τεχνικών χαρακτηριστικών. Το άρθρο περιγράφει πλήρως το σύστημα του PS4 (πλην τη RAM που διπλασιάστηκε πρόσφατατα) πριν τη παρουσίαση της Sony.
Ας ελπισουμε μονο να μην λεγεται Durango
Σίγουρα δε θα λέγεται Durango.. :p
Leave a comment:
-
Ας ελπισουμε μονο να μην λεγεται Durango αλλα Xbox 720,
και επισης εχω ενα κακο προαισθημα οτι θα ειναι casualia με Kinect/apps/metro και τετοια η παρουσιαση του νεου xbox..
Leave a comment:
-
Για το durango δεν ξέρουμε τίποτα official. Από την άλλη το ps4 έχει 8GB GDDR5 with 176GB/s bandwidth....και είδαμε πως όντως το PS4 έκανε τη μετάβαση απο τα 4 στα 8. Το ζήτημα είναι το πώς; Παραμένει GDDR5 έχοντας σαφές προβάδισμα ενάντια στη DDR3 του Durango;
Leave a comment:
-
Όχι, αυτό εννοώ.
(στο PC μου είχα 512+256 και ένας φίλος την έβγαλε λέγοντας, και όντως ισχύει, πως το μηχάνημα θα είναι ταχύτερο έτσι -όσο μπορεί να είναι "ταχύ" ένα μηχάνημα με 512MB RAM )
Leave a comment:
-
Το μέγεθος της RAM δεν είναι ο μόνος παράγοντας που επηρεάζει την απόδοσή της. Μία ενιαία 2GB RAM μπορεί να αποδώσει ίσα ή καλύτερα απο 2GB+2GB π.χ. Παραπάνω δε γνωρίζω να πω. Το 360 μπορεί να είχε μόνο 512MB αλλά σχετικά έσπερνε επειδή ήταν τελευταίας τεχνολογίας ενοποιημένη μνήμη.
Ένα άρθρο του Eurogamer που ανέβασε ο christop πριν λίγο καιρό έλεγε τα εξής:
Durango (Next-gen Xbox) is a memory monster, shipping with 8GB of RAM up against 'just' 4GB in its Sony competitor. It's an ambitious strategy, made necessary owing to Microsoft's hopes for the new Xbox to be more than just a games machine - the hardware is believed to reserve a significant amount of RAM for media functions, and rumours persist that the console can run dedicated apps and media side-by-side with gameplay.
There's just one problem. Cramming 8GB of the fastest memory into a console box simply isn't logistically possible. A key Xbox 360 advantage over PS3 was a unified pool of 512MB of fast GDDR3 memory. GDDR5 is the latest equivalent, used principally in PC graphics cards, but the problem here is that the modules only come in certain capacities - the largest and most difficult to produce being 512MB. Daisy-chaining 16 of those onto a console motherboard just wouldn't work. Sony has opted for a tighter system - fewer memory modules, but all of them very, very fast. It retains GDDR5 as the single memory pool with all the raw bandwidth advantages that entails, but it is limited to 4GB (there are rumours of 6GB/8GB upgrades but this is highly unlikely to happen).
...και είδαμε πως όντως το PS4 έκανε τη μετάβαση απο τα 4 στα 8. Το ζήτημα είναι το πώς; Παραμένει GDDR5 έχοντας σαφές προβάδισμα ενάντια στη DDR3 του Durango;
Leave a comment:
-
δεν κάνει μόνο η μνήμη την gpu, οι χρονισμοί σε πυρήνα και vram είναι σημαντικότερα, επίσης όλη η μνήμη του ps4 δεν είναι μόνο για την gpu.Originally posted by sOLiD SNAKE View PostHideo, βλέπω παντού ότι το KZ:SF έχει φτιαχτεί στα πρώτα devkits, τα οποία είχαν 2 gb ram. Τι παίζει ;
Leave a comment:
-
Αυτο που λες μαλλον παιζειOriginally posted by sOLiD SNAKE View PostHideo, βλέπω παντού ότι το KZ:SF έχει φτιαχτεί στα πρώτα devkits, τα οποία είχαν 2 gb ram. Τι παίζει ;
Ενας developer το εγραψε στο Βeyond3d.
Δεν μιλαει για το Killzone συγκεριμενα,αλλα για τα πρωτα παιχνιδια λογικα.
Λεγεται οτι τα τελικα devkits θα ειναι διαθεσιμα τον Ιουνιο.
Καθε φορα που μπαινω στο thread το ακουω και γελαω σαν χαζος.Δεν παω καλα χαχαOriginally posted by Somari View Post
Leave a comment:
Leave a comment: