Announcement

Collapse
No announcement yet.

PlayStation 4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Somari
    replied
    Ναι και στη γειτονια εχουμε εναν που πουλαει ρουχα και τη περιοδο των εκπτωσεων δε κατεβαζει τις τιμες. Απο σεβασμο το κανει...

    Leave a comment:


  • Hellraider
    replied
    Originally posted by KimahriRonso View Post
    Και επειδή ξέρω τι μάλλον θα πεις ως αντίκρουση, να σου πω ότι για μένα, δείχνει ένα σεβασμό προς εμένα που αγόρασα έναν τίτλο πρώτη μέρα και δεν θα πέσει η τιμή του στο μέλλον ή και που μάλλον δεν θα πέσει με τον ίδιο γρήγορο ρυθμό.
    ITT υποστηρίζουμε τις τιμολογιακές πολιτικές της Nintendo.

    Θεέ μου.Γιατί;

    Leave a comment:


  • Titus
    replied
    Originally posted by Raf View Post

    (πλην τη RAM που διπλασιάστηκε πρόσφατατα)
    Ταταταραταταμ!

    Σε άλλα νέα η λέξη "φιλικότητα" υπάρχει, και δε προσβάλλει καθόλου το να πέφτουν οι τιμές των παιχνιδιών μετά από κάποια περίοδο. Ίσα ίσα που δίνει μεγαλύτερη ευελιξία στις αγορές και τη διαχείριση της τσέπης του καθενός.

    Leave a comment:


  • KimahriRonso
    replied
    Originally posted by Deus View Post
    Κιμαρι σε φασεις υπερασπιζεσαι την νιντεντο ακομα και οταν δεν υπαρχει λογος.Δικαιωμα σου βεβαια,αλλα η τελευταια σου φραση ειναι κατα την γνωμη μου υπερβολικη.Δεν μπορεις να αποκαλεσεις μια εταιρεια φιλικη προς τους παικτες οταν τα παιχνιδια της ειναι με διαφορα τα ακριβοτερα.Φιλικα παντα ετσι;Την γνωμη σου εχεις καθε δικαιωμα να την λες,αλλα θα ακουστει και ο αντιλογος,ετσι συμβαινει και ετσι πρεπει μα συμβαινει στα φορα.
    Δεν ήξερα ότι ένας ήχος σειρήνας είναι αντίλογος..
    Δεν ήξερα ότι δεν μπορούμε να πούμε την άποψη μας, χωρίς να προσβάλλουμε..

    Και για να κλείσω, δεν αναφέρθηκα σε φιλικότητα(υπάρχει αυτή η λέξη??) αλλά σε σταθερό προσανατολισμό στον gamer.Και αυτόν τον έχει μόνιμα η Nintendo.

    Και για τις τιμές, μάλλον δεν σου άρεσε το 50αράκι στην προηγούμενη γενιά, έτσι?Ετοιμάσου να πληρώνεις 70αρικάκι, όπως είπε χθες η ΕΑ...
    Και επειδή ξέρω τι μάλλον θα πεις ως αντίκρουση, να σου πω ότι για μένα, δείχνει ένα σεβασμό προς εμένα που αγόρασα έναν τίτλο πρώτη μέρα και δεν θα πέσει η τιμή του στο μέλλον ή και που μάλλον δεν θα πέσει με τον ίδιο γρήγορο ρυθμό.

    Leave a comment:


  • Enpsty
    replied
    Originally posted by i Have no Equal View Post
    Ας ελπισουμε μονο να μην λεγεται Durango αλλα Xbox 720, και επισης εχω ενα κακο προαισθημα οτι θα ειναι casualia με Kinect/apps/metro και τετοια η παρουσιαση του νεου xbox..
    Μάλλον Xbox Infinity θα λέγεται.

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Σίγουρα έχει ενοποιημένη μνήμη το ΠΣ4.

    Leave a comment:


  • kakashi_gr
    replied

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Για το durango δεν ξέρουμε τίποτα official.


    Όντως αλλά απο διαρροές υπάρχει μια εικόνα των τεχνικών χαρακτηριστικών. Το άρθρο περιγράφει πλήρως το σύστημα του PS4 (πλην τη RAM που διπλασιάστηκε πρόσφατατα) πριν τη παρουσίαση της Sony.

    Ας ελπισουμε μονο να μην λεγεται Durango


    Σίγουρα δε θα λέγεται Durango.. :p

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    Ας ελπισουμε μονο να μην λεγεται Durango αλλα Xbox 720, και επισης εχω ενα κακο προαισθημα οτι θα ειναι casualia με Kinect/apps/metro και τετοια η παρουσιαση του νεου xbox..

    Leave a comment:


  • sOLiD SNAKE
    replied
    ...και είδαμε πως όντως το PS4 έκανε τη μετάβαση απο τα 4 στα 8. Το ζήτημα είναι το πώς; Παραμένει GDDR5 έχοντας σαφές προβάδισμα ενάντια στη DDR3 του Durango;
    Για το durango δεν ξέρουμε τίποτα official. Από την άλλη το ps4 έχει 8GB GDDR5 with 176GB/s bandwidth.

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Όχι, αυτό εννοώ.

    (στο PC μου είχα 512+256 και ένας φίλος την έβγαλε λέγοντας, και όντως ισχύει, πως το μηχάνημα θα είναι ταχύτερο έτσι -όσο μπορεί να είναι "ταχύ" ένα μηχάνημα με 512MB RAM )

    Leave a comment:


  • paixtis
    replied
    Originally posted by Raf View Post
    Μία ενιαία 2GB RAM μπορεί να αποδώσει ίσα ή καλύτερα απο 2GB+2GB π.χ.
    Μήπως εννοείς μια 4gb???

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Το μέγεθος της RAM δεν είναι ο μόνος παράγοντας που επηρεάζει την απόδοσή της. Μία ενιαία 2GB RAM μπορεί να αποδώσει ίσα ή καλύτερα απο 2GB+2GB π.χ. Παραπάνω δε γνωρίζω να πω. Το 360 μπορεί να είχε μόνο 512MB αλλά σχετικά έσπερνε επειδή ήταν τελευταίας τεχνολογίας ενοποιημένη μνήμη.

    Ένα άρθρο του Eurogamer που ανέβασε ο christop πριν λίγο καιρό έλεγε τα εξής:
    Durango (Next-gen Xbox) is a memory monster, shipping with 8GB of RAM up against 'just' 4GB in its Sony competitor. It's an ambitious strategy, made necessary owing to Microsoft's hopes for the new Xbox to be more than just a games machine - the hardware is believed to reserve a significant amount of RAM for media functions, and rumours persist that the console can run dedicated apps and media side-by-side with gameplay.

    There's just one problem. Cramming 8GB of the fastest memory into a console box simply isn't logistically possible. A key Xbox 360 advantage over PS3 was a unified pool of 512MB of fast GDDR3 memory. GDDR5 is the latest equivalent, used principally in PC graphics cards, but the problem here is that the modules only come in certain capacities - the largest and most difficult to produce being 512MB. Daisy-chaining 16 of those onto a console motherboard just wouldn't work. Sony has opted for a tighter system - fewer memory modules, but all of them very, very fast. It retains GDDR5 as the single memory pool with all the raw bandwidth advantages that entails, but it is limited to 4GB (there are rumours of 6GB/8GB upgrades but this is highly unlikely to happen).


    ...και είδαμε πως όντως το PS4 έκανε τη μετάβαση απο τα 4 στα 8. Το ζήτημα είναι το πώς; Παραμένει GDDR5 έχοντας σαφές προβάδισμα ενάντια στη DDR3 του Durango;

    Leave a comment:


  • BigBOSS
    replied
    Originally posted by sOLiD SNAKE View Post
    Hideo, βλέπω παντού ότι το KZ:SF έχει φτιαχτεί στα πρώτα devkits, τα οποία είχαν 2 gb ram. Τι παίζει ;
    δεν κάνει μόνο η μνήμη την gpu, οι χρονισμοί σε πυρήνα και vram είναι σημαντικότερα, επίσης όλη η μνήμη του ps4 δεν είναι μόνο για την gpu.

    Leave a comment:


  • hideo
    replied
    Originally posted by sOLiD SNAKE View Post
    Hideo, βλέπω παντού ότι το KZ:SF έχει φτιαχτεί στα πρώτα devkits, τα οποία είχαν 2 gb ram. Τι παίζει ;
    Αυτο που λες μαλλον παιζει
    Ενας developer το εγραψε στο Βeyond3d.


    Δεν μιλαει για το Killzone συγκεριμενα,αλλα για τα πρωτα παιχνιδια λογικα.
    Λεγεται οτι τα τελικα devkits θα ειναι διαθεσιμα τον Ιουνιο.


    Καθε φορα που μπαινω στο thread το ακουω και γελαω σαν χαζος.Δεν παω καλα χαχα

    Leave a comment:

Working...
X