Announcement

Collapse
No announcement yet.

PlayStation 4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Enpsty
    replied
    Originally posted by sOLiD SNAKE View Post
    Hideo, βλέπω παντού ότι το KZ:SF έχει φτιαχτεί στα πρώτα devkits, τα οποία είχαν 2 gb ram. Τι παίζει ;
    Μάλλον ισχύει. Βασικά οι devs λένε ότι δεν γνώριζαν για την αύξηση της RAM. Πάντως απ' ότι φαίνεται μετά τα αλησμόνητα bit wars πλέον έχουμε RAM wars.

    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Κιμαρι σε φασεις υπερασπιζεσαι την νιντεντο ακομα και οταν δεν υπαρχει λογος.Δικαιωμα σου βεβαια,αλλα η τελευταια σου φραση ειναι κατα την γνωμη μου υπερβολικη.Δεν μπορεις να αποκαλεσεις μια εταιρεια φιλικη προς τους παικτες οταν τα παιχνιδια της ειναι με διαφορα τα ακριβοτερα.Φιλικα παντα ετσι;Την γνωμη σου εχεις καθε δικαιωμα να την λες,αλλα θα ακουστει και ο αντιλογος,ετσι συμβαινει και ετσι πρεπει μα συμβαινει στα φορα.

    Leave a comment:


  • KimahriRonso
    replied
    Δεν κατάλαβαινω..είπα κάτι που δεν έπρεπε?

    Leave a comment:


  • sOLiD SNAKE
    replied
    Hideo, βλέπω παντού ότι το KZ:SF έχει φτιαχτεί στα πρώτα devkits, τα οποία είχαν 2 gb ram. Τι παίζει ;


    Fixed
    Για να είμαστε ον τοπικ.

    Leave a comment:


  • hideo
    replied
    :xp:

    Leave a comment:


  • Somari
    replied
    Originally posted by KimahriRonso View Post
    Ναι με το φατσοβιβλίο, για τον gamer!

    Αυτά, δηλαδή το self publishing τα κάνει και η Nintendo με το Wiiu πλέον και αυτή και αν είναι η μόνη πραγματικά προσανατολισμένη στοn gamer!Μη λιβανίζεται την Sony ακόμα..

    Leave a comment:


  • KimahriRonso
    replied
    Originally posted by Xeno View Post

    Κατι ενδιαφερον που διαβασα για pricing σε indie games ειναι το παρακατω:

    The president of Sony's worldwide studios discusses the new controller, the ambitious self publishing service for developers, cross-play, and much more.


    Με τις ευκολιες που δινονται επιτελους στους indie devs ολα δειχνουν πως αυτη η γενια ηταν απλα ενα ορεκτικο και πως το κυριο πιατο ερχεται με την επομενη γενια. Επισης η Sony δειχνει να ειναι απολυτα εντος gaming πραγματικοτητας και πλεον φαινεται να ειναι και η μονη εταιρεια με ξεκαθαρο προσανατολισμο προς το gaming και κατ' επεκτασιν τον gamer.
    Ναι με το φατσοβιβλίο, για τον gamer!

    Αυτά, δηλαδή το self publishing τα κάνει και η Nintendo με το Wiiu πλέον και αυτή και αν είναι η μόνη πραγματικά προσανατολισμένη στοn gamer!Μη λιβανίζεται την Sony ακόμα..

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Crysis vs Killzone, Steam vs the world και ολα τα αλλα θεματα που δε θα εξαντληθουν ποτε ας συνεχιστουν εδω:


    Το θεμα εδω ειναι για νεα και συζητησεις γυρω απο το PS4.
    Lock για λιγα λεπτα να παρουν ολοι μια ανασα.

    Leave a comment:


  • sOLiD SNAKE
    replied
    Τελικά το The Witness του Jonathan Blow είναι Timed Exclusive στο ps4. Είπε ενδιαφέροντα πράγματα για την επιλογή του ps4 αλλά και για τον τρόπο αντιμετώπισης από την Sony.

    It seems that a lot of people had questions about Jonathan Blow's comments on The Witness being a timed exclusive for PlayStation 4, including if they were paid by Sony to have it on their console or if it would come to PC and iOS. Because of this, Jonathan took to the game's website, with him clearly stating, "There was no money involved."


    The real situation is that, because we are a small developer, we only have the ability to launch on a small number of platforms at once. We liked the idea of being on a console, and originally we thought we might be on the PS3 or Xbox 360, but eventually we decided not to target either of those, due to the relatively low system specs and the work required to do the ports. After some more time went by, and our release date drifted further into the future, we realized that the next-generation console launch time might be a good time to release the game. (For a while we were hoping to be out substantially earlier than the next consoles, e.g. right now, so we didn’t start thinking seriously about this until recently).

    To launch a high-spec version of the game on a console, it came down to a choice between the next Microsoft console or the next Sony console. There were people at Sony who really liked the game and were keeping in touch with us about it, and so we naturally started going to their PS4 developer events, got a dev kit, and started playing with it. I don’t have good communication with anyone at Microsoft right now, but all our technical people like the PS4 specs a lot more than the leaked Durango specs, and we like the positioning of the PS4 (it’s about games) more than what we perceive Microsoft’s positioning is going to be.

    So we just found ourselves doing a PS4 port. And once we are doing that, it is not practical for us also to think about another console port. We were going to be a de facto console exclusive for Sony no matter what. As I mentioned, there are people at Sony who are very interested in The Witness, so they somehow percolated up through the ranks the idea of showing the game in the launch show.

    Of course, Sony wants that show to point out things that are going to be exclusive or special to their console. If we are in their show, but next week we turn around and announce “we changed our mind, we are exclusive on Durango forever,” that would be a bit weird. So to be in the show we signed a timed exclusivity for competing consoles. But this was just a formalization of something that was already going to be the case. We like the PS4 and we like the people at Sony we are working with, so it was an easy choice to make the agreement.

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Originally posted by Xeno View Post
    Κατι ενδιαφερον που διαβασα για pricing σε indie games ειναι το παρακατω:

    The president of Sony's worldwide studios discusses the new controller, the ambitious self publishing service for developers, cross-play, and much more.


    Με τις ευκολιες που δινονται επιτελους στους indie devs ολα δειχνουν πως αυτη η γενια ηταν απλα ενα ορεκτικο και πως το κυριο πιατο ερχεται με την επομενη γενια. Επισης η Sony δειχνει να ειναι απολυτα εντος gaming πραγματικοτητας και πλεον φαινεται να ειναι και η μονη εταιρεια με ξεκαθαρο προσανατολισμο προς το gaming και κατ' επεκτασιν τον gamer.
    QFT!!!

    Leave a comment:


  • Xeno
    replied
    Θυμιζω πως το κυριο θεμα ειναι το PS4 και οχι το GO-favorite πλεον console vs pc graphics και στην τελικη ειναι και πολυ νωρις για να γινονται τετοιες συγκρισεις κρινοντας απο το ποσα λιγα πραγματα ξερουμε και εχουμε δει.

    Κατι ενδιαφερον που διαβασα για pricing σε indie games ειναι το παρακατω:
    Q: Is Sony going to give these teams and people a new pricing structure? The biggest fear that indie people have had is the barrier for them getting into game development.

    A: For the people that self-publish, it’s their product. They are the publisher. They are free to set the price from free to, you know, $30. It’s their fee. For independent publishers we work with, we are the publisher, so we make the final decision, but for our store, it’s very easy to set the price for each product, and it’s easy to make promotions or bundles. It’s very easy to do.
    The president of Sony's worldwide studios discusses the new controller, the ambitious self publishing service for developers, cross-play, and much more.


    Με τις ευκολιες που δινονται επιτελους στους indie devs ολα δειχνουν πως αυτη η γενια ηταν απλα ενα ορεκτικο και πως το κυριο πιατο ερχεται με την επομενη γενια. Επισης η Sony δειχνει να ειναι απολυτα εντος gaming πραγματικοτητας και πλεον φαινεται να ειναι και η μονη εταιρεια με ξεκαθαρο προσανατολισμο προς το gaming και κατ' επεκτασιν τον gamer.

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Επισης η πολη στο killzone δεν μοιαζει λιγο σαν FF XIII??
    Nai oloidia einai.

    Leave a comment:


  • kakashi_gr
    replied


    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Μάλλον το PS4 θα αποφύγει την υπερτιμολόγηση λόγω x86 και φθηνής τεχνολογίας... και γενικά αυτή η απόφαση θα τη γλυτώσει απο πολλούς μπελάδες που μπήκε άσκοπα με το PS3.

    Leave a comment:


  • hideo
    replied
    Παρακολουθω σημερα στο neogaf τα threads για το killzone.
    Eιναι ενας γνωστος τυπος(μελος που σεβονται οι υπολοιποι για τις γνωσεις του) κολλημενος με τα γραφικα,παιζει crysis 3 στο τερμα και ειναι απιθανο να ακουσεις απο αυτον καλα λογια για console game.

    Γραφει ενας.
    Im curious about what Dennis thinks of Killzone on Ps4. He plays Crysis on highest settings with crazy detail.


    Ο dennis λοιπον ειχε το 2ο ποστ στο προχθεσινο thread του killzone
    Originally posted by Dennis
    Looks insane


    Σημερα
    Originally posted by Dennis
    Checked, game still looks insane.


    Δεν τον εχω δει σε crysis vs killzone πουθενα εκτος απο αυτα τα ποστς.

    Αυτο μπορει σε σενα BigBOSS να μην λεει τπτ,αλλα σε μενα λεει πολλα.

    Aν θες την αποψη μου,ειναι λιγο ανωτερο το killzone.Το κομματι με την πολη κανει την διαφορα.Ειναι πολυ κοντα ομως τα 2 παιχνιδια και δεν δικαιολογειται το οτι εχεις βγαλει αποφαση και με αυτοπεποιθηση κιολας.
    Μην ποσταρεις φωτογραφιες τωρα.Το βλεπω ερχονται.
    Ασχολησου με το ps4 σε αυτο το thread.Moνο.

    Leave a comment:

Working...
X