Announcement
Collapse
No announcement yet.
PlayStation 5
Collapse
X
-
Κάτι που αναπαλαιώθηκε με εξαιρετικό τρόπο στο remake, και που γεννάει μοιραία το εξής ερώτημα : Υπάρχει πράγματι διαφορά σε επίπεδο feeling, ή είναι κάτι που αναπαράγεται βάση των αναμνήσεων και μιας νοσταλγικότητας? (Ίσως το ένα να μην αναιρεί το άλλο τώρα που το σκέφτομαι)Τείνω προς το 2ο, μιας και πρόσφατα μου συνέβη ακριβώς αυτό με το remake του Resi 2.
μιας και μιλάμε για έναν τίτλο που δεν έχει διαλόγους (να πεις ότι αλλάζαν το voice casting όπως στο remastered των Silent Hills πριν επαναφέρουν στο 2 το original) και χαρακτηρίζεται απο λιτότητα - πλην συναισθηματικό πλούτο - σε ότι αφορά το περιεχόμενο και σχετικά απλά mechanics σε ότι αφορά το gameplay.
Τελος παντων θελω να πω οτι παιχνιδια οπως αυτο ή το πρωτο Silent Hill ή το FFVI χρησιμοποιουν καλλιτεχνικα την τεχνολογια της εποχης υπερ τους. Σε ενα remake αυτων των παιχνιδιων πρεπει να προσπαθησεις πιθανον να κανεις κατι αντιστοιχο, δεν αρκει απλα να προλλαπλασιασεις το polygon count.. Φυσικα αυτο δεν σημαινει οτι η δουλεια της Bluepoint δεν ηταν καλη, καθε αλλο, απλα αυτο που θελω να πω ειναι το remake δεν ειχε την ''ψυχη'' του αρχικου παιχνιδιου και για καποιο λογο δεν με αγγιξε το ιδιο.
Για οσους δεν ξερουν για τι πραγμα μιλαμε, βλεπε Ramp , παρακατω και οι 2 εκδοσεις μιας απο τις καλυτερες εισαγωγες στην ιστορια των video games (btw απο το 2.20 και μετα... ).
Last edited by nooto; 17-06-2020, 04:29 AM.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by Ramparter View Post
Ακόμα πικραμενος για το Last of Social Justice;
Last edited by thunderjohn; 17-06-2020, 09:58 AM.
- Likes 3
Comment
-
Δεν ξερω αν ηταν ευκολοτερο το Demons συνολικα παντως ακομα εχω εφιαλτες απο flamelurker.
Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by straier View PostΝομίζω πως η εμπειρία που έχεις εξαρτάται αρκετά από το πότε πολεμάς το κάθε boss και το build σου. Ως μάγος ήταν από τα bosses που ελάχιστα θυμάμαι αν και μου φάινεται λογικό να σε δυσκόλεψε δεδομένου ότι ο περισσότερος κόσμος ξεκινάει με το δεύτερο κόσμο. Εγώ, αντίθετα, ξεκίνησα με το Tower of Latria και έπρεπε να πολεμήσω τον Maneater με έναν πολύ underleveled χαρακτήρα οπότε οι εφιάλτες μου αφορούν αυτόν.
Comment
-
Η παρουσιαση δε μου ειπε πολλα γιατι δεν ειδα τιποτα μη αναμενομενο (DeS / RE8 ειχε βουηξει ο τοπος), επειτα ειδα safe iterative sequels (ratchet / horizon κτλ) και μετα ειδαμε καποια νεα μαλλον mid budget franchises για τα οποια δε μπορω να συγκινηθω εφοσον δεν εχω και αρκετες πληροφοριες.
Τελος δεν εγινε καμια αναφορα περι services μιας και αυτο για μενα ειναι ο,τι σημαντικοτερο θα περιμενω απο το PS5 (BC, αλλαγες στο μοντελο plus κτλ).
Ισως για την "πικρα" να φταιει πως δεν ειδα και κατι αλλο για το οποιο εχει βουηξει ο τοπος και περιμενω οσο τιποτα: Silent Hill reboot με Ito, Yamaoka, Toyama στο τιμονι. Μακαρι να το δουμε σχετικα συντομα και μακαρι να ειναι πιο κοντα στα χναρια του 2.
Comment
-
-
Ο Kojima ανέβασε το πρώτο concept art που έφτιαξε ο Yoji Shinkawa για τον νέο τίτλο που ετοιμαζει . Μερικοί λένε ότι είναι η συνέχεια του Death Stranding.
Κάποιοι για το outer heaven του Big Boss...
https://mobile.twitter.com/HIDEO_KOJ...27147793485824
Last edited by majorfox; 03-07-2020, 11:11 PM.
Comment
-
Last edited by Roronoa; 16-09-2020, 05:07 PM.
- Likes 4
Comment
Comment