Announcement

Collapse
No announcement yet.

Top 10 FPS Games Ever by ScrewAttack!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Τελος: το Duke Nukem μπηκε μονο και μονο επειδη ειναι και καλα cool ο Δουκας. Εαν πρωταγωνιστης ηταν πχ ο Jack The Tripper δεν θα επιανε ποτε, και δεν μιλαω καν για λιστες και ΤΟΡ10. Σαν παιχνιδι ηταν μεν καλο, αλλα με τιποτα μεσα στα δεκα καλυτερα ολων των εποχων.[/b]
    Πέρα από την αγάπη που έχω για τον τίτλο,νομίζω είσαι υπερβολικός.

    To Duke Nukem πέρα από το χιούμορ στα FPS,είχε πολύ καλά gameplay στοιχεία.Αποδεικνύεται κάτι τέτοιο από το ότι παίζεται άνετα σήμερα.Μάλιστα έχει κυκλοφορήσει και η atomic edition με Full 3d graphics.Τα πιο ανάλαφρα FPS χρωστάνε πολλά στον Δούκα.

    Για τα mid 90s που κυκλοφόρησε,πέραν του ενήλικου περιεχομένου(ατάκες>>>strippers)και του χιούμορ του,έδωσε ακόμη μία πνοή φρεσκάδας στα FPS.Το Quake άργησε κάποιους μήνες χωρίς να το μειώνω καθόλου(αν και προτιμώ το 2ο μέρος)Αν το Doom προχώρησε το Wolfenstein,το Duke έριξε την κλωτσιά(Μighty Foot)που χρειαζόταν για να γίνει το είδος πασίγνωστο.Σαφέστατα σε αυτό βοήθησε πως μετά το Doom γεμίσαμε FPS,αλλά ο Δούκας πάντα θα είναι εκεί ψηλά και αυτός.

    Θα κάνω scan και το αφιέρωμα στο Duke Nukem 3d του Retro Gamer κάποια στιγμή.
    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

    Comment


    • #17
      DjSolid is back and speaks the truth...
      https://en.wikipedia.org/wiki/Outcast_(game)

      H μονη αποδειξη οτι το Βελγιο υπαρχει...

      Comment


      • #18
        Το Goldeneye εκανε μεγαλυτερο bam απ'το Halo. Δε μιλαμε για γουστα αλλα ουτε και για ποιοτητα.
        Do a barrel roll!

        Comment


        • #19
          Ως προς τι; Οτι δεν θα επιανε ή οτι ηταν καλο παιχνιδι αλλα δεν αξιζε να μπει στο τοπ 10;
          :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

          Comment


          • #20
            Φιλάρα αυτό έχει ξανασυζητηθεί πιστεύω ;)
            το τι έκανε το GoldenEye, επειδή βαριέμαι ( ), παραθέτω ένα παλιό μου ποστ

            ΙΜΗΟ ενα από τα πιο επαναστατικά Ν64 games ισάξιο με τα ΟοΤ και Mario 64 που ακούγονται περισσότερο.Παραμένει το πιο δημοφιλές console FPS με πάνω από 8Μ πωλήσεις,και χωρίς το τεράστιο hype.Μάλιστα ήταν βασισμένο σε μια ταινία που είχε κυκλοφορήσει 2+ χρόνια πριν.

            Εισήγαγε πρώτο πολλές καινοτομίες σε FPS όπως
            1.Αποστολές με οbjectives,τεράστια ποικιλία,και διαφορετικά ανάλογα με το κάθε επίπεδο δυσκολίας
            2.Στοιχεία stealth στο gameplay και επιλογή τρόπου ολοκλήρωσης αποστολών.Μπορούσες να παίξεις απαρατήρητος με σιγαστήρα ή gadgets ή να το παίξεις Rambo, σαν άλλα brain dead fps.
            3.Φωτορεαλιστικά γραφικά
            4.Gadgets και τεράστια ποικιλία όπλων (περίπου 30 με 40,κι οχι 10-15 το πολύ που έχουν τα σημερινά)
            5.4-player split-screen multiplayer
            6.Hit-zones στους εχθρούς με το ανάλογο animation με το σημείο που τον πυροβολάγατε...ΔΕΚΑΔΕΣ διαφορετικές αντιδράσεις ανατομικά, κάτι που ακόμα και τα σημερινά ΗD FPS υστερούν
            7.Sniper rifle!
            8.Διπλά όπλα (ακόμη και διαφορετικά σε κάθε χέρι)
            9.Rumble pack
            10.Οχήματα (τανκς)
            11.Άπειρες επιλογές στον χειρισμό, μεχρι και 2 χειριστήρια για εναν παίκτη
            12.Αλληλεπιδράσιμα περιβάλλοντα.Από τρύπες στους τοίχους (μάλιστα διαφορετικές ανάλογα με την επιφάνεια, π.χ. ξύλο, μπετό, σίδηρο κτλ.), μηχανήματα,τζάμια,έπιπλα,οχήματα που καταστρεφόταν, φυτά που καιγόταν κτλ.
            13. Εχθρικό ΑΙ. Οι αντιπάλοι ενεργοποιούσαν συναγερμούς,συνεργάζονταν, αντιλαμβάνονταν θόρυβο κτλ.

            και ήταν από τα πρώτα games με Widescreen option (μιλάμε για τίτλο του 97)

            Επίσης είναι το ΜΟΝΟ παιχνίδι που το EDGE μετάνιωσε που δεν του έβαλε 10 (πήρε 9) [/b]

            γενικά έκανε με hardware επιπέδου Ν64, πράγματα που ακόμα και σήμερα πολλά fps δεν τα έχουν
            ενώ στοιχεία που σήμερα τα θεωρούμε δεδομένα, από εκεί ξεκίνησαν
            Η ανωτέρω λίστα αναφέρεται σε τίτλο του 1997...


            Κατ΄ εμε αυτό και το Perfect Dark είναι από τα λίγα Ν64 games που δεν θα με χάλαγε ένα up-port στo DS.


            παραθέτω και δυο παλιά άρθρο αλλά σχετικά με το αντικείμενο:

            The Gamasutra Quantum Leap Awards: First-Person Shooters
            http://www.gamasutra.com/features/20...antum_01.shtml

            Fifteen (15) Most Influential First Person Shooter Video Games
            http://www.gunslot.com/blog/fifteen-15-mos...mes-screenshots


            Κλείνοντας, ξαναλέω δεν είναι πως ήταν απλά <<ένα ακόμη πολύ καλό fps για την εποχή του>> από τα όσα έχουμε την τύχη να βλέπουμε σε κάθε γενιά, αλλά εξέλιξε το είδος και το πήγε πολλά βήματα μπροστά.Όσοι ασχολήθηκαν με το είδος και με τον τίτλο την εποχή που κυκλοφόρησε πιστεύω καταλαβαίνουν.

            Βάσει αυτού κυρίως πιστεύω τυγχάνει ακόμα τέτοιας αναγνώρισης.όπως προείπα, ΙΜΗΟ τεχνικά δεν έχει γεράσει και πολύ καλά, κάτι λογικό βέβαια, μιας και το είδος των fps είναι πάντα μπροστά σε εκμετάλλευση τεχνικών δυνατοτήτων.
            NDS themes

            Comment


            • #21
              Συμφωνω με αυτα που παρεθεσε ο Boy και αν μπορω να το πω, τα "αντιπαραθετω" στα λεγομενα του DJ, ο οποιος νομιζω τραβαει στα ακρα το GE vs Halo.

              Kατα τ&#39; αλλα μολις ετοιμαζομουν να γραψω για τη σημασια του Quake στο ειδος και μολις ειδα και το link του Boy σιγουρευτηκα ακομα περισσοτερο γι αυτα που ηθελα να πω.

              Στο Quake οφειλουμε παρα πολλα πραγματα. Εθεσε τα θεμελια του networking, την πεμπτουσια των fps πλεον. Aπιστευτη παραμετροποιηση και εισαγωγη των modifications για ατελειωτα modes και ωρες multiplayer.
              Eπισης αξιοποιησε μεσω του GL Quake, το 3d hardware acceleration - πραγμα επαναστατικο για τοτε.
              Για χαρη του Quake δημιουργηθηκε και ο ορος speed runs (Speed Demos Archive anyone?).
              Τελος αν δεν απατωμαι το Quake ηταν το 1ο fps με mouse+keyboard controls.

              To Goldeneye αντιστοιχα αποτελει οροσημο στο χωρο των κονσολων για οσα ανεφερε ο Boy.

              Τελος το Half-Life θεωρειται επισης οροσημο τοσο για το υποδειγματικο του single player απο αποψης πλοκης, σκηνοθεσιας και gameplay, οσο και για το απιστευτο multiplayer του και τα ατελειωτα mods του, απ το counter-strike μεχρι το science and industry.

              Y.Γ.

              Imo τα console fps ποτε δεν ξεπερασαν και δε θα ξεπερασουν τα pc fps. Το ολο concept και οι προεκτασεις του (mods, customization, online χαρακτηρας) ειναι φτιαγμενα καθαρα για νοοτροπια pc. Να δουμε τωρα ποιος θα πει α ου το Goldeneye ομως εκανε αυτο και το Halo το αλλο .

              Comment


              • #22
                Ως προς τι; Οτι δεν θα επιανε ή οτι ηταν καλο παιχνιδι αλλα δεν αξιζε να μπει στο τοπ 10;
                [/b]
                Ρε Dj απο το gamepro forum αυτη η ιστορια... ειτε το θες ειτε οχι το παιχνιδι ειναι αριστουργημα εσυ φταις που δεν το επαιξες οχι αυτο αντε τωρα...

                Comment


                • #23
                  Για το Duke Nukem το δεν θα έπιανε είναι σχετικό.Είναι στα σενάρια what if...βασικά.Και έτσι δε βγαίνει άκρη.
                  Κυκλοφόρησε σε κομβικό σημείο μιας και λάμβανε χώρα η ενηλικίωση και η mainstream αποδοχή των games,ήταν πάρα πολύ καλό FPS για τα δεδομένα της εποχής όπου δεν υπήρχε και πολύ το tactical game μεταγενέστερων FPS.

                  Σαφέστατα και ήταν μοδάτος τίτλος.Σαφέστατα και βασίστηκε στο ενήλικο περιεχόμενο που πούλαγε-αν και το θέμα με τις strippers είναι το λιγότερο.Ο τίτλος είναι FPS που θα μνημονεύεται για χρόνια,θα αναφέρεται και μην ξεχνάμε πως υπάρχει κοινό που παρακαλάει ακόμη για sequel τόσα χρόνια μετά(άλλο που μάλλον δε θα βγει ποτέ)και παίζει το game.Δεν είναι απαραίτητο σε τέτοιες λίστες να μπαίνουν μόνο τα παιχνίδια που κάνανε τη διαφορά με revolutionary gameplay mechanics(eg Halo,Ηalf Life etc)Μπορούν να μπαίνουν και games που συνέβαλαν στη γιγάντωση του είδους και στην γενική αποδοχή και αγαπήθηκαν από μεγάλη μερίδα των gamers-και φυσικά ήταν πανω από όλα καλά games.

                  Για το Quake και το modding Xeno με κάλυψες αν και για τον τίτλο μόνο έχω διαβάσει,δεν τον έχω τελειώσει και δεν έχω ασχοληθεί.Το Quake 2 παλι το αγάπησα και αυτό.Ειδικά το multi.
                  «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                  Comment


                  • #24
                    Φυγε, το ποστ που παραθετεις εχει να κανει με το Duke και οχι με το GE.

                    Να ξεκαθαρισω ενα πραγμα: δεν αμφιβαλω και δεν αμφισβητω τιποτα απο οσα μου παραθετουν παραπανω για το GE τα παιδια, και καλως το κανουν. Προσωπικα εχω παιξει το GE αλλα οχι 100% ωστε να μπορω να εμβαθινω τοσο πολυ στο παιχνιδι, αλλα απο αυτα που εχω παιξει και που εχω διαβασει συνθετω μια γνωμη. Το HALO απο την αλλη το εχω ξεσκισει, οποτε ειναι πολυ λογικο να συνθετω την γνωμη που εχω.

                    Θεωρω εν ολιγοις οτι ειναι πιο σημαντικο το να ριχνεις ενα μεχρι προτεινως απορθητο καστρο σε μια βιομηχανια (PC gaming FPS) παρα το να πηγαινεις αρκετα μπροστα ενα ειδος το οποιο ουτως ή αλλως θα πηγαινε μπροστα. ΟΚ, ηταν εκπληξαρα και επανασταση. Απλα στα δικα μου ματια το HALO ηταν πιο σημαντικο.

                    ΚΑΤΩ Η ΝΙΝΤΕΝΤΟ, ΚΑΤΩ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33; &#33;
                    :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                    Comment


                    • #25
                      Αγαπάμε Screwattack, αλλά όντως το Top-10 είναι λάθος, όχι λόγο Golden Eye βέβαια. Ήταν όντως console oriented, αλλά οι τύποι κονσολάδες είναι, δικά μας παιδιά δηλαδή, κι όχι PCάδες. Βασικά ο τύπος στο Screwattack ανέκαθεν έφτιαχνε τα Top -10 με βάση πρώτα το προσωπικό του γούστο και μετά το οποιοδήποτε αντικειμενικό κριτήριο.

                      Το Golden Eye σας πείραξε ρε παρτάλια;
                      Εδώ το DOOM 3 (να βάλεις το πρώτο DOOM να το καταλάβω, αλλά το 3?) στρογγυλοκάθεται ακριβώς πάνω από το Bioshock, όπως κάνει και το Counter Strike?&#33;?? Εδώ το best of all, Half - Life 2 είναι επίσης κάτω από το Counter Strike.

                      Επίσης αγαπάμε και στηρίζουμε Δούκα, αλλά αντικειμενικά σε Top-10 δε χωράει το 3D (όπως και κανένα Medal of Honor και Turok παρόλο που αγαπάμε Iguana). To Duke Nukem 3D στην εποχή του ήταν πολύ καλό game, σίγουρα δε μπήκε για το cool factor του πρωταγωνιστή, αλλά ναι συμφωνώ ότι δε χωράει στο Top-10.

                      Το Quake III όντως θα μπορούσε να έχει θέση, όπως επίσης και τα Perfect Dark, System Shock, ενώ για Half ? Life 1 δε το συζητάω καν είναι απλά must, αλλά προφανώς βγήκε λόγο του 2, για να μπει ένας τίτλος ανά franchise, ακόμα και TimeSplitters χώραγε στη θέση μερικών τίτλων εκεί.

                      Τώρα, όσον αφορά το Golden Eye, άσχετα εάν σας αρέσει / άρεσε ή όχι, το παιχνίδι ήταν τόσο πολύ μπροστά 11 χρόνια πριν (από single, μέχρι multi, από μη γραμμικότητα στα maps, μέχρι τα διαφορετικά hit points στο σώμα των αντιπάλων, χέρι, πόδι, κεφάλι, καμπανέλια, κλπ, μέχρι ακόμα και την αναπνοή του Bond, άπειρα πράγματα, τα οποία παρέθεσε κι ο Boy πιο πάνω και τα έχουμε συζητήσει και παλιότερα), που δε μπορεί να λείπει από το Top-10 τι να λέμε τώρα, για πρώτη θέση το συζητάμε (αν και καθόλου παράλογο δεν είναι), αλλά δε μπορεί να λείπει, είτε μιλάμε για console FPS, είτε για FPS γενικότερα.

                      Επίσης, ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί το Halo 1 ήταν πιο σημαντικό το 2001, απ? ότι το Golden Eye για το 1997 (και μάλιστα απείρως;), προσωπικά θεωρώ ότι το Golden Eye έδωσε περισσότερα, αναλογικά με την εποχή, κάτι απόλυτα λογικό, καθώς όσο προχωράμε, τόσο λιγότερος χώρος για νεωτερισμούς υπάρχει. Ρε παιδιά με το Golden Eye, ειλικρινά, πιστεύω πως ο οποιοσδήποτε αμφισβητεί σε τέτοιο βαθμό το συγκεκριμένο game, είτε δεν το έπαιξε ποτέ, είτε δεν ασχολήθηκε, είτε το έπαιξε χρόνια μετά, που λογικό είναι ότι νεωτερισμούς εισήγαγε, να θεωρούνται πλέον standards.

                      Τέλος η θέση του Halo δεν είναι καθόλου παράλογη, ειδικά σε συνάρτηση με το τι υπάρχει στη λίστα, αν κι εγώ θα έβαζα Half ? Life 2 στη θέση 1 ή 2 βέβαια, αλλά OK, το Halo κάτω από 3 δε πάει.
                      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                      Comment


                      • #26
                        Για το Counter Strike μη λετε τιποτα, εδωσε δουλεια σε παρα πολυ κοσμο (για τα internet cafe λεω )
                        Do a barrel roll!

                        Comment


                        • #27
                          Θεωρω εν ολιγοις οτι ειναι πιο σημαντικο το να ριχνεις ενα μεχρι προτεινως απορθητο καστρο σε μια βιομηχανια (PC gaming FPS) παρα το να πηγαινεις αρκετα μπροστα ενα ειδος το οποιο ουτως ή αλλως θα πηγαινε μπροστα.[/b]
                          Λάθος.
                          Ας αλλάξουμε genre, κι ας πάμε στα platforms πχ.
                          Έστω ότι το Super Mario Galaxy συνολικά σαν τίτλος είναι ανώτερος από το Super Mario 64 (κάτι που πολύς κόσμος πιστεύει), αυτό κάνει το Galaxy, σημαντικότερο τίτλο για τη βιομηχανία απ΄ ότι το Super Mario 64;

                          Αυτό που θα γίνει έτσι κι αλλιώς, δεν είναι η επανάσταση, αλλά το να ξεπεραστεί κάποια στιγμή ένας τίτλος από κάποιον άλλο, αυτό κάποια στιγμή αναπόφευκτα θα γίνει, σε δυο, σε πέντε χρόνια θα γίνει κάποια στιγμή, η επανάσταση από την άλλη δε προβλέπεται, και είναι σαφέστατα πιο σημαντική. Ακόμα λοιπόν κι αν το Galaxy είναι ανώτερο του Super Mario 64, τη σημασία και τη προσφορά του τελευταίου, δε τη φτάνει ποτέ.
                          There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                          Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                          Comment


                          • #28
                            Loggo θα προσπαθησω να σου εξηγησω αυτο το οποιο (με) ρωτας:

                            Δεχομαι και συμφωνω οτι το GE ηταν πολυ μπροστα απο την εποχη του. Ως εκ τουτου δεχομαι οτι ειναι απο τους πιο σημαντικους τιτλους στην ιστορια της βιομηχανιας.

                            Το HALO imo ομως εκανε το κατι παραπανω για εναν και μοναδικο λογο, τον οποιο ειπα και πριν: εριξε απο την κορυφη το PC gaming. Το GE, οσο απιστευτος τιτλος και να ηταν, ο,τι και να εδωσε στο genre, οσο και να πουλησε, δεν καταφερε ποτε να κανει κατι τετοιο. Το GE ηταν το FPS της εποχης του, το HALO μετετρεψε τις κονσολες σε επιλογη για τα FPS. Εχουμε λοιπον να κανουμε με μια συγκριση του στυλ gaming genre vs gaming platforms, οπου προσωπικα πιστευω οτι υπερεχει σαν σημαντικοτητα το δευτερο.

                            Ξαναλεω οτι ειναι η γνωμη μου και ως τετοια την υποστηριζω. Δεν λεω οτι εχω δικιο, μιλαω ομως με επιχειρηματα και υποστηριζω αυτο που λεω, οποτε μην πεσετε ολοι να με φατε, ΖΩΑ ΤΟΥ GAMING, ΚΑΝΙΒΑΛΟΙ ΤΩΝ ΚΟΝΣΟΛΩΝ&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#33;&#3 3; Αλιητες&#33; Φτου σας&#33;

                            EDIT: Για να απαντησω στο παραδειγμα: οχι, το Galaxy δεν ειναι πιο σημαντικος τιτλος απο το 64. Αλλα αυτο εχει να κανει μονο σχετικα με το genre. Θα φερω ενα δικο μου παραδειγμα: το StarCraft ειναι arguably το καλυτερο strategy ολων των εποχων, αυτο που παιχτηκε πιο πολυ απο ολους, παιζεται στο Gaming World Cup κτλ κτλ. Εαν βγει ενας τιτλος ο οποιος θα μπορει να ειναι καλυτερος απο το StarCraft ή το StarCraft II στις κονσολες, ιοθετοντας ολα τα στοιχεια των strategy που τα κανουν αγαπητα και ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΝΤΑΣ να αξιοποιησει τα joypads ετσι ωστε να ειναι uber playable ενα strategy σε κονσολα, αυτοματα πεφτει και το τελευταιο καστρο του PC Gaming και αυτοματα ειναι ο καλυτερος τιτλος strategy που θα εχουμε δει μεχρι εκεινη την στιγμη, γιατι ακριβως θα εχει κανει ολον αυτο τον κοσμο που επαιζε μεχρι τωρα strategy στα pc να μεταβει στις κονσολες. Οποτε δεν θα ειναι μονο μια gaming genre επανασταση (οπως ηταν αλλωστε και αυτη του HALO) αλλα θα ειναι και μια gaming indstry επανασταση, κατι πολυ πιο σημαντικο as a whole στο gaming.
                            :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                            Comment


                            • #29
                              Ιmo ποτε δεν εγινε αυτο που αναφερεις και στην τελικη κανεις δε μπορει να το προσδιορισει και επακριβως.
                              Εγω ποτε δεν ειδα τα pc fps να χανουν το θρονο.
                              Απλα το Halo επεκτεινε κατα πολυ το target audience του ειδους στους console gamers, κατι που εκανε ως εναν βαθμο το Goldeneye στην εποχη του και το Halo πολλαπλασιασε το φαινομενο αυτο.

                              Κανενας φανατικος pc gamer που επαιζε fps σοβαρα σε online και σε lan δεν αφησε το pc του για να αφοσιωθει στο halo, απλα το halo εσπασε για αλλη μια φορα το κατεστημενο με την καραμελα οτι τα fps ειναι ΜΟΝΟ για PC.

                              Comment


                              • #30
                                Εγω παλι Xeno ειδα παρα πολλα παιδια που ελεγαν οτι καμια κονσολα δεν μπορει ποτε να κανει ενα καλο FPS να αγοραζουν ΧΒΟΧ για να παιξουν HALO. Και δεν μιλαμε φυσικα για ελληνικη πραγματικοτητα, αλλα για κατι το παγκοσμιο. Ειδικα με το HALO 2 γνωριζουμε ολοι πολυ καλα το τι εγινε.

                                Αλλωστε οσοι φανατικοι παιζαν online CS ή οτιδηποτε αλλο ακομα το κανουν. ΟΜΩΣ εχουν μεταβει στις κονσολες για να παιξουν HALO 3, CoD4 και εχουν παρατησει στην μοιρα τους παιχνιδαρες οπως UT3 και Quake Wars. Αυτο απο μονο του λεει παρα πολλα, και ο μεγαλυτερος λογος για αυτο το φαινομενο imo λεγεται HALO και XBOX Live.
                                :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                                Comment

                                Working...
                                X