Loggo θα προσπαθησω να σου εξηγησω αυτο το οποιο (με) ρωτας:
Δεχομαι και συμφωνω οτι το GE ηταν πολυ μπροστα απο την εποχη του. Ως εκ τουτου δεχομαι οτι ειναι απο τους πιο σημαντικους τιτλους στην ιστορια της βιομηχανιας.
Το HALO imo ομως εκανε το κατι παραπανω για εναν και μοναδικο λογο, τον οποιο ειπα και πριν: εριξε απο την κορυφη το PC gaming. Το GE, οσο απιστευτος τιτλος και να ηταν, ο,τι και να εδωσε στο genre, οσο και να πουλησε, δεν καταφερε ποτε να κανει κατι τετοιο. Το GE ηταν το FPS της εποχης του, το HALO μετετρεψε τις κονσολες σε επιλογη για τα FPS. Εχουμε λοιπον να κανουμε με μια συγκριση του στυλ gaming genre vs gaming platforms, οπου προσωπικα πιστευω οτι υπερεχει σαν σημαντικοτητα το δευτερο.
Ξαναλεω οτι ειναι η γνωμη μου και ως τετοια την υποστηριζω. Δεν λεω οτι εχω δικιο, μιλαω ομως με επιχειρηματα και υποστηριζω αυτο που λεω, οποτε μην πεσετε ολοι να με φατε, ΖΩΑ ΤΟΥ GAMING, ΚΑΝΙΒΑΛΟΙ ΤΩΝ ΚΟΝΣΟΛΩΝ!!!!!!! 3; Αλιητες! Φτου σας!
[/b]
Δεχομαι και συμφωνω οτι το GE ηταν πολυ μπροστα απο την εποχη του. Ως εκ τουτου δεχομαι οτι ειναι απο τους πιο σημαντικους τιτλους στην ιστορια της βιομηχανιας.
Το HALO imo ομως εκανε το κατι παραπανω για εναν και μοναδικο λογο, τον οποιο ειπα και πριν: εριξε απο την κορυφη το PC gaming. Το GE, οσο απιστευτος τιτλος και να ηταν, ο,τι και να εδωσε στο genre, οσο και να πουλησε, δεν καταφερε ποτε να κανει κατι τετοιο. Το GE ηταν το FPS της εποχης του, το HALO μετετρεψε τις κονσολες σε επιλογη για τα FPS. Εχουμε λοιπον να κανουμε με μια συγκριση του στυλ gaming genre vs gaming platforms, οπου προσωπικα πιστευω οτι υπερεχει σαν σημαντικοτητα το δευτερο.
Ξαναλεω οτι ειναι η γνωμη μου και ως τετοια την υποστηριζω. Δεν λεω οτι εχω δικιο, μιλαω ομως με επιχειρηματα και υποστηριζω αυτο που λεω, οποτε μην πεσετε ολοι να με φατε, ΖΩΑ ΤΟΥ GAMING, ΚΑΝΙΒΑΛΟΙ ΤΩΝ ΚΟΝΣΟΛΩΝ!!!!!!! 3; Αλιητες! Φτου σας!
[/b]
Τώρα στο δεύτερο που λες, ότι δηλαδή ?μετέτρεψε τις κονσόλες σε επιλογή για τα FPS?. Κρύβει μια αλήθεια, αλλά αυτό δεν είναι έργο Halo, είναι απόρροια της γενικότερης φιλοσοφίας που επικρατεί την τελευταία δεκαετία στη βιομηχανία, με την ψαλίδα ανάμεσα σε PC και κονσόλες να κλείνει αναφορικά με το ύφος. Οι κονσόλες γενικότερα τα τελευταία χρόνια, καλούντα να προσφέρουν (και το κάνουν) ότι ήταν προνόμιο των PC μέχρι τα 90?s. Τόσο σε genres (FPS, Strategy, Adventures Δυτικά RPG), όσο και σε υπηρεσίες, δεν είναι έργο Halo, είναι η στροφή της βιομηχανίας, κυρίως μετά την είσοδο της Microsoft στο παιχνίδι.
Comment