Announcement

Collapse
No announcement yet.

Top 10 FPS Games Ever by ScrewAttack!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Sorry Christop, κακη διατυπωση, αλλα πριν λιγα χρονια ηταν ΚΑΙ η χαρα του casual.
    Παντα υπαρχουν pros, απλα το συγκεκριμενο ετυχε να μαζεψει και πολλους noobs, αφου απεκτησε mainstream status.
    Δεν το ειπα για κακο.

    Comment


    • #62

      Τεσπα, Alien Vs Predaor 2 ownz all ;)
      [/b]

      so FUCKING true,τι half-life και μλκς μου λετε

      Comment


      • #63
        Το πρόβλημα με το CS δεν είναι το ότι είναι mainstream, αυτά είναι παιδικά κολλήματα άλλωστε ένας mainstream τίτλος μπορεί κάλλιστα να είναι παιχνιδάρα και υπάρχουν πολλοί τέτοιοι, αλλά το γεγονός πως απλά είναι ξεκάθαρα κατώτερο από πολλά παιχνίδια. Υπερβολή το ότι είναι κάκιστο, υπερβολή και το ότι χωράει στο Top-10 imo, το Counter Strike το χαρακτηρίζει κυρίως η αμεσότητα, γι αυτό παίζεται και τόσο πολύ, αντικειμενικά αυτή τη στιγμή υπάρχουν πολλά καλύτερα FPS για online (ειλικρινά αν παίξει κάποιος Halo online δε μπορώ να διανοηθώ πως είναι δυνατών να γυρίσει σε CS μετά), ενώ για να μπει ο συγκεκριμένος τίτλος στο Top-10 όλων των εποχών, πρέπει κάποιο από τα πολλά εξαιρετικά παιχνίδια που υπάρχουν να μείνει απ? έξω, και για πάρτη του CS αυτό δε γίνεται.

        Songoku είσαι win, πολύ καλά παιχνίδια όλα τους, Duke Nukem 3D, Exhumed (αρρώστια), Quake, αλλά Hexen???!!? Απαπαπαπαπα, από μακριά.
        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

        Comment


        • #64
          Καμια αντιρρηση πως οταν ξεκινησε η προσπαθεια με το CS ηταν ενα mod,μια κινηση με συγκεκριμενες προοπτικες.Τα χρονια περασανε ομως,το κοινο ασχοληθηκε μαζι του και δε μπορω να καταλαβω πως εβγαλαν μετα απο Χ χρονικο διαστημα το Source στην ιδια παρακμιακη κατασταση με το αρχικο προιον.Aπλα απαραδεκτο.

          Τωρα κατα ποσο ειναι "απαιτητικο" σαν παιχνιδι και κατα ποσο απευθυνεται στο κοινο του internet cafe ειναι κατι που αναλυεται απλα και κατανοητα στην παρακατω φραση:Ενας αριθμος παικτων καταπιανεται με εναν τιτλο τη Χ χρονικη περιοδο,ο καιρος περναει,αυτος ο τιτλος γινεται συνηθεια και οταν πλεον η κοινοτητα που ασχολειται φτασει στο βαθμο του να παιζει με εναν συγκεκριμενο (for laughs) "Pro Way" ξαφνικα η καθε φωλα γινεται τεχνικη παιχνιδαρα...δυστυχως δεν ειναι ετσι.Το οτι συνηθιζει καποιος να παιζει κατι και φτανει σε ενα επιπεδο δεξιοτητας δε κανει τον τιτλο αξιολογο.Και μη ξεχνατε πως το κοινο του τιτλου αποτελειται κυριως απο κοσμο που ασχολειται με το CS καθολικα και λιγες απαιτησεις εχει απο το παιχνιδι ως συνολικο προιον.

          Αν υπηρχε σεβασμος απεναντι στην κοινοτητα πιστευω οι moders θα επρεπε να δημιουργησουν κατι κομματακι πιο συγχρονο...αλλα ΟΧΙ!Αυτο θα εφερνε "τρεμουλο" στη ραχοκοκαλια των "ΠΙΣΤΩΝ"!!!
          <div align="center">

          "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

          Comment


          • #65
            Καλα, κοροιδευουμε αλλα ετσι οπως παμε σε μερικα χρονια που θα γινει κανα Top 10 Strategy Games, θα βγαλουν κανα DotA (ουτε καν το WC3) και θα γελαμε για καιρο... Χαμος με τα mods. To Quake μπηκε στη λιστα γιατι ειχε πολλα, το HL δε μπηκε καν επειδη μπηκε το mod του; lol
            https://en.wikipedia.org/wiki/Outcast_(game)

            H μονη αποδειξη οτι το Βελγιο υπαρχει...

            Comment


            • #66
              Καλα, κοροιδευουμε αλλα ετσι οπως παμε σε μερικα χρονια που θα γινει κανα Top 10 Strategy Games, θα βγαλουν κανα DotA (ουτε καν το WC3) και θα γελαμε για καιρο... Χαμος με τα mods. To Quake μπηκε στη λιστα γιατι ειχε πολλα, το HL δε μπηκε καν επειδη μπηκε το mod του; lol
              [/b]
              Missing Score,απο σημερα και στο εξης εισαι ο αγαπημενος μου ανθρωπος&#33;
              <div align="center">

              "Strive For Improvement Through Every Day To Become The Best You Can"</div>

              Comment


              • #67
                Θα ήταν πραγατικά αν δεν ήταν το CS στη λίστα. Δεν θα κάτσω να μπω σε αναλύσεις επί αναλύσεων για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του παιχνιδιού. Εϊναι αδύνατο όμως ένα παιχνίδι που παίζεται παντού εδώ και τόσα χρόνια να μην είναι στο τοπ 10. ΚΑι όταν λέμε παίζεται δεν εννοούμε οτι είναι απλά Playable αλλά πραγματικά παιζεται, και μάλιστα πολύ περισσότερο και από αρκετούς σύγχρονους τίτλους. Για συβαίνει κάτι τέτοιο πραγματικά κάποιος πολύ σημαντικός λόγος θα υπάρχει και σκεφτείτε ότι ξεκίνησε ως ένα απλό mod χωρίς να έχει κάποια εταιρία από πίσω να το σπρώχνει όπως πχ η MS το halo.
                Σχετικά για GE-Halo, καταρχήν να πω ότι δεν περίμενα το πρώτο στο #1 και αυτό όχι επειδή το αξίζει. Είναι λίγο δύσκολο να τα υγκρίνεις τουλάχιστον στην βάση που έχει τεθεί η σύγκριση εως τώρα. Απλά θα κάνω ένα χόλι και θα θεσω το ερώτημα "μήπως αυτό που εμείς εδω αναφέρουμε ως επανάσταση στην ουσία είναι απλά η εξέλιξη;". Για πω και την γνώμη μου, ότι έχουμε δει μέχρι σήμερα είναι απλά εξελίξεις του Wolfenstein απλά με κάποια στοιχεία επαναστατικότητας (και γενικά τα Wolfenstein της βιομηχανίας είναι λίγα). Αν είναι άξιοι για το 1-2 αυτοί οι τίτλοι κατάφεραν να διακριθούν πράγμα που λίγοι fps τίτλοι σε κονσόλα έχουν καταφέρει, μάλλον πιο ωστά είναι οι μόνοι που το έχουν καταφέρει σε τέτοιο βαθμό. Ένα ακόμα στοιχείο που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας είναι η κονσόλα στην οποία κυκλοφόρησε και το χειριστήριο αυτής οπότε το halo αυτόματα έχει πλεονέκτημα. Γενικότερα θα μπορούσα να πω (και μπορεί να είμαι και λάθος) ότι ως ένα βαθμό τουλάχιστον δεν φτιάχτηκε μόνο το halo για το xbox αλλά και το xbox για το halo.

                Comment


                • #68
                  H Screwattack μας φερνει κοντα
                  https://en.wikipedia.org/wiki/Outcast_(game)

                  H μονη αποδειξη οτι το Βελγιο υπαρχει...

                  Comment


                  • #69
                    Το Halo ίσως δεν αξίζει την δεύτερη θέση αλλά σίγουρα αξίζει να είναι μέσα στην πεντάδα.
                    Το Doom III δεν αξίζει να είναι στην δεκάδα και σίγουρα όχι πάνω απο παιχνίδια σαν το BioShock.
                    Και δεν είμαι σίγουρος αν το GoldenEye αξίζει την πρώτη θέση.

                    Comment


                    • #70
                      Εγώ πάλι τα Halo δεν θα τα έβαζα στην 10άδα. Και μόνο που προσπάθησα να παίξω τα Halo 1 και 2 σε PC με ποντίκι και με 360 pad και έπαθα. 0_0

                      Θέλω να μου κάποιος τι κάνει το GamePlay τόσο καλό. Εγώ απελπίστηκα απο το AI, την δομή των Maps, την συμπεριφορά των όπλων (συν οτι έπρεπε να πετύχεις τον άλλον 10 φορές για να ψοφήσει ). Στα σύν η επική μουσικάρα.

                      Comment


                      • #71
                        Εγώ πάλι τα Halo δεν θα τα έβαζα στην 10άδα. Και μόνο που προσπάθησα να παίξω τα Halo 1 και 2 σε PC με ποντίκι και με 360 pad και έπαθα. 0_0

                        Θέλω να μου κάποιος τι κάνει το GamePlay τόσο καλό. Εγώ απελπίστηκα απο το AI, την δομή των Maps, την συμπεριφορά των όπλων (συν οτι έπρεπε να πετύχεις τον άλλον 10 φορές για να ψοφήσει ). Στα σύν η επική μουσικάρα.
                        [/b]
                        δεν πιστεύω να το έπαιξες στο easy ; ;)

                        Το ΑΙ στο Heroic και ιδίως στo Legendary είναι για σεμινάριο, για την ακρίβεια είναι από τα 3 πράγματα που κάνουν την διαφορά στον συγκεκριμένο τίτλο κατ εμέ, με το όλο shielding mechanic να προσθέτει πολύ, καθώς αποτρέπει άμυαλη run & gun συμπεριφορά, πέραν των easy & normal.Εξάλλου το regeneration υϊοθετήθηκε από τίτλους που δεν κολλάει καν όπως τα CoD από το 2 και μετά.

                        Τα όπλα δεν είναι ιδιαίτερα πολλά στην σειρά, αλλά έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους τα περισσότερα,και η στρατηγική κάθε μάχης αλλάζει εντελώς ανάλογα με το τι έχεις (δεν μιλάω για άλλα είδη, αλλά και για διαφορές σε παρεμφερή π.χ. magnum με plasma pistol, needler με plasma rifle κτλ.)

                        Οι χάρτες είναι επαναλαμβανόμενοι, αυτό που αποτρέπει όμως από το να γίνουν βαρετοί, είναι η σωστή τοποθέτηση των εχθρών και το μη γραμμικό ΑΙ τους, όπως και οι ανοιχτός κατά πλειοψηφεία κόσμος του παιχνιδιού.

                        ΙΜΗΟ φυσικά,ειδικά το 1ο και το 3ο παίζονται και παίζονται άνετα.
                        NDS themes

                        Comment


                        • #72
                          Christop τα σημεία που ανέφερες σαν αρνητικά εκθειάζονται σαν τα θετικά του τίτλου. Ειδικά στο Combat Evolved που ΕΙΝΑΙ combat evolved, κάθε σημείο του τίτλου είναι θετικό, δεν υπάρχει αρνητικό σε αυτόν τον τίτλο, το μόνο που τον κρατάει απο την τελειότητα είναι πως απλά δεν είναι τέλειο. Γραφικά, voice-overs, μουσική, Α.Ι, level-design, χειρισμός, σενάριο, εχθροί, βαθμός δυσκολίας, τακτική προσέγγιση, όλα ήταν πρωτοποριακά.
                          Ίσως να υπερβάλλω αλλά συγχωρέστε με, είμαι Halo fanboy (αν και δεν έχω παίξει ακόμα το Halo 3&#33;).

                          Comment


                          • #73
                            Ενας φιλος μου αγορασε προσφατα προσφατα το Halo 3 και το τερματησε πολυ γρηγορα λεει.
                            "Που το επαιζες;", τον ρωταω.
                            "Στο easy", μου απανταει
                            "Παιξτο λιγο στο legendary"

                            Την επομενη μου ερχεται και μου λεει "καλα ρε, στο normal το εβαλα και εγινε πολυ πιο δυσκολο. Στο easy πηγαινα με τα mellee και τους ξεσκιζα ολους, τωρα αν ειναι τρεις γυρω μου με σκιζουν αυτοι"
                            My blog:Doppel&#39;s Den

                            Comment


                            • #74
                              Σοβαρά μιλάτε οτι έχει καλό AI? 0_0 Εγώ στο normal έπαιζα και σε σχέση με άλλα παιχνίδια οι εχθροί μου έμοιαζαν πολύ στατικοί και χαζοί, lol. Αλλά και πίστες και τα γραφικά του τίτλου δεν μου άρεσαν καθόλου. Anyway, that&#39;s just me.

                              Comment


                              • #75
                                <div class='quotetop'></div>
                                Σοβαρά μιλάτε οτι έχει καλό AI? 0_0 Εγώ στο normal έπαιζα και σε σχέση με άλλα παιχνίδια οι εχθροί μου έμοιαζαν πολύ στατικοί και χαζοί, lol. Αλλά και πίστες και τα γραφικά του τίτλου δεν μου άρεσαν καθόλου. Anyway, that&#39;s just me[/b]
                                Τα halo δεν ειναι φτιαγμενα για να παιζονται κατω απο το heroic imo. Στο CE ειχα παιξει τα πρωτα δυο επιπεδα στο normal και μου ειχα φανει πολυ τυπικο . Στη συνεχεια το τερματισα στο heroic με την διαφορα να ειναι κυριολεκτικα χαοτικη . Πιστεψε με η δομη των επιπεδων δυσκολιας διαφερει πολυ απο οποιοδηποτε αλλο τιτλο . Μιλαμε για αλλο παιχνιδι ουσιαστικα , μιας και δεν μπορεις να παιξεις με τον τροπο που το εκανες στο normal , το gameplay αλλαζει καθολικα . Και ολα αυτα μεχρι να μπεις στο legendary οπου γινεσαι πλεον τεχνιτης και αρχιζουμε πλεον να μιλαμε σε τελειως διαφορετικο επιπεδο...Ειναι απο τα καλυτερα δειγματα AI ( προσωπικα οτι καλυτερο εχω δει ) που εχουν εμφανιστει.

                                Comment

                                Working...
                                X