Announcement

Collapse
No announcement yet.

Γενική συζήτηση περί Zelda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    οχι θεε μου. EMU & N64 δεν ταιριαζουν παρα τα οπτικα οφελη/
    Εκτος κι αν υπαρχει η δυνατοτητα συνδεσης του n64 pad με καποιο τροπο.

    Εφοσον υπηρχε η δυνατοτητα saving σε οποιοδηποτε σημειο :
    1.) η διαρκεια του θα επεφτε /2
    2.) θα χανοταν η πιεση με το χρονο που ειναι απτα βασικα ατου του game

    στο παρελθον εχω μιλησει πολλακις για το MM και οπως ειχα πει και τοτε η ελλειψη του ιδιου του Link ειναι το βασικο μειονεκτημα του.

    Κατα τα αλλα, για την εποχη του ηταν αριστουργημα και φοβερα αδικημενο. To στησιμο, η ιδεα, η εισαγωγη νεας φιλοσοφιας κτλ το κανουν μοναδικο ΑΛΛΑ μονο οταν το παιζεις σε original συστημα ~ολα αυτα που ανεφερα~ / Σε διαφορετικη περιπτωση χανει ποντους/
    " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

    Authenticity sir, authenticity. "

    Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



    Comment


    • #62
      Originally posted by Scatman View Post
      οχι θεε μου. EMU & N64 δεν ταιριαζουν παρα τα οπτικα οφελη/
      Εκτος κι αν υπαρχει η δυνατοτητα συνδεσης του n64 pad με καποιο τροπο.

      Εφοσον υπηρχε η δυνατοτητα saving σε οποιοδηποτε σημειο :
      1.) η διαρκεια του θα επεφτε /2
      2.) θα χανοταν η πιεση με το χρονο που ειναι απτα βασικα ατου του game
      Συμφωνώ απόλυτα, αλλά στο χέρι σου είναι να μη το χρησιμοποιείς, εγώ τουλάχιστον δε το χρησιμοποίησα. Με το 360 pad που βάζω στο PC, δεν έχω πρόβλημα με τα controls πάντως. Ακόμα και στα περισσότερα παιχνίδια του Nintendo 64 (λόγω ιδιομορφίας του pad) δουλεύει πολύ καλά.

      Originally posted by Scatman View Post
      Κατα τα αλλα, για την εποχη του ηταν αριστουργημα και φοβερα αδικημενο. To στησιμο, η ιδεα, η εισαγωγη νεας φιλοσοφιας κτλ το κανουν μοναδικο
      Συμφωνώ.
      Παρά το γεγονός όμως ότι πρόκειται για τίτλο σχεδόν 10ετιας πλέον, το Majoras ακόμα και σήμερα παίζεται εξαιρετικά, ενώ σίγουρα παραμένει ο πιο «μοντέρνος» εκπρόσωπος της σειράς.
      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

      Comment


      • #63
        Γιατί τέτοιο σκάλωμα με τον Link μερικοί; Τόσο περίεργο είναι ένας "χαρακτήρας" (επίτηδες έβαλα τα εισαγωγικά) για χ ψ λόγους να μην έχει υπόβαθρο. Όλη η δομη και η συνέχεια της σειράς δεν αφήνει περιθώρια για κάτι τέτοιο. O Link σε κάθε παιχνίδι είναι και διαφορετικό άτομο. Το πως τον αντιλαμβάνεται ο καθένας και αν αποδέχεται τις θεωρίες που υπάρχουν είναι προσωπικό του θέμα.
        Το πρόβλημα του παιχνιδιού είναι η φιλοσοφία και οι μηχανισμοί του, όχι ο Link. O Xeno πιο πανω σε μία φράση έδωσε ακριβώς τις διαστάσεις του προβλήματος.


        Υ.Γ Είναι το λιγότερο γελοίο να συγκρίνουμε τα tloz σαν σειρά στο σύνολο της αλλα και τον link μεμονομένα με παιχνίδια ή χαρακτήρες που κυκλοφόρησαν τα τελευταία 3-4 χρόνια. Σκεφτείτε ότι μιλάμε για μία σειρά που ξεκίνησε το 1987 και μέχρι σήμερα έχει γαλουχήσει γενιές. Nόημα για σύγκριση υπάρχει μόνο για το tp και ίσως και το ww.

        Y.Γ 2: Loggo κάτω τα χέρια από την collectors μπας και παίξω κι εγώ το majoras

        Comment


        • #64
          Και τα 2 points σου Scatman ειναι υποκειμενικα. Καταρχην δε βλεπω γιατι θα επεφτε τοσο η διαρκεια κι επειτα το περισσοτερο δεν ειναι παντα καλυτερο. Για τη πιεση που λες, εμενα απλα με απετρεψε απ'το να ευχαριστηθω το παιχνιδι, τι να γινει δεν ειναι για ολους το ιδιο, ποτε δε μ'αρεσε ενα game να μου βαζει χρονικα ορια.
          Do a barrel roll!

          Comment


          • #65
            Στα περι διάρκειας συμφωνώ μαζί σου ραμπίδη αλλά τα χρονικά όρια που σου έθετε το ΜΜ ήταν ένα απο τα βασικά χαρακτηριστικά του παιχνιδιού και αυτό που το έκανε τόσο ξεχωριστό σε σχέση με τα υπόλοιπα Zelda. Χωρις αυτό το "αγχός" θα χανόταν ένας μεγάλο κομμάτι της μαγείας του συγκεκριμένου παιχνιδιού.
            Πάντως όπως ξέρεις δεν χρειάζετε να ανησυχείς απο δω και πέρα! Η μαμά Νιντεντο προνόησε για σένα! Βλ ποστ #1441 στο " Απόψεις, νέα και ειδήσεις της βιομηχανίας videogame"
            I attack sharks
            when i smell them bleed
            I dont go swimming
            water just wants to be around me.

            Comment


            • #66
              Ειχα φαει πολλες ωρες free roaming στο ΟοΤ αλλα στο ΜΜ τα παντα θελανε το προγραμμα τους. Κι επειτα ειχες και τα suspended save points που σημαινε ουσιαστικα οτι μεσα στο διαστημα 3 ημερων δεν υπηρχε πραγματικο save. Μια αποτυχια τη τριτη μερα θα απαιτουσε εξ'ολοκληρου προσπαθεια απο τη πρωτη.

              Απλο και κατανοητο αυτο το point περι πιεσης ομως το ολο συστημα ειτε σας αρεσει ειτε οχι απωθησε πολλους gamers τοτε απ'το να συνεχισουν το game γι αυτο και ειναι αρκετα αμφιλεγομενος τιτλος.

              Αν καποια στιγμη ασχοληθει τωρα ο Xeno θα ηθελα πολυ να πει και ιδιος τη γνωμη του ειδικα τωρα, για το πως το βρισκει.
              Do a barrel roll!

              Comment


              • #67
                Απλο και κατανοητο αυτο το point περι πιεσης ομως το ολο συστημα ειτε σας αρεσει ειτε οχι απωθησε πολλους casuals τοτε απ'το να συνεχισουν το game γι αυτο και ειναι αρκετα αμφιλεγομενος τιτλος.
                Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σε αυτό το σημείο.

                Αν καποια στιγμη ασχοληθει τωρα ο Xeno θα ηθελα πολυ να πει και ιδιος τη γνωμη του ειδικα τωρα, για το πως το βρισκει.
                Ναι και άμα συμφωνεί μαζί σου ο xeno θα μας κάνει τα μούτρα κρέας να πουμε! Αλλος παλιονουμπάς και αυτός! OΥΣΤ!! (αν και πιστευω οτι θα συμφωνεί μαζί μας!)
                I attack sharks
                when i smell them bleed
                I dont go swimming
                water just wants to be around me.

                Comment


                • #68
                  Εγώ πάντως που το έχω και πρόσφατο το παιχνίδι λόγω replay, είμαι υπέρ του συστήματος με τον χρόνο. Το θεωρώ βασικό στοιχείο της gameplay προσέγγισης του Majoras και χωρίς αυτό, το παιχνίδι χάνει ένα μεγάλο μέρος της προσωπικότητάς του. Χωρίς, κατ’ εμέ, να γίνεται καλύτερο. Εκτός αυτού, είμαι της άποψης πως το όλο concept λειτουργεί ανασταλτικά μέχρις ότου να μπεις στο κλίμα του παιχνιδιού (όπως γενικότερα ο τίτλος στο σύνολό του θα έλεγα). Μόλις κατανοήσεις τη φιλοσοφία του, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Μη τολμήσει και παίξει κανείς το game με save states.
                  Originally posted by sub_zero View Post
                  Y.Γ 2: Loggo κάτω τα χέρια από την collectors μπας και παίξω κι εγώ το majoras
                  Χαχαχα OK.
                  Αν και τα είχαμε βρει με τον Bart εσύ το έχεις περισσότερο ανάγκη. Πάρτο λοιπόν, λιώσε, και το καλό που σου θέλω, μη τολμήσεις να «τρέξεις» το παιχνίδι.
                  There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                  Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Ramparter View Post
                    Και τα 2 points σου Scatman ειναι υποκειμενικα. Καταρχην δε βλεπω γιατι θα επεφτε τοσο η διαρκεια κι επειτα το περισσοτερο δεν ειναι παντα καλυτερο. Για τη πιεση που λες, εμενα απλα με απετρεψε απ'το να ευχαριστηθω το παιχνιδι, τι να γινει δεν ειναι για ολους το ιδιο, ποτε δε μ'αρεσε ενα game να μου βαζει χρονικα ορια.
                    Δεν ειναι υποκειμενικα. Τα περισσοτερα κειμενα που εκθειαζουν το MM στεκονται σε αυτα. Επομενως, η αποδοχη τους ειναι ..ευρυτερη.

                    Επισης, μεμονομενα ο περιορισμος χρονο σαν στοιχειο του παιχνιδιου, ναι ειναι ενοχλητικο. Ωστοσο, απτη στιγμη που υπαρχουν πολλες δυνατοτητες αντιμετωπισης του με πιο σημαντικη την επιβραδυνση του, μιλαμε για ενα ολοκληρο συστημα λειτουργιας με λογικη δομη που δεν αποθαρρυνει τον παικτη να ευχαριστηθει ή εστω παιξει το game ανετα.

                    Εχω ξαναπει πως ειναι τοσο μπροστα αυτο το συστημα που οποιαδηποτε προσπαθεια μιμησης του εγινε αργοτερα, με πιο προσφατη αυτη του Ephemeral Fantasia Κατεληξε ολοκληρωτικη αποτυχια

                    Οι μεγαλυτεροι πολεμιοι του παιχνιδιου παντως ειναι ατομα που δεν εχουν παιξει το game απτην αρχη μεχρι το τελος και κυριως εχουν επηρεαστει απο αυτα που εχουν διαβασει. Ημουν απτα ατομα που ειχαν απογοητευτει απτα previews αλλα εν τελει το απολαυσα 100% .

                    Επισης, υπαρχει αλλη μια κατηγορια παικτων οι οποιοι εχουν θεσει ως κορυφαιο το Ocarina of Time και δε δεχονται κατι αλλο ως καλυτερο. Εκει δεν υπαρχουν πολλα που μπορει να αναφερει κανεις..

                    Παντως, τεχνικα & σαν φιλοσοφια το MM ειναι το καλυτερο Zelda τουλαχιστον μεχρι τις εκδοσεις N64.

                    Τελος, Sub-Zero δεν ειμαστε ολοι ιδιοι και υπαρχουμε κι εμεις (αρκετοι μαλιστα) που θελουμε ο χαρακτηρας Link να εχει αρχη-μεση-τελος, μια ολοκληρωμενη παρουσιαση.
                    Ο Link ειναι το πιο κλασσικο κομματι των Zeldas κι εφοσον η σειρα χρειαζεται αλλαγη ή ανανεωση ειναι τουλαχιστον ατοπο αυτη η αλλαγη να μην "πιανει" κι αυτον.
                    " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

                    Authenticity sir, authenticity. "

                    Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



                    Comment


                    • #70
                      Να γίνει δηλαδή ο Link ένας ακόμα κοινότυπος πρωταγωνιστής μιας σειράς; Η σημασία, και κυρίως, ο ρόλος του Link στο παιχνίδι, είναι το σήμα κατατεθέν της σειράς. Προσωπικά δε βλέπω κανένα απολύτως νόημα στο να αποκτήσει ο Link δική του προσωπικότητα. Η εξέλιξη του υπάρχοντος concept είναι απείρως πιο ενδιαφέρουσα από τον οποιοδήποτε προκατασκευασμένο πρωταγωνιστή.

                      Όχι απλά λάθος, αλλά προσωπικά τεράστιο βήμα προς τα πίσω θα θεωρούσα μια τέτοια εξέλιξη για τη σειρά. Όπως και να χει, ο Link είναι το τελευταίο πράγμα, μέσα σ’ όλα, που χρειάζονται αλλαγή. Οι βασικές αλλαγές που έχει ανάγκη σήμερα η σειρά είναι σε επίπεδο gameplay μηχανισμών / λογικής.
                      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                      Comment


                      • #71
                        Το αν θα γινει κοινοτυπος εξαρταται αποκλειστικα απτο studio παραγωγης. Δε μπορουμε να προδικαζουμε. Η αρνηση στην αλλαγη αφορα την προκαταληψη και φερνει αναποφευκτα την οπισθοδρομηση.

                        Τι θα λεμε δλδ μετα εφοσον τελικα βγει κατι πολυ καλο?

                        Κατεμε κοινοτυπος ειναι οπως ειναι τωρα, αβουλος-αφωνος, μονο σκοπος και κινηση. Ο παικτης-ηρωας δε με καλυπτει. Ας αποκτησει και καποιο backround εστω και μικρο
                        " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

                        Authenticity sir, authenticity. "

                        Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



                        Comment


                        • #72
                          Οταν ειπα οτι ειναι υποκειμενικα εννοουσα οτι δεν ισχυουν για ολους οπως πχ για μενα. Πραγματι ομως εχουν χαιρουν ευρυτερης υποδοχης. Για τους πολεμιους επισης δε θα διαφωνισω, ουτε και ως προς τη καλυτερη φιλοσοφια.

                          Προσωπικα ομως δεν ειμαι απ'αυτους που δεν εχουν παιξει το παιχνιδι, το χω τερματισει και ολοκληρωσει απλα σε αρκετες περιπτωσεις το συστημα του με χαλασε ειδικα οταν 1-2 φορες κολλησε το 64 και γενικοτερα με αγχωνε.

                          Γενικα μ'αρεσε παρα πολυ σαν game, θεωρω οτι εκανε αρκετα βηματα εμπρος απ'το ΟοΤ αλλα το βαζω δευτερο γιατι απλα η ευχαριστιση που μου προσεφερε δεν ηταν σταθερη αλλα ειχε σκαμπανεβασματα. Αλλωτε εκπληκτικο με τα Dungeons του ή διαφορες side quests κι αλλωτε κουραστικο με καποιες ιδιορυθμες απαιτησεις οπως ηταν τα αυγα των Zora και το πηγαδι με τις Μουμιες.
                          Do a barrel roll!

                          Comment


                          • #73
                            Το κοινότυπο δεν πήγαινε σε καθαυτή τη προσωπικότητα του χαρακτήρα, αλλά στη λογική της απόκτησης, ανεξάρτητης του παίχτη, προσωπικότητας του Link. Στη λογική δηλαδή του να φτιαχτεί άλλος ένας προκατασκευασμένος ήρωας από κάποιον developer. Όπως είπα και πριν, προσωπικά προτιμώ χίλιες φορές την εξέλιξη του υπάρχοντος concept (με τρόπους που αναφέρθηκαν σε προηγούμενα posts), παρά να δω άλλον έναν έτοιμο χαρακτήρα. Ένα concept που έτσι κι αλλιώς, είναι εντελώς ετεροχρονισμένο.

                            Ήδη αρκετοί developers το αφήνουν, προσπαθώντας να ενώσουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τον παίχτη με τον πρωταγωνιστή. Τώρα το Zelda θα αφήσει ένα concept στο οποίο, μαζί με μετρικούς ακόμα τίτλους, πρωτοστάτησε, για χάρη ενός ετεροχρονισμένου cliché; Αυτό κι αν είναι άτοπο.
                            There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                            Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                            Comment


                            • #74
                              Χαχαχα OK.
                              Αν και τα είχαμε βρει με τον Bart εσύ το έχεις περισσότερο ανάγκη. Πάρτο λοιπόν, λιώσε, και το καλό που σου θέλω, μη τολμήσεις να «τρέξεις» το παιχνίδι.
                              Bασικά πιο πολύ στην πλάκα το έγραψα. Πάντως αν όντως είσαι διατεθειμένος να το αφήσεις για να το πάρω θα σου είμαι πραγματικά υπόχρεος.

                              Comment


                              • #75
                                Ναι ρε πάρτο, έχω ήδη στείλει pm στον Bart.
                                There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                                Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                                Comment

                                Working...
                                X