Announcement

Collapse
No announcement yet.

Νέα & Ειδήσεις της βιομηχανίας

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Πάντως εγώ αυτή την (σε πολύ μεγάλο βαθμό τουλάχιστον) ταύτιση της "κατοχής" με το δισκάκι δεν μπορώ να την καταλάβω. Το παιχνίδι που αγοράζεις από το steam μια χαρά μπορείς να το έχεις και σε δισκάκι και να το παίξεις και offline. Ναι, "παρεμβάλλεται" η πλατφόρμα για να τρέξεις το παιχνίδι αλλά και η κονσόλα δλδ είναι κάτι διαφορετικό; Το δισκάκι το αγοράζεις για συγκεκριμένη κονσόλα. Το ανησυχητικό είναι το τι γίνεται στην περίπτωση που κλείσει η vavle, που για ένα τέτοιο ενδεχόμενο έχουν πει ότι δεν θα υπάρξει θέμα για τα αγορασμένα παιχνίδια.
    Ε κοιτα για μενα δεν ειναι τοσο το δισκακι οσο το να εχεις μια βιβλιοθηκη απο τιτλους σε φυσικη μορφη που μπορει να ανατρεξεις και να την χαζεψεις. Δεν ειναι ο δισκος, ειναι το κουτι, το art πανω στο κουτι, τα πιθανα extras που μπορει να εχει καποιο καλο edition (ή το μεσο edition αν παμε καποια χρονια πισω). Επιπλεον για μενα πχ το να εχω εχω το FFXV σε ενα steellbook με το art του amano πανω ειναι τελειως διαφορετικο απο το να εχω το παιχνιδι σε ηλεκτρονικη μορφη. Το ιδιο ισχυει και για εναν καλογραμμενο guide ή αν παμε και σε αλλα μεσα οπως πχ ενα καλο κομικ (ή διαφορα αναμεσα σε απλες εκδοσεις και hardcover) ή στην αγορα δισκων μουσικης (βινυλιο κλπ), mediums που μπορεις επισης να κανεις ηλεκτρονικες αγορες ή να εχεις τελειως δωρεαν προσβαση στο content.

    Καταλαβαινω οτι τον περισσοτερο κοσμο πλεον τον ενδιαφερει απλα το content του δισκου ή του βιβλιου αλλα οι εννοια του συλλεκτη (ενα μικροβιο που το εχουμε μεσα μας ολοι λιγο πολυ) περιλαμβανει μεσα της εγγενως τη φυσικη υποσταση του προιοντος.
    Last edited by nooto; 11-01-2017, 01:55 PM.

    Comment


    • Sinclair, έχω τα Tekken 6 & Tag Tournament 2. Το πρώτο το έχω βαρεθεί, στο 2ο έχω ξενερώσει με το bound, το tag σύστημα και το όλο combo system, και γενικά όσο περιμένω το Tekken 7, το freemium αυτό παιχνιδάκι ήταν πολύ ωραία φάση. Συν του ότι έπαιζα χωρίς να πληρώσω φράγκο, είχε πάντα κόσμο επειδή ήταν free και δεν ξόδευα πάνω από 5 αγώνες κάθε φορά (άρα είχα και δικαιολογία για να μην παρασυρθώ ). Είχε τους χίλιους μύριους καρκίνους που έχουν όλα τα freemium παιχνιδάκια, όμως σαν σύστημα μάχης δεν ήταν καθόλου άσχημο. Είχε πολλούς σπασμένους μηχανισμούς, όμως υπήρχε ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι συνειδητοποιημένων ατόμων που έπαιζαν έχοντας ως άγραφο νόμο να μην χρησιμοποιούν τις σπασμένες κινήσεις / enhancements κλπ, και γενικά αν έψαχνες, μπορούσες να παίξεις πολύ ωραίους αγώνες σε high level με μηδαμινό σχεδόν RNG. Ο περισσότερος κόσμος το παράτησε με το που το είδε, εγώ έτυχε και ασχολήθηκα λίγο παραπάνω, γνώρισα και αξιόλογους fighters που θα μείνουμε σε επαφή όταν βγει το T7 και γενικά δεν το μετάνιωσα. Το θέμα όμως δεν είναι το Tekken, είναι το κάθε Free / Freemium πάνω στο οποίο την μία ημέρα μπορεί να επενδύσει κάποιος χρόνο και χρήματα, και την επομένη να μην υπάρχει πουθενά.
      Last edited by Phantom Duck; 11-01-2017, 02:46 PM.

      PK World - Τα πάντα για Disney comics!

      Comment


      • nooto το ξέρω αυτό που λες αλλά δεν έχει σχέση με την κουβέντα που γίνεται. Και εγώ αν είχα χώρο θα γούσταρα να έχω όλα τα παιχνίδια κουτάτα αλλά αυτό δεν αλλάζει τα περί "ιδιοκτησίας".

        Ένα σωστό παραδειγμα freemium ειναι το Hearthstone. Εγώ το είχα κατεβάσει στο iPad, πλήρωσα για ελάχιστα packs επειδή μου άρεσε( νομίζω 5€??) και ακόμη όποτε θέλω μπορώ να έχω πρόσβαση και να ασχοληθώ
        Ούτε καν Το να δώσεις 5 ευρώ στο hearthstone είναι σαν να μην έχεις δώσει τίποτα. Για να μπορείς να παίξεις αξιοπρεπώς πρέπει να σκάσεις πολύ χρήμα. Αν είσαι πολύ καλός και λιώσεις και στην αρένα μπορείς να το περιορίσεις βέβαια αλλά και πάλι χρειάζεται να ξοδέψεις αρκετά.

        Comment


        • Originally posted by nooto View Post
          Ε κοιτα για μενα δεν ειναι τοσο το δισκακι οσο το να εχεις μια βιβλιοθηκη απο τιτλους σε φυσικη μορφη που μπορει να ανατρεξεις και να την χαζεψεις. Δεν ειναι ο δισκος, ειναι το κουτι, το art πανω στο κουτι,
          Nομιζω εχεις αυτη την άποψη επειδη παιζεις σε κονσολες που ακομη δεν έχει επικρατήσει σε μεγαλο ποσοστο το ψηφιακο οπως στο pc. Aν έπαιζες σε pc δεν θα σε απασχολούσε τιποτε απο ολα αυτά, ποσο μάλλον οταν θα επαιρνες παιχνιδάρες στις steam εκπτώσεις σε τιμες χώμα. Θέλω να πω, ειναι καθαρά θέμα συνήθειας.

          Προσωπικά εχώ φθάσει στο σημειο να προτιμω το ψηφιακο απο το κουτάτο, το αγοράζω χωρις να χρειάζεται καν να παω σε κατάστημα ή να περιμένω να μου το στείλουν, οπως περιμενε ο Phantom Duck με το FFXV Το αγοράζω, το βάζω άμεσα να κατεβαινει και παιζω.
          Star Citizen videos Star Citizen gallery

          Comment


          • Eπιτρέψετε ωστόσο σε ορισμένους εξ ημών που ανεξαρτήτως format έχουμε μια πόρωση και αγάπη για το physical να υπαρχουμε. Όλα δλδ έχουν να κάνουν με διαφορετικές αντιλήψεις μεταξύ των PC και console gamers??( που εγώ γενικά δεν πιστεύω σε διαχωρισμούς απλώς εκδήλωση προδιάθεσης οπαδικών συναισθημάτων και θέμα διαπαιδαγώγησης είναι άλλα αυτό είναι αλλο μεγάλο κεφάλαιο ) Άλλωστε τα computer rpgs του παρελθόντος έχουν μερικές από τις καλύτερες εκδόσεις ever( cloth maps, εγχρωμα manuals, novels etc)και εξακολουθούν και τις κυκλοφορούν και σήμερα. Προφανώς και το digital θα έχει και τιμές χώμα, αυτό είναι και το τεράστιο θετικό του. Ορισμένοι όμως θέλουμε να έχουμε και κάποια μπιχλιμπίδια, αφήστε μας να χαρούμε και να συνυπάρχουμε όλοι.

            Εγώ επι παραδείγματι έχω κάνει back το Tides of Numenera και χαίρομαι πάρα πολύ που θα μου στείλουν την φυσική έκδοση, ενώ( surprise surprise!!!) θα μου στείλουν και με mail στο code για το πλήρες game, όπως έγινε και με το Broken Age( win/ win δλδ)
            «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

            Comment


            • Digital μονο εδω και πολυ καιρο εκτος απο ελάχιστες εξαιρεσεις(ff,mgs πχ) τα οποια τα εχω ολα physical και δεν θελω να σπασω το σερι. Δεν βρισκω λογο να εχω απειρη σαβουρα μαζεμένη, το steam library ειναι το ιδανικο και με εχει βολεψει απιστευτα, βαζεις categories/favorites βρισκεις τα παντα ευκολα και παιζεις με ενα κλικ.

              Comment


              • Ωραία η ψηφιακή διανομή και έχει αμέτρητα πλεονεκτήματα. Τελευταία χρησιμοποιώ και εγω αυτό το μοντέλο σε περιπτώσεις που απλά θα μπορούσα να πειρατέψω, όπως συνήθιζα να κάνω παλιότερα. Αλλά το φετίχ με τον υλικό φορέα ενυπάρχει νομίζω στους περισσότερους χρήστες που έχουν ανδρωθεί με αυτόν και όχι χωρίς λόγο. Το χειροπιαστό έχει και πάντοτε θα έχει μοναδική γοητεία, σαν τα ηλεβιβλία με τα αντίστοιχα αυθεντικά χάρτινα - υποψιάζομαι μάλιστα πως είναι και μια τεχνοκρατική μανία που ωθεί πολλούς στην πεισματάρικη εγκατάλειψή του. Οπωσδήποτε, σήμερα το κουτί και ο δίσκος έχουν γίνει μια πολυτελής επιλογή.
                Έχω να αγοράσω παιχνίδι από κατάστημα πραγματικά πολύ καιρό, δεν θυμάμαι από πότε. Αλλά με στεναχωρεί η λιτότητα του σημερινού φυσικού προιόντος - είναι νομίζω γεγονός πως αυτό που παλαιότερα ήταν αυτονόητο τώρα πλασάρεται ως μια ακριβότερη έκδοση, ανάμεσα στη Νορμάλ που δεν έχει εγχειρίδιο και στη Σούπερ Συλλεκτική με γαμάτο αγαλματίδιο που κοστίζει μισό μισθό.
                Last edited by Raf; 11-01-2017, 06:11 PM.

                Comment


                • nooto το ξέρω αυτό που λες αλλά δεν έχει σχέση με την κουβέντα που γίνεται. Και εγώ αν είχα χώρο θα γούσταρα να έχω όλα τα παιχνίδια κουτάτα αλλά αυτό δεν αλλάζει τα περί "ιδιοκτησίας".
                  Μαλλον δεν το διατυπωσα σωστα, αυτο που εννοουσα ειναι οτι για καποιους το παιχνιδι δεν ειναι μονο το περιοχομενο του ή το δισκακι, ειναι τα παντα ολα απο τη συσκευασια μεχρι το art πανω στον δισκο. Δεν ξερω αν μπορω να στο δωσω να το καταλαβεις αλλα εγω για να θεωρησω οτι εχω (ειναι ιδιοκτησια μου) ενα παιχνιδι πρεπει να το εχω στη βιβλιοθηκη μου. Το να εχω δικαιωμα πανω στο content δεν μου λεει τιποτα προσωπικα και για να το κανω πιο σαφες, για μενα ειτε αγορασω κατι ψηφιακα ειτε μου το δωσει δωρεαν το ps plus (που ειναι ενοικιο και οχι δικο σου) ειναι το ενα και το αυτο, απλα δεν αισθανομαι οτι εχω στην κατοχη μου πραγματικα το παιχνιδι. Για μενα υπαρχει διαφοροποιηση και ενισχυεται απο το γεγονος οτι ενα παιχνιδι πολυ σπανιο που μπορει να βρω 2 ευρω στο psn για digital download στο ebay μπορει να κανει 200 ευρω. Οποτε δεν ειναι το ιδιο... Ξαναλεω ετσι αισθανομαι εγω, απο εκει και περα εχω παρα πολλους ψηφιακους τιτλους (ειδικα στο vita εχω πανω 20 παιχνιδια ψηφιακα και μονο 5-6 φυσικα) και θα συνεχισω να αγοραζω, απλα μιλαω καθαρα για την αισθηση που εχω σε σχεση με την ιδιοκτησια απεναντι στο μεν και στο δε.

                  Nομιζω εχεις αυτη την άποψη επειδη παιζεις σε κονσολες που ακομη δεν έχει επικρατήσει σε μεγαλο ποσοστο το ψηφιακο οπως στο pc. Aν έπαιζες σε pc δεν θα σε απασχολούσε τιποτε απο ολα αυτά, ποσο μάλλον οταν θα επαιρνες παιχνιδάρες στις steam εκπτώσεις σε τιμες χώμα. Θέλω να πω, ειναι καθαρά θέμα συνήθειας
                  Κανεις λαθος σε αυτο που λες και θα σου εξηγησω, εγω που ειμαι κονσολας και εχω τα συστηματα της sony εχω πολυ μεγαλυτερο κερδος απο την ψηφιακη αγορα απότι εσυ που παιζεις στο pc σου. Περα απο το θεμα τιμης που στο psn κατα καιρους βρισκεις παιχνιδια πολυ φθηνοτερα απότι στο amazon πχ (δεν ειναι σαν το steam αλλα θεωρητικα και εγω θα ειχα κερδος αν αγοραζα ψηφιακα) εσυ αν παρεις ενα παιχνιδι ειτε ψηφιακα ειτε στο κουτι του, στο pc σου θα το παιξεις. Εγω εχω ενα σωρο τιτλους στο psone, στο ps2 στο psp σε φυσικη μορφη (και εννοω και προσφατες αγορες) που αν τους ειχα αγορασει ψηφιακα θα μπορουσα να τους παιξω σε οποιο συστημα ηθελα και με εναλλαγη οικιακου συστηματος σε φορητο. Πχ με συμφερει να παρω ολα τα ff ψηφιακα, πρωτο γιατι η κονσολα στην οποια μπορει να αντιστοιχει η φυσικη εκδοση να εχει χαλασει, δευτερο θα μπορω να το παιξω σε οτι συστημα θελω με τα φορητα να ανεβαζουν και την ολη εμπειρια σε τεραστιο βαθμο. Ε και ομως παροτι τα εχω ψηφιακα αισθανομαι οτι δεν εχω τα παιχνιδια οπως τα θελω (οπως ο evans και ο deus πχ). Το ιδιο ισχυει και για τα psp tiltes που εχω, αν τα ειχα αγορασει ψηφιακα θα μπορουσα να τα παιζω τωρα στο vita με καλυτερα controls και οπτικη απεικονιση (3rd birthday, peace walker στο vita ειναι αλλα παιχνιδια τελειως, ενω θα ηθελα πχ να ξεκινησω στο vita και οχι στο psp το tactics ogre). Οποτε δεν ειναι ετσι, η παρουσια οικοσυστηματος στις κονσολες κανει την ψηφιακη αγορα να εχει πολυ περισσοτερο νοημα απ'οτι στο pc (που το επιχειρημα ειναι η τιμη) διοτι δινει αθανασια στον τιτλο και την μεταφορα του ανα τα συστηματα και τα generations ενω δινει οικιακη και φορητη προσβαση πολλες φορες.

                  Κατα συνεπεια θελω να σου πω οτι εχω περισσοτερους λογους απο σενα να θελω να αγοραζω ψηφιακα αλλα παρολαυτα η οπτικη μου απεναντι στο φυσικο και ψηφιακο αντιγραφο δεν εχει αλλαξει.

                  Comment


                  • Άσχετο note, αλλά οι εκπτώσεις δεν είναι απαραίτητα καλές για τους developers. Αποτελεί πολύ μεγάλο πρόβλημα για τους indies, μιας κι επικρατεί η άποψη "γιατί να πληρώσω τώρα 10 κι όχι 3 σε έξι μήνες," κάτι που τους πει πολύ πίσω και δυστυχώς σε βάθος χρόνου κάνει περισσότερο κακό στη βιομηχανία παρά καλό.

                    Τελείως άσχετο, ξέρω :Ρ .

                    Comment


                    • Πάντα θα υπάρχουν οι παιχτες που θα παιρνουν παιχνιδια πρώτη μέρα χωρις να μπορούν να περιμένουν μέρα παραπάνω οπως φυσικά και κοσμος που δεν καιγεται να παιρνει με την πρώτη ένα παιχνιδι που τον ενδιαφέρει και περιμένει την έκπτωση. Ο Roronoa ειχε βάλει κάποτε και στοιχεια σχετικά με το ποσο πολυ τα steam sales δινουν τεράστια αυξηση σε πωλήσεις παιχνιδιών και κέρδη καθώς και πωλήσεις σε μεγάλο βάθος χρονου. Αν ηταν κάτι που δεν τους συνέφερε απλά θα τις σταματούσαν δια παντός.
                      Star Citizen videos Star Citizen gallery

                      Comment


                      • Originally posted by Evans View Post
                        Άσχετο note, αλλά οι εκπτώσεις δεν είναι απαραίτητα καλές για τους developers. Αποτελεί πολύ μεγάλο πρόβλημα για τους indies, μιας κι επικρατεί η άποψη "γιατί να πληρώσω τώρα 10 κι όχι 3 σε έξι μήνες," κάτι που τους πει πολύ πίσω και δυστυχώς σε βάθος χρόνου κάνει περισσότερο κακό στη βιομηχανία παρά καλό.

                        Τελείως άσχετο, ξέρω :Ρ .
                        Σ αυτο δικαιωνεται η nintendo. Μπορει να μη της βγαινει παντα σε καλο αλλα οσοι ασχολουνται ξερουν οτι ενα nintendo game μπορει να μη πεσει σε τιμη ουτε σε 3 χρονια. Κι ακομη κι αν πεσει δε θα ναι σε τιμες 5-10$ ξεπουλημα αλλα 20-30. Και παρα το κραξιμο που χει φαει γι αυτο φαινεται οτι το ακολουθουν κι αλλοι σιγα σιγα - τα steam sales δεν εχουν καμια σχεση με πριν 5-6 χρονια που εβρισκες παιχνιδαρες 80% και 90% κατω.
                        Do a barrel roll!

                        Comment


                        • Nooto πραγματικά είπες ότι είχα στο μυαλό μου.Evansάσχετο ξε-άσχετο,το έχω σκεφτεί κι εγώ πολλές φορές αυτό που λες.
                          Carpe diem

                          Comment


                          • Ισα ισα τα steam sales δημιουργουν πελάτες εκει που δεν υπάρχουν, πελάτες που ποτε δεν θα αγοραζαν το παιχνιδι σου σε πλήρη τιμή γιατι δεν συμφωνούν με την τιμή αυτή. Εκει κυριως στοιχεύουν. Επίσης δινουν την δυνατοτητα στους παιχτες να αγοράσουν περισσοτερα παιχνιδια, δηλάδη πολύ περισσοτερα συγκριτικά με την περιπτωση που δεν υπήρχαν steam sales, και απο αυτο επωφελουνται στο μέγιστο οι ομάδες ανάπτυξης καθώς υπάρχουν σημαντικά αυξημένες πιθανότητες ενα μέρος του κοσμου να αγοράσει και το δικο σου παιχνιδι, και πέρα απο το χρηματικο κέρδος δημιουργεις και μια βάση χρηστών που σε μαθαινει. Αλλωστε και οι ιδιοι οι δημιουργοι μιλάνε για την θεαματική αύξηση των πωλήσεων λογω των steam sales, που πολλές φορές συμβάλλουν ωστε το παιχνιδι τους να πουλάει και να αποφέρει κέρδη για χρονια

                            But according to a number of developers that took part in this year's Steam Summer Sale, that doesn't seem to be the case. The teams who've discounted their games during this or previous Steam sales have found that the promotions not only attract more sales, but also generate more revenue and breathe new life into aging products.

                            Runic Games CEO Max Schaefer, for instance, tells us that while it's been almost three years since his studio launched Torchlight, Valve's Steam promotions have helped the game maintain healthy sales to this very day.

                            According to indie developer and Super Meat Boy co-creator Edmund McMillen, these promotions can increase sales to an almost staggering extent. His 2D dungeon crawler The Binding of Isaac, for example, saw sales multiply by five when it was marked down by 50 percent, and once it hit the front page as a temporary "Flash Deal" (for 75 percent off), sales multiplied by sixty.

                            Believe it or not, those figures aren't all that unusual. Valve's director of business development, Jason Holtman, says plenty of developers have seen their sales increase exponentially, giving them a very healthy boost in revenue.

                            "It's not uncommon for our partners to see [a] 10-20 times revenue increase on games they run as a 'Daily Deal.' Some titles really take off and see as much [as a] 70-80 times increase in revenue," Holtman said.


                            Ramparter αντιθετως, μια χαρά παιχνιδια έδιναν στα steam sales πριν μερικές μέρες, πχ πηρα το Batman Arkham Knight Special Edition με 10 ευρώ, το DOOM με 19.79 ευρώ. Επισης υπήρχαν και πολλά άλλα καλα παιχνιδια σε χαμηλες τιμές, παιχνιδια που κυκλοφόρησαν ένα με δυο χρονια πριν. Επισης με υπηρεσιες τυπου Origin, Uplay, GoG, καθως και με τις εκπτώσεις σε psnetwork, xbox live μαλλον την Valve μιμούνται ολου τους.
                            Last edited by BigBOSS; 12-01-2017, 12:39 PM.
                            Star Citizen videos Star Citizen gallery

                            Comment


                            • Δε θέλω να επεκταθώ ιδιαίτερα, αλλά το να πιστεύουμε τι μας λένε τα περιγραφικά στατιστικά είναι λάθος και οδηγεί σε πολλά κοινωνικά προβλήματα (κι αυτό είναι πλέον ξεκάθαρο μετά το Brexit και την εκλογή του Trump). Τα συγκεκριμένα στατιστικά δε μας λένε τίποτα για την ποιότητα ζωής και το εισόδημα των indie developers, ούτε για τη δομή της αγοράς και για το πώς επηρεάζουν την ανάπτυξη τίτλων τα τωρινά revenue models μεγάλων εταιρειών. Αυτό που προσφέρουν είναι evidence για τις αυξημένες πωλήσεις μέσω συγκεκριμένων πλατφορμών. Όταν όμως βγαίνουν ένα κάρο devs (θυμάμαι ότι το eurogamer και το gamasutra είχαν σχετικά άρθρα) και λένε ότι αυτό το μοντέλο δεν τους συμφέρει, τότε μάλλον η πλάστιγγα γέρνει προς τα εκεί. Έχω μιλήσει και με αρκετό κόσμο σε conferences που είναι developers και η άποψή τους δεν ήταν απόλυτα θετική, απλώς δεν έχουν και πολλές επιλογές. Η Steam είναι μονοπώλιο και παρόλο που αυτό προσφέρει πολλά καλά, προσφέρει και πολλά κακά (αναγκάζονται να κατεβάζουν το κεφάλι και να ακολουθούνε τακτικές μίας εταιρείας που όσο καλή και να είναι, θα κοιτάξει πρώτα τον κώλο της). Για αυτό και βλέπουμε να αλλάζει η πολιτική της Valve όσον αφορά στις εκπτώσεις, όπως ανέφερε και ο Ramp.

                              Δε θέλω να φανεί ότι είμαι κατά, αυτό που λέω είναι ότι η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση. Πολλοί devs λένε ότι τα sales δυνητικά κάνουν κακό, ενώ κάποιοι dev-celebrities (βλέπε McMillen) έχουν βγάλει εκατομμύρια (ο τελευταίος βέβαια υποστηρίζει τους τίτλους του σνέχεια). Γενικά άλλο bedroom indie dev, άλλο established millionaire indie dev κι άλλο big-ass studio dev.

                              My two-cents, over and out από εμένα . Δεν είχα σκοπό να απαντήσω μέχρι που είδα το post του Altair και λέω άντε, ας πω κάτι ακόμα XD .
                              Last edited by Evans; 12-01-2017, 12:46 PM.

                              Comment


                              • Υπαρχουν developers που σωθηκαν απο το μοντελο των εκπτωσεων, απλα τωρα υπαρχει το race to the bottom οποτε καποιους οντως δεν τους συμφερει ιδιαιτερα. Αλλα με τοσο μεγαλο ανταγωνισμο, πιστευει κανεις πραγματικα πως αν οι τιμες ηταν υψηλοτερες οι indies θα ειχαν τα κερδη που εχουν τωρα? Με εκπτωσεις καποια παιχνιδια που δεν θα πουλαγαν ποτε κανουν πωλησεις. Δυστηχως πρεπει να ακολουθησουν, αλλα δεν νομιζω αν τους εβαλε κανεις το πιστολι στον κροταφο, πολλοι developers εχουν αποφασισει να μην βαλουν τα παιχνιδια τους σε μεγαλες εκπτωσεις, αλλοι δεν τα βαζουν ποτε σε εκπτωσεις.
                                Υπαρχουν και developers που ζουνε γιατι ο κοσμος αγοραζει τα (αθλια) παιχνιδια τους σχεδον τζαμπα σε bundles και βγαζουν λεφτα απο τις πωλησεις των trading cards, και ειναι αρκετοι αυτοι.
                                Ενας απο τους λογους που εχει ανθισει τοσο το PC gaming ειναι οι εκπτωσεις, αν δεν υπηρχαν σιγουρα τα συνολικα εσοδα θα ηταν μικροτερα, ο κοσμος χαλαει λεφτα σε παιχνιδια που δεν θα παιξει ποτε, εχει ανοιχτει πολυ και νομιζω αυτο λεει πολλα. Και πιστευω πως σαν gamers εχουμε βγει και εμεις πολυ κερδισμενοι γιατι οι τιμες στα παιχνιδια ηταν πολυ υψηλες.
                                Παντως υπαρχει μια ταση αντιστασης στις πολυ βαθιες εκπτωσεις, και παλι πεφτουν αρκετα αλλα ή αργουν λιγο περισσοτερο να πεσουν ή δεν πεφτουν πια σε επιπεδα 5€ για ΑΑΑ games ξερω γω. Και ο κοσμος παραπονιεται πως δεν υπαρχουν καλες εκπτωσεις και αν δεις στο steamspy νομιζω τα παιχνιδια που πουληθηκαν φετος ηταν λιγοτερα.
                                Last edited by Roronoa; 12-01-2017, 06:56 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X