Akira παροτι συμφωνω σε πολλα απο αυτα που λες, θεωρω οτι εισαι λαθος σε οτι αφορα το Wii και την προσφορα του... Κατ'αρχην το μοντελο που καθιερωθηκε ως επιτυχημενο και ορισε τη συγχρονη μορφη του dedicated gaming συστηματος-κονσολας ειναι αυτο του X360 και οχι του Wii... Αυτο που ονομαζουμε σημερα κονσολα (achievements, media center λειτουργικο, social gaming, online interface και υπηρεσιες) και που ουδεμια σχεση εχει με το τι σημαινε αυτη η λεξη επι εποχων PS2 και παλιοτερα, οριστηκε απο τη Microsoft και οχι απο τη Nintendo. Την Nintendo και τα motion controls την εχουν αφησει ολοι πισω τους. Και μπορει να προσπαθησαν οντως να την αντιγραψουν (move-kinect) αλλα προσφατα η ολη μοδα που κρατησε αυτα 3-4 χρονια εσβησε πλεον και επισημα... Εγραψες οτι η Microsoft εβαλε το Kinect μεσα στο bundle του καινουργιου της συστηματος αλλα ξεχασες να αναφερεις οτι λιγους μηνες αργοτερα αποφασισε να βγαλει πακετο χωρις kinect (το οποιο εδωσε και τρελο boost στις πωλησεις της κονσολας).
Οντως δεν περιμενε κανεις την επιτυχια του Wii αλλα οχι και εμπορικη αποτυχια η HD γενια... Μιλαμε για τη γενια των million sellers και των ΑΑΑ. Και απο την αλλη ακομα και δικιο να ειχες, τι επρεπε να κανουν οι εταιριες? Να βγαζουν τιτλους για το Wii? Εχεις κοιταξει τι πουλουσαν οι τριτοι στην κονσολα και τι το Wii sports? Επιπλεον, ευτυχως που δεν πηγαν οι 3rd party στο Wii και δεν μειναμε στον τεχνολογικο και σχεδιαστικο μεσαιωνα λογω ενος εξυπνα φτιαγμενου interface.
To Wii ΔΕΝ ηταν καθαρα gaming συστημα και ουτε ως τετοιο παρουσιαστηκε. Ηταν ενα συστημα που επαιζε games με εναν διαφορετικο τροπο (κατι που σου τραβαγε την προσοχη) και παρουσιαστηκε ως device με family-social friendly χαρακτηρα που αλλαζε τη μορφη της οικιακης ψηφιακης διασκεδασης (κατα συνεπεια δεν ειχε μονο εμας-τους gamers ως target group). Παραλληλα ειχε ΚΑΙ τα first party της Ν.
Τα PS και PS2 ηταν πολυ δυνατα μηχανηματα οταν κυκλοφορησαν... Οι κονσολες που αναφερεις (και στις 2 περιπτωσεις) ηρθαν αργοτερα. Ο Sub εχει δικιο σε αυτο που λεει, το τι πετυχαν αυτα τα 2 μηχανηματα ουδεμια σχεση εχει με αυτο που πετυχε το Wii. Τα μεν εκαναν mainstream και pop μια ενασχοληση που βρισκοταν στο περιθωριο (με αποτελεσμα να ερχεται κοσμος που θα μενει) ενω το δε εφερε κοσμο τον οποιον δεν τον ενδιεφερε ουτε το gaming ουτε να το γνωρισει, τον ενδιεφερε αποκλειστικα αυτο που προσεφερε το Wii (ειτε αυτο ονομαζοταν gaming ειτε οτιδηποτε αλλο).
Το tetris ειναι οντως hardcore game (με τη βουλα) και για την ακριβεια η δυσκολια του και o βελτιστος τροπος παιξιματος του ειναι και προβλημα στην θεωρια αλγοριθμων και πολυπλοκοτητας.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tetris
Σε αυτο το εξαμηνο μου ειχαν δωσει να κανω το μαθημα των αλγοριθμων στο Οικονομικο και επειδη οι φοιτητες πρεπει να μαθαινουν για το gaming και μεσα στις σχολες εκανα καποιες απο τις παραπανω αποδειξεις μεσα στην ταξη .
Στα υπολοιπα συμφωνω με τον Ground και εκφραζει ΑΠΟΛΥΤΑ και τη δικη μου αποψη πανω στα πραγματα. Γενικα με τα post μου αυτα ηθελα να εκφρασω αν και δεν ξερω κατα ποσο το καταφερα. Vaynard οτι και να μου λες (καρινδαλιοι gamers, λογοτεχνικα posts με αμφιλεγομενο περιεχομενο) εγω συνεχιζω να σε αγαπαω (no homo, no pr )
Το ότι έγινε επιτυχία το Wii δεν το περίμενε κανένας για αυτό δεν μπορούσαν να τραβήξουν πόρους από την παραγωγή τίτλων στο Xbox 360 και Ps3 επαναπροσδιορίζοντας την πορεία τους προς το Wii. Καβάλησαν την εμπορική αποτυχία της HD γενιάς και έχασαν του κόσμου τα λεφτά ποντάροντας στα λάθος άλογα. Για αυτό η συγκεκριμένη γενιά κρατάει μέχρι σήμερα προσπαθώντας να βγάλουν τα σπασμένα. Δεν ήταν χαζοί, απλά ανίδεοι. Δεν μπορείς να προβλέψεις σε μια άναρχη αγορά πιο προϊόν θα κάνει επιτυχία ειδικά στο τομέα της διασκέδασης.
Το Wii από την άλλη ήταν καθαρά gaming σύστημα και ως αυτό παρουσιάστηκε. Στην πορεία πήρε και άλλα χαρακτηριστικά ανάλογα με το software που έπαιζες και τα περιφερειακά του.
To ps1 ήταν ισχυρό μηχάνημα; Σε σχέση με το N64; Μάλλον έχεις μπερδευτεί. Ή το Ps2 ήταν πιο δυνατό τεχνολογικά από το Gamecube και το Xbox; To Playstation εδραιώθηκε επειδή η Sony έσκασε κεφάλαιο στην αγορά, ήταν κολοσσός με παρακλάδια στην μουσική, κινηματογράφο, ηλεκτρονικές συσκευές. Το 1995 μόνο για την Ε3 είχε σκάσει 10 εκατομμύρια δολάρια για το περίπτερό της, πόσο αστρονομικό για την εποχή και είχε τα 3/4 του χώρου. Έκλεισε αποκλειστικές συμφωνίες με τρίτες εταιρίες και έκανε το Saturn να δείχνει πανάκριβη παλιατζούρα των 399$ ενώ το Ps1 το κυκλοφόρησε στα 299$, η Nintendo καθυστερούσε συνεχώς το Ultra 64. Τα περί ενήλικου gaming και άλλα τέτοια φαιδρά ήταν καθαρό marketing όπου το είχε ξεκινήσει η Sega ενάντια στη Nintendo. Επίσης έφερε νέο φορμάτ του CD όπου είχε αρχίζει να γίνεται ντόρος πως θα είναι το standar μέσο αποθήκευσης της συγκεκριμένης δεκαετίας. Τι αστειότητες υποστηρίζεις περί ενήλικου gaming. Σωστό business plan είχε η εταιρία και το δίκτυο διανομής για να το καταφέρει σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επίσης το Playstation one και Playstation 2 ποτέ δεν διαφημίστηκαν για gaming consoles αλλά σαν multimedia συστήματα που κάνουν τα πάντα κάτω από την τηλεόραση σου, παίζουν ταινίες,μουσική και παιχνίδια. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία.
Το tetris και το candy crush ειναι ΠΟΛΥ πιο hardcore παιχνιδια απο πολλα ΑΑΑ games/ταινιες. Βασικα το tetris και λοιπα puzzle games που ειναι ΚΑΘΑΡΟ gameplay ειναι πολυ πιο παιχνιδια που αξιζουν να τα παιξεις για να λεγεσαι game
In computer science, it is common to analyze the computational complexity of problems, including real life problems and games. It was proven that for the offline version of Tetris (in which all the pieces are known in advance) the following objectives are NP-complete:
Also, it is not possible to find a polynomial time approximation algorithm for the first 2 problems and it is hard to approximate the last problem within 2 − ε for every ε > 0.
To prove NP-completeness, it was shown that there is a polynomial reduction between the 3-partition problem, which is also NP-Complete, and the Tetris problem
- Maximizing the number of rows cleared while playing the given piece sequence.
- Maximizing the number of pieces placed before a loss occurs.
- Maximizing the number of simultaneous clearing of four rows.
- Minimizing the height of the highest filled grid square over the course of the sequence.
Also, it is not possible to find a polynomial time approximation algorithm for the first 2 problems and it is hard to approximate the last problem within 2 − ε for every ε > 0.
To prove NP-completeness, it was shown that there is a polynomial reduction between the 3-partition problem, which is also NP-Complete, and the Tetris problem
Σε αυτο το εξαμηνο μου ειχαν δωσει να κανω το μαθημα των αλγοριθμων στο Οικονομικο και επειδη οι φοιτητες πρεπει να μαθαινουν για το gaming και μεσα στις σχολες εκανα καποιες απο τις παραπανω αποδειξεις μεσα στην ταξη .
Στα υπολοιπα συμφωνω με τον Ground και εκφραζει ΑΠΟΛΥΤΑ και τη δικη μου αποψη πανω στα πραγματα. Γενικα με τα post μου αυτα ηθελα να εκφρασω αν και δεν ξερω κατα ποσο το καταφερα. Vaynard οτι και να μου λες (καρινδαλιοι gamers, λογοτεχνικα posts με αμφιλεγομενο περιεχομενο) εγω συνεχιζω να σε αγαπαω (no homo, no pr )
Comment