Announcement

Collapse
No announcement yet.

Νέα & Ειδήσεις της βιομηχανίας

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Akira παροτι συμφωνω σε πολλα απο αυτα που λες, θεωρω οτι εισαι λαθος σε οτι αφορα το Wii και την προσφορα του... Κατ'αρχην το μοντελο που καθιερωθηκε ως επιτυχημενο και ορισε τη συγχρονη μορφη του dedicated gaming συστηματος-κονσολας ειναι αυτο του X360 και οχι του Wii... Αυτο που ονομαζουμε σημερα κονσολα (achievements, media center λειτουργικο, social gaming, online interface και υπηρεσιες) και που ουδεμια σχεση εχει με το τι σημαινε αυτη η λεξη επι εποχων PS2 και παλιοτερα, οριστηκε απο τη Microsoft και οχι απο τη Nintendo. Την Nintendo και τα motion controls την εχουν αφησει ολοι πισω τους. Και μπορει να προσπαθησαν οντως να την αντιγραψουν (move-kinect) αλλα προσφατα η ολη μοδα που κρατησε αυτα 3-4 χρονια εσβησε πλεον και επισημα... Εγραψες οτι η Microsoft εβαλε το Kinect μεσα στο bundle του καινουργιου της συστηματος αλλα ξεχασες να αναφερεις οτι λιγους μηνες αργοτερα αποφασισε να βγαλει πακετο χωρις kinect (το οποιο εδωσε και τρελο boost στις πωλησεις της κονσολας).

    Το ότι έγινε επιτυχία το Wii δεν το περίμενε κανένας για αυτό δεν μπορούσαν να τραβήξουν πόρους από την παραγωγή τίτλων στο Xbox 360 και Ps3 επαναπροσδιορίζοντας την πορεία τους προς το Wii. Καβάλησαν την εμπορική αποτυχία της HD γενιάς και έχασαν του κόσμου τα λεφτά ποντάροντας στα λάθος άλογα. Για αυτό η συγκεκριμένη γενιά κρατάει μέχρι σήμερα προσπαθώντας να βγάλουν τα σπασμένα. Δεν ήταν χαζοί, απλά ανίδεοι. Δεν μπορείς να προβλέψεις σε μια άναρχη αγορά πιο προϊόν θα κάνει επιτυχία ειδικά στο τομέα της διασκέδασης.
    Οντως δεν περιμενε κανεις την επιτυχια του Wii αλλα οχι και εμπορικη αποτυχια η HD γενια... Μιλαμε για τη γενια των million sellers και των ΑΑΑ. Και απο την αλλη ακομα και δικιο να ειχες, τι επρεπε να κανουν οι εταιριες? Να βγαζουν τιτλους για το Wii? Εχεις κοιταξει τι πουλουσαν οι τριτοι στην κονσολα και τι το Wii sports? Επιπλεον, ευτυχως που δεν πηγαν οι 3rd party στο Wii και δεν μειναμε στον τεχνολογικο και σχεδιαστικο μεσαιωνα λογω ενος εξυπνα φτιαγμενου interface.

    Το Wii από την άλλη ήταν καθαρά gaming σύστημα και ως αυτό παρουσιάστηκε. Στην πορεία πήρε και άλλα χαρακτηριστικά ανάλογα με το software που έπαιζες και τα περιφερειακά του.
    To Wii ΔΕΝ ηταν καθαρα gaming συστημα και ουτε ως τετοιο παρουσιαστηκε. Ηταν ενα συστημα που επαιζε games με εναν διαφορετικο τροπο (κατι που σου τραβαγε την προσοχη) και παρουσιαστηκε ως device με family-social friendly χαρακτηρα που αλλαζε τη μορφη της οικιακης ψηφιακης διασκεδασης (κατα συνεπεια δεν ειχε μονο εμας-τους gamers ως target group). Παραλληλα ειχε ΚΑΙ τα first party της Ν.

    To ps1 ήταν ισχυρό μηχάνημα; Σε σχέση με το N64; Μάλλον έχεις μπερδευτεί. Ή το Ps2 ήταν πιο δυνατό τεχνολογικά από το Gamecube και το Xbox; To Playstation εδραιώθηκε επειδή η Sony έσκασε κεφάλαιο στην αγορά, ήταν κολοσσός με παρακλάδια στην μουσική, κινηματογράφο, ηλεκτρονικές συσκευές. Το 1995 μόνο για την Ε3 είχε σκάσει 10 εκατομμύρια δολάρια για το περίπτερό της, πόσο αστρονομικό για την εποχή και είχε τα 3/4 του χώρου. Έκλεισε αποκλειστικές συμφωνίες με τρίτες εταιρίες και έκανε το Saturn να δείχνει πανάκριβη παλιατζούρα των 399$ ενώ το Ps1 το κυκλοφόρησε στα 299$, η Nintendo καθυστερούσε συνεχώς το Ultra 64. Τα περί ενήλικου gaming και άλλα τέτοια φαιδρά ήταν καθαρό marketing όπου το είχε ξεκινήσει η Sega ενάντια στη Nintendo. Επίσης έφερε νέο φορμάτ του CD όπου είχε αρχίζει να γίνεται ντόρος πως θα είναι το standar μέσο αποθήκευσης της συγκεκριμένης δεκαετίας. Τι αστειότητες υποστηρίζεις περί ενήλικου gaming. Σωστό business plan είχε η εταιρία και το δίκτυο διανομής για να το καταφέρει σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Επίσης το Playstation one και Playstation 2 ποτέ δεν διαφημίστηκαν για gaming consoles αλλά σαν multimedia συστήματα που κάνουν τα πάντα κάτω από την τηλεόραση σου, παίζουν ταινίες,μουσική και παιχνίδια. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία.
    Τα PS και PS2 ηταν πολυ δυνατα μηχανηματα οταν κυκλοφορησαν... Οι κονσολες που αναφερεις (και στις 2 περιπτωσεις) ηρθαν αργοτερα. Ο Sub εχει δικιο σε αυτο που λεει, το τι πετυχαν αυτα τα 2 μηχανηματα ουδεμια σχεση εχει με αυτο που πετυχε το Wii. Τα μεν εκαναν mainstream και pop μια ενασχοληση που βρισκοταν στο περιθωριο (με αποτελεσμα να ερχεται κοσμος που θα μενει) ενω το δε εφερε κοσμο τον οποιον δεν τον ενδιεφερε ουτε το gaming ουτε να το γνωρισει, τον ενδιεφερε αποκλειστικα αυτο που προσεφερε το Wii (ειτε αυτο ονομαζοταν gaming ειτε οτιδηποτε αλλο).

    Το tetris και το candy crush ειναι ΠΟΛΥ πιο hardcore παιχνιδια απο πολλα ΑΑΑ games/ταινιες. Βασικα το tetris και λοιπα puzzle games που ειναι ΚΑΘΑΡΟ gameplay ειναι πολυ πιο παιχνιδια που αξιζουν να τα παιξεις για να λεγεσαι game
    Το tetris ειναι οντως hardcore game (με τη βουλα) και για την ακριβεια η δυσκολια του και o βελτιστος τροπος παιξιματος του ειναι και προβλημα στην θεωρια αλγοριθμων και πολυπλοκοτητας.

    In computer science, it is common to analyze the computational complexity of problems, including real life problems and games. It was proven that for the offline version of Tetris (in which all the pieces are known in advance) the following objectives are NP-complete:
    • Maximizing the number of rows cleared while playing the given piece sequence.
    • Maximizing the number of pieces placed before a loss occurs.
    • Maximizing the number of simultaneous clearing of four rows.
    • Minimizing the height of the highest filled grid square over the course of the sequence.

    Also, it is not possible to find a polynomial time approximation algorithm for the first 2 problems and it is hard to approximate the last problem within 2 − ε for every ε > 0.
    To prove NP-completeness, it was shown that there is a polynomial reduction between the 3-partition problem, which is also NP-Complete, and the Tetris problem
    http://en.wikipedia.org/wiki/Tetris

    Σε αυτο το εξαμηνο μου ειχαν δωσει να κανω το μαθημα των αλγοριθμων στο Οικονομικο και επειδη οι φοιτητες πρεπει να μαθαινουν για το gaming και μεσα στις σχολες εκανα καποιες απο τις παραπανω αποδειξεις μεσα στην ταξη .

    Στα υπολοιπα συμφωνω με τον Ground και εκφραζει ΑΠΟΛΥΤΑ και τη δικη μου αποψη πανω στα πραγματα. Γενικα με τα post μου αυτα ηθελα να εκφρασω αν και δεν ξερω κατα ποσο το καταφερα. Vaynard οτι και να μου λες (καρινδαλιοι gamers, λογοτεχνικα posts με αμφιλεγομενο περιεχομενο) εγω συνεχιζω να σε αγαπαω (no homo, no pr )

    Comment


    • Originally posted by nooto View Post
      Akira παροτι συμφωνω σε πολλα απο αυτα που λες, θεωρω οτι εισαι λαθος σε οτι αφορα το Wii και την προσφορα του... Κατ'αρχην το μοντελο που καθιερωθηκε ως επιτυχημενο και ορισε τη συγχρονη μορφη του dedicated gaming συστηματος-κονσολας ειναι αυτο του X360 και οχι του Wii... Αυτο που ονομαζουμε σημερα κονσολα (achievements, media center λειτουργικο, social gaming, online interface και υπηρεσιες) και που ουδεμια σχεση εχει με το τι σημαινε αυτη η λεξη επι εποχων PS2 και παλιοτερα, οριστηκε απο τη Microsoft και οχι απο τη Nintendo. Την Nintendo και τα motion controls την εχουν αφησει ολοι πισω τους. Και μπορει να προσπαθησαν οντως να την αντιγραψουν (move-kinect) αλλα προσφατα η ολη μοδα που κρατησε αυτα 3-4 χρονια εσβησε πλεον και επισημα... Εγραψες οτι η Microsoft εβαλε το Kinect μεσα στο bundle του καινουργιου της συστηματος αλλα ξεχασες να αναφερεις οτι λιγους μηνες αργοτερα αποφασισε να βγαλει πακετο χωρις kinect (το οποιο εδωσε και τρελο boost στις πωλησεις της κονσολας).
      Μάλλον διαβάζεις επιλεκτικά αυτά που γράφω. Μιλάμε σοβαρά τώρα, κάναμε τα achievements/trophies ουσιαστικό mainstream feature κονσόλας; Βεβαίως η Microsoft όρισε το online interface στις κονσόλες και η Sony την αντέγραψε αφού ήταν η πρώτη που επένδυσε πάνω σε αυτό. Όσο για τον ανταγωνισμό για ποια συσκευή όρισε τον όρο multimedia center αυτό πάει στην Sony. Όλες οι εταιρίες πρόσφεραν στην εξέλιξη των συστημάτων που έχουμε σήμερα. Πόσο μάλλον η Nintendo που είναι στην βιομηχανία αυτή πάνω από 30 χρόνια. Για τα motion controls κανένας δεν τα άφησε πίσω αφού υποστηρίζονται σαν interface ακόμα από όλες τι κονσόλες και έχουν ενσωματωθεί ακόμα και σε λειτουργίες του OS κάθε κονσόλας. Οπότε αυτό που λες ότι άφησε η βιομηχανία τα motion controls αναιρείτε αυτόματα. Δεν είναι πλέον μόδα ή πρωτοτυπία σε αυτό συμφωνώ άλλα να λες ότι η βιομηχανία τα άφησε πίσω είναι σαν την δήλωση της Sony το 2007 στην Ε3 που δεν είχε το sixaxis κραδασμό και ο Phil Harisson για να κάνει damage control είπε πως ήταν last gen feature. Όλα τα χειριστήρια(dualshock 4, gamepad,wiiremote,move) έχουν ενσωματωμένα γυροσκόπια πέρα της Microsoft επειδή έχει το Kinect. Επίσης συνεχώς βγαίνουν motion control games ένα από τα πιο επιτυχημένα παιχνίδια της Ubisoft είναι το Just Dance που έγινε και annual franchise. Η ρητορεία πως τα motion controls πέθαναν είναι άλλο ένα ανέκδοτο ενάντια της επιτυχίας του Wii.

      Όσο για το Kinect που το αφαίρεσε η Microsoft από το Xbox One δεν ήταν ο λόγος της ελάχιστης αύξησης των πωλήσεων της κονσόλας αλλά η μείωση της τιμή που ήταν αποτέλεσμα αυτής. Το spike στη Αμερική ήταν από 77κ που πούλησε το Μάιο σε 165κ τον Ιούνιο. Αν πάρουμε τα νούμερα της NPD, αν πάρουμε τα νούμερα του VGChartz το μηχάνημα είναι νεκρό στην Ευρώπη με ή χωρίς kinect. Οπότε τα γραφόμενα σου είναι ολίγον τι παρεξηγήσιμα.

      Οντως δεν περιμενε κανεις την επιτυχια του Wii αλλα οχι και εμπορικη αποτυχια η HD γενια... Μιλαμε για τη γενια των million sellers και των ΑΑΑ. Και απο την αλλη ακομα και δικιο να ειχες, τι επρεπε να κανουν οι εταιριες? Να βγαζουν τιτλους για το Wii? Εχεις κοιταξει τι πουλουσαν οι τριτοι στην κονσολα και τι το Wii sports? Επιπλεον, ευτυχως που δεν πηγαν οι 3rd party στο Wii και δεν μειναμε στον τεχνολογικο και σχεδιαστικο μεσαιωνα λογω ενος εξυπνα φτιαγμενου interface.
      Φίλε μου όταν η Sony έχασε από το 2006 μέχρι το 2010 5,5 δις δολάρια με το Ps3 και το PSP στη αγορά και το Xbox 360 δεν κάλυψε την χασούρα του αρχικού Xbox σε κερδοφορία, δεν έχουμε να πούμε κάτι άλλο. Για τους καταναλωτές(εμάς) δηλαδή ήταν καλά, η ποιότητα για τα δικά μου γούστα ήταν πεσμένη σε σύγκριση με την γενιά Ps2-GC-Xbox_DreamCast αλλά δεν μπορώ να πως ότι χάρηκα ούτε το Ps3 ούτε το Xbox 360. Βεβαίως είναι άποψη τελείως υποκειμενική βασισμένη στα δικά μου γούστα.

      Όσο για το θέμα τεχνολογίας και πωλήσεων του Wii μάλλον μπερδεύεσαι αν θεωρείς πως τα motion controls δεν ήταν τεχνολογική ανάπτυξη και τα 3rd party παιχνίδια από το σύνολο 1 δις software που πούλησε η κονσόλα το 50% ήταν 3rd party όποτε ο μύθος που αναφέρεις πάλι δεν ισχύει. Τώρα αν θες να μου συγκρίνεις τις πωλήσεις οποιοδήποτε 3rd party τίτλου με το Wii Sports από οποιοδήποτε μηχάνημα να ξέρεις το μόνο που το ξεπερνάει είναι το original Super Mario Bros. του NES οπότε η σύγκριση σου είναι άτοπη και πάλι, το Wii Sports σαν τίτλος καθόρισε την προηγούμενη γενιά.

      To Wii ΔΕΝ ηταν καθαρα gaming συστημα και ουτε ως τετοιο παρουσιαστηκε. Ηταν ενα συστημα που επαιζε games με εναν διαφορετικο τροπο (κατι που σου τραβαγε την προσοχη) και παρουσιαστηκε ως device με family-social friendly χαρακτηρα που αλλαζε τη μορφη της οικιακης ψηφιακης διασκεδασης (κατα συνεπεια δεν ειχε μονο εμας-τους gamers ως target group). Παραλληλα ειχε ΚΑΙ τα first party της Ν.
      Διαβάσεις τι γράφεις; Σου κάνω bold μπας και αντιληφθείς την αντίφαση που καταργεί την επιχειρηματολογία όλης της παραγράφου.

      Τα PS και PS2 ηταν πολυ δυνατα μηχανηματα οταν κυκλοφορησαν... Οι κονσολες που αναφερεις (και στις 2 περιπτωσεις) ηρθαν αργοτερα. Ο Sub εχει δικιο σε αυτο που λεει, το τι πετυχαν αυτα τα 2 μηχανηματα ουδεμια σχεση εχει με αυτο που πετυχε το Wii. Τα μεν εκαναν mainstream και pop μια ενασχοληση που βρισκοταν στο περιθωριο (με αποτελεσμα να ερχεται κοσμος που θα μενει) ενω το δε εφερε κοσμο τον οποιον δεν τον ενδιεφερε ουτε το gaming ουτε να το γνωρισει, τον ενδιεφερε αποκλειστικα αυτο που προσεφερε το Wii (ειτε αυτο ονομαζοταν gaming ειτε οτιδηποτε αλλο).
      Καλά αν αρχίζουμε να λέμε την ιστορία όπως θέλουμε και μας βολεύει θα βγάλουμε το κάθε μηχάνημα σε ξεχωριστή γενιά. Το ps1 ήταν η πιο τεχνολογικά αδύναμη κονσόλα της γενιάς Ps1-n64-Saturn, τέλος δεν χωράει ρεβιζιονισμός εδώ. Αυτά μπορεί να πείτε σε τίποτα παιδάκια και να σας πιστέψουν που γεννηθήκαν μετά το 2000. Το ακριβός ίδιο πράγμα έκανε και το Wii έκανε το gaming pop φαινόμενο με τα motion controls όσο και αν σας ενοχλεί μερικούς, deal with it.

      Το tetris ειναι οντως hardcore game (με τη βουλα) και για την ακριβεια η δυσκολια του και o βελτιστος τροπος παιξιματος του ειναι και προβλημα στην θεωρια αλγοριθμων και πολυπλοκοτητας.



      Σε αυτο το εξαμηνο μου ειχαν δωσει να κανω το μαθημα των αλγοριθμων στο Οικονομικο και επειδη οι φοιτητες πρεπει να μαθαινουν για το gaming και μεσα στις σχολες εκανα καποιες απο τις παραπανω αποδειξεις μεσα στην ταξη .
      Να είσαι σίγουρος πως αυτοί οι αλγόριθμοι περνάνε και από το δικό μου κεφάλι... Όταν παίζω στη τουαλέτα για κάνα 20λεπτο, ρε λες για αυτό να είμαι δυσκοίλιος...;

      Comment


      • Originally posted by Ground_zero View Post
        Mono enas tha mporouse na gyrisei ena thema gia Hardcore kai Softcore gamers se console war....

        Vaynard einai emfanes oti thixtikes, mhn to paizeis anwteros twra.
        Htan emfanestato oti milouses me ypotimhtiko tono se polla atoma edw mesa, htan poly fysiologiko na apanthsoun me antistoixo tropo kai to gegonos oti h syzhthsh phre tetoio dromo shmenei oti se peirakse olofanera.

        Kaneis den thelei na mathei ti trws gia prwino h me poian vgaineis, kaneis den zhthse na to mathei, eidika otan aftoi pou ta diavazoun den endiaferontai kan an tha ta pistepsoun h oxi.

        O Casual gamer einai aftos pou paizei games epeidh den exei ti allo na kanei, o hardcore gamer einai aftos pou kovei xrono apo alles asxolies gia na asxolithei me to game tou, o pro gamer einai aftos pou vgazei xrhmata apo ta games pou paizei, TOSO aplo einai.

        - Opoios paizei 1000 wres ena paixnidi den einai poio gamias apo enan pou to epaikse 100 wres.
        - Opoios paizei 1000 wres ena paixnidi EINAI kammenos (vazw kai ton eafto mou mesa) alla afto den shmainei kati, oute tha eprepe na ntrepetai giafto, egw den ntrepomai katholou.
        - Den xreiazetai na paizeis online h antagwnistika games gia na eisai hardcore, tha mporouses na paikseis ekatontades gamata offline single player games ton xrono.

        Sthn telikh den eimaste kai oi theory crafters, o poio enhmerwmenos se ena game, aplws exei diavasei perissoterous odhgous strathgikhs apo kapoion allo, den aksizei sygxarithria gia afta pou diavase h akouse allou IMO, aksizei sygxarhthria ean ekane kati dyskolo pou hthele ypomonh kai xrono gia na ginei, alla o xronos kai h ypomonh pane mazi me to kapsimo den mporei na to arnithei kaneis afto.

        Opoios nomizei oti einai mangas kai gamias gamer kai thelei pragmatiko status edw mesa tote as kanei thn prwtia na didaksei kati pou parhgage o idios kai oxi kapoios allos.
        ουτε ενδιαφερει κανενα οτι εισαι ναυτικος και ταξιδευεις αλλα το ανεφερες επισης κατα καιρους διαφοροι αραδιαζουν τι κανουνε στην ζωη τους που επισης δεν ενδιαφερει κανεναν σε ενα public forum δε σε ειδα να το παιζεις δυσπιστος σε αυτους με οτι γραφουν εχεις προβλημα μαζι μου μαλλον (λες και εγραψα οτι ζω σε villa στο LA)

        και το εκανα για να δειξω οτι δεν ειμαι εξωγηινος γιατι εκει το πηγαινατε, ποτε δεν εγραψα τι κανω χωρις λογο, αν καθομουνα 24/7 και επαιζα πιστεψε με δεν θα ειχα το παραμικρο προβλημα να το παραδεκτω LOL διαολε gaming forum ειναι που δεν με ξερει σχεδον κανενας και ζητημα να εχω δει μερικα ατομα απο εδω μεσα 3-4 φορες στη ζωη μου

        τωρα προφανως για να παιζεις αρκετα κοβεις απο καπου αλλου δεν μπορει να το αρνηθει κανενας αυτο το θεμα ειναι τι κοβεις και ποσο οταν οι συνθηκες ειναι καταλληλες οπως στην περιπτωση μου κοβεις ελαχιστα

        στο πρωτο μου post εγραψα οτι εγραψα γιατι ετσι νοιωθω για καποιους πανω στο gaming ειτε αρεσει αυτο ειτε οχι, αλλα δεν το πηγα ποτε επι προσωπικου οπως εκανε ο εμμεσα ο evans , αν ηθελα status εδω μεσα θα πρεπει να ειμαι πολυ αφελης για να νομιζω οτι θα το παρω με αυτο τον τροπο

        επισης δεν με ενδιαφερει να παραγω content, με ενδιαφερει να παιζω

        Comment


        • Comment


          • Μάλλον διαβάζεις επιλεκτικά αυτά που γράφω. Μιλάμε σοβαρά τώρα, κάναμε τα achievements/trophies ουσιαστικό mainstream feature κονσόλας;
            Σαφως και ειναι ετσι ειτε θες να το παραδεχτεις ειτε οχι... Δεν ειπα οτι ειναι σημαντικο feature ή feature ουσιας (και δεν μιλησα ουτως ή αλλως μονο για το συγκεκριμενο), ειπα οτι προκειται για στοιχεια που θεωρουνται δεδομενα για την κονσολα του σημερα.

            Βεβαίως η Microsoft όρισε το online interface στις κονσόλες και η Sony την αντέγραψε αφού ήταν η πρώτη που επένδυσε πάνω σε αυτό. Όσο για τον ανταγωνισμό για ποια συσκευή όρισε τον όρο multimedia center αυτό πάει στην Sony.
            Και παλι ξαναλεω, μιλαω για το τι εννοουμε κονσολα σημερα και ποτε τα στοιχεια αυτα καθιερωθηκαν και απο ποιον. Την μορφωποιηση αυτη την εκανε η Microsoft με το Χ360 γιατι ηταν η πρωτη εταιρια που παρουσιασε τετοιο interface και features και στην πορεια αυτο αρχισε να θεωρειται δεδομενο για ολους. Αυτο ειναι fact, δεν εχει να κανει με fanboyισμους και δεν εχει να κανει με το αν η βιομηχανια πηγε μπροστα απο αυτο το πραγμα. Deal with it.


            Όσο για τον ανταγωνισμό για ποια συσκευή όρισε τον όρο multimedia center αυτό πάει στην Sony. Όλες οι εταιρίες πρόσφεραν στην εξέλιξη των συστημάτων που έχουμε σήμερα. Πόσο μάλλον η Nintendo που είναι στην βιομηχανία αυτή πάνω από 30 χρόνια.
            Multimedia center ΔΕΝ ειναι η κονσολα να παιζει CD και DVD, πουθενα δεν νοειται κατι τετοιο ουτε καν για τα δεδομενα της εποχης (χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν ηταν σημαντικα στοιχεια που επισης καθιερωθηκαν ή στοιχεια που εδιναν παραπανω λειτουργιες και διευρυναν την εννοια της κονσολας ΠΡΟΣ το media center). Σαφως και ολες οι εταιριες εχουν προσφερει και οντως η N εχει προσφερει παρα πολλα μεσα σε αυτα τα 30 χρονια και η υπαρξη της κανει ξεκαθαρα παρα πολυ καλο στη βιομηχανια. Αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει σε καθε γενια να ειναι ντε και καλα αυτη που οριζει τις εξελιξεις, υπαρχουν και πραγματα που δεν της βγηκαν-δεν περασαν (το ιδιο ισχυει και για την MS με το ONE αν θες προσφατο παραδειγμα).

            Οπότε αυτό που λες ότι άφησε η βιομηχανία τα motion controls αναιρείτε αυτόματα. Δεν είναι πλέον μόδα ή πρωτοτυπία σε αυτό συμφωνώ άλλα να λες ότι η βιομηχανία τα άφησε πίσω είναι σαν την δήλωση της Sony το 2007 στην Ε3 που δεν είχε το sixaxis κραδασμό και ο Phil Harisson για να κάνει damage control είπε πως ήταν last gen feature. Όλα τα χειριστήρια(dualshock 4, gamepad,wiiremote,move) έχουν ενσωματωμένα γυροσκόπια πέρα της Microsoft επειδή έχει το Kinect. Επίσης συνεχώς βγαίνουν motion control games ένα από τα πιο επιτυχημένα παιχνίδια της Ubisoft είναι το Just Dance που έγινε και annual franchise. Η ρητορεία πως τα motion controls πέθαναν είναι άλλο ένα ανέκδοτο ενάντια της επιτυχίας του Wii.
            Αν εσυ πιστευεις οτι τα motion controls δεν θεωρουνται απο το συνολο του gaming κοσμου πλεον ενα κακογουστο αστειο εγω δεν θα κανω κατι για να σου αλλαξω την αποψη, συνεχισε να το πιστευεις. Το επιχειρημα οτι ολοι συνεχιζουν να τα εχουν ως feature (και κανενας developer και gamer δεν χρησιμοποιει) υποθετω οτι δεν το αναφερεις στα σοβαρα. Εννοειται οτι οταν φτιαχνεις ενα προιον πρoσπαθεις να χωσεις μεσα οσο το δυνατο περισσοτερα στοιχεια (ειδικα οταν αυτα δεν κοστιζουν) για το just in case του πραγματος (motion controls, 3D gaming και παει λεγοντας τεχνολογιες που υπαρχουν μεν, κανεις δεν ασχολειται πλεον δε).

            Όσο για το Kinect που το αφαίρεσε η Microsoft από το Xbox One δεν ήταν ο λόγος της ελάχιστης αύξησης των πωλήσεων της κονσόλας αλλά η μείωση της τιμή που ήταν αποτέλεσμα αυτής. Το spike στη Αμερική ήταν από 77κ που πούλησε το Μάιο σε 165κ τον Ιούνιο. Αν πάρουμε τα νούμερα της NPD, αν πάρουμε τα νούμερα του VGChartz το μηχάνημα είναι νεκρό στην Ευρώπη με ή χωρίς kinect. Οπότε τα γραφόμενα σου είναι ολίγον τι παρεξηγήσιμα.
            Μα σαφως η τιμη ηταν που οδηγησε στις καλυτερες πωλησεις, δηλαδη εσυ τι περιμενες, να βγαλει το kinect, να συνεχισει να εχει την ιδια τιμη και η κονσολα να παρουσιασει ανοδο? Η ΜS ειχε πει οτι το kinect θα ειναι αναποσπαστο κομματι της εμπειριας του ΟΝΕ, ε τελικα δεν ηταν ετσι, τι να κανουμε τωρα. Εδω οταν το εβγαλε απο το πακετο ολη η βιομηχανια γιορταζε που η κονσολα εγινε προσιτη και που -ακουσον ακουσον- ελευθερωθηκαν καποιοι ποροι απο τη cpu και τωρα ειναι πιο ευκολο το 1080p (βλεπε Destiny). Τοσο ψηλα ειχε ο κοσμος τα motion controls... Οσο για τις πωλησεις, προσωπικα ακολουθω επισημα στοιχεια και οχι το VGC που βγαζει οτι να ναι νουμερα και μετα τα αναπροσαρμοζει αναλογα με τις ανακοινωσεις των εταιριων (απο το GAF εχει banαριστει και η χρηση του)...

            Φίλε μου όταν η Sony έχασε από το 2006 μέχρι το 2010 5,5 δις δολάρια με το Ps3 και το PSP στη αγορά και το Xbox 360 δεν κάλυψε την χασούρα του αρχικού Xbox σε κερδοφορία, δεν έχουμε να πούμε κάτι άλλο. Για τους καταναλωτές(εμάς) δηλαδή ήταν καλά, η ποιότητα για τα δικά μου γούστα ήταν πεσμένη σε σύγκριση με την γενιά Ps2-GC-Xbox_DreamCast αλλά δεν μπορώ να πως ότι χάρηκα ούτε το Ps3 ούτε το Xbox 360. Βεβαίως είναι άποψη τελείως υποκειμενική βασισμένη στα δικά μου γούστα.
            Μιλαμε για τους κατασκευαστες hardware ή για τους developers? Σαφως και οι αλλοι 2 δεν θα ειχαν τοσα εσοδα, η sony ειχε χασουρα μονο και μονο απο το department της ερευνας για τα custom parts. Τι περιμενες, να εχουν μεγαλυτερο κερδος εταιριες που εδωσαν hardware που δεν υπηρχε εκεινη τη στιγμη ή η εταιρια που υπερκοστολογησε ενα υπαρχον και πραγματικα απαραδεκτο hardware? Οσο για τους τριτους developers, εγω ξερω οτι πηγαινουν εκει που ειναι τα λεφτα, αν πιστευεις οτι εβγαζαν τρελα κερδη απο το Wii και παρολα αυτα συνεχιζαν να φτιαχνουν παιχνιδια για PS360 τοτε τι να πω... και μην ακουσω οτι δεν το περιμεναν ουτε αυτο γιατι η κονσολα υπηρχε χρονια, αν εκει ηταν το κερδος και δεν το ειχαν καταλαβει απο την αρχη, θες τον τριτο, θες τον τεταρτο χρονο ζωης της? Ολοι θα εβγαζαν παιχνιδια για το Wii.

            Σχετικα με το δευτερο που λες περι γενιας, ναι ειναι προσωπικη σου αποψη το ποσο τη χαρηκες (και ειναι λογικο απο τη μια με βαση αυτα που λες). Εγω αντιθετα οχι μονο τη χαρηκα αλλα θεωρω οτι ειναι απο τις σημαντικοτερες γενιες μηχανηματων στην ιστορια του gaming...

            Διαβάσεις τι γράφεις; Σου κάνω bold μπας και αντιληφθείς την αντίφαση που καταργεί την επιχειρηματολογία όλης της παραγράφου.
            Αυτο που εγραψα και σου φανηκε τοσο περιεργο ειναι οτι δεν πλασαρανε την κονσολα ως gaming συστημα το οποιο καλυπτει τον μεσο gamer (εσενα, εμενα κλπ) πολυ απλα διοτι τα ιδιαιτερα χαρακτηριστικα της (το hardware προηγουμενης γενιας) δεν το επετρεπαν. Ηξεραν οτι ειχαν βγαλει ενα αναχρονιστικο και ιδιαιτερο μηχανημα, το ελεγαν και οι ιδιοι (στελεχη της N ανεφεραν χαριτολογωντας οτι ειναι συστημα που θα το παρει κανεις ως δευτερη κονσολα και στο τελος θα το παρουν τοσοι πολλοι ως δευτερη που θα βγει πρωτη).

            Καλά αν αρχίζουμε να λέμε την ιστορία όπως θέλουμε και μας βολεύει θα βγάλουμε το κάθε μηχάνημα σε ξεχωριστή γενιά. Το ps1 ήταν η πιο τεχνολογικά αδύναμη κονσόλα της γενιάς Ps1-n64-Saturn, τέλος δεν χωράει ρεβιζιονισμός εδώ. Αυτά μπορεί να πείτε σε τίποτα παιδάκια και να σας πιστέψουν που γεννηθήκαν μετά το 2000. Το ακριβός ίδιο πράγμα έκανε και το Wii έκανε το gaming pop φαινόμενο με τα motion controls όσο και αν σας ενοχλεί μερικούς, deal with it.
            Η ιστορια ειναι πολυ συγκεκριμενη και μαλλον εσυ την λες οπως σε βολευει. To Wii κυκλοφορησε το 2006,το Χ360 κυκλοφορησε το 2005 και ηταν συγκριτικα hardware αλλου τεχνολογικου αιωνα. Αν παρουμε τα ευρωπαικα releases το PS κυκλοφορησε το 1995 και το N64 το 1997, το 1995 ΔΕΝ υπηρχε πιο δυνατο συστημα στην αγορα. Η συγκριση που κανεις ειναι εντελως αστεια, τι παει να πει ηταν η πιο αδυναμη κονσολα της γενιας? Στην μια περιπτωση το Ν64 ηταν πιο δυνατο εξαιτιας της λογικης εξελιξης αφου ηρθε αργοτερα και στην αλλη το Wii ηρθε ενα χρονο μετα απο αυτον που ξεκινησε τη νεα γενια και ειχε hardware της προηγουμενης... Ποσο πιο απλα να το πουμε δηλαδη, τοσο δυσκολο ειναι να καταλαβεις οτι δεν ειναι το ιδιο? Δηλαδη αν η Microsoft εβγαζε το ONE με hardware megadrive θα μου ελεγες οτι ειναι το ιδιο με το PS επειδη και τα 2 ηταν τα πιο αδυναμα hardware της γενιας τους?

            Βtw και ενημερωτικα, το PS δεν ηταν πιο αδυναμο απο το Saturn (ειδικα σε οτι αφορα 3d απεικονιση)...

            Το ακριβός ίδιο πράγμα έκανε και το Wii έκανε το gaming pop φαινόμενο με τα motion controls όσο και αν σας ενοχλεί μερικούς, deal with it.
            Το εγραψα και πριν, το wii δεν εκανε το gaming pop φαινομενο, το wii εκανε αυτο που προσεφερε το ιδιο pop φαινομενο. Το pop status της κονσολας ηρθε απο ψηφιακα ειδη διασκεδασης οπως το Wii sports οπου παρεες μαζευονταν για να παιξουν box και tennis στο σπιτι με αυτον τον ιδιαιτερο τροπο που δεν τον παρειχε κανενα αλλο προιον, οχι απο games οπως το mario galaxy. O νεος κοσμος που εφερε το Wii ΔΕΝ ενδιαφερθηκε ΟΥΤΕ γνωρισε τι ειναι το gaming, τον ενοιαζε ο ιδιαιτερος χαρακτηρας του Wii και μονο (μαζι με το νεο ειδος ψυχαγωγιας που αυτο προσεφερε). ΜΑΚΑΡΙ να ηταν οπως τα λες αλλα δυστυχως η βιομηχανια δεν παρουσιαζει τη γιγαντωση που εδειχναν τα τοτε νουμερα σημερα (κατι που αντιθετα, εγινε με τα PS και PS2). Και λεω μακαρι διοτι θα ηταν πραγματικα καταπληκτικο ο κοσμος που πηρε την κονσολα για να παιξει tennis να κατεληγε να δει και παιχνιδια οπως το Bioshock Infinite ή το The Last of Us, θα μιλαγαμε για πραγματικο κερδος (με ολο και περισσοτερο κοσμο να μπορει να δει τι εμπειριες μπορει να δωσει το medium και να γνωρισει την πορεια και προσφορα του). Tι να κανουμε τωρα που δεν εγινε κατι τετοιο?

            Να είσαι σίγουρος πως αυτοί οι αλγόριθμοι περνάνε και από το δικό μου κεφάλι... Όταν παίζω στη τουαλέτα για κάνα 20λεπτο, ρε λες για αυτό να είμαι δυσκοίλιος...;
            Οπως ειπα και πριν, ειναι πολυ ωραιο να παιρνουμε αυτο που λεει ο αλλος και να το ξεφτυλιζουμε οσο δεν παει... Ωραιος και παλι.

            Comment


            • Αυτό που αναφέρεις ως εξάπλωση είναι καθαρή καπιταλιστική ανάπτυξη, άνοιγμα της αγοράς σε κοινό που μέχρι τότε ήταν περιορισμένο.
              Μπορεί να σου αρέσει να αναφέρεσαι σνεχώς στον καπιταλισμό αλλά η πραγματικότητα στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ότι είναι φυσιολογικό από τη στιγμή που το μέσο ήταν ακόμα στα πρώτα του βήματα και εξελισσόταν να υπάρχουν σημαντικές αλλαγές τόσο στο ίδιο όσο και στο κοινό του. Πως να το κάνουμε δηλαδή, κάτι που προσεγγίζει περισσότερο το ρεαλισμό (3d) είναι πιο ενδιαφέρον από μερικά pixels στην οθόνη και συνεπώς μπορεί να απευθυνθεί και σε μεγαλύτερο κοινό.

              Αυτό που λες δεν στέκει διότι χρονικά όταν κυκλοφόρησε το Wii και το DS δεν υπήρχε κάτι αντίστοιχο στην αγορά
              Ε και; Αυτό δεν έχει να κάνει με τα όσα είπα εγώ.
              *και btw δεν καταλαβαίνω γιατί βάζεις πακέτο Wii kai DS, δεν νομίζω ότι σχετιζονται ιδιαίτερα.

              Hardware προηγούμενης γενιάς το Wii U; Πρώτον το hardware δεν το μετράμε σε γενιές, δεύτερον το Wii U δεν έχει βγάλει specs για να τα συγκρίνεις, τρίτον παιχνίδια όπως το bayonetta 2, Xenoblade Cross, The Legend of Zelda U, Super Mario 3D World, Mario Kart 8 μπορούν να τρέξουν στο hardware του Ps3 ή του Xbox 360 όπως τρέχουν στο Wii U; Βεβαίως είναι πιο αδύνατο από Ps4 και Xbox One αλλά την σημερινή εποχή που οι middleware μηχανές τρέχουν μέχρι και σε κινητά, θες να μου πεις πως οι τρίτες εταιρίες περιορίζονται στο Wii U... Εντάξει καταλαβαίνω να τα λέει η EA αυτά αλλά όχι και οι υποτίθεται ψαγμένοι gamers...

              Το Wii το 2006 ήταν ένα μηχάνημα ίδιας γενιάς με το Xbox 360 και PlayStation 3. Δεν ήταν τεχνολογικά εφάμιλλο με τον ανταγωνισμό. Ήταν πιο αδύναμο. Επίσης οι middleware μηχανές γραφικών που χρησιμοποιούνταν στις 3rd party παραγωγές δεν μπορούσαν να τρέξουν στο Wii, έπρεπε να ασχοληθεί εξ αρχής με το μηχάνημα. Οι εταιρίες ακριβώς επειδή κυνηγούσαν το κέρδος δεν ασχολήθηκαν σοβαρά με το μηχάνημα. Το θεωρούσαν αποτυχία από την σύλληψή του σαν ιδέα για αυτό επένδυσαν στο οικοσύστημα του Playstation και Xbox. Το ότι έγινε επιτυχία το Wii δεν το περίμενε κανένας για αυτό δεν μπορούσαν να τραβήξουν πόρους από την παραγωγή τίτλων στο Xbox 360 και Ps3 επαναπροσδιορίζοντας την πορεία τους προς το Wii. Καβάλησαν την εμπορική αποτυχία της HD γενιάς και έχασαν του κόσμου τα λεφτά ποντάροντας στα λάθος άλογα. Για αυτό η συγκεκριμένη γενιά κρατάει μέχρι σήμερα προσπαθώντας να βγάλουν τα σπασμένα. Δεν ήταν χαζοί, απλά ανίδεοι. Δεν μπορείς να προβλέψεις σε μια άναρχη αγορά πιο προϊόν θα κάνει επιτυχία ειδικά στο τομέα της διασκέδασης. Εδώ υποστήριζαν το PSP περισσότερο από το Wii που αν δεις τα νούμερα του software που πούλησε το PSP την προηγούμενη γενιά είναι πιο κάτω από του Dreamcast.
              Αυτά που λες για τα συγκεκριμένα παιχνίδια τα λες σοβαρά ή τρολάρεις;
              Όσο για τα υπόλοιπα που λες οκ να δεχτώ ότι οι developers ήταν ανίδεοι για το τι είναι το wii και την πατήσαν. Για να κάνουν όμως το ίδιο και με το u σημαίνει ότι είναι χαζοί με τη δική σου λογική. Μάλλον όμως δεν είναι στραβός ο γιαλός αλλά κάποιος αρμενίζει στραβά.

              To ps1 ήταν ισχυρό μηχάνημα; Σε σχέση με το N64;
              Πόσο σίγουρος ήμουν ότι θα το πήγαινες εκεί το θέμα... Έγραψα ότι ήταν το ισχυρότερο; Ανταγωνιστικά μηχανήματα ήταν αν και η Ν και τότε είχε βάλει τα χέρια της και έβγαλε τα μάτια της μη βάζοντας cd πχ. Η ουσία είναι ότι και το ps1 και το 2 ναι μεν ήταν τα πιο αδύναμα από τα 3 του ανταγωνισμού αλλά σε καμία περίπτωση δεν έπεφταν κάτω από τα standars της εποχής τους.

              Τα περί ενήλικου gaming και άλλα τέτοια φαιδρά ήταν καθαρό marketing όπου το είχε ξεκινήσει η Sega ενάντια στη Nintendo.
              Η δυνατότητα για πιο ρεαλιστική απεικόνιση δεν είναι marketing. Αυτή η αλλαγή στο τεχνολογικό κομμάτι μπόρεσε να δώσει ένα σαφώς πιο ενήλικο προφίλ στη βιομηχανία.

              Επίσης το Playstation one και Playstation 2 ποτέ δεν διαφημίστηκαν για gaming consoles αλλά σαν multimedia συστήματα που κάνουν τα πάντα κάτω από την τηλεόραση σου, παίζουν ταινίες,μουσική και παιχνίδια.
              Απλά κάναν το αυτονόητο να χρησιμοποιούν το καλύτερο μέσο αποθήκευσης και κατ'επέκταση παίζαν μουσική και ταινίες το 2. Δηλαδή λες ότι το 1 πούλησε τόσο επειδή έπαιζε και μουσική; Και μιλάς για το Ps2 που αντικειμενικά παίζει να είναι η κονσόλα με την πιο πλούσια βιβλιοθήκη ότι ήταν ένα Media center που έπαιζε και παιχνίδια;

              Πάντως FPS,TPS και ORS με dual analogs προσωπικά δεν μπορώ να παίξω μετά το Wii Remote, όπως επίσης action παιχνίδια με Motion controls όπως το No More Heroes και Madworld δεν είναι το ίδιο διασκεδαστικά χωρίς motion controls, strategy παιχνίδια δεν μπορείς να παίξεις με συμβατικό χειριστήριο, όπως point and click adventure games που έκαναν δυνατό come back με το wii remote σαν βασικό interface της κονσόλας. Σου έδινε επιλογές στο χειρισμό που έκανε το κάθε genre να παίζεται καλύτερα ανάλογα με τις προτιμήσεις σου όπως το Pro Controller
              Αν θέλω να παίξω αυτά που λες σωστά θα το κάνω με πληκτρολόγιο και ποντίκι. Πάντως δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος μη N fan που να συμμερίζεται τέτοια άποψη.

              Αλλά από ότι φαίνεται δεν έχεις ασχοληθεί με την κονσόλα και η προκατάληψη σου φαίνεται από το όρο "ιεροσυλία" που χρησιμοποίησες για να χαρακτηρίσεις την σύγκριση που έκανα για το Wii με το Ps1 και Ps2.
              Το γεγονός ότι από Sony έχω μόνο ps1 ενώ από Ν gc (που ήταν η βασική μου τότε και γενικά την δηλώνω ως αγαπημένη μου κονσόλα ανεξαρτήτου γενιάς), wii, snes και ότι υπάρχει από φορητά πλην 3ds σε καλύπτει; Από εκεί και πέρα όμως επειδή δεν έχω καμία κάψα να αποδείξω κάτι υπέρ της Ν λέω ακριβώς αυτό το οποίο βλέπω, ότι δεν νοείται καν σύγκριση μεταξύ των 3 αυτών.

              Δεν κατάλαβες μάλλον τι θέλω να πω. Ο κόσμος δεν άλλαξε από το Wii στις smart συσκευές λόγω interface αλλά λόγω οικονομικών.
              Δεν είναι όλος ο κόσμος Ελλάδα. Αλλά στην τελική αν δεν καταλαβαίνει ή δεν έβλεπες ότι το wii είχε πουήσει μέχρι στην κυρά μαρία τότε δεν μπορώ να σου αλλάξω γνώμη. Οκ η κυρά μαρία όμως έπαιξε τεννις και μποουλινγκ και τελείωσε το ενδιαφέρον της για τις οικιακές κονσόλες.

              Ο λεγόμενος "hardcore" είναι απολίθωμα και μειοψηφία πλέον που αγοράζει dedicated μηχάνημα για παίζει. Όσοι πιστεύεται ότι θα υπάρχουν next gen dedicated consoles από τη Sony και την Microsoft καλά θα κάνετε να αναθεωρήσετε.
              Είναι δηλαδή της Ν οι κονσόλες που θα υπάρχουν; Κατά τα άλλα και εγώ πιστεύω ότι η βιομηχανία αλλάζει μοντέλο και απομακρύνεται από την κλασσική έννοια της κονσόλας.

              Καλά συνεχίζονται ακόμα τα παραμυθάκια περί ωρίμανσης της βιομηχανίας ώστε να αναγνωριστούν ως τέχνη όπως ο κινηματογράφος και η μουσική, διότι σαν οικονομικό μέγεθος το 2009 η βιομηχανία των videogames ξεπέρασε στην Αμερική το κινηματογράφο κατά 10δις δολάρια.
              Το ότι από τη μία μοθσική και ταινίες βλέπουν όλοι οι άνθρωποι σε όλη τη διάρκεια της ζωής τους χωρίς να τους κατακρίνει κανείς είναι παραμυθάκι; Το ότι από την άλλη vg παίζει μία σαφώς πιο συγκεκριμένη ομάδα η οποία συνεχώς είναι στη μπούκα είναι παραμυθάκι; Εδώ υπάρχει μία σκηνή σεξουαλικού περιεχομένου σε κάποιο παιχνίδι και γαμιέται το σύμπαν ξέρω γω. Είναι θέμα καθολικής αποδοχής, όχι του να αναγνωριστούν ως τέχνη. Απλά για να γίνει υπάρχει ακόμα δρόμος.

              Δηλαδή συμφωνείς πως η αγορά δεν μεγαλώνει απλά ότι πότε η Microsoft τρώει μερίδιο αγοράς από την Sony και το αντίστροφο. Αρά απάντησε μόνος σε αυτό που είπα παραπάνω.
              Συμφωνώ σε ένα πλαίσιο ότι η αγορά δεν έχει τους ρυθμούς ανάπτυξης που είχε πριν 10-15 χρόνια και έχει φτάσει πολύ κοντά στον κορεσμό οπότε είμαστε εν αναμονή του επόμενου βήματος. Και για να σε προλάβω, όχι δεν θεωρώ ότι το wii και όσα έκανε ότι έχει κάποια θέση σε αυτή τη κουβέντα.

              Τι εννοείς τι διαφορετικό έκανε η Nintendo με το Wii U σε σχέση με το Wii; Σε πιο κομμάτι; Αν μιλάς για τίτλους μπες στο επίσημο site να δεις τι κυκλοφορεί για το μηχάνημα. Αν μιλας για online υπηρεσίες είναι η νύχτα με την μέρα με το Wii. Αν πάλι μιλάς για UI παίξε παιχνίδια όπως το ZombiU, DeusX Human Revolution: DC ή Splinter Cell Blacklist ή The Wonderful 101, Pikmin 3, Monster Hunter 3 Ultimate να δεις τι προσφέρει η κονσόλα σε θέμα χειρισμού και interface. Το να κάθομαι να σου περιγράφω δυστυχώς δεν ανταποκρίνεται με την εμπειρία του να παίξεις ο ίδιος για να καταλάβεις, αυτό είναι το κυρίως πρόβλημα του Wii U είναι ένα προϊόν που δεν μπορείς να το επικοινωνήσεις καλά.
              Εννοώ ότι επί της ουσίας μιλάμε για 2 παρόμοιες κονσόλες που η μία σάρωνε και η άλλη πατώνει. Και οι 2 είχαν κάτι "καινοτόμο" (που προσωπικά κιόλας το ταμπελ το βρίσκω πραγματικά χρήσιμο για το Gameplay σε αντίθεση με το motion controls), από παιχνίδια πάνω κάτω στα ίδια (αν δεν είναι και καλύτερα το u). Έχω βρεθεί και στις 2 εκδηλώσεις που είχαν γίνει για το μηχάνημα στην Αθήνα και δεν θα έλεγα ότι είναι άσχημο, άσχετα αν δεν θεωρώ τα όσα κάνει προτεραιότητες μου (βέβαια αν πάρω ξανά κονσόλα αυτή θα είναι το u). Από εκεί και πέρα όμως δεν βρίσκω λόγο να υπάρχει τέτοια χαοτική διαφορά στις πωλήσεις των 2, πέρα από αυτό που έλεγα και πριν για την κυρα μαρια που δεν έχει λόγο να αγοράσει ξανά οποιαδήποτε κονσόλα.

              είναι σαν την δήλωση της Sony το 2007 στην Ε3 που δεν είχε το sixaxis κραδασμό και ο Phil Harisson για να κάνει damage control είπε πως ήταν last gen feature.
              Καλά και εσύ κάποτε είχε πει ότι πλέον δεν έχουμε πολύ χρόνο -> τα λίγα καλά παιχνίδια που είχε το wii αρκούσαν -> το wii ήταν καλή πρόταση για αγορά
              αλλά ας μην το κάνουμε θέμα

              Φίλε μου όταν η Sony έχασε από το 2006 μέχρι το 2010 5,5 δις δολάρια με το Ps3 και το PSP στη αγορά
              για αυτό και το ps4 δεν πήγε σε λογική cell αλλά άλλη φιλοσοφία...

              Comment


              • Δηλαδή με λίγα λόγια PC > all και wiiU για τα controls και τα Ν exclusives, αυτή είναι η άποψη μου πάνω κάτω εμένα. Οι κονσόλες στυλ ps4 είναι απολιθώματα που θα πεθάνουν σιγά σιγά..

                Comment


                • Wow, έγιναν τα πράγματα και θαύματα εδώ μέσα όσο έλειπα.

                  Vaynard, δεν υπάρχει κανένας λόγος να αποδείξεις ότι είσαι φυσιολογικός περιγράφοντας την προσωπική σου ζωή. Εξάλλου όλοι μας έχουμε καεί σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό. Απλά κατάλαβε ότι όταν γράφεις ποστ που έχουν ύφος θα πάρεις ανάλογες απαντήσεις και για αυτό εκτροχιάστηκε το θέμα τόσο. Τώρα που το σκέφτομαι βασικά καλά έκανες, ξύπνησε το φόρουμ καλοκαιριάτικα και αυξήθηκε η κίνηση.

                  Για να τελειώνουμε, μαγκιά σου ότι και αν κάνεις... Μαγκιά σου είτε παίζεις 10 ώρες είτε 20 είτε 30... Αυτό που θέλω να πω είναι ότι για εμένα δεν τίθεται κριτήριο για το πόσο gamer είναι κάποιος η ενασχόληση με τα esports... Gamer είναι και ο esporter gamer είναι και ο μη esprter... Απλά πρόκειται για άτομα με άλλα γούστα και τα σχετικά με περιορισμό διασκέδασης απλά δεν στέκουν.

                  Τέλος, δεν θα ήθελα να φύγεις από το φορουμ. Δική σου επιλογή βέβαια αλλά θεωρώ πως και τα ποστ σου έχουν θέση εδώ.


                  Το diablo 3 το δοκίμασα και μου άρεσε αλλά όχι αρκετά για να κολλήσω μαζί του...

                  Να πω επίσης πως συμφωνώ απολύτως με όλα τα ποστ του ground zero.

                  Ακιρα έχεις απόλυτο δίκιο στα όσα λες περί casual kai hardcore αλλά θα σου πω μόνο πως όλοι λένε ότι το wii ήταν ξεπερασμένο τεχνολογικά γιατί απλά ήταν εκτός εποχής όταν κυκλοφόρησε. Τα play 2 ήταν πιο αδύναμο από τον ανταγωνισμό αλλά μπορούσε να τρέξει παιχνίδια που κυκλοφόρησαν στα άλλα δύο συστήματα άνετα με τους ανάλογους συμβιβασμούς φυσικά. Το wii δεν μπορούσε να το κάνει αυτό με την καμία. Τέλος θα συμφωνήσω απολύτως με τον νοοτο στο ότι το xbox360 ήταν αυτό που όρισε την πορεία των gaming κονσολών και που χάραξε την πορεία που ακολουθούν οι επόμενες. Καλώς ή κακώς έτσι έγινε και αυτό είναι ολοφάνερο.


                  Tidy!

                  Do not blame me.Blame yourself or God.
                  In Matsuno we trust.

                  Comment


                  • ουτε ενδιαφερει κανενα οτι εισαι ναυτικος και ταξιδευεις αλλα το ανεφερες επισης κατα καιρους διαφοροι αραδιαζουν τι κανουνε στην ζωη τους που επισης δεν ενδιαφερει κανεναν σε ενα public forum δε σε ειδα να το παιζεις δυσπιστος σε αυτους με οτι γραφουν εχεις προβλημα μαζι μου μαλλον (λες και εγραψα οτι ζω σε villa στο LA)
                    To anefera epeidh hthela na to dosw ws paradeigma, den ekana parapona meta oti vgazw thn zwh mou sthn fora kai oti edw to paizoume big brother kai ta loipa, oute to epaiksa "anagasmenos" na apokalypsw ta proswpika mou stous allous.
                    To poion pistevw kai poion oxi symfwna me afta pou leei den to ksereis kai mhn anhsyxeis krataw kai gia allous mikro kalathi kai tous to exw pei.


                    O Akira akomh sto 1990 vrisketai?
                    Tha parw kai egw meros sta console wars kai tha ta grapsw ligo poio xyma apo oti oi ypoloipoi etsi gia na spasoume plaka kai na anapsoun ta aimata

                    H Nintendo vgazei mapa konsoles apo to gamecube kai meta kai o kosmos tis agorazei mono kai mono gia ta exclusives ths Nintendo (h gia tous pithikismous twn motion controls pou to novelty tous efyge apo thn stigmh pou kapoios epaikse mia fora mazi tous).
                    Toso apla einai ta pragmata, den xreiazetai poly analysh.
                    Makari h Nintendo na evgaze konsola tou 2012-14 kai oute kan tha koitousa ti vgazoun oi alloi.

                    H kalyterh konsola pou exw paiksei pote mazi ths, afth pou mou kalypse ola ta gousta gia poly kairo kai synexizei na ta kalyptei akomh (meta to PS2) einai to PSP.
                    Oute wii, oute xbox, oute ps3 oute tpt.
                    Emulators FTW.

                    Lefta gia konsola tha ksanadwsw sthn epomenh forhth h opoia tha exei kai ta paixnidia kai to hardware, me to 3ds den tha asxolithw, exw hdh PSP apo to 2006, ta ypoloipa ta paizw sto PC mou kai gia to FF15 mallon tha daneistw kapoio PS4.
                    "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                    But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                    Kindred, this blade and I.
                    "

                    "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                    Greek Gaming Videos
                    Greek Final Fantasy Forum

                    Comment


                    • To anefera epeidh hthela na to dosw ws paradeigma, den ekana parapona meta oti vgazw thn zwh mou sthn fora kai oti edw to paizoume big brother kai ta loipa, oute to epaiksa "anagasmenos" na apokalypsw ta proswpika mou stous allous.
                      To poion pistevw kai poion oxi symfwna me afta pou leei den to ksereis kai mhn anhsyxeis krataw kai gia allous mikro kalathi kai tous to exw pei.
                      ε τωρα με κανεις να γραφω τα ιδια παλι....κανεις λαθος....ειπαμε ο evans υπαινιχτηκε οτι επειδη παιζω πολυ (εγω η ο οποιοσδηποτε) ειμαι εισοδηματιας, ο sub_zero και ο altair επισης αναφερανε συμπερασματικα και εμεσσως πλην σαφως το ιδιο οτι συμφωνα με τις ωρες που αραδιασα στο πρωτο post ειμαι καμμενος,δεν το επαιξα αναγκασμενος , ΗΜΟΥΝ αναγκασμενος να το ξακαθαρισω για να μην δημιουργουνται εντυπωσεις



                      τωρα για τα console wars απλα τραγικο που κανετε ΑΚΟΜΑ τετοιες συζητησεις,
                      απορω που τα θυμαστε ολα αυτα με τις χρονολογιες, πρεπει να ριχνετε πολυ googling στην προσπαθεια σας να ταπωσετε ο ενας τον αλλον και για πραγματα που πλεον αποτελουν ενδοξο μεν αλλα απολιθωμενο δε , παρελθον

                      σε γενικες γραμμες συμφωνω με τον nooto παντως

                      Comment


                      • ε τωρα με κανεις να γραφω τα ιδια παλι....κανεις λαθος....ειπαμε ο evans υπαινιχτηκε οτι επειδη παιζω πολυ (εγω η ο οποιοσδηποτε) ειμαι εισοδηματιας, ο sub_zero και ο altair επισης αναφερανε συμπερασματικα και εμεσσως πλην σαφως το ιδιο οτι συμφωνα με τις ωρες που αραδιασα στο πρωτο post ειμαι καμμενος,δεν το επαιξα αναγκασμενος , ΗΜΟΥΝ αναγκασμενος να το ξακαθαρισω για να μην δημιουργουνται εντυπωσεις
                        Kai esy koroideves allous gia to poso katwteroi gamers einai epeidh den kanoun oti kaneis kai esy.
                        Drash - antidrash, einai fysiologiko kai provlepsimo.
                        "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                        But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                        Kindred, this blade and I.
                        "

                        "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                        Greek Gaming Videos
                        Greek Final Fantasy Forum

                        Comment


                        • δεν κοροιδεψα, ειπα οτι δεν μπορουνε να μπαινουνε στην ιδια κατηγορια με μενα, εχει μεγαλη διαφορα αυτο και δεν υπαινιχτηκα προσωπικες ζωες ετσι? αυτο το προσπερνας

                          Comment


                          • Nai h opoia kathgoria einai safws anwterh etsi?
                            "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                            But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                            Kindred, this blade and I.
                            "

                            "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                            Greek Gaming Videos
                            Greek Final Fantasy Forum

                            Comment


                            • Comment

                              Working...
                              X