Announcement

Collapse
No announcement yet.

Νέα & Ειδήσεις της βιομηχανίας

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Μάλλον εσύ τα μπέρδεψες λίγο. Δεν το έγραψα όλο το κατεβατό επειδή με πείραξε συγκεκριμένα η σύγκριση για τους δύο τίτλους, θα μπορούσε να ήταν κάλλιστα οποιαδήποτε άλλοι δύο. Η ουσία είναι γιατί υπάρχει αυτή η τάση και η λογική σύγκρισης.

    Ναι το DS δεν έχει υπολογιστικές δυνατότητες που ανταποκρίνονται στην «γενιά του», όπως και όλες οι φορητές κονσόλες της Nintendo που ακολουθούν την λογική της εδραιωμένης και πλέον φτηνής τεχνολογίας. Οπότε ανάλογες θα είναι και οι δυνατότητες του στα γραφικά. Γελασμένος όποιος προσπαθεί να αποδείξει το αντίθετο, ή περιμένει κάτι περισσότερο από αυτό το σύστημα.

    Δεν έκανα παρέμβαση για να ευαγγελίσω υπέρ του DS ούτε για κάποιο άλλο σύστημα και κονσόλα. Απλώς με ενοχλεί όταν τα καταπλακώνουμε όλα γενικεύοντας. Και αρχίζοντας συγκρίσεις με αριθμούς, τίτλους παιχνιδιών, λίστες κτλ κτλ να αποδείξουμε την ορθότητα της μίας ή της άλλης άποψης ως της ορθά αντικειμενικής. Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, όλοι έχουμε την προσωπική μας άποψη και στο τέλος απλώς η άποψη που συμφωνούν οι περισσότεροι εδραιώνεται ως η αντικειμενική.

    Γράφεις πως από τα γραφικά του DS δεν είσαι ευχαριστημένος. Και δεν μπορείς να ευχαριστηθείς τα παιχνίδια επειδή τα γραφικά (υποθέτω αυτό εννοείς όταν γράφεις «όλα») των παιχνιδιών του είναι τριγωνικά και άσχημα. Δεκτό. Δεν προσπαθώ ούτε θέλω να σε πείσω για κάτι άλλο. Στην τελική υπάρχουν ειδών ειδών ανθρώπων που παίζουν παιχνίδια, από hardcore μέχρι casual με το καθένα να έχει τις δικές του απαιτήσεις και ανάγκες από ένα παιχνίδι.

    Το θέμα όμως είναι γιατί να μιλάμε για γραφικά γενικά και hardware και όχι συγκεκριμένα για παιχνίδια, συγκεκριμένα παιχνίδια. Δεν είναι λίγο αόριστο αυτό; Δεν θα ήταν καλύτερα να μιλάμε για το Α ή Β παιχνίδι που για τις δυνατότητες που του παρέχει το σύστημά του καταφέρνει το Γ ή Δ στόχο ή αποτυγχάνει στο Ε ή ς

    poyo! (>'_')>#
    Sundays are made for sleeping in. Sundays are made for walking around in baggy clothes, watching movies, nursing headaches and hanging out with your friends at the café. Sundays are NOT made for going to the worst neighborhood in town to find a kid who might be able to give you the information necessary to infiltrate a powerful cult that plans to take over the known universe. That's what Mondays are for.
    ---------------------
    animEΛ_ΛΑΣ

    Comment


    • απλά δε μου αρέσει η γενική απολυτότητα, άλλωστε εδώ είχα ακούσει και οτι το Halo 3 είναι οπτικά ένα Halo 2 σε HD και τίποτα άλλο.


      Δεν είναι ούτε πραγματικότητα αλλά ούτε και απόλυτη υπερβολή.

      Comment


      • Εγώ απο την άλλη έχω βαρεθεί να βλέπω να ζωντανεύουν threads μόνο από console wars ή διαφωνίες που δεν καταλήγουν σε χρήσιμα συμπεράσματα. Βοηθήστε λίγο την κατάσταση, με το να μην κάνετε δηλώσεις επι δηλώσεων χωρίς αναλυτικά στοιχεία. Ευχαριστώ.
        Insert Coin

        Comment


        • Πάντως κι εγώ τάσσομαι υπέρ της άποψης ότι το Vagrant Story δείχνει καλύτερο από κάθε 3D τίτλο του DS, πλην του Super Mario 64.

          Δε νομίζω πάντως ότι έθιξε κανείς το ζήτημα του υποδεέστερου hardware του DS, δεν είναι το hardware το ζήτημα. Το ζήτημα είναι το τεχνικό αποτέλεσμα που παίρνεις από το hardware αυτό. Ειδικά αν αναλογιστούμε τα λεγόμενα της Nintendo ότι πρόκειται για hardware τουλάχιστον ισάξιο του Nintendo 64, τα αποτελέσματα είναι συνήθως απογοητευτικά, κυρίως στους 3D τίτλους.

          Θεωρώ ότι έχουν δίκιο όσοι διαμαρτύρονται για τον τεχνικό τομέα των τίτλων του DS, ειδικά στο 3D. Η συντριπτική πλειοψηφία των 3D τίτλων του μηχανήματος, με κάποιες εξαιρέσεις βέβαια, προσωπικά μου θυμίζει τους τίτλους πρώτης γενιάς των PlayStation και Saturn, ούτε καν μεταγενέστερα games τους, ενώ για επίπεδα Nintendo 64 δε το συζητάμε καν. Αλλά και στα 2D games, αν και μερικά είναι πολύ όμορφα, τα sprites που είχα δει σε τίτλους των PlayStation και Saturn, δε τα έχω δει στο DS. Το Yoshi’s Island DS για παράδειγμα, δεν έφτανε καν την έκδοση Super Nintendo.

          Δε θίγει κανείς το θέμα του αδύναμου hardware, αλλά αποκλειστικά αυτό της ποιότητας των γραφικών (που δεν είναι μόνο θέμα hardware, αλλά και developer και δουλειάς κλπ). Μην εξηγούμε τα αυτονόητα, αν το DS είχε γραφικά επιπέδου Nintendo 64 μια χαρά θα ήτανε.
          There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
          Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

          Comment


          • Εγώ πάντως χαίρομαι που το ds είναι τεχνικά υποδεέστερο γιατί εξαιτίας του αδύναμου hardware οι περισσότερες εταιρίες στρέφονται στα sprites και στο 2D όπου για μένα ήταν και ο λόγος αγοράς του.
            Ούτε στο N64 είχαμε πολλά 2D κάτι που οφειλόταν στο πιο δυνατό hardware.

            2D=epic win

            Comment


            • Τωρα από την μεριά μου αν γενικεύσω κι εγώ θα σου απαντήσω πως δεν είναι άσχημο ειδικά για φορητό να παίζεις ένα καλό παιχνίδι και να σου κλείνει το PSP μετά από 3 ώρες παιχνιδιού,loading times που πας στο Βασιλόπουλο για ψώνια και πολλά παιχνίδια να είναι απλά κατώτερα ports;
              To diko mou PSP krataei 6 wres paizontas paixnidia, kai 10 wres paizontas mousikh, gia to diko sou den kserw.
              Kai oson afora ta loading times den exw proseksei kanena pou na krataei oso les.
              Gia thn akriveia to teleftaio loading time pou me enoxlhse pote, htan tou crash bandicoot gia PS2 pou kratage 1 lepto.

              Ta grafika omws einai ekei kai ta vlepw synexeia kai me enoxloun.

              Den sxoliazw tipote allo apo afta pou legontai, h diafwnia htan poly sygekrimenh kai to phgate allou.
              Ean thelete na milhsoume gia sygekrimena paixnidia, ksanagyrizw sthn arxikh kouventa:

              To Vagrant Story den to thelw sto DS, giati den tha vgei kalo.
              Tha einai se mikrh othonh, tha xrhsimopoiei to stylo pou den maresei katholou kai tha exei xeirotera grafika IMO.
              "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
              But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
              Kindred, this blade and I.
              "

              "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
              Greek Gaming Videos
              Greek Final Fantasy Forum

              Comment


              • Originally posted by Loggo View Post
                Μην εξηγούμε τα αυτονόητα, αν το DS είχε γραφικά επιπέδου Nintendo 64 μια χαρά θα ήτανε.
                Αν εννοείς ΜΟΝΟ τα γραφικά θα συμφωνήσω μαζί σου. Αν όμως βάλουμε στο παιχνίδι και το frame rate, τότε η ζυγαριά κλείνει χαλαρά προς το DS. Το frame rate π.χ. του Metroid Prime Hunters και του Dementium, το N64 δεν το βλέπει ούτε για αστείο, το οποίο με μάτι το κόβω να είναι 60 fps!

                Όσο για το Mario Kart, οι χαρακτήρες και τα karts στο N64 ήταν sprites ενώ στο DS ήταν 3D μοντέλα (βέβαια, αν κάποιος πει ότι προτιμάει το πρώτο, όπως ο ormion, φυσικά και δεν είναι παράλογο). Στο Super Mario 64 όπως δείχνει και η φωτό που παρέθεσε ο Tim, τα μοντέλα είχαν περισσότερα πολύγωνα στο DS.

                Και πάμε τώρα στο μεγάλο μειονέκτημα του DS που όπως είπε και ο Rampo είναι τα textures. Δυστυχώς το DS χρησιμοποιεί την ίδια μέθοδο texture filtering με το Playstation και Saturn για αυτό και βλέπουμε το "πιξέλιασμα" στους 3D τίτλους του.
                The illusion of free will is an illusion.

                Comment


                • Originally posted by Ryu_gr View Post
                  Αν εννοείς ΜΟΝΟ τα γραφικά θα συμφωνήσω μαζί σου. Αν όμως βάλουμε στο παιχνίδι και το frame rate, τότε η ζυγαριά κλείνει χαλαρά προς το DS. Το frame rate π.χ. του Metroid Prime Hunters και του Dementium, το N64 δεν το βλέπει ούτε για αστείο, το οποίο με μάτι το κόβω να είναι 60 fps!
                  Εμένα του δικό μου μάτι λέει 30 και πολλά λέω. Χωρίς όμως στοιχεία ή τρόπο έυρεσης του συγκεκριμένου χαρακτηριστικού, μπορεί να γίνει κουβέντα; Εγώ λέω πως όχι.

                  Επειδή όμως τυχαίνει να έχω DS, N64, PSP, PS2 σας διαβεβαιώ ότι το DS είναι ΑΙΣΘΗΤΑ χειρότερο του N64 και το PSP ΑΙΣΘΗΤΑ χειρότερο του PS2 σε 3D graphics.
                  Insert Coin

                  Comment


                  • το PSP ΑΙΣΘΗΤΑ χειρότερο του PS2 σε 3D graphics
                    Symfonw se afto toulaxiston, gia ta alla den milaw mias kai den eimai eidikos.
                    "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                    But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                    Kindred, this blade and I.
                    "

                    "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                    Greek Gaming Videos
                    Greek Final Fantasy Forum

                    Comment


                    • Αυτό είναι άλλο κριτήριο. Εδώ μιλάμε για 1st party κυκλοφορίες.
                      Insert Coin

                      Comment


                      • Originally posted by Jedah View Post
                        Εμένα του δικό μου μάτι λέει 30 και πολλά λέω. Χωρίς όμως στοιχεία ή τρόπο έυρεσης του συγκεκριμένου χαρακτηριστικού, μπορεί να γίνει κουβέντα; Εγώ λέω πως όχι.

                        Επειδή όμως τυχαίνει να έχω DS, N64, PSP, PS2 σας διαβεβαιώ ότι το DS είναι ΑΙΣΘΗΤΑ χειρότερο του N64 και το PSP ΑΙΣΘΗΤΑ χειρότερο του PS2 σε 3D graphics.
                        Τα 2 παιχνίδια που ανέφερα χαλαρά αγγίζουν 60άρι. Γενικά το DS υπερισχύει αισθητά σε αυτό το θέμα (η ομαλότητα της κίνησης η οποία κατ' εμέ ξεχωρίζει και με το μάτι είναι σοβαρό κριτήριο) όπως και το N64 υπερισχύει αισθητά στο θέμα των γραφικών. Από κει και πέρα ο καθένας διαλέγει και παίρνει.

                        Στο θέμα του PSP θα συμφωνήσω, ακόμα και το Tekken του PSP δεν φθάνει το Tekken 5 του PS2.
                        The illusion of free will is an illusion.

                        Comment


                        • Τim έγραψε:

                          Τωρα από την μεριά μου αν γενικεύσω κι εγώ θα σου απαντήσω πως δεν είναι άσχημο
                          ειδικά για φορητό να παίζεις ένα καλό παιχνίδι και να σου κλείνει το PSP μετά από 3 ώρες παιχνιδιού,loading times που πας στο Βασιλόπουλο για ψώνια και πολλά παιχνίδια να είναι απλά κατώτερα ports

                          Το psp μου κλέινει μετά από 6 ώρες συνεχόμενου παιχνιδιού.Όσο περίπου κρατάει και η μπαταρία του ds.Όσον αφορά τα loading times είναι μηδαμινά.

                          Όσον αφορά τα υπόλοιπα παιχνίδια που αναφέρεις ρεν τα έχω δει/παίξει σχεδόν όλα.Για αυτό και λέω ότι δεν υπερέχει κανένα στον γραφικό τομέα από το vagrant story.Δεν παίζουμε μόνο castlevania,phoenix wright και final fantasy.

                          Επίσης συμφωνώ πως ps2>psp και nintendo 64>ds.




                          Tidy!

                          Do not blame me.Blame yourself or God.
                          In Matsuno we trust.

                          Comment


                          • Originally posted by Ryu_gr View Post
                            Αν εννοείς ΜΟΝΟ τα γραφικά θα συμφωνήσω μαζί σου. Αν όμως βάλουμε στο παιχνίδι και το frame rate, τότε η ζυγαριά κλείνει χαλαρά προς το DS. Το frame rate π.χ. του Metroid Prime Hunters και του Dementium, το N64 δεν το βλέπει ούτε για αστείο, το οποίο με μάτι το κόβω να είναι 60 fps!
                            Έχεις δίκιο.
                            Βέβαια, το Nintendo 64 δεν είχε τίτλους που να τρέχουν στα 60fps γιατί τότε δε συνηθιζόταν ούτε καν να προσπαθούν οι developers για κάτι τέτοιο, δεν υπήρχε η πολυτέλεια του hardware άλλωστε. Τώρα βέβαια και οι τίτλοι του DS που χτίζονται πάνω σε 60αρι frame δεν είναι και πολλοί, το Dementium που το έχω σχετικά πρόσφατο όντως τρέχει στα 60, για το Metroid δεν είμαι σίγουρος, αλλά γενικά δε νομίζω να είναι πολλοί. Για να πω την αλήθεια πάντως, σε ένα hardware επιπέδου Nintendo 64, DS, PlayStation ή Saturn, προτιμώ 30fps και κάτι που δεν είναι αντιαισθητικό, παρά το αντίθετο. Βέβαια, αυτό είναι εντελώς υποκειμενικό.

                            Το μεγάλο μειονέκτημα του DS είναι όντως η έλλειψη texture filtering, το οποίο όμως μετράει πολύ στο τελικό αποτέλεσμα. Αλλά ακόμα κι έτσι, θα μπορούσε να δώσει πολύ καλύτερα αποτελέσματα. Και το PlayStation έπασχε εκεί, αλλά έβγαλε ένα Tekken 3, ένα Vagrant Story κι ένα Ridge Racer 4. Πάντως ο μέτριος τεχνικός τομέας είναι γενικότερο φαινόμενο στο DS, δεν έχει να κάνει μόνο με τα 3D games, και τα 2D θα μπορούσαν να είναι πολύ καλύτερα.
                            There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                            Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                            Comment


                            • G_0 έπαιζα το Libery City Stories σε UMD.

                              Raphael το τι παραπάνω κάνει η μηχανή του Halo 3 σε σχέση με του 2, πολλά ειναι προφανή μονο με το movie mode αλλά αυτό είναι μεγάλη συζήτηση.

                              Loggo διαφωνώ τελείως, αν το DS είχε γραφικά σαν το Nintendo 64 τότε θα υπήρχε μεγάλο πρόβλημα, μικρή οθόνη και <20 frames = ζαλάδα. Ξέρω οτι το έχετε σε μεγάλη εκτίμηση εδώ μέσα, αλλά το περασμένο καλοκαίρι δανείστηκα το Νintendo 64 μαζί με 14 games και το σύνδεσα στην 14αρα του αδερφού μου στην Ιτέα. Το ΜΟΝΟ παιχνίδι που είδα να έχει αξιοπρεπές framerate ήταν το F-Zero αλλά με απλά ανύπαρκτα γραφικά και λεπτομέρεια. Το Banjo π.χ οκ γαμάτο παιχνίδι έλιωσα, γελασα με την έκδοση στο Live Arcade αλλα αυτη του Ν64 ειχε σπασίματα στο framerate, slowdown και θολά textures όσο κι αν τα έντονα χρώματα έκρυβαν την ατέλεια αυτή και τα περιβάλλοντα ήταν μικρότερα πχ από το Tak του DS. Παρομοίως τα σπασίματα και η θολούρα για τα Majora's Mask, Ocarina, το αποκορύφωμα ήταν το Τurok 2 ή το Perfect Dark που μερικες φορές επεφταν σε μονοφήφιο αριθμό frames και μαζι και με την εξτρα μνήμη του expansion pak κιολας. Ευτυχώς το δευτερο θα βγει στο Live Arcade για να παιχτεί όπως πρέπει.Τα Mario Kart 64 από την άλλη μου φάνηκε άδειο και αργό πέρα από μια δυο πίστες κι οι χαρακτήρες δεν ήταν καν τρισδιάστατοι όπως είπε κι ο Ruy. Τα μονα που εντυπωσιάστηκα συνολικά ήταν τα Conker και Waverace που είχαν αξιοπρεπές αποτέλεσμα.

                              Το θεμα με το DS, κι αυτό προσπαθώ να εξηγήσω για όποιον εχει δει την αφρόκρεμα των παιχνιδιών του είναι ότι δεν χρειάζεται απαραίτητα να κάνεις θυσίες στο framerate για να έχεις πολύ καλό οπτικό αποτέλεσμα, όπως στο Ν64. Αρκετα από τα πιο εντυπωσιακά παιχνίδια του έχουν και 60άρι framerate μαζι με λεπτομέρειες και εφέ (Ninja Gaiden, C.O.P., Metroid Prime, Mario Kart,Grid,Nanostray,Dementium Τrackmania,Tony Hawk και πολλά άλλα).

                              Μπορώ κι εγώ εύκολα να απομονώσω συγκεκριμένα σημεία από ενα game



                              αλλα το θεμα είναι τλχ. να κρίνεται συνολικά το οπτικό αποτέλεσμα που φτάνει στην οθόνη όπως τόσα χρόνια προσπαθώ νας σας πω ότι κάνει και η Bungie με το διάσημο franshise της.

                              Η αλήθεια είναι πως ναι, ο μέσος τίτλος DS είναι μέτριος τεχνικά όπως για παράδειγμα και ο μέσος τίτλος για του Wii είναι μέτριος τεχνικά και χειρότερος κι από PS2, αλλά υπάρχουν και κάποια παιχνίδια που <<σπρώχνουν>> το hardware και δείχνουν τι μπορεί να κάνει. Στην περίπτωση του DS είναι αρκετά αυτά για όποιον ψάξει, το θέμα είναι ότι δυστυχώς χάνονται για κάποιον που δεν ασχολείται μέσα στον ωκεανό απο κυκλοφορίες γνωστών ιαπωνικών σειρών ή casual games.

                              Tελος πάντων το νοημα ειναι σε αυτά που είπε ο Kirby και κλείνω το θεμα απο μέρους μου

                              Comment


                              • Συμφωνώ σε όσα λες περί Nintendo 64, άλλωστε το έχω πει κι εγώ αρκετές φορές ότι, όσο υπερβολικό κι αν ακούγεται, πιο εύκολα παίζω PlayStation και Saturn σήμερα παρά Nintendo 64, το οποίο πλέον είναι σχεδόν unplayable. Υπάρχει όμως μια μικρή λεπτομέρεια εδώ, το ζήτημα είναι ότι αυτά ισχύουν μόνο για τις PAL εκδόσεις, οι NTSC είναι τελείως διαφορετική υπόθεση. Σήμερα PAL Nintendo 64 δύσκολα παίζεται, όχι γενικά Nintendo 64.

                                Από κει και πέρα, δε τρέχουν τόσοι τίτλοι του DS στα 60fps, οι περισσότεροι τρέχουν στα 30. Τώρα, συνεχίζω να θεωρώ τον μέσο τίτλο του DS, τεχνικά, αισθητά κατώτερο ακόμα και απ του PlayStation, πόσο μάλλον του Nintendo 64. Δεν έχει να κάνει με το hardware, αλλά με τον developer και τη δουλειά που πέφτει.

                                Δεν έχει να κάνει καν αποκλειστικά με τα 3D games.

                                Θυμάμαι το πιο αδύναμο PlayStation να δίνει αυτό σε 3D:
                                Team D.R.T: (Dig Racing Team)Lizard - USA - Drift typeTrack: Helter Skelter

                                Και το επίσης πιο αδύναμο Saturn, ετούτο σε 2D.
                                Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.


                                Από ένα ακόμα πιο δυνατό μηχάνημα, δεν είναι παράλογο να απαιτεί κανείς γραφικά, τουλάχιστον, αντίστοιχου επιπέδου.
                                There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                                Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                                Comment

                                Working...
                                X