Και εγω για αυτο το θελω το switch περισσοτερο, αραγμα κρεβατι και portable zelda = win, βεβαια θελω και τα casual co-op στην tv. Ps4pro θα πεχτει καποια στιγμη αλλα οκ προς το παρον βολευομαι, αφου επαιξα και nioh σε 60fps στο απλο δεν εχω παραπονο.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Νέα και ειδήσεις για PS3, PS4, PS5, PS Vita
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Για τους ιδιους λογους αμφιταλλαντευομαι, σκεφτομουν Zelda στο Wii U αλλα ειναι δυσκολο να πω οχι στο Switch. Α ρε nintendo ποσο μπροστα μεχρι και στα Sony topics τους γλεντας!
Comment
-
Κώστα, check this out (προφανώς θα το έχεις ήδη δει) :Ρ
Horizon is a technical masterpiece on PS4 and Pro
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-horizon-zero-dawn-ps4-pro-performance-analysisUPDATE 27/2/17 8:45am: Patch 1.02 has dropped for Horizon Zero Dawn, delivering a small range of changes and updates. H…
Comment
-
Καλά έχω πάψει προ πολλού να δινω μεγάλη σημασία στις κριτικές, για παράδειγμα το Edge στο παιχνιδι που άφησε εποχή The Witcher 3 έβαλε 8 και στον "παιχνίδαρο" Horizon εβαλε 9. Γελάνε τα τσιμέντα. Απο πάρα πολλά βιντεο που έχω δει το παιχνιδι ουσιαστικά είναι ένα action/adventure σε ανοιχτό χάρτη που δανειζεται πάρα πολλά στοιχεια απο το Far Cry Primal της Ubisoft.
Comment
-
Originally posted by BigBOSS View PostΚαλά έχω πάψει προ πολλού να δινω μεγάλη σημασία στις κριτικές, για παράδειγμα το Edge στο παιχνιδι που άφησε εποχή The Witcher 3 έβαλε 8 και στον "παιχνίδαρο" Horizon εβαλε 9. Γελάνε τα τσιμέντα. Απο πάρα πολλά βιντεο που έχω δει το παιχνιδι ουσιαστικά είναι ένα action/adventure σε ανοιχτό χάρτη που δανειζεται πάρα πολλά στοιχεια απο το Far Cry Primal της Ubisoft.
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
Comment
-
To ΕDGE δεν είναι καθόλου για γέλια σαν publication, υπάρχουν μερικά από τα καλύτερα άρθρα που έχει δει το medium όπως και το gamasutra. Υπάρχουν hits or misses, δεν το συζητάμε- αλλά ποιο περιοδικό, πολλώ δε μάλλον, ποιος άνθρωπος υπάρχει που δεν έχει κρίνει λανθασμένα κάποια στιγμή έναν τίτλο? Αυτή γενικά τη λογική δεν μπορώ να την καταλάβω με τα δύο μέτρα και τα δύο σταθμά. Τα reviews και οι κριτικές- ακόμη και από άτομα που έχουν πλέον ένα κύρος πχ στη λογοτεχνία, τη μουσική- εξακολουθούν να είναι προσωπικές απόψεις και μπορούμε να διαφωνήσουμε ή να συμφωνήσουμε μόνο αν ασχοληθούμε με το εκάστοτε αντικείμενο της κριτικής και μπορούμε να εκφέρουμε δική μας άποψη.
Δηλαδή για όλες τις σωστές κριτικές που έχει κάνει κάποιος, θα τον στήνουμε στον τοίχο για τα missteps που είναι και ανθρώπινα? Γενικά έχουμε μια τάση να μένουμε, μετά από τόσα χρόνια, σε αρνητικές κριτικές και να ξεχνάμε τις υπέρ του δέοντος θετικές κριτικές, οι οποίες είναι χειρότερες και περισσότερο επικίνδυνες imo.
EDIT:
Ναι το είχα λιώσει το Dragon Age στην εποχή του( 90 ώρες) αλλά δεν το θεωρώ πλέον ΑΑΑ rpg. Το Final Fantasy XII τα έκανε όλα τόσο καλύτερα. Απλώς το Dragon Age μασκάρευε τις ελλείψεις σε gameplay και στρατηγική πίσω από ΑΑΑ production values και oversexualization των χαρακτήρων.( το σενάριο δεν το θυμάμαι καν μετά από τόσα χρόνια και αυτό λέει πολλά)
EDIT 2:
Εξακολουθώ να πιστεύω πάντως πως το Eurogamer το κάνει πιο σωστά από όλους με την κατάργηση της κλίμακας βαθμολογίας και τα recommended και essential. Ακόμη και η κριτική για το 15, που δεν είχε τπτ από τα δύο( και ορθώς στην κατάσταση που είναι τώρα το game)ήταν σωστά γραμμένη και τεκμηριωμένη. Οι fans, είχαμε αποφασίσει τι θα κάνουμε και βλέπουμε άλλα πράγματα και είμαστε διατεθειμένοι να παραβλέψουμε σφάλματα( ευτυχώς εδώ μέσα έχουμε την ωριμότητα πλέον να τα αναφέρουμε πιστεύω ανεξαρτήτως τίτλου)Last edited by Sinclair; 26-02-2017, 01:26 PM.
Comment
-
Originally posted by Sinclair View PostTo ΕDGE δεν είναι καθόλου για γέλια σαν publication
Comment
-
Originally posted by Sinclair View PostTo ΕDGE δεν είναι καθόλου για γέλια σαν publication, υπάρχουν μερικά από τα καλύτερα άρθρα που έχει δει το medium όπως και το gamasutra. Υπάρχουν hits or misses, δεν το συζητάμε- αλλά ποιο περιοδικό, πολλώ δε μάλλον, ποιος άνθρωπος υπάρχει που δεν έχει κρίνει λανθασμένα κάποια στιγμή έναν τίτλο? Αυτή γενικά τη λογική δεν μπορώ να την καταλάβω με τα δύο μέτρα και τα δύο σταθμά. Τα reviews και οι κριτικές- ακόμη και από άτομα που έχουν πλέον ένα κύρος πχ στη λογοτεχνία, τη μουσική- εξακολουθούν να είναι προσωπικές απόψεις και μπορούμε να διαφωνήσουμε ή να συμφωνήσουμε μόνο αν ασχοληθούμε με το εκάστοτε αντικείμενο της κριτικής και μπορούμε να εκφέρουμε δική μας άποψη.
Δηλαδή για όλες τις σωστές κριτικές που έχει κάνει κάποιος, θα τον στήνουμε στον τοίχο για τα missteps που είναι και ανθρώπινα? Γενικά έχουμε μια τάση να μένουμε, μετά από τόσα χρόνια, σε αρνητικές κριτικές και να ξεχνάμε τις υπέρ του δέοντος θετικές κριτικές, οι οποίες είναι χειρότερες και περισσότερο επικίνδυνες imo.
EDIT:
Ναι το είχα λιώσει το Dragon Age στην εποχή του( 90 ώρες) αλλά δεν το θεωρώ πλέον ΑΑΑ rpg. Το Final Fantasy XII τα έκανε όλα τόσο καλύτερα. Απλώς το Dragon Age μασκάρευε τις ελλείψεις σε gameplay και στρατηγική πίσω από ΑΑΑ production values και oversexualization των χαρακτήρων.( το σενάριο δεν το θυμάμαι καν μετά από τόσα χρόνια και αυτό λέει πολλά)
EDIT 2:
Εξακολουθώ να πιστεύω πάντως πως το Eurogamer το κάνει πιο σωστά από όλους με την κατάργηση της κλίμακας βαθμολογίας και τα recommended και essential. Ακόμη και η κριτική για το 15, που δεν είχε τπτ από τα δύο( και ορθώς στην κατάσταση που είναι τώρα το game)ήταν σωστά γραμμένη και τεκμηριωμένη. Οι fans, είχαμε αποφασίσει τι θα κάνουμε και βλέπουμε άλλα πράγματα και είμαστε διατεθειμένοι να παραβλέψουμε σφάλματα( ευτυχώς εδώ μέσα έχουμε την ωριμότητα πλέον να τα αναφέρουμε πιστεύω ανεξαρτήτως τίτλου)
Το edge που έχει το review του ff12 πάντως το έχω ακόμα και είναι από τα πιο ωραία έντυπα που έχω διαβάσει ποτέ μου, ανά καιρούς το ξεφυλλίζω.
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
Comment
-
Διότι ναι μεν η κριτική ειναι ως επι το πλείστον υποκειμενική υπόθεση αλλά και εκει υπάρχουν κάποια ανεκτά όρια. Οταν απο τη μια βαθμολογεις το Ηorizon 9 και το Witcher 2 με 6 τοτε εγώ προσωπικά δε μπορώ να πάρω στα σοβαρά ένα τέτοιο έντυπο ως προς τις κριτικές του. Ναι ξέρω, το ειπα και πριν, ειναι υποκειμενική υπόθεση, ναι πράγματι ειναι, αλλα στο τέλος λέμε πως αυτον τον βαθμό έδωσε το Edge, δεν λέμε ποιος συντάκτης τον έδωσε και τι ιδιοτροπίες έχει ως άτομο. Για μένα δεν ειναι και η καλύτερη εικόνα να υπάρχουν τέτοιες αποκλισεις ως προς του βαθμους των κριτικών ενός μέσου. Δηλαδη αν το αριστουργημα Witcher 2 ειναι του 6 τοτε το Horizon πρέπει να η υλοποίηση της καινοτομιας και επανάστασης. Για αυτο το λογο οπως άλλωστε πρειπα, προ πολλού δε δινω μεγαλη σημασια στις κριτικές γιατι απο πισω παιζονται και αλλα πράματα (χορηγιες, συμπάθειες, αντιπάθειες του συντάκτη και πολλά άλλα)
Comment
-
Και καλά κάνεις. Ωστόσο έχε υπόψη σου πως βαθμολόγησαν το Witcher 2 πριν βγούνε οι βελτιώσεις που οδήγησαν στο Enhanced Edition. Και ακόμη κι έτσι, το witcher 2 που το έχω τελειώσει τρεις φορές παραμένει τίτλος με σοβαρά μειονεκτήματα. Από το μέτριο battle system που ήδη χώλαινε μπροστά στο αντίστοιχο των Souls, μέχρι και το pacing της ιστορίας, το κακό mini map και το σενάριο που αν δεν ασχοληθείς και ξεστραβωθείς να διαβάζεις τι συμβαίνει δεν θα καταλάβεις απόλύτως τπτ( το αυτό ισχύει και για άλλους τίτλους) Εγώ όμως θα του έβαζα τότε ένα 9 και σήμερα ένα 7-8 γιατί είμαι άνθρωπος και αλλάζω/ εξελίσσομαι, όπως συμβαίνει και με το medium.( όπως για παράδειγμα κάποιος υποστηρίζει φανατικά μια κονσόλα/ εταιρεία και μετά από χρόνια βλέπει τον εαυτό του και το αποδίδει σε ανωριμοτητα)
Το ίδιο λοιπόν ισχύει και για το EDGE και το κάθε μέσο. Εγώ ας πούμε με τα περισσότερα 10άρια τους δεν συμφωνώ, αυτό δε μειώνει σε τίποτα την αξία ενός publication όπως το EDGE και πολύ περισσότερο της γραφής των κριτικών του που οδήγησε γενικότερο τον ειδικό Τύπο σε άλλα μονοπάτα πιο ώριμα. Και ναι εξακολουθώ να πιστεύω πως major sites όπως το IGN, Gamespot δεν έχουν στην πλειονότητά τους καλούς αρθρογράφους.
Η κριτική αποτελεί- για τα πάντα όμως- μια άποψη σε ένα συγκεκριμένο χρόνο. Δεν είναι κάτι που δεν μεταβάλλεται. Κάποιες μπορούν να αποδειχθούν hit( για το EDGE η πλάστιγγα είναι υπέρ του)και άλλες miss. Εγώ ας πούμε έχω posts εδώ μέσα και εκθειάζω το πρώτο Uncharted, που πλέον το θεωρώ στην καλύτερη με τα σημερινά δεδομένα( πρόσφατο replay)παιχνίδι στην καλύτερη του 6. Αναιρεί αυτό το τι υπήρξε το Uncharted την εποχή του?
Επίσης πλέον τα games, είναι living games( αδόκιμος όρος παρμένος από τα living card games) με συνεχή updates. Εγώ ας πούμε διατύπωσα την άποψή μου για το Final Fantasy XV αρχές 2017.( αντικειμενικά όσο μπορούσα ανέφερα τα σφάλματα που είναι δεδομένα) Το game τέλη του 17, αρχές του 18 μπορεί να είναι 10άρι με τα επερχόμενα updates κι εσύ αρχές 2018 να παίξεις ένα game out of this world. Πρέπει να αισθάνομαι άσχημα για κάτι?
Οταν απο τη μια βαθμολογεις το Ηorizon 9 και το Witcher 2 με 6 τοτε εγώ προσωπικά δε μπορώ να πάρω στα σοβαρά ένα τέτοιο έντυπο ως προς τις κριτικές του.Last edited by Sinclair; 26-02-2017, 02:36 PM.
Comment
-
To witcher 3 δεν άξιζε παραπάνω από 8, Αρίστος αλλά καθόλου προοδευτικός τίτλος. Επίσης το witcher 2 κάθε άλλο παρά αριστούργημα είναι. Καλή δομή σεναρίου, μέτριο gameplay, κακό scaling και σύστημα ανάπτυξης, κακό balance και πολύ γραμμικό.
Τα reviews, σαν άρθρα, είναι πολύ ιδιαίτερη περίπτωση. Αν διαβάσετε reviews ταινιών από διακεκριμένα περιοδικά του χώρου θα δείτε πολλές ομοιότητες. Δεν είναι απλώς μια παράθεση δεδομένων, είναι πρωτίστως μια κατάθεση υποκειμενικής κρίσης και στη συνέχεια μια σύγκριση με δείγματα γραφής του ίδιου είδους. Cross genre συγκρίσεις είναι άτοπες.
Το ερώτημα είναι ποιος διάβασε τα reviews στα οποία αναφερόμαστε, ώστε να κρίνει την ουσία τους (δόμηση επιχειρημάτων, παρουσίαση πλεονεκτημάτων/ μειονεκτημάτων, τι κάνει καλύτερα από τον ανταγωνισμό, κτλ.).
Comment
-
Το Witcher παιδια δεν γινεται να εχει το σύστημα μάχης των Souls χωρις να αλλάξει αρδην ο σχεδιασμος του παιχνιδιού, αλλα τοτε δεν θα ήταν Witcher και ευτυχως που δεν έκαναν κάτι τέτοιο. Τα δύο παιχνιδια απευθυνονται σε παντελώς διαφορετικά ακροατήρια. Το σύστημα μάχης του Witcher ειναι αυτο που πρέπει για ένα παιχνιδι σαν το Witcher, με τα ελιξήρια, τα φιλτρα κτλ και ειδικότερα σε ανωτερα επιπεδα δυσκολιας θα πρεπει να παιζεις σαν πιο επαγγελματιας Witcher. To Witcher διαθέτει εξαιρετική αφηγηση, κυριο και δευτερεύοντα quests που ντροπιάζουν αλλα rpgs, παιρνεις αποφάσεις που μετράνε, το παιχνιδι έχει γενικά μια ωριμότητα με τον παιχτη να κινηται στο γκριζο, ουτε στο μαύρο ουτε στο άσπρο. Ειναι rpg. Τα Souls προσωπικά δεν θα θεωρώ rpg. Το Witcher λοιπόν δεν εχει συστημα μαχης Souls (ουτε θα πρεπε) αλλά έχει πολλά αλλα που το Souls δεν έχει. Το Witcher 3 ειδικά αποτελει παιχνιδι σταθμό open world action rpg. Γενικά συμφωνώ 102% με το ragequit.gr που του δωσε 102 στα 100. Δεν ειναι τυχαιο που εχει 94% meta και user score (ελαχιστα παιχνδια το πετυχαινουν)Last edited by BigBOSS; 26-02-2017, 02:44 PM.
Comment
-
Kαι αυτό έιναι η ουσία της κριτικής και της διατύπωσης μια εμπεριστατωμένης άποψης, η επιχειρηματολογία και η αποδόμηση των εκάστοτε επιχειρημάτων εφόσον αυτά είναι αδύναμα. Υπάρχουν κριτικές- πάντα υπήρχαν πλέον είναι συχνότερο το φαινόμενο- λανθασμένες και βεβιασμένες. πχ δείτε την κριτική του Football Manager από το IGN που του είχε βάλει 2/10 και στη συνέχεια την ανακάλεσε( από αρθρογράφο που ήταν ειδικός στους sport titles) Η επιχειρηματολογία της κρτιτικής κατακρημνίστηκε από τους σχολιαστές ( τους ώριμους όχι τα fanboys)και το IGN απέσυρε την κριτική άρον άρον ζητώντας συγγνώμη.
Αν διάβασε κανείς την κριτική- που μεταξύ μας το 90% βλέπει τον βαθμό και φεύγει είτε όταν το αναφέρει ο συνομιλητής ψάχνει να κατεβάσει pdfs ή να ανασύρει μέσω google τα reviews- θα δει πως η επιχεριηματολογία του ΕDGE πάντα έστεκε, ίσως μερικές φορές να μην υπήρχε σύμπνοια με τον βαθμό( κάτι που είναι φυσιολογικό)ενώ σαφέστατα θα υπήρχαν και φορές που θα έπεσε έξω ο εκάστοτε συντάκτης, αυτό έλειπε ή που σε τελική ανάλυση θα διαφωνούσαμε μαζί του( πιθανώς και στην κριτική του Witcher 2, αλλά προσωπικά αυτό που περιέγραφε με βρίσκει σύμφωνο)
EDIT:
Το Witcher παιδια δεν γινεται να εχει το σύστημα μάχης των Souls χωρις να αλλάξει αρδην ο σχεδιασμος του παιχνιδιού, αλλα τοτε δεν θα ήταν Witcher και ευτυχως που δεν έκαναν κάτι τέτοιο. Τα δύο παιχνιδια απευθυνονται σε παντελώς διαφορετικά ακροατήρια. Το σύστημα μάχης του Witcher ειναι αυτο που πρέπει για ένα παιχνιδι σαν το Witcher, με τα ελιξήρια, τα φιλτρα κτλ και ειδικότερα σε ανωτερα επιπεδα δυσκολιας θα πρεπει να παιζεις σαν πιο επαγγελματιας Witcher.
Το 3, είναι πιο ισορροπημένο, αλλά και πάλι σαν action rpg, χωλαίνει. Μετά από τις πρώρες δύσκολοες 2 εισαγωγικές ώρες το quick step σε κάνει κυριολεκτικά άτρωτο. Εννοείται μαζί με σωστή χρήση των potions.Δεν λέμε πως θα έπρεπε να έχει το σύστημα των Dark souls, απλώς αφού προσπάθησαν να το αντιγράψουν ας ττο έκαναν λίγο πιο στιλάτα. Εμένα και το Dragon's Dogma θα μου άρεσε να αντιγράψει ή και το Monster Hunter( ειδικά το πρώτο έχει από τις καλύτερες μάχες με griffons ever)
To Witcher διαθέτει εξαιρετική αφηγηση, κυριο και δευτερεύοντα quests που ντροπιάζουν αλλα rpgs, παιρνεις αποφάσεις που μετράνε, το παιχνιδι έχει γενικά μια ωριμότητα με τον παιχτη να κινηται στο γκριζο, ουτε στο μαύρο ουτε στο άσπρο. Ειναι rpg. Τα Souls προσωπικά δεν θα θεωρώ rpg. Το Witcher λοιπόν δεν εχει συστημα μαχης Souls (ουτε θα πρεπε) αλλά έχει πολλά αλλα που το Souls δεν έχει. Το Witcher 3 ειδικά αποτελει παιχνιδι σταθμό open world action rpg. Γενικά συμφωνώ 102% με το ragequit.gr που του δωσε 102 στα 100. Δεν ειναι τυχαιο που εχει 94% meta και user score (ελαχιστα παιχνδια το πετυχαινουν)
Παρ'ολ'αυτά; Αυτό που περιγράφεις το έχει και το Mass Effect, το Planescape Torment, το Dragon Age, τα Dark Souls( σε τεράστιο βαθμό απλώς πρέπει να το δεις), τα Fallout, το Skyrim και και και και... Τα δευτερέυονται quests στο 2 ήταν αρκετά καλά και βασισμένα σε ιστορίες από το βιβλία του Sapkowski( μπροστα΄στα οποία τα games χωλαίνουν απίστευτα, εικάζω δεν τα έχεςι διαβάσει)
Το 3, στις πρώτες 20 ώρες, μου έδινε quests πήγαινε εκεί, σφάξε αυτό, μάζεψε το άλλο και το έπαιζα χωρίς markers και gps για να αυξήσω το challenge. Τις πρώτες 5 ώρες νόμιζα πως έπαιζα Assassin's Creed με τόσους markers, autopathfinding etc. Στο σενάριο πάντως το Witcher θα έχει παντα την ατυχία να συγκρίνεται με τα βιβλία. Και εκεί είναι καταδικασμένο να χάνει κατά κράτος.
Επίσης όσο είδα εγώ το Witcher 3, δεν είχε καν verticality. Ένας επίπεδος κόσμος με λόφους και ένα δύο υπόγεια χωρίς πολύπλοκη γεωμετρία. όπως τα Souls που σε αυτό τον τομέα είναι αξεπέραστα. Ωστόσο τον τίτλο δεν τον άφησα γιατί δεν διασκέδαζα, αλλά γιατί έπρεπε λόγω υποχρεώσεων. Τα μειονεκτήματα όμως υπάρχουν.Last edited by Sinclair; 26-02-2017, 03:08 PM.
Comment
-
Μια δεκαετία πριν και πίσω, ένα 10 από το EDGE ήταν είδηση και παράσημο για ένα παιχνίδι. Όμως εκεί κατά το '07 άρχισε να μοιράζει δεκάρια σε 2-3 τίτλους τη χρονιά, θυμάμαι, και μάλιστα εκεί που δεν άξιζε (Halo 3). Τελευταία πρέπει να έχει ηρεμησει λίγο. Από την άλλη, πρόκειται για έντυπο αναφοράς· έφερε ένα ύφος και ένα λεξιλόγιο που καθόρισε τη δημοσιογραφία της βιομηχανίας. Είναι επιπόλαιο να το αφορίζουμε για κάποιες ατυχείς στιμές του. Λογικό είναι να διαφωνούμε με τις κριτικές, αλλά προς το παρόν η συζήτηση αναφέρθηκε μονάχα στους αριθμούς. Δεν πάμε πολύ μακριά έτσι. Το κείμενο της κριτικής τι λέει για να δικαιολογήσει το εξάρι (πχ) με το οποίο διαφωνούμε;
Comment
Comment