Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retro Gaming Today

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Super Mario Japan Skills

    The illusion of free will is an illusion.

    Comment


    • Το παιχνίδι που αγαπάμε να μισούμε απέκτησε νέο trailer, honest trailer.

      The illusion of free will is an illusion.

      Comment


      • Μόλις τελείωσα μετά από αρκετά χρόνια( μπορεί και 17-18)το MegaMan X5. Την πρώτη φορά, ούτε που θέλω να θυμάμαι πόσες ώρες είχα ξοδέψει προκειμένου να το τερματίσω. Θυμάμαι πως είχα φτάσει τελευταίo boss με τον X, μόνο και μόνο για να φάω τα μούτρα μου στην τελευταία boss fight... Στη συνέχεια ανακάλυψα πόσο χρήσιμος και imba είναι ο Zero( ο οποίος προτείνεται για advanced παίκτες στην αρχική οθόνη επιλογής ) Βασικά το παιχνίδι είναι από τα αγαπημένα μου της σειράς και ας είχα δει ένα 70% από το σύνολο. Θυμάμαι πως αφού είχα χάσει πανηγυρικά από τον Sigma( ε δεν είναι και μυστικό ποιος είναι ο εχθρός στη σειρά)άρχισα να γυρνάω όλες τις προηγούμενες πίστες για να βρω τα upgrade parts και τις άλλες πανοπλίες. Εν τέλει βέβαια και πάλι ο Sigma παραήταν δύσκολος και κατέληξα να χρησιμοποιώ τον Zero- μπορεί να είχα κάνει και replay το game μαζί του. O Ζero εν αντιθέσει με τον X, δεν έχει ενέργεια για τα περισσότερα όπλα που κερδίζει από τους Mavericks, ενώ μοιάζουν με light SF στην εκτέλεση( πχ έχει ένα uppercut με το Z saber που το εκτελεί με το UP+shoot etc) Επιπρόσθετα είναι περισσότερο ευκίνητος καθώς έχει double jump και αποκτάει και μια επιπλέον κίνηση με το Z-Saber πρπ σαν το screwattack της Samus. Ωστόσο αυτή τη φορά τελείωσα το game με τον X, ενώ ξεκλείδωσα και την Ultimate Armour η οποία πραγματικά σου λύνει τα χέρια στο endgame( προφανώς και τσέκαρα στο νετ πώς να την ξεκλειδώσω ακόμη κι εδώ όμως ο Zero την ξεκλειδώνει πιο εύκολα) Βασικά ο Χ από την αρχή του game, εφόσον τον επιλέξεις σου προσφέρει δύο modes μέσω των διαθεσιμων πανοπλιών που έχει( ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ DLC!!! ) Αν επιλέξεις την Fourth Armour( που βρίσκει στο X4) ουσιαστικά έχεις μια κάπως πιο εύκολη αποστολή, λόγω μειωμένου dmg που δέχεσαι, και ενός ολιγόλεπτου hover αλλά και air dashing( βσκ τωρα που το σκέφτομαι μια αρκετά πιο εύκολη αποστολή) Ο bare X είναι ακριβώς όπως όταν ξεκινούσε το πρώτο MegaMan X. Θα έχει σίγουρα την ικανοποίησή του να τελειώνεις stages με τον απλό X, αλλά ειλικρινά το level design ευνοεί πολύ περισσότερο την Fourth Armour αλλά και την ευκινησία του Zero( με τον απλό X, πρέπει να κάνεις άλματα απίστευτης ακριβείας, όπως πχ πριν πάρεις την Ultimate Armour που μπορούν να πάρουν αρκετά replays μέχρι να επιτευχθούν)

        Αν το παιχνίδι ήταν το δεύτερο αγαπημένο μου μετά το πρώτο X και το remake του PSP, μάλλον τώρα παγίωσε την θέση του. Ο τεχνικός τομέας είναι φανταστικός- γενικά η σειρά απογειώθηκε με τη μεταφορά στα 32bit. Επίσης η μουσική του τίτλου, είναι από τις αγαπημένες μου ανεξαρτήτως video game. Το Zero theme έχει νομίζω την καλύτερη εκτέλεσή του εδώ. Παράλληλα το game έχει ένα από τα αγαπημένα μoυ intros ever.


        Να αναφέρω πως υπάρχουν δύο missions που μπορούν να αποτύχουν, καθώς και time limit που προκαλεί ένα επιπλέον άγχος. Σαν να μην έφτανε αυτό το outcome των δύο missions, από ότι κατάλαβα είναι μάλλον τυχαίο... Το ίδιο συμβαίνει και με το ending του game ή μάλλον τα endings που αν διάβασα καλά είναι τρία. Εγώ μάλλον είδα ακριβώς αυτό που είχα δει όταν το είχα πρωτοτελειώσει, αλλά αυτή τη φορά κατάφερα και ολοκλήρωσα επιτυχώς τη δεύτερη mission Επίσης τα bosses σιγά σιγά αυξάνουν το level τους( πχ το πρώτο maverick boss που θα επιλέξεις να αντιμετωπίσεις θα είναι αρκετά πιο εύκολο από το τελευταίο) Όσο υψηλότερο το level τόσο μεγαλύτερη η πιθανότητα να πάρεις κάποια parts που μπορείς να εξοπλίσεις και σου δίνουν επιπλέον abilities( πχ δυνατότερο buster ή zsaber, ή ψηλότερο άλμα κτλ) Υπάρχει από όσο διάβασα τρόπος να εκμεταλλευτείς το level up ώστε να ανεβάσεις το level όλων των bosses από την αρχή και να πάρεις όλα τα parts.

        Πολύ ωραίο game, ίσως κάποια σημεία να ήταν λίγο πιο εκνευριστικά από ότι έπρεπε( πχ το τμήμα της πίστας του Squid Adler με την bike) αλλά ίσως αυτό οφείλεται πως το πήγα σχεδόν μονοκοπανιά από όταν μπήκε στο tray του PSone. Κάποια στιγμή πρέπει να βάλω στο πρόγραμμα και το X6, το οποίο όταν είχε κυκλοφορήσει δεν μου είχε αφήσει και τις καλύτερες των εντυπώσεων.

        Hint:
        Οι 8 mavericks έχουν ονόματα εμπνευσμένα από μέλη των Guns N Roses γιατί ο άνδρας της υπεύθυνης για το localization ήταν fan του συγκροτήματος( επίσης η Alyson Court ήταν η φωνή της Claire Redfield )
        This name localization was brought about by Alyson Court (voice of Claire Redfield from Resident Evil, another Capcom franchise), in tribute to her then-husband, Erik Suzuki, who was a fan of said band.
        «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

        Comment


        • Πολύ ωραίο post (δεν είχαμε κάπου thread για Megaman; ). Τα X4-6 τα είχα λιώσει πιτσιρικάς όταν βγήκαν. Τα είχα τερματίσει όλα με όλους τους χαρακτήρες. Με παίδευαν λίγο που και που θυμάμαι, όμως γενικά τα κατάφερνα, και μετά αναρωτιέμαι γιατί έχω έφεση στα παλουκοπλάτφορμ :p Βέβαια δεν ασχολήθηκα ποτέ με επιπλέον πανοπλίες, να ξεκλειδώσω όλα τα αντικείμενα, κλπ. Έπαιζα και ό,τι έβρισκα. Με εκνεύριζε κιόλας που με το που ξεκινούσα είχα ένα όριο, είτε στα αντικείμενα, είτε time limit, είτε οτιδήποτε άλλο. Το X6 που κράζει όλη η κοινότητα, τουλάχιστον αυτά τα έκανε όλα καλά. Μέχρι και το αυτονόητο, να μπορείς δηλαδή να αλλάζεις από X σε Zero στην μέση του παιχνιδιού, κάτι που μέχρι τότε ήταν ταμπού για έναν απροσδιόριστα περίεργο λόγο. Μπορεί να έχει τις αδυναμίες του, όμως ξεκίνησα από αυτό, και πηγαίνοντας προς τα πίσω, δεν μπορώ να πω πως δεν ενοχλήθηκα. Οκ, μπορεί να υστερούσε σε κάποια πράγματα, όμως ήταν πολύ κομπλέ παιχνιδάκι, και πολύ πιο ευχάριστο σε ορισμένα σημεία.

          Τα Χ4-5 αν θυμάμαι καλά, πρέπει να είχαν κωδικό για ειδικές πανοπλίες. Για τον Χ δεν θυμάμαι και πολύ καλά τι έδινε, επειδή το τερμάτιζα απλά για να βγάζω την υποχρέωση. Χρησιμοποιούσα κυρίως τον Zero, επειδή ήταν πιο διασκεδαστικός. Σε αυτόν θυμάμαι σου έδινε μαύρη πανοπλία. Δεν θυμάμαι τι ακριβώς αναβάθμιζε, όμως ήταν και πολύ badass, πολύ ωραία φάση

          Τα Χ4-Χ5 τα τσίμπησα μέσα στην χρονιά από το αμερικάνικο PS store. Τα έδινε για 0,90$ το ένα, ξεφτίλα να μην τα αγόραζα. Έριξα το απαραίτητο replay, και μπορώ να πω πως ήταν όντως τόσο καλά όσο θυμόμουν. Δυστυχώς το Χ6 δεν το είχε για να το φρεσκάρω, επομένως δεν είμαι και απόλυτος σε όσα είπα παραπάνω. Μπορεί όντως τώρα να μου φανεί πατάτα, αλλά τουλάχιστον στην εποχή του, θυμάμαι είχε κάνει πολύ εντύπωση σε όλην την παρέα (για να μην πω σε όλη την γειτονιά :p)

          PK World - Τα πάντα για Disney comics!

          Comment


          • Θρυλική σειρά, χαιρόσουν boss battles.

            Έχω ασχοληθεί πολύ με το X3 (μου έμεινε απωθημένο ο τερματισμός μιας και δεν ήξερα πώς στο καλό έβγαινε ο τελικός), μου άρεσε που αναβάθμιζες τον megaman με επιπλέον κρυφό εξοπλισμό πέραν των όπλων που αποκτούσες από τα boss battles.
            Επίσης είχε αξιομνημόνευτη μουσική, ακόμα θυμάμαι τα 2 πρώτα tracks (ok είχα παίξει και την πρώτη πίστα γύρω στο 1εκ. φορές). Εντελώς αυθαίρετα τώρα, αμφιβάλλω αν σε παρεμφερή games έχουν δώσει τέτοια προσοχή π.χ. Mighty No.9, ok μπορεί να είναι αξιοπρεπές αλλά ένιωθες ότι παλιά φτιάχνονταν με πάθος, ίσως να 'ναι ιδέα μου.
            The illusion of free will is an illusion.

            Comment


            • Καλά, βρήκες κι εσύ παράδειγμα τώρα το Mighty No. 9 που το έβγαλαν απλά για να μην τους πουν πως έφαγαν τα λεφτά :p

              PK World - Τα πάντα για Disney comics!

              Comment


              • Βασικα το X6 ειναι ακριβώς της ίδιας λογικής με το Mighty No.9. Πολυ trial and error και σχεδιασμός στο πόδι με λογική των cheap deaths. Καλα το X7 ειναι απίστευτα χαλια, μιλάμε το χειροτερο Mega Man ever, ενω το Χ8 ειναι κάπως καλύτερο μονο και μονο γτ αποφάσισε να επιστρέψει στην λογική των πρώτων πέντε X.

                Η πλάκα ειναι πως μετα το Χ5 ο Inafune δεν ειχε να κανει τπτ με τη σειρα- ήθελε να συνεχίσει την ιστορία του Zero με τους πολυ καλούς τίτλους του GBA ενω η Capcom πίσω απο την πλάτη του άρχισε να αναπτύσσει το Χ6, το οποίο μάλιστα ειχε απίστευτα περιορισμένο χρόνο να αναπτυχθεί και φαίνεται Αυτο βεβαια δεν αναιρεί πως το Mighty No.9 αν εξαιρέσω καποιες αναλαμπές καλού σχεδιασμού( ειναι ευχάριστο να κανεις combo chain απο εχθρούς), απλως δεν ανταποκρίνεται στα standards που ο ίδιος ο Inafune εχει θέσει για τη σειρα και προσωπικά θεωρώ πως επισφραγίστηκε οτι το εχει χάσει μετα και τα ΖΧ στο DS( απλως οκ τιτλοι τπτ το ιδιαίτερο). IMHO οι καλύτεροι του τιτλοι ειναι τα MegaMan 2, 3, 9 και απο τη σειρα των X το πρωτο μαζί με το remake στο PSP, το X4 και μετα ειναι θέμα γούστου και με ποιον τιτλο ειχε ο καθένας πρωτη επαφή. Ωστόσο οι συγκεκριμένοι τιτλοι ειναι σπουδή στο σωστο level design και στη σωστή πρόκληση. Το προβλημα με τους τίτλους που ηταν playable ο Zero( τον οποίο ο Ιναφουνε ήθελε για main char στα Χ αλλα υποχώρησε στις πιέσεις απο την Capcom)ειναι πως ουσιαστικά ηταν το easy mode. Ειδικά το Χ6 ειναι σχεδιασμένο πολυ σαδιστικά για τον MegaMan με ορισμένα σημεία να απαιτούν απίστευτη ακρίβεια και τυχη( κατι που δεν συνάδει με τη λογική της σειράς) ενω ο Zero παει σφαιρα( αποτέλεσμα του rushed development οποτε για να το ισορροπήσουν ο Zero παθαίνει μεγαλύτερο Dmg, αλλα αν πάρει την black armor διαλύει τα παντα)
                «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                Comment


                • Ξαναβρέθηκε η έκδοση του Rayman για SNES από τον Michel Ancel. Σύμφωνα με τον προηγούμενο κύριο, τρέχει σε glorious 60fps. Αναμένουμε το ROM για playthrough.

                  Κιτρινοκασσετο
                  Γραφικάρες

                  Comment


                  • Double post ftw. Για τους retromaniacs το patch για τη μετάφραση του policenauts για Saturn:



                    Επίσης έχουν ολοκληρωθεί τα patches για τη μετάφραση των Shining Force 3(σενάριο 2 & 3), και ετοιμάζεται και το Princess Crown:



                    Party για όσους έχουν modded Saturn.

                    Comment


                    • άντε να δούμε πότε θα βγει fan translation του grandia για saturn.
                      την έκδοση του ps ούτε που τολμάω να την αγγίξω.
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by kakashi_gr View Post
                        άντε να δούμε πότε θα βγει fan translation του grandia για saturn.
                        την έκδοση του ps ούτε που τολμάω να την αγγίξω.
                        Γιατί έτσι;
                        Carpe diem

                        Comment


                        • Χαχα, υπερβάλει λίγο ο kakashi, αλλά όπως και να το κάνουμε τα 2 πρώτα grandia είναι πιο προσεγμένα στις κονσόλες της Sega.

                          Comment


                          • Damn,εγώ τα έχω PS1/PS2 αντίστοιχα.Βέβαια το 2 το έπαιξα δανεικό στο dreamcast.
                            Carpe diem

                            Comment


                            • Μόλις τελείωσα το Parasite Eve για το original PlayStation στο PSP.( φλασαρισμένο ωστόσο έχω το original game) Κατ'αρχήν να πω, πως δεν έχω καμμία επαφή με τη σειρά εκτός από το Parasite Eve 2 που το είχα αγοράσει μτχ προ 15ετίας για τον αδερφό που αρέσκεται σε Resident Evil like games. Τότε ήταν που τον παρακαλουθούσα να προσπαθεί να ολοκληρώσει τον τίτλο. Το πρώτο Parasite Eve αν και το ήξερα από τα περιοδικά της εποχής, ποτέ δεν το αγόρασα- ούτε καν κόπια καθώς με το power adapter που είχα δεν μπορούσα να παίξω games που είχαν περισσότερα από ένα cds. Τελικά το απέκτησα πολλά χρόνια αργότερα στα πλαίσια χτισίματος της PS1 collection, αλλά δεν το είχα παίξει.

                              Ο τίτλος για μένα ήταν έκπληξη και μάλιστα ευχάριστη. Είναι ένα υβρίδιο survival/jrpg το οποίο παραδόξως στο τέλος λειτουργεί. Επίσης θα το χαρακτήριζα και guns enthusiast game, καθώς τα όπλα που βρίσκεις και η αναβάθμισή τους είναι το Α και το Ω του gameplay. Επίσης το καλύτερο όπλο στο πρώτο playthrough είναι το τιμημένο G3A3

                              Μετά το FF 6 ήρθε η σειρά ενός τίτλου του 1997 να με εκπλήξει τόσο ευχάριστα. Ο τίτλος εκτυλίσσεται στην Νέα Υόρκη το 1997( ω ναι)και η αισθητική του είναι καταπληκτική( πλέον το late 90s έρχεται και στη μόδα βέβαια)όχι μόνο στο σχεδιασμό των χαρακτήρων και των εχθρών( ειδικά η Eve είναι ίδιου βεληνεκούς όσον αφορά τον σχεδιασμό με τον Sephiroth) To σενάριο τα καταφέρνει και βγάζει νόημα ενώ ήθελα συνέχεια να δω τι θα συμβεί στο επόμενο κεφάλαιο( ανακατεύει βιολογία, μιτοχόνδρια, μεταλλάξεις και εξέλιξη, παραδόξω με σχετικά καλή απόδοση της επιστήμης/ βιοχημείας σε βασικό επίπεδο, έχει και quiz )

                              Gameplay wise, δεν έχει τα tank controls των Resident Evil, παρά την χρήση των fixed angles, καθώς κάτι τέτοιο εξυπηρετεί περισσότερο και το battle system που είναι μια μίξη turn based και action. Εν ολιγοις υπάρχουν random battles( οι οποίες ωστόσο εκτυλίσσονται στο ίδιο το background δεν αλλάζει δλδ το σκηνικό όπως στο FF)μπορείς να κινείσαι ελεύθερα στο χώρο ενώ γεμίζει μια AT gauge, η οποία σου επιτρέπει να επιλέξεις αν θα επιτεθείς, θα χρησιμοποιήσεις PE ιδιότητες( heal, energy shot, detox etc), ή αντικείμενα, ενώ μπορείς να αλλάξεις και equipment. Βασικά όλο το battle system περιστρέφεται γύρω από τα όπλα που αποκτάς και τις ιδιότητες που έχουν( spreadshot, first attack etc) Επί της ουσίας πρέπει να βρίσκεις tool και να προσπαθείς να συνδυάζεις τα καλύτερα χαρακτηριστικά από κάθε όπλο, με στόχο να φτιάξεις το καλύτερο δυνατό για το επόμενο playthrough όπου ξεκλειδώνεται το ΕΧ mode, με μια σειρά από trials και το best ending( που δεν είναι canon)

                              Το μόνο πρόβλημα που παρατήρησα είνα η έλλειψη map- υπάρχουν σημεία που επιβάλλεται η χρήση guide, για να ξέρεις πρπ πού βρίσκεσαι και πώς να κινηθείς( πχ υπόνομοι), το ότι σε σημεία δεν είναι απολύτως ξεκάθαρο τι πρέπει να κάνεις για να προχωρήσει η πλοκή( aka αρκετό backtracking που σε συνδυασμό με τις random μαχες μπορεί να εκνευρίσει, ειδικά όταν μιλάμε και για overpowered εχθρούς)και τέλος κάποια boss gauntlets που έρχονται απροειδοποίητα και μπορεί να σε πιάσουν απροετοίμαστο και χωρίς healing items. Ενδεικτικά να αναφέρω πως έκανα replay την τελευταία μάχη του τίτλου 3 φορές, ενώ είδα 3-4 φορές και την οθόνη του gameover κατά τη διάρκεια του υπόλοιπου τίτλου.

                              Τελευταίο άφησα το OST το το οποίο ειναι από τα καλύτερα ανεξαρτήτως genre και τελείως εντός του κλίματος του τίτλου. Φοβερή δουλειά από τη Yoko Shimomura( ναι την ίδια πίσω από το επικό OST το SF II και πλειάδας άλλων τίτλων) Ρισπέκτ




                              Ξέχασα να αναφέρω πως χρειάζεται και διαχείριση του inventory το οποίο είναι περιορισμένο, αλλά έχεις τη δυνατόητα ξοδεύοντας points κατά το level up της Aya να τον αυξήσεις.( οι οποίοι πόντοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την AT bar ή για την ανάπτυξη του εξοπλισμού) Το καλό είνα πως μερίμησαν και οι αλλαγές στο inventory και στην AT bar δεν μεταφέρονται στο επόμενο playthrough/ EX mode κάτι που θα κατέστρεφε το balance, ωστόσο τα upgrades σε όπλα etc παραμένουν. Γενικά το σύστημα του τίτλου έχει αρκετό βάθος, κάτι που με εξέπληξε.

                              Φοβερή εμπειρία πραγματικά, παίξτε το όπωωδήποτε αν είστε fan των jrpg/ survival horror και της Squaresoft. Η οποία SEnix πλέον πρέπει να συνειδητοποιήσει τι τίτλους έχει στην κατοχή της και να δρομολογήσει κάποια remakes της προκοπής ή έστω μια κυκλοφορία στο EU PSN( ο τίτλος είναι διαθέσμος μόνο στο US Store) Ο Nomura όταν θέλει είναι καταπληκτικός σχεδιαστής.

                              EDIT:
                              Μόλις συνειδητοποίησα πως η Yoko Shimomura είναι μία εκ των τριών συνθετών στο Final Fantasy XV!!
                              Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.
                              Last edited by Sinclair; 21-02-2017, 06:56 PM.
                              «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                              Comment


                              • Μόλις συνειδητοποίησα πως η Yoko Shimomura είναι μία εκ των τριών συνθετών στο Final Fantasy XV!!
                                Και των Kingdom Hearts φυσικά! Εγώ δεν ήξερα πως ήταν και του Street Fighter!
                                Originally posted by Squall Leonhart
                                I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                                Originally posted by 丹野
                                Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                                Originally posted by Ryu_gr
                                υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                                Comment

                                Working...
                                X