Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retro Gaming Today

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Το έχω το The Messenger από LRG για switch αλλά δεν το έχω ανοίξει ακόμη Οπότε δεν μπορώ να σου πω ακριβώς διαφορές και ομοιότητες. Το Oniken, φέρνει πολύ σε action platformer τύπου Blue Shadow, Kabuki Quantum Fighter, Ninja Gaiden. Νομιζω το Messenger από όσο έχω δει/ διαβάσει κλίνει περισσότερο προς action adventure παρά linear action( υπό την έννοια ότι έχει backtracking)
    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

    Comment


    • Αφ' ενός με κάλυψες, εφ ετέρου παίξε το Messenger άμεσα, μην το καθυστερείς. Θα το καταευχαριστηθείς, ειδικά αν είσαι σε φάση για τέτοια αντίστοιχα παιχνίδια.

      PK World - Τα πάντα για Disney comics!

      Comment


      • Θελω να πω πως αργησα περιπου 22 χρονια, αλλα τελειωσα το Banjo Kazooie. Οχι κι ασχημα για παιχνιδι που ειχα αγορασει κιολας με το που βγηκε λιγο πολυ.
        Το πηρα τοτε, το ειχα αφησει θυμαμαι καπου στο mad monster mansion και σιγουρα με χαμηλο completion %.
        Το πηρα xbla οταν βγηκε πριν 10+ χρονια και δεν το εκανα καν boot.

        Third time's the charm ομως, επρεπε να παρω Xbox One και να το παιξω μεσω XBLA BC για να νιωσω την απολυτη εμπειρια.
        Καλη φασουλα γενικα, οι κοσμοι ηταν πιο μικροι απ οταν τους θυμομουν οταν ημουν κι εγω μικρος. Εχει πλακα ποσο διαφορετικα φαινονται ολα οταν εχεις παλιωσει στο ειδος.

        Το παιχνιδι περα απο τα water controls γενικα + camera controls καποιες φορες στεκεται πολυ καλα ακομα και σημερα. Εχει αρκετο content χωρις να ειναι bloated. Το εκανα 100% μεσα σε ενα 12ωρο και το χαρηκα αρκετα. Απο πιστες νομιζω εκανε peak καπου στα μισα, ερημος/χιονια/mad monster mansion. Στο τελος αρχισε να κουραζει λιγακι θα λεγα με rusty bucket bay και ισως και με την click clock wood, αλλα και παλι το παιχνιδι ηταν καλο μεχρι τελους.

        Εκλεισε ευχαριστα και αυτη η "εκκρεμοτητα", πλεον εχουμε 0 backlog σε 16/32/64 bits θα ελεγα και μενουν ισως 2 παιχνιδια αν δεν κανω λαθος για να κλεισω και με υποχρεωσεις απο ps2/gc era.

        Tagging the OG crew για ολες τις φορες που βαζαμε banjo kazooie και αδιαφορουσα παντελως.
        Ramparter Somari sain't Loggo

        Comment


        • Πρόσφατα ο δημιουργός της Traveller's Tales κυκλοφόρησε στο κανάλι του στο YouTube ένα demo που έφτιαξε για τη Warner Bros και το έδειξε στους Guillermo del Toro και Peter Jackson με σκοπό να τους πείσει να φτιάξουν ένα Hobbit game βασισμένο στην τότε επερχόμενη ταινία. Το παιχνίδι παρόλα αυτά δείχνει σημαντικές σκηνές από την πρώτη τριλογία Lord of The Rings με stealth και action σκηνές, τρέχει σε Xbox 360 και κόστισε σύμφωνα με το δημιουργό του 1 εκ. δολλάρια!

          Θα μπορούσαμε δηλαδή να έχουμε video-game γενιάς PS3-X360 με Gandalf vs Sauron, Aragorn vs Uruk Hai, Gandalf vs Balrog ή Vega στην Ιαπωνία (γελάστε please), Frodo vs Nazgul!

          Το demo δείχνει πραγματικά μια χαμένη ευκαρία και ξυπνά retro feelings για το xbox 360 και το Lord of the Rings 😍



          Frodo-LotR.jpg
          Last edited by Ryu_gr; 11-07-2020, 11:09 PM.
          Boss Rabbit. Ο πιο ισχυρός κακός στο Dragon Ball.
          Τόσα χρόνια ΒΑΡΕΛΑΣ τέτοιος γρίφος... first time!!!
          'Next time we meet i'm gonna break your arms.' -Zangief
          Πατήστε εδώ για να μάθετε τη διαφορά μεταξύ δικαιοσύνης και τιμωρίας.

          Comment


          • Originally posted by Xeno View Post
            Θελω να πω πως αργησα περιπου 22 χρονια, αλλα τελειωσα το Banjo Kazooie. Οχι κι ασχημα για παιχνιδι που ειχα αγορασει κιολας με το που βγηκε λιγο πολυ.
            Το πηρα τοτε, το ειχα αφησει θυμαμαι καπου στο mad monster mansion και σιγουρα με χαμηλο completion %.
            Το πηρα xbla οταν βγηκε πριν 10+ χρονια και δεν το εκανα καν boot.

            Third time's the charm ομως, επρεπε να παρω Xbox One και να το παιξω μεσω XBLA BC για να νιωσω την απολυτη εμπειρια.
            Καλη φασουλα γενικα, οι κοσμοι ηταν πιο μικροι απ οταν τους θυμομουν οταν ημουν κι εγω μικρος. Εχει πλακα ποσο διαφορετικα φαινονται ολα οταν εχεις παλιωσει στο ειδος.

            Το παιχνιδι περα απο τα water controls γενικα + camera controls καποιες φορες στεκεται πολυ καλα ακομα και σημερα. Εχει αρκετο content χωρις να ειναι bloated. Το εκανα 100% μεσα σε ενα 12ωρο και το χαρηκα αρκετα. Απο πιστες νομιζω εκανε peak καπου στα μισα, ερημος/χιονια/mad monster mansion. Στο τελος αρχισε να κουραζει λιγακι θα λεγα με rusty bucket bay και ισως και με την click clock wood, αλλα και παλι το παιχνιδι ηταν καλο μεχρι τελους.

            Εκλεισε ευχαριστα και αυτη η "εκκρεμοτητα", πλεον εχουμε 0 backlog σε 16/32/64 bits θα ελεγα και μενουν ισως 2 παιχνιδια αν δεν κανω λαθος για να κλεισω και με υποχρεωσεις απο ps2/gc era.

            Tagging the OG crew για ολες τις φορες που βαζαμε banjo kazooie και αδιαφορουσα παντελως.
            Ramparter Somari sain't Loggo
            Το τελειωσα και εγω πριν 1-2 βδομαδες, N64 version σε emulator.

            Το ειχα αγορασει καποια στιγμη κοντα στο 2000 αν θυμαμε καλα, το επαιξα κανα 3ωρο αλλα δεν μου εκανε κλικ και το ανταλλαξα με αλλο. Αλλα μου ηρθε να το παιξω τελευταια γιατι διαβαζα πως ειναι καλυτερο απο το Mario 64, κατι που διαβαζα συχνα και ποτε δεν συμφωνουσα λογω της προηγουμενης εμπειριας μου με το παιχνιδι και επειδη θεωρο το mario 64 timeless classic.

            Ειναι καλυτερο απο το Mario 64.

            Βασικα ειναι σχεδον το τελειο 3D platformer που εχω παιξει απο εκεινη την γενια. Ναι δεν ειναι τελειο, εχει θεματακια με την καμερα και ισως ηθελε 1-2 ακομα κοσμους (αν και μου πειρε 18 ωρες χωρις καν 100%), αλλα η rare εφτιαξε το σχεδον τελειο platformer. Απολαυσα καθε λεπτο απο το παιχνιδι εκτος απο την τελευταια μαχη που χωρις σχεδον 100% ειναι λιγο δυσκολη και μου εσπασε λιγακι τα νευρα λογω χειρισμου και καμερας.

            Το παιχνιδι σιγουρα δεν θα υπηρχε χωρις το mario 64 προφανως, αφου ουσιαστικα το BK ειναι μια βελτιωση της φορμουλας, αλλα πραγματικα η rare εκανε το θαυμα, βελτιωσε σχεδον τα παντα. Γεμισε τους κοσμους που στο mario 64 ηταν σχεδον αδειοι, εβαλε μια αξιολογη και διασκεδαστικη ιστορια με μπολικο χιουμορ και ξεχωριστους χαρακτηρες, γενικα εφτιαξε ενα παιχνιδι με προσωπικοτητα που ελειπε απο το M64. Ακομα και ο χειρισμος ισως ειναι λιγο καλυτερος σε μερικα σημεια αν και καμια φορα ειναι λιγο δυσκολο το platforming. Αλλα τα διαφορα abilities δινουν πολυ μεγαλυτερο βαθος στο gameplay και δεν μπορω παρα να κανω παραλληλισμους με το super mario sunshine και το backpack.
            Και ειναι κριμα που το Donkey kong 64 ηταν τετοια μουφα, ειναι να απορει κανεις πως απετυχε τοσο πολυ η rare.

            Τωρα δεν ξερω αν θα παιξω το banjo-tooie, εχει θεματα framerate αλλα νομιζω λυνοντε σε emulator με επιλογη για fullspeed, νομιζω η xbox version ειναι μακραν καλυτερη απο την N64.

            Comment


            • Το έπαιξα όταν βγήκε στο 360 και ήταν από τα παιχνίδια που έχω ευχαριστηθεί περισσότερο ever. Συγκριτικά το mario που και αυτό το έπαιζα ετεροχρονισμένα όταν βγήκε στο ds και το οποίο δεν τελείωσα και ποτέ, μου άρεσε πολύ περισσότερο, Platformers σίγουρα θα έχουν βγει και καλύτερα αλλά το banjo έδεσε πολύ καλά μαζί και το adventure στοιχείο.
              Επίσης:

              10-101737_loggo-banjo-kazooie-loggo-hd-png-download.jpg

              Comment


              • Μεγαλη κουβεντα να αποκαλεσεις το Banjo Kazooie platform. Τα πιο απαιτητικα σημεια σε οτι αφορα αλματα και λεπτες κινησεις εμφανιζονται στο τελος. Σαν στησιμο η formula ναι ειναι καρμπον Mario 64 αλλα το platforming είναι σαφώς μειωμένο ενώ βαρος δίνεται στην αναζήτηση αντικειμένων και στην εξερεύνηση. Το θεωρώ action / adventure.

                Εγώ φετος τελειώσα το Tooie στην καραντίνα, το οποίο είναι πολύ πιο δύσκολο ειδικά σε ότι αφορά την εξερεύνηση και το complexity των jigsaws. Έχει πολύ backtracking και κάθε κόσμος μου πήρε 2-3 ώρες για 100% παρότι ήταν η τρίτη φορά που το έπαιζα (τις προηγούμενες δύο το χα αφήσει πριν το τέλος).

                Γενικά το Tooie στο παρελθόν με κούραζε με τους μεγαλους κσμους που είχαν πολύ περπάτημα (καθε επίπεδο 3 ως 5 φορές πιο μεγαλο από το μέσο μέγεθος των επιπέδων του Kazooie) αλλά αυτή τη φορά εκτίμησα πολύ την εξερελυνηση και τις ιδέες, ίσως γιατί είχα χρόνια να παίξω παιχνίδι που δε σε κατευθύνει με βελάκια για το που να πας μετά. Μπορώ να το βάλω στο top 5 των N64 games.
                Do a barrel roll!

                Comment


                • Δυστυχώς μου έχουν ξεφύγει τα Banjo-Tooie και το Conker bfd. Είναι απο τη χρυσή εποχή της Rare, προ MS, που ότι κι αν έβγαζαν έγραφε (εκτός απτο Jet Force Gemini). Ακόμα και το Blast Corps ήταν παιχνιδάρα.
                  Last edited by thunderjohn; 04-08-2020, 01:09 PM.

                  Comment


                  • Conker το παλεψα λιγο στο Rare Replay. Ειναι γραμμικο μεχρι το σημειο που εφτασα, ειναι πολλά μικρά επίπεδα που καλείσαι να κάνεις διάφορα task ώστε να ανοιξει το μονοπάτι σου και να συνεχίσεις στο επόμενο. Δε με ενθουσίασε γιατι μεχρι εκεί δεν είχε ιδιαίτερη εξερευνηση και συλλογη αντικεμενων.
                    Do a barrel roll!

                    Comment


                    • Ρε παιδιά θυμάται κανείς τα Zool; Ήταν αξιοπρεπή platforms που είχαν κυκλοφορήσει σχεδόν σε όλα τα μηχανήματα. Ήταν καλούτσικα χωρίς να είναι κάτι το τρομερό. Προσωπικά είχα παίξει αρκετά το πρώτο για το Mega Drive...

                      Που λέτε το franchise ανασταίνεται και έτσι θα κυκλοφορήσει port των 2 παλιών Zool. Θα ρωτούσα που τα θυμήθηκαν αλλά εδώ θυμήθηκαν το Bubsy και το Earthworm Jim, σιγά να μην άφηναν το Zool.



                      Tidy!

                      Do not blame me.Blame yourself or God.
                      In Matsuno we trust.

                      Comment


                      • Θα ρωτούσα που τα θυμήθηκαν αλλά εδώ θυμήθηκαν το Bubsy και το Earthworm Jim, σιγά να μην άφηναν το Zool.
                        Τα Bubsy και Earthworm Jim πάντως ήταν αρκετά γνωστά, ιδιαίτερα το δεύτερο. Το Zool πρώτη φορά το ακούω αν και μοιάζει πολύ οικείο, αντιγραφή των Sonic που έχουν αντικαταστήσει το σκατζόχοιρο με ένα μαύρο πράγμα (?!), υπόδειγμα του πώς ΔΕΝ πρέπει να είναι μια μασκότ.
                        Originally posted by Squall Leonhart
                        I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                        Originally posted by 丹野
                        Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                        Originally posted by Ryu_gr
                        υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                        Comment


                        • Μια που λετε για νεκραναστασεις... η Microids ετοιμαζει TinTin, Grendizer και Marsupilami. Old news αλλα ακομη δε το χω χωνεψει. Και κατι ακομη ακυρο που μου διαφευγει...
                          Do a barrel roll!

                          Comment


                          • Originally posted by straier View Post
                            Τα Bubsy και Earthworm Jim πάντως ήταν αρκετά γνωστά, ιδιαίτερα το δεύτερο. Το Zool πρώτη φορά το ακούω αν και μοιάζει πολύ οικείο, αντιγραφή των Sonic που έχουν αντικαταστήσει το σκατζόχοιρο με ένα μαύρο πράγμα (?!), υπόδειγμα του πώς ΔΕΝ πρέπει να είναι μια μασκότ.
                            Έχεις δίκιο. ήταν γνωστά παιχνίδια για τότε. Το πρώτο ήταν ο ορισμός της μετριότητας ενώ το δεύτερο είχε 3 games, δύο πολύ καλά και ένα που φιγουράρει σε λίστες με τα χειρότερα παιχνίδια όλων των εποχών. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι μου κάνει μεγάλη εντύπωση που αναβιώνουν franchises τα οποία ήταν ανενεργά για δύο δεκαετίες χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για αυτά. Δεν μιλάμε για περιπτώσεις όπως τα Shenmue και Panzer Dragoon που όλος ο κόσμος ήθελε νέα games.

                            Ta Zool πάντως ήταν παιχνίδια που είχαν κυκλοφορήσει σε συστήματα της Amiga και όπως σωστά είπες, οι δημιουργοί του είχαν την φιλοδοξία να αποτελέσει η μασκότ τους. Δεν μπορείς να ισχυριστεί κανείς ότι πέτυχαν τον στόχο τους. Πάντως το πρώτο που είχα παίξει στο Mega Drive ήταν αρκετά καλό αλλά όχι κάτι το φοβερό. Εντύπωση είχε κάνει το ότι στο background βλέπεις διαφημίσεις από μεγάλες εταιρείες τροφίμων βλ. Chupa Chups.


                            Tidy!

                            Do not blame me.Blame yourself or God.
                            In Matsuno we trust.

                            Comment


                            • Originally posted by Ramparter View Post
                              Μια που λετε για νεκραναστασεις... η Microids ετοιμαζει TinTin, Grendizer και Marsupilami. Old news αλλα ακομη δε το χω χωνεψει. Και κατι ακομη ακυρο που μου διαφευγει...
                              Nαι, το είχα δει και εξεπλάγην ευχάριστα. Τα Tin Tin και Marsupilami θα τα έχω στα υπόψιν, είμαι ένας από τους λίγους που είχα παίξει το Marsupilami για το Mega Drive και μου είχε αρέσει. Η ίδια εταιρεία δεν ετοιμάζει και το Smurfs;


                              Tidy!

                              Do not blame me.Blame yourself or God.
                              In Matsuno we trust.

                              Comment


                              • Originally posted by Deus View Post
                                Η ίδια εταιρεία δεν ετοιμάζει και το Smurfs;
                                Ναι η Microids είναι publisher του Garfield Kart που πόσταρα στις ευκαιρίες και διαφημίζει το Smurfs:
                                https://store.steampowered.com/app/1...ission_Vileaf/

                                Βλέπω έχει κι άλλα γνωστά games όπως XIII, Asterix & Obelix, Dracula, Syberia.
                                Last edited by Ryu_gr; 06-08-2021, 12:35 AM.
                                Boss Rabbit. Ο πιο ισχυρός κακός στο Dragon Ball.
                                Τόσα χρόνια ΒΑΡΕΛΑΣ τέτοιος γρίφος... first time!!!
                                'Next time we meet i'm gonna break your arms.' -Zangief
                                Πατήστε εδώ για να μάθετε τη διαφορά μεταξύ δικαιοσύνης και τιμωρίας.

                                Comment

                                Working...
                                X