Xαχα την πατήσατε we are the best(not the worst) beaches!54 μαθήματα εδώ.Έχουμε 8 εργαστήρια βέβαια αλλά και πάλι...
Εμένα μου βγαίνουν 50 ή 52
:resp:
ούτε 10 μαθήματα το έτος δεν ειναι..
. 
. Μας το ειπε καθηγητης απο πατρα αυτο αλλα τι να γινει. 41 υποχρεωτικα εχουμε τωρα εαν εσεις εχετε 61 μαθηματα τι να πω!!

Leave a comment: