Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cars - Motorbikes - Racing

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Η Honda κατέχει ρεκόρ Guiness. Σύμφωνα με τον Jeremy Clarkson (αφάνας του Top Gear) η Honda έχει κατασκευάσει πάνω από 30 μύρια VTEC μοτέρ χωρίς να έχει εργοστασιακό πρόβλημα ΟΥΤΕ ΕΝΑ. Τρελό;
    Insert Coin

    Comment


    • #77
      Βασικα οτι και να λετε εμεινα μαλακας με τη Lancia Delta δε πα να το πηγαινω και καθε χρονο για σερβις το αμαξι τα σπαει ενα κουκλι ειναι και τρελη πολυτελεια!!! επισης εχουν ιδιους κινηγτηρες με το bravo που θα παρω, τελικα το κλεινω τη δευτερα με ειδικη παραγγελεια σε χρωμα και εξοπλισμο, θα τα χω καλο αυγουστο...

      Comment


      • #78
        Η Lancia Delta ειναι το πιο αχαρακτηριστα αχρηστο και απογοητευτικο αυτοκινητο της τελευταιας δεκαετιας! Ενα ονομα το οποιο συνδεθηκε οσο τιποτε αλλο με τα Rally, μια ιστορια απιστευτης εντασης, παθους και ερωτα με την αισθηση και την απολαυση της οδηγησης, κατεληξε να ειναι ενα αυτοκινητο το οποιο δεν εχει target group.

        Καμια σχεση με αγωνες δεν εχει. Αντρες το εχουν αγορασει ελαχιστοι, ενω δεν ειναι γκομενιστικο αυτοκινητο γιατι ειναι πολυ μεγαλο για τα κυβικα των γυναικων (sorry ladies, οσο και να σας αγοραζουν BMW παραμενετε προβληματικες στην αισθηση του χωρου). Ειναι πανακριβο στις βασικες του εκδοσεις και δεν προσφερει τιποτα απολυτως παραπανω σε σχεση με τα ιδια και καλυτερα αυτοκινητα στην τιμη και την κατηγορια του. Κατασκευαζεται απο μια εταιρια η οποια δεν ξερει ουτε η ιδια ποια ειναι πλεον. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΒΑΡΚΑ!!!!

        Κατα τα αλλα συμφωνω με την επιλογη σου...
        :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

        Comment


        • #79
          Eιναι αρκετα ακριβο, αλλα ταυτοχρονα χλιδατο και πανεμορφο, για καποιον που δεν ειναι τοσο των επιδοσεων και εχει και αρκετα λεφτα ειναι μια χαρα, εξαλου εγω ειμαι της αποψης να εχω κατι που δε θα το εχει ολος ο κοσμος, δηλαδη αυτα τα yaris & corsa εχουν το 50% καθε σταθευμενου τετραγωνου... να μη σε ρωτησω για Μιτο φανταζομαι ε?... (κουκλα και το Μιτο παντως...)


          Πολυ σημαντικο για μενα το οτι εγκρινεις μιας και ξερεις πολυ περισσοτερα για τα αμαξια, εγω ειμαι νουμπας, μονο εμφανιση κρινω και ποιοτητα υλικων... επιδοσεις κλπ ισως δε με ενδιαφερουν επειδη δεν μου αρεσει να τρεχω πολυ....

          Comment


          • #80
            Originally posted by Jedah View Post
            Η FIAT όπως και η Alpha Romeo φημίζονται για την πολύ κακή αξιοπιστία.

            Σε ποια δεκαετία αναφέρεσαι;;;



            Originally posted by sub_zero View Post
            Πώς την εννοείς την ντελικάτη μεταχείριση; Γιατί αν θες ένα αμάξι που να μπορείς να το τρέχεις και το εννοείς έτσι, τότε ούτε το Bravo είναι το ιδανικό αμάξι για εσένα. Για να μπορείς να "τρέξεις" ένα αμάξι και να το κάνεις με μία σχετική ασφάλεια πάντα δεν φτάνει μόνο να έχει αρκετά άλογα σε σχέση με τα κιλά του. Πρέπει να υπάρχει και η κατάλληλη υποδομή από πίσω που να προσδίδει στο αμάξι την απαιτούμενη σταθερότητα. Κλασσικό παράδειγμα η σκοτώστρα από την ίδια εταιρία που λέγεται punto το οποίο μάλιστα πολλοί νομίζουν ότι μπορούν να το μετατρέψουν σε αεροπλάνο με γνωστά αποτελέσματα πολλές φορές...
            Γενικά σε αυτές τις περιπτώσεις ισχύει το ότι πληρώσεις αυτό θα πάρεις.

            Ταχυτητα και δύναμη με αυτά τα λεφτά, μην κοροϊδευόμαστε δεν βρίσκεις. Το corsa που ανέφερες έχω οδηγήσει το παλιο μοντέλο (το έχει φίλος) και τα 90 άλογα είναι υπεραρκετά για να μπορείς να κάνεις την δουλειά σου χωρίς να "ιδρώνεις" ενώ παράλληλα είναι αρκετά σταθερό. 2 άλλα της ίδιας κατηγορίας είναι το 207 και το clio. Το 207 το έχει φίλος μου (την 1.6 έκδοση όμως με τα 120 άλογα) και όσες φορές έχω μπει μέσα μπορώ να πω ότι γενικά από άποψη του πως τσουλάει το αμάξι και η απόλαυση του ταξιδιού είναι από τα καλύτερα που υπάρχουν (Αυτό ισχύει γενικά για τα γαλλικά), φαντάζομαι πάνω κάτω τα ίδια θα ισχύουν και την 1.4 έκδοσ με τα 90 άλογα. Πάνω κάτω τα ίδια ισχύουν και για το clio.

            Θες να πεις ότι το Bravo δεν έχει καλή οδική συμπεριφορά ή ότι δεν έχει την κατάλληλη υποδομή για να πάει αρκετά γρήγορα στο δρόμο;

            Σκοτώστρα το Punto; Από πότε έγινε αυτό και δεν το ξέρω;

            Το Corsa (ειδικά το παλιό που αναφέρεις) πιστεύεις ότι είναι πιο καλό στο δρόμο από το Bravo;
            Τα 207 και Clio πιστεύεις ότι είναι πιο καλά και αυτά σε υποδομές από το Bravo;

            Στην περίπτωση του Bravo και του Grande Punto με τις επτώσεις που τρέχουν πληρώνεις λιγότερα και παίρνεις περισσότερα.



            Originally posted by DjSolid View Post
            Εμενα μου φαινονται πολλα λεφτα για αυτο το αυτοκινητο. Εχεις δει ολες τις λυσεις και τις περιπτωσεις στα 14.5 χιλιαρικα;



            ΟΜΩΣ! Εαν καποιος θελει οπωσδηποτε ενα πληρως αξιοπιστο αυτοκινητο, πρεπει να παρει Ιαπωνικο, και συγκεκριμενα Honda. Μιλαμε για την πλεον αξιοπιστη εταιρια αυτοκινητων. Δεν σπανε, δεν χαλανε. Ναι, πολλοι λενε οτι τα ανταλλακτικα τους ειναι πολυ ακριβα. Συμφωνω, αλλα ειναι ακριβα γιατι πολυ απλα ειναι τερμα αξιοπιστα. Ακομα και ο κινητηρας να παθει κατι σε καποιο Honda (κατι το οποιο εχει να συμβει απο την εποχη του Νοε με κιβωτο και κινητηρες με βραδυκαυστο μαζουτ) τοτε η κινητοποιηση ειναι αμεση σε οποιονδηποτε αντιπροσωπο. Μαλιστα εχει υπαρξει περιπτωση αντικαταστασης ολοκληρου κινητηρα απο ενα S2000 σε 2 ωρες!!!!

            Πολλά τα 14.5 χιλιάρικα;
            Πόσο πιστεύεις ότι θα έπρεπε να έχει;
            Τα 18.000Ε που έχει το πιο φθηνό Civic τότε τι είναι;

            Η Honda έχει κατα γενική ομολογοία από τους χειρότερους αντιπροσώπους στην Ελλάδα.

            Αν είναι να επιλέξει κάτι σε Ιαπωνικό καλύτερα να δει Mazda που τουλάχιστον φτιάχνονται Ιαπωνία και όχι Αγγλία.



            Originally posted by DjSolid View Post
            Η Lancia Delta ειναι το πιο αχαρακτηριστα αχρηστο και απογοητευτικο αυτοκινητο της τελευταιας δεκαετιας! Ενα ονομα το οποιο συνδεθηκε οσο τιποτε αλλο με τα Rally, μια ιστορια απιστευτης εντασης, παθους και ερωτα με την αισθηση και την απολαυση της οδηγησης, κατεληξε να ειναι ενα αυτοκινητο το οποιο δεν εχει target group.

            Καμια σχεση με αγωνες δεν εχει. Αντρες το εχουν αγορασει ελαχιστοι, ενω δεν ειναι γκομενιστικο αυτοκινητο γιατι ειναι πολυ μεγαλο για τα κυβικα των γυναικων (sorry ladies, οσο και να σας αγοραζουν BMW παραμενετε προβληματικες στην αισθηση του χωρου). Ειναι πανακριβο στις βασικες του εκδοσεις και δεν προσφερει τιποτα απολυτως παραπανω σε σχεση με τα ιδια και καλυτερα αυτοκινητα στην τιμη και την κατηγορια του. Κατασκευαζεται απο μια εταιρια η οποια δεν ξερει ουτε η ιδια ποια ειναι πλεον. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΒΑΡΚΑ!!!!

            Κατα τα αλλα συμφωνω με την επιλογη σου...

            Η Lancia Delta είχε ξεκινήσει όπως είναι και η τωρινή Delta.
            Δηλαδή σαν ένα πολυτελές hatch μεγαλύτερο από τα υπόλοιπα στην κατηγορία βασισμένη σε Fiat( Fiat Ritmo αν θυμάμαι καλά).

            Επίσης σε σχέση με τον ανταγωνισμό( A3 Sportback, Series 1 5d, A-Class) είναι φθηνή.

            Προσφέρει χώρους, άνεση και πολυτέλεια σε καλή τιμή.
            I'm back bitches... Version 2.0

            Το νέο forum για το αυτοκίνητο: PetrolHeads

            Comment


            • #81
              Originally posted by Strawhat Nikos View Post


              Mαλλον θα αγορασω Fiat Bravo, 1,4 120 αλογα στα 14,500 ευρω, πειτε μου τη γνωμη σας αν θελετε.

              Μια χαρά είναι το Bravo.
              Με πολύ καλή τιμή αυτή την περίοδο.

              Δες και το Leon.
              I'm back bitches... Version 2.0

              Το νέο forum για το αυτοκίνητο: PetrolHeads

              Comment


              • #82
                Θες να πεις ότι το Bravo δεν έχει καλή οδική συμπεριφορά ή ότι δεν έχει την κατάλληλη υποδομή για να πάει αρκετά γρήγορα στο δρόμο;
                Το αρκετά γρήγορα είναι κάτι το σχετικό. Αυτό που είπα είναι ότι όλα τα αμάξια της συγκεκριμένης κατηγορίας δεν είναι για πολλά πολλά από άποψη ταχύτητας.

                Σκοτώστρα το Punto; Από πότε έγινε αυτό και δεν το ξέρω;
                Δηλαδή εσύ θεωρείς ότι το συγκεκριμένο αμάξι έχει τις προϋποθέσεις για να τρέχει και να μετατρέπεται σε "αεροπλάνο" από πολλούς;

                Το Corsa (ειδικά το παλιό που αναφέρεις) πιστεύεις ότι είναι πιο καλό στο δρόμο από το Bravo;
                Τα 207 και Clio πιστεύεις ότι είναι πιο καλά και αυτά σε υποδομές από το Bravo;
                Δεν έκανα σύγκριση, σε bravo δεν έχω μπει ποτέ οπότε δεν μπορώ και να μιλήσω. Επίσης ότι έγραψα, το έκανα με δεδομένο αυτό που έγραψα και στο πρώτο quote, ότι δλδ κανένα από αυτά δεν είναι αμάξι για να τρέχει.

                Η FIAT όπως και η Alpha Romeo φημίζονται για την πολύ κακή αξιοπιστία.
                Πονεμένη ιστορία... Δεν ξέρω τι ισχύει τώρα αλλά την περίοδο 95-98 που είχαμε Alfa Romeo 145 εκτός από το ότι ήταν σκέτη κουδουνίστρα μας είχε εμφανίσει ότι πιο κουλό πρόβλημα μπορεί να φανταστεί κανείς. Από την κόρνα που βαρούσε μόνη της την νύχτα (αυτό θυμάμαι είχε τύχει και σε άλλους, όχι μόνο σε εμάς) μέχρι το ότι το αμάξι ξεκλείδωνε μόνο από την πόρτα του συνοδηγού...

                Comment


                • #83
                  Originally posted by sub_zero View Post

                  Το αρκετά γρήγορα είναι κάτι το σχετικό. Αυτό που είπα είναι ότι όλα τα αμάξια της συγκεκριμένης κατηγορίας δεν είναι για πολλά πολλά από άποψη ταχύτητας.



                  Δηλαδή εσύ θεωρείς ότι το συγκεκριμένο αμάξι έχει τις προϋποθέσεις για να τρέχει και να μετατρέπεται σε "αεροπλάνο" από πολλούς;



                  Δεν έκανα σύγκριση, σε bravo δεν έχω μπει ποτέ οπότε δεν μπορώ και να μιλήσω. Επίσης ότι έγραψα, το έκανα με δεδομένο αυτό που έγραψα και στο πρώτο quote, ότι δλδ κανένα από αυτά δεν είναι αμάξι για να τρέχει.


                  Μπορείς να μου εξηγήσεις τι εννοείς ότι δεν είναι για πολλά πολλά από άποψη ταχύτητας με κάποιο παράδειγμα;


                  Το συγκεκριμένο αμάξι και στις τρεις μέχρι τώρα γενιές του έχει πάρα πολύ καλή οδική συμπεριφορά.
                  Δεν μπορώ να καταλάβω πως το εννοείς το για να τρέχεις. Αν μου το εξηγήσεις καλύτερα θα μπορέσω να σου απαντήσω και καλύτερα.
                  Το γεγονός ότι πολύ δεν ξέρουν να οδηγάνε ή δεν ξέρουν και τι οδηγάνε δεν είναι ευθύνη του αυτοκινήτου.

                  Σκοτώστρα λέμε ένα αυτοκίνητο που είναι λάθος στημένο και αντιδράει περίεργα.


                  Και πάλι δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς ότι κανένα από αυτά τα αμάξια δεν είναι για να τρέχει.
                  Μπορείς να μου δώσεις κάποιο παράδειγμα;
                  I'm back bitches... Version 2.0

                  Το νέο forum για το αυτοκίνητο: PetrolHeads

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by NickTG View Post
                    Μια χαρά είναι το Bravo.
                    Με πολύ καλή τιμή αυτή την περίοδο.

                    Δες και το Leon.

                    To ειχα δει και το Leon πολυ ομορφο και με μηχανη VW () αλλα με ενα εσωτερικο της δεκαετιας του 90!!! μα γιατι το καναν αυτο? το ιδιο και to ibiza απο εξω μπελα μπελα και απο μεσα κατσιβελα... ενοειτε το ΒΡΑVO ειναι παρα πολυ φινετσατο και ομορφο και μεσα παρτε μια ιδεα.



                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by NickTG View Post

                      Σε ποια δεκαετία αναφέρεσαι;;;

                      Σκοτώστρα το Punto; Από πότε έγινε αυτό και δεν το ξέρω;

                      Τα 18.000Ε που έχει το πιο φθηνό Civic τότε τι είναι;

                      Αν είναι να επιλέξει κάτι σε Ιαπωνικό καλύτερα να δει Mazda που τουλάχιστον φτιάχνονται Ιαπωνία και όχι Αγγλία.
                      1} Σε αυτό θα συμφωνήσω γενικά ότι έχουν αλλάξει πολύ τα πράγματα στις εταιρείες και ότι πολλές δεν έχουν σχέση με το παρελθόν τους --χαρακτηριστικό παράδειγμα η Hyundai πιστεύω-- ΑΛΛΑ.....τα γαλλικά όσα έχω πετύχει τουλάχιστον έχουν προβλήματα στα ηλεκτρονικά τους....παράθυρα που κολλάνε, λαμπάκια που σβήνουν κτλ κτλ....μλκιουλες δλδ "φτηνές" που γίνονται συχνά πυκνά όμως

                      2}Μαζί με το 106 και Starlet...κλασσικές γνωστές σκοτώστρες....το νεο πούντο είναι αρκετά πιο "αμάξι" σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα που είναι λίγο σκοτώστρες...Βέβαια σε αυτό που λες έχεις απόλυτο δίκαιο, αν δν ξέρει κάποιος να οδηγεί ή δν καταλαβαίνει τι μπορεί και τι δεν μπορεί να κάνει με το κάθε Χ συγκεκριμένο αυτοκίνητο τότε όντως δν φταίει το αυτοκίνητο....αλλά το Punto όπως και τα 2 που ανέφερα εμφανιζόντουσαν κλασσικά ως τα μοντέλα για ανβαθμίσεις και για νέους σε ηλικία που θέλουν να τρέξουν κτλ κτλ

                      3} Τι ακριβώς συγκρίνεις?

                      4}Η Mazda έχει φτιάξει τελευταία χρόνια κάποια πανέμορφα μοντέλα....και το 3 και το 6 είναι πολύ όμορφα κατά την γνώμη μου....αλλά το Civic δν το αλλάζω το συγκεκριμένο που κυκλοφορεί....το λατρεύω....όχι τόσο τα προηγούμενα...

                      5} <-- Δικό Μου Lancia πραγματικά δν θα ακούμπαγα ποτέ τα λεφτά μου...την θεωρώ την θεωρώ από τις πιο προβληματικές εταιρείες που υπάρχουν...έχω ακούσει τα χειρότερα και είχαν και 2 γνωστοί μας και όλο συνεργείο ήταν....δν ξέρω....ενώ η τωρινή Delta μου αρέσει πάρα πολύ σαν εμφάνιση δν θα αγόραζα ποτέ....

                      6}Edit μιας και είδα την λέξη LeonΗ Seat ήταν πάντα μιά εταιρεία για μένα με όμορφα --σχετικά-- αυτοκίνητα αλλά μέχρι εκεί...χωρίς ιδιαίτερα καλή αξιοπιστία και ποιότητα...ειδικά το Ibiza όσες φορές έχω μπει μου φαίνονται ψεύτικα τα υλικά μέσα...χαρακτηριστικά ένας φίλος που έλεγε "ρε μλκα μην το ακουμπάς δν λειτουργεί..." "ρε αμάν με την ταπετσαρία...βγαίνει δν την βλέπεις?!" "κατσε δν ανοίγει απεξω ο συνοδηγός..." "το παράθυρο έχει κολλήσει περίμενε..."Ποτέ δν την συμπάθησα...

                      Του Bravo είχαν αποσύρει την 1η παρτίδα λόγω προβλημάτων στα δισκόφρενα λόγω του ότι ζεσταινόντουσαν αρκετά εύκολα και χάλαγαν/έσπαγαν....σε τεστ και άλλα τετοια που τα βάζαν με συνεχης επιταχυνση και απότομα δυνατά φρεναρίσματα και πάλι ταχυτητα και πάλι φρενάρισμα κοκ τα φτυναν...

                      Νίκο αυτήν την έκδοση θα πάρεις που έχεις στις φωτό? Φαίνεται πολύ ωραίο μέσα και προσωπικά στην έκθεση είχα μπει και φαίνεται πολύ καλό και αρκετά στοιβαρό αμάξι και γενικα προσωπικά μου αρέσει εμφανησιακά, και το μπορντώ του είναι επίσης όμορφο
                      "...You can have all the faith you want in spirits, and the afterlife, and heaven and hell, but when it comes to this world, don't be an idiot. Cause you can tell me you put your faith in God to put you through the day, but when it comes time to cross the road, i know you look both ways..."

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Sith Lord Bahamut View Post
                        Μαζί με το 106 και Starlet...κλασσικές γνωστές σκοτώστρες....
                        Σαξόραλο και τα μυαλα στα κάγγελα ρε!!!! χεχεχε :kill:



                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by Sith Lord Bahamut View Post
                          1} Σε αυτό θα συμφωνήσω γενικά ότι έχουν αλλάξει πολύ τα πράγματα στις εταιρείες και ότι πολλές δεν έχουν σχέση με το παρελθόν τους --χαρακτηριστικό παράδειγμα η Hyundai πιστεύω-- ΑΛΛΑ.....τα γαλλικά όσα έχω πετύχει τουλάχιστον έχουν προβλήματα στα ηλεκτρονικά τους....παράθυρα που κολλάνε, λαμπάκια που σβήνουν κτλ κτλ....μλκιουλες δλδ "φτηνές" που γίνονται συχνά πυκνά όμως

                          2}Μαζί με το 106 και Starlet...κλασσικές γνωστές σκοτώστρες....το νεο πούντο είναι αρκετά πιο "αμάξι" σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα που είναι λίγο σκοτώστρες...Βέβαια σε αυτό που λες έχεις απόλυτο δίκαιο, αν δν ξέρει κάποιος να οδηγεί ή δν καταλαβαίνει τι μπορεί και τι δεν μπορεί να κάνει με το κάθε Χ συγκεκριμένο αυτοκίνητο τότε όντως δν φταίει το αυτοκίνητο....αλλά το Punto όπως και τα 2 που ανέφερα εμφανιζόντουσαν κλασσικά ως τα μοντέλα για ανβαθμίσεις και για νέους σε ηλικία που θέλουν να τρέξουν κτλ κτλ

                          3} Τι ακριβώς συγκρίνεις?

                          4}Η Mazda έχει φτιάξει τελευταία χρόνια κάποια πανέμορφα μοντέλα....και το 3 και το 6 είναι πολύ όμορφα κατά την γνώμη μου....αλλά το Civic δν το αλλάζω το συγκεκριμένο που κυκλοφορεί....το λατρεύω....όχι τόσο τα προηγούμενα...

                          5} <-- Δικό Μου Lancia πραγματικά δν θα ακούμπαγα ποτέ τα λεφτά μου...την θεωρώ την θεωρώ από τις πιο προβληματικές εταιρείες που υπάρχουν...έχω ακούσει τα χειρότερα και είχαν και 2 γνωστοί μας και όλο συνεργείο ήταν....δν ξέρω....ενώ η τωρινή Delta μου αρέσει πάρα πολύ σαν εμφάνιση δν θα αγόραζα ποτέ....

                          6}Edit μιας και είδα την λέξη LeonΗ Seat ήταν πάντα μιά εταιρεία για μένα με όμορφα --σχετικά-- αυτοκίνητα αλλά μέχρι εκεί...χωρίς ιδιαίτερα καλή αξιοπιστία και ποιότητα...ειδικά το Ibiza όσες φορές έχω μπει μου φαίνονται ψεύτικα τα υλικά μέσα...χαρακτηριστικά ένας φίλος που έλεγε "ρε μλκα μην το ακουμπάς δν λειτουργεί..." "ρε αμάν με την ταπετσαρία...βγαίνει δν την βλέπεις?!" "κατσε δν ανοίγει απεξω ο συνοδηγός..." "το παράθυρο έχει κολλήσει περίμενε..."Ποτέ δν την συμπάθησα...

                          Του Bravo είχαν αποσύρει την 1η παρτίδα λόγω προβλημάτων στα δισκόφρενα λόγω του ότι ζεσταινόντουσαν αρκετά εύκολα και χάλαγαν/έσπαγαν....σε τεστ και άλλα τετοια που τα βάζαν με συνεχης επιταχυνση και απότομα δυνατά φρεναρίσματα και πάλι ταχυτητα και πάλι φρενάρισμα κοκ τα φτυναν...

                          Νίκο αυτήν την έκδοση θα πάρεις που έχεις στις φωτό? Φαίνεται πολύ ωραίο μέσα και προσωπικά στην έκθεση είχα μπει και φαίνεται πολύ καλό και αρκετά στοιβαρό αμάξι και γενικα προσωπικά μου αρέσει εμφανησιακά, και το μπορντώ του είναι επίσης όμορφο

                          1) Πάντως το καινούριο Clio έχει βγει το πιο αξιόπιστο στην κατηγορία του. Και μάλιστα σε <γερμανική ανεξάρτητη έρευνα.


                          2) Ειδικά το 106 έχει πολύ καλή συμπεριφορά στο δρόμι. Μάλλον δεν ξέρετε τον ορισμό της σκοτώστρας.
                          Δεν κρίνουμε ένα αμάξι από άμυαλους ή κουλούς.


                          3) Τι εννοείς τι ακριβώς συγκρίνω; Είναι στην ίδια ακριβώς κατηγορία.


                          4) Το ότι το λατρεύεις δε σημαίνει ότι είναι το καλύτερο στην κατηγορία.


                          5) Η τωρινή Delta έχει τα ίδια μηχανική μέρη με το Bravo και μέχρι τώρα κανένα από τα 2 δεν έχει βγάλει κάποιο σημαντικό πρόβλημα.
                          Ειδικά ο 1.4T (t-jet, ο κινητήρας) είναι ακόμα πιο δοκιμασμένος αφού είναι ο ίδιος σε Grande Punto, Mito, Bravo, Linea.


                          6) Τα αμάξια της Seat είναι Volkswagen με άλλο περιτύλιγμα και πλαστικά.
                          Το Leon πχ είναι Golf με χειρότερα πλάστικα. Έχουν τα ίδια ακριβώς μηχανικά μέρη.



                          Σε αυτό που λες για τα φρένα:
                          Μόνο σε ένα "περιοδικό" είχε συμβεί αυτό που λες και χαλάσαν τα φρένα.
                          Εκτός του ότι έχει αποδειχθεί ότι ήταν ψέμματα ακόμα και να δεχθούμε ότι ήταν αλήθεια συνέβη στο 1.4 με τα 90 άλογα που έχει άλλα φρένα από το 1.4Τ που ενδιαφέρεται να πάρει ο Νίκος.
                          Έχει γίνει και μήνυση στο συγκεκριμένο περιοδικό και από όσο ξέρω την έχει χάσει.
                          Τέλος ναι έγινε μία ανάκληση για τα φρένα αλλά δεν ήταν μέσα σε αυτά τα αυτοκίνητα αυτό που είχε πάρει μέρος στο τεστ εκείνο.
                          I'm back bitches... Version 2.0

                          Το νέο forum για το αυτοκίνητο: PetrolHeads

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by NickTG View Post
                            1) Πάντως το καινούριο Clio έχει βγει το πιο αξιόπιστο στην κατηγορία του. Και μάλιστα σε <γερμανική ανεξάρτητη έρευνα.


                            2) Ειδικά το 106 έχει πολύ καλή συμπεριφορά στο δρόμι. Μάλλον δεν ξέρετε τον ορισμό της σκοτώστρας.
                            Δεν κρίνουμε ένα αμάξι από άμυαλους ή κουλούς.


                            3) Τι εννοείς τι ακριβώς συγκρίνω; Είναι στην ίδια ακριβώς κατηγορία.


                            4) Το ότι το λατρεύεις δε σημαίνει ότι είναι το καλύτερο στην κατηγορία.


                            5) Η τωρινή Delta έχει τα ίδια μηχανική μέρη με το Bravo και μέχρι τώρα κανένα από τα 2 δεν έχει βγάλει κάποιο σημαντικό πρόβλημα.
                            Ειδικά ο 1.4T (t-jet, ο κινητήρας) είναι ακόμα πιο δοκιμασμένος αφού είναι ο ίδιος σε Grande Punto, Mito, Bravo, Linea.


                            6) Τα αμάξια της Seat είναι Volkswagen με άλλο περιτύλιγμα και πλαστικά.
                            Το Leon πχ είναι Golf με χειρότερα πλάστικα. Έχουν τα ίδια ακριβώς μηχανικά μέρη.



                            Σε αυτό που λες για τα φρένα:
                            Μόνο σε ένα "περιοδικό" είχε συμβεί αυτό που λες και χαλάσαν τα φρένα.
                            Εκτός του ότι έχει αποδειχθεί ότι ήταν ψέμματα ακόμα και να δεχθούμε ότι ήταν αλήθεια συνέβη στο 1.4 με τα 90 άλογα που έχει άλλα φρένα από το 1.4Τ που ενδιαφέρεται να πάρει ο Νίκος.
                            Έχει γίνει και μήνυση στο συγκεκριμένο περιοδικό και από όσο ξέρω την έχει χάσει.
                            Τέλος ναι έγινε μία ανάκληση για τα φρένα αλλά δεν ήταν μέσα σε αυτά τα αυτοκίνητα αυτό που είχε πάρει μέρος στο τεστ εκείνο.

                            1} Δεν διαφωνώ απλά σου λέω τι μου έχει συμβει να δω μπροστά μου.

                            2}Μπορεί απλά να είναι οι "συμπτώσεις" που λένε...να σου πω κ εγώ στους οδηγούς τα ρίχνω που φτιάχνουν αεροπλάνα χωρίς να σκέφτονται πως αυτό το αυτοκίνητο θα μενει στον δρόμο και πως θα φρενάρει...200 άλογα και πίσω ταμπούρα...είναι λίγο έλεος...

                            3}Ναι συγνώμη δεν το έγεψα όλο...στην ίδια κατηγορία είναι απλά μου φαίνεται πολύ περισσότερο "αυτοκίνητο" το Civic και αρκετά ανώτερο σε σχέση με το Bravo.

                            4}Δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο, λέω ότι μου αρέσει πάρα πολύ

                            5}Σύμφωνοι γι'αυτό και δν έγραψα για το τωρινό μοντέλο, απλά πως την έχω στο μυαλό μου σε σχέση με όσα έχω δει/ακούσει/διαβάσει λίγο καιρό πριν. Προφανώς θα εχει βελτιωθεί

                            6}Μακάρι να ισχύει αλλά δεν το πιστεύω μέχρι να το δω μπροστά μου...το ότι την αγόρασε η VW δεν σημαίνει ότι έγινε ξαφνικά "Γερμανικό" ή "Golf" αν καταλαβαίνεις τι εννοώ


                            Ελπίζω μην με παρεξήγησες κάπου, γενικά κρίνω κάτι από όταν το βλέπω μπροστά μου, γι'αυτό και έχω τέτοια γνώμη για κάποια μοντέλα και εταιρείες

                            ΥΓ: Αυτό για τα φρένα δν το ήξερα...το διάβασα και μου έμεινε...sorry
                            "...You can have all the faith you want in spirits, and the afterlife, and heaven and hell, but when it comes to this world, don't be an idiot. Cause you can tell me you put your faith in God to put you through the day, but when it comes time to cross the road, i know you look both ways..."

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by Sith Lord Bahamut View Post

                              3}Ναι συγνώμη δεν το έγεψα όλο...στην ίδια κατηγορία είναι απλά μου φαίνεται πολύ περισσότερο "αυτοκίνητο" το Civic και αρκετά ανώτερο σε σχέση με το Bravo.


                              6}Μακάρι να ισχύει αλλά δεν το πιστεύω μέχρι να το δω μπροστά μου...το ότι την αγόρασε η VW δεν σημαίνει ότι έγινε ξαφνικά "Γερμανικό" ή "Golf" αν καταλαβαίνεις τι εννοώ


                              3) Αυτές είναι απόψεις αλλά 18.000Ε για ένα Civic είναι ληστεία. Πάντως δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο λόγο που το Civic είναι πολύ περισσότερο αυτοκίνητο και αρκετά ανώτερο πέρα από την προσωπική συμπάθεια.


                              6) Το πιστεύεις ή όχι δεν έχει σημασία. Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι το τωρινό Leon, όπως και το προηγούμενο, είναι ένα Golf με διαφορετική εμφάνιση και εσωτερικό.
                              Το ίδιο ισχύει για την Octavia και το Audi A3.
                              Όλα είναι στο ίδιο πάτωμα με τα ίδια μηχανικά μέρη.
                              I'm back bitches... Version 2.0

                              Το νέο forum για το αυτοκίνητο: PetrolHeads

                              Comment


                              • #90
                                Μπορείς να μου εξηγήσεις τι εννοείς ότι δεν είναι για πολλά πολλά από άποψη ταχύτητας με κάποιο παράδειγμα;


                                Το συγκεκριμένο αμάξι και στις τρεις μέχρι τώρα γενιές του έχει πάρα πολύ καλή οδική συμπεριφορά.
                                Δεν μπορώ να καταλάβω πως το εννοείς το για να τρέχεις. Αν μου το εξηγήσεις καλύτερα θα μπορέσω να σου απαντήσω και καλύτερα.
                                Το γεγονός ότι πολύ δεν ξέρουν να οδηγάνε ή δεν ξέρουν και τι οδηγάνε δεν είναι ευθύνη του αυτοκινήτου.

                                Σκοτώστρα λέμε ένα αυτοκίνητο που είναι λάθος στημένο και αντιδράει περίεργα.


                                Και πάλι δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοείς ότι κανένα από αυτά τα αμάξια δεν είναι για να τρέχει.
                                Όταν λέω να τρέχεις εννόω να οδηγείς το αμάξι στα όρια του σαν να είσαι σε αγώνα/κόντρα... Τι παθητική ασφάλεια/αξιοπιστία μπορούν να σου δώσουν τα αμαξώματα αυτής της κατηγορίας...

                                Comment

                                Working...
                                X