Announcement

Collapse
No announcement yet.

Πανελληνιες: H επομενη μερα...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16



    <div align="center">HAHAHAHAHAHAHHAHA</div>

    Comment


    • #17

      Laharl,αν δεις το 4ο θεμα στη φυσικη, ειναι καθαρα 1ης λυκειου.Τα παιδια απογοητευτηκαν παρα πολυ απ αυτα τα θεματα,καποιοι του Πολυτεχνειου λογικο ηταν να θελουν να κανουν τη διαφορα κ οπως καταλαβαινεις εγραψαν πολυ καλα και οι μετριοι.


      [/b]
      Ε ναι ρε συ...Εγώ το 3ο το λύνω άνετα και το 4ο ακόμα πιο άνετα...lol δηλαδή.Μακάρι του χρόνου να βάλουν πιο δύσκολα θέματα(όχι απροσπέλαστα όμως) διότι αυτό είναι το δυνατό μου μάθημα και θέλω να κάνω την διαφορά B)

      Απαντώ επίσης εδώ για την ερώτησή σου Αθήνα VS Σαλόνικα...

      Εμένα η Αθήνα δεν μου αρέσει ιδιαίτερα(κλασικός Σαλονικιός ) διότι δεν είναι πόλυ που μπορείς να την περπατήσεις άνετα(ελπίζω να με πιάνεις ) ενώ εδώ στην Θεσσαλονίκη εάν ξέρεις 3-4 βασικούς δρόμους είσαι πολύ cool.Επίσης η Θεσσαλονίκη πέραν της παραλίας δεν έχει κανένα άλλο μέρος με χαλάρωση-πράσινο,αντιθέτως με την Αθήνα που έχει αρκετά.Εδώ στην Θεσσαλονίκη ξέρουμε να τρώμε και αυτό το παραδέχονται ακόμα και οι Αθηναίοι ...

      Όλα αυτά μέσα στα όρια της πλάκας...Ειλικρινά δεν μπορώ να σου προτείνω κάτι.Νομίζω κύριως γνώμονάς σου πρέπει να είναι οι σχολές...Που υπάρχουν καλύτεροι καθηγητές κτλ...Ρώτα τον Burai για Αθήνα να σου πει πως είναι τα πράγματα εκεί.Για Θεσσαλονίκη δεν ξέρω κάποιον που να πηγαίνει αλλά προσπάθησε να βρεις πληροφορίες...


      Comment


      • #18
        Ελατε ολοι ΤΕΦΑ στα Τρικαλα. Εχουμε και ζωολογικο κηπο με τιγρη και παγωνι που τρυγυριζει ελευθρο απο εδω και απο εκει
        My blog:Doppel&#39;s Den

        Comment


        • #19
          μην κάνετε το λάθος να χαλαρώσετε,να πείτε "τώρα είμαι πανεπιστήμιο,περνάω όσα μαθήματα θέλω,όποτε θέλω,ας κάνω λίγο χαβαλέ στις αρχές δε χάλασε ο κόσμος".Το έκανα εγώ για εσάς και έχασα "τζάμπα" περίπου 2 χρόνια χωρίς λόγο


          [/b]
          Αχ ρε Neltharion ομοιοπαθείς είμαστε(4/20μαθήματα εγώ 2 χρόνια τσάμπα)
          Κάντε αυτό που λέει ο Neltharion και θα βγάλετε τη σχόλη σας σε ν+1 το πολύ χρόνια όσο δύσκολη και να είναι αρκεί να σας αρέσει το αντικείμενο σας. Μη κάνετε το λάθος να περάσετε σε σχόλη που δεν σας αρέσει, είναι προτιμότερο να ξαναδώσετε πανελλήνιες και μην ανησυχείτε τα καλύτερα έρχονται στη ΜΥΚΟΝΟ

          http://www.youtube.com/watch?v=lge3oWRJ0aE

          Comment


          • #20
            Eγω εχω να πω οτι το μεγαλυτερο ψεμμα που ακουσα στην 3η Λυκειου ηταν το "Διαβαστε τωρα,θα εχετε ολο το χρονο για καφεδες μετα στο Πανεπιστημιο.."

            Δε λεω πως δεν ισχυει η φραση,αλλα αν θες να εχεις ολο το χρονο για καφεδες,απλα δε προκειται να τελειωσεις την σχολη.
            Ειλικρινα,εχω ριξει ΠΟΛΥΥΥΥΥ περισσοτερο διαβασμα στις εξεταστικες απο οτι εριξα στις πανελληνιες.
            Αυτο κυριως βεβαια σε σχολες Θετικων Επιστημων.Οχι οτι θελω να μειωσω τις αλλες σχολες,αλλα οπως και να&#39;χει,το διαβασμα που ριχνουν οι φοιτητες των θετικων σχολων ,οι θεωρητικοι δεν το εχουν ριξει αθροιστικα σε ολη τη ζωη τους....μιλαμε για τελειως διαφορετικα πραγματα.

            Οποτε λοιπον και το χρονο για καφε θα εχετε,και για παρτυ,και για γκομενες και για ολα.Κι επειδη ΘΕΛΕΙΣ και ΠΡΕΠΕΙ να περασεις καλα σαν φοιτητης,σε ολο το εξαμηνο το παιζεις τρελιτσα αλλα οταν φτανει η εξεταστικη τρως παλουκι ασχημο.

            Προσωπικα,ειμαι Πληροφορικη στα Γιαννενα,4ο ετος...
            Στη διαρκεια των εξαμηνων ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ πρεπει να ειμαι συνεπης στα μαθηματα,στις διαλεξεις και κυριως στα εργαστηρια.Δεν εχω τον χρονο ας πουμε που εχουν οι νηπιαγωγοι και οι φιλολογοι που πατανε στη σχολη μοναχα στην εξεταστικη(αντε και 5-6 φορες ενδιαμεσα να παρουν σημειωσεις).Κι επειδη η υλη που καλυπτεις σε ενα εξαμηνο,αντιστοιχει σε ιδιας ποσοτητας υλη που κανεις 1 χρονο στην 3η λυκειου,στο τελος θελεις δε θελεις ξεσκιζεσε λιγακι...

            Αυτο που ισχυει στα σιγουρα,ειναι οτι περνας τα πιο ξεγνοιαστα χρονια της ζωης σου για παμπολλους λογους που δεν θα αναλυσω τωρα

            Καλα αποτελεσματα ευχομαι σε ολους...

            Comment


            • #21
              O Sub_zero παρουσιάζει μία κατάσταση που ναι μεν είναι τραγική, όχι, δε, τόσο όσο την περιγράφει. Συγκεκριμένα υπερβάλει και μάλιστα τραγικά πολύ.

              Η φοιτητική ζωή είναι ίσως ότι πιο ενδιαφέρον θα περάσουμε στις ζωές μας, όχι γιατί μας προσφέρεται η άπειρη ελευθερία και η δυνατότητα να αράξουμε για τέσσερα με έξι χρόνια, αλλά γιατί μας δίνεται απλόχερα η ελευθερία να ψάξουμε και να μάθουμε πάρα πολλά πράγματα, να γνωρίσουμε καινούριο (και καλό) κόσμο, να εμβαθύνουμε σε ένα επιστημονικό πεδίο και να αναπτύξουμε τους ορίζοντες μας στα πάντα.

              Φυσικά η ένταξη σε ένα διαφορετικό και πολύ πιο ευρύ κοινωνικό περιβάλλον προξενεί ένα έντονο σοκ στους περισσότερους και η πρώτη επαφή με το κλίμα της σχολής ίσως σε ταρακουνήσει. Κανένας δεν μπήκε και είδε τον παράδεισο και το ακαδημαϊκό κλίμα που περίμενε (πόσο μάλιστα εγώ που πέρασα στο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης - έχασα το μαθηματικό για 48 μόρια). Το χειρότερο είναι ο συνδικαλισμός και, γενικότερα, η πολιτική που επικρατεί. Τα πάντα θα δείτε ότι υποκινούνται από αυτήν, εξού και τα τραγικά γεγονότα των καταλήψεων (κάτι που δεν είναι και τόσο τραγικό, αν αξιοποιήσεις σωστά το χρόνο σου).

              Δε θα σας πω να ζήσετε αυτό το καλοκαίρι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, θα σας πω να έχετε τα μάτια σας ανοιχτά στο τι έπεται. Το καλοκαίρι αυτό δεν είναι τίποτα και θα μπορείτε να το επαναλάβετε σχεδόν κάθε χρονιά, αν δε χρωστάτε μαθήματα (αντί για 5 γεμάτους και άχρηστους μήνες θα έχετε τρεις). Το θέμα είναι οι πρώτες μέρες, οι ημέρες του σοκ που προκαλείται από την κατάσταση στα πανεπιστήμια, και οι μέρες που θα ακολουθήσουν.

              Δικιά μου συμβουλή; Να μην αφήσετε τίποτα να σας ξεφύγει, να επιλέξετε με ωριμότητα μία σχολή και όχι τυχαία (όπως εγώ που το έχω μετανιώσει) και να κάνετε πολλά πράγματα (αν φυσικά υπάρχει η οικονομική άνεση ή το ΟΚ από τη μεριά των γονιών). Εξερευνήστε ό,τι μπορεί να σας δώσει ο τόπος στον οποίο σπουδάζετε, ασχοληθείτε ουσιαστικά με τη σχολή σας ή παρατήστε την αμέσως, αν αισθανθείτε πνηγμένοι. Κοιτάξτε τι υπάρχει γύρω σας, να παρακολουθείτε όλες τις εξελίξεις στα καλλιτεχνικά (θέατραο, κινηματογράφος, λογοτεχνία, συναυλίες, διαλέξεις, εκθέσεις, events, festival) και μάθετε πολλά πράγματα πέραν της σχολής. Να επιδιώκετε τη γνωριμία με νέα άτομα και την ανταλλαγή απόψεων και να είστε πάντα ενεργά άτομα και να μην πέσετε στην παγίδα όλων των φοιτητών (ειδικά εδώ στη Θεσσαλονίκη): καφές και άραγμα.

              Τέλος, ΙΜΗΟ μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης, η δεύτερη σου προσφέρει πολύ καλύτερη ποιότητα ζωής (ως φοιτητής πάντα). Αν στις επιλογές σας κριτήριο είναι και η πόλη, τότε κάνετε ένα δύο ταξιδάκια εκεί που σας ενδιαφέρει και μάθετε κάποια πράγματα, πρωτού επιλέξετε. Αν κάποιος περάσει από τα μέρη μου (Θεσσαλονίκη δηλαδή) ας στείλει ένα Pm ;) .

              Άντε παιδιά καλή συνέχεια. Μία πανέμορφη περίοδος ανοίγεται μπροστά σας και να φροντίσετε να μην σας ξεφύγει τίποτα. Carpe Diem, όπως έμαθα και απο μία ωραία ταινία πριν από κάποια χρόνια. Εγώ λυπάμαι που άφησα τα δύο πρώτα χρόνια να περάσουν χωρίς να κάνω τίποτα, μέχρι να ανακαλύψω κάποιες "κρυφές" πτυχές της πόλης. Τώρα καθημερινά έχω πάρα πολλά πράγματα να κάνω και το πρόβλημα μου είναι ότι δεν μπορώ να αφιερώσω το χρόνο που θέλω σε όλα αυτά&#33; Πιστεύω ότι η ελευθερία που έχουμε είναι κάτι που δε θα μας δοθεί έτσι εύκολα ξανά. Στο χέρι μας είναι πώς θα την αξιοποιήσουμε. Υπάρχουν άτομα εδώ μέσα που σπουδάζουν και σε υπερβολικά απαιτητικές σχολές (τους ξέρουμε όλοι πλέον) και πάλι καταφέρνουν να βρουν χρόνο για τα πάντα.

              Comment


              • #22
                O Sub_zero παρουσιάζει μία κατάσταση που ναι μεν είναι τραγική, όχι, δε, τόσο όσο την περιγράφει. Συγκεκριμένα υπερβάλει και μάλιστα τραγικά πολύ.
                [/b]
                Tα παιδιά ρώτησαν τι τους περιμένει στο πανεπιστήμιο, όχι στην φοιτητική ζωή . Εννοείται ότι όταν έχει σερί καταλήψεις από τον Ιανουάριο μέχρι τον Απρίλιο όπως εμείς πέρσι, τότε μπορείς να περάσεις καλά... πολύ καλά...

                Comment


                • #23
                  Δεκέμβριο μέχρι Μαιο σε μερικές σχολές...
                  Originally posted by Raf
                  Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                  Comment


                  • #24
                    Εννοείται ότι όταν έχει σερί καταλήψεις από τον Ιανουάριο μέχρι τον Απρίλιο όπως εμείς πέρσι, τότε μπορείς να περάσεις καλά... πολύ καλά...[/b]
                    Μεχρι να ερθει η διπλη-τριπλη εξεταστικη και να αναθεματιζεις την ωρα και τη στιγμη που εγινε καταληψη....

                    Δε λεω,κι εμεις στο 1ο με 2ο ετος σαν νεοι στη σχολη,ακουγαμε καταληψη και γουσταραμε,ειχαμε ακομα την νοοτροπια "ουαου,θα χασουμε μαθημα"...

                    Μονο που δεν ειναι Λυκειο,να σου αφαιρουν στο τελος απο την υλη.Φτανεις στην εξεταστικη να δινεις 15 μαθηματα το ενα μετα το αλλο,να μη προλαβαινεις να διαβασεις στην τελικη τιποτα,περνας 1-2 και καταληγεις στο επομενο εξαμηνο με μια...βαρια κληρονομια της καταληψης.

                    Δε μπορω να σας "συμβουλεψω" να ειστε αντιθετοι στις καταληψεις,διοτι εγω δεν το εκανα...Το θεμα ειναι να ψηφιζαν οι περισσοτεροι πραγματικα επειδη ενδιαφεροντουσαν για την παιδεια.Αλλα δεν ειναι ετσι...ΟΛΟΙ,μα ΟΛΟΙ εκτος των παιδιων που ανηκαν σε παραταξεις ελεγαν "θα ψηφισω καταληψη,να γινει καμια βδομαδα να προλαβω να διαβασω".
                    Ελα που η μια βδομαδα γινοταν 2 και 3 και 4 και τελικα 3 μηνες....

                    Comment


                    • #25
                      Δεκέμβριο μέχρι Μαιο σε μερικές σχολές...
                      [/b]
                      Βασικά από Οκτώβριο-Δεκέμβριο γινόντουσαν καταλήψεις αλλα για 2-3 μερες κάθε 1-2 εβδομάδες, δεν ήταν συνεχόμενες. Μετά τα Χριστούγεννα όμως οι περισσότερες σχολές δεν άνοιξαν και με σερί καταλήψεις φτάσαν να ανοίξουν όταν θα άνοιγαν κανονικά μετά τις διακοπές του Πάσχα στις 18-20 Απριλίου. 9 Μαίου ήταν και οι εκλογές, κάπως έπρεπε να μαζευτεί η κατάσταση...


                      Μεχρι να ερθει η διπλη-τριπλη εξεταστικη και να αναθεματιζεις την ωρα και τη στιγμη που εγινε καταληψη....

                      Δε λεω,κι εμεις στο 1ο με 2ο ετος σαν νεοι στη σχολη,ακουγαμε καταληψη και γουσταραμε,ειχαμε ακομα την νοοτροπια "ουαου,θα χασουμε μαθημα"...

                      Μονο που δεν ειναι Λυκειο,να σου αφαιρουν στο τελος απο την υλη.Φτανεις στην εξεταστικη να δινεις 15 μαθηματα το ενα μετα το αλλο,να μη προλαβαινεις να διαβασεις στην τελικη τιποτα,περνας 1-2 και καταληγεις στο επομενο εξαμηνο με μια...βαρια κληρονομια της καταληψης.

                      Δε μπορω να σας "συμβουλεψω" να ειστε αντιθετοι στις καταληψεις,διοτι εγω δεν το εκανα...Το θεμα ειναι να ψηφιζαν οι περισσοτεροι πραγματικα επειδη ενδιαφεροντουσαν για την παιδεια.Αλλα δεν ειναι ετσι...ΟΛΟΙ,μα ΟΛΟΙ εκτος των παιδιων που ανηκαν σε παραταξεις ελεγαν "θα ψηφισω καταληψη,να γινει καμια βδομαδα να προλαβω να διαβασω".
                      Ελα που η μια βδομαδα γινοταν 2 και 3 και 4 και τελικα 3 μηνες....
                      [/b]

                      Αυτό ακριβώς έλεγα και στο αρχικό μου ποστ και ο Evans Με κατηγορεί ότι είμαι υπερβολικός

                      Comment


                      • #26
                        Μα υπερβολή είναι το να λες "Εννοείται ότι όταν έχει σερί καταλήψεις από τον Ιανουάριο μέχρι τον Απρίλιο όπως εμείς πέρσι, τότε μπορείς να περάσεις καλά... πολύ καλά...". Αν οι καταλήψεις και αυτό το τεράστιο κενό σε κάνει να περνάς καλά, τότε κάτι κάνεις λάθος. Σίγουρα, στο σύνολο, υπάρχει πολύ περισσότερη ελευθερία από ότι στο σχολείο και σίγουρα οι επιλογές είναι απεριόριστες.

                        Το πρόβλημα όλων μας είναι ότι μάθαμε σε όλη μας την ζωή να λειτουργούμε με βάση ένα πρόγραμμα, ένα πρόγραμμα που αν δεν υπάρχει μας αποδιοργανώνει. Οι καταλήψεις κατάφεραν αυτό ακριβώς και για αυτόν το λόγο όλοι μας νιώθουμε τώρα (και τότε) οτι χάνουμε το χρόνο μας. Το θέμα είναι ότι δε μάθαμε ποτέ να λειτουργούμε με βάση το χρόνο και την ελευθερία, αλλά με βάση το πρόγραμμα (του σχολείου, στη συγκεκριμένη περίπτωση) και των ελαχίστων ελευθεριών που μας άφηνε αυτό.

                        Προσωπικά τα ξεπέρασα αυτά και προσπαθώ να αξιοποιώ μέχρι και το τελευταίο λεπτό παραγωγικά, χωρίς να "κολλάω" σε καταλήψεις και σε μηδενιστικές/υπερβολικές τοποθετήσεις που παρουσιάζουν την προσωπική θέση ως γενική κατάσταση. sub_zero είσαι υπερβολικός. Δεν ανέφερες τις καταλήψεις ως το αίτιο των λεγομένων σου στο προηγούμενο σου post, αλλά ως κάτι επιπρόσθετο σε μία γενικότερη, άσχημη, κατάσταση. Κοίτα τι έγραψες και θα καταλάβεις.

                        Προσωπικά πιστεύω ότι το "δύσκολο" της υπόθεσης κρύβεται στο "πρόγραμμα". Πρέπει να μάθουμε να λειτουργούμε έξω από ένα πρόγραμμα και με βάση τις προσωπικές μας αρεσκείες, τα ενδιαφέροντά μας και τα θέλω μας. Φυσικά μέσα σε αυτά θα πρέπει να μπει και το αντικείμενο σπουδών, ώστε να καταφέρουμε να συνεχίσουμε παραγωγικά όλα όσα κάνουμε. Σε αντίθετη περίπτωση καλύτερα είναι να παρατήσουμε τη σχολή και να κοιτάξουμε κάπου αλλού.

                        Τέλος, και ως απάντηση σε κάτι ακόμα που μου είπες sub_Zero, πριν δεν αναφέρθηκα στη φοιτητική ζωή, αλλά στην ζωή ενός ανθρώπου ως φοιτητής και στις επιλογές/δυνατότητες που του ανοίγονται. Ένταξη σε διαφορετικό κοινωνικό σύνολο συνεπάγεται διαφορετικές καταστάσεις και διαφορετική ποιότητα ζωής, είτε καλύτερη είτε χειρότερη (ΙΜΗΟ καλύτερη από ότι του σχολείου).

                        Δεν πιστεύω ότι ο εκάστοτε νέος, που τελείωσε το σχολείο, ενδιαφέρεται μόνο για το πώς είναι τα πανεπιστήμια σαν οργάνωση και τι υποδομές υπάρχουν, αλλά κυρίως για το τι δυνατότητες θα τους προσφέρει αυτή η μετάβαση από την "κοινωνία του σχολείου" στην "κοινωνία του πανεπιστημιου". Εξάλλου θεωρώ ότι το πανεπιστήμιο και η οργάνωση αυτού είναι πολύ κοντά στην ίδια την κοινωνία και θεωρώ συνιφασμένες όλες τις πτυχές της ζωής ενός φοιτητή (είτε μέσα στο πανεπιστημιακό περιβάλλον, είτε έξω από αυτό, στην κοινωνία και στις "εξω-πανεπιστημιακές" του δραστηριότητες).

                        Comment


                        • #27
                          Μα υπερβολή είναι το να λες "Εννοείται ότι όταν έχει σερί καταλήψεις από τον Ιανουάριο μέχρι τον Απρίλιο όπως εμείς πέρσι, τότε μπορείς να περάσεις καλά... πολύ καλά...". Αν οι καταλήψεις και αυτό το τεράστιο κενό σε κάνει να περνάς καλά, τότε κάτι κάνεις λάθος. Σίγουρα, στο σύνολο, υπάρχει πολύ περισσότερη ελευθερία από ότι στο σχολείο και σίγουρα οι επιλογές είναι απεριόριστες.[/b]
                          Όταν έχεις ουσιαστικά διακοπές μέσα στην διάρκεια της χρονιάς, όντας πλέον φοιτητής αν το αξιοποιήσεις σωστά προφανώς και μπορείς να περάσεις καλά... πολύ καλά... Φυσικά εξαρτάται και από τις περιστάσεις στις οποίες θα βρεθεί ο καθένας. Εμένα για παράδειγμα το όλο αυτό σκηνικό πέρσι με γα****. Είχα φτάσει σε σημείο στις 10 το βράδυ να τρώω πρωινό. Το ξαναλέω πάντως αν το εκμεταλλευτείς σωστά μπορείς να περάσεις και καλά.

                          ΚΑι επειδή μάλλον παρεξηγήθηκαν κάποια πράγματα... Αυτό που ήθελα να πω είναι ότι παρά τα όποια τραγικά συναντάς μέσα στην σχολή, η ζωή γενικότερα μπορεί να είναι μία χαρά. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο ανέφερα και τις περιόδους καταλήψεων, από την άποψη ότι ουσιαστικά είαι ελεύθερος να κάνεις ότι θες (τα παλούκια έρχονται μετά αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, και το έθιξα και στο πρώτο μου ποστ).

                          *** Να τονίσω επίσης ότι είμαι αντίθετος στις καταλήψεις από όποια πλευρά και αν το πάρει κανείς το θέμα...


                          Το πρόβλημα όλων μας είναι ότι μάθαμε σε όλη μας την ζωή να λειτουργούμε με βάση ένα πρόγραμμα, ένα πρόγραμμα που αν δεν υπάρχει μας αποδιοργανώνει. Οι καταλήψεις κατάφεραν αυτό ακριβώς και για αυτόν το λόγο όλοι μας νιώθουμε τώρα (και τότε) οτι χάνουμε το χρόνο μας. Το θέμα είναι ότι δε μάθαμε ποτέ να λειτουργούμε με βάση το χρόνο και την ελευθερία, αλλά με βάση το πρόγραμμα (του σχολείου, στη συγκεκριμένη περίπτωση) και των ελαχίστων ελευθεριών που μας άφηνε αυ[/b]

                          Δεν διαφωνώ αλλά μάλλον κάπου ξεφεύγεις από το θέμα.


                          Προσωπικά τα ξεπέρασα αυτά και προσπαθώ να αξιοποιώ μέχρι και το τελευταίο λεπτό παραγωγικά, χωρίς να "κολλάω" σε καταλήψεις και σε μηδενιστικές/υπερβολικές τοποθετήσεις που παρουσιάζουν την προσωπική θέση ως γενική κατάσταση. sub_zero είσαι υπερβολικός. Δεν ανέφερες τις καταλήψεις ως το αίτιο των λεγομένων σου στο προηγούμενο σου post, αλλά ως κάτι επιπρόσθετο σε μία γενικότερη, άσχημη, κατάσταση. Κοίτα τι έγραψες και θα καταλάβεις.[/b]
                          Ξέρω τι έγραψα, άσχετα αν τελικά φτάσαμε να μιλάμε για τις καταλήψεις. Υπάρχουν πάρα πολλά άλλα σημαντικά προβλήματα που κάνουν το πανεπιστήμιο κάτι διαφορετικό από τον "παράδεισο" που περιμένουν οι περισσότεροι υποψήφιοι αυτή τη στιγμή. Από όσα βλέπω γύρω μου πάντως δεν είμαι ο μοναδικός που αντιλαμβάνεται αυτά τα "προβλήματα" ώστε να μιλάμε για προσωπική θέση.
                          Πρόσεχε, μην μπερδεύεις τις σχολές με το τι μπορεί να κάνει ο καθένας από μόνος του. Αν πάει εκεί η κουβέντα προφανώς και μιλάμε για άπειρες δυνατότητες αλλά αυτό δεν αναιρεί κάποιες καταστάσεις. Ακόμα και έτσι να το πάρεις όμως οι σχολές σε πολλές περιπτώσεις αντί να είναι ο βασικός παράγοντας που θα δίνει ερεθίσματα, φαίνονται ανίκανες να κάνουν κάτι τέτοιο.


                          Τέλος, και ως απάντηση σε κάτι ακόμα που μου είπες sub_Zero, πριν δεν αναφέρθηκα στη φοιτητική ζωή, αλλά στην ζωή ενός ανθρώπου ως φοιτητής και στις επιλογές/δυνατότητες που του ανοίγονται. Ένταξη σε διαφορετικό κοινωνικό σύνολο συνεπάγεται διαφορετικές καταστάσεις και διαφορετική ποιότητα ζωής, είτε καλύτερη είτε χειρότερη (ΙΜΗΟ καλύτερη από ότι του σχολείου).[/b]
                          Η ζωή ενός ανθρώπου ως φοιτητής δεν είναι το ίδιο πράγμα με την φοιτητική ζωή; Φοιτητική ζωή δεν συμπεριλαμβάνει μόνο τη διασκέδαση και όλα τα σχετικά...


                          Δεν πιστεύω ότι ο εκάστοτε νέος, που τελείωσε το σχολείο, ενδιαφέρεται μόνο για το πώς είναι τα πανεπιστήμια σαν οργάνωση και τι υποδομές υπάρχουν, αλλά κυρίως για το τι δυνατότητες θα τους προσφέρει αυτή η μετάβαση από την "κοινωνία του σχολείου" στην "κοινωνία του πανεπιστημιου". Εξάλλου θεωρώ ότι το πανεπιστήμιο και η οργάνωση αυτού είναι πολύ κοντά στην ίδια την κοινωνία και θεωρώ συνιφασμένες όλες τις πτυχές της ζωής ενός φοιτητή (είτε μέσα στο πανεπιστημιακό περιβάλλον, είτε έξω από αυτό, στην κοινωνία και στις "εξω-πανεπιστημιακές" του δραστηριότητες).[/b]
                          Ο νέος πολύ απλά δεν έχει στο μυαλό του και ούτε καν μπορεί να αντιλφθεί (μιλάμε για την πλειοψηφία πάντα) την κοινωνία του πανεπιστημίου. Φυσικά η υπάρχουσα κατάσταση στα πανεπιστημια δεν μπορεί να τον βάλει σε καμία περίπτωη και κάπου εκεί αρχίζει το πρόβλημα...

                          Comment


                          • #28
                            sub ok δεν κατάλαβα υπό ποια έννοια είπες κάποια πράγματα και πιστεύω ότι ούτε εγώ έγινε πλήρως κατανοητός, αλλά το θέμα είναι ότι καταλήξαμε κάπου ;) . Για να το κλείσω, δε θέλω να εξειδανικεύσω το πανεπιστήμιο, ούτε να πω ότι όλα είναι ρόδινα, αλλά διαφωνώ με το να παρουσιάζονται όλα ως χάλια (κάτι που νόμιζα ότι έκανες εξ&#39;αρχής, my bad). Όπως και να έχει, ας μην το συνεχίσουμε γιατί το κουράζουμε και λοξοδρομούμε από το θέμα. Ας δουν και τα παιδιά που ενδιαφέρονται αυτά που είπαμε και ας συνεχιστεί η συζήτηση με βάση τις αντιδράσεις τους. Εξάλλου δεν έχει νόημα να μιλάμε για καταλήψεις και τα συναφή .

                            Comment


                            • #29
                              Egw pantws eimai sto tetarto etos tou fusikou kai ta 3 xronia perasan ousiastika anekmetalefta oson afora ta ma8imata.Perimena alla kai vrhka alla dustuxws&#33;Oi katalipseis me riksan akomi pio va8ia.An vgalo ti sxoli se n+3 8a einai 8avma pistevw&#33;
                              Oi katalipseis se emas ginan mexri ioulio...
                              Nintendo I.D.: paixtis
                              3ds friend code: 2664-2347-7128

                              Comment


                              • #30
                                αν όλα πάνε καλά σε 6 μήνες παίρνω πτυχίο.3 μαθήματα ακόμα,που τα χρωστάω από το πρώτο και το τρίτο εξάμηνο αντίστοιχα και πτυχιακή.δηλαδή αν τελειώσω σε 6 μήνες θα έχω τελειώσει σε 5.5 χρόνια με 2 χρόνια ουσιαστικά ανεκμετάλλευτα,μιλάμε για τρελό άραγμα,και ένα εξάμηνο καταλήψεις.όχι κι άσχημα ε;
                                Carpe diem

                                Comment

                                Working...
                                X