παντως στο 13 απο abilites λειπανε πολλα σημα κατατεθεν της σειρας, το κρατησανε σε μινιμαλιστικα πλαισια γιατι μαλλον φοβηθηκανε αυτον τον ''μερικο ελεγχο'' που εχεις οτi δεν θα μπορεσει να ανταπεξελθει η AI
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Final Fantasy XIII
Collapse
X
-
Afto to MMO stoixeio pou vazoun twra sta RPG tous sthn square einai vhma pros thn swsth katefthynsh pantws.
I aprove and like.
Tanking - party tactics ktl ktl"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
To steal με βαση τη δομη του συστηματος μαχης, μονο ως νεο class θα μπορουσα να το φανταστω, πχ thief ξερω γω που να εχει τις δικες του ενεργειες. Γενικα πιστευω οτι το συστημα του XIII εχει απειρες δυνατοτητες αναπτυξης στο μελλον, μπορουν να πατησουν πανω του και να φτιαξουν πολυ ωραια πραγματα.
Πραγματικα δεν μπορω να πω ποιο απο τα συστηματα μαχης μου αρεσε περισσοτερο (XII και ΧΙΙΙ) αλλα μαλλον του ΧΙΙΙ το απολαυσα περισσοτερο λογω ταχυτητας και των εναλλαγων που γινοντουσαν in battle... Παροτι το XIII ειναι ισως πιο αυτοματοποιημενο, μου εδινε την αισθηση οτι οντως ελεγχεις τους χαρακτηρες. Η αληθεια ειναι οτι παιζοντας το τελικο boss του ΧΙΙ χωρις να ακουμπησω το χειριστηριο με ξενερωσε καπως.
Συμφωνω με τα οσα ειπατε και περι κλασσικου turn based btw ;);).
Ground στο gameover εισαι με το ονομα maxim? Στις συζητησεις περι ff ειχα κανει και εγω καποια post. Μεσα απο τις διαφωνιες ειχε βγει παντως μια απο τις καλυτερες συζητησεις που προσωπικα εχω συμμετασχει. Θυμαμαι post σεντονια απο πλευρας σου.
Comment
-
Δεν υπάρχει steal... τώρα που το ανέφερες το συνειδητοποίησα! Η αλήθεια είναι ότι το σύστημα χωράει αρκετή βελτίωση με την προσθήκη νέων κλάσεων και μακάρι να γίνει στο XIII-2. Αυτό που με χάλασε λίγο στην αρχή ήταν που πάντα εστιάζεις σε έναν εχθρό. Από τη μία είναι λογικό, γιατί το σύστημα βασίζεται στο να κάνεις τον εχθρό stagger, αλλά θα ψηνόμουν στο ΧΙΙΙ-2 ο leader να μπορεί να δώσει κάποια μεμονομένη εντολή σε ένα μέλος της ομάδας, ανεξάρτητα από τι θα κάνει ο ίδιος, ώστε να μπορεί να διαφοροποιηθεί και λίγο η στρατηγική (πχ να "διατάξεις" τον Saboteur να ρίξει ότι έχει και δεν έχει σε ένα συγκεκριμένο εχθρό, την ίδια ώρα που εσύ με το άλλο μέλος ασχολείσαι με τους υπόλοιπους εχθρούς).
Originally posted by Ground_zero View PostO spahar einai mod sto Gameover.
Genika kserei apo Jrpgs kai einai apo aftous pou metraei h gnwmh tous.
Comment
-
Eimoun grammenos ws Ground_zero alla efaga ena ban (monimo an kai o admin eixe pei pws tha htan gia liges meres mono) epeidh eixa mpei se ena apo afta ta gnwsta mou "rage mode" se kati syzhthseis gia to FF12.
Apo tote allaksa se Maxim alla telika apofasisa pws den einai poly kalo na milas gia tetoia themata me atoma pou den se kseroun kai den mporoun na se anextoun, etsi sxedon ksekopsa apo ekei
H syzhtish pou les htan ontws poly kalh alla tipote pou den exoume pei kai edw pera.
Ta posts ekei ginontan sentonia epeidh prospathousa na ekshgisw oso kalytera mporousa thn skepsh mou wste na ginw katanohtos.
Ta paidia edw genika akolouthoun thn idia poreia skepseis me emena (xronia milame....) kai den xreiazetai na ta grafw poly leptomeriaka gia na me katalavoun
EDIT:
Nooto exeis apolyto dikio, ena leptomerestero class - job system tha dwsei perissotero vathos sto systhma.
Spahar exw kairo na mpw sto forum kai den to hksera oti efyges apo mod.
Den exei kai poly shmasia, hang around kala tha pername.
EDIT2:
Spahar twra pou hrthes prepei na anoiksei megalh syzhtish gia to lost odyssey"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
-
Αν ανοίξει θέμα για το Lost Odyssey θα βγουν πολλά φτυάρια στη φόρα, άχτι έχω να το κράξω κι άλλο, παρόλο που μου άρεσε σε γενικές (πολύ γενικές) γραμμές.
Το ΧΙΙΙ έτσι όπως φτιάχτηκε δε θα είχε χώρο για thief πιστεύω. nooto θα σου κάνω έναν παραλληλισμό με το SMB. Σκέψου να υπήρχαν collectibles που θα έπρεπε να κάνεις επανάληψη πολλές φορές ίδιες πίστες για να τα πάρεις - κάτι σαν τα bandages αλλά σε ΠΟΛΥ μεγαλύτερο βαθμό. Το ΧΙΙΙ είχε transition σε άλλη οθόνη για τις μάχες, ήταν έτσι δομημένο ώστε το νόημα να είναι το να τις τελειώνεις γρήγορα, το stealing θα ήταν τραγικά χρονοβόρο. Πραγματικά ελπίζω σε μία τέτοια job - paradigm στο ΧΙΙΙ-2, αλλά ταυτόχρονα ελπίζω σε αλλαγή της δομής του παιχνιδιού σε κάποια θέματα, ένα από αυτά είναι και ο τρόπος που θα γίνεται το looting και ο χώρος που θα παίρνουν μέρος οι μάχες.
Γενικά δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα ήθελα να δω αυτό το σύστημα. Με εξιτάρει η ιδέα πολλών branches στο crystarium όπου το καθένα θα έχει τις ιδιαιτερότητές του και όχι μίας γραμμικής ανάπτυξης χαρακτήρων. Στο ΧΙΙΙ το ζήτημα ήταν να βρεις το βέλτιστο party, από εκεί και πέρα απλά έκανες το ίδιο πράγμα μέχρι το τέλος του παιχνιδιού - με μοναδικές εξαιρέσεις τα Adamantoises και 2-3 marks.
Πάντως αυτό που λέει ο spahar θα είχε ενδιαφέρον, να μπορείς δηλαδή να μοιράσεις κάπως τους στόχους των μελών της ομάδας σου. Κάτι τέτοιο δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα γινόταν αυτόματα - γιατί η λογική του battle system είναι όλα να γίνονται αυτόματα - χωρίς προκαθορισμένες εντολές, aka gambits.
Comment
-
Originally posted by Evans View PostΑν ανοίξει θέμα για το Lost Odyssey θα βγουν πολλά φτυάρια στη φόρα, άχτι έχω να το κράξω κι άλλο, παρόλο που μου άρεσε σε γενικές (πολύ γενικές) γραμμές.
Originally posted by Evans View PostΠάντως αυτό που λέει ο spahar θα είχε ενδιαφέρον, να μπορείς δηλαδή να μοιράσεις κάπως τους στόχους των μελών της ομάδας σου. Κάτι τέτοιο δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα γινόταν αυτόματα - γιατί η λογική του battle system είναι όλα να γίνονται αυτόματα - χωρίς προκαθορισμένες εντολές, aka gambits.
Comment
-
Έχοντας πλέον ξοδέψει ένα 24ωρο πρπ με το game( real time χρόνος όχι μια μέρα) μπορώ πιστεύω να πω, πως έχω μια σφαιρική άποψη. Κατ'αρχάς Fang, Light, Hope δεν αφήνουν τπτ όρθιο. Επίσης τον Snow, που καραγουστάρω, μέχρι στιγμής τον έχω χειριστεί 2-3 φορές. Στην παρούσα φάση κάθεται στον πάγκο με 35k CP. Έλεος ρε Square. Ωστόσο πιστεύω πως Sazh, Vanille είναι πολύ ενδιαφέροντες χαρακτήρες, σεναριακά, ενώ μου αρέσει πολύ η Fang( luv etc)
Όσον αφορά τη μάχη... Τα πράγματα πλέον πάνε αυτοματοποιημένα. Επιλέγω απλά μέσω abilities τα commands και μετά repeat. Και φυσικά paradigm shift να είμαστε οκ. Η όλη αυτοματοποίηση, αν και θα έπρεπε λογικά να με κοιμίζει έχει πετύχει να με κρατά σε μια κάποια εγρήγορση. Αν συνυπολογίσουμε και τις εντυπωσιακές κινήσεις το σύνολο του battle system πάει προς το θετικό πρόσημο άνετα.
Δε με έχει κουράσει καθόλου η γραμμικότητα ενώ το σενάριο πάει μια χαρά, χωρίς να θεωρώ πως είναι κάτι το groundbreaking, ωστόσο σε κρατάει στο να δεις τι θα γίνει παρακάτω. Παράλληλα αρκετές σκηνές μου έχουν ήδη χαραχτεί είτε λόγω ποζεριάς action είτε λόγω συναισθηματικής φόρτισης- σαφώς λιγότερες.
Το μόνο αρνητικό που προσάπτω είναι η παντελής αχρηστία στην οποία έχουν υποπέσει τα summons... Δε βρίσκω πλέον κανένα λόγο να τα χρησιμοποιήσω. Σε μία-δυο μάχες είχα κάνει χρήση του Odin και αυτό ήταν όλο. Κρίμα ρε γμτ γιατί τα summons σε FF πάντα θα αποτελούν, για μένα, ένα σημαντικότατο στοιχείο και δε θέλω να υποβαθμίζονται έτσι... Και ένα ακόμη για να γίνω σπαστικός: δώστε κανά accessory slot παραπάνω στο λαό ΡΕΕΕΕ. Αφήστε τους μινιμαλισμούς και αφήστε με να βάλω κανά helmet, gloves etc
Πιστεύω, χωρίς φυσικά να έχω την 100% ολοκληρωμένη εικόνα του τίτλου, πως ένα ρετουσάρισμα του BS στο ΧΙΙΙ-2 είναι απαραίτητο και πως εν τέλει θα αποτελέσει ένα σκαλί πιο πάνω.
Comment
-
Το ΧΙΙΙ έτσι όπως φτιάχτηκε δε θα είχε χώρο για thief πιστεύω. nooto θα σου κάνω έναν παραλληλισμό με το SMB. Σκέψου να υπήρχαν collectibles που θα έπρεπε να κάνεις επανάληψη πολλές φορές ίδιες πίστες για να τα πάρεις - κάτι σαν τα bandages αλλά σε ΠΟΛΥ μεγαλύτερο βαθμό. Το ΧΙΙΙ είχε transition σε άλλη οθόνη για τις μάχες, ήταν έτσι δομημένο ώστε το νόημα να είναι το να τις τελειώνεις γρήγορα, το stealing θα ήταν τραγικά χρονοβόρο. Πραγματικά ελπίζω σε μία τέτοια job - paradigm στο ΧΙΙΙ-2, αλλά ταυτόχρονα ελπίζω σε αλλαγή της δομής του παιχνιδιού σε κάποια θέματα, ένα από αυτά είναι και ο τρόπος που θα γίνεται το looting και ο χώρος που θα παίρνουν μέρος οι μάχες.
Κοιτα το class το ανεφερα πιο πολυ γιατι πιστευω οτι μονο ετσι θα ειχε νοημα το steal ως ability. Δεν θα ελεγα οτι χωραει σε καποιο απο τα paradigms που σου δινει το παιχνιδι. Η εισοδος ενος τετοιου class προφανως απαιτει τεραστιες αλλαγες στη δομη. Για παραδειγμα δεν μπορεις να επισκεπτεις καμια απο τις παλιες περιοχες του παιχνιδιου περα απο την gran pulse κατι που κανει τα αντικειμενα των πρωτων κεφαλαιων missable. Γι'αυτο και πιστευω οτι το looting ειχε ενσωματωθει στο ΧΙΙΙ στα αντικειμενα που επαιρνες random στο τελος καθε μαχης και τα οποια ηταν τρομακτικα ομογενοποιημενα (εν ολιγοις ιδια). Ταυτοχρονα, τελειως γραμμικη ηταν και η χρηση των αντικειμενων αυτων. Δομικα ετσι οπως ηταν το ΧΙΙΙ η προσθηκη του thief class απο μονη της (χωρις αλλες αλλαγες) δεν θα ειχε καποια ουσια. Τι να λεμε, εγω δεν ασχοληθηκα με τα αντικειμενα που μαζευα παρα μονο στο τελευταιο μισαωρο του παιχνιδιου. ++++ στα οσα λες περι ταχυτητας, το smb ειναι σωστο παραδειγμα :xp:;);).
Γενικά δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα ήθελα να δω αυτό το σύστημα. Με εξιτάρει η ιδέα πολλών branches στο crystarium όπου το καθένα θα έχει τις ιδιαιτερότητές του και όχι μίας γραμμικής ανάπτυξης χαρακτήρων. Στο ΧΙΙΙ το ζήτημα ήταν να βρεις το βέλτιστο party, από εκεί και πέρα απλά έκανες το ίδιο πράγμα μέχρι το τέλος του παιχνιδιού - με μοναδικές εξαιρέσεις τα Adamantoises και 2-3 marks.
Στα υπολοιπα well said απο ολους.
H syzhtish pou les htan ontws poly kalh alla tipote pou den exoume pei kai edw pera.
Ta posts ekei ginontan sentonia epeidh prospathousa na ekshgisw oso kalytera mporousa thn skepsh mou wste na ginw katanohtos.
Ta paidia edw genika akolouthoun thn idia poreia skepseis me emena (xronia milame....) kai den xreiazetai na ta grafw poly leptomeriaka gia na me katalavoun.
Για το Lost Odyssey Spahar εγω θα ειμαι μαζι σου ;););). Θα ριξω πολυ κραξιμο βεβαια στο battle system και σε καποια σχεδιαστικα ζητηματα, αλλα overall και εμενα μου αρεσε πολυ το παιχνιδι (Ειχα δακρισει σε καποια απο τα ονειρα το Kaim, οk αυτο δεν μπορεις να το σβησεις).
Το θεμα ειναι, οπως αναφερθηκε και σε προηγουμενα posts, οτι πλεον δυσκολα μπορω να αντεξω turn based traditional συστηματα ειδικα οταν μιλαμε για HD home consoles. Το κουλο ειναι οτι ανετα παιζω σημερα FF VII, VIII, IX και τα ευχαριστιεμαι αλλα οταν βλεπω την ιδια λογικη στο Blue Dragon πχ δεν μπορω να την παλεψω.
Εdit
Δε με έχει κουράσει καθόλου η γραμμικότητα ενώ το σενάριο πάει μια χαρά, χωρίς να θεωρώ πως είναι κάτι το groundbreaking, ωστόσο σε κρατάει στο να δεις τι θα γίνει παρακάτω. Παράλληλα αρκετές σκηνές μου έχουν ήδη χαραχτεί είτε λόγω ποζεριάς action είτε λόγω συναισθηματικής φόρτισης- σαφώς λιγότερες.
) χαρακτηρας δεδομενου του τι πρεπει να συμβει για να πετυχει το στοχο του. Γενικα το τελικο κομματι ειναι παρα πολυ προσεγμενο και εχει πολυ ωραια σκηνοθεσια overall. Το προβλημα με το σενριο (οπως θα δεις και εσυ) ειναι οτι λεγεται με τον λαθος τροπο και πεφτει πολυ απο τη δομη του ολου παιχνιδιου (μεγαλη παραμονη στην gran pulse + ποιος νοιαζεται για τη σωτηρια ενος κοσμου που δεν εχει ουτε ενα κατοικο, ουτε μια πολη
)
Comment
-
Ωχ με βλέπω μόνο μου να υπερασπίζω τον Kaim και την παρέα του, και εγώ δεν είμαι αθάνατος.
Και ένα ακόμη για να γίνω σπαστικός: δώστε κανά accessory slot παραπάνω στο λαό ΡΕΕΕΕ. Αφήστε τους μινιμαλισμούς και αφήστε με να βάλω κανά helmet, gloves etc
To kako einai oti den einai typou: Helmet - shield - belt - shoes etc.
Panw sto idio thema thelw na dw sto FF13-2 POLY megalyterh anaptyksh gyrw apo equipment sets.
Mia leitoyrgia pou thewreitai aftonohth sta dytika RPG kai mono sto FF13 to thymamai na exei ginei apo JRPGs....
Einai poly kalh idea kai prepei na kanoun expand panw se afto.
Το θεμα ειναι, οπως αναφερθηκε και σε προηγουμενα posts, οτι πλεον δυσκολα μπορω να αντεξω turn based traditional συστηματα ειδικα οταν μιλαμε για HD home consoles. Το κουλο ειναι οτι ανετα παιζω και σημερα FF VII, VIII, IX και τα ευχαριστιεμαι αλλα οταν βλεπω την ιδια λογικη στο Blue Dragon πχ δεν μπορω να την παλεψω.
"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
Για διάφορους λόγους που δεν είναι της παρούσης,είχα αφήσει στην άκρη τον τίτλο εδώ και 20 μέρες περίπου.Ευτυχώς δεν είχα παίξει πολύ,ώστε να έχει προχωρήσει η ιστορία,τόσο που να την ξεχάσω.Το ξαναέπιασα σήμερα και τελείωσα μόλις τώρα το 4ο κεφάλαιο.Απορία:Στο κεφάλαιο αυτό,έχει ένα Mini game με τον Hope να οδηγάει ένα mech.Είδα ότι αν καταφέρεις κάποιο στόχο παίρνεις το Thunder Ring.Μπορώ να το βρω και αλλού;Ή είναι υποχρεωτικό να το πάρω από δω;Επίσης κάτι ακόμα.Πως μπορώ να δω πόσοι εχθροί έχουν καταγραφεί μέσω του Libra;Carpe diem
Comment
-
Ta elmental rings ta vriskeis apo 3 fores to kathena se olo to game men, alla mono 3 de
an thymame kala.
Tous exthrous tous vlepeis sto bestiary, an exoun erwthmatika den exeis teleiwsei mazi tous me ta libra."Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
"ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
Greek Gaming Videos
Greek Final Fantasy Forum
Comment
-
σωστα θυμασαι ειναι η 2 η 3 φορες, κανεις και downgrade τα μεγαλυτερα τιερ αλλα νομιζω εκεινα δεν τα βρισκεις ποτε
θυμαμαι 100% οτι τα βρισκεις μια φορα το καθενα αμα κανεις μια γυρα σε ολο το χαρτη μολις βγεις grand pulse παντως, και σιγουρα απο μια φορα πριν στο παιχνιδι πριν βγεις εκει
γενικα ειναι τα μοναδικα missable items γιατι τα χρειαζεσαι για να παρεις τα επομενα tiers ειδικα αν πηγαινεις και για platinum οποτε προσοχη
Comment
Comment