Announcement

Collapse
No announcement yet.

Donkey Kong Country Returns

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Πέρα από τα αμιγώς αισθητικά ζητήματα που αφορούν τον τίτλο (και τα οποία από μόνα τους είναι μια άλλη κατηγορία). Καθαρά σε επίπεδο gameplay, ο τίτλος αποκλίνει πολύ από τη λογική των κλασικών Donkey Kong Country; Γιατί εμένα, από τα videos τουλάχιστον, δε μου έχει βγάλει κάτι τέτοιο.

    Και για να πω την αλήθεια, δυσκολεύομαι να φανταστώ έναν τίτλο που γενικά ακολουθεί μια αρκετά συμβατική platform γραμμή, να διαφέρει δραστικά σε επίπεδο gameplay από τους προκατόχους του (πέρα φυσικά από τη προσθαφαίρεση συγκεκριμένων gimmicks).

    Πάντως στη πορεία του thread μπλέχτηκαν δυο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Κανείς δεν είπε ότι το DKCR είναι κακό παιχνίδι, ή χειρότερο από τα παλιά επειδή δεν είναι ίδιο. Οι ενστάσεις περιορίστηκαν καθαρά σε ζητήματα αισθητικής, παράγοντας ο οποίος, όπως και να χει, είναι καθαρά υποκειμενικός.

    Ο ίδιος ο Xeno μάλιστα είπε πριν ότι:

    Originally posted by Xeno View Post
    Στο gameplay τωρα τα πραγματα αντικειμενικα ειναι μια χαρα.
    There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
    Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

    Comment


    • #77
      Originally posted by Loggo View Post
      Πέρα από τα αμιγώς αισθητικά ζητήματα που αφορούν τον τίτλο (και τα οποία από μόνα τους είναι μια άλλη κατηγορία). Καθαρά σε επίπεδο gameplay, ο τίτλος αποκλίνει πολύ από τη λογική των κλασικών Donkey Kong Country; Γιατί εμένα, από τα videos τουλάχιστον, δε μου έχει βγάλει κάτι τέτοιο.

      Και για να πω την αλήθεια, δυσκολεύομαι να φανταστώ έναν τίτλο που γενικά ακολουθεί μια αρκετά συμβατική platform γραμμή, να διαφέρει δραστικά σε επίπεδο gameplay από τους προκατόχους του (πέρα φυσικά από τη προσθαφαίρεση συγκεκριμένων gimmicks).

      Πάντως στη πορεία του thread μπλέχτηκαν δυο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Κανείς δεν είπε ότι το DKCR είναι κακό παιχνίδι, ή χειρότερο από τα παλιά επειδή δεν είναι ίδιο. Οι ενστάσεις περιορίστηκαν καθαρά σε ζητήματα αισθητικής, παράγοντας ο οποίος, όπως και να χει, είναι καθαρά υποκειμενικός.

      Ο ίδιος ο Xeno μάλιστα είπε πριν ότι:


      Στο θεμα αισθητικης εμπεριεχεται και η μη σχετικοτητα ενος γοριλλα με μια φυλη σε συγκριση με εναν γοριλλα και εναν αλιγατορα?(ανεξαρτητα απο τον παραγωντα για το πως θελουν να διαδραματιζεται η πλοκη)

      Η συγκριση ειναι ευκολη,παρε το country και το jungle beat.

      Το jungle beat εχει τοση ελευθερια στον χωρο που ειναι πιο extreme και απο την αντιμετοπιση των εχθρων.Στο trailer του returns που παιζουν co op φαινεται η ελευθερια στο χωρο.

      Το country θα μπορουσε να ειναι σαν ενα ακομα platform-action(αν αποκλισεις το παραγωντα αισθητικης και ομοιογενεια στην κατηγορια) μονο που ειχε τα μυστικα και το οποιο challenge.
      (Νομιζω πως η rare ειχε δουλεψει σε βαθμο που εβλεπε δοκιμαντερ και πηγαινε σε ζωολογικους κηπους για να προσομοιωση την φυσικοτητα στην κινηση των ζωων οποτε απορω πως το αποκλειουμε τοσο απλα)

      Οποτε στο returns ειναι σαν να εχουν βαλει στοιχεια του country στο beat παρα το αντιστοφω.

      Στα country 1,2,3 υπαρχουν διαφορες στο πως παιζετε το παιχνιδι,αυτο ειναι πιο κοντα στον ορισμο εξελιξη(εστω για μενα).Βλεπωντας το returns το ονομαζεις εξελιξη η αλλαγη?

      Του xeno μπορει να του αρεσε το beat εμενα ομως οχι ;)
      Street Fighter IV Series Κύπρος(Cyprus)+Ελλάδα(Hellas) Group On Facebook

      Comment


      • #78
        Originally posted by ][gognito
        Στο θεμα αισθητικης εμπεριεχεται και η μη σχετικοτητα ενος γοριλλα με μια φυλη σε συγκριση με εναν γοριλλα και εναν αλιγατορα?(ανεξαρτητα απο τον παραγωντα για το πως θελουν να διαδραματιζεται η πλοκη)

        Η συγκριση ειναι ευκολη,παρε το country και το jungle beat.

        Το jungle beat εχει τοση ελευθερια στον χωρο που ειναι πιο extreme και απο την αντιμετοπιση των εχθρων.Στο trailer του returns που παιζουν co op φαινεται η ελευθερια στο χωρο.

        Το country θα μπορουσε να ειναι σαν ενα ακομα platform-action(αν αποκλισεις το παραγωντα αισθητικης και ομοιογενεια στην κατηγορια) μονο που ειχε τα μυστικα και το οποιο challenge.
        (Νομιζω πως η rare ειχε δουλεψει σε βαθμο που εβλεπε δοκιμαντερ και πηγαινε σε ζωολογικους κηπους για να προσομοιωση την φυσικοτητα στην κινηση των ζωων οποτε απορω πως το αποκλειουμε τοσο απλα)

        Οποτε στο returns ειναι σαν να εχουν βαλει στοιχεια του country στο beat παρα το αντιστοφω.

        Στα country 1,2,3 υπαρχουν διαφορες στο πως παιζετε το παιχνιδι,αυτο ειναι πιο κοντα στον ορισμο εξελιξη(εστω για μενα).Βλεπωντας το returns το ονομαζεις εξελιξη η αλλαγη?

        Του xeno μπορει να του αρεσε το beat εμενα ομως οχι ;)
        Τι δουλειά έχει το Jungle Beat ωρέ;

        Comment


        • #79
          Originally posted by Enpsty View Post
          Τι δουλειά έχει το Jungle Beat ωρέ;


          But I will say that the feel of Donkey Kong and his animation, some of that has been inspired by the previous title that Tokyo did.
          Street Fighter IV Series Κύπρος(Cyprus)+Ελλάδα(Hellas) Group On Facebook

          Comment


          • #80
            Οριστε η πιο ενδιαφερουσα μελωδια που εχω ακουσει ως τωρα (προφανως και μιλαω για τα νεα κομματια):


            Απο παλια κομματια ακουγονται γνωριμες μελωδιες ΜΟΝΟ απο το 1ο DKC (δυστυχως).
            Mε καποιες απο αυτες ειμαι ενθουσιασμενος μονο και μονο που τις ξανακουω:



            Mε καποιες αλλες παλι οχι:





            Το παιχνιδι θα πω για αλλη μια φορα πως μετα απο καθε πιστα με κερδιζει και περισσοτερο. Η δυσκολια του η οποια ειναι αισθητη αλλα σε καμια περιπτωση ενοχλητικη (για την ωρα εστω), καθως και το πληθος μυστικων σε καθε πιστα το καθιστουν ως ενα παιχνιδι με πολυ υψηλο replay value. Nα πω επ' ευκαιριας πως καθε κοσμος εχει μια μυστικη πιστα η οποια ξεκλειδωνεται αν μαζεψεις σε ολες τις αλλες πιστες του ιδιου κοσμου τα KONG letters. Το να το κανεις αυτο ειναι συνηθως αρκετα δυσκολο και οι μυστικες πιστες εχουν δυσκολια που ξεφευγει.
            Το 100% πρεπει να ναι hardcore-ιλα βγαλμενη απο αλλη εποχη (ουτε καν SNES-era, μαλλον προς NES παει το πραγμα).

            To level design περα απο καλο ειναι και αρκετα πρωτοτυπο - θα δειτε concepts που δε νομιζω να εχετε ξαναδει σε αλλα παιχνιδια.
            Ως τωρα ολα καλα λοιπον, get hype .

            Comment


            • #81
              Για οποιον θελει να ακουσει ολο το soundtrack του returns


              Xeno αν απευθυνεται στην διαδρομη του donkey και του diddy μονο γιατι να βαλουν και μουσικα θεματα απο το 2 και το 3?
              Street Fighter IV Series Κύπρος(Cyprus)+Ελλάδα(Hellas) Group On Facebook

              Comment


              • #82
                Retarded controls ruined this game. Period.

                Εβγαλα το πρωτο κοσμο αλλα δε μπορω να το χαρω με αυτο το χειρισμο.
                Do a barrel roll!

                Comment


                • #83
                  Originally posted by Ramparter View Post
                  Retarded controls ruined this game. Period.
                  .

                  Comment


                  • #84
                    ITT: Εγω τρολλαρω game του Wii κι ο Xeno το υπερασπιζεται
                    Do a barrel roll!

                    Comment


                    • #85
                      Οκ ας προσπαθησω να μιλησω σοβαρα μιας και ειμαι στα τελειωματα του παιχνιδιου.
                      Δε μπορω να καταλαβω το οποιοδηποτε παραπονο για το χειρισμο.
                      Εχω δοκιμασει και με nunchuck/wiimote και με wiimote και δε βρηκα καποιο ελλατωμα.
                      Ναι ειναι χαζο πως το roll θελει waggle, αλλα και roll κανω οποτε θελω, και δε μου εχει τυχει ποτε να κανω waggle και να μην κανει register και τελος το roll χρησιμοποιειται πολυ σπανια, ανετα βγαζεις ολο το παιχνιδι χωρις αυτο.

                      Αρα τι αλλο μενει; Εχεις σε 2 κουμπια αλμα και run/grab. Αυτο ειναι ολο. Τι αρνητικο μπορει να εχει κατι τετοιο δε μπορω να φανταστω. Ο ελεγχος ειναι πολυ ακριβης.
                      Δεν τιθεται καν τετοιο θεμα λοιπον για μενα, οποτε σταματαω εδω.

                      Εγω παραπονιομουν αρχικα γιατι θεωρουσα κακο το level design των πρωτων κοσμων.
                      Οντας ηδη στον τελευταιο κοσμο δηλωνω εντυπωσιασμενος απο τη δουλεια της Retro.

                      Τα λογια ειναι περιττα, οποιος ενδιαφερεται καλυτερα να το παιξει και ελπιζω πως θα το ευχαριστηθει και με το παραπανω. Το level design σε καποιες πιστες περα απο πολυ καλο, ειναι πραγματικα ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ, μιλαμε για πολυ εξυπνες ιδεες.

                      Για οποιον αποζητα μια pure 2d platforming εμπειρια δε μπορω να σκεφτω κατι πιο ενδιαφερον που εχω δει τα τελευταια χρονια.
                      Αυτο που θελει να κανει το παιχνιδι το κανει πολυ καλα και οι τελευταιοι κοσμοι θα σας εκπληξουν ευχαριστα σιγουρα.

                      Κατα τ' αλλα haters gonna hate, αλλα οσα δε φτανει η αλεπου .. .

                      Comment


                      • #86
                        Εχω ενα θεμα με το waggle πρωτον και δευτερον μου φαινεται αρκετα "βαρυς" ο χαρακτηρας. Θεωρω οτι του λειπει η αμεσοτητα που θα το εκανε πιο ευχαριστο (οχι πιο ευκολο απαραιτητα).
                        Do a barrel roll!

                        Comment


                        • #87
                          Ειναι οσο βαρυς ηταν παντα και οκ με το run και με το jet-pack του Diddy τα πραγματα γινονται αρκετα απλα.
                          Θα σου λεγα να του δωσεις μια ευκαιρια, το αν θα το κανεις βεβαια ειναι αλλο θεμα.

                          Πιστευω πως τα 2 πραγματα που λες δεν ειναι ουσιαστικα παραπονα, ιδιως με το waggle απορω τι θεμα εχεις. Δε νομιζω να κανεις rolls κατα λαθος, αυτο ιδιως δε μου εχει τυχει ουτε 1 φορα.

                          Comment


                          • #88
                            δεν ειναι θεμα δυσκολιας ουτε θεμα ακριβειας, ειναι θεμα ευχαριστησης του χειρισμου, και το waggle στο roll καθε αλλο παρα ευχαριστος χειρισμος ειναι αυτο και μονο κοβει ποντους ευχαριστησης απο την ολη διαδικασια, κατα τα αλλα το παιχνιδι προσφερει απλοχερα pure 2d platforming, παιζω σε χαλαρα sessions ειμαι στον 5 κοσμο και βρισκω εξαιρετικο εως ευρυματικο το lvl design, κανενας για διπλο?

                            Comment


                            • #89
                              ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ.

                              Επαιζα το βραδυ και ημουν τελευταια πιστα, αυτη εμενε και το final boss. Ηρθαν 2 φιλοι να δουμε το Machete οποτε εκλεισα και το Wii, παω στο τελος να ξεσυνδεσω ενα media player και καπως παραπατησα και εριξα το βαρος μου πανω στην tv στην προσπαθεια να κρατηθω ορθιος, εν τελει εσπασε ο βραχιονας της ο οποιος "κουμπωνει" πανω στη βαση και τωρα δεν εχω πως να τη στηριξω και την εχω ξαπλα μεχρι να την παω για service με την 1η ευκαιρια.

                              ΕPIC FAIL λοιπον - don't try this at home κτλ.
                              Αυριο βλεπω να συνδεω το SNES στη CRT στο σαλονι και να πιανω DKC1 για να προλαβω το συνδρομο στερησης.

                              Οι κοσμοι 6-8 ειναι φανταστικοι, κριμα που δε μπορω ακομα να γραψω και επισημα τελικες εντυπωσεις .

                              Παω να ακουσω το life in the mines, περιμενα πως αυτο το κομματι θα σκαγε σε κανα τρενακι, αλλα τελικα το ακουσα στον 7ο κοσμο οπου επικρατουν πιο industrial σκηνικα.
                              Μα ποσο τελειο ρε γαμωτο...

                              Υ.Γ.
                              Αν πιστευετε πως σας τη χαλαει τοσο πολυ το roll, αφου το παιζετε πειρατικο στην τελικη να ξερετε πως εχει βγει "cheat code" μεσω του ocarina app που προσθετει classic controller support και το roll ειναι σε κουμπι (Υ), οπως ειχαμε μαθει απο παλια.

                              Comment


                              • #90
                                Ναι ο Vaynard ειπε ακριβως αυτο που ηθελα να πω, ειδα στο gaf οτι καποιοι παιζουν με classic controller με καποιο hack, μπορει να το ψαξω, ειναι κριμα γιατι ειναι τοσο ωραια φτιαγμενο game, τα γραφικα μ' αρεσουν παρα πολυ και η μουσικη δε με χαλασε καθολου.

                                ΥΓ: Xeno παλι καλα που δεν εσπασες την ιδια τη TV

                                ΥΓ2: Να πω και κατι που βρηκα πολυ θετικο, τα puzzles αν τα παρεις μια φορα μενουν, δε χρειαζεται να μπεις σε μια πιστα και να τα μαζεψεις ολα μαζι στην ιδια προσπαθεια.
                                Do a barrel roll!

                                Comment

                                Working...
                                X