Announcement

Collapse
No announcement yet.

Donkey Kong Country Returns

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Ramp ολα οκ, πηγα σε ενα καταστημα και περιμενω να μου στειλουν μια νεα βαση να την αλλαξω και μετα ολα θα ειναι οπως πριν. 48ε μια βαση - λολ, αλλα οκ τι να κανω ετσι οπως ηρθαν τα πραγματα.

    Παρολαυτα δε μασαω, εστησα την tv στην καρεκλα που εχω στο γραφειο και συνεχισα το DKC σαν να μην τρεχει τιποτα.

    Τελος το παιχνιδι, τελος οι 8 κοσμοι εστω και ολες οι πιστες που ηταν διαθεσιμες.
    Απο εκει και περα εχει και αρκετο bonus υλικο το οποιο θελει αρκετο κουραγιο και skill για να το δει κανεις.

    Θα παρω μια ανασα και θα το συνεχισω σιγουρα παντως καποια στιγμη.

    Οι τελικες εντυπωσεις μου ειναι πολυ θετικες, η Retro για μια ακομα φορα επανεφερε μια παλια σειρα με τον καλυτερο τροπο. Οι αδιαφοροι εχθροι και οι οχι τοσο ατμοσφαιρικες πιστες, αντισταθμιζονται απο το εξαιρετικο level design και το πολυ καλο challenge του παιχνιδιου.

    Εχασα ΠΑΡΑ πολλες φορες, αλλα γενικα δε με τσαντισε καθολου, γιατι παντα πεθαινα απο δικες μου απροσεξιες - δεν τιθεται θεμα cheap deaths δηλαδη. Τrial and error παιζει πολυ παντως, υπαρχουν καμποσες παγιδες που αν δεν τις δεις δε μπορεις να φανταστεις τι σε περιμενει.

    Στα ending credits δεν παρελασε το cast των εχθρων, αλλα οκ τετοιοι που ηταν να λειπει το βυσσινο.
    Εντυπωση μου εκανε που δεν αναφεροταν πουθενα το ονομα του David Wise του συνθετη των παλιων DKC μιας και εν τελει το παιχνιδι ειχε πολλα κομματια απο το DKC1 σε remixes (ολα πολυ κοντα στα originals και καποια ισως και καλυτερα, μονο το Aquatic Ambience ηταν κακο).

    Εχει πλακα το πώς απο τον ενθουσιασμο της αναμονης του παιχνιδιου περασα στην ψυχρολουσια της 1ης επαφης οπου ειχα απογοητευτει και δεν ηθελα καν να το πω () και στο τελος ολα αλλαξαν παλι και πιστευω πως ειχα την τυχη να παιξω ενα απο τα καλυτερα platforms των τελευταιων ετων.

    Θα ηθελα πολυ να δουμε και συνεχειες με περισσοτερους γνωριμους χαρακτηρες και κυριως μελωδιες να επιστρεφουν.

    Παρτε μερικα ωραια κομματια που επιστρεφουν στο DKCR, ελπιζω να τα εκτιμησουν καποια ατομα απο εδω .





    Comment


    • #92
      Originally posted by Burai_Fighter View Post
      Πέμπτη ε ε ε ε έρχεται!!! Σηκώνω μανίκια γιατί είμαι μόλις στο 1/3 του DKC 2.
      Kανω quote τον Burai απο αλλο θρεντ γιατι μπορω.
      Αντε να σου ρθει να το παιξεις να μας πεις εντυπωσεις γιατι καποιοι που το παιξαν δε μπορουν να το εκτιμησουν, ενω καποιοι αλλοι δε μπηκαν καν στον κοπο .

      Χθες βραδυ επαιξα κι' αλλο τελικα - δεν κρατηθηκα. Καταληγω στο οτι ο καλυτερος κοσμος ειναι μακραν ο 7ος (Factory), φοβερη ατμοσφαιρα, level design και μουσικη.

      Αυτο που ηθελα να κανω βεβαια χθες ηταν να δω τις μυστικες πιστες. Πραγματι καταφερα να κανω unlock την 1η μυστικη πιστα (αρχικα καθε κοσμος εχει μια). Δειτε πως ειναι και μιλαμε για 1ο κοσμο, δε θελω να φανταστω τι θα γινεται πιο μετα:

      Comment


      • #93
        Θα το πάμε co-op με τον bro να δούμε πόσα μπινελίκια θα φύγουν εκατέρωθεν. Δεν μπορώ να δεχτώ πως ο Diddy είναι σχετικά αμέτοχος στο single player. Ελπίζω να με βολέψει ο χειρισμός γιατί ενα classic controller pro ή ένα classic controller θεωρώ πως είναι ό,τι πρέπει για τον τίτλο. Το wiimote δίκην nes controller δεν ξέρω πόσο βολικό είναι- πολλώ δε μάλλον το chuk/mote αλλα οκ νέο DKC είναι και με το rolling rock να παιζόταν δεν το έχανα
        «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

        Comment


        • #94
          Πωπω ρε φίλε έχει τρελό challenge το παιχνίδι και γουστάρω άπειρα!! Πέμπτη μου έρχεται και μένα και θα λιώσω.
          Απο τα βιντεο που έχω δει και απο αυτά που εχω ακούσει ξέρω οτι η ατμόσφαιρα του παιχνιδιού δεν θα εχει σχέση με τα προηγούμενα DKC αλλά πολύ που χέστηκα (με το συμπάθειο). Το ομολογώ βέβαια οτι θα γουσταρα ατελείωτα να είχε το παιχνίδι τους παλιους εχθρους αντι για καβούρια και τυφλοπόντικες αλλά το gameplay είναι αυτό που μετράει και εκεί το παιχνίδι φάινεται να δίνει ρέστα! Επίσης οσες πίστες έχω δει μέχρι τώρα φαινονται πανέμορφες και το level design κορυφαίο. Ελπίζω να είναι ολο το παιχνίδι έτσι.

          Λίγες μέρες μεινανε για την επιστροφή του βασιλιά του 2d platform! ΑΠΙΣΤΟΙ (burai!) MΕΤΑΝΟΕΙΤΕ!!


          Υ.Γ Δεν θα ανοίξω το 360 αν δεν βγάλω πρώτα 100% το DKCR! Δεσμέυομαι.
          I attack sharks
          when i smell them bleed
          I dont go swimming
          water just wants to be around me.

          Comment


          • #95
            Τι μετανοείτε μωρε?? Εδώ έπιασα replay των τριών DKC. Respect να πεις

            ΕDIT:
            Κανόνισε να σε δω "Master Pilgrim is online, playing Halo Reach"
            «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

            Comment


            • #96
              Για το χειρισμο να πω πως επαιξα το μισο παιχνιδι με remote+nunchuck και στην πορεια δοκιμασα το remote το οποιο χρησιμοποιω μεχρι τωρα. Αμφοτερα λειτουργουν μια χαρα, απλα ειπα να προτιμησω το a la NES scheme εφοσον δε χανω τιποτα και μπλεκω με λιγοτερα ματζαφλαρια ετσι .

              O Diddy σιγουρα ειναι ενα "add-on" στο DKCR a la Kazooie αλλα η παρουσια του ειναι καταλυτικη, κανοντας το παιχνιδι αρκετα πιο ευκολο. Το jetpack θυμιζει easy mode (Dixie anyone?) αλλα εχει πολυ λιγοτερο hover time απ' ο,τι ειχε η Dixie.

              Burai στο co-op θα φριξετε πιστευω, οι ζωες που χανονται μετρανε x2 οποτε θα δειτε πολλαααα game overs. Εμενα δε μου αρεσε τοσο το οτι ο καθενας χειριζεται εναν χαρακτηρα και παιζουν και οι 2 ταυτοχρονα, διοτι σε καποιες μη στατικες πιστες (τρενακια κτλ) ειναι πολυ ευκολο να χασεις γιατι αν δε συντονιστεις τελεια με τον αλλον τοτε πεθαινεις για πλακα.

              Pilgrim πουλα το ΧΒΟΧ καλυτερα, οταν κανεις 100% θα χει βγει XBOX 1080. Τα puzzle pieces ειναι πραγματικα ΠΟΛΥ δυσκολο να βρεθουν, μερικα τα εχουν κρυψει πολυ καλα .

              Για δειτε αν θελετε ενα νεο "gimmick" που παιζει σε πολλες πιστες (το μονο που κανεις σε αυτες τις πιστες ειναι να πατας ενα κουμπι για να κινηθεις πιο ψηλα, αν το αφησεις πεφτεις πιο χαμηλα κτλ). Σε αυτη την πιστα εχασα μακραν τις περισσοτερες ζωες:

              Το πρωτο πραγμα που μου ρθε στο μυαλο παντως ηταν το Aladdin του SNES (3η πιστα).

              Comment


              • #97
                Originally posted by Xeno View Post
                Pilgrim πουλα το ΧΒΟΧ καλυτερα, οταν κανεις 100% θα χει βγει XBOX 1080. Τα puzzle pieces ειναι πραγματικα ΠΟΛΥ δυσκολο να βρεθουν, μερικα τα εχουν κρυψει πολυ καλα .
                Ουδεν κρυπτόν υπο τον pilgrim!!

                Για το co-op burai δεν έχω ακούσει και γω τα καλύτερα. Δοκιμασέ το αλλά αν τα βρείς πολύ σκούρα θα σου συνιστούσα να παίξεις με τον good old fashioned snes way! Δλδ μια ζώη αμα χάσεις παίζει ο αδερφός σου, αμα χασει αυτός παίζεις εσυ και πάει λεγοντας.


                Υ.Γ Θα ανοίξω μόνο μια φόρα το 360 να δω αν μου στείλαν τους πόντους για να κατεβάσω map pack του reach και μετά δεν το ξανανοιγω. Δεσμευομαι!!

                Υ.Γ2 Μπορεί να το ανοίξω και δευτερη φορά για να παίξω κανα ματσάκι στους νεους χάρτες αλλά μετα δεν το ξανανοιγω. Δεσμευομαι λέμε!!

                Y.Γ3 ίσως να το ανοίξω και τριτη .....
                I attack sharks
                when i smell them bleed
                I dont go swimming
                water just wants to be around me.

                Comment


                • #98
                  Δοκιμασέ το αλλά αν τα βρείς πολύ σκούρα θα σου συνιστούσα να παίξεις με τον good old fashioned snes way! Δλδ μια ζώη αμα χάσεις παίζει ο αδερφός σου, αμα χασει αυτός παίζεις εσυ και πάει λεγοντας.
                  Μεγάλη κουβέντα είπες τώρα και με γύρισες πίσω δεκαετίες. Μπα θα το παλέψουμε co op και όσο βγει. Το πολύ πολύ να πέσουν και μερικές ψιλές τιμής ένεκεν:whip:
                  «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                  Comment


                  • #99
                    το τελειωσα και εγω καποια στιγμη που θα εχω χρονο θα γραψω συνολικες εντυπωσεις, να πω απλα οτι στους τελευταιους κοσμους παραλιγο να πεταξω το remote στο τοιχο
                    φτηνα την γλιτωσε και ο τοιχος οχι τιποτα αλλο ειναι και φρεσκοβαμμενος

                    Comment


                    • Εβγαλες τις μυστικες πιστες; Το εχω αφησει στο 97% νομιζω γιατι δυστυχως δεν εχω καθολου χρονο αυτες τις ημερες, αλλα με την 1η ευκαιρια πιστευω να κανω unlock και να τελειωσω τις εναπομεινουσες πιστες.

                      Το παιχνιδι ως τωρα δε με τσαντισε ποτε παντως. Ναι σε μερικες πιστες εχασα παρα πολλες φορες, αλλα οκ, ειναι τοσο ενδιαφερον το level design που δε μπορουσα να χαλαστω.

                      Τωρα που παιζω λιγο λιγο τις πιστες 2η φορα για μυστικα κτλ καταλαβαινω επιτελους ποσο καλο παιχνιδι ειναι. Πλεον απολαμβανω το level design και τη μουσικη και δεν παιζω οπως την 1η φορα που ημουν πιο αγχωμενος και μερικες φορες παρακαλουσα να τελειωσει η πιστα .

                      Φοβερο παιχνιδι, ελεγα πως θα το αφησω στην ακρη και θα το πιασω αλλη φορα, αλλα μαλλον θα πρεπει να φτασω το 100% πρωτα και μετα θα ησυχασω .

                      Comment


                      • 100% και επισημα .

                        Τελικα το 2ο playthrough δε με ζορισε καθολου, σε καμια πιστα δεν πρεπει να χασα πανω απο 4-5 ζωες ξερω γω (oι επιπλεον πιστες που εκανα unlock ειναι αλλο θεμα βεβαια), οταν στην 8-2 ας πουμε (hot rocket) ειχα χασει χαλαρα 20-30 ζωες την 1η φορα.

                        Ειναι ωραιο το συναισθημα οταν νιωθεις πως εχεις καταλαβει πληρως τις "φυσικες" του παιχνιδιου και ελεγχεις το χαρακτηρα σου με απολυτη ακριβεια. Υπαρχει κατι πιο ιδιοτροπο απο το roll και αυτο ειναι το μπερδεμα που μπορει να γινει πολλες φορες οταν πας να κανεις bounce απο εχθρο σε εχθρο (πατας το αλμα ενα κλικ πριν ερθεις σε επαφη με τον εχθρο για να πηδηξεις πιο ψηλα). Αν εχεις το Diddy δε θελει και πολυ για να ενεργοποιησεις το jet pack (αυτο γινεται οταν κρατας το αλμα) και τοτε απλα πηδας πανω στον εχθρο και το επομενο σου αλμα ειναι στην ιδια ευθεια και οχι σε μεγαλυτερο υψος (και με κατι τετοιο προφανως μπορει να πεθανεις για πλακα).

                        Ελπιζω να με καταλαβαινετε, αν οχι θα το δειτε μια και καλη παιζοντας το παιχνιδι.

                        Οι μυστικες πιστες ειχαν αρκετο ενδιαφερον και καποιες θα σπασουν νευρα σιγουρα αν και σε καμια περιπτωση δεν ειναι τραγικα δυσκολες. Απλα δεν εχουν check-points, dk barrels και καρδιες για να αναπληρωνεις ενεργεια, οποτε πρεπει να παιζεις με πληρη συγκεντρωση.

                        Οταν βγαλεις τις μυστικες πιστες των 8 κοσμων εχει καποια συνεχεια το παιχνιδι, οχι μεγαλη σε διαρκεια, αλλα βαζει εναν ωραιο επιλογο στο παιχνιδι και ξεκλειδωνει καποια πραγματα ακομα (ορεξη να χει κανεις να καει).

                        Δε λεω περισσοτερα, καλυτερα να τα δειτε μονοι σας.


                        Το παιχνιδι μου αφησε παρα πολυ καλες εντυπωσεις σε ολους τους τομεις, ακομα και στη μουσικη παρα τα αρχικα μου παραπονα.
                        Μακαρι να ανακοινωσουν sequel στην E3, θα θελα να δω ακομα περισσοτερες καινοτομιες, νεα περιβαλλοντα για τον καθε κοσμο και πανω απ' ολα τις μελωδιες του DKC2 να επιστρεφουν.

                        Ο τελευταιος χρονος ειναι παραδεισος για τους απανταχου platform fans. Εγω ηδη νιωθω πληρης μετα το φανταστικο 4πλο του NSMB, το πανεξυπνο single player του DKCR και φυσικα το SMG2 το οποιο ισως να ειναι το καλυτερο 3d platform στα χρονικα.

                        Τετοιες στιγμες με κανουν να χαιρομαι που αχολουμαι με το αθλημα, ειναι πολυ ωραιο το συναισθημα να βλεπεις τις σειρες με τις οποιες μεγαλωσες να συνεχιζουν να διατηρουν την ποιοτητα τους σε τοσο υψηλο επιπεδο τοσα χρονια μετα .

                        Comment


                        • Ευτυχισμένοι άνθρωποι. Μου προκαλούν εμετό.

                          Comment


                          • Χαιρομαι γι αυτο (προβλεπω σκηνικα pukeathon a la Family Guy να εκτυλισσονται στο ηλιολουστο Kent).

                            Comment


                            • Το ξεκίνησα και επίσημα στο Wii- 8α το είχα από χθες αλλά ας όψεται η δουλειά. Δεν έπαιξα και πολύ κανά μισάωρο περίπου αλλά ό,τι είδα με μετέφερε κάπου στα 94-95. Δε με νοιάζουν η αισθητική, οι εχθροί "ταμ- ταμ"... Με νοιάζει ότι αυτό που παίζω είναι ένα νέο DKC. Revision? Ok, fine by me.

                              Ο χειρισμός δε μου δημιούργησε κανένα πρόβλημα με wiimote+ nunchuck ωστόσο δεν κρύβω πως υπήρχαν στιγμές που αντί για την ground attack μπερδευόμουν και έκανα το blow attack. Αυτό με το Α το παρατήρησα κι εγώ και δυστυχώς το ανακάλυψα με άσχημο τρόπο πως θέλει πιο καλό συγχρονισμό όταν έχεις τον Diddy.

                              Η μουσική στις πρώτες αυτές stages ήταν η γνώριμη με μικρές παραλλαγές και από την πλευρά των γραφικών η ζούγκλα είναι γεμάτη χρώματα. Ωστόσο η δουλειά που έχει γίνει είναι αξιοθαύμαστη, το animation του DK και των εχθρών, η σκόνη καπνού που σηκώνεται από το απότομο σταμάτημα ξεκίνημα, οι εκφράσεις του DK με την κλασική πλέον όταν στέκεσαι στην άκρη μιας πλατφόρμας.

                              Πλακώσανε πολλά και καλά games μαζεμένα και ο χρόνος είναι ελάχιστος. Αν καταφέρω και συγχρονιστώ με τον αδερφό ευελπιστώ να το τελειώσω πριν το 2011
                              «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                              Comment


                              • Sorry για το double post

                                Άλλο ένα απολαυστικότατο Iwata asks για το Donkey Kong Country Returns. N'joy!!

                                «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                                Comment

                                Working...
                                X