Announcement

Collapse
No announcement yet.

Metroid Prime - Post Mortem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Σχετικά με το θέμα των checkpoints πάντως είμαι στην ίδια πλευρά με τον Xeno. Το νόημα στα arcade games ήταν να γίνεσαι καλύτερος μέσω της επανάληψης. Είχε πει κάτι σχετικό και ο Miyamoto στο Iwata asks για το NSMB Wii για τη φύση του star over στα Mario games. Παίζεις τα ίδια σημεία, τα περνάς πιο εύκολα οπότε αυξάνεται η αυτοπεποίθησή σου και μπορείς με άλλο κουράγιο να πας στο εκάστοτε δυσκολο σημείο, ενώ παράλληλα έχεις κατανοήσει καλύτερα τους μηχανισμούς του game. Βέβαια σε κάποια games όπως τα shooterάκια( bullethell etc) όπου είσαι 90% του χρόνου στην τσίτα είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία- και μάλλον αγχωτική.

    Βέβαια είναι σαφώς και θέμα γούστου, έτσι? Αλλά θεωρώ εντελώς άτοπο να κάνεις εύκολα games τύπου Contra με την τοποθέτηση συνεχώς checkpoints ή άπειρων continues. Φυσικά το gaming του σήμερα έχει εξελιχθεί σε helping hand διαδικασία για να μπουστάρει και τις πωλήσεις. Στο στρατό είχα δώσει σε ένα φίλο το psp μου με το Ultimate Ghosts n Goblins. Οκ αρχικά με έβρισε, δεν μπορούσε να δεχτεί πως δεν μπορούσε να περάσει το πρώτο stage μετά από 20λέπτά οπότε το έκανε switch στο easy- όπου δεν αλλάζουν και πολλά πράγματα και μετά από λιγο μου λέει " καλά κανά Pro δεν έχεις??" Χαζη ιστορία αλλά πλέον έτσι είναι η πλειονότητα των gamers, κάτι που φυσικά δεν το βλέπω σαν θετικό ή αρνητικό. Απλά πρέπει και οι εταιρείες να φροντίζουν τόσο για τον novice όσο και για τον skilled player. Απλά εκεί που παλιότερα ο novice έπρεπε να αναπτύξει skills για να δει τον τερματισμό πλέον ο πρώτος βλέπει άνετα τα flashes, effects του game όπως και τον τερματισμό, ενώ ο δεύτερος έχει τα unlockables, τα leaderboards etc.

    Sorry για το offtopic.

    On topic τώρα. Το να κρατάμε κριτική στάση απέναντι σε games του παρελθόντος είναι θεμιτό. Άλλωστε κακά τα ψέματα το retro gaming, αναφέρεται σε άτομα που μπορούν και είναι διατεθειμένα να κάνουν συμβιβασμούς. Το Metroid NES, classic ξε classic( imo δεν είναι διαχρονικό game, ήδη από το Super Metroid μην πω και το ΙΙ είχε ξεπεραστεί) είναι unplayable σήμερα εκτός κι αν το έχεις λιώσει στα νιάτα σου. Από την άλλη θεωρώ πως το Prime οπως και το Super Metroid είναι games που είναι ο ορισμός του instant classic. Το μόνο πρόβλημα που μπορώ να αντιληφθώ πως ίσως αντιμετωπίσει κάποιος είναι λόγω της φύσης του game( first person perspective), όπου πιθανώς περιμένει ένα shooting game- κάτι που δεν ισχύει σε καμμία περίπτωση. Δεν είναι τυχαίο πως το multi στο Echoes δεν ήταν και ό,τι καλύτερο, όπως και το ότι το Corruption( ένα 6ωρο έχω παίξει) στην α λα Halo εισαγωγή του προκάλεσε αρνητικά σχόλια.
    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

    Comment


    • #17
      @Straier
      Το τελευταιο το ειπα μεταξυ σοβαρου και αστειου μετα το σχολειο του Christop στον Εvans.
      Kανενα παιχνιδι δεν ειναι στο απυροβλητο, αλλα οταν κανεις δεν παραπονεθηκε οταν βγηκε, δε μπορω να πιστεψω πως ξαφνικα ειναι προβληματικο επειτα απο καποιες συγκρισεις με αλλους τιτλους που για εμενα δεν εχουν βαση (συγκριση με ανομοια παιχνιδια, απλα επειδη υπαρχει το 1st person view).

      Τωρα στο παραδειγμα που αναφερεις αρχικα ειναι το ιδιο να νικας ενα boss με 3 μορφες με 1 health bar ή με 3; Γιατι τα checkpoints σε οδηγουν στο 2ο. Χανεις μετα την 1η φαση, ε so what, συνεχιζεις απο τη 2η με full health.
      Τι πραγματα ειναι αυτα, το boss εχει 3 φασεις για καποιο λογο. Αν ηθελαν να χεις full health θα ηταν ξεχωριστη μαχη...

      Comment


      • #18
        Originally posted by Xeno View Post
        @Straier
        Το τελευταιο το ειπα μεταξυ σοβαρου και αστειου μετα το σχολειο του Christop στον Εvans.
        Kανενα παιχνιδι δεν ειναι στο απυροβλητο, αλλα οταν κανεις δεν παραπονεθηκε οταν βγηκε, δε μπορω να πιστεψω πως ξαφνικα ειναι προβληματικο επειτα απο καποιες συγκρισεις με αλλους τιτλους που για εμενα δεν εχουν βαση (συγκριση με ανομοια παιχνιδια, απλα επειδη υπαρχει το 1st person view).

        Προφανως θα πρεπει να εχεις παθει ενα μικρο εγκεφαλικο Κωτσο, γιατι εαν εννοεις "συγκριση" αυτο που εδωσα σαν παραδειγμα με το control scheme του HALO μαλλον καπου εχασες το νοημα.

        Επισης ποιος ειπε οτι ειναι "προβληματικο" το παιχνιδι; Διαβασες καπου κατι τετοιο;

        ΘΑ πρεπει λιγο ο κοσμος να κατανοηση την εννοια της αποψης και της παρατηρησης. Δεν εγινε ΚΑΜΙΑ συγκριση με ΚΑΝΕΝΑ τιτλο. Δεν εγινε ΚΑΜΙΑ νηξη περι "προβληματικου" παιχνιδιου και επιτελους θα πρεπει να σταματησει η τριχα να γινεται τριχια, οχι για κανεναν αλλο λογο αλλα γιατι κοιταμε πισω στην αρχη της κουβεντας και ειμαστε 1000 μιλια μακρια απο το νοημα.

        Ας κανω λοιπον τον κοπο να επαναλαβω τις παρατηρησεις μου, υπενθημιζοντας πως λαμβανω υποψην μου την εποχη που κυκλοφορησε και ΠΙΣΩ:

        - Ο ελεγχος του ειναι κομπλε. Κανενα προβλημα, περαν την αναγκης συνηθειας που υπαρχει στην αρχη. Απο εκει και περα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ θεωρω πως θα μπορουσε να ειναι και καλυτερος (π.χ. το Ζ να μην χρησιμοποιηται για τον χαρτη - ας εμπαινε στο Start Button αυτη η διαδικασια - και ο δευτερος αναλογικος να ηταν target use. Απλα πραγματα).

        - Αλλοι το λενε backtracking, αλλοι το λενε "εξερευνηση", αλλοι το λενε Βαγγελη. Και ναι, ολοι κανουμε την παραδοχη πως τα Metroids εχουν αυτο το πραγμα και ειναι μερος της ομορφιας τους κλπ κλπ κλπ. Κανενα προβλημα. ΘΕΩΡΩ πως μερικες φορες κουραζει, και αυτο γιατι δεν ειναι ξεκαθαρο το τι πρεπει να κανεις μεσα στο παιχνιδι. Π.χ. δεν μπορεις σε καμια περιπτωση να θυμασαι ολες τις half pipes την στιγμη που παιρνεις το Ball Boost. Εκει θα πρεπει να ψαξεις. Και θα παρει και ωρα.

        Το Hint system σε βοηθα, αλλα οχι αμεσα. Αλλοι το θεωρουν καλο αυτο. Αλλοι παλι οχι. Γνωμη μου ειναι πως θα μπορουσε να ειναι λιιιιιιγο πιο σαφες το παιχνιδι απο ενα σημειο και μετα, απο οταν δλδ εχει ανοιξει τελειως ο χαρτης και το μονο που πρεπει να κανεις ειναι να βρισκεις νεες περιοχες και πορτες σε μερη που εχεις ηδη παει πανω απο 20 φορες.

        - Οκ, το respawn ειναι αναγκαιο και Metroid και εκει κανενα προβλημα επισης. Ομως, λογω του backtracking καμια φορα ειναι εκνευριστικο το να πυροβολας συνεχως τις ιδιες ομαδες απο Σφηκες ενω παραλληλα προσπαθεις να ανακαλυψεις εκεινη την αναθεματισμενη πορτα που ανοιγει με το αναλογο Beam.


        Επαναλαμβανω για αλλη μια φορα πως τα παραπανω δεν ειναι τιποτε αλλο απο μικρες παρατηρησεις σε προσωπικο υφος. Ειναι επισης πραγματα τα οποια, απο οσον εψαξα, αναφερονται σε ΚΑΘΕ REVIEW της εποχης, ειτε το θελουμε ειτε οχι. Εαν δεν πιστευει καποιος μπορει ανετα να ψαξει ολα τα μεγαλα sites (και οχι μονο) και να δει το τι γραφουν.

        Φυσικα μιλαμε για εναν επικο τιτλο, ενα παιχνιδι εξαιρετικο. Κανεις δεν ειπε το αντιθετο. Αναρωτιεμαι ομως το εξης: θα γινοταν τοσο μεγαλη κουβεντα εαν το παιχνιδι ΔΕΝ λεγοταν Metroid και δεν κυκλοφορουσε στον Κυβο; Λεω 'γω τωρα...


        Υ.Γ.: Παρολα αυτα εχω κολλησει τερμα με την μαλακια, ο ορισμος του "οσο με πληγωνεις τοσο με πωρωνεις". Προς αποφυγη περαιτερω παρεξηγησεων.
        :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

        Comment


        • #19
          Φυσικα μιλαμε για εναν επικο τιτλο, ενα παιχνιδι εξαιρετικο. Κανεις δεν ειπε το αντιθετο. Αναρωτιεμαι ομως το εξης: θα γινοταν τοσο μεγαλη κουβεντα εαν το παιχνιδι ΔΕΝ λεγοταν Metroid και δεν κυκλοφορουσε στον Κυβο; Λεω 'γω τωρα...
          Ναι. Οταν μια αγνωστη εταιρεια επιχειρει να μεταφερει σε 3d ενα ιστορικο franchise αυτο το επιχειρημα ειναι παραπανω απο τολμηρο. Οσο ευκολο ειναι να σε αποθεωσουν, αλλο τοσο ευκολο ειναι να σε θαψουν.

          Για τα υπολοιπα σου παραπονα απλα διαφωνω, γιατι ειναι λες και αποζητας εναν τιτλο της φιλοσοφιας αυτης της γενιας. Το Metroid εχει αλλη φιλοσοφια και βγηκε και σε αλλη εποχη. Η τελευταια γενια ειναι πολυ softcore. Checkpoints, hint system, backtracking... τι να πω. Ολα πιστευω πως ηταν οπως επρεπε να ειναι στο συγκεκριμενο παιχνιδι.

          Αν ηταν πασιφανες το που επρεπε να πας οταν επαιρνες το ταδε power up τοτε δε θα χρησιμοποιουσαμε καν τη λεξη backtracking. Aν δε σε παιδευει λιγο τοτε ποιο το νοημα;
          Αν σου λεγε που να πας, αν ειχε checkpoints, αν ειχε hint system που σου ελεγε τα παντα ε τοτε οκ τι να πω, δε θα ηταν παιχνιδι αλλα μασημενη τροφη μεχρις εσχατων.

          Τελος για τα πρωτα που λες οταν καταλογιζεις καποια αρνητικα = προβληματα δηλαδη, δε βλεπω κατι κακο με το να χρησιμοποιω αυτοβουλως τη λεξη προβληματικο.
          Το right analog ή θα ηταν aiming ή αλλαγη visors.
          Τι απο τα 2 ηταν πιο χρησιμο στο παιχνιδι και επρεπε να γινεται πιο αμεσα;

          Πραγματικα δε μπορω να χωνεψω πως θα ειχε αξια το aiming σε ενα τετοιο παιχνιδι. Οι μαχες ηταν εκει για να γεμισει ο κοσμος και τα bosses δεν ηταν αγωνας σκοποβολης. Ηταν old school μαχες με 3d περιτυλιγμα. Βρες τη μια αδυναμια του αρχηγου χρησιμοποιωντας τα τελευταια power ups που εχεις μαζεψει και επανελαβε τη διαδικασια μεχρι να νικησεις.

          Τι αλλο να πω, δωστε μου μια case να την κανω rest .

          Comment


          • #20
            Όταν με το καλό Xeno ασχοληθείς- όπως ίσως και ο Dj- με το Trilogy θα καταλάβεις πόσο δίκιο έχεις για το χειρισμό. Γίνεται walk in the park λέμε και δεν υπερβάλλω, παρά το ότι έχουν προσθέσει υλικό- περισσότερους εχθρούς σε σημεία κτλ.

            Πάντως δεν μπορώ να πιστεψω πώς είναι δυνατόν να κάποιος χαθεί... Ο χάρτης είναι πολύ αναλυτικός και πραγματικά το να βρω το δρόμο ήταν πάντα πολύ εύκολη διαδικασία. Τα μυστικά βέβαια είναι μια άλλη υπόθεση, αλλα εκεί βρίσκεται και η γοητεία των Metroid.

            Βασικά έχοντας παίξει τα Metroid, II και Super Μetroid στην εποχή τους θεωρώ πως το Prime ήταν η καλύτερη πρόταση σε 3d- ναι καλύτερο και από το πρόσφατο, αν και διαφορετικό Other M. Κάποιος φυσικά που δεν έχει ασχοληθεί με τη σειρά αν και θα το απολαύσει σίγουρα σαν game, θα χάσει αρκετές από τις λεπτομέρειες- γιατί ακόμη και εκεί το Prime είναι αρτιότατο- από τα νέα σχέδια παλιών εχθρών, τα υπερόχα remixes μέχρι τα αρχεία που προκύπτουν μετά από scanning, τα πάντα δημιουργούν και επεκτείνουν το lore των Metroid λακωνικά, χωρίς σχεδόν κανένα cutscene. Αέρας ανανέωσης για ένα game που πραγματικά τόλμησε πάρα πολλά πράγματα και in my book είναι από τους ελάχιστους τίτλους που θεωρώ πως αξίζουν το οποιο praise έχουν λάβει.
            «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

            Comment


            • #21
              Burai συμφωνω, καταλαβαινω και το πνευμα σου και επισης εχοντας παρει κι εγω απο την αρχη ουσιαστικα την σειρα (του NES δεν το τερματισα, το Super, Fusion και ΙΙ τα τερματισα φανταρος σε emus) συμφωνω σε αυτο που λες.

              Η πλακα ειναι πως διαβαζω και τα logs πανω απο τρεις φορες το καθενα (ελεω lore κολληματος, παντα γουσταρα lore στα παιχνιδια) και βλεπω αυτο που λες περι λεπτομεριων. Και φυσικα και στους εχθρους. Συμφωνω περι αρτιοτητας και σε αυτον τον τομεα.

              Τελος παντων, νομιζω οτι εγινα σαφης και δεν θα επεκταθω αλλο, δεν εχει νοημα βασικα. Τελειονοντας το θα γραψω μια πληρη αποψη.

              @Dope: Rest assured, δεν υπαρχει καποια τετοια περιπτωση.
              :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

              Comment


              • #22
                Βέβαια είναι σαφώς και θέμα γούστου, έτσι? Αλλά θεωρώ εντελώς άτοπο να κάνεις εύκολα games τύπου Contra με την τοποθέτηση συνεχώς checkpoints ή άπειρων continues.
                Πάντα νομίζω πως είναι θέμα δομής. Το Contra με checkpoints είναι παιχνίδι της μίας ώρας. Η Μπατονέττα με checkpoints μου πήρε 15-20 ώρες. Είμαι σε μια ηλικία πλέον που θεωρώ τεράστιο χάσιμο χρόνου να επαναλαμβάνω τα ίδια σημεία ξανά και ξανά. Όποιος θέλει την πρόκληση μπορεί απλά να μην τα χρησιμοποιεί άλλωστε. Στο ίδιο μήκος κύματος, θεωρώ τεράστια βλακεία που δε μπορείς να σώσεις όποτε θες στο Super Mario Wii. Στο Metroid ο λόγος που θεωρώ άκυρα τα checkpoints δεν είναι λόγω δυσκολίας, αλλά λόγω δομής.
                Το πιο τραγικό παράδειγμα μη ύπαρξης checkpoint (αν και ομολογώ ότι γενικά δεν ταίριαζε ιδιαίτερα στο παιχνίδι) είναι στο FFXII:RW. Η τελική μάχη είχε τρία σκέλη και τα 2 πρώτα μου έπαιρναν γύρω στο μισάωρο ενώ στο 3 πέθαινα με συνοπτικές διαδικασίες. Αν είχε checkpoints θα το πάλευα και θα δοκίμαζα άλλες προσεγγίσεις αλλά με είχε κουράσει αφάνταστα η επανάληψη των 2 πρώτων φάσεων οπότε απλά κατέβασα ένα save με σούπερ χαρακτήρες κι έκανα τη δουλειά μου.
                - Αλλοι το λενε backtracking, αλλοι το λενε "εξερευνηση", αλλοι το λενε Βαγγελη. Και ναι, ολοι κανουμε την παραδοχη πως τα Metroids εχουν αυτο το πραγμα και ειναι μερος της ομορφιας τους κλπ κλπ κλπ. Κανενα προβλημα. ΘΕΩΡΩ πως μερικες φορες κουραζει, και αυτο γιατι δεν ειναι ξεκαθαρο το τι πρεπει να κανεις μεσα στο παιχνιδι. Π.χ. δεν μπορεις σε καμια περιπτωση να θυμασαι ολες τις half pipes την στιγμη που παιρνεις το Ball Boost. Εκει θα πρεπει να ψαξεις. Και θα παρει και ωρα.
                Είναι ένας μηχανισμός που αποτελεί την πεμπτουσία των Metroid. Επιστροφή στα ίδια σημεία ξανά και ξανά κάθε φορά που παίρνεις καινούργιο αντικείμενο με σκοπό να βρεις μυστικά, να δεις που θα πας μετά κλπ (με τη συνοδεία σχετικά εύκολων εχθρών και ατμοσφαιρικής μουσικής). Αυτό είναι το Metroid. Σε κάποιους μπορεί να μην αρέσει να τους κουράζει κλπ, άλλοι το λατρεύουν. Αν ευχαριστήσεις τους πρώτους, θα δυσαρεστηθούν οι δεύτεροι.
                Το μεγαλύτερο πρόβλημα του Metroid Prime είναι πως είναι πρώτου προσώπου.-
                Originally posted by Squall Leonhart
                I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                Originally posted by 丹野
                Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                Originally posted by Ryu_gr
                υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Evans View Post
                  Κάτσε τώρα γιατί θα με τρελάνεις κι εσύ, στο άλλο thread παρεξηγήθηκε κόσμος και κοσμάκις, ενώ δεν αναφερόμουν σε κανέναν και τώρα λες ότι γίνομαι απόλυτος; Από αυτό;

                  Προφανώς εννοώ ότι οι δύο απόψεις στις οποίες αναφέρομαι συνοψίζουν τα βασικότερα στοιχεία που σχετίζονται με τα Metroids. Και μιλάμε πάντα για παιχνίδι 6 χρόνων. Ήμαρτον πια...
                  To είπα λόγω αυτού ακριβώς που έκανες Quote (αν και δεν είχες βάλει την λέξη "νομίζω" στο τέλος), επίσης απο το:

                  Για το χειρισμό τα σχόλια είναι επίσης περιττά, κάτι το οποίο είναι 100% λειτουργικό δεν έχει νόημα να του ασκείς αρνητική κριτική.
                  (επίσης editαρισμένο και πιο ευγενικό τώρα)

                  και τέλος απο κάτι το οποίο έσβησες στο Edit προφανώς και έλεγες μετά το τελευταίο quote, "Τέλος δεν έχει νόημα να συζητάμε άλλο αυτό τα λέει όλα.".

                  Είχα τόσο άδικο που σε είπα απόλυτο; Αν ναι σόρρυ.


                  ΥΓ: Αυτό με τα Edits φυσικά δεν το κάνω για να στην πώ, αλλά για να καταλάβουν οι άλλοι πως ήταν το post σου πριν γίνει edit, τι είδα εγώ δηλαδή.



                  Comment


                  • #24
                    Πολύ ωραία συζήτηση η οποία και θα ήταν κρίμα να χαθεί στον ωκεανό από posts του άλλου thread. Νομίζω ότι οι τοποθετήσεις τόσο ποσοτικά όσο, κυρίως, ποιοτικά, σήκωναν τη μεταφορά των posts σε ένα ειδικό thread.

                    Εγώ δεν έχω να προσθέσω και πολλά, ούτε και μπορώ απ' δω που είμαι, με κάλυψαν άλλωστε οι εξαιρετικές αναλύσεις των Xeno και Burai. Νομίζω πάντως ότι όσο κι αν, ορθά, προσπάθησε να το αποφύγει ο DJ, επηρεάστηκε τελικά αρκετά από τα σημερινά δεδομένα και την εξέλιξη του medium, με τη κριτική του τελικά να ενσωματώνεται περισσότερο στη σημερινή πραγματικότητα, παρά σε εκείνη των αρχών της περασμένης δεκαετίας.

                    Εκεί που θα ήθελα να σταθώ μονάχα, μιας και θίχτηκε προηγουμένως, είναι στο γεγονός ότι δεν υπάρχει ένα καθολικά σωστό μοντέλο check points. Η συχνότητα με την οποία γίνονται λειτουργικά ή όχι είναι μεταβλητή ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει ο εκάστοτε τίτλος – genre και τις απαιτήσεις αυτού. Τη φιλοσοφία του gameplay, τον γενικότερο τύπο challenge που προσφέρει ένας τίτλος κλπ.

                    Όπως είναι λογικό, άλλη συχνότητα check points χρειάζεται το Halo, άλλη το Contra, άλλη το Super Mario κι άλλη το Metal Gear Solid, άλλη το Metroid, άλλη το God of War κοκ. Ειδικά στη σημερινή εποχή, τόσο με την είσοδο των νέων δημογραφικών, όσο και με τον ολοένα και πιο πρωταγωνιστικό ρόλο του pacing σε έναν τίτλο, η λογική των check points, αναπόφευκτα, προσαρμόζεται στις νέες απαιτήσεις.

                    Edit
                    Με πρόλαβε ο straier, με τον όποιο και συμφωνώ.
                    There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                    Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                    Comment


                    • #25
                      Christop,από την στιγμή που όπως δήλωσες και εσύ δεν μπορείς να συμμετέχεις στην κουβέντα και δεν μπορείς να ξέρεις κατά πόσο ισχύει αυτό που γράφει κάποιος,δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κρίνεις αυτά που γράφουν οι άλλοι.

                      Dj,συμφωνώ με τον λογκο στο ότι κρίνεις το prime με βάση τα σημερινά δεδομένα.Επίσης,τι εννοείς όταν λες πως το prime τράβηξε την προσοχή επειδή είναι metroid;Αυτή σου η δήλωση φαίνεται λίγο περίεργη και,για να πω την αλήθεια,νομίζω πως είναι λίγο υποτιμητική για ένα παιχνίδι που δηλώνεις ότι είναι εξαιρετικό.Αν θες εξήγησε.

                      Επίσης,το backtracking και τα σχετικά είναι και π ρ έ π ε ι να είναι μέρος των gameplay των metroid γιατί αυτή είναι η λογική αυτών των τίτλων.Αν δεν έχει backtracking δεν είναι metroid.Μπορώ να το καταλάβω το ότι μπορεί να μην αρέσει σε κάποιον,ομως σε αυτήν την περίπτωση αυτός ο κάποιος επέλεξε λάθος παιχνίδι για να ασχοληθεί.Είναι σαν να παίζω εγώ πχ street fighter και να γκρινιάζω επειδή έχει περίπλοκα combos ξερω γω το παιχνίδι.


                      Tidy!

                      Do not blame me.Blame yourself or God.
                      In Matsuno we trust.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by ChrisTop View Post
                        To είπα λόγω αυτού ακριβώς που έκανες Quote (αν και δεν είχες βάλει την λέξη "νομίζω" στο τέλος), επίσης απο το:


                        (επίσης editαρισμένο και πιο ευγενικό τώρα)

                        και τέλος απο κάτι το οποίο έσβησες στο Edit προφανώς και έλεγες μετά το τελευταίο quote, "Τέλος δεν έχει νόημα να συζητάμε άλλο αυτό τα λέει όλα.".

                        Είχα τόσο άδικο που σε είπα απόλυτο; Αν ναι σόρρυ.


                        ΥΓ: Αυτό με τα Edits φυσικά δεν το κάνω για να στην πώ, αλλά για να καταλάβουν οι άλλοι πως ήταν το post σου πριν γίνει edit, τι είδα εγώ δηλαδή.



                        Καλά πλάκα μου κάνεις;Το "νομίζω" που αναφέρεις υπήρχε, οι αλλάγες που έκανα με το edit ήταν το "αρνητική" που πρόσθεσα για να είναι πιο εμφανές το τι θέλω να πω και κάτω από το quote του burai έσβησα το "απλά." Ήμαρτον πραγματικά με όλα αυτά, πάνω σε μία τέτοια συζήτηση να αναφερόμαστε ο ένας στον άλλον προσωπικά και να εξηγούμε τα αυτονόητα...

                        Edit: Δε χρειάζεται να υπάρχει ιστορικό για τα edits που κάνει ο καθένας, ούτε να απολογείται αν άλλαξε ελάχιστα το νόημα μίας απάντησης του μετά από μία τέτοια ενέργεια...

                        Εdit 2: Αυτό

                        Τέλος δεν έχει νόημα να συζητάμε άλλο αυτό τα λέει όλα."


                        δεν το είπα ποτέ... Έλεος...

                        Comment


                        • #27
                          Προσπαθώντας να θυμηθώ αντιδράσεις από την εποχή που κυκλοφόρησε το παιχνίδι, συνειδητοποιώ ότι αυτή η κοινότητα δεν υπήρχε καν τότε και το μόνο που μου έρχετε στο μυαλό είναι εκδηλώσεις παροξυσμού και παράνοιας από το gamelife.

                          Eίναι ίσως το μοναδικό π[αιχνίδι για το οποίο ντρέπομαι που δεν το έχω τελειώσει. Σε μία εποχή που ο χρόνος ήταν πολύ περιορισμένος λόγω σχολείου και έχοντας παράλληλα ξεκινήσει παιχνίδια όπως ww, re 0, e.d, sms, ssmb, αν και τελικά το προχώρησα αρκετά έστω και μεργούς ρυθμούς, έμεινε ανολοκλήρωτο. Κάποια στιγμή ελπίζω να βρω χρόνο να το αρχίσω πάλι και στο ιδανικό σενάριο να συνεχίσω και με όλη την τριλογία.

                          ΘΑ πρεπει λιγο ο κοσμος να κατανοηση την εννοια της αποψης και της παρατηρησης. Δεν εγινε ΚΑΜΙΑ συγκριση με ΚΑΝΕΝΑ τιτλο.
                          Το πρωτο ειναι ο χειρισμος: δεν βρισκω τον λογο για τον οποιο ο δεξιος αναλογικος μοχλος ειναι ουσιαστικα ΑΧΡΗΣΤΟΣ σε ολο το παιχνιδι, και η οποια χρηση του περιοριζεται ασφηκτικα στην κινηση του χαρτη. Ας μην ξεχναμε οτι εκεινη την εποχη ειχε ηδη κυκλοφορησει ενα χρονο πριν το HALO στο XBOX, οποτε δεν νομιζω οτι δεν θα μπορουσε να εκμεταλευτει η Retro ολοκληρο το χειριστηριο του cube.
                          Να σου πω την αλήθεια πάντως, κι εγώ αυτό ως σύγκριση το λαμβάνω, έστω και έμμεση. Από την στιγμή που ο χειρισμός τους ήταν πλήρως λειτουργικός δεν νομίζω πως υπήρχε λόγος η retro να λάβει υπόψιν της τι έκανε τότε ένας τίτλος διαφορετικού είδους και φιλοσοφίας. Δεκτό αυτό που λες αλλά δεν ξέρω αν θα άλλαζε κάτι στην πράξη θετικά ή αρνητικά.
                          Γενικώς υπήρχε μία τάση σύγκρισης με το halo αλλά εντάξει νομίζω ότι δεν αξίζει να το σχολιάσουμε παραπέρα.

                          Αλλοι το λενε backtracking, αλλοι το λενε "εξερευνηση", αλλοι το λενε Βαγγελη. Και ναι, ολοι κανουμε την παραδοχη πως τα Metroids εχουν αυτο το πραγμα και ειναι μερος της ομορφιας τους κλπ κλπ κλπ. Κανενα προβλημα. ΘΕΩΡΩ πως μερικες φορες κουραζει, και αυτο γιατι δεν ειναι ξεκαθαρο το τι πρεπει να κανεις μεσα στο παιχνιδι. Π.χ. δεν μπορεις σε καμια περιπτωση να θυμασαι ολες τις half pipes την στιγμη που παιρνεις το Ball Boost. Εκει θα πρεπει να ψαξεις. Και θα παρει και ωρα.
                          Λόγω του ότι το παιχνίδι το συνέχιζα με σχετικά μεγάλες παύσεις το συγκεκριμένο κομμάτι με είχε ζορίσει. Για να πω την αλήθεια το στοιχείο του backtracking με είχε ξενίσει αρκετά γιατί δεν ήξερα τι ακριβώς να περιμένω από την σειρά αφού η μόνη μου επαφή με metroid ήταν με το ΙΙ μία δεκαετία πίσω και σε πολύ μικρή ηλικία (τότε το είχα σιχαθεί). Από εκεί και πέρα όμως ή το αποδέχεσαι και προχωράς ή όχι και το αφήνεις, είναι θέμα καθαρά προσωπικού γούστου.

                          Επαναλαμβανω για αλλη μια φορα πως τα παραπανω δεν ειναι τιποτε αλλο απο μικρες παρατηρησεις σε προσωπικο υφος. Ειναι επισης πραγματα τα οποια, απο οσον εψαξα, αναφερονται σε ΚΑΘΕ REVIEW της εποχης, ειτε το θελουμε ειτε οχι. Εαν δεν πιστευει καποιος μπορει ανετα να ψαξει ολα τα μεγαλα sites (και οχι μονο) και να δει το τι γραφουν.
                          Δεν έχω ξεκάθαρη εικόνα σχετικά με λεπτομέριες που είχαν αναφερθεί τότε αλλά γενικώς έχω την αίσθηση ότι ο τίτλος σε μεγάλο βαθμό είχε κριθεί σε λάθος βάση την εποχή της κυκλοφορίας του.

                          Φυσικα μιλαμε για εναν επικο τιτλο, ενα παιχνιδι εξαιρετικο. Κανεις δεν ειπε το αντιθετο. Αναρωτιεμαι ομως το εξης: θα γινοταν τοσο μεγαλη κουβεντα εαν το παιχνιδι ΔΕΝ λεγοταν Metroid και δεν κυκλοφορουσε στον Κυβο; Λεω 'γω τωρα...
                          Το ότι κυκλοφόρησε στον κύβο μάλλον ως αρνητικό μπορεί να το εκλάβει κανείς σχετικά για την πορεία που είχε. Επίσης το όνομα μετά από 8 χρόνια και μία ριζική αλλαγή πιο πολύ κακό μπορεί να κάνει στο πως αξιολογείται ένας τίτλος παρά καλό.

                          Παλιότερα σε συζήτηση για το mario 64 είχα εκφράσει την άποψη ότι απλά αποτελούσε την αυτονόητη συνέχεια της σειράς και είχαμε διαφωνήσει. Σε αυτό το σημείο μου δίνει την αίσθηση (ίσως κάνω και λάθος) ότι λίγο πολύ θεωρείς δεδομένη και εύκολη την μετάβαση της σειρά στην νέα εποχή. Πάντως νομίζω ότι τουλάχιστον σε σχέση με τις άλλες 2 μεγάλες σειρές της νιντυ (ζελντα και μαριο), το metroid είχε το δυσκολότερο έργο για να περάσει ομαλά στο 3d.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Evans View Post
                            Καλά πλάκα μου κάνεις;Το "νομίζω" που αναφέρεις υπήρχε, οι αλλάγες που έκανα με το edit ήταν το "αρνητική" που πρόσθεσα για να είναι πιο εμφανές το τι θέλω να πω και κάτω από το quote του burai έσβησα το "απλά." Ήμαρτον πραγματικά με όλα αυτά, πάνω σε μία τέτοια συζήτηση να αναφερόμαστε ο ένας στον άλλον προσωπικά και να εξηγούμε τα αυτονόητα...

                            Edit: Δε χρειάζεται να υπάρχει ιστορικό για τα edits που κάνει ο καθένας, ούτε να απολογείται αν άλλαξε ελάχιστα το νόημα μίας απάντησης του μετά από μία τέτοια ενέργεια...

                            Εdit 2: Αυτό



                            δεν το είπα ποτέ... Έλεος...
                            [/SIZE][/SIZE]
                            Τέσπα, δεν μπορούμε να ψάξουμε το Ιστορικό των Edits νομίζω, αν και απο οτι θυμάμαι έχω δίκιο. Δεν σου είπα να απολογηθείς για το Edit απλά να καταλάβουν οι άλλοι πώς ήταν το post πριν το editάρεις αφού την αρχική του μορφή σχολίασα εγώ. Και μετά το Quote έγραψες κάτι παρόμοιο με αυτό που παρέθεσα εγώ μην με τρελαίνεις τώρα.

                            Πω πραγματικά σβήστε τα posts να το συνεχίσουμε απο pms αμα είναι.

                            Deus, το έχω παίξει αρκετά το MP1 για να το κρίνω, απλά το Game δεν ήταν τελικά του γούστου μου και άρα δεν νομίζω να είμαι αντικειμενικός κριτής γιαυτό δεν συμμετέχω. Απλά οι μηχανισμοί του σίγουρα χωράνε αμφισβήτηση δεν είναι πια και αψεγάδιαστοι.

                            Comment


                            • #29
                              Εγώ το μόνο που έχω να πω για το Prime είναι ότι για εμέ έχει με διαφορά το καλύτερο level design ever.

                              Οι άνθρωποι που σχεδιάσαν τα επίπεδα είναι ΙΔΙΟΦΥΙΕΣ και το πιστεύω απόλυτα.

                              Comment


                              • #30


                                Αφιερωμενον...
                                :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                                Comment

                                Working...
                                X