Announcement

Collapse
No announcement yet.

Super Meat Boy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Evans View Post
    Το ξαναπιάνω στη Steam, τελείωσα πρώτο κόσμο light και dark, ανάθεμά σας .

    Χαχα, καλό κουράγιο. Το PC πάντως έχει πολλούς διαφορετικούς χαρακτήρες από το ΧΒΟΧ. Αξίζει να παίξεις με τους νέους χαρακτήρες μόνο και μόνο για το διαφορετικό gameplay. Αγαπημένος χαρακτήρας μακράν είναι η Naija από Aquaria. Σε αυτήν οφείλω πάαααρα πολλά Α+, καθώς και ουκ ολίγα bandages. Βέβαια στεναχωρήθηκα που δεν είχα τον Tim από Braid ως playable αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.

    Πάρτε ένα δείγμα. Βέβαια ο τύπος που παίζει κάνει ορισμένα άρρωστα κόλπα, αλλά τα περισσότερα (αν όχι όλα) είναι εύκολα να γίνουν και απαιτούν εκπαίδευση. Πρέπει απλά να της πάρεις τον αέρα.



    Τώρα, μία απορία. Αν αγοράσω τη retail έκδοση, θα μπορώ να βλέπω τα leaderboards του Steam; Γενικά, προτείνετε έκδοση Steam ή Retail, αν υπάρχει κάποια διαφορά in-game μεταξύ τους;

    PK World - Τα πάντα για Disney comics!

    Comment


    • Μόλις έβγαλα την 5-8x με Α+. Γενικά μεγάλο θέμα να έχεις κόλλημα- όπως εμείς- να βγάζεις Α+ όλες τις πίστες.

      Σχετικά με την 6-5x έχω βρει καποια shortcuts ακόμη αλλά προσπαθώντας να τα συνδυάσω έχω ένα θέμα. Μου βγήκε η πίστη να ρίξω το χρόνο μου μόλις λίγα sec και ο πρώτος την έχει βγάλει κοντά στα 16 με 17... Φοβερή πίστα αλλά πρέπει με αυτά τα time attacks και τα Α+ να έχω χάσει άπειρες ζωές σε πόσες πίστες. - με έχουν κάψει τα leaderboards ήδη από όταν έπαιζα τον πρώτο κόσμο.
      Προς το παρόν μετράω 17k και συνεχίζω σταθερά.

      Btw η 5-8x απίστευτα εθιστική. Δεν έχει κάτι το φοβερό από platforming skills αλλά θέλει πολυ καλό συγχρονισμό.
      «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

      Comment


      • Έχει δει κανείς σας τα achievements στην steam; Παραθέτω "τα καλά" για την πλάκα:



        Wood Boy

        Complete the Forest without dying






        Needle Boy

        Complete the Hospital without dying






        Salt Boy

        Complete the Salt Factory without dying






        Brimstone Boy

        Complete Hell without dying






        Maggot Boy

        Complete the Rapture without dying






        Dead Boy

        Complete The End without dying






        Girl Boy

        Complete the Cotton Alley without dying



        Squirrel Boy

        Complete the Forest Dark World without dying






        Blood Clot Boy

        Complete the Hospital Dark World without dying






        Missile Boy

        Complete the Salt Factory Dark World without dying






        Demon Boy

        Complete the Hell Dark World without dying.






        Zombie Boy

        Complete the Rapture Dark World without dying






        Dr.Fetus Boy

        Complete The End Dark World without dying






        Impossible Boy

        Complete The Cotton Alley Dark World without dying





        Comment


        • ολοκληροι κοσμοι without dying? lol

          diffficulty rating 100% achs στο stream 11/10

          αφου συγχαρω και εγω το πειρατικο του gamers odyssey για τα συνεχομενα 200αρια σε ενα απαιτητικο παιχνιδι οπως το SMB, αλλα καποιος πρεπει να κανει τον συνηγορο του διαβολου,

          χωρις λοιπον να θελω να μειωσω την προσπαθεια σας προς θεου, διαπιστωνω οτι οσοι το πιασανε ζεστα ολοι το πηρανε στο τελος... 6/6 δεν ειστε so far? θεμα χρονου ειναι να το παρει και ο loggo με τον burai οποτε 8/8?? αμα ητανε τοσο δυσκολο δεν επρεπε καποιος οι καποιοι να μην τα καταφερουνε τελικα και να το παρατησουνε? think about it...

          edit:btw καποιος ανεφερε θλαση στα δαχτυλα και μαυρισμα στο νυχια απο την πιεση και την συνεχομενη ενασχοληση με το SMB ειχε απολυτο δικαιο

          Comment


          • Μα το έχουμε πει κι εμείς πως το παιχνίδι θέλει απλά τσαμπουκά. Δεν είναι impossible σε καμία περίπτωση, όμως είναι παλούκι τεράστιο. Οι περισσότεροι νιώσαμε πως φτάσαμε στα όριά μας, ενώ το παιχνίδι είναι πολύ καλό στο να σου ρίχνει την ψυχολογία. Αρκετοί από εμάς χρειαστήκαμε αυτό το thread για να το ολοκληρώσουμε, και δεν υπερβάλουμε καθόλου Επίσης μας πήρε από λίγες εβδομάδες έως έναν χρόνο ανάλογα με τον καθέναν μας για να το τερματίσουμε.

            Παρεμπιπτόντως είμαστε 5 στη λίστα και ο Loggo συμπεριλαμβάνεται σε αυτούς. Ο Burai θα είναι ο 6ος. Η μαγκιά κατ' εμέ για το Super Meat Boy δεν είναι η τεράστια δυσκολία του παιχνιδιού αυτή καθαυτή, αλλά να μην το αφήσεις να σε πάρει από κάτω ψυχολογικά. Στο thread πρέπει να υπάρχουν κι άλλα άτομα που ανέφεραν πως το ξεκίνησαν αν δεν κάνω λάθος, αλλά δεν ξέρω πως κατέληξαν. Αυτό είναι και το ζουμί του παιχνιδιού, πως πολλοί το ξεκίνησαν αλλά πολύ λιγότεροι από αυτούς το έχουν βγάλει 100%. Το δύσκολο δεν είναι να το πάρεις ζεστά, το δύσκολο είναι να μην αφήσεις το παιχνίδι να σε καταρρακώσει. Δεν θυμάμαι άλλο παιχνίδι στο οποίο να έχω απελπιστεί τόσο πολύ. Όμως με κάθε νίκη σε ανταμείβει αρκετά ώστε να συνεχίσεις, και μόλις το βγάλεις 100%, βλέπεις πως ήταν σε ανθρώπινα όρια. Και φυσικά είναι ανάλογα με τον άνθρωπο, κάποιος μπορεί να μη ζοριστεί πολύ, όμως κάποιοι άλλοι σαν και του λόγου μου το θεωρούν κατόρθωμα από τα λίγα

            PK World - Τα πάντα για Disney comics!

            Comment


            • ναι καταλαβαινω τι λες και συμφωνω οτι σε challengaρει με την καλη εννοια στο να πεισμωσεις και να το παρεις αποφαση γιατι οσο παιζεις SMB το muscle memory μεγαλωνει με αποτελεσμα αυτο που σου φαινοτανε impossible να ειναι απολυτα εφικτο,

              ακομα περιμενω να δω ομως καποιον να μπει και να πει ''μαγκες το παλεψα μερες αρκετες και το ταδε σημειο δεν το παιρναω με τιποτα ειναι πανω απο τις δυναμεις μου'' τοτε θα μιλαγαμε πραγματικα για κατι ξεχωριστο που δεν μπορει να το πετυχει οποιοσδηποτε που απλα θα πεισμωσει και θα χρειαζεται ταλεντο η skill για να επιτευχθει

              εκει ηθελα να εστιασω στο προηγουμενο post μου και δεν εχει καμια σχεση πραγματικα με το ποιοι και ποσοι το καταφερανε βλεποντας απλα τα στατιστικα του forum που λενε 5/5 και πολυ πιθανον σε λιγο να λενε 6/6

              μιλαω παντα για οσους αποφασισανε να το πανε μεχρι τελος πχ υπαρχουνε ατομα που το παιξανε αλλα δεν μπηκανε (ακομα?) στη διαδικασια και το τριπακι να τα κανουνε ολα

              Comment


              • Πάντως προσωπικά θεωρώ πως στο gaming τίποτα δεν είναι αδύνατο. Απλώς θέλει επιμονή και practice και φυσικά να σου αρέσει το game με το οποίο ασχολείσαι. Κάτι ανάλογο είναι και το Meat Boy. Μικρές πίστες, σε πρώτη όψη φαντάζουν αδύνατες, απαιτούν ακρίβεια στα άλματα και συγκέντρωση αλλά αν επιμείνεις δεν είναι κάτι το απίθανο να τις βγάλεις. Ειδικά αν παίζεις στις περισσότερες σαν απλο platformer- κοινώς αργά και προσεκτικά- και δε σε νοιάζει το A+, το game αυτόματα γίνεται πιο εύκολο. Όταν όμως έχεις το ψώνιο του "πάω σφαίρα και πρέπει να τελειώσω την πίστα χωρίς να αφήσω το Χ γιατί σίγουρα κάποιος τρόπος θα υπάρχει", τότε ανοίγει ένα διαφορετικό playstyle. Ναι υπάρχουν stages που σε εξωθούν σε speedrun πχ η 5-5x


                Kαι πάλι όμως υπάρχει εκείνο το καταραμένο σημείο στο τέλος που κάτι μπορείς να κόψεις από χρόνο και σου γίνεται εμμονή.

                Σαφώς και όποιος επιμείνει θα περάσει την stage που τον βασανίζει/ ταλαιπωρεί. Προσωπικά, αν δεν υπήρχε ο συναγωνισμός των leaderboards δε θα είχα κυνηγήσει το 100% ούτε τα time attacks. Γιατί κακά τα ψέματα αν το μισό game είναι το 100%, το meta game είναι τα leaderboards. Εκεί πραγματικά σε πολλές πίστες μπορείς να κάνεις πολύ καλούς χρόνους σχετικά ανώδυνα, απλώς είναι απίστευτα δύσκολο γιατί πρέπει να συνδυάζεις φαινομενικά αδύνατα shortcuts με αποτέλεσμα να πρέπει να παίζεις ξανά και ξανά( όπου μάλιστα το παραμικρό λάθος σε αναγκάζει σε αυτοκτονία και επανάληψη της πίστας). Βασικά είναι σαν τα shooters- τηρουμένων των αναλογιών- το 1 cc σε κάποια από αυτά με επιμονή επιτυγχάνεται. Το score attack-εδώ time attack- από την άλλη είναι κάτι το πολύ πιο δύσκολο.

                Είναι αρκετά δύσκολο παιχνίδι, σε σημεία φαντάζει αδύνατο και υπάρχουν και κάποιες μικρές παραφωνίες στην Cotton alley dark world, αλλά σίγουρα υπάρχουν πολύ πιο δύσκολα games. Πχ το Trials HD, στο οποίο το να τελειώσεις την πίστα από ένα σημείο και έπειτα με 0 mistakes φαίνεται ακατόρθωτο- και φυσικά και εκεί υπάρχουν τα ανάλογα leaderboards.

                Btw στα achiev στην Steam- που όντως είναι απάνθρωπα- υπάρχει κόλπο. Αν λίγο πριν πεθάνεις κάνεις quit την stage δεν κάνει register το θάνατο
                «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                Comment


                • Ενταξει, το κυριο θεμα με το SMB ειναι ψυχολογικο. Το παιχνιδι ειναι τεραστιο, πολυ δυσκολο και σε ριχνει στο πατο απειρες φορες. Η ολη φιλοσοφια ειναι να μπορεις να σηκωνεσαι ακομα και αν οι φορες που επεσες αγγιζουν τετραψηφιο αριθμο (σε ενα και μονο επιπεδο).

                  να μπει και να πει ''μαγκες το παλεψα μερες αρκετες και το ταδε σημειο δεν το παιρναω με τιποτα ειναι πανω απο τις δυναμεις μου''
                  Ο Phantom τα ειπε τελεια πιο πανω, για να συμπληρωσω θα πω οτι αυτη τη φραση ημουν ετοιμος να την γραψω ουκ ολιγες φορες. Αλλωστε οπως εχω αναφερει και πιο παλια, οταν τελειωσαν το παιχνιδι ο Evans και ο Laharl, εγω ειχα φτασει τα 260+ επιπεδα και δοκιμαζα το The Guy... Εφαγα τετοια πικρα που παρατησα τον τιτλο για 6 μηνες και δεν ηθελα καν να ανοιγω το συγκεκριμενο topic. Επρεπε να αρχισουν να γραφουν ο Phantom, o Burai και ο Loggo προκειμενου να ξαναρχισω το παιχνιδι. Οταν βλεπεις αλλους να τα καταφερνουν σε κατι που σου φαινεται ακατορθωτο μπαινεις στο τρυπακι να συνεχισεις και εσυ και να δεχτεις το challenge.

                  Με αλλα λογια δεν πιστευω οτι αν δεν καταφερνα να το τερματισω εγω ή ο Phantom ή καποιος αλλος, το παιχνιδι θα ηταν πιο ''ξεχωριστο'' ή πραγματικα δυσκολο ενω τωρα δεν ειναι. Ετσι οπως βλεπω εγω το πραγμα, απο τη στιγμη που το καταφερει ενας απο εμας, μπορουν να το καταφερουν και οι υπολοιποι... το ζητημα ειναι οτι ο τιτλος θα παιξει με το μυαλο σου αλλα εσυ δεν πρεπει να τα παρατησεις.

                  Επιπλεον το challenge συνεχιζει να υπαρχει σε καθε δυνατο επιπεδο ακομα και μετα το 100% πχ ο χρονος του Burai στην 6.5x που σε πρωτη φαση φαινεται impossible ή τα achievements που ποσταρε ο Evans (πρακτικα το να κανεις το Cotton Alley Dark χωρις να πεθανεις ειναι αδυνατο). Ωστοσο πραγματικα πιστευω οτι αν καταπιαστεις με κατι τετοιο καποια στιγμη θα το καταφερεις. Το achievement του καθε καθε παιχτη που τελειωνει ενα τετοιο παιχνιδι imo δεν ειναι τοσο το απειρο skill που εχει αυτος και κανενας αλλος αλλα οτι δεχεται την προκληση και συνεχιζει εκει που καποιοι τα παρατανε. Φυσικα αυτο δεν αναιρει οτι το παιχνιδι ειναι οντως πολυ δυσκολο.

                  στο PC πάντως έχει πολλούς διαφορετικούς χαρακτήρες από το ΧΒΟΧ. Αξίζει να παίξεις με τους νέους χαρακτήρες μόνο και μόνο για το διαφορετικό gameplay. Αγαπημένος χαρακτήρας μακράν είναι η Naija από Aquaria
                  Φοβερος χαρακτηρας, βασικα εχω αρχισει να πιστευω οτι το PC εχει καλυτερους χαρακτηρες (ειδικα Runman και Naija φαινονται καταπληκτικοι).

                  Comment


                  • Βρε Phantom έμπα zavvi και πάρε την Ultra Edition. Τζάμπα πράγμα είναι
                    Buy Super Meat Boy - Ultra Edition from Zavvi, the home of pop culture. Take advantage of great prices on Blu-ray, 4K, merchandise, games, clothing and more!


                    Νooto το έθεσες πολύ σωστά. Εγώ θυμάμαι να έχω φτάσει στο The Guy με απίστευτη ψυχολογία, έχοντας μόλις βγάλει το 5 light world και λέω "πάει θα το βγάλω σήμερα που να μου ματώσουν τα δάχτυλα"( και για κάποιο λόγο ήμουν σίγουρος πως το είχες τελειωσει και εσύ και ο Loggo το game, όπως και ο Phantom και λέω πάει θα είμαι ο τελευταίος των Μοϊκανών xD) οπότε όταν άρχισα να βλέπω να γράφετε, προόδους νέα στατιστικά και 100% completion έπαιρνα θάρρος να πάω λίγο πιο μπροστά. Btw πλέον θεωρώ πως το The Guy δεν είναι το πιο δύσκολο challenge, αλλά από τα πιο δύσκολα του game.

                    Ξέχασα , το κυριότερο, χρειάζεται χρόνος- μπορεί να παίζεις την ίδια πίστα και ένα δίωρο για το Α+ ή ακόμη και για καλύτερη θέση( και είναι κα πολυτέλεια που δεν έχουμε σε αφθονία ο χρόνος ). Χθες έβγαζα τρεις στις πέντε φορές, μετά από μία ώρα, την 5-6x. Αν την έπιανα σήμερα πάλι θέλει ένα ζέσταμα για να πάρω μπροστά, σε καμμιά εβδομάδα πόνος, σε κανά μήνα θα πέσει κλάμα.

                    Πάντως αυτό που βοηθά πολύ είναι το καθαρό μυαλό. Χθες που ημουν σε καλύτερη κατάσταση και πιο χαλαρός οι περισσότερες stages φύγανε νερό- έπρεπε να πιάσω και την Scyscraper γμτ- αν και πεθαινα απλώς το έπαιρνα πιο χαλαρά. Όταν έχεις θολώσει ή απογοητευτεί κάνε ένα kit kat καλύτερα

                    EDIT:
                    Phantom η retail έχει κωδικό για να κατεβάσεις το Meat Boy από τη Steam και ένα cd με το OST και κάποια extras, όπως και scketchbook, comic και σημειώσεις από την team Meat.
                    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                    Comment


                    • Originally posted by Burai_Fighter View Post
                      Phantom η retail έχει κωδικό για να κατεβάσεις το Meat Boy από τη Steam [...]
                      Ωπ, αυτό δεν το ήξερα. Στάνταρ αγορά λοιπόν. Το μόνο μου πρόβλημα τώρα είναι πως δεν ξέρω αν θα κρατήσει την πρόοδο του παιχνιδιού και χρειαστεί να κάνω αλχημείες με φακέλους και saves πάλι :xp:

                      Τώρα για το πιο δύσκολο κομμάτι του παιχνιδιού, μου φάνηκε μακράν το Guy. Είχα δοκιμάσει να το βγάλω αλλά το άφησα και δεν πίστευα πως θα ξανασχοληθώ μαζί του. Σε κάποια φάση λίγο πριν τον τερματισμό, μου είχαν μείνει μόνο οι παλουκόπιστες (7-20, 7-20x, 6-5x, dark boss, τα 4 warp zones του 5ου κόσμου με τα bandages που περιείχαν). Τις έπαιζα συνέχεια εναλλάξ, χωρίς καμία πρόοδο, απλά για να περνάει η ώρα. Λίγο λίγο, είχα μάθει το μεγαλύτερο μέρος τους χωρίς καν να το πάρω χαμπάρι. Μόλις συνειδητοποίησα πως μετά από αυτές θα έπιανα 100%, αποφάσισα να κάνω ντου.

                      Το πρώτο boost αυτοπεποίθησης ήρθε με το που έβγαλα τα 3 warp zones του 5ου κόσμου, ειδικά το Skyscraper. Η 6-5x βγήκε επίσης πανεύκολα μιας και την έπαιζα αρκετά συχνά, αλλά έχανα για έναν ανεξήγητο λόγο συνέχεια στο πιο εύκολο κομμάτι της πίστας, λίγο πριν το τέλος. Με την 7-20 πάλι έφαγα τεράστια πίκρα, μιας και ήμουν σε μία φάση που την πέρασα ύστερα από χίλια κύματα, αλλά δεν είχα πιάσει Α+ και έπρεπε να την ξαναπαίξω. Στις νέες προσπάθειες έχασα 3 φορές στο τελευταίο τελευταίο πριόνι αλλά και πάλι το πάλεψα και τελικά τα κατάφερα, αφού όμως πρώτα πέρασα για λίγο από τα σύνορα μεταξύ καταρράκωσης και κατάθλιψης.

                      Μέσα σε μία εβδομάδα είχα βγάλει όσες πίστες πίστευα πως δεν θα τερμάτιζα ποτέ, και μάλιστα με καλούς χρόνους. Όταν πήγα στο Guy, είχα απίστευτη ψυχολογία. Θυμάμαι πως το πρώτο πράγμα που έκανα μόλις ξύπνησα το πρωί, ήταν να ανοίξω το παιχνίδι, και να πω στον εαυτό μου πως πρέπει να βάλω στόχο να το τερματίσω πριν το μεσημέρι επειδή είχα δουλειά. Άσχετα αν στη συνέχεια την ακύρωσα επειδή δεν έβγαινε αλλιώς

                      Γενικά, πολλά πράγματα μου πέρναγαν από το μυαλό όσο πάλευα το Guy. Όσες φορές και να κατατροπώθηκα, δεν μου πέρασε από το μυαλό έστω και λίγο να το παρατήσω. Αντιθέτως, με κάθε νίκη των επιπέδων του warp zone, αισθανόμουν όλο και πιο κοντά στον τελικό στόχο. Έλεγα στον εαυτό μου "Μέσα σε 2 ημέρες έχεις βγάλει 7-20, 6-5x και Dark Boss, δεν θα κολλήσεις εδώ" "Σήμερα είναι η μέρα που θα τερματίσεις το Super Meat Boy" και δε συμμαζεύεται. Μιλάμε για επικά σκηνικά, τι να λέμε τώρα. Ούτε καν μεσημεριανό δεν έφαγα εκείνη την ημέρα, αφού δεν είχα καταλάβει πως είχε περάσει η ώρα Ακόμα ένα επιπλέον κίνητρο ήταν να έρθω και να κάνω φιγούρα στο thread, αφού μερικές φορές έπιανα τον εαυτό μου να σκέφτεται τι ακριβώς ατάκες και τι gifs να βάλω στο επίμαχο post :xp:

                      PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                      Comment


                      • nooto δεν εκανα την επισημανση του 5/5 για να δειξω οτι SMB δεν ειναι ξεχωριστο, το ανεφερα ως στατιστικο απλα,

                        καθε αλλο μαλιστα ειναι ξεχωριστο ασχετα απο το ειδος του challenge και το ποσο μεγαλο η μικρο ειναι, επιμενω οτι ειναι καθαρα muscle memory απο ενα σημειο και επειτα το μονο που μενει ειναι να εχεις γαιδουρινη υπομονη, παντως θα το βαλω και εγω καποια στιγμη στο προγραμμα γιατι δεν ασχοληθηκα οσο θα επρεπε

                        Το achievement του καθε καθε παιχτη που τελειωνει ενα τετοιο παιχνιδι imo δεν ειναι τοσο το απειρο skill που εχει αυτος και κανενας αλλος αλλα οτι δεχεται την προκληση και συνεχιζει εκει που καποιοι τα παρατανε. Φυσικα αυτο δεν αναιρει οτι το παιχνιδι ειναι οντως πολυ δυσκολο..
                        my point???? ποσους βλεπεις σε αυτο το thread που αποφασισανε να το πανε μεχρι τελος και ΔΕΝ τα καταφαρανε?, αυτο θα επρεπε να σε προβληματιζει, ειναι περισσοτερο ''a challenge with you inner self'' παρα μια προσπαθεια που χρειαζεται exceptional ικανοτητα και skill


                        @ burai διαφωνω στa του ''περι gaming'' υπαρχουνε παιχνιδια που δεν λυνονται απλα με πεισμα υπομονη και muscle memory, ειναι απλα πανω απο την ικανοτητα ορισμενων ανθρωπων και χρειαζεται πολλες φορες ταλεντο, γι αυτο και εχουνε δημιουργηθει διαφορα e-sports, practice makes perfect και τιποτα δεν ειναι αδυνατο σιγουρα, ομως οταν μιλαμε για competition παντα θα υπαρχει καποιος καλυτερος

                        βεβαια ολα τα παραπανω δεν ισχυουν στην περιπτωση ενος single player απλα θεωρω οτι ναι μεν το SMB θελει αξιωσημειωτο muscle memory , γερη ψυχολογια, σπαει νευρα, θελει υπομονη κτλπ αλλα υπαρχουνε παιχνιδια εκει εξω σε single player που σε challengαρουνε περισσοτερο,το 5/5 και ενδεχομενος το 6/6 του forum μολις μπεις και εσυ στο club το αποδυκνυει περιτρανα, του αναγνωριζω παντως οτι προσπαθει να γινει δικαια δυσκολο χωρις να χρησιμοποιει cheap factor και αυτο ειναι το ποιο σημαντικο στη τελικη

                        την λογικη των leaderboards ποτε δεν την συμπαθησα ουτε και με ωθει στο να κυνηγησω το competition μεσω αυτων γιατι την θεωρω πολυ ''εμμεση και επιτηδευμενη πολλες φορες'' αν θες competition σε gaming υπαρχουνε πολυ ποιο αμεσοι τροποι για να το βρεις, απο το να συγκριθουν οι χρονοι σε ενα single player, βεβαια αυτο ειναι καθαρα προσωπικη αποψη οποτε περι ορεξεως


                        οπως και να εχει το hype που δημιουργησατε οπως και η ατμοσφαιρα ειναι εκπληκτικα σε αυτο το thread μακαρι να το βλεπαμε και σε αλλα games αν και προσωπικα δεν περιμενω ποτε ενα thread να με τσιγγλισει για να παιξω/παιξω περισσοτερο ενα game ωστοσο εχω την αισθηση οτι σε λιγο καιρο θα μπουνε και αλλοι στο club του 200/200

                        Comment


                        • Έχεις δίκιο. Σε competitive gaming προφανώς και αλλάζουν πολλά- και αντιλαμβάνομαι πλήρως τι εννοείς.( δλδ εκεί τα είχατε πει πολύ σωστά και στο θεμα για competitive gaming) Μιλούσα για single player games.

                          Εκεί το πιο δύσκολο είδος imho, έστω αυτό που εγώ έχω αντιμετωπίσει, είναι τα bullethell. Αλλά ακόμη και εκεί το 1cc είναι δυνατό. Εκεί που πλέον παίζεται άλλη μπάλα είναι το score attack. Το ίδιο, ανέφερα, πως πάνω κάτω ισχύει και με το SMB, πάντα τηρουμένων των αναλογιών, έτσι? ;) To 200άρι πραγματικά είναι σεβαστό αλλά κάτι το εφικτό. Το time attack από την άλλη και ο συναγωνισμός στα leaderboards είναι άλλο πράγμα. Δλδ όταν κανεις- άλλο που πλέον το ξέρει και η κουτσή Μαρία- ένα χρόνο όπως ο Παναγιώτης στην 3-11x και οι άλλοι ψάχνονται τι και πώς, ε όσο να είναι δημιουργείται μια τάση για βελτίωση των skills. Αλλά είπαμε αυτό είναι το metagame( όπως και οι Teh Internetz). Κάποιος είτε το παλεύει είτε ξεμπερδεύει με το 200άρι και αλλάζει game.
                          «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                          Comment


                          • Vaynard το super meat boy δες το σαν τα trials του (S)SFIV. Για να το βγάλεις 100% θέλει πολύ επιμονή, υπομονή, skill και να δουλέψει το muscle memory. Nothing is impossible που λέμε αλλά θέλει δουλειά το game.

                            Edit: βασικά απλά συμπλήρωσα γιατί απ' ότι είδα τα είπατε πιο πάνω!
                            The illusion of free will is an illusion.

                            Comment


                            • Οι προλαλήσαντες το έθεσαν πολύ σωστά, ειδικά ο παραλληλισμός του Burai με τα shmups ήταν πολύ πετυχημένος. Τα κοινά είναι πολλά, τόσο στη νοοτροπία του challenge, όσο και στη γενικότερη λογική της κατανόησης κάποιων βασικών πραγμάτων και της ανάπτυξης του skill. Βασικά, αυτό είναι το δομικό χαρακτηριστικό όλου του παραδοσιακού hardcore gaming.

                              Δεν υπάρχει κανένας τίτλος που να είναι ακατόρθωτος (εκτός από περιπτώσεις που συνδυάζουν το challenge με διαφόρων ειδών τεχνικά και σχεδιαστικά προβλήματα όπου, δεν είναι ότι δε τερματίζονται, απλά δεν αξίζει να ασχοληθείς). Όλοι οι τίτλοι προσφέρουν ένα x challenge το οποίο, μετά από y ενασχόληση, κατανόηση και ανάπτυξη skill αντιμετωπίζεται κανονικότατα. Το Super Meat Boy είναι από τους πιο δύσκολους και απαιτητικούς τίτλους. Μόλις όμως κατανοήσεις πλήρως το πώς δουλεύουν οι μηχανισμοί και αναπτύξεις το skill σου, μπορείς να το αντιμετωπίσεις. Αυτή είναι η λογική σε όλα τα single player games της hardcore σχολής, το ανταγωνιστικό gaming είναι τελείως διαφορετική υπόθεση.

                              Το γεγονός ότι πλέον το Meat Boy μας φαίνεται βατό δεν έγκειται τόσο στο ότι δεν είναι και τόσο δύσκολο τελικά, όσο το ότι, μέσα από το παιχνίδι, αναπτύξαμε αυτό το x skill που πλέον κάνει τα πράγματα βατά. Κάτι που δηλαδή ισχύει για όλους τους παραδοσιακούς hardcore τίτλους, από το Alien Soldier μέχρι το Ikaruga. Και τα Bullet Hell φαίνονται αδιανόητα δύσκολα στην αρχή (και όντως είναι δύσκολα), αλλά δεν είναι απάνθρωπα όπως νομίζουν πολλοί. Αρκετοί δεν έχουν δοκιμάσει καν, απλά βλέπουν ένα video με άπειρες σφαίρες στο YouTube και λένε impossible. Μόλις ασχοληθείς σοβαρά, κατανοήσεις 2-3 βασικά πράγματα και αναπτύξεις ένα x skill, τα maniac shooters γίνονται 100% ανθρώπινα.

                              Κατ’ εμέ, η διαφορά του Meat Boy με τα bullet hell πχ έγκειται, αφενός, στο ότι στον μέσο core gamer το είδος των shmups του είναι πολύ λιγότερο οικείο σε σχέση με τα platformers και, αφετέρου, στο πόσο ενδιαφέρει τον κόσμο ένα shmup και πόσο ένα platformer ώστε να αποφασίσει να ασχοληθεί.
                              There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                              Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                              Comment


                              • ναι τα bullethell ειναι απο τις ποιο δυσκολες κατηγοριες, βεβαια ειναι και αυτη η λεπτη διαχωριστικη γραμμη που ξεχωριζει το ''δυσκολο'' και το ''cheap'' και το που βρισκονται μερικα bullethell χωραει πολυ κουβεντα

                                δεν γνωριζω λεπτομεριες για τα speedruns και τους χρονους που κανετε, αλλα φανταζομαι και απο αυτα που εχω δει, οταν δεις τον χρονο του καλυτερου speedrun σε μια πιστα στο youtube δεν πρεπει να ειναι και δυσκολο να το αναπαραγεις στην οθονη σου σε ενα platform, εφοσον εχεις παρει τον αερα της πιστας

                                τα 1cc runs στα bullethell απο την αλλη οσες φορες και να τα δεις δεν προκειται να σε βοηθησουνε να τα κανεις

                                Vaynard το super meat boy δες το σαν τα trials του (S)SFIV. Για να το βγάλεις 100% θέλει πολύ επιμονή, υπομονή, skill και να δουλέψει το muscle memory. Nothing is impossible που λέμε αλλά θέλει δουλειά το game.
                                ηθελα να τον γραψω και εγω αυτον τον παραλληλισμο εχεις δικαιο

                                edit:
                                τόσο στη νοοτροπία του challenge, όσο και στη γενικότερη λογική της κατανόησης κάποιων βασικών πραγμάτων και της ανάπτυξης του skill. Βασικά, αυτό είναι το δομικό χαρακτηριστικό όλου του παραδοσιακού hardcore gaming.
                                ειναι ενα απο τα δομικα χαραχτηριστικα του παραδοσιακου hardcore gaming θες να πεις μαλλον, γιατι υπαρχουνε hardcore τιτλοι που δεν χρειαζονται να σε βαλουνε στο τριπακι να χρησιμοποιησεις skill, σε εθιζουνε με αλλους τροπους

                                μέσα από το παιχνίδι, αναπτύξαμε αυτό το x skill που πλέον κάνει τα πράγματα βατά
                                ακριβως , αν και δεν θελω να χρησιμοποιησω την λεξη skill βεβαια γιατι το skill δεν το αναπτυσεις (η τουλαχιστον καποια στιγμη οσο παιζεις πιανεις ενα ταβανι στο skill σου) η το εχει κανεις η οχι νομιζω ειχα γραξει σε προηγουμενες σελιδες οτι το SMB κανει lvl up στα parameters καθε παιχτη οσο παιζει

                                Comment

                                Working...
                                X