Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Legend of Zelda: Skyward Sword

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Τη τελευταία δεκαετία, έχει εξελιχθεί σε μια άκρως συντηρητική σειρά, κολλημένη στη παράδοση και τη στασιμότητα.
    Αυτο αποκομισα κι εγω απο τις 2 ωριτσες που επαιξα σημερα. Νιωθεις οτι παιζεις παιχνιδι tribute αλλης εποχης. Και ισως τελικα αυτο ειναι το προβλημα των τελευταιων Zelda, δηλαδη οχι τοσο οτι δεν εξελιχθηκαν σε σχεση με τον εαυτο τους αλλα οτι εγκλωβιστηκαν τοσο πολυ στον εαυτο τους που δεν ακολουθησαν καποια στανταρντς της υπολοιπης βιομηχανιας.
    Do a barrel roll!

    Comment


    • Originally posted by Loggo View Post
      Χαχαχα ξέρω ότι τρολλάρεις αλλά είναι απλό.

      Όταν το Majora’s Mask παίρνει όλα όσα έκανε το Ocarina και:

      1: Εξελίσσει τους NPC’s κάνοντας χρήση ενός μοντέλου που εκείνη την εποχή, αν δεν απατώμαι, υπήρχε μόνο στο Majora’s και στο...Shenmue.

      2: Συνδυάζει τη κλασική φόρμουλα του Zelda με sandbox στοιχεία.

      Ε, ναι, μάλλον είναι καλύτερο απ’ το Ocarina αν τα συγκρίνεις άμεσα. Περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις είναι η κατάσταση.
      Ακριβώς αυτό. Μπράβο Loggαρε που το ανέφερες. Καλά και χρυσά τα υπόλοιπα Zelda αλλά την ποικιλία του Majora´s Mask δεν την είχε κανένα άλλο μέλος της σειράς.

      Comment


      • Originally posted by Loggo View Post
        Το Zelda από το 1986 μέχρι και το Majora’s Mask ήταν μια φύσει προοδευτικής νοοτροπίας σειρά που πάντα ήταν μπροστά από τις εξελίξεις του medium. Τη τελευταία δεκαετία, έχει εξελιχθεί σε μια άκρως συντηρητική σειρά, κολλημένη στη παράδοση και τη στασιμότητα.
        Όλα τα Zelda δεν έχουν την ίδια "μαγική" συνταγή; Δηλαδή κάποια standard στοιχεία (π.χ. στυλ σεναρίου, όπλα) και κάποια διαφορετικά που το κάνουν να ξεχωρίζει (π.χ. οκαρίνα, λύκος);

        Η πρόοδος που λες νομίζω οφείλεται στην εξέλιξη της τεχνολογίας και στην 100% εκμετάλλευσή της. Π.χ. μείναμε μαλάκες όταν αντικρίσαμε το Ocarina of time! Όμως η γενική ιδέα έμεινε ίδια πιστεύω. Τώρα αυτό που γίνεται είναι ναι μεν κρατείται η κλασσική πετυχημένη συνταγή Zelda, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει latest technology να χρησιμοποιηθεί λόγω του Wii.
        The illusion of free will is an illusion.

        Comment


        • Yπάρχει latest technology στο gameplay που είναι πολύ σημαντικό επίσης.Δηλαδή ο τρόπος αντιμετώπισης εχθρών και γρίφων μέσω των motion controls πάει σε άλλο επίπεδο τη σειρά πέρα από τα συνηθισμένα.
          Nintendo I.D.: paixtis
          3ds friend code: 2664-2347-7128

          Comment


          • Originally posted by Ryu_gr View Post
            Όλα τα Zelda δεν έχουν την ίδια "μαγική" συνταγή; Δηλαδή κάποια standard στοιχεία (π.χ. στυλ σεναρίου, όπλα) και κάποια διαφορετικά που το κάνουν να ξεχωρίζει (π.χ. οκαρίνα, λύκος);

            Η πρόοδος που λες νομίζω οφείλεται στην εξέλιξη της τεχνολογίας και στην 100% εκμετάλλευσή της. Π.χ. μείναμε μαλάκες όταν αντικρίσαμε το Ocarina of time! Όμως η γενική ιδέα έμεινε ίδια πιστεύω. Τώρα αυτό που γίνεται είναι ναι μεν κρατείται η κλασσική πετυχημένη συνταγή Zelda, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει latest technology να χρησιμοποιηθεί λόγω του Wii.
            Μα δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές, υπάρχουν συνταγές που είναι μπροστά από την εποχή τους, όταν όμως μένουν στάσιμες, κάποια στιγμή θα μείνουν πίσω.

            Το τεχνολογικό κομμάτι σίγουρα μετράει στο Zelda, και δεν αναφέρομαι μόνο στα γραφικά, αλλά γενικά στις δυνατότητες που προσφέρει σε μια τέτοια σειρά να προχωρήσει σε όλα τα επίπεδα. Γι’ αυτό άλλωστε φαγώθηκα τόσο καιρό να λέω ότι, σε αντίθεση με ένα platformer όπως το Mario, εν έτει 2011, το Zelda δεν έχει απολύτως καμία θέση στο Wii.

            Το τεχνικό όμως δεν είναι το μόνο πρόβλημα. Το Zelda πάντα ήταν μπροστά σε όλα τα επίπεδα. Και στο level design και στο μηχανισμούς και στο presentation και στην αφήγηση και στις τεχνικές δημιουργίας immersion, πραγματικά παντού. Και ακριβώς επειδή ήταν τόσο μπροστά παρουσίαζε ένα σύνολο που ήταν σε θέση να εντυπωσιάζει τόσο πολύ, δεν ήταν μαγεία.

            Αφήνοντας όσα είχαν κάνει τα Zelda πριν το 3D, όταν το 1998 κυκλοφορούσε το Ocarina, πέρα απ’ την εντυπωσιακή αποτύπωση του κόσμου μέσω του, δυνατού τότε, hardware, πέρα από το αριστουργηματικό design, έφερε και το lock on, τη real time εναλλαγή ημέρας – νύχτας, το context sensitive σύστημα κοκ. Ταυτόχρονα όμως, από τότε, έπαιζε και με τις φωτογραφικές λήψεις, τόσο κατά τη διάρκεια των cut-scenes, όσο και του gameplay!

            Συναντιόταν ο Link με τη Zelda στην αυλή του κάστρου και η κάμερα πήγαινε πίσω από τα απομακρυσμένα λουλούδια και έδειχνε τη σκηνή από εκεί. Ανέβαινες το Death Mountain και η κάμερα έκλεινε και έπαιρνε τέτοια θέση ώστε η ανάβαση να φαίνεται επιβλητική, εισήγαγε facial expressions! Πράγματα τόσο, μα τόσο, μπροστά για την εποχή, η εμπειρία, αναμενόμενα, ήταν ανεπανάληπτη.

            Για το δε Majora’s, μίλησα εν συντομία πιο πριν, αν και θα είχε ενδιαφέρον μια ανάλυση σχετικά με το πώς από τα απλοϊκά side quests και τους μονοδιάστατους NPC’s των 90’s, η sandbox λογική του Majora’s ανέπτυσσε έναν ολόκληρο παράλληλο κόσμο και τις προσωπικότητες, των πολυδιάστατων εδώ, NPC’s έξω απ’ το main game. Πράγματα δεδομένα τώρα, αλλά πολύ μπροστά 11 χρόνια πριν, ειδικά δεδομένου του hardware.

            Για κάποιο λόγο, όλο το πακέτο (από το gameplay μέχρι το presentation, την αφήγηση και τις τεχνικές δημιουργίας immersion) ακόμα κι αν η προηγούμενη γενιά έδωσε ένα κατά πολύ δυνατότερο hardware ώστε, από τη μια, όλα τα παραπάνω να μπορέσουν προχωρήσουν ακόμα πιο πέρα και, από την άλλη, να γίνουν ακόμα περισσότεροι νεωτερισμοί, το Zelda δεν έκανε τίποτα. Ξαφνικά, η σειρά μπήκε σε μια, ανήκουστη για αυτήν, διαδικασία που απλά έβαζε τα ρούχα της αλλιώς πάνω σε όσα είχε χτίσει μέχρι τότε.

            Δεν νομίζω ότι το πρόβλημα είναι αποκλειστικά το αδύναμο Wii, όλο αυτό είχε ξεκινήσει από την εποχή του δυνατού GameCube. Έχει καθαρά να κάνει με αλλαγή 180 μοιρών σε επίπεδο νοοτροπίας – λογικής και, κατ’ επέκταση, αντιμετώπισης της σειράς από τους δημιουργούς της.
            There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
            Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

            Comment


            • Έχοντας παίξει 12 ώρες περίπου μπορώ να πω ότι μέχρι στιγμής δεν είναι καλύτερο του oot. Έχοντας όμως παίξει το oot όταν είχε κυκλοφορήσει δεν νομίζω ότι κανένας τίτλος zelda ή μη θα τον περάσει οπότε η γνώμη μου δεν μετράει.

              Πάντως όλοι αναφέρουν ότι απ'την μέση και μετά το παιχνίδι γίνεται ακόμα καλύτερο οπότε έχουμε πολλά να πούμε ακόμα (εκτός κι αν το τελείωσε κανένας).

              Τώρα γι'αυτά που λέει ο loggo απ΄την μία συμφωνώ, απ'την άλλη πιστεύω ότι τα videogames έχουν φθάσει σε ένα σημείο όπου καθαρά νέες ιδέες απλά δεν υπάρχουν, μόνο εξελίξεις σε ήδη υπάρχοντα στοιχεία. Αυτό που έκανε το oot το έκανε γιατί βγήκε εν έτη 1998 όταν τα 3d action adcventures ήταν στα σπάργανα. Εγώ δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο τίτλο που έπαιξα στην τελευταία γενιά ο οποιός εισήγαγε κάτι πραγματικά καινούριο.
              Πιστεύω ότι τα zelda έχουν φθάσει σε ένα σημείο που είτε θα κάνουν αυτό που ξέρουν να κάνουν, είτε θα κάνουν μία μεγάλη στροφή α λα RE4 (που δεν ξέρεις αν θα σου βγει στην τελική) και να ξεκινήσουν νέο κύκλο μέχρι να παλιώσει κι αυτός και φτου απ΄την αρχή. Ότι ισχύει σε κάθε σειρά δλδ.

              Comment


              • Δε λέω ότι χρειάζεται να γίνει κάτι ανάλογο με το Ocarina. Το προηγούμενο post είχε ως στόχο να δείξει την καθαρή αλλαγή στη νοοτροπία της σειράς από τη περασμένη γενιά και μετά.

                Κι εγώ πιστεύω ότι τίτλος με τέτοια βαρύτητα είναι σχεδόν αδύνατο να ξαναβγεί, όχι απ’ το Zelda αλλά γενικά. Άλλωστε το Majora’s Mask πήγε μπροστά απ’ το Ocarina χωρίς να είναι ο ογκόλιθος που ήταν το τελευταίο για το 1998. Το medium προχώρησε απ’ το Ocarina χωρίς να βγάλει δεύτερο ή τρίτο OoT. Και, όπως είπα και στο προηγούμενο post μου, δεν είναι μόνο το gameplay το θέμα.
                There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                Comment


                • Επισης εγω θα πω μια λεξη μονο για το κατα ποσο νεες ιδεες υπαρχουν ή δεν υπαρχουν στο μεσο: Portal.
                  :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                  Comment


                  • Loggo συμφωνώ ως επί το πλείστον, άλλωστε τα έχουμε πει τόσες φορές. Ωστόσο, είναι κάπως ουτοπικό να ζητάμε από μια σειρά να επαναπροσδιορίζει και να προχωρά μπροστά ένα είδος αλλά παράλληλα να επαναπροσδιορίζεται και η ίδια με κάθε νέο μέρος- αυτό το τελευταίο ωστόσο κι εγώ το απαιτώ από κάθε Zelda.( και το ίδιο κάπου ισχύει και για άλλες σειρές) Κάπου όμως με τα Zeldas των τελευταίων ετών, Twilight Princess, καπάκι δύο χλιαρά Zeldas για το DS και άλλο ένα πριν λίγο καιρό για το 3DS( το οποίο ήταν ένα remaster και όχι remake), βοηθούν αρκετά στον κορεσμό του ονόματος. Βγάλτε, κατ'εμέ, ένα Zelda ανά γενιά και άλλο ένα όταν υπάρχει κάτι να ειπωθεί- από ότι αντιλαμβάνομαι όπως έγινε με το MM.

                    Για πολλοστή φορά, οφείλω να παραδεχθώ, πως με τα adventure of Link, oracles το Majora's και το minish cap, δεν έχω ασχοληθεί( το πρώτο dungeon στο Majora's Mask στο N64 μου αλλά το άφησα δυστυχώς οπότε μάλλον emulation)

                    Ωστόσο είναι εύκολα αντιληπτό, πως οι πρώτοι τίτλοι ανά κονσόλα ήταν βαρύνουσας σημασίας για το είδος. Zelda, Ζelda: LttP, Zelda: OoT. Όπως επίσης είναι ένα θέμα, η στήριξη απο τους reviewers στη σειρά όπως και η τυφλή υποστήριξη από τους fans χωρίς εποικοδομητική κριτική. Αυτά όμως έχουν ειπωθεί ουκ ολίγες φορές στο θέμα για τα Zeldas.

                    Ωστόσο, θεωρώ, όσο έχω παίξει τουλάχιστον πως το SS είναι άνετα καλύτερο του TP και πολύ πιθανώς και του Wind Waker αν συνεχίσει έτσι. Δυστυχώς έχω μόλις τελειώσει το πρώτο dungeon και δεν προβλέπεται άμεσα μεγάλο λιώσιμο, ωστόσο δηλώνω γοητευμένος. Μετά από καιρό κάπου ξύνω το κεφάλι μου, ψάχνω να δω λίγο τι παίζει, νιώθω adventurer ρε γμτ. Επιμένω ωστόσο να μη χρησιμοποιώ το dowsing και τα hints της Fi. Eπίσης για κάποιον ανεξήγητο λόγο, είχα ακριβώς τον ίδιο παραλληλισμό στο μυαλό μου με το dragon quest... Τα μόνα σημεία που με χαλάνε είναι ο έλεγχος από το beetle, ίσως δεν το έχω συνηθίσει ακομη και η δυσκολία που την ήθελα κάπως μεγαλύτερη. Επίσης η ιδέα με το item upgrade φαίνεται υποσχόμενη και πιθανώς να πρέπει κάπως να προχωρήσει περαιτέρω. Ωστόσο σαν Zelda, με έχει κερδίσει, σίγουρα πολύ περισσότερο από τα δύο Zeldas του DS καθώς και από το TP και μάλλον και από το WW.

                    Πλέον, είναι σαφές πως τα Zeldas- πολύ πιθανόν και λόγω τεχνικών περιορισμών του wii- διαμορφώνονται σαν πιο ελεγχόμενες εμπειρίες, σε ένα χρόνικό διάστημα - από last gen βασικά-που υπάρχουν games στο είδος που προωθούν το ανοιχτό gameplay στο στυλ του πρώτου Zelda. Εκεί που μπορούσες τυχαία να μπεις στο 2ο ή 3ο dungeon και να αναρωτιέσαι τι στο καλό πήγε λάθος

                    Εδώ εντοπίζω και ένα σημείο όπου ο reviewer από το Gamespot, είχε δίκιο. Τι θα γινόταν αν σε ένα Zelda μπορούσες να ολοκληρώσεις το κάθε dungeon με όποια σειρά επιθυμείς. Γιατί πχ να πρέπει να πάρει το boomerang για τους διακόπτες? Αφήνεις μία βόμβα σε έναν τοίχο πχ και περνάς στο επόμενο δωμάτιο κ.ο.κ. Ωστόσο μιλάμε για ερωτήματα που κάπου έρχονται σε σύγκρουση και με το ιαπωνικό τρόπο σκέψης στο σχεδιασμό... Και οκ θεωρώ πως το να περιμένουμε από το miyamoto ή τον aonuma( ή μήπως...) να κάνει τέτοια μεταστροφή είναι κάπως ουτοπικό.

                    EDIT:
                    Τα έγραψα κάπως ανακατεμένα. Τώρα που τα κοιτάζω κάπου έχασα τον ειρμό μου, αλλά πραγματικά ελπίζω να έγινε αντιληπτό σε γενικές γραμμές, τι ήθελα να πω.
                    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                    Comment


                    • Originally posted by Burai_Fighter View Post
                      Τι θα γινόταν αν σε ένα Zelda μπορούσες να ολοκληρώσεις το κάθε dungeon με όποια σειρά επιθυμείς.
                      Zelda 1, 1986.
                      - Βγες στο overworld και κάνε ό,τι θες με όποια σειρά θες.

                      Επί του θέματος, το Skyward είναι ανώτερο απ’ το Twilight και σε επίπεδο design τουλάχιστον, σαφώς ανώτερο του Wind Waker.

                      Γενικά αν αντιμετωπίσουμε το Zelda με λογική Dragon Quest, τότε ναι, πραγματικά το Skyward είναι καταπληκτικό. Αν αντιμετωπίσουμε το Zelda ως αυτό που ιστορικά ήταν, τότε το Skyward επ' ουδενί δεν ανταποκρίνεται σε αυτό που θα όφειλε να είναι ένας τίτλος Zelda...το 2011.

                      Ας μας ξεκαθαρίσει μια και καλή τι θέλει να είναι η σειρά σήμερα ώστε να μπορέσουμε κι εμείς να τη κρίνουμε ανάλογα. Αν και νομίζω ότι το έχει ήδη κάνει και οι αμέτρητες αυτές συζητήσεις από το Gamers Odyssey μέχρι το Neogaf, είναι σε σημαντικό βαθμό άτοπες.
                      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                      Comment


                      • Kοίταξε εμένα το Dragon Quest VIII είναι από τα αγαπημένα μου jrpgs ever οπότε...

                        Συμφωνώ πως δεν πρεσβεύει- για μία ακόμη φορά, έτσι?- την νοοτροπία και το τί περίμενες από τη σειρά εν έτει 2011 και σε σχέση με τα παλαιότερα installments. Βασικά το κύριο πρόβλημα, πέρα από αισθητικές παρεμβάσεις στο setting etc που προσωπικά με βρίσκουν σύμφωνο, είναι πως τρέχει σε ένα παλιό hardware, όπως και το ότι από ένα σημείο και έπειτα δεν υπάρχει- ή μήπως δεν μπορεί να υπάρξει- αυτή η αξιοποίηση του hardware σε όλους τους τομείς, που ήταν πασιφανέστατη στο LttP( δλδ μιλάμε για τεράστια διαφορά με το πρώτο Zelda και δεν μιλώ μόνο για την απεικόνιση) και σαφώς με το OoT( εδώ οκ και λόγω εποχής- μετάβαση στο 3D- μιλάμε για απίστευτη διαφορά στην απεικόνιση, ΑΛΛΑ ΚΑΙ νέους μηχανισμούς κτλ κτλ που τα έχεις ολόσωστα προαναφέρει και γενικά τα έχουμε ακούσει/ διαβάσει παντού) Ακόμη και το Wind Waker, θα τολμήσω να πω, πως έστω με την αισθητική του( γιατί γενικά κι εγώ συμμερίζομαι την άποψη πως είναι ημιτελές) ήταν κάτι το διαφορετικό.

                        Τώρα, το Skyward Sword είναι, για μένα, ως τώρα, εξαιρετικά προσεγμένος τίτλος αλλά εξαρχής( μετά την εισαγωγή ρε παιδί μου) είχα την εντύπωση πως εχει χτιστεί γύρω από περιορισμούς ή μάλλον χτίστηκε παλεύοντας να κρύψει τους περιορισμούς( το effect ζωγραφικής στο βάθος, loadings, διαχωρισμός skyloft και κάτω κόσμου, αρκετά γραμμικό) κάτι που απλώς δεν συνάδει με τη φιλοσοφία της σειράς, ή έστω με αυτό που μας είχε συνηθίσει η σειρά, αν εξαιρέσουμε βεβαίως βεβαίως τους φορητούς τίτλους.

                        Ως γνωστόν η σειρά, εκμεταλλευόταν- μέχρι πρότινος δλδ WW- το νέο hardware με δημιουργικούς τρόπους, ενώ τώρα το hardware την περιορίζει- πνίγει. Ευελπιστώ με το Wii U- αν τελικά αποφασίσουν να το κάνουν next gen και όχι current gen σαν ιπποδυναμη- να γίνει αυτό το βήμα. Ας χρησιμοποιήσουν όσο χρόνο απαιτείται. Δε θα είχα πρόβλημα να λείπει ένα Zelda από μια γενιά μηχανημάτων... Το ίδιο έγινε και με το Metroid και πήραμε το Prime. Πιθανώς να πρέπει ο Μιγιας να αρχίσει να τους βλέπει σαν το επόμενο studio που θα αναλάβει τη σειρά- κι ας φάει κράξιμο, δεν πειράζει. Εϊμαι σίγουρος πως θα βλέπαμε κάτι αν μη τι άλλο ενδιαφέρον.

                        ΕDIT:

                        Σε τελική αναλυση, μια επίσκεψη στον 2D κόσμο του LttP με next gen ιπποδύναμη, μπορεί να δώσει απίστευτα αποτελέσματα και φυσικά να πατώσει σε πωλήσεις και να φάει το κράξιμο του αιώνα- οκ μπορώ να ονειρεύομαι για νεο 2D Zelda τίτλο σε home console όπως και για Metroid
                        «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                        Comment


                        • Originally posted by Burai_Fighter View Post
                          Kοίταξε εμένα το Dragon Quest VIII είναι από τα αγαπημένα μου jrpgs ever οπότε...
                          Κι εμένα.

                          Να ξεκαθαρίσω βέβαια πως, όταν κάνω αναφορά στο Dragon Quest, δε το λέω υποτιμητικά, το κάνω για να δείξω, το πιο γνωστό ίσως παράδειγμα, μιας σειράς που συνειδητά επιλέγει να προσφέρει μια καθαρά old school προσανατολισμένη εμπειρία σε όλα τα επίπεδα. Απλά το Zelda κάθε άλλο παρά αυτό ήταν, κι αν πλέον έχει οριστικά στραφεί σε αυτή την οδό, για τους λόγους που εξήγησα παραπάνω, εγώ προσωπικά δηλώνω απογοητευμένος.

                          Originally posted by Burai_Fighter View Post
                          Πιθανώς να πρέπει ο Μιγιας να αρχίσει να τους βλέπει σαν το επόμενο studio που θα αναλάβει τη σειρά- κι ας φάει κράξιμο, δεν πειράζει. Εϊμαι σίγουρος πως θα βλέπαμε κάτι αν μη τι άλλο ενδιαφέρον.
                          Το σκέφτομαι χρόνια αυτό για τη Retro ή για κάποιο άλλο co-development με ένα δυτικό studio. Γενικά πιστεύω ότι το Zelda μόνο κέρδος θα είχε αν έμπαινε δυτικό χέρι στο παιχνίδι (με δεδομένο πάντα ότι θα είχε ελευθερία παρέμβασης). Το Ιαπωνικό development, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν βγάζει καλούς τίτλους, είναι πια πολύ πίσω από το δυτικό. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι, σε αυτή τη γενιά, 8 στις 10 σημαντικές κυκλοφορίες ήρθαν από τη δύση.
                          There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                          Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                          Comment


                          • Λοιπόν μόλις μπήκα στο τρίτο dungeon και έχω να πω ότι όλο το σκηνικό στην έρημο ήταν απίστευτο. Πανέξυπνο με φρέσκες ιδέες (hook beetle best weapon evar).
                            Κι έτσι όπως το βλέπω δεν μπορώ να καταλάβω που ακριβώς έμεινε πίσω το zelda σε σχέση με την υπόλοιπη βιομηχανία (γραφικών εξαιρουμένου).
                            Όντας μέγιστος φαν των action adventures α λα zelda προσπαθώ να βρω ένα game που να κάνει αυτά που κάνει σήμερα το SS και δεν μπορώ (εξαιρώ τα sandbox). Στο συγκεκριμένο επίπεδο ήταν φανερό ότι ο διαχωρισμός βόλτας/μάχες με παζλ έχει πάει περίπατο. Πλέον όλα συνδυάζονται πλήρως πριν μπεις στο καθαρόαιμο dungeon. Στο επίπεδο της ερήμου υπάρχει μία τέλεια ισορροπία από γρίφους, μάχες και απλή εξερεύνηση χωρίς το ένα να καβαλάει το άλλο.
                            Ίσως σε κάποιον που έχει φάει τα zelda με το κουτάλι να φαίνεται τετριμένο, αλλά σε κάποιον που πιάνει πρώτη φορά zelda δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να φαίνεται πεπαλαιωμένο. Σκέφτομαι πως θα ήταν το παιχνίδι με hd graphics και ενιαίους κόσμους και το βρίσκω φρέσκο. Ίσως ποιο φρέσκο από τα περισσότερα games σήμερα.

                            Πρόωρος ενθουσιασμός; Μπορεί. Αλλά όση ώρα έπαιζα σήμερα στην έρημο το μυαλό μου βρισκόταν σε μία συνεχή εγρήγορση, χωρίς όμως να με ζορίζει. Πέρναγα τέλεια με λίγα λόγια. Τελικά αυτό κάνει την διαφορά στα zelda. Πέρα από πρωτοτυπίες και πειραματισμούς έχουν ακόμα αυτό το κάτι.
                            Άντε να δούμε και το τρίτο dungeon που λέει ο paixtis ότι τα σπάει.

                            ΥΓ. Είπα ότι το hook beetle είναι το best weapon evar;

                            Comment


                            • Σποηλεράκι (μικρό) με cameo Zelda πριν το 4o dungeon

                               

                              Comment


                              • Originally posted by Enpsty View Post
                                Άντε να δούμε και το τρίτο dungeon που λέει ο paixtis ότι τα σπάει.
                                Χωρίς να θέλω να ανεβάσω το hype στον ουρανό, όντως τα σπάει.
                                There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                                Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                                Comment

                                Working...
                                X